جمعه 25 بهمن 1392
ن : lafee

FSGS در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه : نوسانات روحی ​​و افسردگی

FSGS در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه : نوسانات روحی ​​و افسردگی

FSGS ، یک اختلال کلیوی برجسته توسط زخم در گلومرول . همانطور که بیماری پیشرفت می کند، ناراحتی مانند نوسان خلق و خو و افسردگی ممکن است رخ دهد ، در اینجا، ما این شرایط را در مرحله 4 نارسایی کلیه معرفی :

علل نوسان خلق و خو و افسردگی برای FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه

به طور کلی، افراد مبتلا به FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه ممکن است پروتئین در ادرار ، هماچوری ، فشار خون بالا ، ادم ، و غیره رنج میبرند برای کنترل شرایط ، برخی از پزشکان ممکن است افراد مبتلا به برخی از داروهای استروئید نشان می دهد . خوشبختانه، این داروها در واقع نقش در کاهش علائم ، با این حال ، استفاده طولانی مدت از درمان استروئید به سیستم آدرنال را تحت تاثیر قرار داده و منجر به برخی از عوارض جانبی ، به عنوان مثال ، نوسانات خلقی، افسردگی ، ماه به شکل صورت و غیره.

علاوه بر این، میزان بالای عود این اختلال ممکن است بیماران مبتلا به بزرگ بار روانی را ، و این یکی دیگر از علت نوسان خلق و خو و افسردگی است.

برخی از درمانهای موثر برای FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه وجود دارد؟

برای درمان FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه به طور موثر ، هسته از درمان باید در ترمیم ساختارهای کلیه مجروح و بازگرداندن عملکرد کلیه تمرکز می کنند.

راستش صحبت کردن ، یک درمان به تازگی ایجاد شده به نام داغ فشرده سازی درمانی می تواند مانند یک انتخاب خوب است، که یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و درمان پزشکی پیشرفته.

با بهبود گردش خون ، پاسخ ضد التهاب ، ضد انعقاد، ارائه مواد فعال برای کلیه بیمار ، عملکرد کلیه خواهد شد افزایش یافته است و چی اصلی ترمیم ، که می تواند با در نظر گرفتن دارو به سادگی غربی نمی تواند انجام شود.

علاوه بر این ، این درمان طبیعی هیچ عوارض جانبی به بدن ایجاد نمی کند. اگر بیمار احساس بی حوصله ، آنها همچنین می توانند به برخی از موسیقی گوش دادن به خود را شل کنید. با در نظر گرفتن درمان زود هنگام ، کیفیت زندگی را بهبود بخشید خواهد شد و دیالیز اجتناب شود.

اگر شما اتفاق می افتد فرد مبتلا به FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه و می خوام برای دریافت اطلاعات بیشتر ، لطفا با ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com . و ما همیشه در اینجا برای کمک به .




جمعه 25 بهمن 1392
ن : lafee

کم پتاسیم رژیم غذایی برای بیماران نارسایی کلیه

کم پتاسیم رژیم غذایی برای بیماران نارسایی کلیه

بیشتر، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید به دنبال یک رژیم غذایی سخت و سالم نگه دارید . در این مقاله، شما برخی از اطلاعات دقیق در مورد رژیم غذایی کم پتاسیم برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است.

اثر پتاسیم در بدن انسان

پتاسیم جزء بدن ما است و می توان آن را در بسیاری از غذاها یافت می شود. و آن را گزارش داده است که این ماده با بسیاری از توابع، از جمله ، حفظ تعادل اسید و باز ، نگه داشتن تحریک پذیری عصبی و عضلانی و ضربان قلب به طور منظم مفید وقف.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید به دنبال یک رژیم غذایی کم پتاسیم ؟

کلیه سالم به عنوان عالی خون پاک کننده ها در نظر گرفته، و آنها می توانند تعادل الکترولیتی آب و تعادل اسید و باز توسط مواد زائد دفع ، سموم ، مایع اضافی از بدن حفظ کند.

با این حال، در نارسایی کلیه ، کلیه های آسیب دیده موفق به انجام این کار خود را به اندازه کافی در این مورد ، از پتاسیم اضافی در بدن ایجاد ، و در نتیجه سطح پتاسیم بالا است. و سطح پتاسیم بالا ممکن است به ضربان نامنظم قلب منجر شود، باعث تحریک ماهیچه ها و سیستم عصبی ، و غیره و به همین دلیل رژیم غذایی کم پتاسیم برای افراد مبتلا به نارسایی کلیوی ضروری است.

چگونه به پیروی از یک رژیم کم پتاسیم ؟

کارشناسان در مرکز ما نشان می دهد که بیماران می توانند اثرات ذکر شده در بالا از این اتفاق، با حذف مقدار پتاسیم در رژیم غذایی آنها جلوگیری می کند. و موارد زیر غذاهایی که باید محدود شوند عبارتند از:

سبزیجات : اسفناج ، سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین ، هویج، ساقه بامبو ، گل کلم، گوجه فرنگی، و غیره

میوه ها: پاپایا ، کیوی، انگور ، پرتقال، موز ، انبه، نارگیل، انار و غیره.

دیگران : جایگزین های نمک، شکلات ، لوبیا ، ماست ، آجیل و غیره.

برای خلاصه کردن، هر بیمار نارسایی کلیه را به دنبال رژیم غذایی کم پتاسیم . این بستگی به وضعیت و گزارش آزمون بستگی دارد، اگر شما هیچ ایده ای در مورد این ، فراموش نکنید که ما همیشه اینجا برای کمک به . شما می توانید با ما از طریق ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com بلافاصله به اطلاع .



:: برچسب‌ها: کم پتاسیم رژیم غذایی برای بیماران نارسایی کلیه,


پنج شنبه 24 بهمن 1392
ن : lafee

از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه

از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه

 
از دست دادن اشتها علائم شایع حملات بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که تحت دیالیز هستند. بسیاری از بیماران از این علائم شکایت دارند. در این مقاله، من به شما چیزی valauable در مورد از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه ارائه می کنند.

چگونه رخ میدهد ؟

A. تهوع . در نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به کمتر از 15 ٪ و یا حتی پایین تر کاهش می یابد. بنابراین کلیه ها قادر به فیلتر کردن ضایعات به طور کامل نیست، حتی اگر با کمک دیالیز . هنگامی که آنها به دستگاه گوارش وارد کنید ، آنها را به annomia تجزیه ، که روده تحریک خواهد کرد ، و باعث تهوع . اگر شما احساس تهوع شما ممکن است اشتهای خود را از دست بدهند.

B. کم خونی . کم خونی در نارسایی کلیه جدی تر است و دیالیز این بیماری بدتر به دلیل برخی از سلول های قرمز خون از طریق دیالیز تخلیه شده است. اگر از کم خونی رنج می برند ، به شما احساس خستگی و هیچ اشتها.

C. احساسات افسرده . بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه expecially کسانی که تحت علائم آشکار اغلب روح کم است. آنها لخت یک بار روانی سنگین و هیچ confidnece به خود و به زندگی است. به عنوان یک concequence ، آنها ممکن است هیچ خلق و خوی برای خوردن دارم .

چگونه به بهبود اشتها با نارسایی کلیه ؟

به منظور پاک کردن خون به طور کامل. اگر چه diaysis می تواند کمک به تخلیه برخی از سموم ، سموم در خون هم وجود دارد . است که می گویند ، اگر شما می خواهید به حذف سموم به طور کامل تر ، شما نیاز به تکنولوژی های پیشرفته تر تصفیه خون . جذب در اینجا ایمنی ، تعویض پلاسما و pufusion خون پیشنهاد شده است. این فن آوری بهتر از دیالیز سنتی becasue آنها می توانند نه تنها سموم melecular میکرو بلکه میانی و کلان سموم melecular تخلیه .

هنگامی که مواد سمی را از خون برداشته ، احساس تهوع ناپدید می شوند و اشتها را بهبود خواهد شد .

، به منظور بهبود عملکرد کلیه است. همراه با فن آوری تصفیه خون ، روش است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود باید به کار رود ، مانند داغ فشرده سازی درمانی است، که یک درمان طبیعی چین با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، کم خونی خواهد شد ، رها شوند و به عنوان یک نتیجه، بیماران خلق خواهد کرد تا بهتر تبدیل شود. بنابراین اشتها افزایش خواهد یافت. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.

از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه سخت است نه به مقابله با اگر شما روش صحیح پیدا کنید. شما در حال استقبال یک پیام را ترک زیر اگر شما پیگیری سوالات .



:: برچسب‌ها: از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه,


پنج شنبه 24 بهمن 1392
ن : lafee

چه چیزی باعث خارش پوست در بیماران دیالیز با FSGS

چه چیزی باعث خارش پوست در بیماران دیالیز با FSGS

 
بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS شکایت از خارش پوست در طول و یا مدت کوتاهی پس از دیالیز . این بسیار سخت است و به شدت کیفیت زندگی تاثیر می گذارد. پس چه باعث خارش پوست در بیماران دیالیزی با FSGS ؟

FSGS به عنوان آسیب گلومرولبرجسته. با توسعه این بیماری ، بیشتر و بیشتر گلومرول آسیب دیده خواهد شد . بنابراین عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت . به عنوان یک نتیجه ، بیماران یک سری از بروز علایم است. خارش پوست گنجانده شده است. اگر کسی رفتن را از طریق دیالیز، خارش پوست خواهد بود جدی تر. مطلب زیر به طور عمده در casues از خارش پوست در dilaysis بیماران مبتلا به FSGS تمرکز می کنند. در خواندن لطفا .

هنگامی که گلومرول آسیب دیده ، کلیه ها دیگر قادر به خوبی فیلتر مواد زائد مانند کراتینین ، اوره ، guanidines ، فنل ها ، آمین چرب ، و غیره به طوری که آنها در خون تجمع می یابد. دیالیز می توانید آنها را به طور کامل حذف نمی کند. از آنجا که آنها می تواند توسط کلیه ها نمی شود فیلتر شده ، برخی از آنها از طریق پوست تخلیه شده ، که پوست را تحریک خواهد کرد و منجر به خارش پوست .

هنگامی که عملکرد کلیه با FSGS قطره ، کلیه ها قادر به نگه داشتن الکترولیت در تعادل نیست. elelctorlyte اضافی در خون تجمع می یابد. اگر سطح فسفر بالا می رود ، آن را به در خارش پوست شود.

، علاوه بر این، پوست خشک است نیز مربوط به خارش پوست . در بیماران دیالیزی پوست خشک بیشتر آشکار است becasue هنگامی که مقدار زیادی از آب است از طریق دیالیز حذف ، کم آبی بدن رخ می دهد. کم شدن آب بدن در پوست خشک شود ، که می تواند خارش پوست casue .

این casues اصلی خارش پوست در بیماران دیالیزی با FSGS می باشد. اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات بیشتر، شما می توانید از پزشکان آنلاین بپرسید، آنها به شما survice دوستانه به من بدهید. درمان باید در زمان برای جلوگیری از مشکلات بیشتر . شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای درمان های طبیعی ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: چه چیزی باعث خارش پوست در بیماران دیالیز با FSGS,


سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

مزایای سالم از Tulsi برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه

مزایای سالم از Tulsi برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه

Tulsi ، و یا ریحان، گیاه رایج در کشورهای جنوب آسیا است . در اینجا، شما درک عمومی درباره مزایای آن را برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی داشته باشد.

درمان دیابت بر اساس این بررسی ، برگهای این گیاه با آنتی اکسیدان ها بسته بندی شده است که مسئول تولید اوژنول ، متیل اوژنول ، و غیره و این مواد با یکدیگر می توانید کار به منظور بهبود حساسیت به انسولین ، قند خون پایین و درمان دیابت موثر است.

فشار خون کنترل Tulsi یک منبع خوب از اوژنول ، که با بسیاری از توابع وقف ، به عنوان مثال، ضد باکتری است . علاوه بر این ، می تواند به کنترل فشار خون در محدوده معقول کمک کند. جویدن چند برگ از tulsi درهر روز معده خالی می تواند هر دو هر گونه بیماری های قلبی جلوگیری و محافظت می کند.

مبارزه با سنگ کلیهریحان می توان برای رفع کردن جریان خون قابل ملاحظه . علاوه بر این، آن را کمک می کند تا کاهش سطوح اسید اوریک در خون (که یکی از علل عمده از سنگ کلیه ) و بطور منظم احساس درد ناشی از سنگ کلیه . برای رسیدن به اثر بهتر درمان، ترکیبی از آب tulsi و عسل می تواند یک انتخاب خوب است.

درمان اختلالات سیستم تنفسی با توجه به خواص ضد حساسیت و ضد التهاب آن ، می تواند به جلوگیری از برخی اختلالات سیستم تنفسی از جمله سرما و سرفه کمک کند. به این ترتیب ، وضعیت بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی ممکن است تشدید شود .

حتی اگر این گیاه می تواند به افراد مبتلا به بیماری های کلیوی زیادی بهره مند شوند ، افراد مبتلا به پیشنهاد نیست که آن را کورکورانه ، به عنوان بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است.



:: برچسب‌ها: مزایای سالم از Tulsi برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه,


سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

آیا Rambutan بد برای بیماران دیالیزی

آیا Rambutan بد برای بیماران دیالیزی

برای بیماران دیالیزی ، یک رژیم غذایی علمی بسیار مهم است. خوب، بد rambutan برای آن دسته از مردم است ؟

Rambutan میوه مشترک در سازمان ملل جنوب شرق آسیا است ، و آن را مانند توت فرنگی خزدار از خارج به نظر می رسد ، و بسیار شبیه به هسته میوه جات در داخل. با توجه به پژوهش ، این میوه از ارزش های بزرگ تغذیه ای، مانند ، ویتامین C ، اسیدهای آمینه، فلاونوئیدها ، کربوهیدرات و مواد معدنی دیگر مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن و غیره.

در مرحله پیشرفته ای از مرحله کلیه، به طور معمول ESRD و یا نارسایی کلیه ، بیماران ممکن است پیشنهاد به توسل به دیالیز برای دفع مواد زائد ، مواد سمی از بدن و طولانی شدن طول عمر است. با این حال، این روش های درمانی جایگزین است به عنوان رضایت بخش این است که ممکن نشده است. و ناراحتی مانند افت فشار خون، خارش پوست ، گرفتگی عضلانی، و غیره ممکن است به وجود آمده است .

راستش صحبت کردن ، آن را به خواص خلاصه به شرح زیر :

کمک به کاهش کم خونی برای کسانی که تحت دیالیز ، ناراحتی مانند کم خونی ممکن است به آسانی رخ می دهد. و مطالعات نشان داده است که محتوای بالای آهن در rambutan می تواند کمک به اصلاح مقدار اکسیژن در بدن و مبارزه با سرگیجه، سردرد ، خستگی و یا کم خونی.

حذف مواد زائد از فسفر کلیه در این میوه می تواند کمک به حذف ضایعات در کلیه ها به درجه خاصی . در همین حال، مقدار معینی از کلسیم کار می کند همراه با فسفر به حفظ سلامت استخوان ها.

حتی اگر این میوه دارای مزایای فوق، همیشه وجود دارد برخی عوارض جانبی وجود دارد. به عنوان مثال :

تشدید خارش پوست بسیاری از بیماران دیالیز ممکن است با خارش پوست است که می تواند در نتیجه سطح فسفر بالا رنج میبرند. به همین دلیل است rambutan محدود و یا محدود شده است برای بیماران دیالیزی است . برای مشاوره شخصی ، از شما استقبال به ایمیل گزارش آزمون به kidneyfailure@hotmail.com . و ما شما را در عرض 2 روز کسب و کار پاسخ .

بالا بردن سطح قند خون را حتی اگر rambutan است شیرین به عنوان هسته میوه جات نیست، مصرف بیش از حد این میوه می تواند سطح قند خون را افزایش می دهد و بدتر شده وضعیت.



:: برچسب‌ها: آیا Rambutan بد برای بیماران دیالیزی,


سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

آیا Rambutan بد برای بیماران دیالیزی

آیا Rambutan بد برای بیماران دیالیزی

برای بیماران دیالیزی ، یک رژیم غذایی علمی بسیار مهم است. خوب، بد rambutan برای آن دسته از مردم است ؟

Rambutan میوه مشترک در سازمان ملل جنوب شرق آسیا است ، و آن را مانند توت فرنگی خزدار از خارج به نظر می رسد ، و بسیار شبیه به هسته میوه جات در داخل. با توجه به پژوهش ، این میوه از ارزش های بزرگ تغذیه ای، مانند ، ویتامین C ، اسیدهای آمینه، فلاونوئیدها ، کربوهیدرات و مواد معدنی دیگر مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن و غیره.

در مرحله پیشرفته ای از مرحله کلیه، به طور معمول ESRD و یا نارسایی کلیه ، بیماران ممکن است پیشنهاد به توسل به دیالیز برای دفع مواد زائد ، مواد سمی از بدن و طولانی شدن طول عمر است. با این حال، این روش های درمانی جایگزین است به عنوان رضایت بخش این است که ممکن نشده است. و ناراحتی مانند افت فشار خون، خارش پوست ، گرفتگی عضلانی، و غیره ممکن است به وجود آمده است .

راستش صحبت کردن ، آن را به خواص خلاصه به شرح زیر :

کمک به کاهش کم خونی برای کسانی که تحت دیالیز ، ناراحتی مانند کم خونی ممکن است به آسانی رخ می دهد. و مطالعات نشان داده است که محتوای بالای آهن در rambutan می تواند کمک به اصلاح مقدار اکسیژن در بدن و مبارزه با سرگیجه، سردرد ، خستگی و یا کم خونی.

حذف مواد زائد از فسفر کلیه در این میوه می تواند کمک به حذف ضایعات در کلیه ها به درجه خاصی . در همین حال، مقدار معینی از کلسیم کار می کند همراه با فسفر به حفظ سلامت استخوان ها.

حتی اگر این میوه دارای مزایای فوق، همیشه وجود دارد برخی عوارض جانبی وجود دارد. به عنوان مثال :

تشدید خارش پوست بسیاری از بیماران دیالیز ممکن است با خارش پوست است که می تواند در نتیجه سطح فسفر بالا رنج میبرند. به همین دلیل است rambutan محدود و یا محدود شده است برای بیماران دیالیزی است . برای مشاوره شخصی ، از شما استقبال به ایمیل گزارش آزمون به kidneyfailure@hotmail.com . و ما شما را در عرض 2 روز کسب و کار پاسخ .

بالا بردن سطح قند خون را حتی اگر rambutan است شیرین به عنوان هسته میوه جات نیست، مصرف بیش از حد این میوه می تواند سطح قند خون را افزایش می دهد و بدتر شده وضعیت.



:: برچسب‌ها: آیا Rambutan بد برای بیماران دیالیزی,


سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

علل عضلانی گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه

علل عضلانی گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه

 
 بیماران دچار نارسایی کلیه خواهد شد بسیاری از علائم مانند خارش پوست ، تهوع، استفراغ ، فشار خون بالا ، خستگی و غیره توسعه دهد. گرفتگی عضله یکی از علائم رایج این بیماری است . پس از علل گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه چه هستند ؟

گرفتگی عضله یکی از نشانه های مزاحم در نارسایی کلیه است . ممکن است دردناک . هنگامی که آن را در شب اتفاق می افتد، کیفیت خواب شما را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. موارد زیر از علل احتمالی گرفتگی عضلانی می باشد. شما می توانید آنها را به عنوان یک مرجع را و درمان بر اساس .

A. کلسیم خون پایین علت اصلی گرفتگی عضله است. موارد زیر از علل کلسیم خون کم است.

- سطح بالایی از فسفر است. کلیه نتواند به تخلیه فسفر اضافی در خون را به خوبی . آنها در خون تجمع می یابد و باعث ایجاد سطح فسفر بالا، که سطح کلسیم کاهش می دهد.

- ترشح ناکافی ویتامین هورمون D. ترشح یکی از کار کلیه ها می باشد . کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی ویتامین D در نارسایی کلیه است. کار ​​اصلی ویتامین B است که برای حفظ تعادل کلسیم و فسفر است. کلیه ها می تواند به فسفر اضافی تخلیه نمی کند، بنابراین سطح کلسیم می شود کاهش خواهد یافت.

- برخی از ادرار آور نیز ترشح کلسیم را افزایش می دهد .

سندرم پای بی قرار B. . از آنجا که اختلال متابولیک ، بیماران ممکن است با سندرم پای بی قرار، که گرفتگی عضلات باعث می شود که حمله کردند.

C. در نارسایی کلیه ، نه تنها عملکرد کلیه آسیب دیده است، سیستم عصبی نیز تحت تاثیر قرار . اختلال سیستم عصبی نیز می تواند به کرامپهای عضلانی منجر شود.

برای بیماران مختلف ، علل گرفتگی عضلانی متفاوت است. اگر شما این علائم مشکل ، به شما پیشنهاد را به بررسی و کشف علت دقیق آن . شما همچنین می توانید گزارش پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com ارسال، متخصص کلیه ما به شما برخی از درمان های طبیعی با توجه به شرایط خاص خود را.



:: برچسب‌ها: علل عضلانی گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه,


سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

تنگی نفس در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

تنگی نفس در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه
 
افرادی که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه خواهد شد بسیاری از نشانه ها و عوارض توسعه . تنگی نفس یکی از علائم که مردم حمله می باشد. چگونه تنگی نفس رخ می دهد ؟ چگونه به مقابله با آن ؟ در این مقاله، شما پاسخ دریافت کنید.

چگونه تنگی نفس رخ می دهد ؟

A. در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، عملکرد کلیه ها به شدت آسیب دیده است. کلیه ها مسئول ترشح هورمون های به نگه داشتن بدن سالم است. EPO یکی از مهم هورمون است که مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون است . سلول های قرمز خون خواهد اکسیژن را به تمام قسمت های بدن ما حمل ، که انرژی برای انجام کار ما را فراهم خواهد کرد . از آنجا که کلیه ها مشکل دارند ، وجود خواهد داشت ترشح کمتر EPO و سلول های قرمز خون کمتر است. بنابراین بدن ما در شرایط هیپوکسی است ، که به شما تنگی نفس به ارمغان بیاورد.

ادم B. ریوی از عوارض شدید بیماری کلیه است . تنگی نفس از ویژگی های بارز ادم ریوی است .

C. بیماران در مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی اغلب در ایمنی پایین می باشد. این محیط مساعد برای مزاحم از ویروس های خارجی فراهم می کند، که به عفونت ، به ویژه عفونت ریوی موجب خواهد شد. تنگی نفس رخ می دهد اگر یک عفونت ریوی مشکل.

چگونه به مقابله با تنگی نفس در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ؟

از بالا ما می توانید ببینید که علل ریشه ای تنگی نفس عملکرد پایین کلیه است. بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان این علائم به طور کامل، بهبود عملکرد کلیه وظیفه اولیه است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ؟ در اینجا داغ فشرده سازی درمانی است که به شدت توصیه می شود. در این روش درمانی طبیعی و بی خطر است. این نه تنها می تواند به تخلیه مواد سمی در خون، بلکه به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، تنگی نفس ، رها خواهد شد . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید از دکتر اینترنتی به طور مستقیم و یا از شما می توانید در زیر یک پیام را ترک کنند. شما یک پاسخ ظرف 48 ساعت دریافت خواهید کرد.

آیا شما آنچه را که در مورد تنگی نفس می خواهید در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ؟ اگر شما در مورد اطلاعات ذکر من روشن نیست ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال ، من توضیح مفصل تر را برای شما !



:: برچسب‌ها: تنگی نفس در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه,


سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

راه آسان برای کنترل کراتینین 9.3

راه آسان برای کنترل کراتینین 9.3

 
پرسش : با یک آزمایش خون اخیر نشان می دهد که سطح کراتینین من 9.3 است . این مشکل اصلی است . لطفا به من راه آسان برای کنترل کراتینین 9.3 و به یک زندگی سالم بگویید. با تشکر !

پاسخ : خوشحالم برای دریافت پیام خود را . سطح کراتینین بالا مشکل مشترک از افراد مبتلا به بیماری های کلیوی است . کراتینین محصول متابولیسم عضله را ، که باید از بدن توسط کلیه ها تصفیه شده است. وقتی کلیه ها آسیب دیده است، کراتینین در خون تجمع می یابد ، زیرا کلیه ها قادر به خوبی آنها را فیلتر نیست . بنابراین سطح کراتینین بالا است نیز یک شاخص از صدمه به کلیه ها تا حدی. سطح کراتینین نرمال در محدوده 0.5-1.2 میلی گرم / دسی لیتر است . کراتینین 9.3 بسیار بالاتر از محدوده طبیعی است.

آیا دکتر خود بخواهید شما را به انجام دیالیز ؟ دیالیز یک درمان معمول برای کاهش سطح کراتینین بالا است. اما از آن است که بهترین درمان برای آن بیماران آوردن بسیاری از عوارض جانبی نیست. علاوه بر این، آن را اغلب بیماران ساعت طول می کشد به انجام دیالیز . در اینجا من به شما برخی از روش های آسان برای کنترل کراتینین 9.3 را معرفی نماید.

فشرده سازی درمانی داغ . این یک درمان طبیعی است که از طب سنتی چینی توسعه یافته است. این است که به خارج استفاده می شود. دستگاه اسمز خواهد دارو ریز پردازش به بافت کلیه به طور مستقیم نفوذ . این گیاهان می تواند نه تنها جلب زباله های اضافی ، بلکه ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده . در این روش درمانی مناسب و راحت است . کراتینین 9.3 را می توان با این درمان را کاهش داده و از آن آسان است به بالا رفتن دوباره.

درمان رژیم غذایی . از آنجا که شما با کراتینین 9.3 مشکل ، شما باید توجه بیشتری به رژیم غذایی خود پرداخت . رژیم غذایی کم پروتئین به مصرف به کاهش تولید نیتروژن اوره ، که باید توسط کلیه ها فیلتر شده ، ضروری است. رژیم غذایی کم نمک باید انجام شود برای جلوگیری از فشار خون بالا و احتباس آب و سدیم . هر کس سزاوار یک رژیم غذایی خاص، شما می توانید مرا به kidneyask@hotmail.com ارسال اگر شما می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی و درمان های دیگر برای کنترل کراتینین 9.3 .



:: برچسب‌ها: راه آسان برای کنترل کراتینین 9, 3,


یک شنبه 20 بهمن 1392
ن : lafee

علل خارش پوست در نارسایی کلیه

علل خارش پوست در نارسایی کلیه

 خارش پوستعلائم ناراحت است . متاسفانه، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با آن مشکل. آیا شما می خواهید به دانستن علل خارش پوست در نارسایی کلیه ؟ من دنبال برای پیدا کردن پاسخ .

چون 1

کلیه ها مسئول تخلیه مواد زائد اضافی در خون می باشد. در نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه تا حد زیادی کاهش یابد. آنها دیگر قادر به خوبی به پایان برسد آثار خود را . بنابراین مواد زائد در خون تجمع می یابد. این مواد زائد در خون نه تنها باعث آسیب به اندام های داخلی بلکه تحریک پوست، باعث احساس خارش دار باشد.

چون 2

کلیه ها همچنین مسئول فیلتر کردن الکترولیت های اضافی در خون است. کلیه ها آسیب دیده نتواند به حفظ این تعادل می باشد. فسفر یکی از مهم الکترولیت است . اما سطح بالایی از فسفر یکی از علت خارش پوست است .

چون 3

هنگامی که پیشرفت بیماری را به نارسایی کلیه، نه تنها عملکرد کلیه کاهش می یابد ، بلکه از عملکرد کلی فیزیولوژی کاهش می یابد. غده سباسه می تواند روغن به اندازه کافی ترشح به حفظ آب در پوست . بنابراین پوست ظاهر می شود به خشک . پوست خشک است همچنین می تواند سبب خارش پوست . در غیر این صورت ، اگر شما در دیالیز هستند، پوست خشک خواهد شد جدی تر به دیالیز می تواند دست دادن آب بدن شود که به خارش پوست منجر شود.

نکاتی برای از بین بردن خارش پوست .

آیا حمام آب گرم نیست. شما می توانید پوست خود را تمیز با پاک پوست خود را با هر روز آب گرم نگه دارید.

آیا پوست خراش نیست. خاراندن به آسانی به با ارائه محیط زیست برای میکروب ها باعث عفونت .

آیا کرم بدن با ماده شیمیایی استفاده نمی کند، که به تحریک به پوست موجب خواهد شد.

برای راهنمایی بیشتر؟ شما می توانید دکتر را آنلاین به طور مستقیم. این را به صورت رایگان است . آنها شما را مهربان کمکبه من بدهید.

آیا شما یک درک کلی در مورد علل خارش پوست در نارسایی کلیه ؟ اگر شما هنوز هم سوال، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ دقیق ایمیل .



:: برچسب‌ها: علل خارش پوست در نارسایی کلیه,


یک شنبه 20 بهمن 1392
ن : lafee

آیا سرگیجه علت دیالیز

آیا سرگیجه علت دیالیز

آیا علت دیالیز سرگیجه ؟ این است که اغلب توسط بیماران دیالیزی پرسید. برخی از بیماران از سرگیجه رنج می برند در طول یا بعد از دیالیز . حالا اجازه دهید در مورد این سوال صحبت کنید.

آیا علت دیالیز سرگیجه ؟

دیالیز استفاده شده است که عملکرد کلیه افت به 15 ٪ و یا حتی کمتر . آن دسته از بیماران که با علایم جدی مشکل ، مانند فشار خون بالا، تورم ، خارش پوست ، گرفتگی عضلانی، و غیره نیز پیشنهاد را به انجام دیالیز . دیالیز کافی می تواند کمک به تسکین برخی از علائم و کنترل پیشرفت بیماری .

با این حال، دیالیز نیز چیزی است که بسیاری از بیماران را بترساند. دلیل این است که دیالیز بیماران آوردن بسیاری از اثرات جانبی ، که آنها را دیوانه خواهد شد درایو . سرگیجه یکی از شایع عوارض دیالیز است .

چگونه دیالیز باعث سرگیجه ؟

دیالیز کمک می کند تا کلیه تخلیه برخی از سموم اضافی و آب در خون است. اگر بیماران به خوبی در فواصل دیالیز کنترل مصرف آب و مصرف آب بیش از حد، آب اضافی در بدن شما باقی بماند. هنگامی که شما در دیالیز هستند، آب اضافی خواهد شد در یک زمان تخلیه شده است. افت ناگهانی مایعات در خون فشار خون پایین است که علت اصلی سرگیجه شود.

چگونه به مقابله با سرگیجه در طی و یا بعد از دیالیز ؟

اگر شما در دیالیز هستند، شما نیز باید مدیریت مصرف آب است. اگر شما خروجی ادرار خیلی زیادی ندارد ، شما باید مصرف آب را محدود به نگه داشتن وزن خشک خوب است.

دکتر بگویید اگر شما احساس سرگیجه در طی و یا بعد از دیالیز . او برخی از تغییرات به دیالیز بعدی خود را .

اگر شما در حال مصرف داروهای ضد فشار خون ، صحبت با دکتر حضور خود را که آیا شما می توانید آنها را قبل از دیالیز است. معمولا، این داروها به قبل از دیالیز گرفته شده برای آنها به فشار خون پایین ، که به سرگیجه می انجامد پذیر نیست.

آیا علت دیالیز سرگیجه ؟ من فکر می کنم که شما چیزی از این گذر کردم . اگر شما هنوز هم سوال در مورد عوارض جانبی دیالیز یا درمان آنها را داشته باشد ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com یک پیام زیر ترک ، دکتر کلیه را به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید ! بهترین آرزوها !



:: برچسب‌ها: آیا سرگیجه علت دیالیز,


جمعه 18 بهمن 1392
ن : lafee

بهترین راه برای افزایش GFR شما

بهترین راه برای افزایش GFR شما

GFR ( میزان تصفیه گلومرولی ) است که معمولا به منعکس کننده عملکرد کلیه خود را ، و بیماری مزمن کلیه را به پنج مرحله با توجه به سطح GFR تقسیم شده است. برای افزایش GFR خود را تنها راه برای معکوس کردن این شرایط می شود. در حال حاضر ما به دنبال برای کسب اطلاعات بیشتر .

نگاهی به ایمنی و بهره وری را به حساب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در اینجا توصیه می شود. این درمان در حال حاضر هزاران نفر از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر جهان کمک کرده است با توجه به ایمنی آن ، اثر بخشی بالا ، مدت زمان کوتاه و هزینه های معقول . بنابراین ارزش آن را دارد که توسط بیشتر بیماران شناخته شده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توسعه های جدید از داروهای گیاهی چینی است ، اما متفاوت از داروهای گیاهی چینی خوراکی . بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فقط نیاز به روی تخت دراز به آن را . دو کیسه های پر شده با داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده ، بیماران نیاز به چیزی جز لذت بردن از این درمان است. احساس مصرف دارو میکرو چینی Osmotherapy به عنوان انجام ماساژ چینی، بسیار راحت توصیف کرد.

پس چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار برای افزایش GFR خود را ؟ به منظور مطمئن شوید که مواد فعال از داروها به طور مستقیم می تواند به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت ، دستگاه اسمز استفاده خواهد شد. از طریق توابع از جمله از بین بردن دولت ایسکمیک و anoxic در کلیه ها ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA ، صدمه به کلیه ها می شود را تعمیر خواهد کرد ، و عملکرد کلیه ها خواهد شد به تدریج بهبود یافت. با بهبود از سطح GFR ، علائم و عوارض خواهد شد به طور طبیعی تحت درمان و کیفیت زندگی خواهد شد بهبود یافته نیز هست.

در حال حاضر شما باید یک ایده کلی در مورد چگونگی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک می کند تا بالا بردن سطح GFR خود را داشته باشد. اگر هنوز هم داشتن هر گونه سوال در پیگیری ، در صورت تمایل یک پیام زیر برای ما ارسال کنید یا به ما ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ، ما خوشحالیم که کمک کند.



:: برچسب‌ها: بهترین راه برای افزایش GFR شما,


جمعه 18 بهمن 1392
ن : lafee

گوشت و بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloaj

گوشت و بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloaj
 

و بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloajدوست دارد به خوردن گوشت بیش از حد ، پس از آن بیمار بیمار با Baloaj مجموع خوردن گوشت به عنوان امکان پذیر است؟ و بسیاری از بیماران می خواهند به Aarafo پاسخ، و در حال حاضر، این مقاله به شما خواهد گفت ، و ترجیح می دهند به عنوان خوانده شده .

گوشت از بسیاری از ، بسیاری از مردم را تایپ کنید و دوست دارد به خوردن ، و اگر شما بیمار مبتلا به نفروپاتی Baloaj، و به شما خواندن این مقاله Baltesel . و می تواند گوشت را برای بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloajبخورند. و بعد، به ما اطلاع دهید دلیلی برای آن .

و برای اولین بار ، مواد تشکیل دهنده برای گوشت. لاغر و حاوی مقادیر متنوعی از مواد غذایی بسیاری از ، و می تواند مواد در انسان ، مانند یک پروتئین پلکسر و چربی و نمکهای معدنی و غیره ارائه اما بدن برای بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloajضعیف است ، و این مواد Altmama ، و آسیب ها خورد نمی کند و تولید مواد نمی باقی مانده ، اگر غذا خوردن بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloajگوشت ، و بهبود زخم ها و در کل ، و مورد شدید از این بیماری که ممکن است کمک کند . بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloajگوشت نمی خورند بهتر است.

دوم، در مورد این بیماری را در بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloaj. و بدن ضعیف برای بعضی از بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloaj A، می کند و برخی مواد غذایی خاص مصرف نمی Allmaah . و نوع گوشت زیاد و گوشت گاو و گوسفند تعلق دارد، اما این سوء هاضمه گوشت. و اگر بیمار بیمار با Baloaj کل است ، غذا خوردن و سرب ممکن است به این بیماری ، مانند عفونت و بیماری های دستگاه گوارش و غیره است

اوه دوست عزیز ، و در حال حاضر، ما به تمام گوشت و بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloajنهایی ارائه شده است، و اگر شما می خواهید بدانید این است که اطلاعات در مورد بیماری یاBaloaj کل می خواهند بدانند که روش درمان را با او ، و شما می توانید پست الکترونیکی به ما در هر زمان ارسال و پاسخ شما و شما را در apse کمک کند. اوه دوست عزیز ، و من امیدوارم که این مقاله به شما که ممکن است کمک خواهد کرد ، و من امیدوارم که شما از این بیماری را التیام بخشد ، و اگر شما نیاز به کمک ، با ما تماس بگیرید و خوش شما .

kindeyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: گوشت و بیماران مبتلا به نفروپاتی Baloaj,


جمعه 18 بهمن 1392
ن : lafee

ممکن است نفروپاتی و عوارض فشار خون بالا منجر شود

ممکن است نفروپاتی و عوارض فشار خون بالا منجر شود

مشخص است که بیماری کلیه عوارض بسیاری رخ می دهد، و ممکن است نفروپاتی و فشار خون بالا عوارض منجر شود، شما مبتلا به نفروپاتی و فشار خون بالا بیمار است؟ آیا شما می خواهید به دانستن پاسخ ؟ و ترجیح می دهم به خواندن این مقاله ، و پاسخ آنها .

اوه دوست عزیز ، و عوارض کلی و فشار خون Iartvaa موجب عوارض متعدد ، و ما می دانیم که Baltesel بعدی اجازه دهید .

و سکته مغزی است. و بیشتر بیماران مبتلا به نفروپاتی و فشار خون بالا سکته مغزی . و بیماران مبتلا به نفروپاتی و فشار خون بالا، سکته مغزی مجروح و آنها رایج است. و فشار خون بالا است . هنگامی که آلوده بیماران مبتلا به نفروپاتی و فشار خون بالا ، سکته مغزی و برخی از بیماران نشان می دهد علائم مانند سرگیجه، سردرد ، استفراغ، و بی حسی و تاری دید و ... اوه دوست عزیز ، و اگر شما بیمار مبتلا به نفروپاتی و فشار خون بالا هستید، و شما علاقه مند به تغییرات فیزیکی Altmama می باشد.

و دوم ، بیماری های قلبی . و Tieih برای نفروپاتی و فشار خون بالا تسهیم . و بیماران مبتلا به نفروپاتی و فشار خون بالا ناشی از Alshla ، و این عوارض برای بیماران مبتلا به نفروپاتی و فشار خون بالا . و در نتیجه این بیماری امکان پذیر است.

سوم است، اما به بیماری های قلبی و عروق خونی . دلیل این امر این صفحه نمایش از فشار خون بالا . باید بیماران مبتلا به فشار خون بالا نفروپاتی و کاهش فشار خون، و کاهش آسیب از کل .

و در حال حاضر، همه ما ممکن است نفروپاتی و عوارض فشار خون بالا نهایی منجر شود، و اگر شما مشکلات نیست، و یا اگر شما می خواهید در مورد اطلاعات می دانید، و شما می توانید پست الکترونیکی به ما در هر زمان ، ارسال و پاسخ دادن به شما و به شما کمک کند که ممکن است. یا اگر شما می خواهید بدانید روش درمان نفروپاتی و فشار خون بالا، و می تواند به چین، زیبا، و روش درمان بسیاری ، و آخرین ، من امیدوارم که این مقاله به شما که ممکن است پس از آن Ttaalaa کمک خواهد کرد ، و من امیدوارم که شما از این زخم التیام یابد Alambkra بیماری ، و خدا به شما برکت دهد ، به خواست خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: ممکن است نفروپاتی و عوارض فشار خون بالا منجر شود,


پنج شنبه 17 بهمن 1392
ن : lafee

چرا قهوه نیست خوب برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

چرا قهوه نیست خوب برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

قهوه یک نوشیدنی بسیار محبوب در میان مردم در سراسر جهان است . با این حال، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی امکان پذیر نیست به آن را می نوشند به طور کلی. در اینجا شما نه تنها در مورد همین دلیل قهوه است قبول برای بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه نیز اطلاعات دیگر در مورد درمانی که به شما به ارمغان می آورد امید تازه ای یاد بگیرند.

چرا قهوه است قبول برای بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه ؟

کافئین موجود در قهوه می تواند شما را هیجان زده می کند، تحریک عروق خونی و تسریع ضربان قلب و ترویج ترشح کورتیزول و آدرنالین . با این حال، مصرف بیش از حد قهوه به افزایش سریع در کورتیزول و آدرنالین ، که به احتمال زیاد در تاکی کاردی بطنی ، ضربان زودرس بطنی ، افزایش فشار خون و بی خوابی شود.

آنزیم می تواند مواد زائد در خون از بدن با انحلال فعال سازی حساب حذف ، انتقال مواد اسیدی به alkalescence آنهایی که ، ترویج گردش خون و افزایش ایمنی . با این حال، کافئین خواهد شد که توسط کبد به کمک آنزیم های شکسته . آنزیم بیشتری مورد استفاده قرار گیرد به شکسته شدن کافئین ، کمتر مورد استفاده برای مقابله با زباله در خون می شود را ترک خواهد کرد ، که باعث می شود ضایعات بیشتر به ساخت تا در خون و افزایش kidneys'burden .

بهترین زمان برای کلیه ها برای از بین بردن مواد سمی است از 23pm تا 01:00 . اگر بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیوی از بی خوابی به علت مصرف بیش از حد قهوه ، رنج می برند کلیه که کار از بین بردن مواد سمی به خوبی انجام نمی شود. در آن صورت، ایجاد می کند از مواد زائد در بدن را بهبود عملکرد کلیه اثر می گذارد . بنابراین به طور کلی، بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه هستند پیشنهاد به نوشیدن قهوه بیش از حد نیست.

اطلاعات دیگر در مورد مرحله شکست 4 کلیه

در واقع مرحله 4 نارسایی کلیه هنوز هم می تواند معکوس شود . و به کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه بهترین راه تبدیل می شود. اگر شما علاقه مند به پیشنهادات دیگر رژیم غذایی هستند، شما استقبال یک پیام زیر برای ما را ترک کنند. اگر شما میخواهید بدانید که انتخاب های دیگری مورد استفاده در کشورهای دیگر ، شما می توانید ما را به kidneyfailure@hotmail.com ایمیل . مهم نیست که چه سوال خود است ، ما مطمئنا شما ظرف 48 ساعت پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: چرا قهوه نیست خوب برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,


پنج شنبه 17 بهمن 1392
ن : lafee

صفحه اصلی درمان برای کاهش سطح سرمی کراتینین 3.8

صفحه اصلی درمان برای کاهش سطح سرمی کراتینین 3.8
 
بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از سطح کراتینین سرم بالا رنج می برند. صفحه اصلی درمان در میان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر محبوب است. تعداد فزاینده ای از مردم در جستجوی درمان خانگی برای کاهش کراتینین سرم 3.8 . حالا اجازه دهید در مورد آن در این مقاله صحبت کنید.

زمانی که کلیه ها به خوبی عمل نمی کند ، سطح کراتینین سرم بالا خواهد شد . اگر کراتینین در خون برای مدت طولانی باقی می ماند ، آن را باعث آسیب میشود. آن را به طول عمر سلول های کوتاه . بیماران می توان به راحتی به احساس خستگی و خواب آلودگی . بنابراین مهم است را به سطح کراتینین سرم بالا به پایین . در اینجا برخی از داروهای خانگی پیشنهاد می باشد.

درمان رژیم غذایی .

رژیم غذایی اولین چیزی که شما باید توجه است . با رژیم غذایی unproper ، سطح کراتینین خود را به رشد خود ادامه خواهد داد . یک رژیم غذایی علمی به شما امکان بیشتری برای غلبه بر این بیماری را . از آنجا که کراتینین محصول از عضلات است ، به شما پیشنهاد به خوردن غذاهای کم پروتئین . کاهش مصرف گوشت مفید خواهد بود .

خوب است برای کنترل مصرف سدیم برای جلوگیری از فشار خون بالا و احتباس آب و سدیم ، که بیشتر آسیب خواهد کلیه ها و بالا بردن سطح کراتینین . برای لیست مواد غذایی دقیق ، از شما استقبال به دکتر آنلاین بپرسید !

درمان فشرده سازی داغ .

در این روش درمانیدرمان خانگی برای کاهش کراتینین 3.8 است. این متفاوت است از همه درمان های غربی است. این در ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه هدف . این است که به خارج استفاده می شود. بیماران می توانند آن را در خانه انجام دهد. با یک دستگاه اسمز ، گیاهان خواهد شد به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. سرم کراتینین 3.8 تواند به کاهش خواهد کرد اگر عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است . بسیاری از بیماران که این درمان را دریافت کرده اند همه دستیابی به اثرات خوب و آشکار است. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: صفحه اصلی درمان برای کاهش سطح سرمی کراتینین 3, 8,


پنج شنبه 17 بهمن 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه : چگونه به دور ماندن از دیالیز

نارسایی کلیه : چگونه به دور ماندن از دیالیز

دیالیز غیر قابل اجتناب است که نارسایی کلیه ایجاد می شود. با این حال، به نظر می رسد که دیالیز است که توسط بیماران مبتلا به بیماری کلیوی استقبال نیست. سپس این سوال وجود دارد : چگونه به مرحله دور از دیالیز اگر کسی به نارسایی کلیه را مورد حمله قرار ؟

چرا دیالیز استقبال نمی کند؟

دیالیز به عنوان درمان لازم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ، به ویژه در غرب شناخته می شود. اما به عنوان یک ماده در واقع، آن چیزی است که بسیاری از بیماران می خواهند برای جلوگیری است . دلیل این است که آن را به بسیاری از عوارض جانبی ، خواهد شد که بیماران آوردن بسیاری از درد تولید کند. بیماران در معرض خطر بیشتری با توجه به آن دسته از عوارض جانبی را اجرا خواهد کرد . تابع کوچک کلیه خواهد شد با دیالیز بهبود یافته است. بیشتر چه، دیالیز طولانی مدت آسیب رساندن به عملکرد کلیه انجام دهد. پس بیشتر و بیشتر مردم در حال جستجو برای جایگزین .

چگونه به دور از دیالیز اقامت با نارسایی کلیه ؟

هنگامی که پیشرفت بیماری را به نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. بنابراین اگر شما می خواهید به دور از دیالیز باقی بماند، اولین و مهم چیزی که برای انجام شده است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، کلیه ها می تواند به طور معمول کار می کنند.

هستند بسیاری از گزینه های جایگزین طبیعی برای دیالیز مانند داغ فشرده درمان ، چرخه درمان ، درمان با حمام کامل ، تنقیه درمانی ، فتیلهگذاری درمان وجود دارد. بر اساس وضعیت بیماری خود ، دکتر یکی از روش های درمانی برای شما انتخاب می کنید . تمام کسانی که درمان های طبیعی می باشد و آن را بدون عوارض جانبی برای بیماران . با این جایگزین های طبیعی، مواد سمی در خون آزاد شود و خواهد شد، و سلول های کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر . بنابراین عملکرد کلیه را می توان به عنوان یک نتیجه بهبود یافته است. اگر شما می خواهید بدانید که درمان مناسب برای شما می باشد ، شما می توانید گزارش های پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه : چگونه به دور ماندن از دیالیز,


پنج شنبه 17 بهمن 1392
ن : lafee

FSGS با کراتینین 6.9 : چگونه به کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز

FSGS با کراتینین 6.9 : چگونه به کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز

بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS از سطح کراتینین بالا رنج می برند. کاهش سطح کراتینین برای محافظت از کلیه ها بسیار مهم است . پس چگونه برای کاهش کراتینین 6.9 بدون دیالیز ؟

دیالیز برای رسیدن به سطح کراتینین بالا .

دیالیز به عنوان درمان لازم را برای کاهش سطح کراتینین بالا در غرب گرفته شده است. آن استفاده می شود به جای بخشی از کارهایی که کلیه ها از دست داد. هنگامی که عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده ، دیالیز اعمال می شود .

با این حال، دیالیز است درمان مناسب برای بیماری کلیوی نیست، زیرا می تواند یک سری از عوارض جانبی که آسیب رساندن به سلامت کلیه ها و حتی کل بدن تولید کند. بیمارانی که دیالیز می خواهد زیادی هم از نظر جسمی و ذهنی لخت . پس چگونه برای کاهش کراتینین بالا و بدون دیالیز ؟

کراتینین کمتر 6.9 بدون دیالیز .

درمان آلودگی خون .

مجموعه ای از فن آوری های تصفیه خون با تکنولوژی بالا به تصویب رسید ، از جمله جذب ایمنی ، تعویض پلاسما ، خونرسانی خون، و غیره، که پیشرفته تر از دیالیز می باشد. آنها نه تنها می تواند سموم micromolecule بلکه وسط و ابر مولکول سموم تخلیه . کراتینین اضافی و سموم دیگر خواهد شد از خون خارج شده و هیچ عوارض جانبی این فن آوری را به عنوان دیالیز می کند . هر گونه منافع ؟ رفتن و صحبت به دکتر آنلاین !

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی .

در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. آلودگی خون درمان در حال حاضر خون پاک برای بهبود سلول های کلیه و عملکرد کلیه ارائه شده است. این درمان اثر بهتری در ضایعات کلیوی است.

این است که به خارج استفاده می شود. با کمک دستگاه اسمز ، گیاهان خواهد شد به ضایعات کلیوی نفوذ و اثر را به طور مستقیم. هنگامی که سلول های کلیه ها تعمیر و عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، سطح کراتینین اضافی توان تخلیه خواهد شد ، بنابراین کراتینین 6.9 کاهش خواهد یافت . اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان طبیعی ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای مشاوره ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: FSGS با کراتینین 6, 9 : چگونه به کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز,


چهار شنبه 16 بهمن 1392
ن : lafee

روش های مختلف برای تورم در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

روش های مختلف برای تورم در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

به طور کلی، روش های مختلف برای تورم در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه عبارتند از مواد مخدر ( مانند دیورتیک ها) ، دیالیز و درمان رژیم غذایی . شما می دانید، روش های مختلف برای تورم اثرات مختلف درمانی . با این حال، بهترین راه برای درمان تورم در مرحله 4 نارسایی کلیه است ؟ در حال حاضر، اجازه دهید یک نگاهی به این درمان ها !

در مرحله اول، صحبت از مواد مخدر، شاید برخی از بیماران دیورتیک ها را انتخاب کنید. در حالی که دیورتیک برخی از عوارض جانبی در بدن انسان است. اگر بیماران مصرف این داروها برای مدت زمان طولانی ، از آن آسان است به علت اختلال تعادل الکترولیتی مانند هیپوناترمی و هیپوکالمی . برخی از علائم شامل تب، erythron و دیگر واکنش های آلرژیک ممکن است ظاهر می شود. علاوه بر این، وزن از بیماران ممکن است از دست بدهند و دیورتیک ها ممکن است به نارسایی کلیه منجر شود.

در مرحله دوم، دیالیز می تواند آب بیش از حد از بدن حذف ، اما دیالیز طولانی مدت ، عملکرد کلیه به طور کامل از دست داده، که می تواند توسط میزان ادرار کاهش یافته است به اثبات رساند. و در طول مدت دیالیز، دیگر سازمان های تغذیه مرخص خواهد شد . که به همین دلیل بیماران احساس خستگی و ضعف بعد از دیالیز است.

سپس، به درمان رژیم غذایی ، بیماران نیاز به محدود کردن مصرف نمک . و خوردن مقداری شکر ، مواد غذایی نشاسته بالا و روغن گیاهی مناسب . سبزیجات و میوه ها نیز ضروری است. همانطور که همه ما می دانیم ، آن است که عاقلانه به ایستادن و یا برای مدت طولانی نشسته ، پس از مصرف به طور منظم ورزش بسیار حیاتی است. علاوه بر این ، لطفا بیش از حد خسته نمی شود در هر زمان .

فشرده سازی گرما درمانی یک درمان طبیعی و بی خطر است. داروهای گیاهی چینی مورد استفاده در این درمان می تواند گردش خون ، تعمیر غشای پایه گلومرولی ، افزایش فیلتراسیون گلومرولی ، حذف پروتئین و اخراج سموم از بدن از طریق گسترش شریان کلیوی حمایت می کنند. علاوه بر این، طب گیاهی چینی دارای عملکرد بازگرداندن عملکرد سوخت و ساز کلیه است. و سلول های ذاتی کلیه نیز می تواند به طور موثر بهبود می یابند. پس از آن هیچ شکی نیست که تورم را می توان به طور کامل درمان می باشد. بیماران می توانند سلامت بدون هیچ گونه درد و یا عوارض جانبی پس از درمان فشرده درمان گرما دوباره به دست آورد .

فشرده سازی گرما درمانی بیماران می خواهد که روی تخت دراز به درمان به عنوان دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده است. آن را به عنوان ماساژ چینی توسط بیماران خارجی توصیف ، بسیار راحت است. اگر می خواهید برای درمان تورم های این درمان طبیعی و می خواهید بیشتر بدانید ، شما می توانید به ما یک پیام زیر را ترک کنند، ما در اینجا به شما ارائه می کند.



:: برچسب‌ها: روش های مختلف برای تورم در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,


چهار شنبه 16 بهمن 1392
ن : lafee

انتخاب طبیعی به بهبود عملکرد کلیه

انتخاب طبیعی به بهبود عملکرد کلیه

 
عملکرد کلیه با بدتر شدن بیماری کلیوی کاهش می یابد. بسیاری از بیماران به دنبال درمان های طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه است. در این مقاله، من به شما برخی از گزینه های طبیعی معرفی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی .

در این روش درمانی است که در طب سنتی چینی است. این است که به خارج با یک دستگاه اسمز استفاده می شود. بدون عوارض جانبی این درمان را به بیماران . این بیماران نیاز به انجام چیزی جز دروغ روی تخت . آن را دوست دارد انجام یک ماساژ . پس از این درمان ، به شما احساس آرامش .

گیاهان اثرات در ضایعات کلیوی را زمانی که آنها به بدن خود را با دستگاه اسمزنفوذ . آنها می توانند به اهداف از جمله عروق گشاد خون، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تجزیه ماتریکس خارج سلولی دست یابد. عملکرد کلیه را بهبود بخشید خواهد شد اگر سلول های کلیه ها تعمیر. برای کسب اطلاعات ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال کنید.

سلول های بنیادی .

در این روش درمانی یک درمان طبیعی است. آن را در از بین بردن پیچیده ایمنی بدن، بهبود عملکرد کلیه و تنظیم ایمنی نظم هدف . در این روش درمانی شامل شش مرحله : آزمون های ایمنی ، ترخیص کالا از گمرک ایمنی ، بلوک ایمنی ، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی . در جریان این فرایند، ساختار کلیه خواهد شد بازسازی و عملکرد کلیه خواهد شد بهبود یافته است زیادی. میخوام اطلاعات بیشتر ؟ صحبت به دکتر آنلاین .

درمان رژیم غذایی .

رژیم غذایی یک گزینه طبیعی مهم در جهت بهبود عملکرد کلیه است. یک رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری . معمولا، به شما پیشنهاد به خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین برای کاهش بار کلیه ها. رژیم غذایی کم نمک نیز ضروری است و به کاهش خطر احتباس آب و سدیم و فشار خون بالا . غذاهای ویتامین بالا مانند میوه ها و سبزیجات تازه پیشنهاد به منظور افزایش ایمنی و دوباره پر کردن مواد . هر کس سزاوار یک رژیم غذایی خاص. آن را با تغییر وضعیت بیماری تغییر می کند. بنابراین شما باید دکتر خود را برای یک برنامه رژیم غذایی خاص مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: انتخاب طبیعی به بهبود عملکرد کلیه,


چهار شنبه 16 بهمن 1392
ن : lafee

طول عمر متوسط ​​FSGS در دیالیز

بسیاری از بیماران در مورد طول عمر به طور متوسط ​​از FSGS در دیالیز مراقبت . حالا اجازه دهید در مورد این سوال به شدت مورد بحث صحبت کنید.

FSGS اشاره به کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز . این علت اصلی سندرم نفروتیک است . گزارش شده است که این بیماری دارای پاسخ به درمان . بسیاری از بیماران به نارسایی کلیه در 5-10 سال هستند و بعد دیالیز اجرا خواهد شد .

هنگامی که ما در مورد طول عمر FSGS در دیالیز صحبت می کنید، بسیاری از عوامل باید در نظر مانند علائم ، عوارض ، رژیم غذایی، وضعیت جسمی ، درمان و پاسخ به درمان گرفته شده است . برخی عوامل مانند مقادیر زیادی از پروتئین ، فشار خون بالا و چربی خون خواهد شد اسکلروز گلومرول شتاب. حدود 45 درصد از کسانی که توسط پروتئین های سنگین مورد حمله قرار می توانند از طریق 10 سال زندگی می کنند.

دیالیز به عنوان درمان جایگزین در هنگام پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه محسوب می شود. سپس آنچه را که امید به زندگی از FSGS در دیالیز است ؟ برای اینکه صریح و بی پرده ، هیچ کس نمی تواند طول عمر دقیق آن بدون دانستن بیماری خاص و وضعیت جسمی بگویید. شما می توانید گزارش های پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ دقیق ارسال کنید.

با این حال، شما ابتدا باید روشن سازد که دیالیز تنها روش جایگزینی است . اگر شما از دیالیز ، شما باید بسیاری از اثرات جانبی ، که می تواند طول عمر بیماران مبتلا به FSGS کوتاه رنج برده اند.

در میان تمام عوامل موثر ، درمان مهم است. اگر درمان می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، طول عمر را می توان تا زمانی که ممکن است طولانی تر باشد. چه درمان است مانند یک تابع ؟ آیا شما از پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شنیده ؟ این درمان یک درمان طبیعی ، بر اساس طب سنتی چینی است . چه چیزی باعث آن مختلف است که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده را بهبود بخشد. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد ، شما می توانید به دکتر آنلاین صحبت کنید. آنها شما را به خدمات دوستانه فراهم می کند.



:: برچسب‌ها: طول عمر متوسط ​​FSGS در دیالیز,


چهار شنبه 16 بهمن 1392
ن : lafee

چگونه برای درمان تورم در بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه برای درمان تورم در بیماری کلیه پلی کیستیک
 
تورم همیشه اذیت بیشتر بیماران کلیوی کمیت و کیفیت خود را از زندگی بد . مهم نیست که شما کودکان و بزرگسالان می باشد ، آن را حمل مشکل بزرگ برای شما . چگونه برای درمان تورم در بیماری کلیه پلی کیستیک ؟

فشرده سازی درمانی داغ

درمان فشرده سازی داغ یک درمان موفق خلاصه با استفاده بالینی است . این است که خارجی اعمال شده و هیچ عوارض جانبی نیز هست. این نظریه از این درمان این است که داروهای موثر تراش فوق العاده ریز و کاملا آزاد و اجازه دهید دارو به ضایعات کلیوی نفوذ ، در نتیجه دستیابی به هدف درمان بیماری های کلیوی است. به این ترتیب، عملکرد کلیه های شما خواهد شد بدیهی است که بهبود یافته و تورم به تدریج ناپدید می شوند. اگر شما علاقه در مورد این درمان ، شما می توانید به دکتر آنلاین ما صحبت کنید.

خانه پرستاری

تورمعارضه مزمن است که می تواند بدتر با توجه به تغییر خلق و خو ، خستگی کنید و جست و خیز آسیب است . برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک ، بسیار مهم است برای حفظ روحیه خوب و اعتماد به نفس را به تسخیر این بیماری است. هنگامی که تورم جدی است ، ورزش شدید ممنوع می باشد . درباره رژیم غذایی برای تورم در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک ، مواد غذایی توصیه می شود باید تازه، ظریف و با تغذیه غنی باشد. شما باید از سدیم و مایعات در طول غذا برای جلوگیری از احتباس آب و سدیم و تشدید تورم را محدود کند. اگر شما علاقه در مورد خانه سالمندان برای تورم خود را در کلیه پلی کیستیک بیماری detailedly ، لطفا به ما یک پیام زیر را ترک کنند.

در یک کلام، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید درمان به طور فعال به دریافت و مصرف دارو علمی . بیشتر علایم تورم را می توان تا حدی کنترل شده ، و وضعیت ثابت خواهد شد. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد نحوه درمان تورم در بیماری کلیه پلی کیستیک ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: چگونه برای درمان تورم در بیماری کلیه پلی کیستیک,


چهار شنبه 16 بهمن 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه

چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه

کیست کلیه یک بیماری شایع کلیوی است و شرایط هر بیمار از دیگران متفاوت است. سپس ، چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه تبدیل به یکی از مشکلات نگران از بیماران مبتلا به کیست کلیوی است.

چه تاثیر می گذارد پیش آگهی از کیست های کلیوی ؟

کیست های کلیه را می توان به کیست کلیه ساده و کیست های پیچیده کلیه با توجه به وضعیت کیست تقسیم شده است. کیست ساده کلیه بدون علامت واضح است آسیب کمتر به بدن در حالی که کیست پیچیده کلیه جدی تر و بیشتر احتمال دارد که به نارسایی کلیه است. بنابراین، کیست ساده کلیه یک پیش آگهی بهتری دارند در مقایسه با کیست پیچیده کلیه است. علاوه بر این، سن، جنس و میزان کیست خواهد شد و پیش آگهی از کیست کلیه اثر می گذارد .

چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه

ما می توانیم از بالا می دانیم که برخی از عوامل تغییر ناپذیر شده توسط مردم است. اما ما می توانیم گام های عملی برای بهبود پیش آگهی از کیست های کلیوی است. چه ما در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که به کوچک کردن کیست ، جلوگیری از پارگی کیستیک و حذف مایع کیستیک از بدن است.

* کم نمک، کم چربی ، پروتئین با کیفیت بالا و بالا ، ویتامین رژیم غذایی همیشه پیشنهاد برای بیماران مبتلا به کیست های کلیوی است. غذاهای با پروتئین غنی هستند ممنوع است. علاوه بر این، حفظ روحیه ی خوب و ورزش به درستی هر روز کمک بزرگی در روند کوچک شدن کیست می دهد. شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای جزئیات بیشتر ارسال کنید.

* پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به شدت به بهبود پیش آگهی از کیست های کلیه توصیه می کنند. این یک درمان به تازگی ایجاد شده است و هیچ عوارض جانبی . داروهای کارآمد را به ضایعه کلیوی با دستگاه اسمز نفوذ . این می تواند به سلولهای پوششی جلوگیری از تولید مایع کیستیک و افزایش نفوذپذیری دیواره کیست . بنابراین مایعات کیستیک خواهد از بدن بروید. آنچه مهم تر است ، می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و اجازه دهید کار کلیه به صورت عادی.

به منظور بهبود پیش آگهی از کیست کلیه، روش باید سعی شود که چه چیزی به ارزش تلاش است . به خاطر سلامتی خود و خانواده خود ، رفتن و قدم هایی را برای بهبود پیش آگهی از کیست های کلیوی است. اگر سوالی دارید که در راه مبارزه با بیماری کلیه، ما یک پیام زیر را ترک کنند. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه,


چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

مزایای ورزش برای بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت

مزایای ورزش برای بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت

ورزش و اساس رژیم غذایی برای درمان بیماری های کلیوی ناشی از دیابت . اگر این درمان بیمار را شامل نمی شود Ariyado بدنی و رژیم غذایی ، شاید Ntejah خوب است. معمولا، از مزایای Riyash فیزیکی بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت در این مقاله است.

اول، کاهش سطح قند خون است.

شما می توانید انسولین فیزیکی تقویت می کند. می تواند قند بدن خورد . پس از آن ، می تواند بیمار را به کاهش قند خون کمک کند.

دوم، کاهش سطح چربی خون

در Alhadh ، بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت، نیست که Aldmoh قند بالا فقط بیمار اما من چربی خون بالا، فشار خون بالا، به معنی ارائه مشترک در بیماری کلیوی ناشی از دیابت . و همچنین ، فشار خون بالا Almakhltrh بزرگ برای بیماری های قلبی و نارسایی قلبی ، و غیره . از این مطالعه، می توان کاهش سطح فیزیکی ، چربی خون و کلسترول و پیشگیری از بیماری های قلبی و غیره.

سوم، افزایش اثر بخشی داروهای

این معلوم است که ورزش می تواند کمک به مردم برای Anfas وزن . از مطالعه ، پس از از دست دادن وزن ، اثر بخشی داروها را به خوبی .

چهارم، تقویت عضلات فیزیکی است.

در واقع ، می تواند عضلات فیزیکی بیمار را تقویت و تقویت سیستم ایمنی بدن .

پنجم، می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ورزش با دیابت کمک Sier ایجاد اعتماد به نفس برای دیگر بازدیدکننده داشته است .

در حال حاضر، بیش از بیش بیماری های کلیوی بیماری های ناشی از دیابت و بیمار بیماری کلیوی می ترسم فکر می کند به دیابت است که یک بیماری علاج ناپذیر ایجاد می شود، آن است که اگر مبتلا به این بیماری ، ممکن است نیاز به قرعه کشی مرگ . در واقع، اگر بیمار می تواند به بیماری های کلیوی ناشی از درمان دیابت و شیوه ای مناسب را انتخاب کنید ، به خوبی می تواند تسلط صورت بیماری و یا جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه و غیره .

شما می توانید با Canutorna آنلاین به بحث در مورد بیماری کلیوی ناشی از دیابت ، مانند بحث : درمان و آنچه را که رژیم غذایی مناسب و ورزش مناسب و چه و غیره مناسب چه می باشد.

البته، شما می توانید ایمیل ارسال به همچنین :

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: مزایای ورزش برای بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت,


چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

بیماری کلیه پلی کیستیک : سردرد و تهوع پس از دیالیز

بیماری کلیه پلی کیستیک : سردرد و تهوع پس از دیالیز
 

این بیماری، بسیاری از بیماری Alclemtaddh کیست دیالیز . اما در اینجا یک مشکل شایع است. چرا سردرد و تهوع بیمار بعد از دیالیز ؟ چه دلایلی ؟

علل سردرد بعد از دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کیست های متعدد

این شناخته شده است، بیماری کلیه پلی کیستیک به معنی کیسه های بسیاری را در کل و یا کل . اگر کیسه های Ntsult و یا توسعه بیماری کلیه پلی کیستیک ، احتمالا می تواند منجر کیسه در آینده و یا کل سلول به کل. سپس ماکرو می تواند کار عادی کار نمی کند. مانند : کل است که می تواند سموم و مواد زائد و آب از افزایش بدن و خون نمی شود. با گردش خون، می تواند تمام بدن از سموم برسد. اگر شما جمع آوری سموم در سر، می تواند سردرد منجر شود.

و همچنین، در سموم روده ای است که می تواند بیماری های دیگر می شود. شاید به دلیل بیمار می کند پلی کیستیک دیالیز بیماری کلیه به اندازه کافی ، این بیماری می تواند به دیگری منجر شود.

چگونه برای درمان یک بیماری بیمار کلیه پلی کیستیک ، سردرد و حالت تهوع ؟

در صورتی که این نگرانی ، شما باید دکتر خود بگویید. شاید که می تواند به درمان شما ، دکتر پروژه را تغییر دهید. مانند : نیاز به دیالیز کافی است. در واقع ، می تواند سموم دیالیز جزئی کوچک جابجا . نمی تواند جمع را جابجا تمام سموم از بدن و خون است. شما نیاز به در نظر درمان های دیگر دیالیز است .

در واقع، منشاء این علائم ، بیماری کلیه است. اگر ما می خواهید برای بهبود این نشانه ها شما باید بیماری کلیه پلی کیستیک اولین درمان . چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ؟ در واقع، می توان آن را به عنوان درمان بیمار Almdja طب سنتی چینی و طب غربی استفاده می شود. مانند : کل Aisalah بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیه و تاخیر در توسعه از کیسه های کوچکتر و کوچکتر و یا کیسه های و غیره.

برای بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار، باید عفونت و Alankhrac از کیسه های اجتناب کنند.

اگر شما میخواهید بدانید که درمان Almdja طب سنتی چینی طب غربی ، شما می توانید پست الکترونیکی به ارسال :

kidneyarab@hotmail.com

در واقع، اگر ما می توانیم درمان صحیح را انتخاب کنید ، می تواند سردرد و حالت تهوع را بهبود بخشد



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک : سردرد و تهوع پس از دیالیز,


چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

آیا علت نارسایی کلیه از دست دادن وزن

آیا علت نارسایی کلیه از دست دادن وزن

آیا بین از دست دادن وزن و نارسایی مزمن کلیه وجود دارد؟ با از دست دادن ادامه در عملکرد کلیه ، یک سری از علائم یا عوارض یک به یک ظاهر خواهد شد. ما را دنبال کنید تا در مورد کاهش وزن و نارسایی کلیه را یاد بگیرند ؟

آیا از دست دادن کلیه ها ایجاد وزن ؟

وزن ما از دست دادن نتیجه نمونه و نشانه ای از نارسایی کلیه است. نارسایی کلیه مزمن، یک بیماری پیشرونده است که به تدریج بدتر می شود، می تواند به بیماران مبتلا به بارها و بارها تهوع و استفراغ تجربه به علت زباله های انباشته شده در بدن آنها شود. هنگامی که چنین علائم عود ، اثرات احتمالی می تواند شامل از دست دادن اشتها که منجر به تغذیه نامناسب و از دست دادن وزن . شکی نیست که سوء تغذیه و کاهش وزن خواهد شد و پیش آگهی از وضعیت بدی وجود دارد.

چگونه برای مقابله با از دست دادن وزن در نارسایی کلیه ؟

از اطلاعات ذکر شده در بالا ، ما می توانیم می دانیم که برای درمان تهوع و استفراغ راه اساسی می شود. در حالی که برای از بین بردن آن دسته از ضایعات و کار کلیه ها به طور معمول دوباره بهترین راه برای از بین بردن تهوع و استفراغ و درمان از دست دادن اشتها می شود. اگر شما نیاز به اطلاعات در مورد درمان ، توصیه می کنیم شما را به کلیک بر روی تهوع و استفراغ در مرحله 5 نارسایی کلیه : علل و درمان برای کسب اطلاعات بیشتر توسط خودتان.

پیشنهادات رژیم غذایی می تواند همچنین مفید

رژیم غذایی مناسب باید اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از دست دادن وزن رنج می برند مورد نیاز است. اگر بیماران در درمان دیالیز نبود، مصرف پروتئین محدود خواهد شد ، و پروتئین با کیفیت بالاانتخاب خوبی است. هنگامی که دیالیز آغاز می شود، محدودیت پروتئین خواهد بود که سخت است. شما در حال استقبال به ما ترک یک پیام در زیر و یا ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com به ما در مورد شرایط خود را بگویید، کارشناسان ما به شما مربوط به پیشنهاد رژیم غذایی برای کمک به مدیریت سوء تغذیه و کاهش وزن را .



:: برچسب‌ها: آیا علت نارسایی کلیه از دست دادن وزن,


چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

درمانی برای کاهش کراتینین بالا به سطح 7.8 در سندرم نفروتیک

درمانی برای کاهش کراتینین بالا به سطح 7.8 در سندرم نفروتیک

در زندگی روزمره ما ، تعداد زیادی از مردم در حال تحمل بیماری کلیه است. سندرم نفروتیک در حال حاضر تبدیل به یک علت شایع نارسایی مزمن کلیه . و سطح کراتینین بالا می تواند یک نشانه مشترک با توسعه این بیماری . ما را دنبال کنید تا در مورد درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا 7.8 در سندرم نفروتیک یاد بگیرند.

سطح کراتینین بالا 7.8 بدان معنی است که عملکرد کلیه خود را به شدت آسیب دیده است و این وضعیت در حال حاضر در آخرین مرحله از بیماری مزمن کلیه ، و ما می توانیم آن را به مرحله آخر بیماری کلیوی (ESRD) . بنابراین اگر آن را می توانید در زمان نمی تواند درمان شود، سطح کراتینین بالا خود را به با ظهور دیگر علائم و عوارض افزایش ادامه خواهد داد. به منظور مهار توسعه بدخیم این بیماری ، پزشکان ممکن است از توصیه های شما به انجام دیالیز .

صحبت از دیالیز درمان ، می تواند عملکرد دفعی کلیه جایگزین ، اما می تواند به جای تابع ترشح و سوخت و ساز در بدن را ندارد . اگر چه وضعیت کلی بهبود یافته است، عوامل بیماری زا هنوز هم وجود دارد . در نتیجه، دیالیز درمانی می تواند به سندرم نفروتیک را از ریشه درمان نمی کنند. آیا درمان بهتر برای بیماران وجود دارد؟ شاید ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوب شما است .

فن آوری هسته ای از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی با استفاده از داروهای گیاهی چینی موثر برای تعمیر آسیب کلیه ها. طب گیاهی طبیعی به طور کامل می تواند انتشار مواد تشکیل دهنده موثر برای در کلیه مجروح عمل می کنند. سپس با استفاده از مایع نافذ موثر و دستگاه های اسمز ، طب گیاهی موثر می تواند به داخل ضایعه کلیوی وارد کنید برای رسیدن به هدف از درمان موثر برای بیماری کلیه است. با صرف عروق خون ، ضد التهاب ، ضد انجماد ، ارائه عناصر غذایی و ترویج تکثیر DNA ، سموم و آب بیش از حد می تواند از بدن اخراج شد. و مقدار کراتینین به طور طبیعی کاهش می دهد. بنابراین، کاهش سطح کراتینین بالا 7.8 و سطح کراتینین بالا در سندرم نفروتیک یک واقعیت های این درمان می شود.

در این روش درمانی ابتکاری می تواند عوارض جانبی داروهای خوراکی از بین بردن و رسیدن به هدف از تعمیر کلیه آسیب دیده ، بهبود عملکرد کلیه ، کاهش مقدار کراتینین بالا در نهایت . به عنوان یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک ، اگر شما با درمان فعلی خود را برای رسیدن به سطح کراتینین 7.8 راضی نیست و می خواهم به دانستن بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، در صورت تمایل به ما اطلاع دهید، ما خوشحالیم که کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمانی برای کاهش کراتینین بالا به سطح 7, 8 در سندرم نفروتیک,


چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

چه اتفاقی می افتد اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار

چه اتفاقی می افتد اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار

چرا دیالیز بیماران را تجربه کاهش مقدار ادرار ؟ به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، اگر شما در حال حاضر در دیالیز بوده است ، ما بر این باور اطلاعات زیر می تواند مفید باشد .

چرا دیالیز بیماران را تجربه کاهش مقدار ادرار ؟

میزان ادرار کاهش یافته است به طور مستقیم به از دست دادن در عملکرد کلیه در ارتباط است. به عبارت دیگر، دیالیز قادر به متوقف کردن عملکرد کلیه از دست داده است ، هر چند آن را بسیار ضروری و مهم است گاهی اوقات. زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تحت درمان دیالیز، جریان خون در کلیه ها تبدیل خواهد شد کمتر به طور خلاصه ، که باعث آسیب بیشتر به کلیه ها . چه بیشتر، علاوه بر این که مواد زائد کمک دیالیز حذف و مایع بیش از حد از بدن و تسکین برخی از علائم یا عوارض است ، آن است که قادر به انجام هر کاری برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است . که به همین دلیل عملکرد کلیه است که هنوز هم از دست داده و بیماران دیالیزی تجربه حجم ادرار با درمان کاهش یافته است.

اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار چه اتفاقی می افتد ؟

اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار ، به این معنی خون کمی می رود از طریق کلیه ها و همه از عملکرد کلیه در حال حاضر از دست داده شده است.

آیا پیوند کلیه است تنها انتخاب و سپس؟

اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار را برای یک دوره زمانی طولانی ، شاید پیوند کلیه بهترین انتخاب می شود، و ما امیدواریم که بیماران می تواند یک پیوند موفق کلیه به زودی دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر بیماران دیالیزی هیچ ادرار کمتر از 6 ماه بود ، سپس آن را هنوز هم به احتمال زیاد برای جلوگیری از پیوند کلیه . اما برای اینکه کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه . امروزه جدیدترین نارسایی کلیه درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا در کلینیک استفاده می شود و تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان است . ما باید بگوییم آن را به ارمغان می آورد بیماران امید جدید . ما در اینجا به شما ارائه گزینه های درمانی برای کمک به بهبود کیفیت زندگی خود را ، بنابراین احساس رایگان به ما اطلاع دهید ، اگر شما هر گونه سوال پیگیری.



:: برچسب‌ها: چه اتفاقی می افتد اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار,


چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

باید چه کار کنم برای کراتینین بالا در رژیم غذایی توجه کنید

باید چه کار کنم برای کراتینین بالا در رژیم غذایی توجه کنید

شاید شما تعجب خوردن برخی از غذاها برای کاهش کراتینین بالا . برنامه رژیم غذایی به خوبی مدیریت می کند کمک می کند تا حدی. در مقایسه با درمان دارویی ، درمان رژیم غذایی هیچ عارضه جانبی و ارزان تر است.

اگر کراتینین بالا خود را با بیماری کلیوی ایجاد می شود ، برخی از غذاهایی که باید از خوردن و اجتناب وجود دارد. اگر شما آنها را به دقت مطالعه نمی کند، سطح کراتینین خواهد شد از بخت بد افزایش یافته است. من را دنبال کنید تا ببینید که چه باید به شما برای کراتینین بالا در رژیم غذایی اطلاع می دهد.

پروتئين

هنگامی که شما تجربه اختلال در عملکرد کلیه ، رژیم غذایی کلیه ممکن است بخواهید شما را به محدود کردن میزان پروتئین . می ازوتمی به شما رخ می دهد که سطح کراتینین شما بالا است. برای جلوگیری از بدتر شدناختلال عملکرد کلیوی ، شما بهتر است محدود کردن مصرف پروتئین است. شما در حال پیشنهاد را به پروتئین با کیفیت بالا و در صورت لزوم ، مانند ماهی، تخم مرغ و گوشت بدون چربی .

سدیم و آب

سدیم و آب لازم نیست محدود می شود اگر شما علائم و نشانه های الیگوری ، فشار خون بالا و تورم ندارد. شما می توانید کمتر از آنها را . هنگامی که این علائم رخ می دهد، شما باید مصرف سدیم و آب به شدت در مورد احتباس آب و سدیم اتفاق می افتد محدود می کند. بیش از حد سدیم و آب را از وضعیت اختلال در عملکرد کلیه را تشدید و افزایش سطح کراتینین .

پتاسیم

اگر شما رخ می دهد که نشانه ای از پتاسیم بالا با سطح کراتینین بالا ، شما باید مواد غذایی با پتاسیم غنی ، از قبیل موز ، کلم بروکلی، سیب زمینی و پرتقال ، اجتناب کنند. بنابراین، غذاهای کم پتاسیم را به شما توصیه می شود : خیار، هویج، سیب، انگور و غیره. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد غذاهای کم پتاسیم، شما می توانید به دکتر آنلاین آزادانه صحبت کنید.

فسفر

گاهی اوقات کم خونی رخ می دهد اگر سطح پتاسیم خیلی بالا است. بنابراین بیماری کلیهخواهد شد جدی تر و سطح کراتینین بالاتر خواهد بود . ذرت، شکلات و محصولات لبنی که دارای پتاسیم بالا برای شما ممنوع است.

علاوه بر این، شما باید مقدار الکل را محدود کنید و سعی کنید بهترین خود را برای ترک سیگار . بهداشت مهم ترین کار برای شما می باشد.

چه باید برای کراتینین بالا در رژیم غذایی متوجه من ساخته شده است برخی از غذاها که شما باید کمتر و یا جلوگیری از . اگر شما تعجب می کنم دانستن اینکه آیا یک ماده غذایی خاص برای شما خوب است و یا برخی از غذاهای دیگر است که شما باید بخورید نمی باشد ، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل . ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: باید چه کار کنم برای کراتینین بالا در رژیم غذایی توجه کنید,


چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

راه های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه

راه های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه

 احساس خستگی در نارسایی کلیه بیشتر آشکار است . این به شدت زندگی عادی بیماران را تحت تاثیر قرار . هیچ انرژی و هیچ خلقی را به انجام فعالیت های وجود دارد. راه های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه ها چه هستند؟

چگونه خستگی در نارسایی کلیه رخ می دهد ؟

در نارسایی کلیه ، کلیه ها قادر به کار به طور معمول نیست. خستگی است که عمدتا به کم خونی است که با عدم EPO ، هورمونی است که به کمک مغز استخوان به تولید سلول های قرمز خون به علت . سلول های قرمز خون خواهد اکسیژن را به تمام بدن حمل می کنند . در غیر این صورت ، اگر دیالیز در نارسایی کلیه اعمال ، خستگی خواهد شد جدی تر به دلیل برخی از سلول های قرمز خون از طریق دیالیز از دست داد. این است که چگونه خستگی در نارسایی کلیه رخ می دهد.

روش های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه .

درمان فشرده سازی داغ . در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود سلول های کلیه است. این است که از TCM توسعه یافته است. تفاوت بین TCM و این درمان این است که از خارج استفاده می شود و می تواند اثرات بهتری دست یابد. این می تواند خستگی را از ریشه درمان . هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، ترشح EPO افزایش خواهد یافت ، تا که به سلول های قرمز خون . بنابراین خستگی برطرف خواهد شد . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای اطلاعات ارسال .

درمان رژیم غذایی . رژیم غذایی مناسب نیز می تواند به رفع خستگی کمک کند. غذاهای غنی از آهن هستند انتخاب خوبی برای شما است. آنها می توانند کمک به تولید سلول های قرمز خون . شما می توانید از دکتر خود یا از چه مواد غذایی در آهن غنی می باشد شما می توانید از دکتر آنلاین مشورت کنید.

ورزش منظم . شاید شما نمی خواهید به انجام ورزش به دلیل کمبود انرژی است. اما به شما پیشنهاد ندارم به دروغ روی تخت . به شما توصیه به رفتن به خارج و انجام ورزش منظم . بنابراین ایمنی شما افزایش خواهد یافت.



:: برچسب‌ها: راه های طبیعی برای درمان خستگی در نارسایی کلیه,


چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چگونه برای درمان تورم در کودکان

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چگونه برای درمان تورم در کودکان

بیماری مزمن کلیه همچنین این کودکان. بسیاری از علائم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه رخ می دهد. تورم یکی از شایع است. پس چگونه برای درمان تورم در کودکان؟

در مرحله 4، عملکرد کلیه ها به شدت آسیب دیده است. به طوری که آنها دیگر قادر به کار به طور معمول. پروتئین از دست دادن از طریق خون یکی از علل تورم است. دلیل این است که پروتئین در خون می تواند مایعات در رگ های خونی نگه دارید. احتباس آب و سدیم یکی دیگر از علت تورم است. دلیل این است که کلیه ها قادر به تخلیه سدیم اضافی و مایعات بیش از حد در خون است. این دو از عوامل اصلی تورم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه می باشد. پس چگونه برای کمک به کودکان خود را از طریق آن دریافت کنید؟ در اینجا برخی از پیشنهادات.

یک رژیم غذایی مناسب برای کودکان شما.

رژیم غذایی برای کودکان خود باید مناسب و علمی باشد. به شما پیشنهاد یک متخصص تغذیه مشورت کنید. اگر چه کودکان نیاز به تغذیه جامع، آن است که هوشمند نیست برای ارائه کودکان خود را به خوردن موادغذایی حاوی پروتئین بالا، که پروتئین و تورم افزایش خواهد یافت. غذاهای غنی از سدیم هستند پیشنهاد نمی شود. کنترل مصرف آب را خوب انجام دهد برای درمان تورم. اگر می خواهید لیست مواد غذایی مفصل، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید. آنها شما را به خدمات دوستانه فراهم می کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

مهم این است که کودکان خود را به درمان طبیعی برای درمان تورم. درمان طبیعی انجام هیچ آسیبی به رشد کودکان خود را به دلیل آن است هیچ اثرات جانبی ندارد. پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی درمان طبیعی توصیه می شود.

این است که در طب سنتی چینی است، اما از آن است که از خارج استفاده می شود. گیاهان طبیعی خواهد شد به ضایعات کلیوی با کمک یک دستگاه اسمز نفوذ. فرزندان شما نیاز به انجام چیزی جز دروغ روی تخت. از ویژگی های قابل توجه این درمان این است که این می تواند کمک به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، علائم شود، رها خواهد شد، تا که به تورم. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چگونه برای درمان تورم در کودکان,


سه شنبه 8 بهمن 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای کاهش بالا سطح کراتینین در خون

رژیم غذایی برای کاهش بالا سطح کراتینین در خون

به عنوان یک ضرب المثل می رود : A دهان بسته جلب هیچ مگس. که می گویند ، رژیم غذایی دارای ارتباط نزدیک با بیماری است. بنابراین بیماران باید توجه بیشتری به رژیم غذایی پرداخت . یک رژیم غذایی سالم می تواند به شما کمک کند ، کاهش سرعت پیشرفت سطح کراتینین بالا و جلوگیری از بروز نشانه ها و عوارض . همانطور که برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ، چه رژیم غذایی برای کاهش سطح کراتینین در خون است ؟ در حال حاضر، ما به شما مشاوره در مورد آن بدهید.

اول، نگه داشتن یک رژیم غذایی کم نمک و کنترل مصرف نمک . مصرف روزانه نمک باید بیش از 3 گرم نیست.

دوم، جلوگیری از این مواد غذایی با فسفر بالا مانند محصولات آبزی (از جمله گیاهان آبزی ) ، قسمتهای داخلی حیوانات، کنجد، بادام زمینی ، گردو ، عسل، زرده ، چای و برخی از میوه خشک شده ، و غیره

سوم، غذاهایی که غنی از پتاسیم بالا هستند نیز باید توجه گردد. این غذاها فقط به شرح زیر است : پیاز، کدو ، بادمجان ، هندوانه، سیب، گلابی، آناناس تازه ، لوبیا چشم بلبلی ، تارو، هویج ، تربچه سبز، شلغم ، کلم ، میله کاه ، کرفس، تره فرنگی ، پرتقال ، خرمالو ، و غیره اگر سطح پتاسیم سرم در محدوده طبیعی، بیماران مجاز به خوردن مقدار مناسبی از این غذاها .

چهارم، شما باید دستور از مصرف مواد غذایی که حاوی پروتئین بالا دریافت کنید. به طور کلی، پروتئین کل باید 20-30 گرم از جمله مقدار موجود در پروتئین های گیاهی در غذای اصلی یک روز تجاوز نمی کند.

در نهایت، بیماران با سطح کراتینین در خون می تواند غذاهای چرب بخورند. آنها می توانند به مصرف غذاهای چرب را از طریق دو زیر گونه از اقدامات کنترل : 1 . آنها باید کمتر از نفت در هنگام پخت قرار داده است. در همین حال، آنها باید از مواد غذایی سرخ شده و چرب دور . 2 . آنها باید اشباع شده از روغن اسید چرب کم و یا هیچ را انتخاب کنید.

در یک کلام ، ما به شما توصیه به داشتن یک رژیم غذایی نور معقول را با روغن کمتر و نمک کمتر است. خوردن سبزیجات بیشتر ، میوه و غذاهای فیبر خام . در همین حال، اجتناب از مصرف پروتئین بالا، مقدار بالایی از گرما، چربی بالا . علاوه بر این برای حفظ یک چشم ناظر در رژیم غذایی، ترک سیگار و الکل و همچنین انجام ورزش مناسب ضروری برای بیماران به کاهش سطح کراتینین در خون می باشد.

اگرچه پیشنهادات رژیم غذایی مناسب می تواند در کاهش سطح کراتینین بالا به درجه خاصی تواند مفید باشد ، غیر ممکن است برای مقابله با این مشکل فقط این . امروزه، بیماران خارجی بیشتر و بیشتری را امتحان کنید درمان جدید برای کاهش سطح کراتینین بالا را از طریق ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه . اگر شما نیاز به اطلاعات مرتبط ، استقبال به ما ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com . البته، اگر شما هنوز هم نیاز به پیشنهادات رژیم غذایی، همچنین به ما اطلاع دهید .



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی برای کاهش بالا سطح کراتینین در خون,


سه شنبه 8 بهمن 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود مرحله 3 CKD پیش آگهی های درمانی چینی

چگونه به بهبود مرحله 3 CKD پیش آگهی های درمانی چینی

مرحله 3 CKD دوره متوسط ​​در روند بیماری مزمن کلیه است . اگر شما اتخاذ درمان های رسمی ، شرایط خواهد شد معکوس و به آرامی به یک جهت خوب است. و ما این را یک پیش آگهی خوب است. در حال حاضر ما به دنبال برای دیدن چگونگی بهبود مرحله 3 پیش آگهی CKD در جزئیات .

در حال حاضر درمان چینی بیماران خارجی بیشتر و بیشتر به خود جذب آن را امتحان کنید . این برنامه یک کانال مناسب برای بهبود مرحله 3 پیش آگهی CKD . کارشناسان طب چینی مجموعه ای از درمان برجسته از TCM تحت یک تحقیق بلند مدت و تجربه انباشت از طریق مشکلات درمان CKD شکستن را توسعه داده اند . این شامل چرخه درمان ، درمان فشرده سازی گرم، حمام پا درمان ، درمان با حمام کامل ، انما درمان ، درمان طب چینی دهان و فتیلهگذاری درمان . هر یک از هفت درمان های برجسته دارای مزایای منحصر به فرد آن و شامل یک سیستم گرد .

اجازه دهید به درمان فشرده داغ برای یک مثال را . در این روش درمانی مورد نیاز بیماران به دروغ در دو کیسه که با طب گیاهی چینی پر شده است و در پشت پایین تر از بدن ما قرار داده . مواد تشکیل دهنده دارو موثر بر روی کلیه از طریق پوست و کانال در پشت به بهبود عملکرد کلیه توسط یک سری از توابع خاص از جمله عروق گسترش خون، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA عمل ​​می کنند. پس از یک دوره از زمان درمان، عملکرد کلیه به تدریج بهبود می یابند ، و همه از مواد سمی و محصولات سوخت و ساز بدن را از بدن ما تخلیه می شود. در حال حاضر ، درمان چین تا به برخی از دستاوردهای غیر منتظره، و بسیاری از بیماران با مرحله 3 CKD بدست ذخیره شده است . آن را به عنوان درمانی موثر و طبیعی برای بهبود مرحله 3 پیش آگهی CKD در نظر گرفته . و درمان چین اجازه می دهد تا بیماران تشویق کردن دوباره و اعتماد به نفس و قدرت به چهره با وضعیت آنها جدید به آنها .

اگر شما علاقه مند در بهبود مرحله 3 پیش آگهی CKD های درمانی چینی ، شما می توانید پیام خود را در زیر یا ایمیل با ما به kidneyfailure@hotmail.com . کارشناسان ما شما را پاسخ دقیق و رضایت بخش در مورد شما هر گونه سوال در همه زمان را .



:: برچسب‌ها: چگونه به بهبود مرحله 3 CKD پیش آگهی های درمانی چینی,


سه شنبه 8 بهمن 1392
ن : lafee

Terresa ، ارومیه، از فیلیپین

Terresa ، ارومیه، از فیلیپین

داستان بیمار : Terresa ، زن ، 41 ساله ، از فیلیپین، ازدواج یک پسر در کویت . او در حال حاضر مبتلا به اورمی.

قبل از اینکه او در بیمارستان بستری است ، وضعیت او به شرح زیر است :

A. او دیالیز در کویت انجام سه بار در هفته .

B.سطح کراتینین قبل از دیالیز بالا به 1270ummol / L. است

C. او ادرار کم است.

D. او احتقان قفسه سینه گاهی اوقات .

E. تنگی نفس .

او گفت که او می تواند عوارض جانبی دیالیز را تحمل نمی کند و می خواهید برای پیدا کردن یک درمان بهتر است. شش روز پیش، او در در بیمارستان ما بررسی می شود.

او یک سری از درمان ، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، پا حمام ، پزشکی انما، و غیره

پس از شش روز درمان ، او کردم تا بهبود قابل توجه است.

سطح A. کراتینین کاهش می یابد به 874ummol / L.

خروجی B. ادرار است به 550 میلی لیتر افزایش یافته است.

فشار خون C. به 140/100 میلی متر جیوه کنترل می شود.

D. نفس هموار.

به همین دلیل او کردم تا چنین اثر بزرگ این است که درمان با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و حفظ عملکرد باقیمانده کلیه است. در همان زمان، گیاهان را می توان به ضایعات کلیوی را وارد کنید و ترویج گردش خون ، بنابراین به عنوان برای از بین بردن هیپوکسیک ایسکمیک از کلیه است. عملکرد کلیه زیادی بهبود یافته است پس از شش روز درمان . در حال حاضر او در خلق و خوی خوب است.

اگر شما علاقه مند در داستان خود هستند و می خواهید بیشتر بدانید ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: Terresa ، ارومیه، از فیلیپین,


سه شنبه 8 بهمن 1392
ن : lafee

FSGS با کراتینین 5.6 : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه

با پیشرفت FSGS ، آن را به نارسایی کلیه ایجاد می شود. به طور معمول، صدمه به کلیه ها همیشه با سطح کراتینین بالا همراه است. اگر شما توسط FSGS با کراتینین 5.6 ، چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه دچار مشکل شده ؟

برای جلوگیری از نارسایی کلیه ، شما باید به مراقبت از خود را از جنبه های زیر است.

مدیریت رژیم غذایی . رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به کنترل بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. به شما پیشنهاد به دکتر کلیه شما و یا یک متخصص تغذیه برای یک رژیم غذایی علمی مشورت کنید. به طور معمول، به شما خواهد شد توصیه می شود به خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین و رژیم غذایی سدیم کم است. مواد غذایی ویتامین ها پیشنهاد برای غذا خوردن به منظور به تعادل تغذیه و افزایش ایمنی. لیست مواد غذایی مفصل، شما می توانید دکتر را آنلاین بپرسید، آنها به شما خدمات دوستانه فراهم می کند.

شیوه زندگی سالم . شیوه زندگی سالم خواهد شد بسیاری از خوبی برای شما انجام دهد. ورزش منظم باعث افزایش ایمنی و مبارزه با این بیماری است. علاوه بر این، اگر شما یک فرد سیگاری هستند، شما باید به خاطر سلامتی خود ترک سیگار . نوشیدنی متوسط ​​مفید است ، اما اگر شما نوشیدن بیش از حد، کلیه ها خواهد شد بسیاری لخت ، که پیشرفت FSGS افزایش خواهد یافت.

درمان طبیعی . هدف از این درمان طبیعی در ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان طبیعی توصیه می شود. این است که از طب سنتی چینی توسعه یافته و آن را به خارج استفاده می شود. هسته اصلی این درمانگیاهان چینی ، خواهد شد که به ضایعات کلیوی توسط دستگاه اسمز نفوذ است . گیاهان اثرات مانند عروق گشاد خون، ضد التهاب ، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز . سلول های کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. بنابراین نارسایی کلیه می تواند اجتناب شود . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال ، من به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید.



:: برچسب‌ها: FSGS با کراتینین 5, 6 : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه,


شنبه 5 بهمن 1392
ن : lafee

چگونه به مقابله با تهوع در نفروپاتی IgA

چگونه به مقابله با تهوع در نفروپاتی IgA

به نظر می رسد که حالت تهوع می تواند یک علامت بسیار شایع از بیماری کلیوی است. پس چگونه به مقابله با تهوع در نفروپاتی IgA ؟ در اینجا ما روش های مختلف معرفی .

در مرحله اول، اجازه دهید روشن سازد که چرا تهوع می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA اتفاق می افتد. توجه داشته باشید که ما تنها در مورد آنچه که مربوط به صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه خواهد صحبت کنید. تجمع مواد زائد در بدن و کم خونی می تواند دو علت شایع تهوع در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA یا دیگر بیماری های کلیه است. زمانی که کلیه ها نمی توانند به طور معمول کار می کنند، مواد زائد و سموم را در بدن ساخت تا به تحت تاثیر قرار های مختلف سیستم، و در این زمان ، کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی EPO و پس از آن منجر به کم خونی.

پس چگونه به مقابله با تهوع در نفروپاتی IgA ؟ به عنوان یک ماده در واقع ، یک بار تهوع و استفراغ ظاهر می شود، به این معنی ضایعات و مواد سمی بیش از حد در حال حاضر در بدن انباشته شده است. در بسیاری از کشورها ، پزشکان بیماران درمان خود توصیه خواهد کرد . اگر چه دیالیز می تواند بسیار لازم و مهم است گاهی اوقات ، آن را نمی توان به عنوان یک روش بلند مدت محسوب می شود. و این یک واقعیت است که هیچ یک بیمار بیماری کلیوی می خواهد به تجربه دیالیز است . اگر شما در حال تلاش خود را برای جلوگیری از دیالیز و پس از آن یکی دیگر از درمان تهوع در نفروپاتی IgA ممکن است به شما امید تازه ای می دهد.

ما بر این باور است که بهترین راه برای درمان تهوع در نفروپاتی IgA است که برای درمان این بیماری ، به عبارت دیگر ، به کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه . با بهبود عملکرد کلیه، نه تنها می تواند تهوع و سایر علائم می شود به طور طبیعی ، رها ، همچنین دیالیز و پیوند کلیه بی فایده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی دو درمان رایج مورد استفاده برای صرفه جویی در کلیه ها می باشد. از آنجا که از ایمنی، بهره وری بالا، هزینه های معقول و مدت زمان کوتاه زمان خود ، تبدیل شدن آنها بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان است. در صورت تمایل به ما ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com و یا یک پیام زیر ترک ما ، اگر شما هنوز هم هر گونه سوال پیگیری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: چگونه به مقابله با تهوع در نفروپاتی IgA,


شنبه 5 بهمن 1392
ن : lafee

CKD 5 درمان در چین

CKD 5 درمان در چین

شما چقدر در مورد CKD 5 درمان در چین می دانید ؟ اگر شما با درمان فعلی راضی نمی کند ، شاید اطلاعات زیر می تواند کمک به شما می دانید چرا CKD 5 درمان در چین بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان می شود.

داروهای گیاهی چینی که در چین برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته ، به طور طبیعیCKD 5 درمان در چین است که در داروهای گیاهی چینی است، و ما آن را میکرو چینی Osmotherapy پزشکی تماس بگیرید. شاید شما در حال حاضر از آن را از مردم در اطراف شما شنیده می شود.

در مقایسه با داروهای گیاهی چینی دهان و دندان ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy جلوگیری از تحریک به دستگاه گوارش و جلوگیری از از دست دادن اثر بخشی دارو، که دلیل آن است که خارجی اعمال شده . بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فقط نیاز به روی تخت دراز را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده است. به منظور مطمئن شوید که مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم می تواند در کلیه از طریق پوست و کانال در پشت می رسند، دستگاه اسمز نیز استفاده خواهد شد . اما جریان خون patients'own در کلیه ها نیز نقش خاصی ایفا می کند در این درمان، است که به همین دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که هنوز هم می تواند تولید برخی از ادرار معمولا اثر درمان بهتر است.

پس چگونه این کار درمان CKD 5 برای کمک به بیماران ؟ پس از رسیدن به کلیه ها ، مواد فعال از داروها انتظار می رود که بازی یک سری از توابع از جمله ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، گسترش عروق خونی، از بین بردن حالت ایسکمیک و anoxic در کلیه ها، ترویج تکثیر DNA و ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه . اگر کلیه ها می تواند دوباره به طور معمول کار می کنند، شکی نیست که همه از نشانه ها و عوارض خواهد شد به طور طبیعی درمان وجود دارد، و مهم ترین چیز این است که دیالیز و پیوند کلیه می تواند به طور موثر اجتناب شود.

بیماران خارجی احساس مصرف دارو میکرو چینی Osmotherapy به عنوان انجام ماساژ ملایم چینی، بسیار راحت توصیف می کنند. در حال حاضر شما یک ایده کلی در مورد این CKD 5 درمان در چین بدست ؟ اگر داشتن هر گونه سوال در پیگیری، در صورت تمایل به ما اطلاع دهید، ما خوشحالیم که کمک کند.



:: برچسب‌ها: CKD 5 درمان در چین,


شنبه 5 بهمن 1392
ن : lafee

به کاهش کراتینین 3.3 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

به کاهش کراتینین 3.3 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین 3.3 برای بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه از ریشه ؟ درمان کارآمد برای رسیدن به سطح کراتینین بالا به یک است که قادر به کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره اشاره دارد. آیا شما با آن موافق هستید؟

در بسیاری از کشورها ، رژیم غذایی سالم ، داروهای غربی و حتی دیالیز استفاده می شود برای کمک به کراتینین کمتر 3.3 و سطح کراتینین بالا . با این حال، ما می گویند که این کافی نیست. در غیر این صورت بیمار خواهد شد و سطح کراتینین بالا و پایین را تجربه نمی کنند .

کراتینین 3.3 تنها یکی از نشانه های بیماری کلیه، و آن را با آسیب کلیوی و اختلال عملکرد کلیه ایجاد می شود. برای بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه ، به یک زندگی معمولی و بدون دیالیز و پیوند کلیه از به کراتینین کمتر 3.3 و تنها دیگر سطح کراتینین بالا مهم تر است.

بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه هستند معمولا توصیه می شود درمان دیالیز را شرط به معنی کاهش شدید در عملکرد کلیه و کلیه ها قادر به کار به طور معمول نبوده است. اما این یک واقعیت است که هیچ یک بیمار بیماری کلیوی می خواهد به تجربه دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه است . در این زمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به ارمغان می آورد بیماران مبتلا به بیماری کلیوی امید جدید .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که در داروهای گیاهی چینی است، اما استفاده از خارج . این در ساخت کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه هدف . چه تر است، هر گونه عوارض جانبی به جز حساسیت پوستی خفیف تا چند مورد وجود دارد ، این است که چرا که تمام داروها را از طبیعت میگیرند، و کارشناسان را انتخاب کنید آنهایی که مناسب و پس از مطابقت آنها را با توجه به شرایط patients'overall . و بیماران خارجی این درمان را به عنوان ماساژ چینی، بسیار راحت است.

با بهبود عملکرد کلیه، مرحله 4 نارسایی کلیه خواهد شد به طور طبیعی معکوس ، و کراتینین 3.3 بدون شک بازگشت به محدوده طبیعی است.

اگر شما علاقه مند به کاهش کراتینین 3.3 این درمان طبیعی است و هنوز هم برخی از سوالات پیگیری، در صورت تمایل به ما اطلاع دهید، ما خوشحالیم که کمک کند.



:: برچسب‌ها: به کاهش کراتینین 3, 3 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,


شنبه 5 بهمن 1392
ن : lafee

چه سطح کراتینین نشان نارسایی کلیه

چه سطح کراتینین نشان نارسایی کلیه

 
همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینینارزیاب عملکرد کلیه است. اگر کلیه ها آسیب دیده است، سطح کراتینین بالا خواهد شد . برخی از بیماران خواسته است که چه سطح کراتینین نشان می دهد نارسایی کلیه ؟ حالا اجازه دهید در مورد این سوال بحث با هم.

چه سطح کراتینین نشان نارسایی کلیه

کراتینین محصول سوخت و ساز عضلات است و باید آن را توسط کلیه ها فیلتر شده و تخلیه شده از طریق ادرار است. با توجه به توانایی جبرانی کلیه ها، سطح کراتینین نمی خواهد بالا برود مگر اینکه نیمی از عملکرد کلیه از دست داده است .

در درمانگاه، در زمانی که GFR کاهش می یابد به 15 ٪ یا کمتر ، دکتر به شما خواهد گفت که بیماری شما را به نارسایی کلیه توسعه یافته است. در نارسایی کلیه ، کراتینین باید بالا باشد ، اما سطح کراتینین بالا نیست نشان می دهد نارسایی کلیه . سطح کراتینین شما ممکن است فراتر از سطح طبیعی هنگامی که شما در مرحله 3 یا 4 بیماری مزمن کلیه می باشد. بنابراین هیچ سطح کراتینین استاندارد است که نشان می دهد نارسایی کلیه وجود دارد.

چگونه می توانم به شما بگویم که شما در نارسایی کلیه هستند ؟

بسیاری از عوامل باید در نظر آورد تا بگوید که آیا شما در نارسایی کلیه هستند یا نه. آزمون های فیزیکی معمول گرفته خواهد شد به بررسی شاخص های بدن خود را . GFRارزیاب مهم از چه مرحله ای از بیماری کلیه بیماران . اگر GFR قطره به 15 ٪ یا کمتر ، شما باید احتمال بیشتری برای ابتلا به نارسایی کلیه است .

هنگامی که شما در نارسایی کلیه می باشد و همراه با علائم جدی است، شما ممکن است خواسته شود به انجام دیالیز، کمک خواهد کرد که کلیه ها خارج کردن مواد زائد و آب و الکترولیت . اما دیالیز قادر به بهبود عملکرد کلیه است. اگر می خواهید بهبود قابل توجهی ، شما می توانید طب چینی ، که با هدف بهبود عملکرد کلیه را امتحان کنید. هر گونه منافع ؟ تماس با من زیر ترک یک پیام !

سطح کراتینین هیچ رابطه مستقیم با نارسایی کلیه . بنابراین اگر سطح کراتینین خود را بیش از حد بالا است ، شما باید یک آزمایش کلی را . اگر شما در نارسایی کلیه هستند، شما باید درمان در اسرع وقت را !



:: برچسب‌ها: چه سطح کراتینین نشان نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.