چهار شنبه 31 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم پروتئین را در ادرار بیش از حد و دوباره از بین ببرم

از دست دادن پروتئین در ادرار معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دیده می شود و نشان دهنده کاهش عملکرد کلیه است. علاوه بر این، اگر پروتئین در ادرار بارها و بارها دوباره تکرار شود، بنابراین بیماران تعجب می کنند که چگونه می توانند از دست دادن پروتئین در ادرار بارها و بارها درمان شوند.

از دست دادن پروتئین به این معنی است که کلیه توانایی خود را برای انجام کار خود از دست می دهد. به طور کلی، کلیه مسئول دفع مواد سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل و دوباره جذب مواد مفید به خون دوباره. هنگامی که کلیه توانایی خود را برای انجام عملکرد خود از دست می دهد، مقدار زیادی از مواد زائد و مواد سمی به خون شما می افزاید و پس از آن، مواد مفید را نمی توان دوباره به بدن نگه داشته، در نتیجه، پروتئین ها و گلبول های قرمز به نشت ادرار دوباره

به جای اصلاح آسیب به عملکرد کلیه، درمان فعلی فقط پروتئین را در ادرار کاهش می دهد، در نتیجه، پروتئین در ادرار به راحتی پس از متوقف کردن استفاده از درمان، به راحتی رخ می دهد.

به منظور کمک به بیماران برای حل مشکلات اساسا، تعداد زیادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان بیماری کلیه شیجیاژوانگ برای مدت طولانی کار می کنند و سپس یک سری درمان های طبیعی را برای بیماران توسعه می دهند.

اول از همه، درمان سم زدایی برای پاک کردن سموم و پسماندهای مختلف از بدن به طور کامل استفاده می شود از آنجا که رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به کلیه ها و بافت ها می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با کمک این درمان، سموم و زباله های مختلف از بدن خارج می شوند تا محیط بهداشتی و پاکیزه ای فراهم کنند. سپس طب سوزنی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی داغ، درمان بخار، درمان طب سوزنی برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه از طریق راه اندازی عروق خونی، بهبود گردش خون، تنظیم فشار خون، انتقال التهاب و انعقاد خون، ماتریس خارج سلولی تحریک کننده.

آیا از از دست دادن پروتئین در ادرار رنج می برید؟ اگر چنین است، لطفا در صورت امکان برای جلوگیری از آسیب بیشتر، درمان خود را در اسرع وقت دریافت کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5497.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم پروتئین را در ادرار بیش از حد و دوباره از بین ببرم,


چهار شنبه 31 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توان از دیالیز با کراتینین 6.8 با نارسایی کلیه اجتناب کرد

سطح کراتینین بالا معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تجربه می شود، علاوه بر این، سطح کراتینین بالا اغلب بیماران علائم و ناراحتی را تجربه می کند. بنابراین، چگونه می توانم با کراتینین 6.8 با نارسایی کلیوی از دیالیز جلوگیری کنم؟ لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را وارد کنید.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از سطح کراتینین بالا رنج می برند؟

به طور کلی، کلیه ها فیلتر کردن سموم و سموم مختلف از بدن به طور کامل است و برخی از مواد مفید را دوباره به بدن باز می گردانند. هنگامی که کلیه توسط برخی از عوامل مانند بلند مدت فشار خون بالا، دیابت، اختلال ژنتیکی کلیه و اختلالات سیستم ایمنی تحت تاثیر قرار می گیرد، کلیه کمتر قادر به فیلتر کردن زباله ها و سموم خارج از بدن است و در نتیجه سطح کراتینین بالا است.

اگر بیماران بخواهند اقدامات لازم برای کاهش سطح کراتینین بالا را انجام دهند، باید اساسی ترین دلیل را بیابید. شما می توانید از درمان های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا استفاده کنید، زیرا درمان طبیعی نه تنها می تواند به بیماران کمک کند تا پیشرفت بیماری را کاهش دهد، بلکه همچنین باعث جلوگیری از آسیب بیشتر می شود.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند.

از آنجایی که کلیه کمتر قادر به ترشح سموم مختلف و دفع فیزیکی بدن است، آنها به خون شما می رسند، در نتیجه، انباشت سموم نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایرین درمان ها بنابراین، پاک کردن سموم و سموم های مختلف نقش مهمی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بر عهده دارد، بر اساس این شرایط، درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف صورت گرفته است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود عملکرد کلیه اعمال می شود. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند که به خون، اکسیژن و تغذیه مناسب در داخل کلیه کمک می کند. با استفاده از این درمان، سطح کراتینین بالا به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا شما از کراتینین 6.8 رنج می برید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5498.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توان از دیالیز با کراتینین 6, 8 با نارسایی کلیه اجتناب کرد,


چهار شنبه 31 خرداد 1396
ن : lafee

30٪ عملکرد کلیه با PKD بد است

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که به راحتی عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار می دهد. عملکرد کلیه 30٪ نشان می دهد که شما در مرحله 4 نارسایی کلیه هستید. در حالی که بیماران مشتاق دانستن 30٪ عملکرد کلیه با PKD بد است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد این را بدانید، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را برای دانستن جزئیات بیشتر اضافه کنید.

عملکرد کلیه 30٪ بدین معنی است که شما در مرحله 4 نارسایی کلیه قرار دارید که در مرحله دوم بیماری کلیوی هستند، آنها باید تلاش خود را برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر به حداکثر ممکن.

بیماری کلیوی پلی کیستیک با کیست های متعددی پر از مایع در کلیه مشخص می شود، زمانیکه تعداد و اندازه کیست ها بزرگتر و بزرگتر می شود، در نتیجه، کیست های بزرگ باعث سلول های طبیعی و بافت ها می شوند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند. این درمان ها عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران در زندگی سالم زندگی می کنند.

درمان سم زدایی حذف شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن. بدون از بین بردن زباله های مختلف و سموم در خون، برای بهبود عملکرد کلیه، یک محیط سالم و سالم فراهم می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، انتقال التهاب و انعقاد خون است. همانطور که این درمان تصویب می شود، رشد کیست های کلیه نه تنها جلوگیری می شود، همچنین ارتقاء سیال کیست می تواند همراه با افزایش گردش خون دیواره کیست افزایش یابد.

حمام دارویی به منظور ترویج گردش خون بدن کل بدن است تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را از بدن خارج کند. با كاهش كيست كليه، عملكرد كليه به طور طبيعي كاهش مي يابد.

اگر شما PKD و 30٪ عملکرد کلیه را تجربه می کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/168.html



:: برچسب‌ها: 30٪ عملکرد کلیه با PKD بد است,


چهار شنبه 31 خرداد 1396
ن : lafee

چه چیزی باید با پروتئینوری با نفروپاتی لوپوس انجام شود؟

نفروپاتی لوپوس یک گلومرولونفریت ناشی از لوپوس اريتماتیک سیستمیک است و لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که عملکرد کلیه را به راحتی کاهش می دهد به طوری که پروتئینوری به راحتی رخ می دهد. بنابراین، بیماران مشتاق می دانند با پروتئینوری با نفروپاتی لوپوس چه کار کنند.

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی لوپوس از پروتئینوری رنج می برند؟

دلیل اینکه پروتئینوری ها از پروتئینوری رنج می برند، این است که کلیه قادر به ترشح انواع مختلف سموم و مواد زائد از بدن نیستند و مواد مفید را دوباره به خون جذب می کنند. هنگامی که با شرایط بیماری فعلی شما اشتباه است، کلیه توانایی خود را برای بازخوانی مواد مفید به خون دوباره می کشد، در نتیجه پروتئین به راحتی به ادرار نشت می کند.

درمان فعلی برای پروتئینوری روده تحریک پذیر استروئیدها است. با درمان استروئید، پروتئینوری می تواند موقتا درمان شود، پس از متوقف کردن استفاده از این درمان، پروتئینوری به راحتی رخ می دهد.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران یک سری از درمان های طبیعی را برای درمان بیماری های کلیوی فراهم می کند. اول از همه، درمان سم زدایی حذف شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن از آنجا که رسوب سموم نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف باید بیشتر توجه شود.

پس از آن، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی برای پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ می شود، این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود. با کمک این درمان، پروتئینوری می تواند بطور اساسا زنده بماند.

علاوه بر این، ایمونوتراپی، درمان ویژه ای برای درمان بیماری های مرتبط با ایمنی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخور دادن درمان است.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/lupus-nefritis-treatment/2261.html



:: برچسب‌ها: چه چیزی باید با پروتئینوری با نفروپاتی لوپوس انجام شود؟,


چهار شنبه 31 خرداد 1396
ن : lafee

نفریت لوپوس و پروتئینوری، چگونه باید بکنم

نفروپاتی لوپوس گلومرولونفریت ایجاد می شود، لوپوس اریتماتوی سیستمیک، لوپوس یک بیماری خود ایمنی، احتمال زیاد به علت اختلال در عملکرد کلیه، پروتئینوری مستعد است. بنابراین، بیماران می خواهند بدانند که بیماری کلیوی بسیار لوپوس و پروتئینوری هر چیزی برای انجام.

چرا بیماران کلیوی لوپوس با پروتئینوری؟

دلیل آن این است که یک بیمار مبتلا به کلیه سموم مختلف پروتئینوری می توان به طور کامل تخلیه و محصول به طور کامل جذب و دفع مواد دوباره مفید است. هنگامی که یک مشکل با شرایط فعلی شما وجود دارد، کلیه ها از دست دادن توانایی جذب مواد مفید در خون دوباره، به طوری که به راحتی می توانید پروتئین به ادرار نفوذ کند.

درمان های کنونی برای بازسازی پروتئینوری هورمون درمانی است. پس از تصویب هورمون درمانی، به طور موقت می تواند بازگرداندن پروتئینوری، توقف استفاده از این درمان، پروتئینوری مستعد.

در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت ارائه می دهد طیف وسیعی از راه حل های طبیعی برای درمان بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. در مرحله اول، درمان ضد عفونی، از بین بردن سموم، مواد زائد طور کامل، زیرا سموم سپرده نه تنها سلول های کلیه و بافت باعث آسیب بیشتر، بلکه به کاهش درمان دیگر. بنابراین، حذف سموم و مواد زائد مختلف باید توجه بیشتری کنند.
سپس، درمان میکرو اسمزی از طب سنتی چینی، حذف سموم، مواد زائد را از بدن، که یک برنامه کاربردی خارجی، حاوی یک کثرت از گیاهان مانند درمان، علاوه بر این، پودر گیاهی تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. دستگاه نفوذ و با اتصال دو گروه های پلی اتیلن، ماده فعال گیاهی به طور مستقیم به بیماری کلیوی نفوذ خواهد کرد. در همان زمان، خون به اندازه کافی، اکسیژن و مواد مغذی نیز ممکن است به طور مستقیم به کلیه ارسال می شود. در درمان کمک های مانند، پروتئینوری می توانید اساسا بهبود می یابند.

علاوه بر این، سلول های بنیادی، درمان تخصصی بیماری های مرتبط با سیستم ایمنی بدن، حمام دارو، حمام پا، درمان کوچک حرارت، درمان بخور نیز استفاده می شود برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه.

آیا شما می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برخورد با درمان طبیعی مشکل بیماری های کلیوی؟ لطفا دولتی و شماره تلفن فعلی خود را ارسال به ارسال به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما هر تلاش برای کمک به شما را



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس و پروتئینوری، چگونه باید بکنم,


سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

آیا دیالیز با عملکرد کلیه 30٪ وجود دارد؟

30٪ عملکرد کلیه اشاره دارد که عملکرد کلیه تنها 30٪ است. علاوه بر این، دیالیز اغلب برای بیماران با عملکرد کلیه کمتر توصیه می شود. اما دیالیز نمی تواند اثرات را به عنوان بیماران تصور کند، بنابراین بیماران می دانند که آیا امکان دارد که دیالیز با 30٪ عملکرد کلیه کنار بیاید. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

آنچه من می خواهم به شما بگویم این است که آیا می توانید دیالیز را کنار بگذارید به طور عمده بستگی به وضعیت بیماری شما دارد، شما همچنین می توانید وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

در چین، درمان بهینه برای بیماران اجتناب از دیالیز باید بر بهبود عملکرد کلیه تمرکز کند. دیالیز می تواند تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، اجتناب شود. پیشرفت بی سابقه پزشکی در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانان در چند دهه گذشته، منافع غیر منتظره ای برای بیماران را به ارمغان آورده است. مجموعه ای از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی ساخته شده است.

کارشناسان کلیه اهمیت دفع سموم و مواد زائد مختلف را از بدن به طور کامل نشان می دهند، زیرا رسوب سموم نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با هدف کمک به بیماران سموم های مختلف را تخریب می کند، درمان های حذف توکسین ها به طور کامل برای جلوگیری از سموم و پسماندهای مختلف از بدن به طور کامل صورت می گیرد و همچنین محیط داخلی سلامت را برای ترمیم کلیه بیمار فراهم می کند و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد.

در بیمارستان کلیه بیماری شیدیاژوانگ، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی داغ، درمان بخار، درمان طب سوزنی نیز برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه انجام می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به طور عمده برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، ارائه خون مناسب، اکسیژن و تغذیه داخل کلیه کار می کند. این درمان طی یک ماه انجام می شود، در حالی که وضعیت کلی بیماری بهبود می یابد و مهم تر از همه، عملکرد کلیه نیز می تواند بهبود یابد.

آیا هنوز شک دارید که بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 30٪ از دیالیز خارج می شوند؟ لطفا سوال خود را در زیر مطرح کنید، متخصصان کلیوی وضعیت بیماری شما را با دقت تحلیل می کنند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5492.html



:: برچسب‌ها: آیا دیالیز با عملکرد کلیه 30٪ وجود دارد؟,


سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

سطح کراتینین سرم از طریق دیالیز کاهش می یابد، آیا این نشانه خوب برای بیماران کلیوی است

سطح کراتینین بالا به این دلیل اتفاق می افتد که مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما وجود دارد. علاوه بر این، دیالیز نیز پیشنهاد شده است که این زباله ها و سموم را از بدن خارج کنند تا سطح کراتینین بالا کاهش یابد. در حالی که نشانه خوبی برای کاهش سطح کراتینین بالا است.

به عنوان یک حقیقت، نشانه خوبی برای کاهش سطح کراتینین بالا است زیرا تا زمانی که سطح کراتینین کاهش می یابد، برخی از علائم بالینی نیز می تواند به طور طبیعی کاهش یابد، علاوه بر این، زندگی شما می تواند از عوارض شدید ذخیره شود.

با این حال، نشانه خوبی است اگر دیالیز به شما کمک می کند تا سطح کراتینین بالا را کاهش دهید، زیرا دیالیز فقط می تواند به کاهش سطح کراتینین کمک کند، بعد از دیالیز، شما هنوز هم یک بار دیگر از سطح کراتینین بالا رنج می برند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران گزینه های مختلف درمان را فراهم می کند. به جای تجویز علائم بالینی به طور موقت، این درمان ها توجه بیشتری به بهبود عملکرد کلیه دارند.

قبل از اتخاذ تدابیری برای بهبود کلیه بیمار، كارشناسان كلیه مشخص می كنند كه سموم و مواد زائد مختلف باید به طور كامل از بدن خارج شوند زیرا رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های كلیه و بافت می شود، از درمان های دیگر. با توجه به نگرانی های دفع سموم های مختلف، درمان با سم زدایی برای جلوگیری از توکسین های مختلف صورت می گیرد. دفع سموم و ضایعات مختلف، محیط داخلی سلامت را برای بهبود کلیه بیمار فراهم می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی، بخار سازی برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون، تحرک التهاب و انعقاد خون، انتقال هیپوکسی و ایسکمی در خون است.

همانطور که این درمان ها برای بهبود عملکرد کلیه کار می کنند، سطح کراتینین بالا می تواند بطور اساسی کاهش یابد و سپس علائم مسمومیت را می توان به طور طبیعی کاهش داد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی بیماری کلیه را بدانید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com بفرستید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5493.html



:: برچسب‌ها: سطح کراتینین سرم از طریق دیالیز کاهش می یابد، آیا این نشانه خوب برای بیماران کلیوی است,


سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

درمان با سم زدایی کمک می کند بیماران با کراتینین 7.5 و 15٪ عملکرد کلیه

امروزه دیالیز و پیوند کلیه دیگر تنها گزینه برای بیماران برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه نیستند، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران دیگر گزینه در دسترس را برای بیماران فراهم می کند. به تازگی، برخی از بیماران می پرسند که آیا درمان با سم زدایی کمک می کند تا بیماران با کراتینین 7.5 و 15٪ عملکرد کلیه.

به عنوان یک واقعیت، هنگامی که سطح کراتینین بالاتر از حد نرمال است، نشان می دهد که حداقل 50٪ عملکرد کلیه آسیب دیده است. به نظر می رسد سطح کراتینین بالا به این دلیل است که کلیه نمی توانند عملکرد خود را همانطور که باید انجام دهد، به انجام رسانند، در نتیجه، مقدار زیادی از گیاهان و سموم که باید خارج از بدن پاک شود، به خون شما می انجامد. بدتر از همه، درمان فعلی فقط می تواند سموم را از بدن خارج کند اما نمی تواند کلیه بیمار را درمان کند. در نتیجه، کراتینین بالاتر و بالاتر رخ می دهد. کراتینین 7.5 به این معنی است که شما در حال حاضر در مرحله 4 نارسایی کلیه هستید و تنها 15٪ عملکرد کلیه را انجام می دهید، در نتیجه یک پدیده ای است که در آن زباله ها و سموم های بیشتری و بیشتر از بدن خارج نمی شود.

درمان با سم زدایی جدیدترین درمان در بیمارستان ما است. و هدف آن این بود که سموم و مواد زائد مختلف را از بدن جدا کند، که نه تنها باعث جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها نیز می شود.

با این حال، به سادگی با تکیه بر این درمان، نمیتوان مشکل را حل کرد، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف، محیط داخلی سلامت را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند.

حمام دارویی برای کمک به ترویج گردش خون در کل بدن است، در طول فرآیند این درمان، شما مقدار زیادی از عرق می گیرید، در نتیجه بسیاری از مواد سمی و سم را از بدن و ادرار دفع می شود. درمان های دیگر از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی نیز می تواند برای بیماران مفید باشد.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه درمان های طبیعی کراتینین 7.5 و 75٪ کلیه عملکرد را کاهش می دهد؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5495.html



:: برچسب‌ها: درمان با سم زدایی کمک می کند بیماران با کراتینین 7, 5 و 15٪ عملکرد کلیه,


سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

بهترین درمان برای درمان 3 ساله بچه مبتلا به سندرم نفروتیک چیست؟

سندرم نفروتیک معمولا در کودکان دیده می شود. همانطور که هر بچه آینده ماست، باید تلاش کنیم تا آینده ای روشن به ما بدهد. امروزه بیماران مشتاق شناختن بهترین درمان برای درمان 3 ساله مبتلا به سندرم نفروتیک هستند.

سندرم نفروتیک یک اختلال ایمنی است که در آن برخی از تغییرات شامل تورم شدید، مقدار زیادی پروتئینوری، هیپوکالمی و هیپوپروتئینمی است. استروئیدها درمان مشترک برای مقابله با پروتئینوری هستند، اما این باعث می شود که بیماران عوارض جانبی مختلفی از قبیل ماه، کاهش ایمنی، وزن دوباره داشته باشند. بدتر از همه، درمان استروئیدها نمی تواند با آن اساسا مقابله کند. پس از متوقف کردن استفاده از این درمان، شما هنوز هم فرصت رنج می برید از آن یک بار دیگر.

با هدف کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بدون هیچ گونه عارضه جانبی و بنیادینتر، بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ یک سری درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه ارائه کرد.

درمان با سم زدایی برای تصفیه مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل اتخاذ می شود که محیط سلامتی و تمیز را برای ترمیم کلیه بیمار فراهم می کند و عملکرد کلیه آن را بهبود می بخشد.

کلیه های بیمار میتوانند اثرات خود را همانطور که باید انجام دهند، در معرض سلامتی و پاکیزه قرار می دهند. اسموتورپای پزشکی میکرو چینی و دیگر درمان های طبیعی مانند حمام دارویی، فشرده سازی داغ، بخار سازی و درمان طب سوزنی می توانند اثرات آن را به دست آورند اثرات برای بهبود عملکرد کلیه. این درمان ها عملکرد قابل توجهی در کمک به بهبود عملکرد کلیه دارند.

آیا کودک شما از سندرم نفروتیک رنج می برد؟ با کمک این درمان ها، عملکرد کلیه می تواند قابل توجهی بهبود یابد. اگر چنین است، لطفا در صورت امکان برای جلوگیری از آسیب بیشتر، درمان خود را در اسرع وقت دریافت کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5496.html



:: برچسب‌ها: بهترین درمان برای درمان 3 ساله بچه مبتلا به سندرم نفروتیک چیست؟,


سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم زندگی طولانی با مرحله 5 نارسایی کلیه داشته باشم

در واقع، مرحله 5 نارسایی کلیه به عنوان مرحله پایانی بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است و برای آنها زندگی دشوارتر است. به تازگی، بیماران بیشتر و بیشتر مشتاق هستند بدانند که چگونه می توانند با نارسایی کلیه 5 مرحله زندگی خود را بلندتر کنند.

متخصصین کلیه در بیمارستان بیماری کلیه شیدیاژوانگ خاطرنشان می کنند که بهبود عملکرد کلیه موجب افزایش طول عمر می شود زیرا تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، امید به زندگی شما می تواند به طور طبیعی طول بکشد.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک سری از درمان های طبیعی برای بهبود وضعیت کلی بیماری ارائه شده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان مشهور در چین است و محبوبیت آن در سراسر جهان برای عملکرد قابل توجهی در بهبود عملکرد کلیه به دست می آورد. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد و داروهای گیاهی برای بیماران براساس وضعیت بیماری خود انتخاب شده اند تا اثر دقیق برای بهبود عملکرد کلیه به دست آیند. علاوه بر این، دو کیسه دارویی ساخته شده از پودر دارو در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار داده می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل داده شود. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج تعمیر شود.

با وجودی که این درمان می تواند بیشترین تاثیر را برای بهبود عملکرد کلیه به دست آورد، نیاز به درمان برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل از آنجا که رسوب سم و ضایعات نه تنها سبب آسیب بیشتر به کلیه ها و بافت ها می شود، بلکه همچنین بهره وری از سایر تداخلات را کاهش می دهد. این درمان درمان توکسین-حذف است.

علاوه بر این، سایر روش های درمان مانند ایمونوتراپی، درمان طب سوزنی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ نیز برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه درمان طبیعی طولانی مدت عمر طولانی تر را می دانید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/167.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم زندگی طولانی با مرحله 5 نارسایی کلیه داشته باشم,


سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

هر گونه مشاوره برای نارسایی کلیه مرحله 5 با PKD

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک نوع از بیماری کلیه ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست های پر از مایع در کلیه است. علاوه بر این، اندازه و تعداد کیست ها به تدریج افزایش می یابد. در نتیجه، نارسایی کلیه به راحتی رخ می دهد. از آنجا که دیالیز و پیوند کلیه قادر به مقابله با موثر نیستند، اختراعات برای مشاوره در مورد مرحله 5 نارسایی کلیه با PKD تعجب آور هستند.

مرحله 5 نارسایی کلیه مرحله پایانی بیماری کلیوی است که باعث می شود بیماران مشتاق پیدا کردن درمان برای مقابله با بیماری کلیوی باشند.

پیوند کلیه یا جراحی دو روش معمول برای مقابله با نارسایی کلیه با PKD است. با این حال، از آنجا که PKD یک اختلال کلیوی ژنتیکی است، دو روش درمان مناسب برای استفاده نیستند.

در چین، توسعه بی سابقه پزشکی در بیمارستان کلیه بیماری های شیدیاژووان، مزایای غیر منتظره ای برای بیماران را به ارمغان آورده است.

در مرحله اول، درمان های حذف توکسین توسط تعدادی از متخصصان کلیوی ایجاد شده است. این دارو برای کمک به بیماران به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن می باشد. در مورد مرحله 5 نارسایی کلیه، مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما ایجاد می شود و انباشت سم ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش های درمان می شود. بنابراین، بیماران و پزشکان نیاز به توجه بیشتری دارند تا سموم و مواد زائد مختلف را پاک کنند.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود کلیه بیماری و بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است که بهترین عملکرد را برای بهبود عملکرد کلیه می گیرد. گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، گیاهان به پودر برای بهبود کارایی آنها پالایش شده اند. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. با ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود. از یک سو، با جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در داروهای گیاهی از رشد کیست های کلیه متوقف می شود، از سوی دیگر، باعث افزایش دفع مایع کیست توسط افزایش گردش خون دیواره کیست می شود. علاوه بر این، درمان های دیگر مانند حمام دارویی، فشرده سازی گرم، بخار سازی برای تصحیح کلیه های بیمار به کار می رود.

با استفاده از این درمان ها، کیست ها می توانند به طور طبیعی و به تدریج کاهش یابد، مهمتر از همه، عملکرد کلیه می تواند به طور طبیعی بهبود یابد.

توصیه برای مرحله 5 نارسایی کلیه ذکر شده است، لطفا به آن علاقه مند شوید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید، ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2260.html



:: برچسب‌ها: هر گونه مشاوره برای نارسایی کلیه مرحله 5 با PKD,


سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

می تواند مرحله 4 نارسایی کلیه با پروتئینوری قابل جذب از درمان میکرو چینی

مرحله 4 نارسایی کلیه به عنوان مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی در نظر گرفته شده و بیماران از یک سری علائم مسمومیت رنج می برند، پروتئینوری یکی از آنها است. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که می توانند مرحله 4 نارسایی کلیه را با پروتئینوری غیر قابل تحمل درمان میکرو چینی.

در واقع، درمان میکرو چینی نیز اسموتراپی پزشکی میکرو چینی است که جدیدترین و می تواند بیمار مفید باشد. اثرات زیادی برای کمک به بیماران در بهبود عملکرد کلیه دارد.

کلیه یک عضو مهم برای ترشح سموم و مواد زائد مختلف است و مواد مفید را دوباره به خون باز می گردانند. هنگامی که کلیه توانایی خود را برای جلوگیری از نشت پروتئین به ادرار، به عنوان یک نتیجه، پروتئینوری به راحتی ظاهر می شود.

چگونه درمان پزشکی میکرو چینی با پروتئینوری قابل تحمل با مرحله 4 نارسایی کلیه درمان می شود؟

در اینجا، قبل از مصرف این درمان برای درمان پروتئینوری قابل تحمل با مرحله 4 نارسایی کلیه، یک محیط داخلی بهداشتی باید ارائه شود. بر این اساس، درمان با سم زدایی برای جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه و بهبود کارایی سایر روش های درمان، به منظور حذف سموم و پسماندهای مختلف از بدن ایجاد شده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. در این درمان، گیاهان متعدد موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارآیی خود تصفیه شده است، دو کیسه دارویی پر از پودر دارو در حدود 50 تا 60 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم داخل کلیه تحویل شود. علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی برای بهبود عملکرد کلیوی مفید هستند.

آیا پروتئینوری دچار مشکل می شوید؟ آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه این درمان ها پروتئینوری را با مرحله 4 نارسایی کلیه درمان می کنند؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2260.html



:: برچسب‌ها: می تواند مرحله 4 نارسایی کلیه با پروتئینوری قابل جذب از درمان میکرو چینی,


سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

برخی راه های ممکن برای کاهش کراتینین بالا و کاهش پروتئینوری

سطح کراتینین بالا و پروتئینوری معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دیده می شود. از آنجا که بسیاری از علائم مسمومیت رخ می دهد که بیماران از کراتینین بالا و پروتئینوری رنج می برند، آنها تعجب برخی راه های ممکن برای مقابله با آن.

در شرایط عادی، کلیه مسئول دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات تولید شده توسط بدن ما در یک فرایند هضم و جذب مجدد مواد مفید مانند پروتئین و سلول های قرمز خون را به بدن دوباره است. با این حال، بیماری های کلیوی به راحتی رخ می دهد که برخی عوامل مانند دیگر مدت فشار خون بالا و یا دیابت، اختلال کلیوی ژنتیکی، اختلال سیستم ایمنی بدن و عفونت کلیه، سموم و مواد زائد هستند احتمال بیشتری برای ساخت تا به بدن خود را، و در نتیجه سطح کراتینین بالا، در حالی که، پروتئین ها و سلول های قرمز خون را به ادرار نشت، منجر به پروتئینوری.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای بیماران مبتلا به یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه است. این درمان لذت بردن از یک محبوبیت زیادی در طیف گسترده ای از درمان بیماری های کلیوی برای عملکرد قابل توجه آن در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان مشهور است و این یک برنامه کاربردی خارجی است، علاوه بر این، گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی موجود در این درمان ها به پودر تصفیه شده است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو جمع آوری که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ می کنند ضایعات کلیوی به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه را می توان در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم، به عنوان یک نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم با اجرای این درمان، عملکرد کلیه می شود به تدریج بهبود. علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان می نیز استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار.

سطح کراتینین بالا و پروتئینوری می تواند اساسا همراه با بهبود عملکرد کلیه خاطرات خود را زنده.

آیا شما از پروتئین و سطح کراتینین بالا رنج می برند حال حاضر، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2260.html



:: برچسب‌ها: برخی راه های ممکن برای کاهش کراتینین بالا و کاهش پروتئینوری,


یک شنبه 28 خرداد 1396
ن : lafee

طب چینی برای 26٪ عملکرد کلیه چپ

عملکرد کلیه 26٪ معنی که تنها کمی از تابع رها شده است، به عنوان یک نتیجه، کیفیت زندگی و طول عمر می شود تهدید زیادی. به عنوان دیالیز و پیوند کلیه نمی تواند کمک کند بیماران بهبود عملکرد کلیه به طور موثر، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم است هر داروی چینی برای عملکرد کلیه 26٪ وجود دارد.

در چین، طب چینی برای درمان بیماری های کلیوی برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته، علاوه بر این، تعدادی از درمان های توسعه یافته اند به روشن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

اول از همه، کارشناسان کلیوی در اینجا اشاره می کنند که سموم مختلف و ضایعات باید به دور از بدن پاک. سموم-حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد. بنابراین، پاکسازی دور سموم مختلف باید توجه بیشتری متصل شده است.

علاوه بر این، دیگر درمان های طبیعی از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به بهبود عملکرد کلیه است. در این روش درمانی، می گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو جمع آوری شده و پس از آن چه نیاز بیماران انجام است که به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو برای حدود 40-50 دقیقه. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. درمان های دیگر استفاده می شود برای تغذیه کلیه به طوری که برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به همان اندازه که ممکن است.

آیا شما علاقه مند در این درمان؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی به شما کمک کند بهبود عملکرد کلیه 26٪؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2258.html



:: برچسب‌ها: طب چینی برای 26٪ عملکرد کلیه چپ,


یک شنبه 28 خرداد 1396
ن : lafee

هر گونه مشاوره برای مرحله 5 نارسایی کلیه مبتلا به PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست با مایع پر در کلیه است. علاوه بر این، تعداد و اندازه کیست به تدریج بزرگ شده است. به عنوان یک نتیجه، نارسایی کلیه به راحتی رخ می دهد. از آنجا که دیالیز و پیوند کلیه نمی تواند با به طور موثر، ثبت اختراعات بدانم مشاوره برای مرحله 5 نارسایی کلیه مبتلا به PKD رسیدگی کند.

مرحله 5 نارسایی کلیه مرحله نهایی بیماری کلیوی، که باعث می شود بیماران مشتاق به پیدا کردن درمان برای مقابله با بیماری های کلیوی است.

پیوند کلیه و یا عمل جراحی دو از درمان های متداول برای مقابله با نارسایی کلیه مبتلا به PKD است. اما، از آنجا PKD یک اختلال کلیوی ژنتیکی است، دو درمان می شوند، درمان مناسب برای استفاده نیست.

در چین توسعه پزشکی بی سابقه ای Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه است مزایای غیر منتظره برای بیماران به ارمغان آورده است.

در مرحله اول، سموم، حذف درمان است که توسط تعدادی از کارشناسان کلیوی توسعه یافته است. آن استفاده می شود برای کمک به بیماران روشن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل. در صورت مرحله 5 نارسایی کلیه، خواهد بود مقدار زیادی از سموم و مواد زائد ایجاد را به خون خود را، و تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت وجود دارد، اما نیز تاثیر می گذارد بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، بیماران و پزشکان نیاز به ضمیمه توجه بسیار بیشتری برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی، که به بهترین اثر طول می کشد تا بهبود عملکرد کلیه است. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، مواد مخدر فرهنگ را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو جمع آوری شده، با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در داروهای گیاهی را از آزاد، از سوی دیگر، آن را باعث دفع کیست مایع با افزایش گردش خون کیست دیوار. علاوه بر این، درمان های دیگر مانند دارو حمام، داغ فشرده درمان، بخار درمانی به تصویب رسید برای تعمیر کلیه بیمار.

با استفاده از این درمان، کیست می تواند به طور طبیعی منقبض شده و به تدریج، مهمتر از همه، عملکرد کلیه را می توان به طور طبیعی بهبود یافت.

مشاوره برای مرحله 5 نارسایی کلیه است ذکر شده است، لطفا شما علاقه مند در آن، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/166.html




یک شنبه 28 خرداد 1396
ن : lafee

آیا درمانی از پلی کیستیک کلیه با کراتینین 6.3 وجود دارد

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع اختلال کلیوی ژنتیکی که به راحتی عملکرد کلیه خود را کاهش می دهد. با این حال، باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی های تجربه، بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن است هر درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 6.3 وجود دارد؟ در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح خواهم داد.

بیماری کلیه پلی کیستیک با تعداد زیادی از کیست پر از مایع مشخص، به عنوان بار توسط می رود، کیست بیشتر و بیشتر در حال تبدیل شدن به بزرگتر و بزرگتر، به عنوان یک نتیجه، کلیه بزرگ خواهد فشار زیادی به کلیه خود را، تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه به راحتی.

درمانهای شایع برای درمان با بیماری کلیه پلی کیستیک و سطح کراتینین بالا می شوند، درمان جراحی و درمان دیالیز.

اگر چه درمان جراحی اثرات طول می کشد برای کوچک کردن کیست به سرعت، آن را فقط می توانید اندازه بزرگ از کیست و کیست خارج از کلیه و از بین بردن آن می توانید به اندازه کوچک از کیست و کیست در داخل کلیه از بین نمی برد. علاوه بر این، حتی اگر دیالیز می تواند برخی از محصولات ضایعات از بین بردن، آن میتوانید اندازه کوچک از موادی مانند کراتینین اضافی و آب از بین بردن.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از کراتینین 6.3 بدان معنی است که مقدار زیادی از سموم ساخت تا به خون شما وجود دارد.

و سپس، در سلامت و محیط زیست پاک. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان برای از بین بردن کیست اساسا است. در این نرم افزار خارجی هستند، گیاهان فوق العاده ای که برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود انتخاب وجود دارد.

از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن را باعث دفع کیست مایع با افزایش گردش خون کیست دیوار.

با استفاده از درمان های طبیعی، سطح کراتینین بالا نه تنها کاهش می یابد، کیست ها اساسا نیز کاهش یافته است. آیا شما از سطح کراتینین بالا با PKD رنج می برند؟ مدیر وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: آیا درمانی از پلی کیستیک کلیه با کراتینین 6, 3 وجود دارد,


شنبه 27 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم 5 عملکرد کلیه مرحله با FSGS بهتر

مرحله 5 نارسایی کلیه شده است به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی در نظر گرفته و عملکرد آنها کاهش می یابد به مقدار زیادی، که باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی های را تجربه کنند. بنابراین، بیماران بدانم که چگونه می تواند عملکرد 5 کلیه مرحله با FSGS بهتر شود.

FSGS با چند گلومرول زخمی در کلیه مشخص می شود و تنها بخشی از آن را در دست دارند. بدون مدیریت موثر از آن، بیشتر و بیشتر گلومرول زخم است. در نتیجه، عملکرد کلیه کمتر و کمتر می شود، به عنوان یک نتیجه، بیماران را از بیشتر و بیشتر علائم مسمومیت رنج می برند و امید به زندگی خود را کوتاه تر و کوتاه تر می شود.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی ارائه شده است برای بیماران به تعمیر کلیه بیمار و کمک به بیماران لذت بردن از یک زندگی بهتر است.

قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر کلیه بیمار، یک محیط داخلی سلامت ابتدا باید ارائه شود، چرا که درمان می تواند بهترین اثر خود را در یک محیط بهداشتی و تمیز است. با توجه به این، سموم، حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد.

در یک محیط بهداشتی و تمیز، درمان می تواند بهترین اثر خود را به بهبود عملکرد کلیه است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند بهترین اثر به بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، فراهم آوردن خون و اکسیژن کافی در داخل کلیه است.

عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته و پس از آن کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/165.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم 5 عملکرد کلیه مرحله با FSGS بهتر,


شنبه 27 خرداد 1396
ن : lafee

بهترین راه برای درمان نفریت لوپوس چیست

نفریت لوپوس التهاب کلیه ها ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک است. به طور کلی، نفریت لوپوس توسعه به نارسایی کلیه به راحتی. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن آنچه که بهترین راه برای درمان نفریت لوپوس است.

افراد مبتلا به نفریت لوپوس در معرض ابتلا به با استروئید درمان را درمان کرد. با این حال، درمان استروئید میتوانید علائم بالینی کاهش به طور موقت، در مقابل، آن را نیز باعث می شود بیماران به راحتی بسیاری از عوارض جانبی را تجربه. بدین ترتیب، بیماران بیشتر و بیشتر مشتاق به دانستن آنچه که بهترین راه برای درمان نفریت لوپوس است.

در چین، بیمارستان بیماری های بلند چینگ های کلیه بیماران یک سری از درمان های طبیعی مقابله با مشکلات بیماری های کلیوی به طور طبیعی فراهم می کند. برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوسی، یک مقدار زیادی از سموم و مواد زائد ایجاد را به خون خود را به دلیل کاهش عملکرد کلیه وجود دارد. علاوه بر این، مواد زائد و سموم سپرده در خون نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد. به این دلیل، شما نیاز به ضمیمه توجه بسیار بیشتری برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. با هدف کمک به بیماران روشن و مسمومیت های مختلف، سموم، حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف را از بدن به طور کامل.

مهمتر از همه، دفع سموم مختلف و ضایعات نیز یک محیط داخلی سلامت به کلیه بیمار تعمیر فراهم می کند. در یک محیط بهداشتی و تمیز، درمان می تواند بهترین اثر خود را برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

سلول های بنیادی برای درمان بیماری های کلیوی مرتبط ایمنی مورد استفاده قرار تخصصی است. سلول های بنیادی شامل تشخیص دقیق، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی، حفاظت ایمنی.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان به بهبود عملکرد کلیه است. در این روش درمانی، می گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، مواد مخدر فرهنگ داروها به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات در داخل کلیه است.

علاوه بر این، دارو حمام، حمام پا، بخار درمانی نیز به بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

با در نظر گرفتن این درمان، وضعیت بیماری خود را می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است. اختلال سیستم ایمنی بدن می تواند تنظیم و سپس عملکرد کلیه نیز می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است. لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/lupus-nephritis-treatment/2257.html



:: برچسب‌ها: بهترین راه برای درمان نفریت لوپوس چیست,


شنبه 27 خرداد 1396
ن : lafee

است کراتینین 6.5 مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز نزدیک به

دیالیز در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود برای کمک به آنها سطح کراتینین بالا را کاهش دهد. بنابراین، کراتینین 6.5 مبتلا به نارسایی کلیه نزدیک به دیالیز است؟ اگر شما علاقه مند در این موضوع، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

به عنوان یک ماده در واقع، کراتینین 6.5 به اندازه کافی جدی به شما را از نشانه های مختلف مسمومیت رنج می برند، و دیالیز می شود برای کاهش این علائم مسمومیت پیشنهاد شده است. حتی اگر دیالیز اثرات طول می کشد برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات و کاهش برخی علائم مسمومیت، آن را نیز باعث می شود بیماران از یک سری از عوارض جانبی رنج می برند.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران درمان درمان بیماری کلیه بدون انجام دیالیز.

در وهله اول، سموم و مواد زائد مختلف سپرده در خون باید به دور از بدن پاک طور کامل به عنوان رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد. بنابراین، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای که در یک فرایند انتخاب وجود دارد. علاوه بر این، پودر تصفیه شده از گیاهان به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در همان زمان، خون و اکسیژن کافی نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده، به عنوان یک نتیجه، سلول کلیه بیمار و بافت را می توان به طور طبیعی و به تدریج ترمیم.

علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان نیز استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار. آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5490.html



:: برچسب‌ها: است کراتینین 6, 5 مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز نزدیک به,


شنبه 27 خرداد 1396
ن : lafee

درمان های خانگی برای کاهش تورم با کراتینین 3.5

چرا نارسایی کلیه از تورم و سطح کراتینین بالا رنج می برند؟ راه مناسب برای مقابله با آنها چیست؟ این ممکن است دو مشکل اصلی بیماران پرسیده شده توسط نارسایی کلیه است. در حال حاضر، این مقاله به جزئیات بیشتر در مورد داروهای خانگی توضیح برای کاهش ورم با کراتینین 3.5؟

در چین، مقدار زیادی از داروهای خانگی برای کمک به نارسایی کلیه وجود دارد و آنها منجر به کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه است. و این گزینه بهینه برای بیماران به یک زندگی بهتر است.

در وهله اول، سموم و مواد زائد مختلف سپرده در خون باید به دور از بدن از رسوب سموم و مواد زائد پاک نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد. بدین ترتیب، بیماران نیاز به ضمیمه توجه بیشتر به دفع سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل. با توجه به این، سموم، حذف درمان است که توسط تعدادی از کارشناسان کلیوی که تجربه کار فراوان در برخورد با مشکلات بیماری های کلیوی است.

سموم مختلف و ضایعات دفع از بدن، یک محیط بهداشتی و تمیز ارائه شده است برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیوی، مهمتر از همه، این درمان های طبیعی و راحت هستند و هیچ عوارض جانبی به بیماران.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان معروف ترین در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است. در این روش درمانی محبوبیت گسترده ای در طیف گسترده ای از درمان بیماری های کلیوی برخوردار است. این یک برنامه کاربردی خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد و داروهای گیاهی برای بیماران در یک فرایند انتخاب، در نتیجه دستیابی به یک اثر دقیق است.

علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله دارو حمام، بخار درمانی، طب سوزنی درمان، پا حمام، DU-فتیلهگذاری. با نرم افزار از درمان های طبیعی، وضعیت کلی بیماری می تواند تا حد زیادی بهبود یافته و عملکرد کلیه را نیز می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. کراتینین 3.5 و تورم می تواند تا حد زیادی همراه با بهبود عملکرد کلیه خاطرات خود را زنده.

داروهای خانگی کاهش کراتینین 3.5 آینس تورم ذکر شده است، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری های کلیوی مقابله، لطفا وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5489.html



:: برچسب‌ها: درمان های خانگی برای کاهش تورم با کراتینین 3, 5,


شنبه 27 خرداد 1396
ن : lafee

است هر پروتئین گیاهی را از گرفتن در ادرار من وجود دارد

پروتئین در ادرار است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را تجربه کرد. از آنجا که درمان های فعلی نمی تواند با پروتئین در ادرار مقابله اساسا، بیشتر و بیشتر بیماران به دنبال گیاهی پروتئین توقف دارو از گرفتن در ادرار. لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520.

اول از همه، شما نیاز به آن را روشن است که چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از پروتئین از گرفتن در ادرار رنج می برند.

کلیه یک عضو مهم برای حفظ سلامت بدن ما است. در شرایط عادی، کلیه مسئول از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن و جذب مجدد مواد مفید مانند پروتئین و سلول های قرمز خون را به بدن دوباره است. تا زمانی که کلیه شما آسیب دیده است، کلیه از دست دادن توانایی خود را به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، توانایی دوباره مکیدن و جذب مواد مفید مانند پروتئین و سلول های قرمز خون را به خون دوباره نیز کاهش می یابد، به عنوان یک نتیجه، پروتئین شروع به نشت به ادرار، بدون مدیریت موثر، بیشتر و بیشتر پروتئین به ادرار نشت، و در نتیجه پروتئینوری.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. این درمان باید عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود می یابند علائم بطور منظم احساس اساسا. به همین دلیل درمان های رایج می تواند اثرات را به بطور منظم احساس پروتئین در ادرار است که مقدار زیادی از ضایعات محصولات و سموم ساخت تا به خون شما وجود دارد. با رسوب مواد سمی، از آسیب بیشتر در سلولهای کلیه است که نه تنها ساخته شده، بهره وری از درمان های دیگر نیز کاهش یافته است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، سموم مختلف و ضایعات در خارج از بدن برای اولین بار قبل از استفاده از درمان های برای تعمیر کلیه بیمار حذف، با توجه به نگرانی های مرتبط با از بین بردن سموم، سموم یخ درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به بهبود عملکرد کلیه است، این یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، مهمتر از همه، این داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود انتخاب شده است. این درمان بسیار اثر در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون می شود.

همانطور که این درمانها در به بهبود عملکرد کلیه، پروتئین در ادرار می تواند به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد. آیا شما از پروتئین در ادرار رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دنبال برای درمان های طبیعی به آن بطور منظم احساس؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5488.html



:: برچسب‌ها: است هر پروتئین گیاهی را از گرفتن در ادرار من وجود دارد,


جمعه 26 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم کراتینین 4.9 پس از پیوند کلیه کاهش

daugher من یک بیمار پیوند کلیه است اما امروز کراتینین او 4.9 به علت عفونت است. آیا ما نمی توانیم کراتینین بدون انجام دیالیز کاهش می دهد. است کلیه خود را آسیب دیده است؟ آیا او باید در دیالیز را برای زمان زندگی او باشد؟ لطفا راهنمایی می کنند. این یک پیام به جا مانده از یک بیمار است. آیا شما نیز شک در مورد بیماری کلیه، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

بیماری کلیه یک وضعیت بیماری است که در آن کلیه شما آسیب دیده است و بسیاری از بیماران در نظر بگیرید که پیوند کلیه درمان برای وضعیت بیماری است با این حال، این اشتباه است، وجود دارد، همیشه یک فرصت است که پیوند کلیه بافت های بدن خود را و سلول ها، رد شده توسط سپس ، شما هنوز هم یک شانس برای از کراتینین بالا رنج می برند.

در چین، پزشکی بی سابقه ای Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه در طول چند دهه گذشته مزایای غیر منتظره برای بیماران به ارمغان آورده اند، علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ایجاد شده اند.

سموم-حذف درمان، جدید ترین درمان توسعه یافته توسط مقدار زیادی از کارشناسان کلیه است. این درمان این است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد. بنابراین، پاکسازی دور سموم مختلف نقش مهمی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان است که در دوره نقاهت عملکرد کلیه با گشاد شدن عروق خونی، افزایش گردش خون، اهانت آمیز extracellula ماتریس، تنظیم فشار خون هدف است. علاوه بر این، درمان های دیگر مانند دارو حمام، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تغذیه کلیه.

با در نظر گرفتن این درمان، کراتینین بالا نه تنها می تواند به طور موثر کاهش می یابد، عملکرد کلیه بیمار نیز بهبود یافت.

آیا شما علاقه مند در این درمان؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5484.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم کراتینین 4, 9 پس از پیوند کلیه کاهش,


جمعه 26 خرداد 1396
ن : lafee

تواند صدمه به کلیه می شود بدون دیالیز معکوس

آیا می توانید لطفا توصیه اگر صدمه به کلیه ها می تواند معکوس شود و چگونه. بهترین درمان بدون دیالیز چیست؟ آیا شما همین مشکل را دارید؟ اگر چنین است، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

آسیب کلیوی معنی است که یک آسیب با عملکرد کلیه خود را، به این معنی که کلیه خود را به خوبی می تواند کار نمی به دفع سموم مختلف ما را از بدن و می توانید از مواد مفید را به بدن باز در آشامیدن نیست دوباره وجود دارد. به عنوان کاهش عملکرد کلیه، برخی از تغییرات بر روی بدن شما رخ می دهد، به عنوان یک نتیجه، کیفیت زندگی و امید به زندگی به تدریج آسیب دیده است.

حتی اگر دیالیز اثرات در کمک به بیماران دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن طول می کشد، آن باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی و تجربه های دردناک را تجربه کنند.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی کمک به بیماران از درد و رنج خلاص مهمتر از همه، این درمان کمک به بیماران برای جلوگیری گام دیالیز به گام.

درمان های طبیعی است که عملکرد قابل توجه در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه برای بیماران در اینجا ارائه شده است. قبل از اتخاذ درمان به بهبود عملکرد کلیه، سموم، حذف درمان باید به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

در بهداشت و محیط زیست پاک، درمان های طبیعی می تواند عملکرد آن رسیدن به آن گونه که باید انجام دهید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد آن دستیابی به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، فراهم آوردن خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه است. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به تدریج بهبود. علاوه بر این، درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تغذیه کلیه.

آیا شما هنوز هم شک در مورد چگونه آسیب کلیه شود بدون انجام دیالیز را تعمیر کرده اند؟ لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5485.html



:: برچسب‌ها: تواند صدمه به کلیه می شود بدون دیالیز معکوس,


جمعه 26 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم شفا کلیه من با پایان مرحله بیماری کلیوی

پایان مرحله بیماری کلیوی اشاره به که شما در آخرین مرحله بیماری کلیوی هستند و شما نیاز به اقدامات فوری در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. در حالی که، چگونه می تواند به بیماران انجام به درمان کلیه با پایان مرحله بیماری کلیوی.

به عنوان یک ماده در واقع، پیوند کلیه معمولا برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه به تدریج. با این حال، پیوند کلیه یک درمان دائمی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیست. همیشه یک شانس است که پیوند کلیه را رد بافت های بدن خود را، پس از آن، چه نوع از انتخاب های شما وجود دارد؟ به دنبال برای کلیه دیگر و یا به دیالیز؟ بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر به همان اندازه که ممکن است.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. درمان های طبیعی مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان.

سموم-حذف درمان یک درمان برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد است که نه تنها باعث می شود آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد.

علاوه بر این، درمان های دیگر نه تنها می تواند به بیمار کمک کند کاهش سرعت پیشرفت بیماری های گشاد رگ های خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه است.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd/5486.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم شفا کلیه من با پایان مرحله بیماری کلیوی,


جمعه 26 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه بد کراتینین 4.5 با تورم تکرار شده است

سطح کراتینین بالا و تورم دو علائم بیماری کلیوی هستند. در حالی که، چقدر بد کراتینین 4.5 و تکرار تورم؟ در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح خواهم داد.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از کراتینین 4.5 رنج می برند؟

کراتینین بالا یک نوع از ضایعات محصولات تولید شده توسط بدن ما است. تا زمانی که چیزی اشتباه است با عملکرد کلیه خود را وجود دارد، مقدار زیادی از مواد زائد و سموم ساخت تا به خون خود را، و در نتیجه سطح کراتینین بالا. کراتینین 4.5 اشاره به که شما در نارسایی کلیه مرحله 3 هستند، در نتیجه، شما نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را تجربه تورم تکرار؟

تورم رخ می دهد که کلیه کمتر قادر به نگه داشتن سطح الکترولیت را به تعادل است. به عنوان کاهش عملکرد کلیه، توانایی نگه داشتن مانع فیلتر کردن و مانع الکترولیت کاهش یافته است، بنابراین آب به درون بافت های بدن نشت، و در نتیجه تورم به طور مستقیم.

چگونه کراتینین 4.5 و تورم با درمان های مناسب خاطرات خود را زنده؟

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی.

سموم-حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. درمان های طبیعی نه تنها می تواند به بیمار کمک کند کاهش سرعت پیشرفت بیماری، بلکه کمک به بیماران جلوگیری از آسیب بیشتر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/164.html



:: برچسب‌ها: چگونه بد کراتینین 4, 5 با تورم تکرار شده است,


جمعه 26 خرداد 1396
ن : lafee

هر احتمالی برای بازیابی کلیه هنگامی که آن را مسلمات فقط 20 درصد عملکرد وجود دارد

هنگامی که نارسایی کلیه رخ می دهد، بیماران مستعد به از کاهش عملکرد کلیه رنج می برند. 20 درصد عملکرد کلیه نشان می دهد که شما در حال حاضر در مرحله 4 نارسایی کلیه. در حالی که، بیماران مشتاق به دانستن است هر گونه شانس وجود دارد برای بازیابی کلیه هنگامی که آن را می دهد٪ عملکرد 20. لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

قبل از اتخاذ درمان به بهبود عملکرد کلیه، سموم مختلف و ضایعات باید پاک دور ما از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد. با توجه به نگرانی های مرتبط با از بین بردن سموم و مواد زائد، سموم، حذف درمان با تجهیزات پیشرفته و داروهای گیاهی استفاده می شود.

در یک محیط بهداشتی و تمیز، روشی است که در بیماران استفاده می شود عبارتند از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان، آیا Moxibution.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار برای از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است. یک مقدار زیادی از داروهای گیاهی که برای بیماران در یک فرایند انتخاب شده وجود ندارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی می توان به پودر که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه تصفیه شده است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم.

دارو حمام است برای کمک به بیماران ترویج گردش خون از کل بدن است.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان hownatural درمان بیماری های کلیوی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/164.html



:: برچسب‌ها: هر احتمالی برای بازیابی کلیه هنگامی که آن را مسلمات فقط 20 درصد عملکرد وجود دارد,


چهار شنبه 24 خرداد 1396
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به PKD استفراغ

به نظر می رسد نشانه های مشترک است که بیماران مبتلا به PKD از استفراغ رنج می برند، در حالی که، چگونه این اتفاق می افتد و هر چیزی که ما می توانید انجام دهید تا آن را بطور منظم احساس وجود دارد؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست پر از مایع در کلیه، به عنوان بار توسط می رود، تعداد و کیست های بزرگ، به عنوان یک نتیجه، کیست بزرگ ستم سلول ها و بافت های طبیعی، موثر بر عملکرد کلیه است. هنگامی که کیست به اندازه کافی بزرگ هستند و آن قطاری به راحتی، و پس از آن، آن منجر بیماران به از استفراغ رنج می برند. علاوه بر این، عملکرد کلیه، که باعث می شود بسیاری از سموم و مواد زائد ساخت تا به خون خود را، که اوره را به سیستم مسیر دستگاه گوارش مطلع تاثیر می گذارد. هنگامی که سپرده اوره بیش از حد در سیستم مسیر دستگاه گوارش، آن را به پایین را به آمونیاک توسط اوره آز شکسته زمانی که آن را به سیستم مسیر روده می شود و پس از آن مسیر روده می شود طعم و مزه آمونیاک در مسیر دستگاه گوارش را تحریک و در نتیجه تهوع و استفراغ.

آیا ما می توانیم انجام به بطور منظم احساس استفراغ در PKD وجود دارد؟

از آنجا که استفراغ است بزرگ شدن کیست های کلیوی ایجاد می شود، تمرکز باید بر روی کاهش کیست های کلیه قرار داده است. عمل جراحی است که معمولا استفاده به کوچک شدن کیست های کلیه به طوری که برای کمک به بیماران مبتلا به کاهش برخی علائم مسمومیت. با این حال، عمل جراحی است یک راه اساسی برای از بین بردن کیست نمی، در مقابل، آن را نیز باعث می شود بیماران از عفونت رنج می برند.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای عملکرد قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. این یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن گردش خون را افزایش می دهد کیست دیوار به طوری که برای ترویج دفع کیست مایع.

با تصویب این درمان، کیست می تواند به طور طبیعی و به تدریج و پس از آن کاهش یافته استفراغ و علائم دیگر نیز می تواند خاطرات خود را زنده و سپس شما می توانید یک زندگی سلامت و عادی را به تدریج زندگی می کنند. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5481.html



:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به PKD استفراغ,


چهار شنبه 24 خرداد 1396
ن : lafee

می تواند سموم-از بین بردن بیماران درمان ایست از دیالیز

دیالیز درمان برای کمک به بیماران دفع مواد زائد و سموم مختلف را از بدن است، با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی های را تجربه کنند. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن می تواند سموم-حذف درمان متوقف بیماران از دیالیز هستند.

سموم-حذف درمان، جدید ترین درمان در بیمارستان ما، که دستاوردهای محبوبیت زیادی در جهان برای عملکرد قابل توجه آن در کمک به بیماران بهبود وضعیت بیماری است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، کارشناسان کلیوی در اینجا اهمیت دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر . بنابراین، دفع سموم مختلف و ضایعات نقش مهمی در کمک به بیماران مبتلا به بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند. تصویب سموم-حذف درمان می تواند به بیماران سودمند زیادی برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. این درمان نه تنها می تواند به بیماران کمک میکند کاهش سرعت پیشرفت بیماری، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر، بنابراین، بیماران نیاز به ضمیمه توجه بیشتر به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

در یک محیط بهداشتی و تمیز، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار برای بهبود عملکرد کلیه و تعمیر سلول های بیمار و بافت است. این نرم افزار خارجی است، علاوه بر این، می سبزی فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز؟ لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5482.html




چهار شنبه 24 خرداد 1396
ن : lafee

مرحله 4 کلیه امید شکست حیات چیست

بسیاری از بیماران کنجکاو در مورد امید به زندگی در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند. صادقانه بگویم، آن را دشوار است به چه مدت می توان با بیماری کلیوی زنده ماندن. امید به زندگی در مرحله 4 نارسایی کلیه با توجه به شرایط مختلف فیزیکی، نوع درمان، سن، جنس، و غیره در میان بیماران متفاوت است

چگونه علائم زندگی بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه تاثیر می گذارد؟

علائم بسیاری در مرحله 4 نارسایی کلیه، از جمله سردرد، خستگی، تهوع و استفراغ، فشار خون بالا، کم خونی، و غیره به همین دلیل این علائم رخ می دهد این است که بافت کلیه بیماران و سلول های آسیب دیده اند وجود دارد. کلیه آسیب دیده طور معمول نمی تواند به طور موثر و کار به دفع سموم و آب اضافی در بدن است. بنابراین، سموم و مواد زائد در بدن، که زندگی بیماران را تحت تاثیر قرار تجمع می یابد. در این زمان، در صورتی که بیماران به درمان به موقع برای شرایط را ندارد، آن را مشکل بزرگ شود.

چگونه برای درمان مرحله 4 نارسایی کلیه به طور طبیعی؟

دیالیز

در بسیاری از کشورهای غربی، دیالیز درمان معمول برای حذف سموم و مواد زائد در خون اگر بیماران آسیب شدید کلیوی است. اما دیالیز می تواند بافت کلیه آسیب دیده و سلول را از ریشه تعمیر نیست.

درمان طبیعی پزشکی چینی

در بیمارستان بیماری های بلند چینگ های کلیه (چینگ کلیه موسسه تحقیقات بیماریهای)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان به زندگی طولانی از مرحله 4 نارسایی کلیه از طریق تعمیر ضایعه کلیه آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

این یک درمان خارجی است. مواد تشکیل دهنده فعال را می توان به کلیه با کمک دستگاه اسمزی نفوذ. داروهای توابع از گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد و فراهم آوردن مواد مغذی لازم را برای کلیه است. همه از این می تواند کمک به ایجاد یک محیط مساعد برای بازیابی کلیه آسیب دیده.

در طول یک دوره از زمان، صدمه به کلیه می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به طور طبیعی بهبود یافته است. به این ترتیب، بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه می تواند امید به زندگی را طولانی کند.

رژیم غذایی

برنامه رژیم غذایی مناسب نیز می تواند کمک به طولانی تر کردن طول زندگی برای بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه. اما ما باید آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه می دانم و سلول نکته کلیدی است.

چه مدت می تواند زنده بماند بستگی به خودتان است. اگر شما می خواهید برای زندگی زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز و طولانی شدن امید به زندگی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی انتخاب بهتر است.

شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما. ما تمام تلاش برای کمک به شما انجام خواهد داد.

ایمیل ما: kidneyfailurecn@hotmail.com با شماره تلفن شما یا WhatsApp / وایبر به طوری که برای برقراری ارتباط با شما به موقع و به راحتی.


لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-prognosis-prevention/2016.html



:: برچسب‌ها: مرحله 4 کلیه امید شکست حیات چیست,


چهار شنبه 24 خرداد 1396
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه اغلب احساس خستگی

کلیه یک عضو مهم در بدن ما، که مدیریت تعادل از تمام بدن است. بنابراین، هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، مشکلات مختلف در بسیاری از نقاط بدن ظاهر می شود. برخی از بیماران اغلب ممکن است خستگی به راحتی احساس و دلیل آن را نمی دانم. چرا بیماران به بیماری مزمن کلیوی (CKD) اغلب احساس خستگی؟ در زیر ما به شما دلایل خاص بگویید.

همانطور که برای بیماران CKD، کم خونی کلیوی عامل اصلی که منجر به خستگی است.

یکی از کارکردهای اصلی کلیه است که می تواند هورمون در میان است که یک هورمون مهم hemopoietin است ترشح کند. هنگامی که بیماران بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه خود را بیشتر یا کمتر، که کاهش ترشح hemopoietin باعث خواهد شد آسیب دیده است. با این حال، hemopoietin بسیار ضروری و مهم برای تولید سلول های خونی است. اگر hemopoietin کاهش می یابد، سلول های خون تولید نیز کاهش می یابد.

سلول های خون به عهده دارند برای بدن ما به تامین اکسیژن. هنگامی که حجم سلول های خون را کاهش دهد، اکسیژن لازم را به بافت ها و سلول را در تمام بدن نیز کاهش می دهد، در نتیجه توانایی متابولیسم و ​​انرژی تولید کاهش خواهد یافت. به همین دلیل است بیماران CKD اغلب احساس خستگی.

علاوه بر این، زمانی که بیمار در بیماری های کلیوی مرحله نهایی هستند - نارسایی کلیه، با توانایی کاهش یافته متابولیسم کلیه، هستند مقدار زیادی از سموم وجود دارد و مواد زائد در بدن، که می تواند عملکرد خونساز مغز جلوگیری از تجمع می یابد. و برخی از سموم نیز محدود زمان سلول های خون زنده ماندن. همه آنها می تواند کم خونی را بدتر کند، به طوری که علائم خستگی شدید می شود.

به غیر از کم خونی کلیوی، البته، عوامل دیگری نیز باعث می شود بیماران اغلب احساس خستگی. به عنوان مثال، پتاسیم برای سیستم عصبی از بدن بسیار مهم است. هنگامی که شما کمبود پتاسیم، شما خستگی و ضعف عضلانی احساس خواهد شد. این هم یکی از دلایل خستگی. اما برای بیماران مختلف، آنها به دلایل مختلف و شرایط.

حالا شما ممکن است بدانید که چرا بیماران CKD اغلب احساس خستگی. اگر شما هر گونه مشکل دیگر در مورد بیماری های کلیوی و می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، لطفا با دکتر آنلاین ما رایگان مشورت و یا پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما.

ایمیل ما: kidneyfailurecn@hotmail.com


لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-symptoms/2012.html



:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه اغلب احساس خستگی,


چهار شنبه 24 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

دیالیز چیست؟ این نیز کلیه مصنوعی، که اشاره به یکی از روش های رایج ترین درمان برای تداوم زندگی بیماران در مرحله نهایی نامیده می شود. اما با توجه به سری آن از عوارض، مانند سردرد، عفونت، کاهش فشار خون و خارش پوست و غیره، بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نمی خواهید به انجام دیالیز در زمین است. در چین، شما می توانید شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چرا دیالیز سری از عوارض دارند؟

کلیه است از توابع تولید ادرار به سموم و مواد زائد تخلیه و تنظیم اختلال الکترولیت و تعادل اسید و باز. وقتی کلیه آسیب دیده است، کاهش عملکرد کلیه خواهد سری از علائم غیر طبیعی به نظر می رسد، مانند فشار خون بالا، ادرار کمتر، تورم، و غیره، که باعث ضایعات سوخت و ساز بدن به خارج از بدن تخلیه نمی توان به طور موثر تحت تاثیر قرار دهد. این مواد زائد و سموم در بدن تجمع، منجر به آسیب اندام.

دیالیز می تواند کمک به حذف سموم و مواد زائد در خون به طور موثر تجمع، اما دستگاه دیالیز تنها جایگزین کلیه آسیب دیده برای تمیز کردن سوخت و ساز در بدن، تعمیرات سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازیابی عملکرد کلیه است. چه تر است، دیالیز فقط پاک خون به طور موقت، که بیماران نیاز به انجام دیالیز به طور منظم زمانی که آنها شروع به پاک کردن سموم در کلیه. بلند مدت دیالیز می تواند نه تنها کیفیت زندگی با سری از عوارض کاهش دهد، بلکه هزینه بالاتر است. بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران امیدوارم پیدا جایگزین دیالیز برای وضعیت آنها.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران CKD؟

بیماری مزمن کلیه یک مشکل غیر قابل درمان است، اما به این معنا نیست بیماران CKD باید به انجام دیالیز. پیشرفت بیماری مزمن کلیه یک فرایند آهسته است، بیماران در مراحل اولیه می تواند پیشرفت جلوگیری و رسیدن به هدف از اجتناب از دیالیز از طریق به طور موثر کنترل عوارض، حفاظت عملکرد کلیه باقی مانده، تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و برنامه رژیم غذایی مناسب.

درمان های طبیعی برای شما در بیمارستان بیماری های بلند چینگ های کلیه (چینگ کلیه موسسه تحقیقات بیماریهای) از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، Maikang مخلوط، و غیره، که همه در طب سنتی چینی بر اساس توصیه می شود. بیماران CKD لازم نیست در مورد عوارض جانبی خود نگران باشید.

تشخیص زودهنگام و درمان یکی از اقدامات ضروری برای جلوگیری از دیالیز موفقیت برای بیماران CKD است.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا دانستن جزئیات مورد درمان های طبیعی، لطفا پیام زیر ترک و یا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com با شماره تلفن و یا WhatsApp برای ارتباط راحت به موقع.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2010.html



:: برچسب‌ها: چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه,


سه شنبه 23 خرداد 1396
ن : lafee

آیا راهی برای کاهش فرکانس از دیالیز وجود دارد

دیالیز یک گزینه درمانی برای پاک کردن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن در برخی از نقطه است، آن را به بیماران کمک میکند از بین بردن مواد زائد گوناگون محصولات خارج از بدن به طور کامل، اما اغلب آن را باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی های را تجربه کنند. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن است یک راه برای کاهش فرکانس دیالیز وجود دارد.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران درمان برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. این درمان به تصویب رسید به جای دیالیز، بیماران مبتلا نیاز به ضمیمه اهمیت زیادی برای روشن شدن دور سموم و مواد زائد مختلف محصولات از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه فوت بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، سموم، حذف درمان استفاده می شود برای پاک کردن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک ویرایشگر بیرونی است، و گیاهان tremedous حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری خود و پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای قرار دادن جمع آوری حدود 40-50 دقیقه. با کمک دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند.

علاوه بر این، دیگر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، بخار درمانی، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تغذیه کلیه.

آیا شما در دیالیز، در حال حاضر؟ آیا شما میخواهید بدانید که درمان های طبیعی تر به بیمار کمک کند دیالیز؟ لطفا شرایط presnet خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/161.html



:: برچسب‌ها: آیا راهی برای کاهش فرکانس از دیالیز وجود دارد,


سه شنبه 23 خرداد 1396
ن : lafee

ساده ترین و سریعترین راه برای کاهش کراتینین بالا و مقاوم پروتئینوری است

کراتینین بالا و پروتئینوری دو نشانه شایع بیماری کلیوی، که باعث می شود بیماران مقدار زیادی از ناراحتی داشته باشد. بنابراین، بیماران مشتاق به پیدا کردن آنچه که ساده ترین و سریع ترین راه برای کاهش کراتینین بالا و پروتئینوری است.

من درک می کنم که چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می خواهید برای پیدا کردن ساده ترین و سریع ترین راه از علائم در بدن شما رخ می دهد واقعا زحمت شما، اما من می خواهم به شما بگویم که ساده ترین و سریع ترین راه شما استفاده از معنا است که آن راه اساسی و موثر برای است مقابله با کراتینین بالا و مشکل پروتئینوری. علاوه بر این، من پیشنهاد می کنم که شما بهتر برای راه اساسی ترین و موثر برای مقابله با کراتینین بالا و پروتئینوری به دنبال داشته است. فقط از این راه می تواند مشکل بیماری کلیوی می شود از ریشه درمان می شود.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر کلیه بیمار، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است برای روشن شدن دور سموم و مواد زائد مختلف محصولات از بدن به طور کامل از رسوب سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری کاهش می یابد از درمان های دیگر. بنابراین، دفع سموم مختلف و ضایعات نقش مهمی در کمک به تعمیر بیماران کلیه بیمار ایفا می کند. با این هدف، سموم، حذف درمان با تجهیزات پیشرفته و گیاهان چینی به دفع سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل استفاده می شود.

در یک محیط بهداشتی و تمیز، این درمان می تواند بهترین اثر را برای کمک به تعمیر بیماران کلیه بیمار و پوشش عملکرد کلیه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل، از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها می تواند کمک به ترمیم بیماران کلیه بیمار، بلکه عملکرد کلیه را بهبود می یابند است. چه تر است، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان نیز به تغذیه کلیه و کمک به بازیابی آنها بهتر استفاده می شود.

راه های کاهش کراتینین بالا و پروتئینوری اند ذکر شده است، اگر شما هر گونه مشکلات در مورد آن، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5477.html



:: برچسب‌ها: ساده ترین و سریعترین راه برای کاهش کراتینین بالا و مقاوم پروتئینوری است,


سه شنبه 23 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می تواند سموم-حذف درمان بیماران مبتلا به FSGS راهنما

سموم-حذف درمان، جدید ترین درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است و آن از محبوبیت زیادی در خشم گسترده ای از درمان بیماری های کلیوی برخوردار است. بنابراین، بیماران بدانم که چگونه می تواند سموم-از بین بردن بیماران مبتلا به FSGS کمک درمان.

FSGS یک نوع از وضعیت بیماری با گلومرول است. در صورت FSGS، وجود دارد چند گلومرول زخم و تنها بخشی از گلومرول در نقش دارند. بدون مدیریت موثر، بیشتر و بیشتر گلومرول می شود در نقش دارند. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

درمان درمان فعلی FSGS بیماران با تمرکز بر انجامشده علائم بالینی تنها، اما عود به راحتی. و به همین دلیل عود وضعیت بیماری به راحتی این است که بیش از حد بسیاری مواد زائد و سموم ایجاد را به خون خود و تجمع سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت وجود دارد، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد.

علاوه بر این، پزشکان را درمان بیماران بدون در نظر گرفتن دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

در چین، سموم، حذف درمان استفاده می شود برای پاک کردن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل همراه با تجهیزات پیشرفته و داروهای گیاهی طبیعی است.

با سلامت و محیط زیست پاک، درمان های طبیعی می تواند بهترین اثر آن طول می کشد به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک ویرایشگر بیرونی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، ارائه می شود که خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند. به منظور دستیابی به یک اثر دقیق تر، روش درمان های دیگر از جمله سلول های بنیادی، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار.

چگونه می توان سموم-حذف درمان درمان FSGS است ذکر شده است، آیا شما هنوز شک در مورد آن را دارند؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5478.html




سه شنبه 23 خرداد 1396
ن : lafee

این امکان را به درمان مکرر تورم با طب چینی است

تورم به راحتی رخ می دهد زمانی که کسی بیماری تجربه کلیه و تورم مکرر به نظر می رسد به راحتی زمانی که هیچ مدیریت موثر به آن می گردند. در حالی که، چه امکان برای درمان تکرار تورم با طب چینی است؟

چرا تکرار تورم رخ می دهد؟

تورم مکرر رخ می دهد زمانی که چیزی اشتباه است با گلومرول وجود دارد. در شرایط عادی، کلیه ها مسئول فیلتر کردن مواد زائد و محصولات خارج از بدن و جذب مجدد مواد مفید مانند پروتئین و سلول های قرمز خون است. وقتی که از گلومرول توسط اختلال سیستم ایمنی بدن آسیب دیده است، کلیه کمتر قادر به انجام عملکرد آن، به عنوان یک نتیجه، پروتئین را به ادرار و نشت آب را به بافت های بدن نشت و منجر به پروتئینوری و تورم است.

به عنوان کاهش عملکرد کلیه، بسیاری از سموم و مواد زائد را به خون خود را ساخت تا و رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد. بنابراین، پاکسازی دور سموم مختلف و ضایعات نیاز به توجه بسیار بیشتری متصل می شود. با این هدف، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

با سلامت و محیط زیست پاک، درمان های طبیعی می تواند بهترین اثر خود دست به تعمیر کلیه بیمار. درمان مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از دارو حمام، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بخار درمانی، طب سوزنی درمان.

این درمان تأکید بیشتری بر انجامشده هیپوکسی و ایسکمی در خون، گشاد رگ های خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، ارائه خون و اکسیژن کافی در داخل کلیه، تعمیر سلول های بیمار و بافت به طوری که برای بهبود عملکرد کلیه به تدریج. با بهبود عملکرد کلیه، سلول های کلیه بیمار و بافت را می توان به طور طبیعی و به تدریج ترمیم و سپس عملکرد آنها نیز می تواند به بهبود است.

مشکل تورم مکرر می تواند همراه با بهبود عملکرد کلیه حل شده، به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود. آیا شما هنوز هم مشکلات امکان تکرار تورم با طب چینی دارند؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/symptoms-complications-others/5479.html



:: برچسب‌ها: این امکان را به درمان مکرر تورم با طب چینی است,


سه شنبه 23 خرداد 1396
ن : lafee

می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy مزایای دیالیز بیماران

اگر چه دیالیز یک درمان معمول در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است، اغلب باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی های تجربه مانند دل درد عضلانی، سردرد، گرفتگی عضلانی. به این دلیل، بیماران مشتاق به دانستن می تواند به بیماران کمک دیالیز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند.

می تواند به بیماران کمک دیالیز میکرو چینی پزشکی Osmotherapy؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان طبیعی برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است. درمان های طبیعی نه تنها می تواند به بیمار کمک کند کاهش سرعت پیشرفت بیماری، بلکه مانع از آسیب بیشتر به همان اندازه که ممکن است. قبل از اتخاذ این درمان برای تعمیر کلیه بیمار، یک محیط داخلی بهداشت و تمیز ارائه شده است برای روشن شدن دور سموم و مواد زائد مختلف محصولات از بدن به طور کامل به عنوان تجمع سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، بیماران نیاز به ضمیمه توجه بسیار بیشتری برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات. در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار برای تعمیر کلیه بیمار با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه، دوره نقاهت سلول های کلیه و بافت است.

نگران نباشید، با تکیه بر این درمان می تواند مشکل را حل کند نمی اساسا، درمان های دیگر مانند دارو حمام، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار و بازیابی کلیه است.

با در نظر گرفتن این درمان، سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن دفع می شود به طور کامل و سپس عملکرد کلیه می توان به تدریج بهبود، به عنوان یک نتیجه، دیالیز می توان به تدریج اجتناب شود.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2253.html



:: برچسب‌ها: می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy مزایای دیالیز بیماران,


دو شنبه 22 خرداد 1396
ن : lafee

تنها راه برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه در چین

نارسایی کلیه اشاره به آن کلیه خود را می به صورت عادی کار نه به عنوان آن باید انجام دهید، به عنوان کاهش عملکرد کلیه، کیفیت زندگی و طول عمر به شدت تهدید می شود. بنابراین، بیماران مشتاق به پیدا کردن یک روش برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری های کلیوی به تدریج. این درمان اثرات قابل توجه در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر کلیه بیمار، درمان باید روشن و مسمومیت های مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل از تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر را کاهش می دهد به تصویب رسید. با توجه به نگرانی های بین بردن مواد سمی و زباله، سموم، حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

در بهداشت و محیط زیست پاک، درمان های طبیعی می تواند عملکرد آن گونه که باید انجام رسیدن. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده شده است برای بهبود عملکرد کلیه، و درمان های دیگر استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک ویرایشگر بیرونی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. کلیه بیمار می تواند به تدریج تعمیر. علاوه بر این، تغذیه دیگر را می توان در داخل کلیه با دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان تحویل داده است.

با اجرای این درمان ها، وضعیت کلی بیماری می تواند بهبود یافته و پس از آن سایر علائم می توان به تدریج خاطرات خود را زنده. لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5474.html



:: برچسب‌ها: تنها راه برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه در چین,


دو شنبه 22 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم طب چینی برای سندرم نفروتیک

سندرم Nephrotis یک بیماری منفرد، اما یک سری از سندرم های بالینی از جمله مقدار زیادی از پروتئین، تورم، افزایش پتاسیم، نمایانگر است. چگونه می توانم طب چینی برای سندرم نفروتیک است؟ لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520.

سندرم نفروتیک زمانی رخ می دهد اختلال سیستم ایمنی بدن به نظر می رسد، علاوه بر این، درمان های رایج در انجامشده علائم بالینی تنها، آن می توانید دلیل اساسی آن را درمان نمی تمرکز می کنند. بنابراین، بیماران نیاز به ضمیمه توجه بیشتر به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

بنابراین، بیماران نیاز به ضمیمه توجه زیادی به روشن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. درمان های طبیعی نه تنها می تواند به بیمار کمک کند کاهش سرعت پیشرفت بیماری، بلکه مانع از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه است. با توجه به این نگرانی، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. این درمان تصویب با پزشکان گیاهی و تجهیزات پیشرفته برای روشن شدن دور سموم مختلف.

سموم مختلف و ضایعات در خارج از بدن حذف، درمان مورد نیاز است برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان به بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای که برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود انتخاب وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری خود و پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 30-40 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند.

علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی نیز به تغذیه کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، انجامشده هیپوکسی و ایسکمی در خون استفاده می شود.

با در نظر گرفتن این درمان، ایمنی تواند بهبود یافته و اختلال سیستم ایمنی بدن می تواند تنظیم می شود.

اگر شما سندرم نفروتیک، شما می توانید با درمان های طبیعی امتحان کنید یا شما می توانید وضعیت بیماری فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5475.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم طب چینی برای سندرم نفروتیک,


دو شنبه 22 خرداد 1396
ن : lafee

درمان مناسب برای مقاوم پروتئینوری مبتلا به دیابت

پروتئینوری مقاوم نشانه شایع در بیماران مبتلا به دیابت است، تا زمانی که دیابتی از پروتئینوری رنج می برند، نشان می دهد که آسیب در حال حاضر در عملکرد کلیه رخ می دهد. در حالی که، چه درمان های مناسب برای پروتئینوری مقاوم مبتلا به دیابت است؟

چرا بیماران مبتلا به دیابت از پروتئینوری رنج می برند؟

به طور معمول، کلیه مسئول دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن و جذب مواد مفید است. هنگامی که بیش از حد خون سپرده قند در خون، گردش خون کندتر و کندتر می شود، به عنوان یک نتیجه، بسیاری از ضایعات محصولات نمی توانند بیرون از بدن دفع می شود به درستی، سلول های کلیه و بافت به تدریج آسیب دیده، موثر بر عملکرد کلیه است. پروتئین است که باید به خون بازجذب بیشتر احتمال دارد به داخل ادرار، منجر به پروتئینوری است. درمانهای رایج در انجامشده پروتئینوری تنها تمرکز است، اما عملکرد کلیه هنوز هم نگه می دارد رو به وخامت، به عنوان یک نتیجه، عود پروتئینوری را بارها و بارها.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. این درمان باید عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه.

سموم-حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از دفع سموم مختلف و ضایعات نه تنها باعث می آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر. بدین ترتیب، بیماران نیاز به ضمیمه توجه بسیار بیشتری برای روشن شدن دور محصولات ضایعات از بدن است.

در یک محیط بهداشتی و تمیز، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان، بخار درمان. با تصویب این درمان، خون کافی و اکسیژن و تغذیه می تواند در داخل کلیه طور مستقیم تحویل، بنابراین، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. از طریق یک راه از گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی، عملکرد کلیه های بیمار می تواند تعمیر شود.

پیشنهادات مناسب برای مقاوم با پروتئینوری اند ذکر شده است، اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با بیماری کلیوی مقابله، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetes/5476.html



:: برچسب‌ها: درمان مناسب برای مقاوم پروتئینوری مبتلا به دیابت,


دو شنبه 22 خرداد 1396
ن : lafee

می توانم نفروپاتی IgA شود به طور کامل درمان

به طور کلی، نفروپاتی IgA است تکرار بالا. این عود به راحتی در زمانی که بیمار گرفتن سرد. بنابراین، بیماران بدانم که می تواند نفروپاتی IgA به طور کامل درمان می شود. لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

اول از همه، چرا اختراع ثبت شده چند از نفروپاتی IgA رنج می برند؟

نفروپاتی IgA یک نوع از وضعیت بیماری که در آن پروتئین و IgA بیش از حد در خون ساخت خود را به دلیل اختلال سیستم ایمنی بدن است. به عنوان بار توسط می رود، بیشتر و بیشتر پروتئین و IgA در خون ساخت خود را. و پس از آن، مقدار زیادی از کمپلکسهای ایمنی در خون ساخت خود را به علت رسوب پروتئین IgA نداشتند. به تدریج، عملکرد کلیه خواهد بود که توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی آسیب دیده است. از آنجا که ارتباط نزدیک با اختلال سیستم ایمنی بدن، بنابراین، عود به راحتی زمانی که ایمنی کاهش می یابد.

با این حال، شما نیاز به آن روشن است که هیچ درمانی برای نفروپاتی IgA وجود دارد، چرا چند سلول های بیمار و بافت و یا حتی سلول های مرده و بافت ها در کلیه خود را وجود دارد. سلول های بیمار و بافت می توان با در نظر گرفتن درمان مناسب تعمیر، اما هیچ چیز ما می توانیم با سلول های مرده و بافت انجام دهید وجود دارد، به طوری که به نفروپاتی IgA می تواند به طور کامل درمان می شود.

سلول های بنیادی به طور گسترده ای در کمک به بیماران تنظیم اختلال سیستم ایمنی بدن و بهبود ایمنی استفاده می شود. ایمنی شامل تشخیص دقیق، مسدود کردن سیستم ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی، حفاظت ایمنی. با تشخیص دقیق، وضعیت بیماری می توان درمان نمود. علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy همچنین برای بیمارانی است که در کمک به تعمیر بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه با هدف ارائه شده است. با یک محیط داخلی بهداشت و درمان، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. سلول های بنیادی درمان نیز ارائه شده است به بازسازی انواع جدیدی از سلول ها و بافت.

اگر شما هنوز هم می توانید شک در مورد غلظت IgA Nephorpathy درمان می شود، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام و اطلاعات زیر تماس بگیرید. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5074.html



:: برچسب‌ها: می توانم نفروپاتی IgA شود به طور کامل درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.