شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

افزایش وزن و نفخ در دیالیز صفاقی

افزایش وزن و نفخ در دیالیز صفاقی

دیالیز صفاقی یکی از دیالیز برای patients.It نارسایی کلیوی می تواند خون را با استفاده از غشاء و فرآیندهای غشایی شکم پاک . همانطور که می توان آن را توسط خود بیمار عمل، فرض بر این است درمان دیالیز برای patients.However ، بیماران همچنین تعدادی از اثرات جانبی که در آن نفخ و افزایش وزن به طور معمول دیده می شود را تجربه کنند.

افزایش وزن و نفخ

افزایش وزن می تواند از قند در محلول دیالیز که توسط body.These کالری اضافی جذب شده می تواند منجر به افزایش وزن شود .

در فرآیند دیالیز صفاقی ، محلول دیالیز فیلتر کردن سموم و مایع اضافی را از bloodstream.When تخلیه محلول دیالیز ، یک بیمار به طور معمول مایع بیش از آنچه در ابتدا در peritoneum.However قرار داده شد حذف ، اگر دیالیز به طور نادرست انجام نمی شود ، بیش از حد مایع در صفاق نشستن خواهد شد ، بنابراین در نتیجه bloating.Bloating رخ می دهد اغلب همراه با افزایش وزن .

چگونه برای مقابله با افزایش وزن و نفخ در دیالیز صفاقی ؟ با حرفه ای آنلاین ما برای پیشنهادات بیشتر مشورت کنید.

به غیر از نفخ و افزایش وزن ، بیماران تحت دیالیز صفاقی نیز ممکن است عوارض جانبی زیر را تجربه کنند.

سوء تغذیه

از آنجا که از احساس پر از محلول دیالیز در ناحیه معده خود را ، بیماران مبتلا به کارشناسی ارشد پیدا کردن خوردن uncomfortable.Eating کمتر است به احتمال بسیار زیاد به علت سوء تغذیه . این بیماران باید با یک متخصص تغذیه مشورت کنید و از یک رژیم غذایی متعادل برای رفع نیازهای بدن خود را .

عفونت

مبادلات محلول دیالیز مکرر می توانید خطر ابتلا به عفونت significantly.To کاهش خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد ، ارز باید در بیماران area.The تمیز باید دست خود را با صابون شستشو و پوشیدن دستکش استریل ارز راه حل انجام شده است .

در حالی که دیالیز صفاقی می تواند طول عمر بیماران را طولانی ، بیماران باید تا حد زیادی به رنج می برند . چگونه برای خلاص شدن از دیالیز به یک زندگی با کیفیت بالا ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای دریافت اطلاعات بیشتر درمان بر مردم در دیالیز .



:: برچسب‌ها: دیالیز صفاقی,


شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

درمان دیابت نوع 2 با GFR 47

درمان دیابت نوع 2 با GFR 47

دیابت یکی از علل قابل توجهی از بیماری مزمن کلیوی (CKD) است. در حدود 41٪ بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 ممکن است microalbumin است که از اولین نشانه های آسیب کلیه را تجربه. در این بخش از بیماران، در حدود 1/3 از آنها خواهد جدی failure.What کلیه توسعه برای درمان دیابت نوع 2 با GFR 47؟

دیابت نوع 2 با GFR 47

بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، CKD را می توان به 5 نفر stages.The مبتلا به دیابت نوع 2 و GFR در مرحله 47 3 CKD تقسیم شده است.

در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها دچار اختلال هزاران moderately.A از علائم و نشانه های اولیه شروع به در این مرحله ظاهر می شود مانند کم خونی، تورم، تغییرات در ادرار بازده etc.In، این شرایط عملکرد کلیوی را بدتر کند.

درمان دیابت نوع 2 با GFR 47

قند خون بالا مقصر مستقیم آسیب کلیوی در 2 diabetes.It نوع است می تواند فشار اضافی در کلیه ها می شود، رگ های خونی کوچک کلیه ها تبدیل خواهد شد دچار اختلال بر time.As نتیجه، خون کمتر خواهد شد توسط کلیه ها و سطح بالایی از فیلتر مواد زائد و سموم در خون را ساخت.

بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 و GFR 47 باید درمان برای کنترل هر دو عوارض و بهبود عملکرد کلیوی داشته باشد.

در مرحله اول، بیماران باید داروهای تجویز شده و درمان برای کنترل علائم همراه مانند قند خون بالا، فشار خون بالا، پروتئین در ادرار و غیره را دنبال کنید

دوم، آن است که برای بازگرداندن اختلال عروق خونی کوچک در کلیه ها به بهبود عملکرد کلیوی.

میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه شده برای 2 دیابتی نوع با صدمه درمانی کلیه است که نه تنها می تواند حساسیت به انسولین را افزایش می دهد، اما همچنین می توانید سیستم خود شفا در بدن بازسازی کلیه مختل شده tissues.Therefore که فعال، GFR افزایش خواهد یافت و کلیه ها بهتر کار می کنند.



:: برچسب‌ها: دیابت نوع 2, GFR,


شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

کنترل دیابت نوع 1 و مرحله CKD 3 با کراتینین 2.9

کنترل دیابت نوع 1 و مرحله CKD 3 با کراتینین 2.9
کنترل دیابت نوع 1 و CKD مرحله 3 با کراتینین 2.9 "دوست من کراتینین بالا 2.9 با دیابت نوع 1 و مرحله CKD 3. او هنوز هم با هیچ مشکلی های دیگر مشغول به کار است. چگونه به کنترل بیماری خود را به خوبی لطفا نشان می دهد."
جواب: با تشکر برای مشاوره خود را. همانطور که می گفت، دوست شما دیابت نوع 1 و 3 مرحله CKD با کراتینین 2.9. بیماری او می تواند به خوبی با درمان به موقع کنترل به طوری که او می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند. ما پیشنهاد او را استراتژی های زیر:
▪ نگه داشتن قند خون خود را در محدوده هدف با در نظر گرفتن انسولین که توسط پزشک تجویز می شوند هر روز، earing یک رژیم غذایی سالم، و تست سطح قند خون خود را به طور منظم است.
▪ کنترل فشار خون است. این امر تاثیر بسیار زیادی بر پیشرفت این بیماری است. داروهای فشار خون مانند مهارکننده های ACE. از دست دادن وزن. غذا خوردن کمتر سدیم و اجتناب از توتون و تنباکو و الکل.
▪ کاهش کراتینین بالا 2.9 به طور طبیعی با گیاهان از جمله سوزش گزنه دانه، دارچین، جینسنگ، مریم گلی، و غیره برای فهرست گیاه مفصل، لطفا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com.
▪ درمان همه جانبه برای جلوگیری از پیشرفت دیابت نوع 1 و مرحله CKD 3 با کراتینین 2.9 و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی هستند توصیه می شود برای کمک به معکوس صدمه به کلیه ها خود را. هر دو راه حل درمان های طبیعی و بدون عوارض است. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا اینجا را کلیک کنید.
به منظور دریافت درمان رضایت بخش از دیابت نوع 1 و مرحله CKD 3 با کراتینین 2.9، درمان زود هنگام، کلیدی است. بنابراین، لطفا دوستان خود را در مورد پیشنهادات بالا برای مرجع خود بگویید. اگر شما هنوز هم هر گونه شک، احساس رایگان به ما اطلاع دهید.



:: برچسب‌ها: کنترل دیابت نوع , و مرحله CKD 3,


شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

درمان کراتینین 6 با پروتئین در ادرار

درمان کراتینین 6 با پروتئین در ادرار 

کراتینین بالا و پروتئین در ادرار دو نشانه های معمولی کلیه disease.Creatinine 6 به معنی آسیب بسیار جدی کلیوی. پروتئین در ادرار نشان میدهد یک prognosis.What بسیار فقیر برای درمان کراتینین 6 با پروتئین در ادرار است؟ 

کراتینین 6 

کراتینین حاصل creatine.Normally است، کراتینین اضافی خواهد شد خارج از بدن با محدوده نرمال kidneys.The برای کراتینین در خون فیلتر ممکن است 0.6 ~ 1.3mg/dL.For ظرفیت جبرانی قدرتمند کلیه، سطح کراتینین ندارد را افزایش می دهد تا زمانی که نیمی از عملکرد کلیوی می شود lost.Creatinine 6 چند بار به عنوان بالا به عنوان نرمال result.Obviously است است، شما می توانید ببینید که چگونه جدی صدمه به کلیه ها است. 

به طور کلی، زمانی که افزایش کراتینین تا 5، دیالیز خواهد بود prescribed.Should شما شروع دیالیز در حال حاضر؟ مشورت با پزشک آنلاین ما برای جواب دادن! 

پروتئین در ادرار 

پروتئین یک ماده مغذی مهم در بدن است و نقش مهمی در سالم نگه داشتن استخوان و بازسازی بافت های بدن و شرایط cells.In راست، از این فیلتر می تواند فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.However، پروتئین بیش از حد بزرگ هستند عبور از فیلتر. وقتی کلیه ها دچار اختلال، آنها موفق به حفظ پروتئین در body.A مقدار زیادی از پروتئین را به urine.Protein در ادرار نشت شتابدهنده قابل توجهی در بدتر شدن عملکرد کلیوی است. 

درمان کراتینین 6 و پروتئین در ادرار 

در درمان مرسوم، داروها به طور کلی به کراتینین کمتر و پروتئین کنترل در urine.However را تجویز، این داروها تنها می تواند کسانی که symptoms.As 6 کراتینین و پروتئین در نتیجه ادرار از عملکرد ضعیف کلیه کنترل، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلال کلیه ساختار و بهبود عملکرد کلیه است. 

میکرو چینی Osmotherapy داروهای توصیه شده برای درمان بیماری کلیه با کراتینین بالا و پروتئین در urine.It را می توانید بافت کلیه اختلال در بازسازی برای بهبود function.If کلیه کلیه ها می توانند به کار موثرتر، کراتینین بالا و پروتئین در ادرار خواهد شد اساسا کنترل است.


:: برچسب‌ها: درمان کراتینین 6,


شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

دیابت، کراتینین 6.7 با GFR 10، چگونه به اجتناب از دیالیز

دیابت، کراتینین 6.7 با GFR 10، چگونه به اجتناب از دیالیز

Q:

همسر من یک به کراتینین sufferer.Her دیابت را افزایش می دهد به 6.7 و GFR است 10.She فقط گفته شد که او نیاز به dialysis.Can او جلوگیری از دیالیز است؟

:

ما می توانیم درک feeling.Nobody خود را می خواهد می شود تا خبر خوب dialysis.The قلاب است که موارد موفق است که بیماران کلیوی جلوگیری از دیالیز وجود دارد.

با این حال، همانطور که می دانید، وضعیت بیماری از فردی به individual.Whether متفاوت است او می تواند به جلوگیری از دیالیز است تا به شرایط خاص خود را.

شما می توانید با مشورت پزشک آنلاین ما و رسیدن به می دانم که اگر او می تواند شروع دیالیز جلوگیری.

در مرحله اول، شما باید بدانید که چگونه کلیه در diabetes.Kidneys ها موفق می تواند خون را فیلتر و حذف مایعات اضافی و مواد زائد از بدن در condition.However راست، اگر قند خون را بالا نگه می دارد، کلیه ها را مجبور به انجام زمان work.Over اضافی، کلیه تبدیل خواهد شد exhausted.Eventually، نارسایی کلیه رخ می دهد.

برای جلوگیری از شروع دیالیز، هدف اصلی این است که برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود function.If کلیه عملکرد کلیه خود را می تواند افزایش یافته است، دیالیز قطعا مورد نیاز خواهد بود.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در دیابت به عنوان کراتینین خود را به 6.7 افزایش می دهد، آن را نشان می دهد بسیار سطح سموم و مواد زائد در body.To کاهش فشار بر روی کلیه و آهسته کاهش عملکرد کلیه، هدف اول درمان است برای از بین بردن مواد زائد و سموم از خون. در این روند درمان، تصفیه خون خواهد بود used.It می تواند خون را به طور کامل پاک برای ایجاد یک محیط درونی خوبی را برای تعمیر ساختمان کلیه.

پس از خون خالص، میکرو چینی داروها Osmotherapy خواهد شد prescribed.This درمان به خارج استفاده می شود بر اساس گیاهی چینی medicine.The مواد تشکیل دهنده طب سنتی موثر است می توانید از سیستم خود ترمیم در بدن فعال برای تحریک خود بازسازی اختلال در کلیه tissues.Once عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته، دیالیز مورد نیاز نیست.



:: برچسب‌ها: کراتینین, GFR 10,


شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

چرا سنگ کلیه رخ می دهد در PKD

چرا سنگ کلیه رخ می دهد در PKD

چرا سنگ کلیه رخ می دهد در بیماری کلیوی PKDPolycystic ( PKD) بسیار دشوار است برای مدیریت. می توان آن را با عوارض آن پیچیده است. سنگ کلیه یکی از عوارض شایع PKD است .

علل سنگ کلیه در PKD

PKD یک اختلال ژنتیکی است که برجسته با تنوع لوله کلیوی است . توبول کلیوی غیر طبیعی می تواند تعادل اسید و باز نگه داشتن نیست ، در نتیجه در افزایش سطح اسید در ادرار و در نتیجه . به عنوان یک نتیجه ، فرم کریستال اسید اوریک . سپس بلورهای اسید اوریک می یابد، و در نتیجه ظهور به سنگ کلیه .

عوارض جانبی از سنگ کلیه در PKD

اگر فرم سنگ کلیه بزرگ ، می تواند جریان ادرار را مسدود کند. اگر انسداد برطرف نمی شود، می توان آن را یک شتاب دهنده قابل توجهی در بدتر شدن عملکرد کلیوی .

درمان سنگ کلیه در PKD

سنگ شکنی و جراحی باز به طور معمول استفاده می شود برای درمان سنگ کلیه در PKD.However ، این درمان به طور کلی به PKD patients.This توصیه می شود نه چون سنگ شکنی و جراحی باز به احتمال بسیار زیاد به علت پارگی کیست کلیه بزرگ هستند .

آیا عمل جراحی به شما اجازه داده است ؟ مشورت با دکتر آنلاین ما برایپاسخ در حال حاضر !

آیا درمانی برای سنگ کلیه در PKD وجود دارد؟

سنگ کلیه از عدم تعادل اسید و باز در body.If عدم تعادل می تواند اصلاح شود، نه بیشتر سنگ کلیه form.Another هدف درمان مهم است به حذف سنگ های بزرگ از بدن . پزشکی Osmotherapy میکرو چینی بیماران PKD با سنگ کلیه توصیه می شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان طبیعی بر اساس medicine.It گیاهی چینی سنتیدرمان خارجی اعمال شده برای بیماری کلیوی است.

در مرحله اول ، انواع مختلف از گیاهان در درمان استفاده می شود به بر اساس داروهای condition.The بیماران می تواند عدم تعادل اسید و باز در بدن برای جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه را کنترل می کنند.

ثانیا، این درمان می توانداز سنگ کلیه در خون حل شده و پس از آن مواد محلول خواهد شد خارج از بدن فیلتر در urine.So سنگ کلیه کوچکتر تبدیل خواهد شد و باعث می شود هیچ عوارض جانبی بر روی کلیه .

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای PKD با سنگ کلیه است. این امر باعث هیچ عوارض جانبی در بدن در همه. اگر شما در این درمان علاقه مند هستند، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر به آدرس یک ایمیل ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: PKD,


شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

آیا می توانم علت نارسایی کلیه سوزش سردل و نفخ معده

آیا می توانم علت نارسایی کلیه سوزش سردل و نفخ معده

می تواند نارسایی کلیه سوزش سر دل علت و معده نارسایی BloatingKidney ها اختلال سیستمیک است که می تواند شامل اندام ها و سیستم ها در کلیه body.Can شکست باعث سوزش سر دل و نفخ معده است؟

آیا می توانم علت سوزش سردل نارسایی کلیه؟

سوزش معده احساس دردناک در سینه یا گلو می باشد. این اتفاق می افتد زمانی که اسید معده شما بک آپ به زمان esophagus.Over رفلکس اسید معده شما می توانید esophagus.Therefore صدمه بزند، مهم است که به نگه داشتن سوزش یا همان ترش کردن معده مشکلی تحت کنترل است.

کلیه شکست ما معمولا با مسئله سوزش سر دل همراه نیست. مگر در مواردی که چند نارسایی کلیه و نارسایی چند ارگان زخم استرس علت در stomach.If کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال، سطوح بالایی از سموم و مواد زائد خواهد در body.If ساخت تا سموم و مواد زائد را به دستگاه گوارش را وارد کنید، می تواند باعث تهوع شود ، استفراغ و حتی زخم معده است. سوزش معده ممکن است نشانه ای از زخم معده است.

آیا می توانم نارسایی کلیه علت نفخ معده؟

نفخ معده می تواند نشانه ای از failure.One کلیه از توابع مهم کلیه است برای فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.However، کلیه های بیمار می مایع اضافی از body.If، در برابر معده از بین بردن اشکال فشار اضافی، آن را به باعث نفخ معده.

علاوه بر این، نفخ معده و سوزش سر دل ممکن است مربوط به نارسایی کلیه به خودی خود، اما با توجه به بیماریهای معده دیگر مانند gastritis.Therefore است، مهم این است برای پیدا کردن علت ابتدا.

اگر شما هیچ ایده ای در مورد علل شرایط خود را؟ چت با دکتر آنلاین ما برای توصیه های حرفه ای تر.

برای درمان سوزش سر دل و نفخ معده در نارسایی کلیه

بعضی از داروها می توانند مورد استفاده قرار گیرد برای از بین بردن این conditions.However، به عنوان علت اساسی این شرایط عبارتند از کاهش عملکرد کلیوی، بیماران باید درمان برای درمان کلیه به عنوان یک کل است. اگر کلیه ها بهتر می تواند کار کند، سوزش سر دل و نفخ معده را به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,


شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

طب گیاهی چینی برای کاهش کیست های کلیوی

طب گیاهی چینی برای کاهش کیست های کلیوی
طب گیاهی چینی برای کاهش کلیه کیست های کلیه CystsIf باعث برخی از نشانه های آشکار ، یک درمان خاص توصیه خواهند شد. نگاهی به ایمنی و بهره وری به حساب ، طب گیاهی چینی به بیماران مبتلا به کیست های کلیوی توصیه می شود. در حال حاضر ما برای کسب اطلاعات بیشتر را دنبال کنید.
در مرحله اول، طب گیاهی چینی از طبیعت می آیند ، بنابراین بیماران مبتلا به کیست های کلیوی لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی . پس چگونه داروهای گیاهی چینی کار کیست های کلیوی را کاهش می دهد ؟ به منظور جلوگیری از بهره وری از داروهای گیاهی چینی را از دست دادن و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش ،درمان خارجی بر اساس داروهای گیاهی چینی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است .
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می پرسد بیماران مبتلا به کیست های کلیوی به روی تخت دراز می کشید به درمان می شود ، دو کیسه های پر شده با فرآوری داروهای گیاهی چینی تحت کمر بیمار قرار داده ، دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال به طور مستقیم به کلیه ها دریافت کنید و سپس بازی پس از توابع به منظور کاهش کیست های کلیوی است . این توابع عبارتند از : افزایش نفوذپذیری دیواره کیست ، کاهش توانایی سلول های پوشش ترشح مایع کیست ، تغییر اختلاف فشار داخلی و خارجی دیواره کیست ، گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون . در آن صورت، مایع کیست جذب خواهد شد و پس از آن از بدن حذف شده با ادرار . کل فرآیند خواهد شد هر گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کند. در عوض ، بیماران خارجی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان ماساژ چینی ، بسیار راحت است را توصیف می کنند.
در واقع ، به منظور کاهش کیست های کلیوی هدف نهایی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. کارشناسان همچنین داروهای گیاهی چینی با داشتن توابع ضد التهاب ، ضد انعقاد ، از بین بردن ایسکمی و دولت anoxic کلیه را انتخاب کنید ، ترویج همانندسازی DNA از سلول های آسیب دیده ذاتی و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده برای کمک به بیماران مبتلا به کیست های کلیوی بهبود عملکرد کلیوی و جلوگیری از نارسایی کلیه به طور موثر .
اگر شما هنوز هم هر پیگیری سوال در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کاهش کیست های کلیوی ، در صورت تمایل به ما اطلاع دهید ، ما بسیار خوشحالیم که برای کمک به .



:: برچسب‌ها: های کلیوی, طب گیاهی چینی برای,


شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

درمان درد مفصل مچ پا بعد از همودیالیز مبتلا به نارسایی کلیه

درمان درد مفصل مچ پا بعد از همودیالیز مبتلا به نارسایی کلیه
درمان برای درد مفصل مچ پا پس از همودیالیز با FailureHemodialysis کلیه درمان به حذف مواد زائد و مایعات از خون زمانی که بیماری کلیوی با کمتر از 15٪ از عملکرد کلیه باقی مانده به نارسایی کلیه پیشرفت است. برخی از افراد تحت این درمان ممکن است از درد مچ پا رنج می برند. چگونه به درمان این وضعیت؟ دفعات بازدید در تاریخ برای یافتن اطلاعات بیشتر.
علل
▪ کلیه ها آسیب دیده باعث تجمع بیش از حد مایع در پاها، احساس و مچ پا.
▪ شایع ترین در میان افراد مبتلا به بیماری هایی مانند نقرس، آرتریت روماتوئید، و غیره.
▪ در بسیاری از موارد، گردش خون ضعیف می تواند ایجاد کند.
▪ ادم محیطی، وضعیت مشترک دیگر مرتبط با آن است.
درمان درد مفصل مچ پا بعد از دیالیز با نارسایی کلیه
درمان بستگی به علل زمینه ای است. از این رو، آن را کاملا ضروری به پزشک مراجعه به درستی تشخیص بیماری. برای رهایی از درد و ناراحتی، به شما پیشنهاد به منظور تلاش برای راه حل های به شرح زیر:
* پاها در سطح بالا، معمولا بالاتر از سطح قلب. قاچ پا را می توان برای این منظور استفاده می شود بیش از حد.
* برنامه های کاربردی حرارت همچنین می توانید درد را با تحریک جریان خون به منطقه آسیب دیده را کاهش دهد.
* درمان های گیاهی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را می توان به کاهش احتباس آب استفاده، بهبود گردش خون و بیماران کمک خلاص شدن از شر درد مچ پا به طور طبیعی است.
* درمان طبیعی شناخته شده به عنوان سلول های بنیادی را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به حفاظت از بیماران همودیالیزی و ترویج تابع باقی مانده کلیوی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و به طور قابل توجهی بهبود کیفیت زندگی است.
بنابراین، در واقع شما می توانید ببینید که گزینه های مختلف درمان در دسترس برای درمان درد مچ پا در بیماران همودیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه هستند. بنابراین، شما می توانید پزشک خود را برای بهترین راه برای حل این مشکل و یا ترک یک پیام برای مشاوره شخصی از تیم nephrologists ما مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: مبتلا به نارسایی کلیه, همودیالیز,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

چینی گیاهی درمان های طبیعی برای تعمیر کلیه از خسارت دیابتی

چینی گیاهی درمان های طبیعی برای تعمیر کلیه از خسارت دیابتی
چینی گیاهی درمان های طبیعی، کلیه تعمیرات از نفروپاتی DamageDiabetic دیابتی مقاوم به درمان طولانی مدت بیماری کلیه ناشی از دیابت در دراز مدت است، که آسان برای تبدیل به پایان مرحله بیماری کلیوی بدون درمان به موقع و موثر است . پس چگونه به تعمیر کلیه از خسارت دیابتی با درمان های طبیعی گیاهی چینی ؟ ( میانبر حرفه ای برای مشاوره . )
اول از همه ، آن است که شایان ذکر است که همه داروهای چینی متعلق به اصطلاح چینی از درمان های طبیعی گیاهی، که ممکن است نفوذ زهرآلود مانند آسیب های ثانویه و مسمومیت ناشی از مواد مخدر بدون دارو استادانه درست شده و باعث بدتر آسیب کلیوی در بازگشت ، در نتیجه ساختن آن غیر ممکن است برای تعمیر کلیه آسیب دیابتی .
در مقابل معالجه چینی از درمان های طبیعی گیاهی هستند قادر به درمان علل ریشه ای بیماری کلیه به طور کامل با دقت انتخاب شده TCM، است که برای بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه به موقع و به طور موثر استفاده ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختارها و عملکردهای کلیه های از مبدا بنابراین به عنوان برای تعمیر کلیه از خسارت دیابتی اساسا .
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از ارجح چینی درمان های طبیعی گیاهی استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق outspreading خون است کشتی، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن توابع کلیوی موثر و به اندازه کافی به منظور ترمیم کلیه از آسیب دیابتی به طور طبیعی .
علاوه بر این، درمان آلودگی خون با هدف از بین بردن انواع مختلفی از استاز خون از قبیل زباله ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن ، تهیه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ کسانی که دارو موثر جبرانی و بازسازی عملکرد کلیوی ، در نتیجه بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان به عنوان تعمیر کلیه از آسیب دیابتی با درمان های طبیعی گیاهی چینی .
چه چیزی بیشتر ؟ چینی سایر درمان های طبیعی گیاهی ، به عنوان مثال ، سلول های بنیادی و تصفیه خون نیز روش های قابل توجهی برای تعمیر کلیه ها از آسیب های دیابتی هستند. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد اطلاعات خاص ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: خسارت دیابتی, چینی گیاهی درمان های طبیعی,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

فرکانس درمان دیالیز

فرکانس درمان دیالیز

فراوانی از دیالیز TreatmentDialysisنوع درمان جایگزینی که نقش کلیه های مصنوعی به کار توابع فیزیولوژیکی روزانه به طور منظم است . با این حال ، چه فراوانی از درمان دیالیز است؟ ( فورا دکتر زنده مشورت برای تجزیه و تحلیل شخصی است . )

به عنوان یک ماده در واقع ، دیالیز بیماران پیشرفته زمانی که کلیه های خود را بیش از حد کافی برای حفظ عملیات عادی مانند نگه دارید تا تعادل آب و الکترولیت، اسید و باز و از بین بردن متابولیت از طریق ادرار نیز مورد نیاز است. به عبارت دیگر ، بیماران به دیالیز زمانی که GFR خود را پایین تر از 15 درصد سطح کراتینین می رسد 5.0mg/DL است که یک روش به طور گسترده ای مورد استفاده با راندمان بالا برای بیماران به پاک کردن خون و جان خود را حفظ است .

با این حال ، فرکانس دیالیز قادر به ادامه به طور منظم با سرعت پیش بینی ، که به سرعت با گذشت زمان و البته بیمار تکامل است. به همین دلیل نسبت به شخصیت دیالیز ، استفاده شده است که برای کاهش پدیده های سطحی به طور موقت به جای درمان بیماری های کلیوی از علت ریشه آن به طور کامل است . بیشتر به طور خاص ، دیالیز است برای از بین بردن مواد زائد ، سموم و متابولیت دیگر مولکول های کوچک تنها در حالی که تفاوتی نمی کند به کسانی که از مولکول های بزرگ استفاده می شود. علاوه بر این ، دیالیز است قادر به رسیدن به هدف از دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا ، در نتیجه منجر به فرکانس مستمر تر از دیالیز .

در واقع، بیشتر به شما در دیالیز بستگی دارد ، بیشتر به شما را نمی توان از آن جدا شده، که فرکانس دیالیز را افزایش می دهد . علاوه بر این ، کلیه ها به دلیل تخریب عملکردی و آسیب های ثانویه ناشی از عوارض جانبی که ممکن است منجر به فرکانس ترویج دیالیز ناکافی تر تبدیل شود.

بنابراین چنین درمانی است که می تواند ماموریت دیالیز انجام در حالی که اجتناب از نقص آن وجود دارد؟

درمان های طبیعی متعلق به این نوع از درمان است که اعمال می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به طوری که به کاهش فرکانس از دیالیز حتی خلاص شدن از شر دیالیز به طور طبیعی. ( اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی را کلیک کنید : آلودگی خون درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، و غیره )

فرکانس دیالیز چیست؟ اگر شما هنوز هم از دیالیز با فرکانس بالا رنج می برند ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر .



:: برچسب‌ها: مان دیالیز,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

کلیه داروها تهوع دوستانه چه هستند

کلیه داروها تهوع دوستانه چه هستند

کلیه داروها تهوع دوستانه بیماری کلیوی با تغییرات متعدد پاتولوژیک یا فیزیولوژیک است ، که ممکن است بدتر شوند و صرف به ارگان های مختلف و سیستم با دوره های بیمار تکامل ایجاد می شود. سپس کلیه داروها تهوع دوستانه چه هستند ؟

تهوع یک نوع از ناراحتی معده که نشان می دهد بیماری های مختلف است . با این حال، ممکن است برای سیستم گوارشی آسیب دیده در زمانی که بیمار از بلند مدت بیماری مزمن کلیه رنج می برند . ( ریشه و علت تهوع شما چیست؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

در اکثر موارد، بیماران تمایل به انتخاب داروهای غربی با اثرات فوری هستند که قادر به کاهش پدیده های سطحی بلافاصله در حالی که چشم پوشی از اثر واقعی آن است که بر خلاف کلیه داروهای تهوع دوستانه . چه بدتر، این روش با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی یا داروهای سیتوتوکسیک نیز در مورد عوارض جانبی مختلف، که ممکن است آسیب ثانویه می شود و سرعت بخشیدن به پیشرفت در بازگشت به ارمغان بیاورد.

تحت این شرایط ، کلیه داروهای تهوع دوستانه ضروری و مورد نیاز برای اصلاح بیماری های کلیه از طریق درمان علت ریشه ای کاملا . درمان های طبیعی هستند چنین نوع از داروهایی که استفاده می شود برای بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه ، در نتیجه معکوس بیماری مزمن کلیه به موقع و به طور موثر به طوری که برای درمان حالت تهوع به طور طبیعی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از کلیه ارجح از داروهای تهوع دوستانه است که اعمال می شود را به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق outspreading خون است کشتی، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن کلیه توابع کارآمد و به اندازه کافی به طوری که برای درمان حالت تهوع به طور طبیعی .

چه چیزی بیشتر ؟ آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون ، معالجه کلیه از داروهای تهوع دوستانه که می تواند به حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به طوری که برای درمان حالت تهوع به طور طبیعی است.

کلیه داروهای تهوع دوستانه چه کسانی هستند؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: تهوع ,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

درمان درجه 3 کلیه بیماری پارانشیم به طور طبیعی توسط گیاهان دارویی پزشکی

درمان درجه 3 کلیه بیماری پارانشیم به طور طبیعی توسط گیاهان دارویی پزشکی

درمان درجه 3 کلیه بیماری پارانشیم طبیعی توسط گیاهان دارویی MedicineRenal بیماری پارانشیم صدمه به خارجی ترین منطقه داخلی از کلیه ها فیلتراسیون و تشکیل ادرار رخ می دهد است. علل این اختلال خود ایمنی ، عفونت ، انسداد ، سنگ ، لوپوس ، و غیره در اینجا ، اجازه دهید در این موضوع " درمان درجه 3 کلیه بیماری پارانشیم به طور طبیعی توسط گیاهان دارویی پزشکی " نگاه کنید . شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان چت کنید.

به منظور معکوس کردن پیشرفت درجه 3 کلیه بیماری پارانشیم ، برای تایید علل و استراتژی های مربوطه ضروری است. طب گیاه مفید با اثرات درمانی از جمله عبارتند از:

1. گیاهان طبیعی

- ریواس . این یک درمان طبیعی گیاهی است که ممکن است برای درمان مشکلات کلیوی موثر است. به عنوان یک قابض و آنتی اکسیدان ، ریواس مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش سطح کلسترول، حفاظت از عملکرد کلیه و ارتقاء سطح سلامت کلیه .

- گون . توابع این گیاه در مهار پاسخ التهابی ، آنتی اکسیدان، و ترویج عملکرد کلیه .

- Buchu . اینداروی گیاه است که معمولا در درمان مشکلات کلیه و شرایط مختلف دستگاه ادراری استفاده می شود است .

برای لیست گیاه دقیق درجه 3 کلیه بیماری پارانشیم شما است ، لطفا ایمیل ما در ckdstage@hotmail.com .

2. طب گیاهی خارجی اعمال شده

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی درمان گیاهی است. بنابراین، هیچ عوارض جانبی وجود دارد . این درمان های طبیعی می تواند عمل به عقب توسعه از درجه 3 کلیه بیماری پارانشیم ، آن را به عنوان اثرات درمانی عبارتند از: گشاد شدن عروق خونی و ترویج گردش خون، جلوگیری از پاسخ التهابی ، کاهش و از بین بردن مواد مضر از بدن ، فعال کردن دوباره خود توانایی سلول های کلیه و بافت ترمیم ، تا که به بازگرداندن عملکرد کلیه است .

درجه 3 کلیه بیماری پارانشیم ممکن است به نارسایی کلیه و آسیب دائمی کلیه صورتی که درمان نشود منجر شود. اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی تشخیص داده می شود، با پزشک خود در مورد بهترین انتخاب از طب گیاه طبیعی در وضعیت خود صحبت کنید. هر چیزی معلوم نیست ؟ احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر .



:: برچسب‌ها: کلیه بیماری پارانشیم به,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

اجتناب از پرتاب کردن خون و خستگی بعد از دیالیز

اجتناب از پرتاب کردن خون و خستگی بعد از دیالیز
اجتناب از پرتاب کردن خون و خستگی در پس از DialysisDialysis یک روش که به طور مصنوعی جایگزین عملکرد کلیه است. بنابراین افراد مبتلا به کلیه به شدت آسیب دیده می تواند همچنان به یک زندگی عادی. بسیاری از مردم در این درمان از پرتاب کردن خون و خستگی رنج می برند. چگونه برای جلوگیری از این مشکلات؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان!
Ⅰ. محدودیت های مایع تجویز شده را دنبال کنید. اگر یک بیمار دیالیز وزن سیال تر از تجویز به دست آورید، او نیاز به حجم بیشتر مایع را در طول فرایند درمان برداشته شود، باعث حذف سریع مایع از بدن. این کار منجر به افت فشار خون شود، پرتاب کردن خون، و خستگی.
Ⅱ. یک برنامه غذایی مناسب بخورید. کلیه ها به شدت دچار اختلال قادر به تخلیه توسط محصولات از غذاها و این مواد در بدن ساخت تا درمان بعد. این را در احساس ضعف و خستگی می شود. اگر می خواهید بهترین آرایش های غذایی در مورد شما، لطفا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com.
Ⅲ. درمان موثر برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه و جلوگیری از بدتر شدن این بیماری به نارسایی کامل کلیه است. درمان آلودگی خون می تواند عملکرد کلیه ترویج و کمک به بیماران مبتلا به خلاص شدن از شر علائم مانند پرتاب کردن خون و خستگی. علاوه بر این، تعداد دفعات دیالیز می شد به تدریج کاهش می یابد. برخی از بیماران حتی می توانید از شر این درمان و یک زندگی عادی با کلیه خود را.
چندین عوارض جانبی دیالیز، که یک فرد ممکن است از طریق رفتن وجود دارد. خوشبختانه، با در نظر گرفتن استراتژی های موثر، علل احساس ضعیف پس از درمان را می توان تعیین و این مشکلات را می توان حل کرد. اگر شما هنوز هم هیچ چیز معلوم نیست و یا علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد درمان آلودگی خون، لطفا یک پیام در زیر ترک.



:: برچسب‌ها: خستگی بعد,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری کلیه در 19٪ کارکرد کلیه و کراتینین 3.0

مرحله 4 بیماری کلیه در 19٪ کارکرد کلیه و کراتینین 3.0
مرحله 4 بیماری کلیه در 19٪ کارکرد کلیه و کراتینین 3.0 "شوهر من تا مرحله 4 بیماری کلیه است. در حال حاضر او 19 درصد عملکرد کلیه با کراتینین 3.0 لطفا به ما نشان می دهد که چه کاری انجام دهید؟ با تشکر در پیشبرد." این خانم به ما در مورد مشکل کلیه شوهرش مشورت شود. به منظور هدایت افرادی که شک مشابهی، ما به تجزیه و تحلیل زیر را در جزئیات است. امیدوارم که آن را واقعا کمک می کند. شما همچنین می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان چت به طور مستقیم.
همانطور که می گفت، شوهر خود را تا مرحله 4 بیماری کلیه در 19 درصد عملکرد کلیه و کراتینین 3.0. وضعیت او در حال حاضر بسیار شدید است. اگر درمان نشود به طور موثر، او باید شروع دیالیز به زودی. خوشبختانه، گزینه های جایگزین برای کمک به عملکرد کلیه را بهبود بخشد او و جلوگیری از دیالیز است. متن زیر را بررسی کنید برای دریافت دانش بیشتر.
* کنترل فشار خون با مصرف داروهای تجویز شده.فرد مبتلا به بیماری کلیوی باید فشار خون کمتر از 130 برای تعداد بالا و کمتر از 80 برای تعداد پایین داشته باشد. علاوه بر این، کنترل قند خون و کلسترول.
* خوردن یک رژیم غذایی مناسب و حفظ یک وزن سالم. فعالیت بدنی منظم را دریافت کنید. سیگار را ترک کنید. آیا داروهایی که به کلیه ها مضر هستند را ندارد.
* اتخاذ درمان موثر برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی 19٪ و حداکثر ترویج این سطح. هنگامی که عملکرد کلیه ترمیم، کراتینین 3.0 نرمال خواهد شد. در اینجا، درمان آلودگی خون توصیه می شود برای تضمین این اثرات درمانی. برای اطلاعات بیشتر، لطفا در اینجا.
* نگاهی گیاهان طبیعی برای کاهش کراتینین بالا و بهبود عملکرد کلیه. برخی از مثال از این داروهای گیاهی عبارتند از: مریم گلی، دارچین، جینسنگ، ابریشم ذرت، گون، و غیره شما می توانید یک پیام را ترک کنند در زیر اگر شما می خواهم به دانستن لیست گیاه دقیق.



:: برچسب‌ها: کراتینین ,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

آیا چای سیاه راهنما بیماری کلیه پلی کیستیک

آیا چای سیاه راهنما بیماری کلیه پلی کیستیک

چای سیاه دارای سابقه ای طولانی در استفاده قدمت آن به چین حدود 5،000 سال پیش است. فرقی نمیکند که کدام نوع از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رنج می برند، یک رژیم غذایی مناسب است که معمولا توصیه می شود. با این حال، آیا چای سیاه کمک به بیماری کلیه پلی کیستیک؟

نوشیدن چای سیاه می تواند توابع زیر بازی:

چای سیاه حاوی تعدادی از آنتی اکسیدان ها، که ترکیباتی که کمک به بدن در مبارزه با رادیکال های آزاد هستند. این آنتی اکسیدان ها شامل کوئرستین، ماده گفت: برای مبارزه با التهاب و سالم حمایت کند.

چای سیاه قادر به کمک به تحریک پانکراس ترشح انسولین و کاهش قند خون بالا است.

چای سیاه می تواند گردش خون و سوخت و ساز بدن را بهبود بخشد به تخلیه اسید لاکتیک و سایر مواد زائد، که می تواند کمک به از بین بردن ضعف به طور موثر.

مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین علل کلسیم در ادرار دفع می شود، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، 30 درصد افزایش خطر ابتلا به سنگ کلیه بدون کافئین.

البته نوشیدن چای سیاه و سفید هنوز مزایای دیگر، بلکه آن است که به اندازه کافی می گویند چای سیاه می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک کمک نیست. چای سیاه یک منبع کافئین است، در آن وجود دارد در مورد دارو با دوز 50mg از کافئین در هر فنجان. در مقایسه، چای سبز حاوی 8 تا 30mg در هر فنجان، در حالی که قهوه حاوی 100 تا 350mg. کافئین AMP حلقوی است که باعث تحریک رشد کیست کلیه پلی کیستیک را افزایش می دهد. علاوه بر این، کافئین فشار خون را بالا می برد. فشار خون بالا از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است.

وزن جوانب مثبت و منفی از نوشیدن چای سیاه، به گویند بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک بهتر چای سیاه مصرف نکنید، اما به این معنا نیست آن است که به شدت ممنوع است.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد رژیم غذایی برای بیماری کلیه پلی کیستیک و شما می خواهید در مورد درمان های طبیعی برای این بیماری ارثی می دانم، شما در حال استقبال پیام به ترک زیر، ما بسیار خوشحالیم که برای کمک به.
چای سیاه و سفید



:: برچسب‌ها: کلیه پلی کیستیک,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

چه کار باید کرد برای بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی

چه کار باید کرد برای بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی

بهبود عملکرد کلیه NaturallyAs همه ما می دانیم ، کلیه ها نقش حیاتی در کارکرد طبیعی بدن انسان را بازی کند. با این حال ، آنها ممکن است از طریق تغییر پاتولوژیک یا فیزیولوژیک کافی دریافت کنید. پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی ؟ ( فورا دکتر زنده مشورت برای بیماری شما است . )

تحت شرایط عادی ، کلیه ها قادر به حفظ ساختارها و عملکردهای خود را به طوری به عنوان نگه دارید تا تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز حتی زمانی که کلیه ها کمی کمتر از نیمی از عملکرد خود را به دلیل جبران قوی کلیه آسیب دیده است . با این حال، هنگامی که آسیب های کلیوی تجاوز از این حد ، که ممکن است با تروما، عفونت ، التهاب، پاسخ ایمنی یا اختلال گردش خون خون ، که کلیه ها قادر به انجام وظایف معمول ، در نتیجه باعث بیماری کلیه است که به شدت نیاز به بهبود عملکرد کلیه ایجاد می شود.

با توسعه استاندارد های پزشکی ، بیماران بیشتر و بیشتر اهمیت بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی تحقق یابد. در مقایسه با درمان های متعدد موجود ، درمان های طبیعی روش های ارجح مورداستفاده برای بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه از مبدا ، در نتیجه درمان ریشه باعث می شود اساسا به طوری که به بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، برای مثال ، یکی از درمان های طبیعی قابل توجهی استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق outspreading رگ خون ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر به طوری که به بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی .

علاوه بر این، آلودگی درمان خون ، تصفیه خون و سلول های بنیادی در درمان معالجه ، که هدف در درمان بیماری های کلیوی به طور سیستماتیک از زوایای مختلف به منظور محافظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی ؟ مطالب فوق ممکن است به شما یک ایده کوتاه ارائه دهد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر برای سوالات خاص تر .



:: برچسب‌ها: کلیه به طور,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

چه مدت قبل از تشخیص پروتئینوری و دیالیز کلیه

چه مدت قبل از تشخیص پروتئینوری و دیالیز کلیه

چه مدت قبل از تشخیص پروتئینوری و کلیه کلیه DialysisHealthy عمل برای تمیز کردن مواد زائد و مایعات اضافی از خون و جلوگیری از از دست دادن چیزهایی است که نیازهای بدن انسان، مانند پروتئین است. پروتئینوری، یک وضعیت که در آن مقدار بیش از حد پروتئین در ادرار، اتفاق می افتد زمانی که کلیه ها اجازه نشت پروتئین به ادرار است. در اینجا، اجازه دهید بحث در مورد این سوال، "چگونه طولانی قبل از تشخیص پروتئینوری و دیالیز کلیه است؟"

در واقع است، نه یک مجموعه پاسخ به این سوال وجود دارد. پروتئین در ادرار نباید تنها نشانه برای شروع دیالیز کلیه و شاخص دقیق باید میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و یا عملکرد کلیه باشد نیست. در آن زمان، مقدار پروتئین ادرار موفق به درستی منعکس کننده شدت بیماری کلیوی. برای مثال، در مرحله پیشرفته ای از CKD، بیشتر گلومرول تبدیل خواهد شد فیبروز، و پروتئین در ادرار کمتر تبدیل خواهد شد.

از این رو، برای اندازه گیری زمان شروع دیالیز کلیه، تجزیه و تحلیل سیستماتیک از وضعیت بیماری هر بیمار از جمله سطح پروتئین ادرار و GFR مورد نیاز است. اگر شما بدانم که آیا شرایط شما به دیالیز نیاز دارد، لطفا چت با دکتر آنلاین ما برای تجزیه و تحلیل به صورت جداگانه برای هر شخص است.

دیالیز برای درمان موارد شدید پروتئینوری است، زیرا کلیه ها شده اند بسیار مشکل است که آنها دیگر حمایت از زندگی بیمار است. لطفا متوجه آن است که فقط یک درمان جایگزین کلیوی به غیر از یک درمان برای مشکلات کلیوی است. درمان جامع بهتر است توصیه می شود برای کمک به بیماران بهبود کلی عملکرد کلیوی و خلاص شدن از علائم مختلف مانند پروتئینوری.

ایمونوتراپی درمان موثر با اثرات شفابخش مذکور است. این یک درمان طبیعی و بدون عوارض می باشد. در مقایسه با دیالیز کلیه، سلول های بنیادی می تواند از عوارض درمان اساسی تر و طول عمر تا حد زیادی افزایش یافته است تضمین می کند.



:: برچسب‌ها: دیالیز کلیه,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه می توان به افزایش امید به زندگی برای کسی که در مرحله 5 نارسایی کلیه

چگونه می توان به افزایش امید به زندگی برای کسی که در مرحله 5 نارسایی کلیه
گسترش زندگی Expecatncy ، مرحله 5 FialurePatients کلیه غرق به ورطه مرحله 5 بیماری کلیه به علل مختلف هر چند آنها هدف کاملا سازگار است که چگونه به گسترش امید به زندگی تا آنجا که ممکن است و کیفیت زندگی بهتر .
زبان ، بیماران به طور کلی متفاوت طول عمر مختلف در مرحله 5 نارسایی کلیه به عنوان یک نتیجه از شرایط پاتولوژیک یا فیزیولوژیک متمایز از افراد است . با این حال ، عوامل نفوذ قادر به بازی یک بخش مشابه در مؤثر بر روند این بیماری، که ممکن است کوتاه و یا گسترش امید به زندگی در نهایت .
درمان پزشکی و مراقبت های بهداشتی روزانه عوامل تاثیر اصلی مرحله 5 نارسایی کلیه در حالی که سابق نقش تعیین کننده ای در گسترش امید به زندگی . در اکثر موارد، بیماران در این دوره مشتاق به گرفتن درمان با اثر فوری است که برای کاهش علائم و عوارض متعدد بلافاصله استفاده هستند . با این حال ، کسانی که روش های مزمن امکان پذیر است، است که قادر به رسیدن به هدف گسترش امید به زندگی اساسا از طریق دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه کاملا نیست. علاوه بر این، عوارض جانبی مختلف در مورد که ممکن است آسیب ثانویه می شود و بدتر از وضعیت کنونی در بازگشت به ارمغان آورد.
در حالی که درمان های طبیعی هستند کاملا متفاوت است ، که هدف آن در درمان بیماری های کلیوی از ریشه آن می شود به موقع و به طور موثر، بنابراین حفظ و بازسازی ساختارها و توابع ذاتی سلول های کلیوی ، تا که به افزایش طول عمر بیماران در مرحله 5 نارسایی کلیه به طور طبیعی است .
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی ترجیح داده ، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر کلیه صدمات و بازگرداندن عملکرد کلیه به منظور گسترش امید به زندگی در مرحله 5 نارسایی کلیه . ( بیشتر درمان های طبیعی را کلیک کنید : آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون .)
چه چیزی بیشتر ؟ رژیم غذایی به شدت کنترل شده ، ورزش مناسب و حالت ذهنی خوب ضروری است به گسترش طول عمر بیماران در مرحله 5 نارسایی کلیه هستند . اگر شما یا عزیزان خود را به مشکل همان ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ مشخص تر .



:: برچسب‌ها: مرحله 5 نارسایی کلیه,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

گزینه من در مرحله 4 نارسایی کلیه چه با GFR 21

گزینه من در مرحله 4 نارسایی کلیه چه با GFR 21
گزینه های من در مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR 21Chronic بیماری کلیه ها چه هستند "قاتل خاموش" در نظر گرفته شده است ، زیرا در مراحل اولیه علائم کمی وجود دارد . هنگامی که یک بیمار پیشرفت به مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR 21 ، عملکرد کلیه خود را به شدت کاهش یافته است. برخی از خستگی ، خارش و تورم ایجاد می شود. گزینه های درمانی برای این اختلال چه کسانی هستند؟ با پزشک آنلاین ما برای مشاوره شخصی چت .
گزینه های موجود برای مرحله 4 نارسایی کلیه و GFR 21 ممکن است شامل موارد زیر باشد:
درمان با غذا
خوردن یک رژیم غذایی مناسب می تواند به حفظ عملکرد کلیه و سلامت عمومی کمک کند. یک رژیم غذایی سالم باید به کم پروتئین ، فسفر کم ، کم پتاسیم و سدیم کم است . برنامه غذایی با توجه به نتایج کار آزمایشگاهی هر بیمار را جهت رفع نیازهای منحصر به فرد ساخته شده است. اگر شما می خواهم برای بدست آوردن بهترین درمان غذا در وضعیت شما ، لطفا به ما ایمیل در kidney-support@hotmail.com با گزارش آزمون خود . پس از تجزیه و تحلیل آن ، کارشناسان ما توصیه های مفید تری ارائه می کنند.
ب . درمان طب طبیعی
به منظور جلوگیری از توسعه مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR 21 به مرحله 5 ، درمان طبیعی به نام درمان آلودگی خون است که برای افراد مبتلا به این بیماری توصیه می شود . از طریق از بین بردن علت ریشه ای مشکل کلیوی ، بیماری های کلیوی را می توان اساسا درمان می شود.
آلودگی درمان خون می تواند مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR 21 به طور موثر از بین بردن مواد مضر در بدن باتکنیک پیشرفته ترین تصفیه خون ، مکمل تغذیه و عناصر ضروری به بازگرداندن مکانیسم های فیزیولوژیکی بدن ، ترمیمسلول های کلیه اختلال و بافت و تنظیم درمان سیستم ایمنی بدن.
ج . شیوه زندگی سالم
در نظر گرفتن تمامی داروهایی که توسطپزشک تجویز می شوند . آیا تمرینات (مانند پیاده روی ، آهسته دویدن، تای چی ، و چیگونگ ، یوگا ) به طور منظم . سیگار را ترک کنید . مصرف سبزی های امن برای بهبود مرحله 4 نارسایی کلیه و GFR 21 . این داروی گیاهی شامل قاصدک ، گون، جینسنگ ، ابریشم ذرت ، و غیره است لطفا یک پیام را ترک در زیر اگر شما علاقه مند به دانستن لیست گیاه دقیق است .



:: برچسب‌ها: مرحله 4 نارسایی کلیه, GFR 21,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

آیا می توانم ایجاد نارسایی کلیه تاری دید

آیا می توانم ایجاد نارسایی کلیه تاری دید

کلیه بیماران FailureSome مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است تاری دید و حتی از دست دادن بینایی رنج می برند. چگونه این بیماری اتفاق می افتد؟

علل تاری دید در نارسایی کلیه

از علل اصلی نارسایی کلیه، دیابت و بالا شرایط pressure.These خون نیز از علل عمده بیماری های چشم و از دست دادن vision.If مشکل کلیه خود را به هر کدام از این بیماری، شما ممکن است در معرض خطر بالای ابتلا به تاری دید.

اگر مبتلا به نارسایی کلیه است که در آن فشار خون بالا ایجاد می شود نیست شما هنوز هم نیاز به نظارت بر فشار خون خود را به طور منظم. صدمه به کلیه ها می تواند فشار خون، که پس از آن می تواند شما را مستعد به تاری دید و مشکلات دیگر چشم را افزایش دهد. رتینوپاتی، کاتاراکت و گلوکوم بیماریهای چشم شایع در نارسایی کلیه است.

رتینوپاتی

فشار خون بالا و قند خون بالا در دیابت می تواند مختل عروق خونی کوچک در منطقه eyes.The آسیب دیده چشم های شبکیه چشم retina.The، که حواس light.When این رگهای خونی آسیب دیده می شوند آنها را تضعیف و شکستن نامیده می شود، در نتیجه و در نتیجه retinopathy.Retinopathy ممکن است منجر به تاری دید می شود.

آب مروارید

آب مروارید به وجود می آید زمانی که لنز چشم لنز cloudy.The چشم می شود می تواند تمرکز نور در آینده از دانش آموز به شبکیه در پشت eye.A کاتاراکت پراکنده نور ورودی و می تواند باعث تاری دید در نارسایی کلیه شود.

کوری تدریجی

اگر نارسایی کلیه خود را با توجه به فشار خون بالا و دیابت، فشار خون بالا و دیابت می تواند باعث فشار بیش از حد می سازد تا در چشم، عصب بینایی می تواند تبدیل به damaged.Glaucoma یکی از علل احتمالی از تاری دید در نارسایی کلیه است.

فوق علل تاری دید در کلیه failure.To کنترل مشکل چشم، اولین چیزی است برای کشف علل خاص. اگر شما هیچ ایده ای در مورد علل در مورد شما، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات بیشتر ایمیل.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,


جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

درمان CKD با از GFR 42 و کراتینین 1.5

درمان CKD با از GFR 42 و کراتینین 1.5

GFR 42 مبتال به بیماری مزمن کلیه حدود شش سال زندگی می کردند. گزارش پزشکی اخیر من نشان داد از GFR 42 و کراتینین 1.5 . در حال حاضر من تنها در مورد داروهای برای خون بالا pressure.Is به هر نوع درمان توصیه شده دیگر برای من وجود دارد ؟

در مرحله اول ، شما نیاز به درک روشنی از سطح های کلی condition.The خود را از GFR و کراتینین می تواند منعکس چگونه کلیه خود را از شخص functioning.A با GFR 42 در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه که در آن GFR بین 30 ~ 59ml/min گرفته است . در این مرحله ، کلیه ها نسبتا مشکل شده و علائم زودرس بیماری کلیه شروع به مانند فشار خون بالا، خستگی، تورم، etc.If بیماری هیچ درمان تهاجمی استخوان به تصویب رسید به نظر می رسد ، عوارض جدی تر رخ خواهد داد و عملکرد کلیوی را کاهش دهد بیشتر خواهد شد .

درمان CKD با از GFR 42 و کراتینین 1.5 باید سه اهداف درمان شامل موارد زیر باشد :

کنترل شرایط و بیماری که باعث صدمه به کلیه ها ؛

درمان عوارض CKD 3 ؛

بهبود عملکرد کلیوی و کلیه بومی عمل موثرتر

درمان CKD با از GFR 42 و کراتینین 1.5

در مرحله اول، شما باید از شکل از علت مشکل کلیه شما . دیابت و فشار خون بالا دو علل قابل توجهی از CKD.Meanwhile است ، از جمله دلایل دیگر اختلال خود ایمنی ، عفونت ، بیماری کلیوی ژنتیکی درمان etc.Effective این شرایط زوال عملکرد کلیوی قابل ملاحظه ای کند . اگر شما هیچ ایده ای در مورد علل صدمه به کلیه ها ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما مشورت کنید !

مرحله دوم این است که برای درمانعوارض . گزارش شده است که اکثر بیماران کلیوی از عوارض CKD جان خود را از دست می دهند قبل از کلیه های خود را به طور کامل با شکست مواجه شده است . بیماری قلبی و عفونت دو علت مهم مرگ و میر در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه .

اگر بافت کلیه اختلال قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیه شما خواهد شد Osmotherapy improved.Micro چینی داروها می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال به بازسازی بافت های اختلال کلیه . هنگامی که ساختار کلیه مجددا برقرار شد، کلیه خود را قطعا قادر خواهد بود برای کار بهتر .

فوق درمان CKD با از GFR 42 و کراتینین 1.5 . اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درمان ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



:: برچسب‌ها: کراتینین, GFR 42, CKD,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه به بازیابی از نفریت لوپوس

چگونه به بازیابی از نفریت لوپوس
بازیابی از لوپوس NephritisHave شما هشدارهای اولیه از آسیب کلیوی را پذیرفت در حالی که از SLE طولانی مدت رنج می برند ؟ آسیب ارگان در واقع ، نفریت لوپوس اغلب دیده می شود ، با این حال ، چگونه به بازیابی از نفریت لوپوس یک سردرد بزرگ می شود . ( فورا دکتر زنده مشورت برای وضعیت فعلی خود را . )

شایان ذکر است که نفریت لوپوس بیماری ثانویه ناشی از اختلالات ایمنی اتولوگ ، که قادر نیست به طور کامل از طریق به سادگی کاهش پدیده های سطحی به طور موقت با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی یا داروهای سیتوتوکسیک رفع است . علاوه بر این، بیش از حد دارو ممکن است تاثیر زهرآلود ، که منجر به پیامدهای جدی تر و سرعت پیشرفت به سمت مرحله آخر بیماری کلیوی شود.

به منظور کم کردن سرعت دوره و کاهش آسیب های ثانویه تا آنجا که امکان پذیر است به طوری که برای بهبود یافتن از نفریت لوپوس ، درمان معالجه باید به موقع و به طور موثر برای ایجاد یک تفاوت . درمان های طبیعی هستند کسانی که از درمان ترجیح داده، که قادر به بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا با درمان علل ریشه ای است ، در نتیجه از نفریت لوپوس دوره نقاهت به طور طبیعی .

با در نظر گرفتن ویژگی پاتولوژی آن ، سلول های بنیادی ترین روش مهم برای بیماران برای بهبود یافتن از نفریت لوپوس، که هدف در درمان سیستم ایمنی بدن آسیب دیده و اساسا از طریق تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی ، وقفه ایمنی ، تحمل ایمنی، مقررات ایمنی و حفاظت ایمنی است ، بنابراین حفظ و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به طوری که آن را در دسترس برای بیماران بهبود می یابند از نفریت لوپوس .

هنگامی که بیماران با علت خاص بیماری ، درجه و منطقه تشخیص داده می شود، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن برای از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن به منظور رسیدن به هدف از تصفیه خون استفاده شود.

سپس تحمل ایمنی ، استفاده طولانی مدت از وقفه سیستم ایمنی استفاده می شود برای جلوگیری از پاسخ ایمنی و جلوگیری از پاسخ التهابی ثانویه ، تا که به کاهش علائم و کاهش سرعت پیشرفت ، در نتیجه فراهم کردن بستر های نرم افزاری بهتر برای بیماران برای بهبود یافتن از نفریت لوپوس .

نکته کلیدی مقررات ایمنی و حفاظت ایمنی برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه کارآمد و به اندازه کافی با انتخاب TCM ، در نتیجه اجازه می دهد بیماران برای بهبود یافتن از نفریت لوپوس است .

چگونه از نفریت لوپوس بهبود می یابند ؟ مطالب فوق ممکن است به شما یک ایده کلی ارائه دهد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ مشخص تر .



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

اگر GFR است 16 و BUN 60 است می تواند شما را خواب

اگر GFR است 16 و BUN 60 است می تواند شما را خواب
اگر GFR است 16 و BUN 60 می تواند شما را SleepPeople با از GFR 16 و BUN 60 در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD). در این مرحله، برخی از بیماران ممکن است مشکل خواب یا در خواب ماندن را داشته باشد. علل چه کسانی هستند؟ دفعات بازدید در تاریخ برای یافتن اطلاعات بیشتر و یا چت با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان.

علل مشکلات خواب با از GFR 16 و BUN 60

▪ خارش

زمانی که کلیه ها در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه به شدت آسیب دیده است، آنها قادر به عملکرد طبیعی و مواد زائد در بدن ساخت، که سبب خارش جدی، به خصوص پاها.

▪ درد کلیه

افراد مبتلا به نوعی از مشکلات از جمله PKD یا عفونت ممکن است درد را در پشت خود داشته باشد که در آن کلیه ها واقع شده است. این نیز دشوار می شود برای به دست آوردن هر گونه خواب.

▪ گرفتگی عضله

گرفتگی عضلات ممکن است رخ دهد به علت عدم تعادل در مایعات و الکترولیت ها و یا آسیب های عصبی و یا مشکلات جریان خون. شناسایی علت دقیق ضروری است برای حل این مشکل است.

▪ پاهای بی قرار

پاهای بی قرار می تواند خواب را برهم می زند. آن را به یک وضعیت که در آن بیماران احساس یک احساس ناراحت کننده در پاها و مجبور به حرکت آنها اشاره دارد. این ممکن است به علت دیابت، کمبود آهن یا کم خونی اتفاق می افتد.

به منظور خلاص شدن از شر مشکلات خواب با از GFR 16 و BUN 60، بیماران می توانند پزشک خود را به تایید علت واقعی مشورت کنید. سپس درمان صحیح می توانند پیشنهاد برای کاهش علائم. در اینجا، ما دوست داریم که به توصیه به آخرین درمان برای مرحله 4، مرحله CKD به عنوان آلودگی درمانی خون شناخته شده است. این می تواند نه تنها کمک به کاهش ناراحتی، بلکه جلوگیری از پیشرفت بیماری است. سپس، نارسایی کلیه خواهد شد اجتناب شود، و مردم می توانند به بهبود کیفیت زندگی بسیاری از زندگی می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا ایمیل ما در ckdstage@hotmail.com. با تشکر برای خواندن زمان خود!



:: برچسب‌ها: BUN 60 , GFR است 16,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه
معکوس مرحله 3 کلیه DiseaseStage 3 بیماری کلیه ، نقطه عطفی است که تصمیم می گیرد بعد از آن روندبیماری است. با این حال، چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه در این دوره از اهمیت حیاتی برخوردار است ؟

مرحله 3 بیماری کلیه مقاوم به درمان دراز مدت طولانی بیماری مزمن کلیه با کاهش قابل توجهی GFR از 30 ~ 59ml/min ، که دارای علائم مختلف و عوارض ناشی از ارگان های متعدد و سیستم ها است. بیماران به نظر می رسد صرف سخت ترین زمان در طول این دوره، که نه تنها تست تناسب اندام ، کیفیت فیزیکی و روانی خود ، بلکه نیاز به پشتیبانی مالی فراوان . با وجود این ، بسیاری از درمان های موجود به رسمیت شناختن گسترده ای به دلیل اثر بخشی محدود خود که بیماران قادر به دریافت درمان سیستمیک است که با هدف در درمان علل ریشه ای این بیماری به طور کامل دریافت نکرده اند. علاوه بر این، عوارض جانبی متعددی نیز ممکن است در مورد آورده می شود و باعث آسیب ثانویه، که سرعت پیشرفت و نارسایی کلیه بدتر در عوض ، در نتیجه گیری آن را غیر محتمل به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه است . ( میانبر برای اقدامات معالجه لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

با این حال ، در واقعیت، این امکان به عقب مرحله 3 بیماری کلیه تا حد زیادی با درمان به موقع و موثر ، که نیاز به کمک روش های درمانی معالجه هستند که قادر به درمان از منشاء بیمار است. درمان های طبیعی نوع درمان مورداستفاده برای بازیابی نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا ، نتیجه معکوس مرحله 3 بیماری کلیه کارآمد و به اندازه کافی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، فوری، یکی از درمان های طبیعی ترجیح داده ، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است را از طریق outspreading رگ خون ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری و در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که به عقب مرحله 3 بیماری کلیه به طور طبیعی .

چگونه معکوس مرحله 3 بیماری کلیه به موقع و به طور موثر ؟ آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون درمان های طبیعی قابل توجه هستند. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آنها ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر برای سوالات خاص تر .



:: برچسب‌ها: 3 بیماری کلیه,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه برای مقابله با افزایش سطح کراتینین 5

چگونه برای مقابله با افزایش سطح کراتینین 5
چگونه برای مقابله با سطح کراتینین بالا 5Creatinine است یک مولکول شیمیایی زباله است که از سوخت و ساز بدن عضلانی ایجاد شده است. آن را از طریق جریان خون به کلیه ها منتقل می شود. کلیه فیلتر کردن بسیاری از ضایعات و دور از آن در ادرار. سطح آن بالا زمانی که کلیه ها قادر به عملکرد درست. در اینجا، ما می خواهم به بحث در مورد این سوال، "چگونه به مقابله با کراتینین بالا 5؟"

فرد مبتلا به کراتینین 5 از آسیب های بسیار شدید کلیه رنج می برد و درمان فوری برای جلوگیری از دیالیز مورد نیاز است. راه هایی برای کاهش سطح به طور طبیعی عبارتند از:

Ⅰ. محدود کردن مصرف پروتئین با کاهش مقدار مواد غذایی از جمله گوشت قرمز، مرغ، ماهی، محصولات لبنی، و غیره مواد غذایی مانند شکلات، آبجو، سفیده تخم مرغ، جلبک دریایی، بادام، بادام زمینی، و اسپیرولینا نیز باید اجتناب شود. بدیهی است، بهترین تنظیم رژیم غذایی با وضعیت بیماری خاص متفاوت است.

Ⅱ. مصرف گیاهان مانند دارچین، مریم گلی، جینسنگ، و قاصدک، و غیره تحت دستور پزشک. برای انتخاب گیاه برای شما کراتینین 5، احساس رایگان برای ایمیل فرستادن به ما در ckdstage@hotmail.com.

Ⅲ. درمان های طبیعی مانند Osmotherapy طب میکرو چینی و پیوند سلول های بنیادی برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بافت و بازگرداندن عملکرد کلیه است. هنگامی که کلیه ها می تواند اثر به اندازه کافی به طور معمول، کراتینین 5 CKD می توان اساسا کاهش می یابد. بیماران می توانند دیالیز یا پیوند کلیه با موفقیت اجتناب کنند. اگر شما می خواهم به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی، لطفا احساس رایگان با ما تماس بگیرید.

Ⅳ. سبک زندگی سالم. نگاهی به تمرینات مناسب مانند پیاده روی، آهسته دویدن، رقص، تای چی، و چیگونگ، و غیره خروج حد سیگار کشیدن و نوشیدن الکل. اجتناب از مکمل های کراتین و وانادیم.



:: برچسب‌ها: سطح کراتینین ,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

بهبود قابل توجه برای یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه، چین

بهبود قابل توجه برای یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه، چین


دیروز، یک حزب در بیمارستان کلیه جشن گرفته می شد برای جشن بهبود قابل توجهی از یک بیمار از او بود بیماران hospitalized.Several از کشورهای مختلف مشترک موفق تجارب experience.Their درمان آنها به شما کمک خواهد کرد تا اعتماد به نفس در شکست دادن بیماری ساخت.

هنگامی که شما با نارسایی کلیه تشخیص داده می شود، پزشک شما ممکن است شما به بدبینی می گویند که او می تواند شما را درمان نیست تا زمانی که کلیه های خود را موفق completely.You ممکن است احساس افسردگی و حتی collapsed.However، اگر شما اعتقاد، وجود خواهد داشت یک معجزه وجود دارد.

هر سال، بسیاری از بیماران کلیوی برای آغاز treatment.At به چین می آیند، بعضی از بیماران شک بازده از treatment.However ما است، هنگامی که نتیجه درمان را می بینند، همه آنها احساس شگفت زده.

اگر شما هنوز هم احساس آبی در مورد وضعیت فعلی شما، من امیدوارم که شما می توانید اعتماد به نفس از تجربیات بیماران در این ویدئو پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: بهبود قابل ,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

آیا دیالیز تنها درمان برای کراتینین 8،

آیا دیالیز تنها درمان برای کراتینین 8،

Q:

کراتینین خواهر من 8 با توجه به نتیجه اخیر آزمایشگاه است. مشاوره دکتر است تحت dialysis.Is هر گزینه دیگر وجود دارد؟

:

برای دانستن جواب، شما ابتدا نیاز به دانستن چرا کلیه ها او fail.If به علت زمینه ای را می توان کنترل و عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته، دیالیز قطعا نه مورد نیاز می شود.

انواع علل صدمه به کلیه ها مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری های خود ایمنی و غیره وجود دارد

علت مشکل کلیه شما چیست؟ هیچ نظری ندارم؟ مشورت با دکتر آنلاین ما برای پاسخ در حال حاضر!

اگر این شرایط را می توان به طور موثر کنترل، آن می تواند کاهش عملکرد کلیه را به تاخیر می اندازد و شروع dialysis.Also، می تواند کیفیت زندگی بیماران را بهبود قابل ملاحظه ای.

کلیه ها می تواند مواد زائد و مایع که به طور عمده از آنچه ما می خوریم و و drink.If محصولات متابولیک کمتر تولید می شوند، آن را قطعا کاهش خواهد داد استرس در kidneys.Therefore از بین بردن، یک رژیم غذایی متعادل نقش مهمی در به تاخیر انداختن شروع دیالیز ایفا می کند.

این که دیالیز مورد نیاز است که عملکرد کلیه را کاهش می دهد، برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز، هدف درمان اولیه برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی. اگر عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته است، او قطعا دیالیز نیاز ندارد. پس چگونه؟

کراتینین 8 نشان می دهد سطوح بسیار بالایی از مواد سمی در خون. بنابراین، گام اول درمان است، به پاک کردن خون از طریق فیلتر کردن از تمام مواد زائد و سموم از blood.In این روند درمان، تصفیه خون درگیر خواهد شد.

به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی، آنچه او باید انجام دهید این است که به درمان که می تواند بافت کلیه اختلال بازگرداند. میکرو چینی داروها Osmotherapy، می تواند بافت کلیه اختلال در بازسازی است برای بازگرداندن structure.If کلیه کلیه ها اختلال می تواند به خوبی ترمیم شده، کلیه قطعا قادر خواهد بود به کار بهتر است. اگر چنین است، او نیاز به دیالیز نیست.



:: برچسب‌ها: برای کراتینین 8،,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

انقباض کلیه در دیابت

انقباض کلیه در دیابت

انقباض کلیه اشاره به کلیه تبدیل شدن به کوچکتر از اندازه طبیعی در size.The کوچکتر کلیه نمی خواهد به درستی عمل ، در نتیجه و در نتیجه هزاران علائم و symptoms.Diabetes ها یکی از علل مهم از انقباض کلیه است .

علل انقباض کلیه در دیابت

از رگهای خونی کوچک در کلیهها به عنوان فیلتر در کلیه ها عمل می کنند و می توانید فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از body.However ، اگر سطح قند خون را بالا نگه می دارد ، آن را استرس اضافی در کلیه ها می شود . با گذشت زمان، رگهای خونی کوچک دچار اختلال خواهد شد و اسکلروتیک . وقتی عروق خونی کوچک در کلیهها اسکلروتیک شوند، کلیه ها در اندازه کاهش می دهد، بنابراین در انقباض کلیه .

علائم انقباض کلیه در دیابت

وقتی عروق خونی کوچک کلیه ها دچار اختلال شده است ، آنها با شکست مواجه خواهد شد به حفظ پروتئین در blood.If است است یک مقدار زیادی از پروتئین در ادرار وجود دارد ، خواهد بود حباب در پروتئین urine.The وجود دارد در خون درست مثل اسفنج و می تواند مایع را نگه دارید در رگهای خونی . که در سطوح پروتئین در خون را کاهش می دهد ، مایع زیادی به بافت زیر جلدی infilter ، در نتیجه ادم در پاها ، پلک و پا .

درمان انقباض کلیه در دیابت

برای درمان انقباض کلیه در دیابت ، بیماران باید داروهای تجویز و درمان برای کنترلعلائم همراه مانند فشار خون بالا، قند خون بالا و پروتئینوری etc.Control از این نشانه ها را دنبال کند به طور موثر می تواند به کاهش عملکرد کلیه .

همانطور که در بالا ذکر شد ، انقباض کلیه در دیابت از آسیب به عروق خونی کوچک در kidneys.To افزایش حجم کلیه ، هدف درمان اولیه برای بازگرداندن اختلال vessels.If خون کوچک عروق خونی می تواند در بهبود برای فیلتر کردن خون ، کلیه ها قطعا در size.However افزایش است، هیچ چنین درمان در طب سنتی غرب وجود دارد .

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای انقباض کلیه در diabetes.It را می تواند خود بازسازی عروق خونی کوچک اختلال را تحریک است. به این ترتیب، کلیه ها در اندازه و عملکرد کلیوی را افزایش می دهد افزایش یافته است.



:: برچسب‌ها: انقباض کلیه,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

آیا می توانم مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت معکوس

آیا می توانم مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت معکوس

بیماری کلیوی دیابت یک بیماری مزمن کلیه (CKD) ثانویه به دیابت است. بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، CKD را می توان به 5 مرحله تقسیم شده است. یک فرد مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و دیابت دارای GFR از 15 ~ 29ml/min و تعدیل کلیوی مرحله damage.Can 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت معکوس؟

مرحله 4، مرحله بیماری مزمن کلیه در دیابت

کلیه ها یک جفت از ارگان های حیاتی در رگ های خونی کوچک body.The در کلیه فیلترهای در وضعیت راست kidneys.In به عمل می کنند، آنها می توانند فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از بدن برای حفظ خون تمیز و از نظر شیمیایی balanced.However، اگر قند خون سطح بالا نگه می دارد، می تواند بیش از حد در زمان کوچک vessels.Over خون می شود، رگ های خونی کوچک تبدیل خواهد شد کلیه impaired.The قادر به عملکرد درست، در نتیجه در تابع مترقی مرحله decline.In کلیوی و در نتیجه 4 بیماری مزمن کلیه مبتلا به دیابت، خون کوچک کشتی ها در کلیه ها به میزان قابل توجهی مختل میشود، بنابراین در یک میزبان از نشانه هایی مانند بیماری های قلبی عروقی، کم خونی، بیماری های استخوان و غیره

چگونه به کنترل این عوارض؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات بیشتر.

آیا می توانم مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت معکوس شود؟

صدمه به کلیه ها در مرحله 4 از دیابت ایجاد می شود CKD نمی توان معکوس completely.However، اگر درمان موثر است به تصویب رسید، بیماران قادر خواهند بود برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و کاهش عملکرد کلیوی بیشتر است. درمان توصیه می شود برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت چیست؟

در مرحله اول، بیماران باید درمان های محافظه کار به شدت به کنترل فشار خون، قند خون، چربی خون، پروتئینوری کنترل و غیره از این شرایط می تواند کاهش عملکرد کلیوی کند را دنبال کنید.

دوم، کلیه ها به میزان قابل توجهی مختل میشود، به بهبود پیش آگهی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در دیابت، هدف مهم درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود function.If کلیه کلیه ها می تواند موثرتر عمل، بیماران قطعا خواهد شد قادر به یک زندگی طبیعی و با کیفیت بالا با این بیماری.



:: برچسب‌ها: آیا می توانم مرحله 4 بیماری ,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

اسید اوریک بالا در دیالیز

اسید اوریک بالا در دیالیز

اسید اوریک محصول متابولیک از پورین است که می تواند در غذاها و وضعیت سمت راست body.In ما یافت، می توان آن را توسط کلیه ها پردازش شده و به خارج از بدن در قالب urine.The نتیجه نرمال سطح اسید اوریک فیلتر باید زیر 6.0mg/dL. اگر سطح اسید اوریک بالاتر از حد طبیعی است، آن را در یک میزبان problems.Why منجر اسید اوریک بالا در دیالیز رخ می دهد؟ چگونه آن را کاهش؟

علل اسید اوریک بالا در دیالیز

همانطور که در بالا ذکر شد، اسید اوریک از بدن توسط کلیه ها در condition.However راست فیلتر، هنگامی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند، آنها می توانند به اندازه کافی از اسید اوریک روشن است. اگر سطوح اسید اوریک بیش از حد بالا است شوند، بیماران یک میزبان از مشکلات مانند سنگ کلیه، ورم مفاصل را تجربه، درد مفاصل و غیره

دیالیز می تواند مواد ماکرومولکولی و مواد مولکولی متوسط​​، از بین بردن، اما سموم در اسید blood.Uric معطل خواهد متعلق به مواد micromolecular است تا سطوح بالای اسید اوریک در بدن ساخت.

چگونه برای کاهش سطح اسید اوریک بالا در دیالیز؟

در مرحله اول، رژیم غذایی نقش مهمی در مدیریت بیماری کلیوی دارد. بیماران تحت دیالیز امکان پذیر نیست به مصرف غذاهای لود شده در پورین مثل ارگان حیوانی، غذاهای دریایی، آبجو etc.Meanwhile، یک رژیم غذایی سالم به بیماران تحت دیالیز توصیه می شود. سبزیجات، میوه ها، غلات سبوس دار و غذاهای کم چرب غذاها برای بیماران دیالیزی با اسید اوریک بالا توصیه می شود.

در مرحله دوم، بیماران باید جلوگیری از عوامل خطر مانند فشار خون بالا، قند خون بالا، چاقی و غیره اسید اوریک بالا

آیا هر گونه مواد غذایی و دیگر عوامل خطر است که شما باید به جلوگیری از وجود دارد؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com به توصیه های حرفه ای تر.

راهنمایی های بالا می توانید اسید اوریک بالا در دیالیز کاهش، اما می تواند علل را کنترل کنید. به عنوان اسید اوریک بالا از کاهش عملکرد کلیوی، بیماران باید درمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی داشته باشد.



:: برچسب‌ها: اسید اوریک , در دیالیز,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

اسید اوریک بالا و کراتینین بالا در نارسایی کلیه

اسید اوریک بالا و کراتینین بالا در نارسایی کلیه

سطح اسید اوریک و کراتینین می تواند بگوید که چگونه کلیه خود را از اسید اوریک functioning.High و کراتینین بالا می تواند در نارسایی کلیه رخ می دهد . چگونه به کاهش سطوح بالای اسید اوریک و کراتینین ؟

اسید اوریک بالا در نارسایی کلیه

اسید اوریک حاصل از وضعیت حق purine.In است ، کلیه ها می توانید اسید اوریک پردازش و تخلیه آنها از بدن در urine.However در ، اگر کلیه ها نتوانند به درستی کار نکند ، اسید اوریک اضافی را نمی توان از بدن حذف به اندازه کافی ، در نتیجه در نتیجه اسید اوریک بالا .

در عوض، سطح اسید اوریک بالا در خون نیز می تواند function.If کلیه بدتر رسوبات اسید اوریک در کلیه ها ، می تواند باعث التهاب در کلیه directly.In علاوه بر این ، تجمع اسید اوریک می تواند انسداد را تشکیل می دهند که می تواند دفع ادرار تاثیر می گذارد ، در نتیجه بدتر شدن عملکرد کلیوی بیشتر .

کراتینین بالا در نارسایی کلیه

سطح کراتینینتعقیب مهم در اندازه گیری function.It کلیوی است ، حاصل از سوخت و ساز بدن کراتین است و به طور معمول از بدن توسط kidneys.For فیلتر ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ها ، کراتینین را افزایش نمی دهد تا زمانی که عملکرد کلیوی نصف می شود . سطح کراتینین بالاتر ، عملکرد کلیه را بدتر .

چگونه برای کاهش اسید اوریک بالا و کراتینین بالا ، نارسایی کلیه ؟

برای کاهش اسید اوریک بالا ، بیماران باید تولید اسید اوریک را کاهش دهد. رژیم غذایی کم پورین نقش بسیار حیاتی در کاهش اسید اوریک بالا در نارسایی کلیه است .

به منظور کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه ، یک رژیم غذایی کم پروتئین recommended.Meanwhile است ، بیماران همچنین می توانید درمان برای افزایش دفع کراتینین و مواد زائد را از پوست و intestine.Some داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بیماران مبتلا به رسیدن به بالاتر از اهداف درمان است . ایمیل به kidneycares@hotmail.com به چه داروهای گیاهی متناسب با شرایط خود را .

همه در همه، اسید اوریک بالا و نتیجه کراتینین بالا از کاهش function.To کلیوی اسید اوریک بالا پایین و کراتینین بالا ، بیماران باید درمان برای درمان کلیه به عنوان یک کل داشته باشد. میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه شده برای نارسایی کلیه با کراتینین بالا و اسید اوریک بالا است.



:: برچسب‌ها: اسید اوریک بالا , کراتینین بالا,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

اواسط پاییز چشمگیر حزب روز برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری در سراسر جهان

اواسط پاییز چشمگیر حزب روز برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری در سراسر جهان

"احساس دلتنگ قوی در جشنواره سنتی باشد." روش روز اواسط پاییز. هر چند که بیماران ما دور از خانه می باشد، آنها یک حزب خاص و قابل توجه با خانواده های جدید در اینجا در چین برخوردار بود.
در طول این زمان حزب، بیماران تجارب خود را به اشتراک گذاشته شده تحت درمان معجزه آسا از بیماری کلیوی در بیمارستان ما. مطمئنا، "بگو خداحافظ خداحافظ به دیالیز" با کمک درمان ما خواهد بود که بهترین هدیه است که آنها را در این جشنواره ویژه.
همه ما خوشحال برای دیدن پیشرفت های بزرگ خود می باشد. مطمئنا، با درمان پیگیری، آنها را بهبود بهتر به زودی دستیابی به! هر یک از کارکنان خود را در بیمارستان بستری خواهد شد اختصاص داده شده به هر بیمار از بیماری کلیه از سراسر جهان درمان پیشرفته ترین و با بالاترین کیفیت از خدمات. با هم، ما قطعا می تواند در برابر بیماری های کلیوی مبارزه!



:: برچسب‌ها: کلیه بیماران مبتلا,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

دیابتی پایان مرحله نارسایی کلیوی امید به زندگی

دیابتی پایان مرحله نارسایی کلیوی امید به زندگی
دیابتی پایان مرحله نارسایی کلیوی ExpectancyIt زندگی است که به خوبی شناخته شده است که نفروپاتی دیابتی یکی از شدیدترین عوارض که ممکن است بیشتر به وضعیت جبران ناپذیر منجر شود . با این حال ، آنچه دیابتی پایان مرحله نارسایی کلیوی امید به زندگی و چه باید بکنید برای ترویج آن را تا آنجا که ممکن است است؟ ( مشورت پزشک زندگی می کنند حرفه ای فورا . )
بنا به آمار، بیمارانی که از دیابت رنج می برند ، به نوبه خود به نفروپاتی دیابتی در 5 تا 10 سال بدون کنترل خوب ، و نزدیک به 50 ٪ از آنها نمی می توانید انتخاب کنید اما امکان دیالیز به عنوان نتیجه نارسایی کلیوی است که امید به زندگی از 3 ~ 5 سال است.
با این حال ، آن است که قادر به اثباتدقیق دیابتی پایان مرحله نارسایی کلیوی امید به زندگی برای تمام بیماران به دلیل شرایط مختلف فردی که ممکن است توسط عوامل مختلف تحت تاثیر قرار . بهترین ما می توانیم انجام دهیم این است که تشخیص و درمان زودتر به طوری که برای کم کردن سرعت پیشرفت البته بیمار و ارتقاء کیفیت زندگی بیماران پیشرفته است .
در اکثر موارد، بیماران تمایل به درمان با اثر فوری که در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت مانند دیالیز و پیوند کلیه هدف زمانی که نشانه ها و عوارض مختلف در مرحله 5 نفروپاتی دیابتی به نظر می رسد را انتخاب کنید . با این حال ، این روش ها قادر به رسیدن به هدف درمان بیماری های کلیوی از ریشه و علت آن به طور کامل ، در عین حال ، آنها نیز در مورد عوارض جانبی متعدد که ممکن است منجر به آسیب های ثانویه و کوتاه دیابتی پایان مرحله نارسایی کلیوی امید به زندگی در عوض به ارمغان بیاورد .
سپس درمان های طبیعی در پاسخ به زمان و شرایط است که برای بازیابی نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا استفاده مناسب افزایش یابد، در نتیجه درمان بیماری اولیه نفروپاتی دیابتی از منشاء خود را به عنوان طولانی دیابتی پایان مرحله نارسایی کلیوی امید به زندگی به موقع و به طور موثر.
درمان آلودگی خون یکی از درمان های مورد نظر استفاده شده است که برای از بین بردن استاز خون خارج از بدن است، تامین انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیوی موثر و به اندازه کافی به منظور افزایش دیابتی پایان مرحله نارسایی کلیوی امید به زندگی به طور طبیعی .
محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات در مورد چگونگی بهبود دیابتی پایان مرحله نارسایی کلیوی امید به زندگی . اگر شما با این مشکل روبرو ، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر .



:: برچسب‌ها: دیابتی پایان مرحله نارسایی کلیوی,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

آیا من نیاز به دیالیز هنگامی که کلیه ها در 20٪ تابع با کراتینین 3.8

آیا من نیاز به دیالیز هنگامی که کلیه ها در 20٪ تابع با کراتینین 3.8
آیا من نیاز به دیالیز هنگامی که کلیه ها در 20٪ تابع با کراتینین 3.8 "من با بیماری مزمن کلیه تشخیص داده شده است و گفته شده است که با عملکرد کلیه 20 ٪ و کراتینین 3.8 زندگی می کنند . آیا من نیاز به درمان دیالیز من در انگلستان هستم . "
جواب: سلام، با عرض پوزش به شنیدن این که شما با CKD با عملکرد کلیه 20 ٪ و کراتینین 3.8 تشخیص داده شده است . 5 مرحله از بیماری های کلیوی وجود دارد و شما در حال حاضر در مرحله 4 . در این نقطه، دیالیز مورد نیاز نیست و جایگزین طب طبیعی در دسترس است برای کمک به کراتینین بالا کمتر و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده شما است . بدین ترتیب ، مرحله 4 CKD نمی خواهد پیشرفت بیشتر و دیالیز می تواند اجتناب شود .
طب جایگزین طبیعی برای عملکرد کلیه 20 ٪ و کراتینین 3.8 چه هستند؟
طب سنتی چینی ( TCM )
به عنوان مراقبت استاندارد در شرق بیش از 3،000 سال ، TCM شامل طیف وسیعی از روش های بهبود مانند ، طب سوزنی، رژیم غذایی ، داروهای گیاهی، تای چی ، و تکنیک های ماساژ است . تکنیک های انتخاب شده با توجه به شرایط بیماری شخصی انتخاب شده است.
ب . پزشکی Osmotherapy میکرو چینی
ایندرمان گیاهی چینی نوآورانه خارجی در پشت اعمال است. بنابراین هیچ عارضه جانبی به بدن انسان وجود دارد. بیماران فقط نیاز به دروغ در رختخواب با دو بسته دارو در خاص منطقه کمر قرار داده است .
داروهای چینی می تواند عمل به ترویج گردش خون، کاهش و حذف مواد مضر از بدن از طریق ادرار ، ترمیم سلول های آسیب دیده کلیوی ، و بازگرداندن عملکرد کلیه . برای اطلاعات بیشتر، لطفا در اینجا .
ج . درمان آلودگی خون
این روش سیستماتیک برایدرمان یکپارچه چینی و غربی دارو است. روش های درمان پیشرفته ترین مانند تصفیه خون ، سلول های بنیادی ، حمام دارو ، و غیره به تصویب رسید برای اطمینان از بهترین اثرات درمانی .
با کمک روش های درمانی جایگزین فوق ، شما دیگر نیازی به نگرانی در مورد دیالیز بیشتر با عملکرد کلیه 20 ٪ و کراتینین 3.8 به طوری که برای لذت بردن از به طور کامل ، به زندگی عادی است .



:: برچسب‌ها: کراتینین ,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه به معکوس بیماری های کلیوی

چگونه به معکوس بیماری های کلیوی
بیماری های کلیه، معکوس می تواند بیماری کلیوی را معکوس ؟ بیمارانی که از این مشکل رنج می برند همیشه در یک پازل در مورد این موضوع . با این حال ، بیماران مختلف ممکن است پاسخ های مختلف برای شرایط خاص خود را دارند . ( وضعیت فعلی شما چیست؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )
تحت شرایط عادی ، بیماری مزمن کلیوی را به پنج مرحله بر اساس GFR های مختلف تقسیم شده است. از آنجا که جبران قوی کلیوی که شاخص های مختلف مرتبط هستند قادر به حفظ حالت عادی سطحی که آسیب کلیوی کمتر از نیمی کلیه در مراحل اولیه است . در اکثر موارد، آن را در حال حاضر به مرحله 3 وارد شده زمانی که بیماران مبتلا به بیماری های خاص کلیه با محسوس کاهش GFR از 30 ~ 59ml/min که نشانه ها و عوارض مختلف شروع به نظر می رسد در اندام های متعدد و سیستم تشخیص داده شده است . با این حال، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند هنوز هم می تواند با درمان به موقع و موثر معکوس .
با این حال، کسانی که ورودی که مرحله 4 بیماری کلیه آنقدر خوش شانس است ، که بسیار دشوار است به طور کامل درمان نمی شود. علاوه بر این، بدون درمان موثر و کافی ، بیماران گام اجتناب ناپذیر در پایان مرحله بیماری کلیوی است که تهدید کننده زندگی است . بنابراین درمان مناسب نقش مهمی را در این دوره حیاتی ایفا می کنند.
درمان های طبیعی از جمله درمان های مناسب به عقب بیماری کلیوی کاملا در مراحل اولیه ، به طور موثر ارتقاء سطح امید به زندگی بیماران پیشرفته و بالا بردن کیفیت زندگی خود را، که قادر به بازیابی نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا ، در نتیجه درمان علل ریشه ای و معکوس کلیه بیماری تا حد امکان .
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی ترجیح داده است که اعمال می شود را به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading است، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر به طوری که به عنوان معکوس بیماری های کلیوی به طور طبیعی .
علاوه بر این، آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون نیز ، درمانهای قابل توجه هستند . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ مشخص تر .



:: برچسب‌ها: های کلیوی,


پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

گلومرولونفریت در ESRD با GFR 12 در دیالیز: چگونه به بازیابی

گلومرولونفریت در ESRD با GFR 12 در دیالیز: چگونه به بازیابی
گلومرولونفریت در ESRD با GFR 12 در دیالیز: چگونه به بازیابی "من با GFR 12 به علت گلومرولونفریت مزمن و من دو بار در هفته دیالیز plz به من برخی از کمک که من می توانم از این بیماری به محض بهبود می یابند که ممکن است به من بدهید با تشکر.! "اگر شما تحقیق مشابه با این بیمار، شما را در جای مناسب برای پیدا کردن یک راه حل با چک کردن مقاله زیر یا مشاوره پزشک آنلاین ما برای کمک رایگان می باشد.
همانطور که شما باید گلومرولونفریت در ESRD با GFR 12، بیماری های خود را در مرحله اواخر است. در این بیماری، دیالیز به طور منظم لازم را برای کاهش سطح سموم و تنظیم اختلال الکترولیت است. با این حال، درمان سیستماتیک نیز مهم است به منظور بهبود عملکرد کلیه خود را و به شما کمک کند بهتر بهبود می یابند. فقط بسته در دیالیز کافی نیست.
پیشرفت گلومرولونفریت روند فیبروز کلیوی است. برای درمان بیماری خود را، ما باید رگهای خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و بهبود جریان خون در کلیه ها. پس از خون و اکسیژن کافی در کلیه ها می شود، خود تجدید سلول های آسیب دیده دوباره فعال خواهد شد، در نتیجه بهبود سطح یا عملکرد کلیوی GFR.
در وضعیت شما، درمان به موقع برای کمک به ارتقاء عملکرد کلیوی و خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج ضروری است. درمان طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی پیشنهاد شده است. این درمان به خارج کاربردی و بدون عوارض می باشد.
برای دریافت بهترین اثر درمانی برای گلومرولونفریت و ESRD با GFR 12 در دیالیز، طرح درمان، با توجه به وضعیت بیماری خاص ساخته شده است. از این رو، اگر شما علاقه مند به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد، در صورت تمایل برای ایمیل فرستادن به در kidney-support@hotmail.com ما با اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود را. شما قطعا دریافت پاسخ فوری از تیم کارشناسان ما.



:: برچسب‌ها: GFR 12 , دیالیز,


سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

ادم ریوی و تنفس مشکل در نارسایی کلیوی

ادم ریوی و تنفس مشکل در نارسایی کلیوی

ادم ریوی و تنفس مشکل در شکست FailureRenal کلیه یک بیماری است که در آن کلیه ها قادر به عمل هزاران properly.A علائم ادم appear.Pulmonary و تنفس دشوار معمولا در نارسایی کلیوی دیده می شود .

علل ادم ریوی و تنفس دشوار در نارسایی کلیوی

نتایج ادم ریوی از احتباس مایع در kidneys.The مهم ترین عملکرد کلیوی است برای فیلتر کردن مایع اضافی از بدن است . با این حال ، در نارسایی کلیوی ، کلیه ها قادر به کار properly.As نتیجه ، سطوح بالایی از مایع خواهد ساخت تا در صورت جدی body.In ، ریه حتی می توان با مایع آب گرفتگی ، بنابراین در وضعیت edema.This ریوی می تواند باعث مایع برای پر کردن آلوئول به جای هوا، جلوگیری از اکسیژن از به bloodstream.As خود جذب نتیجه ، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ممکن است تنفس مشکل را تجربه کنند.

ادم ریوی یک وضعیت تهدید کننده زندگی است که می تواند به ویژه برای مدیریت در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. مدیریت نامناسب ادم می تواند خطر ابتلا به بیماران ، از جمله خطر مرگ را افزایش می دهد .

درمان ادم ریوی و تنفس دشوار

اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی را بیش از حد مایع قابل توجه و / یا ادم ریوی ، بیماران می توانند راهنمایی های زیر را برای درمان آن را .

* توقف همه سیال IV و محدود کردن مصرف مایعات دهان و دندان

* استفاده از دیورتیک ها به افزایش ادرار داروهای گیاهی output.Some ها نیز می توانید خروجی ادرار را افزایش می دهد .

* اگر بیماران تحت دیالیز هستند ، بیماران باید درمان را افزایش می دهد.

راهنمایی در بالا می تواند ادم ریوی و تنفس دشوار در failure.However کلیوی را کاهش دهد، به عنوان ادم ریوی از کاهش عملکرد کلیوی ، بیماران باید درمان برای درمان کلیه به عنوان یک whole.If عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته ، کلیه ها قادر خواهد بود به کار کارآمد تر برای فیلتر کردن مایع از بدن .

درمان آلودگی خون درمان توصیه شده برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. این می تواند خون را پاک و کمک به بدن دوباره ability.Once خود ترمیم بافت کلیه بازسازی ، کلیه ها قادر خواهد بود برای کار بهتر . بنابراین، ادم ریوی خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



:: برچسب‌ها: کلیوی,


سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر
مرحله 4 مزمن کلیه بیماری زندگی SpanStage 4 مزمن کلیه بیماری طول عمر مسئله ناپایدار است که ممکن است توسط عوامل مختلف داخلی و خارجی تحت تاثیر قرار ، و چگونه به طولانی تر به نظر می رسد یک چیز دشوار برای رسیدن به است.

بیماران به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه را وارد کنید زمانی که کاهش GFR خود را به محدوده 15 ~ 29ml/min . سلول های ذاتی کلیه در این دوره بیش از حد کافی برای حفظ ساختارها و توابع آنها که علایم شدید و عوارض عمدتا در اندام های متعدد و سیستم ها، که سرعت پیشرفت وخامت بیشتر و بدتر آسیب کلیوی در عوض به نظر می رسد ، در نتیجه کوتاه شدن مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر . ( چگونه برای اصلاح عملکرد کلیه های آسیب دیده شما ؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

با این حال ، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر به سرعت در حال کاهش خواهد داد اگر بیماران را درمان خود و یاوضعیت بارها و بارها بدون درمان به موقع و موثر به تعویق افتاد ، که در نهایت معلوم می تواند تهدید کننده زندگی پایان مرحله بیماری کلیوی که دیالیز و پیوند کلیه ممکن است اجتناب ناپذیر.

اگر چه بیماران در این دوره شانس کمی متوقف شود ، وجود برخی از روش های که قادر به کم کردن سرعت حتی خاموش کردن پیشرفت به سوی مرحله 5 بیماری مزمن کلیه و ارائه کیفیت بهتر زندگی وجود دارد ، در نتیجه بهبود مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر به طور طبیعی.

درمان های طبیعی هستند نماینده قابل توجهی از این روش ها است که به درمان علل ریشه ای های دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل استفاده شود ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع کلیه اساسا به طول مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر موثر است و به اندازه کافی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های ترجیح داده، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading است، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا به منظور ترویج مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر به طور طبیعی .

چگونه برای افزایش مرحله 4 کلیه بیماری طول عمر ؟ سایر درمان های طبیعی مانند آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون نیز معالجه هستند . اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در جزئیات ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



:: برچسب‌ها: مرحله 4 بیماری مزمن کلیه,


سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری کلیوی و کراتینین 4.1 گیاهان طب چینی

مرحله 3 بیماری کلیوی و کراتینین 4.1 گیاهان طب چینی
مرحله 3 بیماری کلیه و کراتینین 4.1 گیاهان چینی MedicineGiven شده که 5 مرحله از بیماری مزمن کلیوی (CKD) وجود دارد، مرحله 3 فاز در حد متوسط ​​است. در این مرحله، بیماران ممکن است نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا ارائه دهد. همانطور که در حال حاضر، اجازه دهید یک نگاهی از در پزشکی گیاهان چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه. شما همچنین می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره شخصی چت.

پزشکی گیاهان چینی در استفاده از زمان های قدیم بوده است. این مقدار قابل توجهی از سود به دست آورده است اخیرا، تنها به دلیل فقدان عوارض جانبی از درمان است.

در اینجا لیستی از داروهای گیاهی چینی که کراتینین کمتر 4.1 در مرحله 3 بیماری کلیه کمک خواهد کرد. امیدوارم با این مثال، شما می کردم یک ایده از نوع از داروهای طب گیاهی چینی را تامین می کنند.

- جینسنگ. این ریشه مشترک است که باعث افزایش بهبود و دوباره جوان سازی است. این کمک می کند تا حذف سموم از بدن و مایعات بدن دوباره پر کردن و تخلیه انرژی.

- گون. این گیاه به عنوان یک تقویت کننده ایمنی در چین برای 4،000 سال گذشته استفاده می شود شده است. این کمک می کند تا افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیوی.

- دارچین (rou رابط کاربری گرافیکی). آن را به عنوان مقوی معده، خلاص شدن از شر باد استفاده می شود، برای ترویج عرق کردن، سردرد، کم خونی، ترویج ادرار، رفع اسهال، کمر درد، و ترویج گردش خون. از طریق ارتقاء فرایند فیلتراسیون کلیه ها، دفع کراتینین افزایش می یابد.

- میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این داروی گیاهی نوآورانه می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت بیماری و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی. در این راه، کراتینین 4.1 در مرحله 3 بیماری کلیه می تواند به طور موثر نرمال. برای اطلاعات بیشتر، اینجا را کلیک کنید.

آیا قبل از تلاش این داروهای گیاهی را در خود پزشک مشورت کنید. دلیل این امر این است که داروها پس از تجزیه و تحلیل دقیق از مکانیسم بدن فردی شما تجویز می شوند.



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.