مرحله 5 CKD: انتخاب جایگزین دیالیز به بهبود عملکرد کلیه

دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 5 CKD: انتخاب جایگزین دیالیز به بهبود عملکرد کلیه

 

مرحله 5 CKD: انتخاب جایگزین دیالیز به بهبود عملکرد کلیه

"من مرحله 5 CKD. آخرین آزمایش خون من نشان داد که سطح کراتینین 5.5. من تا به حال دیابت نوع 2 به مدت حدود 30 سال است. چگونه می تواند عملکرد کلیه را بهبود و جلوگیری از دیالیز؟" در طب غربی، شخص با چنین شرایطی ممکن است مجبور به اتخاذ دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، در طب چینی، گزینه جایگزین برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی وجود دارد.

شما میتوانید به راحتی به چت با پزشک آنلاین ما اگر شما می خواهم به صحبت کردن به طور مستقیم و دریافت پیشنهاد شخصی! متن زیر اطلاعات کلی در مورد گزینه جایگزین برای بهبود عملکرد کلیه برای افراد مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه است.

اگر شما کراتینین بالا 5.5 و مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه خود را به سطح بسیار پایین در حال حاضر کاهش یافته است. به منظور حفاظت از ارگان های دیگر از آسیب دیده و جلوگیری از عوارض شدید، از آن ضروری است برای شما را به خوبی از کنترل سطح قند خون و تعمیر کلیه های آسیب دیده. اگر شما هنوز هم خروجی ادرار خوب است، این بدان معناست که شما هنوز هم کار سلول های کلیه، شرایط شما می تواند اساسا بهبود یافته و جلوگیری از دیالیز موفقیت.

همانطور که می دانید، بیش از 90٪ از بیماری کلیوی مربوط به اختلال سیستم ایمنی بدن است. کمپلکسهای ایمنی بیش از حد و ماتریکس خارج سلولی در کلیه ها وجود دارد. ما باید برای از بین بردن کسانی که همه چیز سمی از بدن و همچنین تعمیر اختلال کلیه.

پاک کردن آلودگی خون درمان پیشنهاد شده است به منظور جلوگیری از دیالیز است. از یک طرف، تکنیک ها شامل hemofiltration، hemoperfusion، CRRT، و تعویض پلاسما می تواند با توجه به وضعیت بیمار استفاده می شود. این روش می توانید هر دو مولکول های کوچک و بزرگ از سموم را از بین بردن. از سوی دیگر، درمان گیاهی چینی، حمام دارو، درمان بث پا و طب سوزنی، و غیره می تواند کمک به بهبود محیط داخلی بدن و بازگرداندن صدمه به کلیه ها.

در اینجا مقدمه ای کلی در مورد گزینه جایگزین دیالیز به بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات دقیق تر، احساس رایگان به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com یا ترک یک پیام در زیر. بهترین آرزوها!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.