دو شنبه 30 مرداد 1396
ن : lafee

درمان جایگزین شما می توانید بدون دیالیز ارائه دهید

در حال حاضر، دیالیز هنوز یک درمان مشترک است که در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود و به آنها کمک می کند تا علائم مسمومیت را کاهش دهند. اما، بیشتر و بیشتر بیماران از معایب دیالیز آگاه هستند. بنابراین، آنها نیازمند بی اعتنایی به دانستن اینکه درمان جایگزین بدون انجام دیالیز است.

به عنوان حقیقت، دیالیز تنها راه درمان نارسایی کلیه نیست. در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، بیماران مبتلا به ضایعات طبیعی و داروهای گیاهی چینی را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند. علاوه بر این، این درمان ها محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست می آورند. این درمان هایی که توسط بیمارستان کلیه شیدیاژووان ارائه شده اند شامل درمان های تخریب توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فشاری، کار برای تعمیر سلول های کلیه و بافت های بیمار و بهبود کلیه عملکرد.

درمان با سم زدایی جدیدترین درمان در کمک به بیماران پاک کردن مواد سمی مختلف و محصولات پس از خارج از خون است به عنوان توکسین و زباله های فوق العاده ای ایجاد خون خود را وجود دارد. تنها دفع مواد زائد می تواند سلامتی و محیط داخلی تمیز برای بهبود عملکرد کلیه فراهم شود.

سایر درمان های طبیعی می توانند بهترین تاثیرات را در محیط داخلی تمیز داشته باشند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است. این درمان از انواع دیگر درمان های کلیوی متفاوت است، برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه کار می کند. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود بهره وری خود را تصفیه شده است. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

اگر به این درمان علاقه دارید، درمان جایگزین برای بیماران دیالیزی فهرست شده است؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5648.html



:: برچسب‌ها: درمان جایگزین شما می توانید بدون دیالیز ارائه دهید,


دو شنبه 30 مرداد 1396
ن : lafee

گزینه هایی برای بیماران کراتینین 10.7 وجود دارد

سطح کراتینین بالا هنوز موضوع مهم در میان بیماران نارسایی کلیه است که در مورد بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بسیار زیاد است. به تازگی، یک بیمار مبتلا به کراتینین 10.7 از او می پرسد چه گزینه هایی برای او وجود دارد. آیا این نوع شک و تردید دارید، اگر چنین است، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را به جزئیات بیشتر بدانید.

در کلاسیک، کراتینین 10.7 به این معنی است که شما در مرحله 5 نارسایی کلیه قرار دارد که آخرین مرحله از بیماری کلیوی است که در آن بیماران فراوان هستند که علائم و عوارض مختلف را تجربه می کنند. بدتر از همه، کیفیت زندگی و امید به زندگی بیماران به شدت تحت تاثیر علائم و عوارض شدید قرار می گیرند.

در پزشکی پزشکی غرب، دیالیز برای کمک به بیماران، پاک کردن مواد سمی مختلف و دفع مواد از بدن به منظور کاهش بعضی علائم بالینی استفاده می شود. اما، دیالیز باعث می شود که بیماران اثرات منفی بسیاری داشته باشند که کیفیت زندگی شما را به شدت کاهش می دهد.

هنگامی که دیالیز به اندازه کافی خوب نیست برای کمک به بیماران کراتینین 10.7 را کاهش می دهد، پیوند کلیه برای آنها توصیه می شود که کراتینین بالا را کاهش دهند و زندگی با کیفیت بالا داشته باشند.

با این حال، در حال حاضر، دیالیز و پیوند کلیه تنها درمان برای مقابله با بیماری کلیوی بیشتر نیست. یک درمان جدید و موثر برای کمک به بیماران از شر رنج های مختلف است. این درمان ها عبارتند از: درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان کاپیتان.

به جای کاهش علائم بالینی، این درمان ها توجه ویژه ای به بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارند. حمام دارویی درمان است که در آن بیماران در طی فرآیند درمان عرق زیادی می کنند و در نتیجه بسیاری از مواد سمی به طور کامل از بین می روند.

طب سوزنی درمان استفاده از بسیاری از سوزن قرار دادن در acupoint خود را بر روی پوست است، که کمک می کند تا برای کاهش درد های مختلف در بدن و ترویج گردش خون کل بدن است.

با کمک درمان های طبیعی، سطح کراتینین افزایش می یابد به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد. علاوه بر این، علائم مسمومیت نیز می تواند کاهش یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5650.html



:: برچسب‌ها: گزینه هایی برای بیماران کراتینین 10, 7 وجود دارد,


دو شنبه 30 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توان بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 چگونه دیالیز را از بین ببرند

سلام، دکتر، من مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه دارم، چگونه می توانم دیالیز را بیرون بیاورم و می گویم اگر من دیالیز را ترک کنم، تنها می توانم 1-2 هفته بمانم. این بیمار پیام خود را در وب سایت ما گذاشت. آیا شما همین سوال را دارید، اگر چنین است، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 0086115233618520 را اضافه کنید یا پیامی به ما بدهید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

در برخی موارد، دیالیز نقش مهمی در کمک به بیماران زندگی خود را نجات می دهد، اما دیالیز باعث می شود که بیماران اثرات منفی بسیاری داشته باشند که اغلب باعث می شود بیماران بخواهند جلسه دیالیز دیگری داشته باشند. بدتر اینکه خروجی ادرار شما کمتر و کمتر از دیالیز است، یعنی عملکرد کلیوی شما کم و کمتر شده است. با این حال، اگر علائم و عوارض مسمومیت در معرض خطر زندگی را تجربه می کنید، وقت آن است که دیالیز خود را برای نجات زندگی خود بردارید. اگر علائم مسمومیت را تجربه نکنید، می توانید هر کاری را برای بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز انجام دهید.

در زمینه بهبود عملکرد کلیه، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیش از 30 سال خود را اختصاص می دهد و پس از آن یک سری از درمان های طبیعی را توسعه می دهد.

بر اساس نظريه طب چيني، متخصصين كليه با هم كار كردند تا درمانهاي طبيعي را پيش ببرند. این درمان ها ثابت کرده اند که در بهبود کیفیت زندگی بیماران بسیار موثر هستند.

قبل از اتخاذ تدابیری برای بهبود عملکرد کلیه، برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف در خون، نیاز به درمان است. در غیر این صورت، تخمیر سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. برای این منظور، درمان های حذف توکسین ها به منظور پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن ایجاد شده است.

و سپس، سایر درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی درمان، Steaming Therapy، Cupping Therapy.

با استفاده از این درمان ها، اگر بیماری آسیب بر عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد و اگر آسیب به عملکرد کلیه شما بیش از 50٪ باشد، می توان وضعیت بیماری را معکوس کرد، ما نمی توانیم به شما در شرایط بیماری معکوس کمک کنیم بهترین های ما را امتحان کنید تا به شما کمک کند سرعت پیشرفت بیماری را کاهش دهید و در اسرع وقت به شما کمک کنیم.

آیا مرحله 4 نارسایی کلیه، بیماران دریافت دیالیز یا نه، شما باید بهترین تلاش خود را برای بهبود عملکرد کلیه را امتحان کنید. اگر به این درمان ها علاقه مند شوید و به بیماران کلیه کمک کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/229.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توان بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 چگونه دیالیز را از بین ببرند,


دو شنبه 30 مرداد 1396
ن : lafee

آیا گزینه دیگری وجود دارد به جای دیالیز یا پیوند کلیه

امروزه دیالیز و پیوند کلیه هنوز جریان اصلی درمان نارسایی کلیه است. اما این دو درمان دارای معایبی برای بیماران و تا حدودی بر کیفیت زندگی آنها تاثیر می گذارد. بنابراین، بیماران نیازمند مقاومت غیرقابل پیش بینی هستند که هیچ انتخابی به جای دیالیز یا پیوند کلیه وجود ندارد.

در واقع دیالیز و پیوند کلیه تنها انتخاب بیماران برای بقیه عمر آنها نیست. همیشه یک شانس وجود دارد که بیماران از اثرات جانبی مختلف با استفاده از دو درمان رنج می برند. اول از همه، دیالیز باعث می شود که بیماران عوارض جانبی مانند کم خونی، تهوع و استفراغ، گرفتگی عضلات و سردرد و کاهش میزان تولید ادرار را تجربه کنند. دوم از همه، پیوند کلیه درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست. همیشه وجود دارد که کلیه های پیوند شده بافت های بدن شما را از بین ببرند؛ در غیر این صورت، ممکن است انتخاب دیگری برای زندگی بقیه زندگی خود، به جز دیالیز یا جلسه دیگری از پیوند کلیه وجود داشته باشد.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Huaxia بیماران را به درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه ارائه می دهد. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشند.

در طول تجربه بالینی سالها، درمان با سم زدایی، برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل، که نه تنها از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش های درمان می شود. بنابراین، پاک کردن محصولات زباله باید توسط پزشکان و بیماران کلیوی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

پس از آن، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، طب سوزنی برای بهبود عملکرد کلیه و بهبود کلیه بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و افزایش کیفیت زندگی خود را به دست آورد.

آیا هیچ گزینه دیگر بدون اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه برای زندگی بقیه زندگی خود وجود دارد؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2322.html



:: برچسب‌ها: آیا گزینه دیگری وجود دارد به جای دیالیز یا پیوند کلیه,


دو شنبه 30 مرداد 1396
ن : lafee

جایگزین درمان دیالیز چیست؟

مورد حاضر، دیالیز است که هنوز هم مهمترین ابزار درمان نارسایی کلیه، بیماران دیالیزی است برای کمک به سم زدایی بدن برخی، و سپس به آنها کمک به کاهش برخی از علائم، اما بیشتر و بیشتر از عوارض جانبی از بیماران دیالیزی آگاه، به طوری که آنها نمی توان صبر کرد تا درمان جایگزین برای دیالیز پیدا کند.

در واقع، دیالیز است که دیگر تنها راه برای درمان میزان نارسایی کلیه، در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang فراهم می کند یک درمان طبیعی و گیاهی برای کمک به تعمیر بیماران یک سری از آسیب کلیه و عملکرد کلیه برای بیماران ذکر شد، این درمان ها قادر به در شده محبوب است در سراسر جهان نه فقط به دلیل این درمان بیماران کمک می کند از بین بردن برخی از علائم و مهم تر، به این درمان می تواند کیفیت زندگی بیماران با بالا بردن عملکرد کلیوی، گسترش چرخه زندگی را بهبود بخشد. این درمان شامل درمان ضد عفونی، درمان میکرو اسمزی از طب سنتی چینی، فرو بردن، پا، بخور، مو طب سوزنی، بادکش درمانی.

ضد عفونی درمان است برای کمک به بیمار برای روشن شدن بدن از سموم، کار را نه تنها می تواند عملکرد آسیب بیشتر کلیه جلوگیری و به بهبود اثربخشی درمانهای دیگر. و حذف زباله در این بدن برای ارائه یک محیط سالم و تمیز داخلی برای تعمیر عملکرد کلیه.

درمان ماسمايي ميكروسكوپي چين يك درمان موضعي است و درمانهاي ديگري متفاوت است. اين درمان عمدتا به منظور بهبود عملكرد كليه بيمار، در اين درمان، تعداد زيادي از داروي گياهي چيني است و اين دارو طبيعي چيني مي تواند به سمت پايين ترين وضعيت باشد اثربخشی این درمان این است که این پودرها در دو جیب جمع شده و در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه پشت بیمار قرار می گیرند. با اتصال دستگاه نفوذ و دو کیسه دارویی، ماده فعال در گیاه دارویی چینی می تواند به طور مستقیم به داخل نفوذ جایی که ضایعات کلیوی وجود دارد، و این مواد فعال نیز می توانند خون، اکسیژن و مواد مغذی را به کلیه های آسیب دیده به اندازه کافی فراهم کنند.

درمان دیالیز جایگزین شده است ذکر شده، اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا ارسال وضعیت و شماره تلفن فعلی خود و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/0820/1499.html



:: برچسب‌ها: جایگزین درمان دیالیز چیست؟,


یک شنبه 29 مرداد 1396
ن : lafee

بهترین گزینه های درمان کراتینین 2.2 چیست؟

کراتینین 2.2 به این معنی است که شما در مرحله اولیه بیماری کلیوی هستید، که به بیماران نیاز دارد تا در اسرع وقت درمان شوند تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود، در غیر این صورت، به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی تبدیل خواهد شد. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که بهترین گزینه های درمان کراتینین 2.2 چیست؟

دلیل اینکه چرا بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند ممکن است در واقع این باشد که کلیه نمی توانند عملکردهای خود را همانطور که باید انجام دهند، در بر می گیرند؛ در نتیجه تعداد زیادی از سموم و زباله ها به خون شما می رسند و سطح کراتینین را به طور مستقیم افزایش می دهند.

در چین، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است تا مواد سمی و مواد زائد مختلف را از بدن خارج کند. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه، در نتیجه کمک به بیماران زندگی با کیفیت بالا زندگی می کنند.

در بیماران مبتلا به کراتینین 2.2، مقدار زیادی از مواد سمی و مواد زائد در خون شما وجود دارد، علاوه بر این، تخمیر سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، دفع سموم و سموم های مختلف نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد. با توجه به اینکه تصویب درمان طبیعی نیازمند یک محیط سالم و سالم است، درمان طبیعی به نام Toxins-Removing Treatment برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل طراحی شده است.

در محیط سلامتی و تمیز، درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، کاپوپرایپ برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این درمان ها با عملکردهای معمول خود جهان را شگفت زده کرد: رگ های خونی، ارتقاء گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون.

تصویب این درمان ها به بیماران کمک می کند تا کراتینین بالا را اساسا کاهش دهند. آیا شما از سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/228.html



:: برچسب‌ها: بهترین گزینه های درمان کراتینین 2, 2 چیست؟,


یک شنبه 29 مرداد 1396
ن : lafee

درمان چینی برای بیماران مزمن کلیوی ناشی از دیابت چیست؟

امروزه دیابت یکی از دلایل اصلی بیماری کلیوی است. بنابراین، بیماران نیاز به روشن شدن اینکه آنها باید در اسرع وقت دریافت درمان کنند تا از پیشرفت وضعیت بیماری جلوگیری کنند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که درمان چینی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ناشی از دیابت چیست.

امروزه درمان چینی به عنوان موثر ترین درمان برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، این درمان ها عبارتند از: درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، بخار سازی، درمان طب سوزنی و بخار سازی.

این درمان ها به دلیل عملکرد قابل توجه آن در بهبود عملکرد کلیه ها، باعث محبوبیت زیادی در جهان می شوند. استفاده از این درمان ها نیاز به محیط زیست سالم و تمیز دارد. در محیط داخلی سلامت، درمان های طبیعی نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. از این رو، پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد. برای این منظور، یک درمان به نام Toxins-Removing Treatment که توسط تعدادی از کارشناسان کلیوی ایجاد شده، تمرکز بر روی پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف را از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، در یک محیط داخلی و سالم، درمان طبیعی می تواند بهترین تاثیر را در بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد آن داشته باشد.

برای مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک کاربرد خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی خود پالایش شده، پودر جمع آوری شده به دو درمان دارویی کیسه هایی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

علاوه بر این، درمان های دیگر شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان جامد، طب سوزنی، درمان با بخار، ترکیب مایکانگ. این درمان ها می تواند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به دست آورد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/diabetic-nephropathy-treatment/2321.html



:: برچسب‌ها: درمان چینی برای بیماران مزمن کلیوی ناشی از دیابت چیست؟,


یک شنبه 29 مرداد 1396
ن : lafee

آیا می توان دیالیز را در بیماران PKD اجتناب کرد در انتظار دیالیز

در کلینیکی، دیالیز پیشنهاد شده در بیماران مبتلا به کراتینین بالا و برخی از علائم مسمومیت است. با این حال، دیالیز درمان مناسب برای بیماران کلیوی نیست. به تازگی، چندین بیمار می دانند که می توانند در بیماران PKD در حال انتظار دیالیز اجتناب کنند.

به عنوان یک واقعیت، بیماران PKD به راحتی از سطح کراتینین بالا و نشانه های مسمومیت رنج می برند، زیرا با کیست های بی شماری پر از مایع در کلیه مشخص می شود. علاوه بر این، این کیت ها اغلب با ریسک بالایی روبرو می شوند که به راحتی می توانند سلول های کلیه و بافت را مهار کنند. بنابراین، بیماران بیشتر مستعد تجربه کراتینین بالا هستند. اگرچه دیالیز اثر بسیار مهمی در کمک به بیماران برخی از علائم بالینی را کاهش می دهد، اما باعث می شود بیماران نیز بسیاری از عوارض جانبی را تجربه کنند. بدتر از همه، دیالیز باعث می شود که بیماران کاهش خروجی ادرار را تجربه کنند، به این معنا، آنها همچنین کاهش عملکرد کلیه را تجربه می کنند.

در حالی که، آیا احتمال دارد بیماران PKD از دیالیز جلوگیری کنند؟

اگر به موقع درمان های خود را دریافت کنید، شانس خوبی برای زندگی آنها وجود دارد بدون دیالیز، اما اگر آنها بهترین زمان برای کاهش کیست های کلیه و بهبود عملکرد کلیه، عمل جراحی و دیالیز آخرین گزینه خود را.

بنابراین، بیماران بهتر است در اسرع وقت اقدامات موثر انجام دهند تا به بهبود عملکرد کلیه کمک کنند.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان، پیشرفت پزشکی چندین ساله، منافع غیر منتظره ای را برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه به ارمغان آورده است. این درمان ها با عملكرد قابل توجه خود، از جمله گسترش دادن رگ های خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تحرك التهاب و انعقاد خون، تضعیف ماتریس خارج سلولی، جهان را شگفت زده كرد. این درمان هایی که بر بهبود عملکرد کلیه متمرکز شده اند شامل درمان های حذف توکسین، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فیزیوتراپی است.

با کمک این درمان ها، کیست های کلیه می توانند توسط متوقف کردن مواد فعال در سلول های اپیتلیال از آزاد شدن متوقف شوند، همچنین مایع کیست می تواند با ارتقای گردش خون دیواره کیست دفع شود.

با کیست کلیه کاهش می یابد، عملکرد کلیه نیز می تواند بهبود یابد و سپس دیالیز نیز می تواند به طور طبیعی و به تدریج اجتناب شود.

آیا هنوز از PKD رنج می برید و انتظار دیالیز را دارید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5645.html



:: برچسب‌ها: آیا می توان دیالیز را در بیماران PKD اجتناب کرد در انتظار دیالیز,


یک شنبه 29 مرداد 1396
ن : lafee

چقدر هزینه برای درمان CKD مرحله 3 در چین است

در چین، طب چینی به طور گسترده ای در درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است، بنابراین بیماران در تلاش برای استفاده از داروهای چینی برای درمان بیماری کلیه برای محبوبیت بالای آن در جهان هستند. در حالی که چقدر برای درمان مرحله سوم CKD در چین هزینه می شود؟ اگر شما نیز در این مورد علاقه مند هستید، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را به خاطر بسپارید.

همانطور که در واقع، هزینه درمان به طور عمده بستگی دارد که چه درمان هایی در درمان بیماری های کلیوی و چه مواد در این روش ها استفاده می شود.

درمان های طبیعی در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژووان در هزاران سال به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه مورد استفاده قرار گرفته است. درمان های طبیعی که در درمان بیماری های کلیوی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، درمان بخار، درمان طب سوزنی، بخار سازی، درمان جامد.

اول از همه، درمان سم زدایی حذف شده است تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل، که نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود، بنابراین بیماران نیاز به توجه خاصی دارند برای پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف.

و سپس، درمان های دیگر اثرات بسیار خوبی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اثر بسیار خوبی در ترمیم سلول ها و بافت های بیمار دارد. این یک برنامه خارجی است و گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش می شوند، علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در همان زمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

از آنجایی که بیمار متفاوت بیماری خاصی دارد، هزینه درمان برای بیماران براساس وضعیت بیماری آنها تجویز می شود. به عنوان یک نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود، آیا شما در این درمان طبیعی علاقه مند هستید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5646.html




یک شنبه 29 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 1.70 جلوگیری کنم

نفریت لوپوس یکی از عوارض جدی لوپوس است. این اتفاق می افتد زمانی که SLE سیستم ایمنی بدن شما را به حمله به کلیه های شما متصل می کند، به خصوص بخش هایی از کلیه که خون شما را فیلتر می کند تا مواد زائد پاک شود. هنگامی که کلیه آسیب می بیند، بسیاری از سموم و مواد زائد به خون وارد می شوند و سطح کراتینین بالا می رود. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که چگونه می توانند از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با افزایش 1.70 کراتینین جلوگیری کنند.

به طور بالقوه، کراتینین 1.70 همچنان به شما نشان می دهد که شما در مرحله اولیه بیماری کلیوی هستید که در آن بیماران درمان را به موقع دریافت می کنند، وضعیت بیماری شما به طور طبیعی تغییر می کند.

در طول تجربه بیش از 30 سال، تعدادی از متخصصان کلیوی بیمارستان کلیه شیدیاژوانگ بیش از 30 سال با هم کار کردند و سپس یک سری درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ارائه دادند. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشند.

اول از همه، ایمن سازی به طور گسترده ای در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و تعمیر کلیه بیمار است. ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. با استفاده از این درمان، ایمنی به طور طبیعی بهبود می یابد و سپس اختلال ایمنی می تواند به طور طبیعی و به تدریج تنظیم شود.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده حاوی در این درمان وجود دارد. این درمان که برای بهبود عملکرد کلیه کار می کند، بار دیگر توانایی خود را برای تغییر وضعیت زندگی فعلی بیماران کلیوی با چهار عملکرد معمول آن، از جمله dilating رگ های خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون، بار دیگر نشان داد.

مهمتر از همه، این دو روش به طور جداگانه مورد استفاده قرار نمی گیرند، آنها با سایر روش های درمانی شامل حمام دارویی، طب فشاری، درمان طب سوزنی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ترکیب می شوند.

اگر از لوپوس با کراتینین 1.7 رنج می برید، لطفا زمان را برای دریافت درمان در اسرع وقت استفاده کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/5647.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 1, 70 جلوگیری کنم,


یک شنبه 29 مرداد 1396
ن : lafee

روش موثر درمان نارسایی کلیه ناشی از دیابت چیست؟

امروزه دیابت یکی از علل اصلی بیماری کلیوی است. بنابراین، بیماران باید درک کنند که برای جلوگیری از پیشرفت بیماری نیازمند درمان در اسرع وقت هستند. بنابراین، بیماران می خواهند بدانند درمان دیابت ناشی از بیماری مزمن کلیه در بیماران با درمان طب سنتی چینی چیست؟

امروزه درمان طب چینی برای کمک به بیماران، بازگرداندن عملکرد کلیوی از موثر ترین درمان است. علاوه بر این، این درمان ها عبارتند از: سم زدایی درمان، درمان نفوذ درمانی پزشکی میکرو سنتی چینی، حمام دارویی، درمان فومیرینگ، طب سوزنی و طب فیزیوتراپی.

این درمان ها به طور گسترده ای در جهان به دلیل عملکرد قابل توجه خود در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه خود را استقبال کردند. استفاده از این درمان ها نیاز به یک محیط داخلی سالم و تمیز دارد. در محیط داخلی سالم، درمان طبیعی می تواند نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری کند بلکه می تواند اثربخشی سایر روش های درمان را نیز بهبود بخشد. بنابراین حذف سموم و ضایعات مختلف برای تعمیر کلیه و بازیابی کلیه نقش مهمی دارد. برای این منظور، توسط بسیاری از کارشناسان کلیه به نام "ترشی" درمان به طور عمده برای حذف تمام انواع سموم است، به طور کامل از بدن از محصول حذف شده است.

علاوه بر این، در یک محیط سالم و تمیز محیط داخلی، درمان طبیعی می تواند کلیه را بهبود بخشد و عملکرد آن را بازیابی کند تا بزرگترین نقش را بازی کند.

به عنوان مثال، میکرو تزریق درمان یک درمان موضعی است که مقدار زیادی از گیاهان را در این درمان، که شامل مقدار زیادی از گیاهان در درمان است. علاوه بر این، گیاهان به پودر برای افزایش کارایی آنها پالایش شده، و پودر به دو کیسه مواد مخدر در پشت خود حدود 40-50 دقیقه است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو قرص، ماده فعال در داروهای گیاهی به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کند و همچنین می تواند به اندازه کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی به طور مستقیم در داخل کلیه ایجاد کند.

علاوه بر درمان های دیگر، از جمله حمام دارویی، حمام پا، درمان خون، فنجانی درمان، درمان طب سوزنی، فومیزاسیون درمانی، مخلوط پالس کانگ. این درمان ها می تواند به بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

آیا شما علاقه مند به این درمان هستید؟ آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه برای درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت؟ اگر بله، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحال هستیم که به شما خدمت می کنیم

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/diabetic-nephropathy/1498.html



:: برچسب‌ها: روش موثر درمان نارسایی کلیه ناشی از دیابت چیست؟,


شنبه 28 مرداد 1396
ن : lafee

گزینه درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه چیست؟

مرحله 5 نارسایی کلیه به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی در نظر گرفته می شود که به بیماران نیاز دارد تا در اسرع وقت درمان هایی برای جلوگیری از آسیب بیشتر ایجاد کنند. بنابراین، بیماران نیازمند تحقیر و ناتوانی در شناخت گزینه های درمان برای نارسایی کلیه مرحله 5 هستند.

در پزشکی غرب، پیوند دیالیز و پیوند کلیه می تواند گزینه هایی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باشد تا بتوانند زندگی بهتر را تجربه کنند. با این حال، اغلب آنها باعث می شود که بیماران عوارض جانبی مختلفی داشته باشند. بر این اساس، بیماران سعی می کنند گزینه دیگری را برای مقابله با نارسایی کلیه مرحله 5 پیدا کنند.

در چین، یک سری از درمان های طبیعی به منظور کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. این درمان ها عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران زندگی بهتر را دارند.

درمان های طبیعی شامل اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان با بخار، درمان با سم زدایی.

درمان های سم زدایی حذف شده است که به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش های درمان می شود. از این رو، پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود کلیه های بیمار است با انقباض عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون.

ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از ایمنی است. این درمان به طور عمده برای بهبود ایمنی و تنظیم اختلال ایمنی کار می کند.

حمام دارویی نیز یک درمان طبیعی برای ترویج دفع زباله ها و سموم است. در این درمان، شما مقدار زیادی از عرق خواهید داشت، شما باید پاهای خود را به آب معدنی غوطه ور کنید که در آن شما مقدار زیادی از عرق می گیرید. در نتیجه بسیاری از سموم و زباله ها از بدن خارج می شوند و مقدار زیادی از عرق و ادرار نیز می شود.

چندین درمان طبیعی برای مرحله 5 نارسایی کلیه ذکر شده است، اگر می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با نارسایی کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-5/5644.html



:: برچسب‌ها: گزینه درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه چیست؟,


شنبه 28 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه Osmotherapy چینی کار می کند کاهش کراتینین 1100

سطح کراتینین بالا باعث افزایش کارکرد کلیه شما می شود. به عنوان دیالیز تاثیری در کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را از ریشه کاهش نمی دهد، بیماران خواستار مقاومت غیرمعمول می دانند که چگونه osmotherapy چینی کار کراتینین 1100 را کاهش می دهد.

Osmotherapy چینی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی نامیده می شود، یک درمان معروف برای کمک به بهبود عملکرد کلیه بیماران است. این درمان به طور جداگانه برای کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، این درمان با سایر درمان های طبیعی شامل درمان های تخریب توکسین، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب فشاری، طب سوزنی درمان می شود. پذیرش این درمان ها می تواند بهترین اثرات را برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشد، در نتیجه سطح کراتینین بالا به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد.

در چین، توسعه چندین ساله بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان در چند دهه گذشته، منافع غیر منتظره ای برای بیماران را به ارمغان آورده است. به جای اینکه تنها علائم بالینی را درمان کنیم، این درمان تأکید بیشتری بر بهبود عملکرد کلیه دارد.

درمان با سم زدایی درمان است برای پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از سایر روش های درمان.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. این درمان با هدف گسترش دادن عروق خونی، افزایش گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، انتقال التهاب و انعقاد و تنظیم فشار خون است.

حمام دارویی برای ترویج گردش خون کلی بدن با ایجاد عرق در سراسر بدن خود است.

در واقع، کراتینین 1100 در حال حاضر در مرحله 5 نارسایی کلیه است که مرحله پایانی بیماری کلیوی است. ما پیشنهاد می کنیم که شما باید در اسرع وقت اقدام به درمان کنید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود. آیا شما در این درمان طبیعی علاقه مند هستید؟ و میخواهید جزئیات بیشتری در مورد آن بدانید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/227.html



:: برچسب‌ها: چگونه Osmotherapy چینی کار می کند کاهش کراتینین 1100,


شنبه 28 مرداد 1396
ن : lafee

چه باید بکنم با دیابت با کراتینین 4.7

سطح کراتینین بالا یک علامت رایج در بیماران مبتلا به دیابت است که باعث می شود بیماران از ناراحتی های زیادی در بدن خود برخوردار شوند. در حالی که آیا می توانیم برای کاهش کراتینین 4.7 با دیابت کار کنیم؟

به طور معمول، بیماران مبتلا به دیابت به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند، زیرا بیماران مبتلا به دیابت به راحتی از بیماری کلیوی رنج می برند. در شرایط عادی، کلیه مسئول هضم مواد غذایی است که ما هر روز غذا می خوریم که مواد زائد و سمی را از بدن و مواد مفید مانند گلبول های قرمز و پروتئین در خون تولید می کند. دیابت به معنی ذخیره بیش از حد قند خون در خون است. هنگامی که بیش از حد مقدار قند در خون، عملکرد کلیه به راحتی آسیب دیده است. در نتیجه، بسیاری از سموم و زباله های ذخیره شده در خون نمی توانند از بدن به درستی دفع شوند. در حالی که بیماران باید چه کارهایی را برای کاهش کراتینین 4.7 با دیابت انجام دهند؟

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به کار گرفته شده است.

اول از همه، سموم و مواد زائد مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید به طور کامل از بدن خارج شوند، زیرا تخمیر سم ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، بیماران نیاز به توجه زیادی دارند تا مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن را پاک کنند.

در محیط سلامتی و تمیز، درمان طبیعی می تواند بهترین تاثیر را داشته باشد. درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی، بخار سازی، فنجان درمان.

این درمان ها اثبات شده است که در کمک به بیماران زنده نگه داشتن زندگی بهتر با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی ثابت شده است.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ سطح کراتینین افزایش می یابد به طور طبیعی و اساسا. لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/diabetic-nephropathy-treatment/2320.html



:: برچسب‌ها: چه باید بکنم با دیابت با کراتینین 4, 7,


جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

آیا دیالیز کلی دیگر وجود دارد؟

اگر چه دیالیز اثرات را برای کمک به بیماران برای از بین بردن بعضی علائم بالینی می کند، اما باعث می شود بیماران از طریق برخی عوارض جانبی نیز از بین بروند. این عوارض جانبی به شدت باعث کاهش کیفیت زندگی شما می شود، بنابراین آیا گزینه دیگری دیالیز کلیوی وجود دارد؟

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران یک مجموعه درمان های طبیعی را فراهم می کند که عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. به عنوان عملکرد کلیه بهبود می یابد، دیالیز می تواند به طور طبیعی اجتناب شود.

بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک بیمارستان حرفه ای در درمان بیماری های مختلف کلیه است که به تدریج کیفیت بیمار افزایش می یابد. مهمتر از همه، تعدادی از متخصصان کلیوی برای سال ها با هم کار می کردند و سپس یک سری درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ایجاد کردند. این درمان ها در سراسر جهان به دلیل عملکرد قابل توجه خود در بهبود بیماری کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه، محبوبیت زیادی به دست می آورند. این درمان ها عبارتند از: درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب فیزیوتراپی، بخار سازی، درمان طب سوزنی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در سراسر جهان به دلیل عملکرد قابل توجه آن در بهبود بیماری کلیه کمک می کند. این یک برنامه خارجی است و داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس داخل نفوذ می شوند ضایعات کلیه به طور مستقیم، در عین حال، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل داده شود.

پذیرش این درمان نیاز به یک محیط بهداشتی و پاکیزه دارد، به این ترتیب، درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل طراحی شده است.

این درمان ها به شما فرصتی برای زندگی سالم زندگی بدون انجام دیالیز می دهد، آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5641.html



:: برچسب‌ها: آیا دیالیز کلی دیگر وجود دارد؟,


جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

سطح کراتینین من 4.5 است: آنچه را می توانم برای صرفه جویی در کلیه ها انجام دهم

سطح کراتینین بالا یک علامت رایج از بیماری کلیوی است و کراتینین 4.5 اشاره دارد به اینکه در مرحله 3 نارسایی کلیه قرار دارید که مرحله کلیدی بیماری کلیوی است. هنگامی که سطح کراتینین بالا اتفاق می افتد، به این معنی است که آسیب جدی به کلیه شما وارد می شود. در حالیکه کراتینین 4.5 است، چه بیماران باید انجام دهند تا کلیه را نجات دهند؟

سطح کراتینین بالا به این معنی است که توکسین ها و زباله های زیادی وجود دارد که در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، انباشت سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. از این رو، پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد. اگر چه دیالیز نیز می تواند به بیماران کمک کند تا بخشی از سموم و مواد زائد را پاک کند، اما می تواند اندازه های کوچک مواد مانند کراتینین، اوره و آب اضافی را از بین ببرد، در نتیجه، اندازه بزرگ مواد در خون و خونریزی های بیشتری ایجاد می شود کلیه ها و بافت ها.

امروزه، بیشتر و بیشتر بیماران، آگاهی از اهمیت دفع سموم و مواد زائد مختلف را از بدن به طور کامل افزایش می دهند. برای این منظور، درمان های حذف توکسین ها به بیماران مبتلا به سرطان منتهی می شود تا مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن را کاملا پاک کنند. این درمان به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن، جلوگیری از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت و افزایش کارایی سایر روش ها.

در یک محیط سالم و سالم، درمان طبیعی می تواند عملکرد قابل توجهی در بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به دست آورد. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود کلیه بیماری است و بهبود عملکرد کلیه را با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، آزاد سازی التهاب و انعقاد خون.

حمام دارویی باعث افزایش گردش خون بدن می شود که موجب عرق بسیاری از افراد می شود.

علاوه بر این، سایر تداخلات شامل حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، طب سوزنی، ماساژ درمانی، برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند به کمک به بیماران کراتینین 4.5 را کاهش می دهد؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5642.html



:: برچسب‌ها: سطح کراتینین من 4, 5 است: آنچه را می توانم برای صرفه جویی در کلیه ها انجام دهم,


جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

آیا می توانم دیالیز را با استفاده از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی متوقف کنم

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی جدیدترین درمان در کمک به بیماران زندگی بهتر است. از دیالیز متفاوت است، این درمان توجه خاصی به بهبود عملکرد کلیه دارد. در حالی که این درمان می تواند بیماران دیالیز را متوقف کند؟ در حال حاضر، این مقاله جزئیات را برای شما توضیح می دهد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است، علاوه بر این، این درمان می تواند اثرات قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به دست آورد. با این حال، استفاده از این درمان نیاز به محیط زیست سالم و تمیز دارد. برای این منظور، حذف سم زدایی از درمان حذف می شود تا مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل حذف شود، که مانع از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. در محیط سلامتی و تمیز، درمان می تواند بهترین تاثیر را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشد.

علاوه بر این، در پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن اصلاح می شود و داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری خود انتخاب می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آن پودر پودر شده و پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، که به خون کافی، اکسیژن و تغذیه کمک می کند و به طور مستقیم به داخل کلیه ها نیز وارد می شود.

علاوه بر این، درمان های دیگر شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران برای کاهش پیشرفت بیماری و کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه داشته باشند.

همان طور که عملکرد کلیه بهبود می یابد، فرکانس انجام دیالیز در هر هفته کاهش می یابد، دیالیز می تواند در برخی موارد متوقف شود.

آیا شما دیالیز هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی درمان طبیعی به بیماران بهبود عملکرد کلیه و توقف دیالیز را بدانید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5643.html



:: برچسب‌ها: آیا می توانم دیالیز را با استفاده از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی متوقف کنم,


جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

نحوه افزایش GFR در کلیه ها از 45 سالگی

GFR برای خلسه فیلترت گلومرولی است که مایع فیلتر شده را از طریق کلیه توصیف می کند. GFR 45 بدین معنی است که توانایی فیلتر کردن مواد زائد خارج از بدن بسیار کاهش می یابد، در حال حاضر بیماران نیاز به اقدامات مثبت برای بهبود GFR 45 دارند. این موضوع اینست که چگونه GFR 45 را افزایش می دهد؟

به عنوان یک واقعیت، GFR 45 به شما می گوید که شما در مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی هستید، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر، در غیر این صورت، سطح GFR خود را پایین تر و پایین تر و شما عملکرد کلیه کمتر و کمتر می شود.

برای بهبود سرعت فیلتر کردن، شما باید بر روی تعمیر سلول های کلیه و بافت بیمار تمرکز کنید. فقط عملکرد عملکرد کلیه بهبود می یابد، مقدار زیادی از سموم دفع می شود خارج از بدن، و پس از آن، سرعت فیلتراسیون گلومرولی به طور طبیعی افزایش می یابد.

قبل از اتخاذ تدابیری برای بهبود کلیه بیمار، سموم و مواد زائد مختلفی که در خون ذخیره می شوند، باید از بدن خارج شوند، زیرا دفع سموم و مواد زائد نه تنها موجب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود ، پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. بر اساس این هدف، درمان سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل از مواد سمی و مواد زائد خارج شود.

در محیط سلامتی و تمیز، درمان طبیعی می تواند اثراتی را که باید انجام دهد، به دست آورد. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیگر درمان های طبیعی از قبیل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، فنجانی درمان، بخار سازی برای درمان کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

استفاده از درمان های طبیعی می تواند بسیاری از بیماران را برای بهبود کلیه بیمار بهبود بخشد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد؛ در نتیجه، خشم فریتار گلومرولی نیز به طور طبیعی افزایش می یابد.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2319.html



:: برچسب‌ها: نحوه افزایش GFR در کلیه ها از 45 سالگی,


جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

آیا هیچ فرصتی برای بازسازی کلیه با عملكرد 20٪ وجود دارد؟

در پزشکی، 20٪ عملکرد کلیه بدان معنی است که شما در مرحله 4 نارسایی کلیه است که مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است. در حالی که، آیا احتمال دارد که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی از عملکرد کلیه 20٪ رنج می برند؟ اگر همچنین شک داشته باشید، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را برای دانستن جزئیات بیشتر اضافه کنید.

به عنوان یک واقعیت، پیوند دیالیز و کلیه راه بهبود عملکرد کلیه نیست، آنها فقط روش هایی برای کمک به بیماران برای حفظ زندگی خود هستند. بدتر از همه، بیماران همچنین بسیاری از عوارض جانبی ناشی از دیالیز و پیوند کلیه را تجربه می کنند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که آیا هیچ فرصتی برای بهبود کلیه با عملکرد 20٪ وجود دارد.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه فراهم می کند. این درمان ها می تواند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود بخشد و بهبود عملکرد کلیه. علاوه بر این، این درمان ها از محبوبیت گسترده ای در جهان برای عملکرد قابل توجه خود در کمک به بیماران زندگی با کیفیت بالا بهره مند شده اند.

در ابتدا، در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، سموم و زباله های زیادی باید در خون ذخیره شوند و پس از آن تخمیر سموم و پسماندها نه تنها سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود تخمیر سم ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش های درمانی می شود، بنابراین پاک کردن سم و سم های مختلف نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار و بازیابی کلیه دارد. با توجه به این، درمان با سم زدایی به منظور تمیز کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن اتخاذ می شود.

با استفاده از محیط زیست سالم و سالم، درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی و Steaming Therapy برای بهبود کلیه بیماری و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این درمان ها طی یک ماه اجرا می شود، در طی آن وضعیت بیماری شما می تواند به طور جامع بهبود یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/226.html



:: برچسب‌ها: آیا هیچ فرصتی برای بازسازی کلیه با عملكرد 20٪ وجود دارد؟,


جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

آیا می توانم دیالیز را با به حداقل رساندن نفوذ درمان طب سنتی چینی متوقف کنم؟

نفوذ میکرو به طب سنتی چینی برای کمک به بیماران زندگی سالم از آخرین درمان است. دیالیز از این درمان با توجه خاص به بازگرداندن عملکرد کلیوی متفاوت است. اگر چه این درمان می تواند بیماران دیالیز را متوقف کند؟ در حال حاضر، این مقاله جزئیات را برای شما توضیح می دهد.

نفوذ میکروتیک طب سنتی چینی یک درمان موضعی است، علاوه بر این، این درمان می تواند به بهبود عملکرد کلیه برای رسیدن به نتایج قابل توجه کمک کند. با این حال، استفاده از این روش نیاز به محیط زیست سالم و تمیز دارد. برای این منظور، استفاده از سم زدایی درمان، حذف کامل سموم های مختلف، محصولات کاملا رها شده، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بهبود درمان های دیگر. در یک محیط سالم و تمیز، درمان می تواند نقش مهمی در ترمیم کلیه های بیمار و بازیابی کلیه داشته باشد.

در نفوذ میکروتیک طب سنتی چینی، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن و با توجه به شرایط کنونی انتخاب گیاهان پودر شده است. علاوه بر این، گیاهان به پودر برای بهبود کارایی آنها پالایش می شوند، پودر در دو جیب، در پشت خود حدود 40-50 دقیقه جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته، ماده فعال در داروهای گیاهی به طور مستقیم به کلیه نفوذ می کند و باعث انتقال کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی به کلیه ها می شود.

علاوه بر این، درمان های دیگر عبارتند از حمام دارویی، حمام پا، درمان خون، درمان طب سوزنی، این درمان می تواند به بیماران کمک کند تا پیشرفت بیماری را کند کند و به بیماران کمک کند تا بازیابی کلیه نقش مهمی ایفا کنند.

با بهبود عملکرد کلیوی، فرکانس دیالیز در هفته کاهش می یابد، و گاهی اوقات دیالیز ممکن است متوقف شود.

آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه درمان طبیعی می تواند به بهبود عملکرد کلیه ها کمک کند و دیالیز را متوقف کند؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/0817/1496.html



:: برچسب‌ها: آیا می توانم دیالیز را با به حداقل رساندن نفوذ درمان طب سنتی چینی متوقف کنم؟,


پنج شنبه 26 مرداد 1396
ن : lafee

آیا بعد از عمل پیوند کلیه با کراتینین 5.8 امکان پذیر است؟

سلام، آقا، پیوند کلیه من در سپتامبر 2014 در حال انجام است و در حال حاضر سطح کراتینین من 5.80 است و پزشک گفت کلیه من مجددا صدمه دیده است، آیا هیچ راهی برای بهبود عملکرد من وجود دارد. آیا این نوع شک و تردید دارید، اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 ارسال کنید.

به طور معمول اعتقاد بر این است که پیوند کلیه درمان دائمی برای نارسایی کلیه است و می تواند زندگی سالم برای همیشه داشته باشد. با این حال، همیشه وجود دارد که کلیه های پیوند کلیه را از بین می برند، پس از آن، کلیه پیوند خورده دوباره شکست خورده است، و شما دوباره از سطح کراتینین بالا رنج می برند. وقتی بیماران در حال پیوند اند، بار دیگر افزایش کراتینین آنها را افزایش می دهد، بیماران در معرض آن هستند.

در چین، ما پیشنهاد می کنیم بیماران داروهای چینی را برای مقابله با بیماری های کلیوی درمان کنند. پزشکی چینی ثابت کرده است که در درمان بیماری کلیه در طول تجربه بیش از 30 سال اثبات شده است، مهمتر از همه، طب چینی در سراسر جهان برای عملکرد قابل توجه خود در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به دست آوردن محبوبیت.

علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی اتخاذ شده است، از جمله درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، طب فیزیکی، طب سوزنی. این درمان ها می تواند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود بخشد و بهبود عملکرد کلیه.

درمان سم زدایی درمان برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل است که نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش های درمان می شود.

حمام دارویی یک برنامه بیرونی برای ترویج گردش خون کلی بدن است که باعث ایجاد عرق بیماران در حمام درمانی می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای رفع سلول های کلیه بیمار است و بهبود عملکرد کلیه را با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، انتقال التهاب و انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی.

آیا بعد از پیوند کلیه شما هنوز از سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ اگر چنین است، لطفا اقدامات سریع را در اسرع وقت انجام دهید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود، در غیر این صورت وضعیت بیماری شما بدتر می شود و بدتر می شود.

آیا شما در این درمان طبیعی علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-transplant/5638.html



:: برچسب‌ها: آیا بعد از عمل پیوند کلیه با کراتینین 5, 8 امکان پذیر است؟,


پنج شنبه 26 مرداد 1396
ن : lafee

چه درمان برای از بین بردن آب در ریه ها با نارسایی کلیه

شکستگی کلیه یک وضعیت بیماری است که در آن کلیه قادر به فیلتر کردن ضایعات و سموم خارج از بدن نیستند؛ در نتیجه، بیماران بیشتر در معرض تغییرات مختلف در بدن هستند، مایع در ریه یکی از جدی ترین بیماری ها است. در حالی که، چه درمان هایی باید بیماران برای رفع ریزش مو با نارسایی کلیه انجام دهند؟

آب در ریه بدان معنی است که با عملکرد ریه اشتباه است. شما ممکن است بدانید که چرا مشکلات ناراحتی کلیه با مشکلات ریه مرتبط است. شکستگی کلیه یک عضو مهم برای فیلتر کردن آب اضافی و مایع خارج از بدن و همچنین جذب برخی از مواد مفید مانند پروتئین و گلبول قرمز خون به دوباره است. هنگامی که چیزی با عملکرد کلیه وجود دارد اشتباه است، محصولات زباله را نمی توان خارج از بدن فیلتر که در آن آب به ریه می شود.

امروزه دیالیز درمان معمولی است که از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج می شود تا برخی علائم بالینی را از بین ببرد. با این حال، به دلایل مختلف، بیشتر و بیشتر بیماران در تلاش برای اجتناب از دیالیز هستند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه فراهم می کند. به جای کاهش بعضی علائم بالینی، این درمانها توجه ویژه ای به بهبود کلیه بیماری و بهبود عملکرد کلیه دارند. در طول تجربه بیش از 30 سال، این درمان ها اثبات شده است که در درمان بیماران زندگی بهتر زندگی می کنند.

اول از همه، درمان سم زدایی حذف شده است که به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

سپس درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی بسیار تاثیرگذار است تا به بیماران کلیه کمک کند و کلیه را بهبود بخشد. همانطور که عملکرد کلیه بهبود می یابد، عملکرد ریه و طحال نیز به تدریج بهبود می یابد. و سپس مایع در ریه نیز به طور طبیعی تخریب می شود.

اگر از آب در ریه ها با نارسایی کلیه رنج می برید و شما در این درمان های طبیعی علاقه مند هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5640.html



:: برچسب‌ها: چه درمان برای از بین بردن آب در ریه ها با نارسایی کلیه,


پنج شنبه 26 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم کلیه بیماری را دوباره کار کنم

در نتیجه نارسایی کلیه اتفاق می افتد، کلیه نمی تواند کار کند زیرا باید کیفیت زندگی و امید به زندگی خود را به طور جدی کاهش داد، در نتیجه بیماران از این موضوع که چگونه دوباره کلیه ها بیمار می شوند، تعجب می کنند.

با توجه به این که بیشتر و بیشتر بیماران از معایب دیالیز آگاه هستند، انتظار میرود که درمان برای کمک به بیماران با مشکلات بیماری کلیه مورد انتظار باشد. برای این منظور، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ سالهاست که با هم کار می کنند و پس از آن یک سری درمان های طبیعی برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل انجام می شود.

این درمان ها در سراسر جهان به دلیل عملکرد قابل توجه خود در بهبود بیماری کلیه و بهبود عملکرد کلیه، محبوبیت زیادی به دست می آورند.

اول از همه، درمان حذف توکسین ها به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ می شود که نه تنها مانع از آسیب بیشتر در سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود، بنابراین پاک کردن سموم مختلف محصولات زیستی نقش مهمی در ترمیم سلول های کلیه و بافت بیمار دارد.

پس از آن، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیگر درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیمار مطابق با شرایط بیمار انتخاب می شوند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو دارو کیسه ها، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در همان زمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

با کمک این درمان ها، اگر بیماری آسیب بر عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد و اگر آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50٪ باشد، وضعیت بیماری می تواند معکوس شود، اگرچه ما توانایی تغییر وضعیت بیماری را نداریم ما بهترین های ما را امتحان خواهیم کرد تا به کاهش سرعت پیشرفت بیماری کمک کنیم و به شما در زندگی بهتر کمک کنیم.

آیا می خواهید به دنبال یک درمان برای انجام کلیه کار دوباره؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/225.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم کلیه بیماری را دوباره کار کنم,


پنج شنبه 26 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توان دیابت را از بین برد پروتئین در ادرار چگونه است

پروتئین در ادرار به نظر می رسد شایع ترین علامت در بیماران مبتلا به دیابت، هنگامی که پروتئین در ادرار ظاهر می شود، به این معنی است که با عملکرد کلیه اشتباه است. در حالی که، آیا می توانیم برای جلوگیری از نشت پروتئین در ادرار انجام دهیم؟ در حال حاضر، این مقاله جزئیات را برای شما توضیح می دهد.

اول از همه، آیا می دانید چرا بیماران مبتلا به دیابت از نشت پروتئین در ادرار رنج می برند.

در حالت عادی، بدن ما مسئول هضم غذاهایی است که هر کدام غذا می خورند، که گلبول های قرمز تولید می کند و مواد زائد را در خون تولید می کند. و پس از آن، کلیه برای فیلتر کردن خون، فیلتر کردن مواد زائد محصولات و مواد سمی از بدن و دوباره دوباره به خون دوباره، زمانی که چیزی با عملکرد کلیه اشتباه وجود دارد، کلیه کمتر قادر به از بین بردن سموم مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل و مفید مواد مانند پروتئین، گلبول قرمز و تغذیه به ادرار نشت می کنند.

در حالی که چه درمان هایی باید برای جلوگیری از نشت پروتئین در ادرار انجام شود؟

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، یک سری از درمان های طبیعی برای حذف کامل سموم و مواد زائد مختلف از بدن به کار گرفته شده است. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران در زندگی سالم زندگی خود به دست آورند.

درمان با سم زدایی درمان است برای پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها جلوگیری از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از سایر روش های درمان.

Osmotherapy پزشکی Micro-Chinese درمان درمان کلیه بیمار است و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، که یک برنامه خارجی است. این برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس داخل کلیه نفوذ می کنند ضایعات به طور مستقیم

علاوه بر این، سایر روش های درمان نیز برای درمان کلیه های بیمار استفاده می شود عبارتند از: حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فیزیوتراپی.

با استفاده از این درمان ها، پروتئین در ادرار به تدریج همراه با بهبود عملکرد کلیه ناپدید می شود.

آیا از نشت پروتئین در ادرار رنج می برید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/diabetic-nephropathy-treatment/2318.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توان دیابت را از بین برد پروتئین در ادرار چگونه است,


پنج شنبه 26 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از نشت پروتئین دیابت به ادرار

پروتئینوری به نظر می رسد علائم شایع ابتلا به دیابت، پروتئین در ادرار ظاهر می شود یک بار، که به معنی مشکلات کلیوی است. و آنچه می تواند ما را به جلوگیری از نشت پروتئین ها در ادرار؟ در حال حاضر، این مقاله به جزئیات را برای شما توضیح دهد.

اول از همه، آیا شما بیماران دیابتی که چرا با نشت پروتئین ادرار مطمئن شوید.

تحت شرایط عادی، بدن ما مسئول هر هضم غذایی که می خوریم، و در خون است. پس از آن، کلیه ها مسئول فیلتر کردن برنامه غربالگری خون و محصول از مواد سمی از بدن و جذب برخی مواد مفید را به جریان خون دوباره، وقتی که مشکلات عملکرد کلیه، کلیه ها می تواند سموم در بدن و انواع در شرایط آزمایشگاهی از بین نمی برد می تواند مواد کاملا مفید مرخص نمی باشد ، پروتئین تولید، سلول های قرمز خون و مواد مغذی ادرار نفوذ کند.

و چه درمان ما باید برای جلوگیری از نشت پروتئین در ادرار؟

در بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت، اتخاذ یک سری از درمان های طبیعی، حذف سموم، زباله به طور کامل از بدن حذف. این درمان می تواند کمک به بیماران نقش مهمی در شرایط زندگی سالم بازی کند.

درمان ضد عفونی است برای حذف سموم، مواد زائد به طور کامل در درمان آزمایشگاهی، نه تنها می تواند به صدمه بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، و می تواند درمان های دیگر را کاهش دهد.

درمان میکرو چینی پزشکی نفوذ درمان کلیه بیمار است و بازگرداندن یک روش درمان عملکرد کلیوی، که یک درمان موضعی. در این درمان شامل بسیاری از گیاهان، گیاهی در علاوه بر این به صورت پودر تصفیه شده برای افزایش بهره وری از دستگاه با اتصال نفوذ کردن و دو گروه های پلی اتیلن، ماده فعال گیاهی رخ می دهد، و بیماری های کلیوی به طور مستقیم به نفوذ بخش.

علاوه بر این، درمان های دیگر نیز استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار، از جمله حمام درمانی، حمام پا، گرما درمانی، بخور درمانی، طب سوزنی، بادکش درمانی.

با استفاده از این درمان، همراه با بهبود در عملکرد کلیه، پروتئین در ادرار به تدریج ناپدید می شوند.
آیا شما از نشت پروتئین در ادرار رنج می برند؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت و شماره تلفن فعلی خود را ارسال و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما هر تلاش برای کمک به شما است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/diabetic-nephropathy/1495.html



:: برچسب‌ها: چگونه برای جلوگیری از نشت پروتئین دیابت به ادرار,


چهار شنبه 25 مرداد 1396
ن : lafee

آیا سطح کراتینین 5.6 می تواند با پزشکی چینی معکوس شود

امروزه بیشتر و بیشتر مردم از مزایای طب چینی در درمان بیماری های کلیوی آگاهی دارند. بنابراین، بیماران خواستار مقاومت در برابر داروهای چینی برای کاهش کراتینین 5.6 هستند. اگر شما همچنین می خواهید از داروهای چینی برای کاهش کراتینین 5.6 استفاده کنید، لطفا با ما در اسرع وقت با ما تماس بگیرید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

بیشتر و بیشتر بیماران از نارسایی کلیه رنج می برند که سبب نابودی شیوه زندگی و عادات غذایی می شود. علاوه بر این، بیماران همچنین هنگامی که با نارسایی کلیه تشخیص داده می شوند، سطح کراتینین بالا را تجربه می کنند، در صورتی که از سطح کراتینین بالا از جمله سردرد، کم خونی، اشتها، ضعف پوست و گرفتگی عضلانی رنج می برند. این علائم كیفیت زندگی بیماران را شدیدا كاهش می دهد كه بیماران می خواهند كراتینین 5.6 را با دارو چینی معكوس كنند.

برای این منظور، تعدادی از درمان های طبیعی برای مبتلایان به نارسایی کلیه بر اساس طب چینی است. این درمان ها شامل درمان های تخریب توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، درمان با بخار سازی، طب سوزنی.

همانطور که همه ما می دانیم، دلیل اینکه بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند این است که بسیاری از مواد سمی و مواد زائد خون خود را تولید می کنند علاوه بر این، تخمیر سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود بلکه باعث کاهش بنابراين، كارآيي ساير تيمارها به منظور پاكسازي انواع سموم و مواد زائد خارج از بدن ضروري است. در واکنش به این، درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل طراحی شده است.

و پس از آن، درمان های طبیعی می تواند عملکرد قابل توجهی در سلامت و محیط داخلی تمیز داشته باشد. علاوه بر این، این درمان ها جهان را برای عملکردهای خاص خود از جمله انجماد رگ های خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن التهاب و انعقاد و تحریف ماتریکس خارج سلولی، شگفت زده کرد.

با کمک این درمان ها، سطح کراتینین بالا به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد و شما می توانید به طور طبیعی و به تدریج یک زندگی سالم و طبیعی زندگی کنید.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5635.html



:: برچسب‌ها: آیا سطح کراتینین 5, 6 می تواند با پزشکی چینی معکوس شود,


چهار شنبه 25 مرداد 1396
ن : lafee

آیا درمان برای توقف نشت پروتئین با دیابت وجود دارد

دکتر، من ناقص پروتئین است که به تازگی به کلیه من آسیب رسانده است، من دیابت نوع 2 را تشخیص داده ام. آیا درمان برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد؟ این پیامی است که توسط یک بیمار ارائه شده است، آیا سؤالی دارید که میخواهید مشورت کنید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 ارسال کنید تا جزئیات بیشتری کسب کنید.

در حالت طبیعی، بدن ما مسئول هضم غذاهایی است که هر روز غذا می خوریم، که مواد مفید و مواد ناخواسته را در خون تولید می کند. و سپس کلیه، فیلتر کردن خون است که دفع زباله هایی مانند کراتینین، اوره خون و آب اضافی از بدن و دفع مواد مفید مفید مانند گلبول قرمز و پروتئین در خون است. در حالی که هنگام ذخیره بیش از حد قند در خون، سلول های کلیه و بافت ها با تخمیر بیش از حد قند آسیب می رسانند، در نتیجه، مانع فیلتر کردن و مانع الکترولیتی در کلیه نیز آسیب دیده است. در نتیجه مواد سمی به خون وارد می شوند و سپس پروتئین ها و گلبول های قرمز خون به اوره می رسند، منجر به پروتئینوری و هماچوری می شود.

همانطور که ما می دانیم علل پروتئینوری با دیابت، ما باید توجه بیشتری به دنبال درمان که برای زنده ماندن آن است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس با کمک دستگاه اسمزی به داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنید.

ایمونوتراپی این است که اختلالات ایمنی را تنظیم و ایمنی را با شش مرحله از جمله تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی بهبود بخشد.

علاوه بر این، درمان های دیگر شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب سوزنی نیز برای درمان کلیه بیمار استفاده می شود.

با اجرای این درمان ها، پروتئینوری می تواند از ریشه رهایی یابد. آیا هنوز هم با پروتئین در ادرار مواجه می شوید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5637.html



:: برچسب‌ها: آیا درمان برای توقف نشت پروتئین با دیابت وجود دارد,


چهار شنبه 25 مرداد 1396
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به کراتینین 8.6 می توانند بدون دیالیز زندگی کنند

در واقع، سطح کراتینین بالا یک نشانه مشترک از نارسایی کلیه است، که باعث می شود بیماران مبتلا به ناراحتی در بدن. علاوه بر این، دیالیز درمان معمولی است که برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد. در حالی که به دلایل مختلف، بیماران مشتاق میدانند می توانند بیماران مبتلا به کراتینین 8.6 بدون دیالیز زنده بمانند.

این که آیا بیماران مبتلا به کراتینین 8.6 بدون دیالیز زنده ماندند، به طور عمده بستگی به وضعیت بیماری شما دارد. اگر هنوز دیالیز را نداشته اید، باید اقدامات فوری برای جلوگیری از آسیب بیشتر برای جلوگیری از دیالیز انجام دهید. اگر دیالیز دارید، باید آنچه را که لازم دارید انجام دهید این است که کیفیت زندگی خود را با بهبود عملکرد کلیه بهبود دهید. شما همچنین می توانید وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. دکتر کلیه وضعیت بیماری شما را با دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و سپس یک برنامه درمان بر اساس وضعیت بیماری شما ایجاد می شود.

دلیل آن که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند این است که عملکرد کلیه کاهش می یابد، در نتیجه، زباله ها و سموم هایی که باید خارج از بدن دفع شوند، مستعد ابتلا به خون هستند. به سادگی کاهش سطح کراتینین بالا نمی تواند مشکل را حل کند، شما نیاز به توجه خاص به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ، یک سری از درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه مورد استفاده قرار گرفته است.

اول از همه، به عنوان بسیاری از سموم در خون شما ایجاد شده است و رسوب سموم و مواد زائد نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، بیماران نیاز به توجه ویژه ای به تعمیر کلیه بیمار دارند.

پس از آن، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان بخار، درمان کپپپپپشن، طب سوزنی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی و اساسا مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این درمان ها، افزایش سطح کراتینین به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.

آیا شما از سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ اگر چنین است لطفا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/224.html



:: برچسب‌ها: آیا بیماران مبتلا به کراتینین 8, 6 می توانند بدون دیالیز زندگی کنند,


چهار شنبه 25 مرداد 1396
ن : lafee

کلیه 60٪ کاهش می یابد: آیا می توانم آنها را به 100٪ برسانم؟

عملکرد 60٪ کلیه به این معنی است که شما در مرحله 3 نارسایی کلیه قرار دارید که مرحله کلیدی بیماری کلیوی است. در مرحله 3 نارسایی کلیه، بیماران نیاز به اقدامات فوری در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر، در حالی که، بیماران با 60٪ کلیه قادر به بازگشت به 100٪ است؟ آیا شما نیز این نوع شک و تردید دارید، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را به جزئیات بیشتر بدانید.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیوی شیجیاژوانگ که یک بیمارستان تخصصی در درمان بیماری کلیه است، بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند. این درمان ها برای کمک به بیماران برای کاهش علائم مختلف و جلوگیری از عوارض اساسا مورد استفاده قرار می گیرند، آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ اگر چنین است، لطفا پیام خود را در زیر بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

اول از همه، درمان سم زدایی حذف شده است که به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، پاک کردن سموم مختلف باید توجه زیادی شود.

در محیط داخلی تمیز و بهداشتی، درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب فیزیوتراپی، طب سوزنی، طب فشاری می تواند بهترین تاثیر را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشد.

با کمک این درمان ها، وضعیت بیماری شما اگر آسیب بر عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد و اگر آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50٪ باشد، ما نمی توانیم به شما در معکوس کردن آن کمک کنیم، اما ما بهترین های خود را امتحان خواهیم کرد به شما کمک می کند زندگی با کیفیت بالا زندگی کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2317.html



:: برچسب‌ها: کلیه 60٪ کاهش می یابد: آیا می توانم آنها را به 100٪ برسانم؟,


چهار شنبه 25 مرداد 1396
ن : lafee

کلیه کاهش یافته است به 60٪: شما می توانید انجام به آنها پشت 100٪

60٪ از عملکرد کلیه بدان معنی است که شما را در 3 نارسایی کلیه نارسایی کلیه، که یک بیماری کلیدی مرحله کلیوی هستند. در سه نارسایی کلیه، بیماران نیاز به اقدامات اولیه برای جلوگیری از آسیب بیشتر، و بیماران 60٪ از عملکرد کلیه را می توان تا 100٪ بازسازی شده است؟ اگر شما به چنین سوال، لطفا با اضافه واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 برای جزئیات بیشتر.

در واقع، این که آیا بیمار قادر به بازگشت به 100٪ بسته به شرایط شما، خوش آمدید به ارسال وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. دکتر کلیه سمت راست خواهد وضعیت خود را تجزیه و تحلیل و خوشحال به شما خدمت خواهد بود.

در چین، بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت یک بیمارستان تخصصی در درمان بیماری کلیه، درمان بیماری های کلیوی ارائه می دهد طیف وسیعی از درمان های طبیعی برای بیماران است. این درمان استفاده شده است برای کمک به بیماران از بین بردن علائم، پیشگیری از عوارض، اساسا، شما علاقه مند در این درمان وجود دارد؟ اگر چنین است، لطفا پیام زیر را ترک کنید.

اولین درمان ضد عفونی، از بین بردن سموم، مواد زائد را به طور کامل، نه تنها می تواند به صدمه بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری و کاهش درمان دیگر. بنابراین، حذف سموم مختلف باید جدی گرفته شود.
در بهداشت محیط زیست، میکرو نفوذ درمانی طب سنتی چینی، حمام درمانی، حمام پا، درمان بخور، بادکش درمانی، طب سوزنی و داروهای طبیعی می تواند نقش در درمان کلیه بیمار و بهبود کارکرد کلیه بازی کند.

با کمک این درمان، اگر اختلال کلیوی کمتر از 50٪ است، ما می توانیم به شما کمک کند بیماری را معکوس، اگر کلیه شما آسیب می رساند بیش از 50٪، ما توانایی برای کمک به شما متوقف شود را ندارد، اما ما سعی خواهیم کرد برای کمک به شما زندگی می کنند با کیفیت بالا زندگی است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1494.html



:: برچسب‌ها: کلیه کاهش یافته است به 60٪: شما می توانید انجام به آنها پشت 100٪,


سه شنبه 24 مرداد 1396
ن : lafee

آیا اسموتراپی پزشکی میکرو چینی خوب است برای بیماران که در حال حاضر در دیالیز هستند

امروزه، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی محبوبیت زیادی در جهان برای عملکرد قابل توجه خود را در بهبود کلیه به دست آورد. در حالی که در بیماران مبتلا به دیالیز، ماسیموتراپی پزشکی میکرو چینی برای آنها مفید است. در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد.

در حال حاضر، با توجه به این که بیشتر و بیشتر بیماران از اهمیت بهبود عملکرد کلیه آگاهی دارند، دیالیز و پیوند کلیه نمی توانند برای کمک به بیماران در زندگی سالم زندگی خود، به عنوان یک نتیجه، به پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی تبدیل شده است.

این یک نوآوری بزرگ پزشکی چینی است که می تواند تاثیر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی به دست آورد. این برنامه کاربردی خارجی است و در این درمان گیاهی فوق العاده ای وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارآیی خود به پودر تصفیه می شوند و سپس پودر به دو کیسه دارویی که به مدت 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در گیاهان داروها بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند که به خون کافی، اکسیژن و تغذیه درون کلیه کمک می کند.

استفاده از این درمان نیاز به یک محیط داخلی بهداشتی دارد، به طوری که این درمان می تواند یک اثر دقیق برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه را به دست آورد.

بنابراین، درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

علاوه بر این، سایر روش های درمان مانند حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی گرم، بخار سازی، درمان طب سوزنی، فشرده سازی برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه مورد استفاده قرار می گیرند. این درمان ها برای تغذیه کلیه و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

در پایان، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بیماران دیالیزی مفید است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدست آورید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5632.html



:: برچسب‌ها: آیا اسموتراپی پزشکی میکرو چینی خوب است برای بیماران که در حال حاضر در دیالیز هستند,


سه شنبه 24 مرداد 1396
ن : lafee

راه حل فوری برای بیماران نارسایی کليه به جای دیالیز

اگر چه دیالیز می تواند در برخی موارد بیماران مفید باشد، اما باعث می شود که بیماران عوارض جانبی زیادی داشته باشند. با توجه به این که بیشتر و بیشتر بیماران از معایب دیالیز آگاه هستند، برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه، نیازمند درمان جدید است. در حالی که، راه حل فوری برای نارسایی کلیه به جای دیالیز چیست؟

در واقع، بسیاری از بیماران از اثرات نامطلوب دیالیز رنج می برند، به همین علت، تعدادی از متخصصان کلیوی بیمارستان بیماری های کلیه شیدیا ژووان برای سال ها با هم کار می کنند و سپس یک سری درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه ایجاد می کنند. این درمان ها عملکرد قابل توجهی در تعمیر سلول ها و بافت های بیمار دارند و به آنها کمک می کند که زندگی بهتر داشته باشند.

درمان، که توسط بیمارستان کلیه شیدیاژووان ارائه شده است، شامل درمان های تخریب سم زدایی، حمام دارویی، حمام پا، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان بخار، درمان طب سوزنی، طب فیزیوتراپی، کمک به بیماران برای درمان بیماری کلیه ها و بافت ها و بهبود عملکرد کلیه.

این درمان ها جهان را با چهار ویژگی قابل توجه از جمله گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، انتقال التهاب و انعقاد خون، شگفت زده کرد. با این حال، استفاده از این درمان نیاز به محیط زیست سالم و تمیز دارد، بنابراین، برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن ضروری است. در طول بیش از ده سال تجربه بالینی، درمان با سم زدایی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه افتتاح شد.

مهمتر از همه، کارشناسان کلیوی یک برنامه درمان خاص را بر اساس وضعیت بیماری بیماران ایجاد می کنند. با توجه به این طرح، این درمان می تواند یک اثر دقیق برای کمک به بیماران درد های مختلف را به دست آورد. علاوه بر این، برنامه درمان براساس وضعیت بیمار تغییر می کند. با کمک این درمانها، زمانهای دیالیز در هر هفته کاهش یا حتی اجتناب شود.

اگر شما در عمان زندگی می کنید و پس از آن شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که به طور مستقیم با متخصصان کلیوی تماس بگیرید، لطفا وقت خود را صرف مشاوره رایگان کنید. آیا شما دیالیز هستید؟ آیا می خواهید یک درمان برای دور نگه داشتن از دیالیز پیدا کنید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5633.html



:: برچسب‌ها: راه حل فوری برای بیماران نارسایی کليه به جای دیالیز,


سه شنبه 24 مرداد 1396
ن : lafee

کدام پزشکی برای کراتینین 4 مرتبط با FSGS مراجعه می کنید؟

FSGS نشان دهنده گلومرول اسکلروز بخش مرکزی است که نسبتا شایع نوع بیماری کلیوی است. این باعث می شود که بیماران سطح کراتینین بالا را تجربه کنند، که باعث می شود بیماران از ناراحتی های زیادی در بدن مانند خستگی، کم خونی، سردرد، اشتهای کم، تجربه می کنند. در حالی که چه داروهایی به کراتینین 4 مرتبط با FSGS مراجعه می کنید؟

هنگامی که سطح کراتینین به اندازه کافی بالاتر باشد تا بیماران تغییراتی در بدن ایجاد کنند که نمی توانند تحمل کنند، دیالیز اغلب برای آنها پیشنهاد می شود. دیالیز درمان برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن با کمک دیالیزر است. اگرچه دیالیز می تواند به بیماران کمک کند که سموم و مواد زائد مختلف را از بین ببرد، همچنین باعث می شود که بیماران عوارض جانبی زیادی داشته باشند. بدتر از همه، دیالیز فقط می تواند اندازه های کوچک مواد مانند کراتینین، اوره خون و آب اضافی را از بین ببرد.

بر این اساس، بیشتر و بیشتر بیماران میل به زندگی بدون انجام دیالیز را دارند، به همین علت، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ که یک بیمارستان تخصصی در درمان بیماری کلیه است، برای سال ها با هم کار کرده اند یک سری درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه ایجاد کنید.

از آنجا که FSGS نوعی از اختلالات ایمنی است، ایمونوتراپی برای بیماران برای بهبود ایمنی و تنظیم اختلال ایمنی توصیه می شود. ایمونوتراپی شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از سیستم ایمنی بدن است. با کمک این درمان، ایمنی می تواند بهبود یابد.

و پس از آن، درمان سم زدایی اتخاذ می شود تا به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد در بازسازی سلول های کلیه و بافت بیمار نقش مهمی ایفا می کند.

در نهایت، درمان های طبیعی شامل ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، ماساژ کپور، برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

با کمک این درمان ها، سطح کراتینین بالا می تواند به طور طبیعی و بنیادی کاهش یابد، و پس از آن شما می توانید یک زندگی بدون دیالیز زندگی می کنند.

آیا بیماران FSGS با کراتینین 4 هستند؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/fsgs-treatment/2316.html



:: برچسب‌ها: کدام پزشکی برای کراتینین 4 مرتبط با FSGS مراجعه می کنید؟,


سه شنبه 24 مرداد 1396
ن : lafee

آیا Osmotherapy چینی بر روی کلیه پیوند خورده است

معمولا تصور می شود که پیوند کلیه یک درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اما، این باعث می شود که بیماران بسیاری از مشکلات را تجربه کنند. از آنجا که کلیه شکست خورده است، بیماران نمی خواهند کلیۀ دیگر را انجام دهند. بنابراین، آنها تعجب می کنند که استعمال چای چینی بر روی کلیه پیوند خورده است.

Osmotherapy چینی همچنین Osmotherapy پزشکی Micro-Chinese Medicine نامیده می شود، که برای بهبود عملکرد کلیه توجه خاصی می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیمار بر اساس وضعیت بیماری بیماران انتخاب می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور افزایش کارآیی خود، با پودر پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند، به طور همزمان، مقدار زیادی از مواد مغذی، خون و اکسیژن نیز می تواند در داخل کلیه به طور مستقیم تحویل داده شود. این درمان جهان را با چهار وظیفه قابل توجه از جمله گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، التهاب و انعقاد و تحریک ماتریکس خارج سلولی، شگفت زده کرد.

اما، کاربرد این درمان نیاز به یک برنامه بهداشتی و تمیز داخلی دارد. بنابراین، برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل، نیاز به درمان است. در طی بیش از ده سال تجربه، درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل طراحی شده است که نه تنها مانع از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه نمی شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش های درمانی نیز می شود.

علاوه بر این، دیگر درمان های طبیعی از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی نیز برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

پیاده سازی این درمان ها به تدریج سلول های سرطانی و بافت های بیمار را ترمیم می کند، و پس از آن، این عمل می تواند به طور طبیعی بهبود یابد، در نتیجه، شما می توانید یک زندگی سالم زندگی می کنند.

اگر نارسایی کلیه را تجربه کرده اید و با پیوند کلیه مواجه شده اید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را درج کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/223.html



:: برچسب‌ها: آیا Osmotherapy چینی بر روی کلیه پیوند خورده است,


سه شنبه 24 مرداد 1396
ن : lafee

آیا نفوذ درمانی موثر بر کلیه پیوند کلیه شده است

معمولا یک درمان دائمی برای بیماران پیوند کلیه مبتلا به نارسایی کلیه در نظر گرفته. با این حال، آن را نیز باعث می شود بیمار پیوند کلیه رنج می برد بسیاری از مشکلات است. همانطور که کلیه شکست، بیماران نمی خواهید به قبول کلیه. بنابراین، آنها می خواهند بدانند که آیا درمان با نفوذ چین برای پیوند کلیه.

طب چینی نیز به عنوان میکرو چینی پزشکی درمان نفوذ، تمرکز درمانی بر بهبود عملکرد کلیه در بیماران شناخته شده است.

درمان میکرو چینی پزشکی نفوذ یک درمان موضعی، که شامل بسیاری از گیاهان در درمان، علاوه بر این، پزشک انتخاب شده بر اساس گیاهان وضعیت بیمار است. علاوه بر این، تصفیه شده را به پودر گیاهی، بهبود بهره وری آن، و با اتصال دو گروه های پلی اتیلن دستگاه نفوذ، مواد فعال گیاهی نفوذ به طور مستقیم به بیماری کلیوی، در حالی که مقدار زیادی از مواد مغذی، خون و اکسیژن ممکن است مستقیما به کلیه ها تغذیه می کند. این درمان به دلیل در جهان با چهار ویژگی مهم، از جمله عروق خونی را گسترش تعجب آور است، ترویج گردش خون، از بین بردن التهاب و لخته شدن خون عوامل، تخریب ماتریکس خارج سلولی.

با این حال، این درمان از برنامه های داخلی سالم و تمیز نیاز دارند. بنابراین، درمان مورد نیاز است برای حذف سموم و مواد زائد از کامل در شرایط آزمایشگاهی. در ده سال تجربه، درمان ضد عفونی برای حذف سموم، بدن از مواد کاملا کنار گذاشته در دسترس نباشد، نه تنها می تواند عملکرد آسیب بیشتر کلیه جلوگیری، بلکه بهبود اثر درمانی دیگر.

علاوه بر این، دیگر درمان های طبیعی، از جمله حمام درمانی، حمام پا، گرما درمانی، طب سوزنی درمان نیز استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

اجرای این درمان به تدریج ترمیم سلول های کلیه و پس از آن بافت بیمار می تواند بهبودی طبیعی، به طوری که شما می توانید یک زندگی سالم منجر شود.

اگر شما در حال تجربه نارسایی کلیه مواجه و پیوند کلیه، لطفا از ارسال وضعیت و شماره تلفن فعلی خود و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما هر تلاش برای کمک به شما را

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1493.html



:: برچسب‌ها: آیا نفوذ درمانی موثر بر کلیه پیوند کلیه شده است,


دو شنبه 23 مرداد 1396
ن : lafee

بهترین درمان برای نارسایی کلیه در مرحله 3 با دیابت چیست؟

مرحله 3 نارسایی کلیه به عنوان مرحله کلیدی بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است، که به بیماران نیاز دارد تا اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنند. بنابراین، بیماران مشتاق میدانند که بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه 3 بیمار مبتلا به دیابت چیست.

به طور معمول، بدن مسئول هضم غذاهایی است که هر روز غذا می خوریم، که باعث تولید مواد زائد و مواد مفید در خون می شود. هنگامی که خون از کلیه فیلتر می شود، مواد کوچک مانند کراتینین، آب و اوره از بدن خارج می شوند و سپس اندازه بزرگ مواد مانند گلبول قرمز، پروتئین ها برای انتقال از طریق کلیه بیش از حد بزرگ است اندازه بزرگ مواد می تواند دوباره به خون دوباره جذب و دوباره به بدن فیلتر. هنگامی که مقدار زیاد قند در خون، فیلترها در کلیه آسیب می بینند، به عنوان یک نتیجه، محصولات زاید در خون وارد می شوند و سلول های قرمز خون و پروتئین ها به ادرار نشت می کنند، بنابراین سطح کراتینین بالا و پروتئینوری و هماچوری ظاهر می شود.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه فراهم می کند. مهمتر از همه، هر برنامه درمان با توجه به وضعیت بیماری خود، که اطمینان حاصل می کند که وضعیت بیماری شما می تواند دقیق باشد، طراحی شده است. علاوه بر این، برنامه درمان پس از یک دوره زمانی از دریافت درمان تغییر می کند. در حال حاضر شما ممکن است بدانید که چه درمان هایی برای مقابله با بیماری شما فراهم می شود.

درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل حذف مواد سموم و مواد زائد مختلف از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، بیماران باید توجه ویژه ای به تعمیر سلول ها و بافت های بیمار داشته باشند.

در محیطی سالم و سالم، درمان هایی که شامل ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان فشرده، بخار سازی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه از طریق راه گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تهیه خون مناسب، اکسیژن و تغذیه داخل کلیه.

آیا هنوز به بهترین درمان مرحله سوم نارسایی کلیه با دیابت علاقه دارید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5629.html



:: برچسب‌ها: بهترین درمان برای نارسایی کلیه در مرحله 3 با دیابت چیست؟,


دو شنبه 23 مرداد 1396
ن : lafee

چه پزشکی می توانم برای بهبود کلیه Polycystic

بیماری کلیه پلی کیستیک به این معنی است که کیست های بی شماری پر از مایع در کلیه وجود دارد، علاوه بر این، کیست های کلیه بزرگتر و بزرگتر می شوند، در نتیجه، کیست های بزرگ باعث آسیب کلیه به راحتی می شود. به تازگی، بیماران تعجب می کنند که چه داروهایی می توانم برای بهبود بیماری کلیوی کلیوی استفاده کنم. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

همانطور که بیماری کلیوی پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است، هیچ درمان فعلی برای درمان آن وجود ندارد. اما، این بدان معنا نیست که درمان مؤثر برای مقابله با آن وجود ندارد. طب چینی به منظور کاهش ساییدگی کلیه، اساسا به جای کوچک کردن سایز بزرگ کیست ها، کار می کند.

بعلاوه، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژوانگ برای سال ها با هم کار کرده اند و سپس یک سری درمان های طبیعی برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، درمان بیماری کلیه را اساسا اثبات می کنند.

یک درمان وجود دارد که اساسا می تواند کیست های کلیه را کاهش دهد، که Osmotherapy پزشکی Micro-Chinese Medicine نامیده می شود. در این درمان، گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی براساس وضعیت بیمار طراحی شده اند و داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارآیی آنها پالایش شده اند، علاوه بر این دو کیسه دارویی با پودر دارویی ساخته شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه به طور مستقیم درون کلیه تحویل می شود.

با اجرای این درمان، مواد فعال در داروهای گیاهی سبب جلوگیری از انتشار مواد فعال در سلول های اپیتلیال از کلیه می شوند، از سوی دیگر، مواد فعال در داروهای گیاهی همچنین می توانند از طریق افزایش گردش خون دیواره کیست

اگر شما یا کسی که شما می دانید از بیماری کلیوی مزمن رنج می برد، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. دکتر کلیه وضعیت بیماری شما را دقیقا تجزیه و تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5630.html



:: برچسب‌ها: چه پزشکی می توانم برای بهبود کلیه Polycystic,


دو شنبه 23 مرداد 1396
ن : lafee

آیا امکان وجود دارد که عملکرد بیماران PKD در مرحله پایانی بازیابی شود

بیماری کلیوی پلی کیستیک در مرحله انتهایی نشان می دهد که شما در مرحله نارسایی کلیه هستید که در آن چندین سلول کلیه و بافت آسیب دیده یا حتی مرده است. و پس از آن، بیماران تعجب می کنند که احتمال دارد که عملکرد بیماران PKD در مرحله نهایی بیماری کلیوی بهبود یابد. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

اگرچه در پایان مرحله است، این بدان معنا نیست که ما هیچ چیز را نمی توانیم با آن انجام دهیم. آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است که بهترین کار را برای کم کردن کیست های کلیه به حداقل ممکن انجام دهیم و درمان های طبیعی را برای بهبود عملکرد کلیه انجام دهیم.

در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ، بیماران مبتلا به PKD برای درمان کیست های کلیه از بدن به طور کامل از درمان های طبیعی استفاده کرده اند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان محبوب ترین در سراسر جهان، بهترین تاثیر را در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه می گیرد. این یک برنامه خارجی است که اطمینان می دهد که این درمان می تواند اثر دقیق بیشتری نسبت به سایر روش های درمان داشته باشد. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس شرایط بیماری فعلی آنها انتخاب می شوند، مهمتر از همه، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر می شوند. از طریق راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، که به خون کافی کمک می کند، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل دهد.

علاوه بر این، درمان های دیگر شامل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی گرم، بخار سازی، فشرده سازی نیز برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این درمان ها دارای اثرات بسیار خوبی برای ترمیم سلول های کلیه و بافت بیمار و بهبود عملکرد کلیه است.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2315.html



:: برچسب‌ها: آیا امکان وجود دارد که عملکرد بیماران PKD در مرحله پایانی بازیابی شود,


دو شنبه 23 مرداد 1396
ن : lafee

آیا بیماران می توانند از طریق نارسایی کلیه از داروهای گیاهی چینی کمک بگیرند

شکستگی کلیه در نتیجه از دست دادن عملکرد کلیه در طول یک ماه یا سال است. هنگامی که از دست دادن کامل عملکرد کلیه به نظر می رسد، گزینه های درمان به دیالیز یا پیوند کلیه محدود می شود. به تازگی، بیماران تعجب می کنند که بیماران می توانند از نارسایی کلیه از طریق داروهای چینی بهبود یابند.

داروهای گیاهی چینی از چین باستان آغاز می شود و ثابت شده است که در کمک به بیماران سلامت خود را بهبود می بخشد. مهمتر از همه، پیشرفت زیادی بر اساس طب چینی ساخته شده است.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک سری درمان های طبیعی بر اساس داروهای گیاهی چینی ساخته شده است. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در ترمیم سلول های باکتری و بافت ها و کمک به بیماران در زندگی سالم و سالم داشته باشند. این درمان ها شامل درمان های تخریب توکسین ها، عفونت های پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی، درمان بخار، درمان طب سوزنی، طب فشاری است که هدف آن کمک به بیماران در رفع علائم مسمومیت های مختلف و بهبود عملکرد کلیه است.

اول از همه، یک برنامه درمان خاص با توجه به وضعیت بیماری بیمار می شود. مهمتر از همه، درمان با تغییر وضعیت بیمار تغییر می کند. به منظور کمک به این درمان دارای اثرات قابل توجه است، درمان سم زدایی اتخاذ شده است به منظور حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل. درمان های دیگر هدف آن حذف کامل مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن است. با اجرای این درمان ها، وضعیت بیماری شما به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه بهبود می یابد.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این داروهای گیاهی چینی بدست آورید، آیا به این درمان علاقمند هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/222.html



:: برچسب‌ها: آیا بیماران می توانند از طریق نارسایی کلیه از داروهای گیاهی چینی کمک بگیرند,


دو شنبه 23 مرداد 1396
ن : lafee

بهترین راه برای درمان دیابت و نارسایی کلیه، سه تن از چه

3 نارسایی کلیه در نظر گرفته شده بهترین مرحله بیماری درمان کلیه، که بیماران به طور فعال باید درمان را برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. در غیر این صورت، نارسایی کلیه سه به راحتی به نارسایی کلیوی، نارسایی کلیه و حتی بدتر 4 5 بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مشتاق به دانستن آنچه که بهترین راه برای درمان نارسایی کلیه سه است؟

به طور معمول، بدن برای هضم و جذب مصرف روزانه ما از غذا، که در نتیجه در خون از مواد زائد و مواد مفید است. هنگامی که خون فیلتر شده از کلیه، کراتینین، آب، اوره و دیگر مواد کوچک به خارج از بدن، در حالی که حجم زیادی از سلول های قرمز خون، پروتئین و مواد دیگر بیش از حد، کلیه Bunengtongguo، بنابراین، اندازه مواد را دوباره به داخل خون جذب می شود و فیلتر به بدن است. رسوب بیش از حد قند خون، برنامه کلیه غربالگری ممکن است آسیب دیده، و در نتیجه، برخی از زباله سپرده خواهد شد و تعداد سلول های قرمز خون در پروتئین خون و ادرار نفوذ خواهد، و در نتیجه سطح بالای کراتینین و پروتئینوری و هماچوری.

در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت ارائه می دهد طیف وسیعی از راه حل های طبیعی برای درمان بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. مهم این است که هر یک از برنامه درمانی با توجه به شرایط تنظیم، بنابراین شما می توانید اطمینان حاصل شود که شما درمان دقیق این بیماری را دریافت کنید. علاوه بر این، طرح درمان پس از یک دوره از زمان برای درمان تغییر کرده است. در حال حاضر شما ممکن است تعجب چه درمان ما برای مقابله با شرایط خود را خواهد کرد.

استفاده از درمان ضد عفونی، از بین بردن سموم، مواد زائد به طور کامل، نه تنها می تواند به صدمه بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری، بلکه اثر درمانی دیگر را بهبود بخشد. بنابراین، بیماران نیاز به توجه ویژه ای به سلول ها و بافت آسیب دیده را ترمیم

در محیط زیست محیط زیست سالم و تمیز، با گسترش عروق خونی از راه، با طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام درمانی، حمام پا، عملیات حرارتی، حجامت روش درمانی درمان، درمان بخور برای تعمیر کلیه بیمار، بهبود کارکرد کلیه، ترویج خون حلقه، تنظیم فشار خون، تامین خون به اندازه کافی، اکسیژن و مواد مغذی در کلیه.

آیا شما نیز علاقه مند در درمان نارسایی کلیه سه بهترین و دیابت. لطفا دولتی و شماره تلفن فعلی خود را ارسال به ارسال به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما هر تلاش برای کمک به شما است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/diabetic-nephropathy/1492.html



:: برچسب‌ها: بهترین راه برای درمان دیابت و نارسایی کلیه، سه تن از چه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.