سه شنبه 26 آذر 1392
ن : lafee

به کاهش کراتینین به سطح 1.9 توسط خودتان در خانه

به کاهش کراتینین به سطح 1.9 توسط خودتان در خانه

سطح کراتینین 1.9 چه می توانید بگویید ؟ و چگونه آن را کاهش توسط خودتان در خانه ؟ در اینجا ما نمی خواهد در مورد رژیم غذایی کم پروتئین ، داروهای غربی ، دیالیز این درمان رایج برای رسیدن به سطح کراتینین بالا صحبت می کنید، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy راه درمان دیگر که ما در اینجا معرفی خواهد شد.

سطح کراتینین 1.9 چه می توانید بگویید ؟

سطح کراتینین 1.9 در حال حاضر بیش از محدوده نرمال از سطح کراتینین . در موارد عادی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 50 درصد از عملکرد کلیه از بین رفته است . بنابراین سطح کراتینین بالا به اندازه کافی برای بیدار توجه بیماران است . چه تر است، سطح کراتینین 1.9 می گوید که شرط است در بیماری کلیوی مرحله 3 . این مرحله به معنای کاهش متوسط ​​در عملکرد کلیه ، اما هنوز هم می تواند توسط یک درمان کارآمد معکوس شود.

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین 1.9 در خانه ؟

اگر چه رژیم غذایی سالم ، داروهای غربی و دیالیز می تواند سطح کراتینین بالا پایین تا حدی کمک کند ، آنها قادر به مقابله با این مشکل از ریشه . در واقع سطح کراتینین 1.9 و سطح کراتینین بالا فقط نشانه های آسیب کلیه و اختلال عملکرد کلیه می باشد. برای اینکه کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه تنها راه می شود. خوب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چنین درمانی است که می تواند کمک به رسیدن به این هدف است .

پس از این وضعیت پایدار می شود ، بیماران خارجی پیشنهاد را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خانه برای نگه داشتن با استفاده از برای یک تا سه آینده ماه به تحکیم اثر درمانی . بیماران خارجی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به عنوان ماساژ چینی است که به دلیل دو کیسه پر از دارو پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده ، و از دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال دارو به طور مستقیم به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت .

بنابراین بیماران با سطح کراتینین بالا فقط نیاز به دراز روی تخت به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ، بسیار راحت است. همچنین این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی که در چین برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته است، بنابراین بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی نگران است.



:: برچسب‌ها: به کاهش کراتینین به سطح 1, 9 توسط خودتان در خانه,


سه شنبه 26 آذر 1392
ن : lafee

عامل های درمان برای بیماری مزمن کلیه را تحت تاثیر قرار

عامل های درمان برای بیماری مزمن کلیه را تحت تاثیر قرار

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که می خواهد به دانستن روش درمان برای این بیماری است، اما آنها نمی دانند که کارگر است که توسط درمان برای بیماری مزمن کلیه مبتلا شده است، و این مقاله به شما پاسخ بگوید ، و اگر شما می خواهید بدانید ، به عنوان خوانده شده .

اول، عفونت HIV . و گلو آب ریزش و درد و برونشیولیت حاد ، و غیره، و آنها مورد Astdon از بیماری.

دوم ، خستگی . و اگر بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه تابش Baltaban و درمان منجر به بیماری مزمن کلیه که ممکن است، به دلیل ضعیف از بدن بیمار است .

سوم، مواد مخدر. و بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی این بیماری ، و آنها را انتخاب کنید به Atnaulo مواد مخدر، داروها و مواد سمی در بسیاری ، اگر چه overpowers مورد این بیماری امکان پذیر است، اما یک نتیجه از عوارض است . و Tatherhzh Alamwal درمان برتری بیماری مزمن کلیه ، و من امیدوارم که شما که ممکن است کمک خواهد کرد ، و اگر شما مشکلات نیست، و به مکاتبات ایمیل خود را به استقبال ما در هر زمان، و پاسخ شما در مد ملودیک.

kidneyarab@hotmail.com

این پیشنهاد از متخصص به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است.

و بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

آیا گوشت که ممکن است بخورند. ماهی مانند گوشت . و اگر شما یک بیمار از بیماری مزمن کلیه هستند، و Onti می خواهم به خوردن گوشت ماهی، و متخصص نشان می دهد شما نمی خورد . شامل ماهی و گوشت در نیتروژن از بسیاری از ، و منجر به عوارض کلیوی است .

دوم، انتخاب روش درمان خوب است. این درمان Aljzih داروهای چینی .

و بدن بیمار است که ممکن است بهبود و درمان پزشکی جزئی چینی یک درمان موضعی است ، و از آن آسان است . و اگر بیماری بیمار Alhvivh ، و بیمار می تواند روش درمان استفاده می شود. و کاهش درد برای بیمار و بیماران Alojanba بسیاری از مردم از آن استفاده کنید ، اما بیماران احساس Palmrih Djida پس از آن از آن استفاده کنید . این سمت آثار باستانی ندارد ، و اثر آن آشکار است. ، و شما می توانید این روش درمان را امتحان کنید.

و ما در مورد جهان ساخته شده است توسط درمان نهایی بیماری مزمن کلیه مبتلا شده است، و من امیدوارم که این مقاله به شما که ممکن است پس از آن Ttaalaa کمک خواهد کرد . و اگر شما مشکلات نیست، و شما می توانید با ما در هر زمان تماس ، و به شما کمک کند که ممکن است، و در آخرین راه حل ، من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، و خدا به شما برکت دهد .



:: برچسب‌ها: عامل های درمان برای بیماری مزمن کلیه را تحت تاثیر قرار,


دو شنبه 25 آذر 1392
ن : lafee

چگونه به مقابله با سرگیجه در طی دیالیز

چگونه به مقابله با سرگیجه در طی دیالیز

 
سرگیجه شایع عوارض دیالیز است. این سخت است برای تاثیر آن بر زندگی عادی زیادی. چرا سرگیجه در طی دیالیز رخ می دهد؟ چگونه به مقابله با سرگیجه در طی دیالیز؟

علل سرگیجه در طی دیالیز.

دو علل اصلی سرگیجه در طی دیالیز وجود دارد. فشار خون پایین و کم خونی.

فشار خون پایین.

فشار خون پایین عوارض جانبی دیالیز است. این اتفاق می افتد زمانی که بسیاری از مایعات است از خون در یک بار حذف خواهند شد. افت ناگهانی حجم مایع در خون به فشار خون پایین منجر شود.

علاوه بر این، مصرف داروهای ضد فشار خون بالا قبل از دیالیز نیز می تواند به کاهش فشار خون منجر شود.

کم خونی.

کلیه ها قادر به تولید اریتروپویتین به اندازه کافی، که می تواند به تولید سلول های قرمز خون را تحریک نمی کند. علاوه بر این، برخی از سلول های قرمز خون خواهد شد همراه با سموم تخلیه شده در حالی که شما در دیالیز می باشد.

چگونه به مقابله با سرگیجه در طی دیالیز؟

در مرحله اول، اگر شما دارای فشار خون بالا، داروهای ضد فشار خون بالا باید قبل از دیالیز اجتناب شود.

در مرحله دوم، آب زیادی در طول جلسه دیالیز را ندارد و وزن خشک مناسب نگه دارید.

ثالثا، شما می توانید برخی از غذاهایی که غنی از آهن برای کمک به تسکین کم خونی هستند مصرف می کند.

با این حال، این روش می تواند کمک به تسکین علائم در حالی که، اما آنها می تواند مشکل را از ریشه slove نیست. بهترین درمان برای سرگیجه چیست؟

از آنجا که سرگیجه است توسط دیالیز ایجاد می شود، بنابراین از روش ریشه برای مقابله با سرگیجه است برای کاهش بار دیالیز و یا حتی از آن خلاص شوید.

تصور می شود که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به درمان است که می توانید از دیالیز رهایی یابد. در این روش درمانی می تواند جایگزین دیالیز و آن را موثر تر از دیالیز است.



:: برچسب‌ها: چگونه به مقابله با سرگیجه در طی دیالیز,


دو شنبه 24 آذر 1392
ن : lafee

آیا من می توانم هنوز هم زنده باد با مرحله 5 نارسایی کلیه

آیا من می توانم هنوز هم زنده باد با مرحله 5 نارسایی کلیه
 
مرحله 5 نارسایی کلیه نیز به عنوان بیماری کلیوی end-stage ، که گلومرولی کاهش میزان فیلتراسیون به 15ml/min و یا کمتر شناخته شده است. در نتیجه، عملکرد کلیه را نیز کاهش می یابد. بسیاری از بیماران خواسته شده است که می تواند I طولانی با مرحله 5 نارسایی کلیه زندگی می کنند. بعد، من به شما توضیح داده ! من دنبال و دریافت پاسخ .

در مرحله 5 ، کلیه ها تقریبا توانایی انجام کار خود کارآمد از دست داده . در نتیجه، بسیاری از ناراحتی به دنبال خواهد داشت . برای مثال، بیماران را از حالت تهوع رنج می برند ، استفراغ ، تورم ، گرفتگی عضلانی، الیگوری و غیره. این ناراحتی کیفیت زندگی و امید به زندگی تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد . در مورد چه مدت می تواند شما زندگی می کنند ، من می خواهم به شما بگویم که عوامل بسیاری دخیل هستند ، به خصوص وضعیت بیماری خود و درمان است که شما را بپذیرد.

از آنجا که من هیچ ایده روشنی در مورد وضعیت بیماری شما در حال حاضر ، من نمی توانم به شما پاسخ دقیق بدهد . شما می توانید گزارش های پزشکی شما و وضعیت دقیق خود را به kidneyask@hotmail.com ارسال و متخصص کلیه به شما برای شارژ رایگان پاسخ دهید.

حالا که درمان عامل اصلی که با امید به زندگی از مرحله 5 نارسایی کلیه درگیر است ، من به برخی از درمان را برای شما معرفی .

درمان مرحله 5 نارسایی کلیه .

اگر شما با مرحله 5 نارسایی کلیه تشخیص داده ، به شما پیشنهاد به فورا به دکتر مراجعه کنید ، او شما را به درمان با توجه به شرایط شما ایجاد کند. به طور معمول، دیالیز انتخاب اول که دکتر به شما است . دیالیز می تواند کمک به کلیه ها برخی از کارهای انجام و کاهش بار کلیه ها، در همان زمان ، می تواند کمک به تسکین علائم . با دیالیز کامل، شما می توانید 5 سال دیگر زنده بماند. شما ممکن است شک است که می تواند من فقط زندگی می کنند مانند سال کوتاه ؟ البته، آن را در شرایط خود شما بستگی دارد. اگر خلق و خوی خوب نگه دارید، شاید شما می توانید طولانی تر زندگی می کنند.

آنچه شما باید بدانید این است که اگر عملکرد کلیه خود بهبود یافته است، شما می توانید زندگی بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. گیاهان چینی ، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به ارزش توجه شما .



:: برچسب‌ها: آیا من می توانم هنوز هم زنده باد با مرحله 5 نارسایی کلیه,


یک شنبه 24 آذر 1392
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از افت فشار خون در طول دیالیز

چگونه برای جلوگیری از افت فشار خون در طول دیالیز

دیالیز یکی از درمان های مهم برای نارسایی کلیه است . دیالیز کافی می تواند طول عمر را گسترش و بهبود کیفیت زندگی است. اما دیالیز خواهد به عوارض بسیاری از سرب، که می تواند عوارض دیالیز تاثیر می گذارد. فشار خون پایین یکی از عوارض شایع است. پس چگونه برای جلوگیری از افت فشار خون در طول دیالیز ؟

اول از همه، بیایید ببینید که چگونه دیالیز باعث کاهش فشار خون ؟

اولترافیلتراسیون . دیالیز طول می کشد از آب بیش از حد یک بار و حجم خون کاهش می یابد. بنابراین فشار خون پایین رخ می دهد.

افزایش وزن . آب بیش از حد در طول جلسه دیالیز گرفته شده است.

داروهای ضد فشار خون بالا . بیمارانی که دیالیز می شوند ممکن است با فشار خون بالا به علت بیماری کلیوی حمله کردند. مصرف داروهای ضد فشار خون بالا قبل از دیالیز فشار خون پایین شود.

مشکل قلب .

چگونه برای جلوگیری از افت فشار خون در طول دیالیز ؟

محدود کردن مصرف آب . شما به شدت باید از مصرف آب محدود در جلسات دیالیز برای جلوگیری از افزایش وزن و فوق العاده تصفیه .

افزایش مصرف پروتئین به درستی . دیالیز برخی از پروتئین تخلیه و باعث سوء تغذیه . بنابراین بیمارانی که دیالیز می باید مصرف پروتئین را به درستی افزایش می دهد ، به خصوص پروتئین با کیفیت بالا ، مانند ماهی، تخم مرغ و شیر . در همان زمان ، ویتامین ، رژیم غذایی کالری بالا پیشنهاد شده است .

آیا داروهای ضد فشار خون بالا قبل از دیالیز را ندارد اگر شما دارای فشار خون بالا .

چگونه می توانید از دیالیز خلاص شوید ؟

دیالیز درمان جایگزینی برای نارسایی کلیه است . بیمارانی که تحت درمان با دیالیز زیادی رنج می برند. آیا روش برای خلاص شدن از شر آن وجود دارد؟

البته . گیاهان چینی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه بازی . با استفاده از این درمان ، دیالیز می تواند اجتناب شود . بیمارانی که دیالیز می شوند همچنین می توانید از این درمان است. جلسات دیالیز می تواند طولانی مدت و در نهایت از آن است که نیاز به این درمان نیست. اگر شما هر گونه منافع ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال



:: برچسب‌ها: چگونه برای جلوگیری از افت فشار خون در طول دیالیز,


پنج شنبه 21 آذر 1392
ن : lafee

چگونه به حل پیچیده ایمنی در نفروپاتی IgA

چگونه به حل پیچیده ایمنی در نفروپاتی IgA

نفروپاتی IgA ، همچنین به عنوان بیماری برگر شناخته شده است، با رسوب کمپلکس ایمنی و IgA در گلومرول مشخص می شود. این بیماری در نهایت به نارسایی کلیه پیشرفت بدون درمان صحیح است. بنابراین حل پیچیده ایمنی در نفروپاتی IgA در است از اهمیت زیادی . چگونه به حل پیچیده ایمنی ؟

در حال حاضر، روش معمول مورد استفاده در کلینیک برای درمان نفروپاتی IgA در است به استفاده از آنتی بیوتیک برای از بین بردن التهاب ناشی از رسوب کمپلکس ایمنی بدن. برخی از آنتی بیوتیک های موثر برای آن را می تواند برخی از علائم به سرعت برطرف می باشد. اما آنتی بیوتیک ها درمان ایده آل نیست زیرا می تواند مشکل را حل کند اساسا . ضایعات کلیوی به طور مداوم در سایز بزرگ خواهد شد. پس چگونه به درمان نفروپاتی IgA را از ریشه .

روش ریشه برای درمان نفروپاتی IgA در است به حل پیچیده ایمنی و تمیز کردن خون است. چگونه به حل پیچیده ایمنی ؟ در اینجا من به شما یک روش درمانی موثر ، به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معرفی . در این روش درمانی از طب سنتی چینی توسعه یافته است. اما آن را متفاوت از آن است . این ساخته شده است برخی از پیشرفت . این است که به خارج با یک دستگاه اسمز ، که کمک می کند تا به نفوذ در گیاهان به ضایعات کلیوی استفاده می شود. گیاهان دارای اثر قابل توجهی در حل پیچیده ایمنی در گلومرول . در همان زمان، گیاهان نیز می تواند سلول های کلیه آسیب دیده ناشی از پیچیده ایمنی تعمیر.

برای درمان نفروپاتی IgA به طور کامل، اقدامات بیشتری باید انجام شود . این است که برای تمیز کردن خون است. رسوب پیچیده ایمنی خواهد التهاب شود. افزایش عوامل التهابی در خون بیشتر خواهد شد آسیب کلیه ها. آلودگی خون درمان استفاده می شود برای تمیز کردن خون توسط تخلیه عوامل التهابی و دیگر عناصر آلودگی از خون است. خون تصفیه شده به یک محیط زیست پاک برای بازیابی از کلیه ها فراهم می کند.

هنگامی که پیچیده ایمنی است حل شده و خون تصفیه شده ، کلیه خواهد شد تابع به تدریج دوباره به دست آورد . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد نحوه درمان نفروپاتی IgA در ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد !



:: برچسب‌ها: چگونه به حل پیچیده ایمنی در نفروپاتی IgA,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

نفروپاتی IgA : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

نفروپاتی IgA دربیماری کلیوی خود ایمنی است ، که به عنوان آسیب گلومرولبا رسوب کمپلکس های ایمنی در منطقه مزانژال برجسته است . این بیماری در نهایت به نارسایی کلیه به توسعه با مجتمع های بیشتر و ایمنی بیشتر به سپرده گذاری در گلومرول . پس چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

هنگامی که نفروپاتی IgA در پیشرفت به نارسایی کلیه ، کمتر از 15 درصد عملکرد کلیه وجود دارد. بنابراین بسیاری از علائم رخ می دهد ، مانند ادرار خون، تورم سنگین، سطح بالایی از پروتئین در ادرار ، خستگی ، فشار خون بالا و غیره. بیماران در دیالیز یا پیوند کلیه تکیه به زنده ماندن . پس چه روش باید انجام شود برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

سلول های بنیادی .

هنگامی که سپرده ایمنی پیچیده در مزانژال گلومرولی ، بدن واکنش التهابی را تولید کند. از آنجا که از اختلال سیستم ایمنی بدن، واکنش التهابی بیش از حد خواهد شد prolification از ضایعات کلیوی آسیب دیده می شود. بنابراین درمان باید قادر به حذف از پیچیده و بهبود سیستم ایمنی بدن باشد.

سلول های بنیادی درمان طبیعی، که با هدف بهبود ایمنی و تنظیم سیستم ایمنی بدن است . تصور می شود که در این روش درمانی به عنوان بهترین درمان برای نفروپاتی IgA نداشتند. این شامل شش مرحله ، از جمله تشخیص ایمنی ، ترخیص کالا از گمرک ایمنی ، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی . در این روش درمانی ترکیبی از داروها و غربی دارو چینی است. علاوه بر داروهای غربی معمولا استفاده می شود ، طب چینی، طول می کشد اثر بزرگ ، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی . با استفاده از این درمان ،گیاهان چینی را می توان به کلیه منتقل شده و گیاهان می تواند رسیدن به چنین اثر : تجزیه ماتریکس خارج سلولی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد خون ، گشاد رگ های خونی و ارائه تغذیه به کلیه ها.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

بیماری کلیه پلی کیستیک : نشانه های بالا رفتن BUN سطح ها چه هستند

بیماری کلیه پلی کیستیک : نشانه های بالا رفتن BUN سطح ها چه هستند

هنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه را به مرحله پیشرفته ، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها شود. در نتیجه، BUN ( نیتروژن اوره خون ) بالا خواهد شد . پس چه علائم و نشانه های سطح BUN بالا هستند؟

چرا سطح BUN خواهد شد در بیماری کلیه پلی کیستیک بالا ؟

کیست در کلیه سایز بزرگ خواهد شد و افزایش می دهد. با توسعه از کیست ، از یک بزرگتر خواهد فشار به اطراف بافت کلیه می شود و باعث التهاب می شود. هنگامی که التهاب بزرگ ، وجود خواهد داشت آسیب بیشتر کلیه است. بنابراین عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار خواهد شد . BUN محصول زباله از پروتئین است و کلیه ها مسئول به آن فیلتر کردن می باشد. زمانی که کلیه ها به علت کیست آسیب دیده است، BUN را نمی توان فیلتر شده و آن را در خون تجمع می یابد. در نتیجه، سطح BUN بالا خواهد شد . بنابراین، تا حدودی، سطح BUN بالا نیز نشان می دهد مشکل کلیه است.

علائم و نشانه های سطح BUN بالا چیست؟

تهوع و استفراغ . تهوع و استفراغ از علائم شایع دستگاه گوارش است. BUN بالا خواهد شد را به آمونیاک را در دستگاه گوارش تجزیه می شود. آمونیاک خواهد روده تحریک کرده و باعث تهوع و استفراغ .

خارش پوست . از آنجا که از آسیب کلیوی ،BUN می تواند توسط کلیه ها تخلیه شده است. اما برخی از آن خواهد شد از طریق عرق کردن تخلیه شده است. هنگامی که آنها بر روی پوست شکل ، آنها را پوست تحریک شده و باعث خارش پوست .

مشکلات عصبی . BUN فشار بیشتر می تواند به هر بخشی از بدن خود را با گردش خون، علائم باعث ، مانند حافظه ضعیف ، سردرد ، کاهش تمرکز برسد.

چگونه به کاهش علائم ؟

علایم مربوط به سطح BUN بالا ، که توسط مشکل کلیوی ایجاد می شود می باشد. پس از روش root به کاهش علائم است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. طب چینی در درمان بیماری های کلیوی ، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که نوآوری بر اساس طب سنتی چین موثر است. این در بهبود عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده با هدف . گیاهان همچنین اثر خوبی در کاهش کیست در کلیه ها داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید ، او شما را با هیچ هزینه ای کمک خواهد کرد .



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک : نشانه های بالا رفتن BUN سطح ها چه هستند,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

چه کراتینین 2.3 میانگین مبتلا به نفروپاتی IgA

چه کراتینین 2.3 میانگین مبتلا به نفروپاتی IgA

پرسش : من یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA هستم. فشار خون من کمی بالا است. آزمایش خون نشان می دهد که سطح کراتینین 2.3 است . چه کراتینین 2.3 معنا مبتلا به نفروپاتی IgA نداشتند ؟

پاسخ ها : کراتینین مواد زائد عضلات است . سطح کراتینین نرمال 0.5 - 1.3ml / l است . سطح کراتینین می تواند توسط عوامل بسیاری افزایش می یابد. مصرف گوشت زیاد علت سطح کراتینین بالا است. ورزش شدید نیز می تواند به سطح کراتینین بالا منجر شود. اما سطح کراتینین بالا نمی تواند برای مدت طولانی آخرین اگر آن است که توسط مصرف گوشت و یا ورزش شدید ایجاد می شود. اگر کراتینین شما 2.3 برای مدت زمان طولانی طول می کشد ، ممکن است نشان می دهد که عملکرد کلیه است متوسط ​​کاهش یافته است. با این حال، کراتینین 2.3 را می توان با احتمال زیادی کاهش داد. پس چگونه برای کاهش کراتینین 2.3 ؟

اولا من پیشنهاد می کنم شما را به مدیریت یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش بدتر شدن آسیب به کلیه ها. از آنجا که شما دارای فشار خون بالا ، شما باید یک رژیم غذایی کم نمک را دنبال کنید. نمک یک منبع غنی از سدیم ، که در سطح بالا فشار خون بالا را افزایش دهد. رژیم غذایی کم پروتئین همچنین توصیه می شود برای پروتئین می تواند مواد زائد ، که باید توسط کلیه مرخص تولید کند. پروتئین زیاد بار کلیه ها را افزایش دهد. شما می توانید از دکتر خود برای مدیریت شما یک رژیم غذایی مناسب بپرسید.

کراتینین 2.3 را می توان از طریق بهبود عملکرد کلیه ، است که به روش ریشه به کاهش سطح کراتینین کاهش داد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود. این در بهبود عملکرد کلیه هدف . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد !



:: برچسب‌ها: چه کراتینین 2, 3 میانگین مبتلا به نفروپاتی IgA,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

مرحله 5 مزمن بیماری کلیه : امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه

مرحله 5 مزمن بیماری کلیه : امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه

مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی مرحله آخر بیماری مزمن کلیه ، که آن هم به عنوان شکست به CRF برجسته است . عملکرد کلیه باقی مانده کمتر از 15٪ است. امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه چیست؟

امید به زندگی بیماران در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه با 10 درصد عملکرد کلیه است.

کلیه ارگان های اصلی برای تخلیه سموم و حفظ تعادل آب و الکترولیت می باشد. کلیه نتواند برای انجام این کار با 10 درصد عملکرد کلیه است. بنابراین، بیماران با 10 درصد عملکرد کلیه خواهد شد بسیاری مانند تورم سنگین، الیگوری ، آنوری ، خستگی، سطوح بالایی از پروتئین و خارش پوست رنج می برند ، . امید به زندگی در بیماران با 10 درصد عملکرد کلیه به سختی آشکار است . دلیل این است که عوامل زیادی مربوط به امید به زندگی ، از قبیل سن ، عوارض ، علل بیماری ، وضعیت بیماری ، بیماری اولیه ذهن دولت و غیره. علاوه بر این، درمان که بیماران دارای نفوذ زیادی در امید به زندگی . پس از آن می تواند طول عمر بیماران مبتلا به 10 درصد عملکرد کلیه طولانی مدت می شود ؟

چگونه به طولانی تر طول عمر بیماران مبتلا به 10 درصد عملکرد کلیه است.

در مرحله اول، دولت ذهن بسیار مهم است. برخی از بیماران بر این باورند که زمان زیادی برای زنده ماندن وجود ندارد، به طوری که آنها اغلب خود رها شده است. در حالی که این بدتر شدن وضعیت بیماریرا تسریع بخشد. پس وقت را نمی دهد تا در خود ، امید را برای شما به زندگی طولانی تر با درمان مناسب وجود دارد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای طولانی کردن عمر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به دلیل آن در بهبود عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده با هدف است . در این روش درمانی مختلف از او سنتی چینی است، که به صورت خوراکی مصرف می باشد. این است که به خارج با یک دستگاه اسمز استفاده می شود. با گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، ارائه تغذیه به کلیه ها، ترویج گردش خون و تجزیه ماتریکس خارج سلولی ، گیاهان می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، علائم خواهد شد کاهش داد و بیماران می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند. این تنها یک مقدمه کوتاه در مورد این درمان ، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد !



:: برچسب‌ها: مرحله 5 مزمن بیماری کلیه : امید به زندگی 10 درصد عملکرد کلیه,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

FSGS : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه

FSGS : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه

FSGS یک بیماری کلیوی که بخش هایی از گلومرول ها زخم است . کلافه (گلومرول) بیشتر و بیشتر تحت تاثیر قرار ، این بیماری جدی خواهد بود و در نهایت به نارسایی کلیه ایجاد می شود. اگر پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه ، آن سخت است برای مدیریت . سپس روش باید انجام شود برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

با گلومرول بیشتر و بیشتر آسیب دیده است، عملکرد کلیه به تدریج کاهش یابد. هنگامی که عملکرد کلیه قطره به زیر 15 ٪ ، نارسایی کلیه می آید . در نارسایی کلیه ، که با علائمی مانند تورم ، پروتئین ، کم خونی، استفراغ، حالت تهوع تبدیل خواهد شد جدی تر. بنابراین اقدامات را باید در حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه جلوگیری از از دست دادن بیشتر از عملکرد کلیه تمرکز می کنند. روش های زیر I معرفی ارزش توجه شما است .

یک رژیم غذایی سالم است.

رژیم غذایی بخش مهمی برای جلوگیری از نارسایی کلیه است . اگر چه رژیم غذایی می تواند به FSGS درمان نیست ، بهتر است به منظور کاهش آسیب بیشتر به کلیه ها. بیماران مبتلا به FSGS باید یک رژیم غذایی کم پروتئین را مدیریت کند. پروتئین تجزیه به مواد زائد ، مانند اوره ، که باید توسط کلیه ها فیلتر شده است. رژیم غذایی کم پروتئین توصیه می شود برای کاهش بار کلیه ها. رژیم غذایی کم نمک نیز باید دنبال شود برای کاهش تورم و فشار خون بالا . جنبه های بیشتری است که باید مراقبت وجود دارد. اگر شما می خواهید بیشتر بدانید ، شما می توانید از دکتر آنلاین تماس بگیرید. شما آنها را بدون پرداخت هزینه کمک خواهد کرد !

دنبال یک زندگی سالم .

شیوه زندگی سالم می تواند کمک به تقویت ایمنی و پایین آوردن خطر ابتلا به عفونت ها . نگه دارید ورزش در حد متوسط ​​. شما می توانید برخی از تمرینات ، مانند آهسته دویدن، پیاده روی و شنا انجام دهد. علاوه بر این، شما باید سیگار کشیدن را محدود اگر شما یک فرد سیگاری است. آیا به یاد داشته باشید مصرف الکل در یک مقدار مناسب . شما باید دکتر خود را برای چه مقدار الکل شما باید هر روز بنوشید مشورت کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی .

این یک درمان طبیعی برای FSGS است . این در بهبود عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده با هدف . این است که به خارج استفاده می شود و بدون هیچ عوارض جانبی . این درمان در برخورد با بیماری های کلیوی موثر است. عملکرد کلیه را با این درمان بهبود یافته است. این روش ریشه برای جلوگیری از نارسایی کلیه است . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، اجازه دهید من با ترک یک پیام در زیر می دانید، من در حال حاضر من آن را پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: FSGS : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

آیا پل فوم عرضه بیماری کلیه ، فشار خون بالا

آیا پل فوم عرضه بیماری کلیه ، فشار خون بالا

چرا پل فوم ؟ پل فوم به معنی پروتئین در ادرار . این شناخته شده است، در مورد صدا، می تواند جمع که خون را تصفیه مینماید. اگر آسیب در کلیه ، نمی تواند جمع برای تکمیل کار در روز، پروتئین Ev_o وارد ادرار شود.

آیا پل فوم عرضه بیماری کلیه ، فشار خون بالا ؟

بله، پل فوم ارائه مشترک ، بیماری کلیه و بیماری کلیه نیز بالا است. فشار خون بالا ، علت اصلی بیماری کلیه است. معمولا، اگر من یک بیماری Trich بیمار از خون بالا دفت 10-1 سال، و شاید شروع به نشان دادن آسیب در کل . پس از آسیب در کل ، نمی توان جمع برای تکمیل کار روزانه . مانند : بیمار پل فوم را نشان می دهد .

اگر من یک بیمار پل فوم ، چه نتیجه بیمار ؟

اگر کمبود پروتئین بدن، خون نمی تواند به اندازه کافی مایع به خورد . در بدن و خون و مایع سرب ترکیب . و منجر به هیدروسفالی . مانند : Aststhae در دست و پا و ساق پا . و در مورد ادم شدید در ریه و شکم . و همچنین، علامت آسیت ، بیماری کلیه ، فشار خون بالا ، در صورتی که بیمار هیدروسفالی شدید ، شاید آسیب بزرگ در کل نشان می دهد.

پل فوم برای درمان بیماری های کلیوی و فشار خون بالا

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ، فشار خون بالا ، شما باید فشار خون را در زندگی تسلط . ( کمتر از 80/ 130 ) . و همچنین، در بیمار می تواند دیورتیک ها به Asestqa استفاده کاسته شده است.

پل دیورتیک ارائه مشترک از بیماری کلیه است. : و اگر می خواهید بدانید که علائم بیماری کلیه، فشار خون بالا یا بیماری کلیوی دیگر ، شما می توانید پست الکترونیکی به ارسال

kidneyarab@hotmail.com

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ، فشار خون بالا ، یکی از بهترین این است که وجود دارد در دوره اولیه بیماری و انتخاب درمان مناسب و مناسب، و می تواند توسعه نارسایی کلیه و یا بیماری کلیه ، فشار خون بالا ، اجتناب کنند. و همچنین، شما می توانید Canutrna آنلاین مشورت و یا ترک پیام به دانستن اطلاعات بیشتری در مورد بیماری کلیه ، فشار خون بالا ، مانند علائم و درمان و رژیم غذایی مناسب و ... مناسب است.

به امید خدا



:: برچسب‌ها: آیا پل فوم عرضه بیماری کلیه ، فشار خون بالا,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

چه منو برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

چه منو برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه


برخی از مواد غذایی است که می تواند بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ، غذا خوردن و بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه منو Aaokl باما برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

غذاهای Z که ممکن است، و اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند، و اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ به این منو برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است ، و ترجیح می دهند برای خواندن مقاله زیر است .

و بسیاری از بیماران فکر می کنم Onla خوردن بسیاری از غذاها پس از بیماری ، و این ایده Alkhtaúh . و در واقع، بسیاری از غذاها و بیماران مبتلا به بیماری مزمن اتو که ممکن است خوردن . مانند تخم مرغ و شیر نوشیدنی که ممکن است، و خوردن گوشت و میوه به عنوان امکان پذیر است. این میوه در هندوانه و هلو و خربزه حامی و زیتون و غیره Chmlon اما بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را موز نمی خورند ، و به همین دلیل مورد شدید بیماری امکان پذیر است، افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی نمی خورد . و بیماران مصرف بعضی مزمن سبزیجات بیماران کلیوی که ممکن است. مانند گوجه فرنگی و Alehyar و سیب زمینی و پیاز و غیره.

اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند، و اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد بیماری مزمن کلیه است ، و شما می توانید ایمیل مکاتبه به ما در هر زمان، و پاسخ شما در به موقع ، و یا اگر شما می خواهید برای مقابله با این بیماری ، و شما می توانید رفتن به چین های زیبا و سبک از بسیاری از درمان های گیاهی ، و بسیاری از سخت افزار پیشرفته، و اگر شما به چین ، و دکتر و شور و شوق متخصص پرستار در اینجا در انتظار . بعد ما می دانیم چه گوشت شما می توانید بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی خوردن دهید.

kidneyarab@hotmail.com

آیا می توانم به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با ماهی و مرغ و کمی گوشت گاو بخورند. این مکمل و تغذیه Bjajh به بیماران . اما بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را غذاهای دریایی مصرف نمی کنند .

و ما ساخته شده یک لیست از چه مواد غذایی به بیماران مبتلا به آخر بیماری مزمن کلیه ، و اگر شما مشکلات نیست، و به مکاتبات ایمیل خود را به استقبال ما در هر زمان، و کمک به عنوان امکان پذیر است. و در آخرین راه حل ، من امیدوارم که این مقاله به شما که ممکن است کمک خواهد کرد ، و من امیدوارم که شما از این بیماری N زخم التیام یابد و خدا به شما برکت دهد .



:: برچسب‌ها: چه منو برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

درمان عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک گیاهی

درمان عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک گیاهی

مشخص شده است که بیماران از پلی کیستیک بیماری کلیوی رخ می دهد برخی از عوارض ممکن است، و این عوارض مرگ شود برای بیماران، و روش درمان را برای این عوارض است ؟ و این مقاله را که در پاسخ به این مشکل بگویید، و اگر شما می خواهید بدانید ، و ترجیح می دهند به عنوان خوانده شده .

و عوارض بسیاری از بیماری کلیه پلی کیستیک ، سنگ کلیه و مانند آن، و تومور و فشار خون بالا و درد ورم مفاصل و عفونت ادراری ، و غیره بیماران باید آنها را که Alambkra درمان . و بعد، اجازه دهید ما روش درمان عوارض ناشی از پلی کیستیک گیاهی بیماری های کلیوی می دانم .

برخی از بیماران را انتخاب کنید پول و یا کل Rzaa ، و این Alosil سنتی ، و بیماران منجر شود بسیاری از درد و هزینه های گلهای، بیماران به دنبال درمان Bashab در حال حاضر. در این مقاله ما سعی خواهیم کرد به او Nkdmkm . و درمان از داروهای چینی است Aljzih

آثار باستانی و هیچ عوارض جانبی ندارد ، و بدن بیمار است که ممکن است بهبود و کاهش درد بیمار است، اما مواد مخدر و تنها اثر سنتی چینی است که روشن نیست ، و در حال حاضر، متخصص ما به دنبال درمان از داروهای جزئی چینی پس از جستجو . و درمان پزشکی جزئی چینی یک درمان موضعی است ، و از آن آسان است . و اگر بیماری بیمار Alhvivh ، و بیمار می تواند روش درمان استفاده می شود.

اگر بیمار در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک ، و که متخصص به شما نشان می دهد Alambkra درمان، و این طولانی زندگی خود را به عنوان امکان پذیر است. و اگر شما مشکلات نیست، و شما می توانید ایمیل مکاتبه به ما در هر زمان، و پاسخ شما در مد ملودیک. یا اگر شما می خواهید برای مقابله با این بیماری ، و Akmenk برای رفتن به چین زیبا، و منتظر دکتر و شور و شوق متخصص پرستار در اینجا .

kidneyarab@hotmail.com

بعدی ، به ما اطلاع دهید پیشنهاد برای متخصص بیماری کلیه پلی کیستیک . اول، بیماران باید مراقبت از منو را ، و برخی از مواد غذایی برای بیماران مبتلا به کیست های متعدد Marzalkla متناسب نیست ، و برخی از مواد غذایی سازگار با سلامت بیماران ، اما بیماران نمی دانم. بیماران باید نگران کرده است.

و ما برای درمان عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک نهایی گیاهی معرفی شده است، و اگر شما مشکلات و مکاتبات ایمیل خود را به ما در هر زمان استقبال نشده است. و در آخرین راه حل ، من امیدوارم که این مقاله این مقاله ممکن است کمک خواهد کرد . و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، و خدا به شما برکت دهد .



:: برچسب‌ها: درمان عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک گیاهی,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

چه سبزیجات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امکان می خورید

چه سبزیجات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امکان می خورید

برخی از بیماران علاقه مند در مواد غذایی پس از بیماری، و آنها برخی غذاها را نمی خورند ، آب و چند آشامیدنی ، پس میوه ها و سبزیجات مصرف نمی کنند ، و این عمل صحیح نمی باشد. و دوست دارد به خوردن بعضی از بیماران سبزیجات، و این مقاله به شما چرا AD را به خوردن سبزیجات است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که ممکن است، و اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ ، و ترجیح می دهند به عنوان خوانده شده .

آن را به خوبی شناخته شده است که بیماران با نارسایی کلیه غذاهایی که شامل کیستیک در بسیاری از آب خوردن نمی باشد ، با توجه به ادم شدید. Valkhbayr توصیه شده برای بیماران مبتلا به برخی از سبزیجات ، و من امیدوارم که او را به عنوان امکان پذیر است.

اول، گوجه فرنگی . و این شامل بسیاری از مقاله مفید . مانند روی و کلسیم و اسید سیتریک و پتاسیم و ویتامین ها و غیره و این معمولا باکتریایی جلوگیری می کند و کمک به دستگاه گوارش، زمانی که آنها نمی خواهند به خوردن غذاهای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و بیماران خوردن بعضی از گوجه فرنگی که ممکن است، و این بهتر که ممکن است.

گزینه دوم . و به پیری و تومور، و قند خون را کم که ممکن است مقاوم است. و با توجه به Emcl بتا کاروتن و بسیاری از غیر منتظره مفید است.

اگر شما یک بیمار نارسایی کلیوی هستند، و من امیدوارم که به پیشنهاد کارشناس که ممکن است، و اگر شما مشکلات نیست، و شما می توانید ایمیل مکاتبه به ما در هر زمان، و پاسخ شما در موقع. یا اگر شما می خواهید برای مقابله با این بیماری ، و شما می توانید به چین، زیبا، و روش درمان گیاهی و بسیاری از سخت افزار پیشرفته ، و اگر شما به آنها، و منتظر دکتر و شور و شوق متخصص پرستار در اینجا بروید.

kidneyarab@hotmail.com

و بعد، به ما اطلاع دهید سبزیجات Alastmrara است .

سوم، سیب زمینی . این مجموعه شامل پروتئین ها ، مکمل ها، و معمولا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که ممکن است سودمند باشد.

چهارم ، پیاز .

کلسیم و پوکی استخوان جلوگیری می کند ممکن است ، و کاهش فشار خون و قند خون امکان پذیر است.

و ما در مورد آنچه به خوردن سبزیجات ساخته شده است که بیماران با نارسایی کلیه نهایی ممکن است، و اگر شما نیاز به کمک، و قابلی ندارد با ما تماس بگیرید در هر زمان، و کمک به عنوان امکان پذیر است. و در آخرین راه حل ، من امیدوارم که این مقاله به شما که ممکن است کمک خواهد کرد ، و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، و خدا به شما برکت دهد



:: برچسب‌ها: چه سبزیجات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امکان می خورید,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت

رژیم غذایی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت


بازی رژیم غذایی مناسب را وارد نمایید مهمی در زندگی ما است. ارتباط آن با دیابت، بیماری کلیه، رژیم غذایی مناسب می تواند بیمار برای جلوگیری از عوارض و یا تاخیر در توسعه بیماری کلیوی ناشی از دیابت کمک کند.

این شناخته شده است، برای بیماران مبتلا به دیابت ، بیماری های کلیوی ، نیاز به تسلط مواد غذایی روزانه است. در حال حاضر، به همین دلیل ما می دانیم که رژیم غذایی مناسب و برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت مناسب است.

آیا می توانم به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت به خوردن این مواد غذایی :

1 غنی از فیبر غذاهای 2 غذاهایی که حاوی قند کم است. 3 می تواند غذاهایی که حاوی وفور کلسیم بخورند. 4 غذاهایی که حاوی مقدار زیادی ویتامین و غیره . از قبیل:

اسفناج ، کلم بروکلی، پیاز، جلبک دریایی، لیچی لوتوس سویا ، خربزه درختی، سیب، گلابی ، و غیره . برای بیماران مبتلا به دیابت ، بیماری های کلیوی ، بهتر است به خوردن سبزیجات و میوه جات فراوان و تازه .

اینها برخی از غذاها و به مناسبت مناسب به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مبتلا به دیابت ، اگر شما میخواهید بدانید که غذاهای سالم تر و یا مناسبت ، شما می توانید پست الکترونیکی به ارسال :

kidneyarab@hotmail.com

در حال حاضر، ما می دانیم چرا ما رژیم غذایی برای بیماران دیابتی مبتلا به بیماری کلیوی :

برای بیماران مبتلا به دیابت ، بیماری های کلیوی ، باید غذاهای سرخ شده اجتناب و می تواند غذاهایی که حاوی نمک و چربی زیادی بیش از حد بخورند. البته، به دلیل دیابت باعث بیماری کلیه ، بیمار نیاز به تسلط قند. راهنمایی مهم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مبتلا به دیابت ، باید چرخه غذایی را بخورند .

علاوه بر این، رژیم غذایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ، شما باید شراب Atrrk . در حال حاضر، شراب می تواند به تشدید وضعیت بیماری از بیماری کلیوی یا دیابت .

درمان بر اساس غذایی درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت ، و همچنین ، مجموع نیازهای هر یک از مواد غذایی درمان بیماری است. برای بیمار در دوره اولیه، می تواند برای درمان های غذایی به بهبود وضعیت این بیماری ، احتمالا نیازی به استفاده از مواد مخدر استفاده می شود. آیا می توانم رژیم غذایی و اتصالات مناسب است که Atkhvd فشار خون بالا و قند خون و از دست دادن وزن است.

نیازهای بیماران دیابتی مبتلا به بیماری کلیوی است که overpowers وزن .

این اطلاعات در مورد بیماری های کلیوی ، شما می توانید با Canutorna آنلاین صحبت کنید و یا ترک پیام به اخبار بیشتر در مورد بیماری های کلیوی و دیابت ملعون مشورت کنید. به امید خدا !



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت,


سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

نفروپاتی IgA : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه


نفروپاتی IgA دربیماری کلیوی خود ایمنی است ، که به عنوان آسیب گلومرولبا رسوب کمپلکس های ایمنی در منطقه مزانژال برجسته است . این بیماری در نهایت به نارسایی کلیه به توسعه با مجتمع های بیشتر و ایمنی بیشتر به سپرده گذاری در گلومرول . پس چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

هنگامی که نفروپاتی IgA در پیشرفت به نارسایی کلیه ، کمتر از 15 درصد عملکرد کلیه وجود دارد. بنابراین بسیاری از علائم رخ می دهد ، مانند ادرار خون، تورم سنگین، سطح بالایی از پروتئین در ادرار ، خستگی ، فشار خون بالا و غیره. بیماران در دیالیز یا پیوند کلیه تکیه به زنده ماندن . پس چه روش باید انجام شود برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

سلول های بنیادی .

هنگامی که سپرده ایمنی پیچیده در مزانژال گلومرولی ، بدن واکنش التهابی را تولید کند. از آنجا که از اختلال سیستم ایمنی بدن، واکنش التهابی بیش از حد خواهد شد prolification از ضایعات کلیوی آسیب دیده می شود. بنابراین درمان باید قادر به حذف از پیچیده و بهبود سیستم ایمنی بدن باشد.

سلول های بنیادی درمان طبیعی، که با هدف بهبود ایمنی و تنظیم سیستم ایمنی بدن است . تصور می شود که در این روش درمانی به عنوان بهترین درمان برای نفروپاتی IgA نداشتند. این شامل شش مرحله ، از جمله تشخیص ایمنی ، ترخیص کالا از گمرک ایمنی ، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی . در این روش درمانی ترکیبی از داروها و غربی دارو چینی است. علاوه بر داروهای غربی معمولا استفاده می شود ، طب چینی، طول می کشد اثر بزرگ ، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی . با استفاده از این درمان ،گیاهان چینی را می توان به کلیه منتقل شده و گیاهان می تواند رسیدن به چنین اثر : تجزیه ماتریکس خارج سلولی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد خون ، گشاد رگ های خونی و ارائه تغذیه به کلیه ها.




جمعه 1 آذر 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود پیش آگهی نفریت لوپوس با کراتینین 7

چگونه به بهبود پیش آگهی نفریت لوپوس با کراتینین 7
بهبود پیش آگهی ، نفریت لوپوس ، 7Patients های کراتینین مبتلا به نفریت لوپوس عمیقا در مورد اثر درمانی مربوط قبل از دریافت یک درمان خاص، که ، از نزدیک به پیگیری روند وضعیت بیمار . پس چگونه به بهبودپیش آگهی با کراتینین 7 ؟

نفریت لوپوس ، به عنوان یک ماده در واقع ، اغلب دیده می شود آسیب گلومرولی از ویژگی های کلیه که به SLE بلند مدت خودایمنی، که عمدتا به عنوان نشانه های مربوط به کلیه و همچنین عوارض سیستمیک از بافت های مختلف و ارگان های رفتار .

کراتینین متابولیت عضله در بدن انسان است که قادر به آینه توانایی فعلی فیلتراسیون گلومرولی است . در حالی که کراتینین 7 نشان می دهد دوره نسبتا پیشرفته در مرحله 4 CKD ، که نشان دهنده یک جرم رسوب متابولیت در جریان خون ناشی از عملکرد کلیوی آسیب دیده با شدید GFR کاهش یافته است . بیماران تحت چنین شرایطی تقریبا غیر ممکن است به طور کامل معکوس ، که ، با این حال ، قول داده است به خوبی با درمان به موقع و موثر در اکثر موارد کنترل . با این حال، بسیاری از آنها را غیر قابل چشم پوشی به پایان مرحله بیماری کلیوی با وضعیت بیمار بارها و بارها به تاخیر افتاد توسعه ، بنابراین در برابر رفتن به بهبود پیش آگهی نفریت لوپوس .

در واقع، روش های درمانی متعددی با اثر فوری تبدیل به روش های ناقص و نیمه راه است که قادر به درمان اساسا از علل ریشه ای بیماری مزمن کلیه هستند . علاوه بر این ، آنها بسیاری از اثرات جانبی ، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر است .

پس چگونه به بهبود پیش آگهی کراتینین 7 ؟ درمان های طبیعی superiorities های قابل توجه، استفاده شده است که برای تعمیر صدمات کلیوی و ترمیم آسیب های کلیوی موثر و به اندازه کافی ، بنابراین حفظ و بازسازی ساختارها و توابع ذاتی سلول های کلیوی به طور طبیعی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان طبیعی، قابل توجه است که قادر است به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، حل ماتریکس خارج سلولی ترومبوز و تنزل است، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده تا حد امکان به طوری که به بهبود پیش آگهی از نفریت لوپوس با کراتینین 7 .

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی نفریت لوپوس با کراتینین 7 ؟ مطالب فوق شما یک ایده کوتاه فراهم خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر لطفا پیام زیر ترک و یا به ماایمیل ارسال .



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس, لوپوس نفریت درمان , بهبود پیش آگهی نفریت لوپوس با کراتینین 7,


جمعه 1 آذر 1392
ن : lafee

PKD : چگونه به طولانی تر کردن طول عمر کراتینین 3.5 به طور طبیعی

PKD : چگونه به طولانی تر کردن طول عمر کراتینین 3.5 به طور طبیعی
PKD، طولانی تر کردن طول عمر ، کراتینین 3.5It برای بیماران مبتلا به با PKD زندگی می کنند در حالی که به نظر می رسد نا امید کننده به ایجاد یک تفاوت . پس چگونه به طولانی تر کردن طول عمر کراتینین 3.5 به طور طبیعی ممکن است تبدیل به یکی از نگرانی های بالا .

PKD ، شناخته شده به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک کیست های ژنتیکی اندازه های مختلف بر روی کلیه دوجانبه در اکثر موارد، که ستم نفرون با وزیکول به طور فزاینده ای جدی به تدریج ، در نتیجه باعث آسیب کلیوی است. شایان ذکر است که آن راچهارمین دلیل منجر به مرحله نهایی نارسایی کلیه در سال های اخیر تبدیل شده است.

کراتینین متابولیت عضله در بدن انسان است که قادر به بازتاب وضعیت کنونی عملکرد کلیوی از طریق توانایی فیلتراسیون گلومرولی است . کراتینین 3.5 ، به عنوان یک ماده در واقع ، همسان مرحله نسبتا شدید 3 CKD ، که رفتار به عنوان نشانه های مختلف در حال ظهور و عوارض ناشی از بافت های مختلف و ارگان های . بیماران تحت چنین شرایطی وعده به اساسا معکوس ، که ، با این حال ، غیر قابل چشم پوشی به مرحله جبران ناپذیر 4 CKD اگر البته بیمار است بارها و بارها با تأخیر وارد کنید ، بنابراین در برابر رفتن به طولانی تر طول عمر PKD .

پس چگونه به طولانی شدن مدت امید به زندگی کراتینین 3.5 به طور طبیعی ؟ در مقایسه با روش های متعدد موجود است که تبدیل به درمان ناقص و نیمه راه ، درمان های طبیعی هستند قادر به اصلاح نفرون آسیب دیده از علل ریشه ای بدون آسیب های ثانویه از طریق دوره نقاهت و نوسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه اساسا .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی، است که برای از بین بردن خون حالت سکون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق تصفیه خون بکار برده شده ، ترجیح داده است عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ مواد معالجه و بیداری توانایی تمدید خود از بدن انسان ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه .

چگونه به طولانی تر طول عمر کراتینین 3.5 به طور طبیعی ؟ محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . اگر شما می خواهید برای دریافت پیشنهادات مشخص تر ، لطفا پیام زیر ترک و یا به ماایمیل ارسال .



:: برچسب‌ها: بیماری پلی کیستیک کلیه ، کلیه پلی کیستیک درمان بیماری , طولانی تر کردن طول عمر کراتینین 3, 5 به طور طبیعی,


جمعه 1 آذر 1392
ن : lafee

چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه هنگامی که کلیه ها کار در 15٪ بدون دیالیز

چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه هنگامی که کلیه ها کار در 15٪ بدون دیالیز
CKD، کلیه کار در 15٪ ، DialysisDo شما می دانید چه مفهومی داره زمانی که کلیه ها کار در 15٪ ؟ در واقع، آن را نشان می دهد پیشرفته ترین دوره در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه . پس چگونه به اصلاح چنین شرایطی تا حد امکان بدون دیالیز ؟

CKD مخفف بیماری مزمن کلیه است که در دراز مدت آسیب کلیوی برای بیش از 3 ماه با عوارض و مرگ و میر است که بیماران از کاهش GFR به طور فزاینده ای جدی و ویژگی های بالینی رنج می برند بالا است .

در واقع، آن را مستلزم یک دوره خاصی از بیماری مزمن کلیه است زمانی که کلیه ها کار در 15 ٪ است، که یک گام فراتر از تهدید کننده حیات پایان مرحله نارسایی کلیه است که به عنوان نشانه های مربوط به کلیه و همچنین عوارض سیستمیک از بافت های مختلف و اندام رفتار . شایان ذکر است که بدون درمان به موقع و موثر بیماران در نهایت به نتیجه غیر قابل استرداد را وارد کنید .

دیالیز است که معمولا به بیماران پیشنهاد زمانی که سطح کراتینین آنها می رسد از mg / dl 5.0 است که قادر به پاک کردن خون حفظ جان خود را فورا . با این حال ، دیالیز روش نیمه راه و ناقص است، که قادر به درمان بیماری مزمن کلیه به طور کامل از علل ریشه ای است. علاوه بر این ، آن را به ارمغان می آورد جمعی از عوارض جانبی ، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

پس چگونه به اصلاح چنین شرایطی بدون دیالیز زمانی که کلیه ها کار در 15٪ ؟ درمان های طبیعی ، درمان های مطلوب که اعمال می شود را به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، حل ترومبوز ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین حفظ و بازسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه اساسا .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی، برجسته که نقش یک بخشی در تصفیه خون، مکمل عناصر و بازسازی تابع ، بنابراین دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا به منظور درمان مشکلات کلیوی موثر و به اندازه کافی است.

مطالب فوق به طور عمده به معرفی راههایی برای اصلاح بیماری مزمن کلیه هنگامی که کلیه ها کار در 15٪ بدون دیالیز . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد راه حل های طبیعی ، لطفا پیام زیر ترک و یا مشورت سرویس آنلاین خود را به صورت رایگان .



:: برچسب‌ها: مرحله CKD 4 , CKD , درمان بیماری مزمن کلیه است که کلیه ها کار در 15٪ بدون دیالیز,


جمعه 1 آذر 1392
ن : lafee

هنگامی که کلیه ها شما خاموش چه مدت می توانید زنده

هنگامی که کلیه ها شما خاموش چه مدت می توانید زنده

هنگامی که کلیه خود را تعطیل چه مدت شما می تواند زندگی می کنند ؟ آن سخت است برای بیماران کلیوی به زندگی می کنند تا زمانی که جمعیت عمومی است . طول عمر یک فرد با خاموش کردن کلیه نگرانی عمده برای بیماران می شود چیست .

در واقع ، هیچ یک مجموعه طول عمر برای افراد با خاموش کردن کلیه آن است که توسط عوامل مختلف تحت تاثیر قرار وجود دارد .

همانطور که کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال شده ، سطح بالایی از مواد زائد را در body.Consequently ساخت تا ، یک میزبان از عوارض و ناراحتی ها مانند کم خونی، فشار خون بالا به نظر می رسد ، پروتئینوری و غیره این عوارض می توانند کوتاه طول عمر بیماران significantly.Therefore ، مهم است که برای بیماران به دنبال درمان برای کنترل این عوارض است . ایمیل به kidneycares@hotmail.com های پزشکی برای کنترل این عوارض .

درمان نقش حیاتی در مؤثر بر طول عمر افرادی که کلیه تعطیل ایفا می کند. دیالیز خط اول درمان برای افرادی است که کلیه خود را شکست که برای کارکرد مناسب می باشد. طول عمر بیماران دیالیزی فقط بین 5-6 سال است. با این حال ، بعضی از بیماران ممکن است به بالاتر از 10 سال زندگی می کنند و حتی خرد است.

اگر درمان تهاجمی است به تصویب رسید، بیماران مبتلا به خاموش کردن کلیه زندگی می کنند تا زمانی که جمعیت عمومی خواهد شد. چگونه برای بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه و افزایش عملکرد کلیوی ، هدف درمان کلیدی می شود. اگر ساختار کلیه قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. از این رو، طول عمر یک فرد با خاموش کردن کلیه خواهد شد تا حد زیادی طولانی شده است .

میکرو چینی دارو Osmotherapy یک درمان موثر برای shutdown.This کلیه رادرمان گیاهی که در آن انواع مختلف از گیاهان در آن اعمال شده است. مواد تشکیل دهنده طب موثر می تواند به بافت کلیه اختلال در بازسازی و ارائه مواد مغذی مقوی ضروری برای ترمیم بافت های کلیوی . وقتی کلیه عمل مؤثرتر ، بیماران مبتلا به خاموش کردن کلیه زندگی می کنند تا زمانی که جمعیت عمومی خواهد شد.



:: برچسب‌ها: خاموش کردن کلیه , طول عمر یک فرد با خاموش کردن کلیه,


جمعه 1 آذر 1392
ن : lafee

طول عمر یک فرد مبتلا به کراتینین 9.2

طول عمر یک فرد مبتلا به کراتینین 9.2

کراتینین بالا با صدمه به کلیه ها و کاهش عملکرد کلیه در ارتباط است. به طور کلی، سطح کراتینین بالاتر، آسیب های جدی تر کلیه . هنگامی که عملکرد کلیه به طور قابل توجهی دچار اختلال شده است ، طول عمر کوتاه خواهد شد. طول عمر یک فرد مبتلا به کراتینین 9.2 چیست؟

کراتینین 9.2 تا چه حد جدی است ؟

کراتینین است که به طور معمول از بدن توسط کلیه ها فیلتر شده است. سطح طبیعی کراتینین در خون است بین 0.6-1.3 است . سطح کراتینین بالا بردن نیست تا زمانی که بیش از 50 ٪ از عملکرد کلیه از دست داده می شود . کراتینین 9.2 چندین بار به عنوان بالا به عنوان محدوده طبیعی کراتینین است . پس از آن با صدمه به کلیه ها بسیار شدید و سطح بالایی از مواد زائد در بدن همراه است. دیالیز ممکن است تجویز شده است و یا ممکن است به زودی آغاز شود .

طول عمر یک فرد با کراتینین 9.2

مجموعه طول عمر برای افراد مبتلا به کراتینین بالا وجود ندارد. دلیل این است که چه مدت با کراتینین 9.2 زندگی می کنند توسط متغیرهای تعیین شده است .

درمان نقش مهم در موثر بر طول عمر یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه است . اگر بیماران دیالیز بوده است ، متوسط ​​طول عمر فقط بین 5-6 سال است.

اگر بیماران را انتخاب کنید برای شروع دیالیز ، سطوح بالایی از مواد زائد ساخت در سطح body.The بالا از محصولات مواد زائد و سموم در بدن می تواند خطرناک و حتی تهدید کننده حیات باشد . بدون دیالیز، بیماران ممکن است فقط برای چند روز زندگی می کنند.

کراتینین 9.2 نتایج از آسیب جدی کلیوی و کاهش عملکرد کلیه . برای کاهش کراتینین بالا به طور کامل و اساسا ، بیماران باید درمان برای ترمیم ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی داشته باشد. اگر کلیه ها می تواند بهتر عمل کند، مواد زائد بیشتری دفع خواهد شد از بدن حذف شده است. کراتینین بالا خواهد بود اساسا کاهش داد.

برای به دست آوردن هدف درمان فوق ، میکرو چینی داروها Osmotherapy می توانید کلیه اختلال در بافت ها و سلول ها را بازسازی می کند. اگر چنین است، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. طول عمر یک فرد مبتلا به کراتینین 9.2 طولانی خواهد شد.



:: برچسب‌ها: کراتینین , کراتینین 9, 2,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.