شنبه 24 اسفند 1392
ن : lafee

فشار خون بالا و سندرم نفروتیک

فشار خون بالا و سندرم نفروتیک

این معلوم است که بسیاری از علایم ، از جمله فشار خون بالا ، چگونه به درمان فشار خون بالا در ارتباط با بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک ؟

روش درمان برای سندرم نفروتیک به مقدار زیادی، و بعد، اجازه دهید ما Baltesel دانم .

و برای اولین بار ، برخی از مواد غذایی . عددی و اگر فشار خون آل نیست، ، برخی از داروهای مورد استفاده برای کاهش فشار خون است. چنین به عنوان یک مهار کننده آنزیم و یا آنتاگونیست آنژیوتانسین کلسیم یا عروقی، و کمک می کند تا رگ های خونی به میانجیگری ، و می تواند فشار خون که ممکن است پایین تر است. اما دارای عوارض جانبی بسیاری ، به این اساس این بیماری نمی پردازد. و اگر می خواهید بدانید که این عوارض جانبی ، و می تواند با یک دکتر در اینترنت که ممکن است مشورت شود.

دوم، درمان طب چینی سنتی . این روش درمان از چین، و هیچ عوارض جانبی ندارد ، و آن را کمک می کند تا بیمار به درمان . و دامنه و تنوع گیاهان ، امنیت بیمار Vlaiglq ، و از آنجا که این روش درمان خواهد شد بسیاری از گیاهان و عوامل فعال در طب سنتی چینی و Ioasa است عروق ممکن است، و حل لخته خونبه سرعت ، و قند خون ، sifted از کاهش می دهد احتقان خون ، فعال کردن رگ های خونی . از لحاظ کاهش فشار خون که ممکن است. و کاهش فشار خون در حالی که دست زدن به سندرم نفروتیک .

سوم، دیالیز .

برخی از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک از فشار خون بالا، تاثیر می گذارد و سلامت خوب است، پس از آن بیمار گرم به دیالیز نیاز دارد . و دیالیز را بهبود می بخشد به عنوان گرم به عنوان امکان پذیر است. و فشار خون بالا با تمام سموم متصل ، و دیالیز ترشح سموم و مواد زائد از بدن که ممکن است، و این آشتی به سلامت یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک ، اما بیمار به دیالیز عوارض احتمالی می آید .

اوه دوست عزیز ، اگر شما می خواهید برای دریافت این روش درمانی ، و شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال، و در این روش درمان در بیمارستان برای شما مناسب است . و من امیدوارم که شما از این مقاله ممکن است پس از آن Ttaalaa ممکن یاد گرفت و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra ، خدا شفا داد ، به خواست خدا شفا دهد!

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: فشار خون بالا و سندرم نفروتیک,


شنبه 24 اسفند 1392
ن : lafee

کراتینین و نارسایی کلیه و دیالیز و گیاهی بیماری های کلیه

کراتینین و نارسایی کلیه و دیالیز و گیاهی بیماری های کلیه

در رابطه با بیماری کلیوی بیمار شاید سه کلمه این دوچرخه بیش از حد. آن ، اگر بیماری کلیوی بیمار باید کراتینین بالاتر شدید و I شدید گسترده تر و بسیاری از آنها ، شاید نیاز به دیالیز است. اما برای بیمار به نارسایی کلیه یا بیماری های دیگر کلیه، احتمالا نمی خواهند برای شستن کل ، به مراتب بیشتر از بیمارانی که می خواهند بدانند که درمان های گیاهی .

اما در برخی از کشورها ، شاید دیالیز یا پیوند کلیه برای درمان Allowajd بیمار نارسایی کلیوی . برای درمان های گیاهی یا طبیعی، احتمالا بیمار نمی دانند. اگر شما بیمار هستید و نارسایی کلیوی کراتینین بالا، چه چیزی می خواهید ؟ دیالیز ؟ گیاهی یا طبیعی ؟ اگر من بیمار ، ممکن است به گیاهان را انتخاب کنید.

گیاهان آن است که می تواند با نارسایی کلیه از اصل پرداخته است. یعنی شما می توانید نشانه های نارسایی کلیه کاهش نیست، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه و بیمار به طور کلی Tslah را بهبود بخشد. و نیز پس از آن اثرات جانبی و عوارض به بیمار در مورد نیست.

معمولا، اگر شما مایل به استفاده از گیاهان دارویی برای درمان نارسایی کلیه بتنی، اما نمی دانم برای انتخاب هر علف هرز . در واقع ما می توانیم از درمان های طبیعی استفاده کنید. فیزیوتراپی آن که حاوی گیاهان طبیعی است. درمان مانند کمپرس گرم است. این درمان فیزیوتراپی Almdja بین طب سنتی چینی و طب غربی . ویژگی های درمان فشرده گرم است که می تواند فعالیت های بازسازی و به طور کلی باعث بهبود عملکرد کلیه و Aisalah کلی و غیره . مانند کاهش کراتینین بالا و بهبود می بخشد تورم و ادم و بهبود خارش پوست ، و همچنین به عنوان مهمترین درمان فشار گرم، می تواند کمک به صرفه جویی در دیالیز بیمار .

Balgdhafah به رژیم غذایی و ورزش نیز بسیار مهم است . از جمله ، رژیم غذایی مناسب است که می تواند بیمار و Aahassan Azfah کمک و ارتفاع کلی کراتینین و توسعه Atakhry نارسایی کلیوی را کاهش می دهد . علاوه بر ورزش و همچنین بسیار مهم است. ورزش آن است که می تواند بدن بیمار را تقویت و همچنین افزایش اعتماد به نفس بیمار ، و غیره .

پس از همه، در رابطه با نارسایی کلیه بیمار، بسیاری از چیزهایی که در اینجا حرام در درمان و در زندگی و غیره .



:: برچسب‌ها: کراتینین و نارسایی کلیه و دیالیز و گیاهی بیماری های کلیه,


شنبه 24 اسفند 1392
ن : lafee

پیشگیری و درمان بیماری مزمن کلیه

پیشگیری و درمان بیماری مزمن کلیه

Algalba ، مردم ، بیماری مزمن کلیه ، و به سختی درمان رسید. اما به این معنا نیست که بیماری مزمن کلیه است افراد آلوده ، این افراد نیز رخ می دهد نارسایی کلیه . و حکومت در طول مورد مقدمه ای از این بیماری که ممکن است. و مانع از بدتر شدن بیماری ، در شرایط ، بازیابی کلید ، که برخی از اقدامات برای پیشگیری از بیماری مزمن کلیه ، آن بیمار به بهبود کمک می کند .

و برای پیشگیری از بیماری مزمن کلیه است.

اول، بررسی Baltesel . اوه دوست عزیز ، شما همیشه باید بررسی شود استوار است. اگر Osabk بیماری مزمن کلیه ، و می دانیم که وضعیت این بیماری را در معاینه امکان پذیر است. و این خوب است برای درمان بعدی است.

دوم، دسته . مشخص شده است که بیماری کلیه ، بیماری مزمن کلیوی کند، بسیاری از علائم بالینی ، مانند فشار خون بالا و پروتئین آلبومینوری و مزمن کلیه Aalthab و غیره ، و موثر بر تمام Amarb بهداشت و خطاب Atkhvd و بروز عوارض امکان پذیر است. در مورد بیمار باید با پیش زمینه پرداخته شده است. و انتخاب روش درمان کلیدی بسیار عالی است. و بیمار با درمان مزمن بیماری های کلیوی را انتخاب کمپرس گرم، و از این روش ، اثر درمان ، اگر شما اعتماد ندارند، و این روش درمان در Shijiazhuang از چین، و شما می توانید درمان بلیط برای بیمار که ممکن است عنوان خوانده شده ، و در نتیجه درمان موفق است. مشخص شده است کهکمبود خون و اکسیژن به کلیه ها مضر است . این روش درمان این وضعیت ممکن است بهبود بخشد.

سوم، دوست عزیزم ، شما علاقه مند به اتهام مواد غذایی می باشد. و مواد غذایی برای همه افراد بسیار مهم است. بهترین Onla خوردن غذاهایی که شامل مواد غذایی چربی ترین و Allmaah . و شما می توانید برخی از سبزیجات و میوه های تازه بخورند. اضافه کردن به آن ، شما را به Tejb ورزش های فیزیکی مانند پیاده روی است که همیشه مناسب است.

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، و اگر شما می خواهید بدانید که اثر این روش درمان ، و شما می توانید بلیط برای برخی از درمان بیمار به عنوان خوانده شده ، من امیدوارم که شما پس از آن از این مقاله Ttaalaa ممکن یاد گرفت و اگر شما مشکلاتی را برای بیماری کلیه نیست، و شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال ، و پاسخ به شما و کمک به شما به صورت رایگان در اسرع وقت. و من شما مایل به چی Alambkra از این بیماری ، و خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: پیشگیری و درمان بیماری مزمن کلیه,


شنبه 24 اسفند 1392
ن : lafee

Bashab درمان نارسایی کلیه و سلولهای بنیادی

Bashab درمان نارسایی کلیه و سلولهای بنیادی

این شناخته شده است به یک نوع بیماری کلیه بیماری ، نارسایی کلیه و آنهایی که شدید، و آن را دشوار است به درمان ، برای کلی Alamadaaft اتفاق می افتد شستشو ، و بیمار می آید که بسیاری از درد . هر بیمار می خواهد تا روش درمان عالی است.

بسیاری از مردم شنیده ام که علف هرز ، و Aalaashab است یکی از ویژگی هایبسیاری از ، به عنوان مثال ، آیا عوارض جانبی ندارد. از آنجا که Achaab طبیعی است و به منظور بوته، از بدن به عنوان داروهای غربی یا دیالیز آسیب نمی دوباره. اضافه کردن به آن ، در بسیاری از فعالیت های عامل گیاهی، و از مداخله از این مواد به بدن ، و در حال گسترش است هر عروق . در کنار آن ، این است که بهبود آسیب گلومرولی، و Thvv اکسیژن حق وتو . این Achaab و با برخی از مواد به هم متصل ، و جذب سرگیجه که مقدار خون در کلیه و میزان فیلتراسیون گلومرولی را تنظیم ، و جلوگیری از خون Tljt امکان پذیر است. پس چگونه کار می کند این علف هرز ؟

این نهاد که علف هرز در کیف، البته، این درمان گیاهی برای برخی از دستگاه . و این گیاهان بسیار خوب است. و قرار می دهد این گیاهان در کل ، و استفاده از برخی از دستگاه ، و آنها را وارد این پوست بدن گیاهی، و هیچ عوارض جانبی ندارد ، به بدن آسیب نمی زند. از آنجا که روند کند به نیاز ندارد و پوست را کاهش دهد نیست. اگر این فرآیند را درک نمی کنند ، و شما می توانید با یک دکتر در اینترنت در هر زمان ممکن است مشورت شود.

سلول های بنیادی .

بسیاری از مردم شنیده ام که پیوند کلیه ، و تعداد کمی از مردم سلول های بنیادی می دانند . این روش درمان با پیوند کلیهمتفاوت است. پیوند کلیه بدان معنی است که این ایمپلنتهای جدید به طور کلی از هر جای دیگری در بدن، و سلول های بنیادی است که به سلولهای جدید در بدن افزایش یافته است. و این سلول ها را از خانواده اش را که ممکن است، و است که می تواند از خود بیمار است. این روش درمان Alshla ، اما میزان بقا بالا است.

تاریخ و زمان آخرین ، دوست عزیز من، و اگر شما می خواهید برای دریافت این روش درمانی ، و شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال ، و پاسخ به شما و کمک به شما به صورت رایگان امکان پذیر است. من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفته ممکن است، و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، و خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: Bashab درمان نارسایی کلیه و سلولهای بنیادی,


شنبه 24 اسفند 1392
ن : lafee

حكة الجلد و مرض الكلي المتعدد الكيسات

حكة الجلد و مرض الكلي المتعدد الكيسات

حكة الجلد هو أصاب الناس الكثير ممكن ، اذا هو أصاب المريض مع مرض الكلي ، هذا الشديد ، بسبب يؤثر النوم ، يكون حكة الجلد ، و المريض يشعر بالملل و الألم . اذن كيف يعالجه ؟

الأولى ، الرعاية اليومية . يجب على المريض أن يغتسل الجسم ، من أجل يفرز فروست يوريمي منه . و أحسن أنلا يستخدم الصابون اذا الجلد الجفاف . يا الصديق العزيز ، اذا لا تحمل الحكة ، و يمكنك أن لطخة بعض الأدوية ، لكنك أن تستشار مع الطبيب الضروري . يجب عليك أن تقطع طلاء الأظافر دائما ، و يتجنب أن تخدش الجلد و يؤدي العدوي . يا الصديق العزيز ، اذا أنت الاستلقاء على السرير دائما ، و يمكنك أن تطالب من أهلك

يتدحرج ، يمنع حدوث غير الأمراض .

الثاني ، العلاج عن علاج بالطب الصيني التقليدي .

يا الصديق العزيز ، هل أنت تريد أن تعالج هذا العرض من أساس ؟ و يمكنك أن تحاول هذا أسلوب العلاج ممكن . و هذا أسلوب العلاج يشمل على الاعشاب الكثيرة و ثمينة ، و هو يساعد المريض على إفراز الحكة . بل ليس عنده الآثار الجانبية . و يستخدم هذا أسلوب العلاج ، و يشعر بالمريح جدا ، و ليس عنده الحكة ، و المزاج الجميل .

لماذا يحدث المريض مع مرض الكلي المتعدد الكيسات ؟

في الواقع ، يوجد السبب الكثير عن حكة الجلد .

الأولى ، بقاء منتجات استقلاب النيتروجين في الجسم ، و حافز الجلد ، و يؤدي ضمور الغدد الدهنية والغدد العرقية ، و يؤدي الجلد الجفاف و الحكة ممكن .

الثاني ، جميع السموم . من المعروف أن يكون الجسم عن المريض مع مرض الكلي المتعدد اليسات السموم و النفايات الكثيرة ، و بسبب إنخفاض وظائف الكلي ، فلا يفرزهم من الجسم ، و يؤدي جميع في الجسم . و يؤدي الحكة . فيجب على المريض أن يفرز السموم ، لكن غسيل الكلوي يفرز بعض السموم من الجسم فقط ، فأحسن أنلا يختار المريض غسيل الكلي .

يا الصديق العزيز ، الأن ، أنت تعرف كيفية حكة الجلد ، و اذا لا تفهم أو أنت تريد أن تحصل على هذا أسلوب العلاج ، و يمكنك أن ترسل البريد الأكتروني إلينا في أي وقت ، و يمكننا أن نساعدك على إفراز الحكة مجانا . و أرجو أن تمن الحكة المبكرا ، و أتمنى لك أن تشفي من هذا المرض المبكرا ، و شفاك الله ، إن شاء الله !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: حكة الجلد و مرض الكلي المتعدد الكيسات,


شنبه 24 اسفند 1392
ن : lafee

نکاتی برای جلوگیری از عفونت در مرحله 5 نارسایی کلیه

نکاتی برای جلوگیری از عفونت در مرحله 5 نارسایی کلیه

مرحله 5 نارسایی کلیه نیز به عنوان نارسایی کلیه مرحله نهایی شناخته شده است. در این مرحله ، مردم به احتمال زیاد به عفونت ناشی از ایمنی پایین و مقاومت کم بدن حمله کردند. عفونت در نظر گرفته می شود مشترک علت مرده است. بنابراین ، مهم است که برای جلوگیری از عفونت . چند راهنمایی برای جلوگیری از عفونت در مرحله 5 نارسایی کلیه وجود دارد.

عفونت شایع عبارتند از ، عفونت تنفسی ، عفونت ادراری ، عفونت دستگاه گوارش ، و غیره اقدامات باید برای جلوگیری از این عفونت ها گرفته شده است.

نکته 1 . استراحت خوب و ورزش در حد متوسط ​​تا زمانی که تغذیه کافی، مقاومت در برابر مبارزه با تهاجم باکتری ها و ویروس ها را بالا ببرد.

نکته 2 . تمیز نگه داشتن اتاق و توجه OTتهویه. یک محیط راحت و تمیز باکتری ها و ویروس ها دور نگه خواهد داشت .

نکته 3 . اگر شما توسط خارش پوست مشکل ، به شما پیشنهاد به پاک کردن پوست خود را با هر روز آب گرم به تمیز نگه داشتن پوست . آیا به یاد داشته باشید که شما می توانید پوست در صورت ایجاد عفونت خراش نیست. این بهتر خواهد بود برای نگه داشتن پوست .

نکته 4 . توجه به بهداشت غذایی . شما بهتر است طبخ در خانه و اجتناب از مواد غذایی خام و سرد ، خوردن غذای یک شبه نمی خورند.

نکته 5 . دستان خود را بشویید . انجام حوله صورت و مسواک را با دیگران به اشتراک بگذارید . مسواک زدن دندان های خود را به طور منظم برای حفظ بهداشت دهان و دندان .

نکته 6 . در صورت بروز علائم عفونت مانند تب، اسهال ، سرفه ، و غیره، شما باید یک درمان در بیمارستان به جای مصرف دارو توسط خودتان را .

راهنمایی در بالا برای جلوگیری از عفونت در مرحله 5 نارسایی کلیه مهم است. آنها را در ذهن نگه دارید و می توانید عفونت را به بیشترین حد جلوگیری می کند. اگر شما هنوز هم سوال، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره ارسال کنید. من به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید !



:: برچسب‌ها: نکاتی برای جلوگیری از عفونت در مرحله 5 نارسایی کلیه,


پنج شنبه 22 اسفند 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA و کراتینین 4.2 : آیا می توانم آنها خوردن Blackstrap ملاس

نفروپاتی IgA و کراتینین 4.2 : آیا می توانم آنها خوردن Blackstrap ملاس

به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA ، اگر شما در حال تجربه کراتینین 4.2 ، چه اطلاعاتی باید می دانید ؟ بدون شک دکتر شما به شما چند پیشنهاد رژیم غذایی برای کمک به کاهش سطح کراتینین وجود دارد. آیا می ملاس blackstrap می خورید ؟ برای پیدا کردن پاسخ ما را دنبال کنید.

کراتینین 4.2 بدان معنی است که شرایط در حال حاضر در مرحله بیماری مزمن کلیوی 4 ، مرحله پیشرفته دوم از بیماری های کلیوی ، به اندازه کافی عملکرد کلیه به گفتن است که در حال حاضر دچار اختلال میشود. از اینجا، آن را نیز خوب می گویند نفروپاتی IgA خود را توسعه داده است نارسایی مزمن کلیه . در بسیاری از کشورهای دیگر ، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد در آینده ای نزدیک مورد نیاز اگر شرایط توسعه به نارسایی کلیه است.

ملاس Blackstrap بسیار متراکم در انواع خواص غذایی است که برای بدن مفید می باشد. بسیاری از مردم در حال حاضر با استفاده از ملاس blackstrap نه تنها به عنوان شیرین کننده اما همچنین اضافه کردن عطر و طعم بیشتر به شیرینی است. اما آن را نشانی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کراتینین 4.2 معنا نیست که مجاز به خوردن ملاس blackstrap .

ما ذکر کرده اند که کراتینین 4.2 می تواند از کاهش شدید در عملکرد کلیه بگویید، و کلیه ها قادر به حفظ تعادل الکترولیت ، که باعث افزایش پتاسیم مشترک در میان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیده می شود. هنگامی که سطح پتاسیم بالاتر از محدوده طبیعی، مواد غذایی با پتاسیم بالا اجتناب خواهد شد . با این حال، این واقعیت است که ملاس blackstrap با پتاسیم پر شده است.

یک رژیم غذایی سالم و مناسب واقعا می تواند در کمک به جلوگیری از افزایش ادامه در سطح کراتینین به درجه خاصی ، اما قادر به مقابله با این مشکل از ریشه است . ما بر این باور است که ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه می شود تنها و بهترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا و کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه ، پس از آن به منظور بهبود کیفیت زندگی است. خوب، اگر شما هنوز هم علاقه مند به پیشنهاد رژیم غذایی است که انتظار می رود به کاهش کراتینین 4.2 می باشد ، شما در حال استقبال به ما ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com و اگر شما مشتاق به در مورد راه های طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه یادگیری، تمایل به ما ترک پیام زیر کلیک کنید. به یاد داشته باشید که ما در اینجا در برابر این بیماری مبارزه همراه با شما .



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA و کراتینین 4, 2 : آیا می توانم آنها خوردن Blackstrap ملاس,


دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

آیا بیماری مزمن کلیه نارسایی مزمن کلیه

آیا بیماری مزمن کلیه نارسایی مزمن کلیه

نارسایی کلیه ، بیماری های کلیوی بیشتر ، و بیماری مزمن کلیه به شدت آسیب دیده در کل ممکن است، فکر می کند که بیشتر بیماران از بیماری مزمن کلیه و نارسایی مزمن کلیه است ارتباط نیست، و این ایده Alkhtaúh ، بنابراین آیا بیماری مزمن کلیه نارسایی مزمن کلیه ؟

بله، ممکن است، هر بیماری کلیوی توسعه شکست در کل در فینال . بیماری مزمن کلیه و علائم ، مانند فشار خون بالا، یا تورم یا کم خونی، یا پروتئین آلبومینوری و غیره با گذشت زمان ، این علائم منجر به عوارض امکان پذیر است، و یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه در روش عالی درمان کنید، این بیماری مورد شدید می شود.

چه عاملی برای ترویج توسعه از بیماری مزمن کلیه به نارسایی مزمن کلیه ؟

اول، فشار خون بالا . کل فشار خون بالا آسیب دیده نه تنها ، آن است که یک قلب آسیب دیده و مغز به عنوان امکان پذیر است، اگر بیمار فشار خون بالا، و مورد شدید از این بیماری که ممکن است، بیماری مزمن کلیه پیشرفت به نارسایی مزمن کلیه به سرعت همیشه .

دوم، پروتئین آلبومینوری . نتایج این عامل در آسیب گلومرولی و لوله های Cdida ، و تشدید آسیب ها ، از نظر بهبود بیماری مزمن کلیه پیشرفت به نارسایی مزمن کلیه .

در کنار آن، است Aalawaml شود ، و اگر شما می خواهید بدانید Baltesel ، و شما می توانید با یک دکتر در اینترنت ممکن است مشورت ، و دکتر به شما می گوید به صورت رایگان.

چه روش درمان برای بیماری مزمن کلیه و یا بیماری کلیوی ؟

هنگامی که روش Aosl از درمان، و تنها برخی از دیالیز کمی بیمار است. اما این مطالعه می گوید دیالیز روش عالی نیست، وبسیاری از عوارض جانبی است . نه می تواند درمان شود بیماری کلیوی ، و اگر بیمار شویی کلیه و افزایش زمان دیالیز Alastmrara . بنابراین روش درمان است ؟ بله ، ممکن است . این روش از درمان های امنیتی ، از آن کمک می کند تا بیمار به درمان .

دوستان عزیز، من امیدوارم که شما از این مقاله یاد گرفته ممکن است، و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، اگر شما مشکلاتی را برای بیماری های کلیوی ، و یا می خواهند بدانند که اطلاعات در مورد نارسایی کلیه و یا بیماری مزمن کلیه ، و شما می توانید ایمیل برای ما ارسال در هر زمان ، و پاسخ به شما و کمک به شما به صورت رایگان امکان پذیر است. و خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: آیا بیماری مزمن کلیه نارسایی مزمن کلیه,


دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

چگونه برای حل بیماران دیالیزیدر نارسایی کلیوی در Altheih مشکلات خواب

چگونه برای حل بیماران دیالیزیدر نارسایی کلیوی در Altheih مشکلات خواب

از این مطالعه، مشکل خواب که ممکن است تحت تاثیر قرار 80 ٪ از بیماران دچار نارسایی کلیوی، ممکن است با Djiah و سلامت بیمار شدید تحت تاثیر قرار . در این مقاله، برای فرول که حل بیماران دیالیزی در نارسایی کلیه در مرحله آخر مشکل خواب است.

مشکل خواب در بیماران دیالیزی در پایان مرحله نارسایی کلیه .

نازکتر

این علت اصلی مشکل خواب برای بیماران دیالیز در نارسایی کلیه است . سردرد آن و یا تهوع و استفراغ ، و غیره ، نمی تواند یک بیمار در شب نیز می خوابد .

در طول روز، بیمار به دیالیز در مدت زمان طولانی خواب است .

نسبت به این بیماری این مورد 12 ٪ -67 ٪ ، او می تواند بیمار به دیالیز در مرحله پایان رساندن نارسایی کلیوی با احتیاط حفظ کند.

تنگی نفس

در رابطه با نارسایی کلیه بیمار را در مرحله نهایی، آن را همیشه به نظر می رسد این مورد .

این باعث ایجاد یک مشکل از سهام نورد برای بیمار به خواب دیالیز در نارسایی کلیه ، اگر شما می خواهید به دانستن دلایل بسیاری ، شما می توانید ایمیل به ما

kidneyarab@hotmail.com

چگونه به حل این مشکل از خواب ؟

دارو

آیا می توانم مشکل در خواب دارو به دیالیز بیمار در نارسایی کلیه Akhvev . اما، اگر شما بیمار هستید من این وضعیت ، شما می توانید این دارو را بدون به پیشنهاد دکتر استفاده کنید، شما می توانید با Canutorna آنلاین Aldau حق می دانید صحبت کنید.

معمولا

شاید معمولا از بیمار نامنظم خواب . این پروژه باید خواب مناسب و مناسب در زندگی می شود . مانند ، خواب در یک زمان در هر روز و غیره.

بهبود محیط را برای خواب در خانواده

بیمار باید در بستر و سمیح درجه حرارت مناسب در خانواده غیره را انتخاب کنید و .

دیالیز در شب

از مطالعه ، اگر دیالیز بیمار در شب، می تواند تنگی نفس کاهش می دهد.

و همچنین، برای بیمار به دیالیز، نیاز به فیزیکی نیز هست.

این روش راه حلی برای مشکل خواب در یک بیمار به دیالیز نارسایی کلیه، MAA می خواهند بدانند که راه را برای یک راه حل برای اکثر مشکلات خواب ، شما می توانید این پیام را در این ظرف را ترک کنند.



:: برچسب‌ها: چگونه برای حل بیماران دیالیزیدر نارسایی کلیوی در Altheih مشکلات خواب,


دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

فشار خون بالا و کراتینین بالا

فشار خون بالا و کراتینین بالا

 فشار خون بالا در حال افزایش کراتینین ، و فشار خون بالا ، مهمترین دلیل که باعث بیماری های کلیوی و فشار خون بالا، نارسایی کلیه منجر می شود همیشه متصل می شود. پس چه رابطه فشار خون و کراتینین بالا است ؟

مشخص است که پرورش ادرار مجموع ، سموم Veffers و مواد زائد از ادرار از بدن ، و بیشتر از کراتینین زباله . و ادرار مجموع دفع شده از فشار خون است، که ، از لحاظ قسمت ها که بالای فشار خون از بدن ، و کلیه لوله از آسیب پذیر است ، هنگامی که فشار خون بالا . آیا نفروپاتی سرب و فشار خون بالا و نارسایی کلیه نیز ممکن است.

پس چگونه در مورد فشار خون بالا و کراتینین بالا اهمیت میدهد؟

اول، فشار خون overpowers به مناسبت . را انتخاب کنید برخی از داروها که فشار خون را پایین بیاورد ، و کلیه ها آسیب نمی زند. اگر فشار خون overpowers Bossier ، و کراتینین عددی پایین تر امکان پذیر است. اما قطع Hzifah اتو و تنگی شریان کلیوی ، آیا این داروها آدرس نیست، یا حداقل مقدار مواد مخدر . پس چه داروهای بیمار باید مورد توجه قرار گیرد ؟ اگر شما می خواهید بدانید ، و شما می توانید با یک دکتر در اینترنت مشاوره در هر زمان امکان پذیر است، و دکتر می تواند به شما کمک کند و شما به صورت رایگان بگویید.

و دوم، مراقبت در مورد رژیم غذایی مناسب . و یک بیمار مبتلا به فشار خون بالا و یا کراتینین بالا در مورد مراقبت علاقه غذا، و overpowers مقدار آب ، خوردن غذاهایی که شامل نمک های چند ، به منظور جلوگیری از عوارض از جمله عدم تورم .

سوم ، علاقه مند به علائم مانند التهاب و عفونت است و این تشدید مورد این بیماری که ممکن است. روش عالی ترین درمان را انتخاب کنید. دیالیز یا پیوند کلیه یک روش عالی درمان نیست، چرا که بیمار زیادی با بیماری کلیه عوارض پس از استفاده می شود.

و آخرین، دوستان عزیز من، ما برای بسیاری از ادرار و نهایی کراتینین بالا ارائه ، من امیدوارم که شما از این مقاله Ttaalaa ممکن است پس از آن یاد گرفت و اگر شما مشکلاتی را برای بیماری های کلیوی ، و یا می خواهید از این روش درمان، و شما می توانید ارسال آدرس پست الکترونیکی ما در هر زمان ، و پاسخ به شما و به شما کمک کند که ممکن است. من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra ، خدا شفا داد ، به خواست خدا شفا دهد!

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: فشار خون بالا و کراتینین بالا,


دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

امید به زندگی یک بیمار به دیالیز

امید به زندگی یک بیمار به دیالیز

در اینجا، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله نهایی، ممکن است نیاز به دیالیز مبتنی بر تل قدیمی در آینده است. اما ، چقدر امید به زندگی برای بیماران دیالیزی ؟

Mounariqh با دارو، عوارض و اثرات جانبی دیالیز بیشتر از دارو .

در واقع ، در اینجا به دلایل بسیاری است که می تواند با امید به زندگی از دیالیز بیمار را تحت تاثیر قرار .

اول، اگر شما می تواند دیالیز بیمار KEF نگه دارید، و می تواند سموم و مواد زائد از بدن و خون جابجا ، و نیز ، قادر به جلوگیری از عوارض ناشی از شستشو کل و بیماری کلیوی یا نارسایی کلیه ، می تواند تقریبا 10 سال پس از دیالیز در زندگی آینده . اما ، از آنجا که بیمار در اینجا موقعیت های مختلف، مانند بدن بیمار و محیط و غیره دیالیز ، این بار به طور نامحدود متفاوت است.

دوم، شاید امید به زندگی از دیالیز بیمار 5 سال است. در واقع، این مورد، که انطباق سن بیمار در بزرگ است. به خصوص بیماران در مرحله آخر نارسایی کلیه، ممکن است قادر به زندگی می کنند تنها 5 سال در آینده . و در واقع ، او نمی تواند به مرگ دیالیز منجر شود، عوارض نارسایی کلیه و دیالیز منجر به مرگ . از جمله ، بیماری های قلبی و بیماری های قلبی، و غیره قلبی و عروقی و عروق مغزی . برای بیمار در مرحله آخر نارسایی کلیه و دیالیز، می توان آن را آسان فیزیکی بودن ، در حال اجرا این پروژه برای رژیم غذایی مناسب و مناسب در زندگی روزمره ، ما باید خستگی و پیشگیری از سرما و غیره اجتناب کنند. شما می توانید در ارسال این صفحه به سمت چپ به دانستن جزئیات بیشتر در مورد دیالیز پروژه و یا مواد غذایی به یک بیمار است. البته، شما می توانید با Canutorna آنلاین بیش از حد صحبت کنید.

درمان دیالیز درمان جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یا بیماری کلیوی است. برای بیمار به دیالیز در مدت زمان طولانی ، اگر دیالیز به سمت چپ ، احتمالا به خاطر بیماری به سرعت. و همچنین، اگر دیالیز بیمار در مدت زمان طولانی ، آن را یک آتروفیک کل می شود به آرامی، پس از آتروفی کل ، در اینجا خون نیست و Alklsegin در کل ، می تواند به این معنی نیست که خون و تولید ادرار، اگر بیمار بسیاری از آب نوشید ، می تواند کل به جابجا آب از بدن و خون ، در این مورد، اگر ما می خواهیم برای درمان نارسایی کلیه ، این چیزی که واقعا سخت است.

پس از همه، برای بیمار ، باید به دنبال درمان های دیگر را بدون دیالیز در اوایل . شما می توانید پست الکترونیکی برای ما می دانیم که درمان بدون بیماران پیوند دیالیز و کلیه نارسایی کلیه ارسال

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: امید به زندگی یک بیمار به دیالیز,


دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

درد مفاصل نفروپاتی و فشار خون بیمار

درد مفاصل نفروپاتی و فشار خون بیمار

 این شناخته شده است به بیمار ، و در مجموع فشار خون بالا عوارض بسیاری از جمله فشار خون بالا، ورم مفاصل و درد ، و نارسایی کلیه و غیره بعدی ، به ما اطلاع دهید Baltesel مفاصل درد .

به همین دلیل برای درد مفاصل در بیماران با نارسایی کلیوی و فشار خون بالا چیست؟

مشخص شده است که فشار خون بالا، عرض از عوارض ، و در نتیجه جریان ضعیف خون و لخته شدن خون و آترواسکلروز است. برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی و فشار خون رخ می دهد مفاصل آچار به عنوان امکان پذیر است. به دنبال روش درمان بیمار در حال حاضر.

بیماران مبتلا به نفروپاتی و فشار خون بالا طب غربی را انتخاب کنید ، از زمینه پرداخته نشده است ، و آن را به بسیاری از عوارض جانبی است ، و با آب و چربی خون و قند خون و غیره را تحت تاثیر قرار ، و صدمه به قلب و مغز ، کلیه Cdida . در زمان روانی ، و این داروها را به چربی خون و سخت شدن بیش از حد از رگ های خونیبازدیدکننده داشته است بیمار و بازدیدکننده داشته است تحت پوشش را بهبود نمی بخشد . غرب و مواد مخدر دارای عوارض جانبی بسیاری است، و برخی از استفراغ اتفاق می افتد بیمار یا حالت تهوع و یا از دست دادن اشتها پس از خطاب . لطفا از این روش درمان بیمار استفاده کنید.

پس چگونه برای درمان نفروپاتی و بر اساس Mufaola فشار خون بالا ؟

با گذشت روزها ، اثر این بیماری روش درمان رفتار کلیه نظر می رسد . این روش درمان باعث افزایش جریان خون از عروق ، در کنار آن بهبود ، و این روش درمان بازیابی فعالیت کلی که ممکن است، و هیچ عوارض جانبی ندارد ، و هیچ سردرد یا استفراغ یا غلتکی ایجاد نمی کند. این روش درمان خواهد کرد خون بهبود می یابد و فشار خون بالا از شروع مطالعه کاهش می دهد ، به معنی خون صاف بعد از استفاده از این روش درمان، Vihassan لخته خون امکان پذیر است.

و آخرین، این مقاله نهایی ، دوست عزیز من، شما از این مقاله یاد گرفته ؟ و اگر شما Alshak و یا می خواهید برای دریافت این روش درمانی ، و شما می توانید ایمیل ها به ما در هر زمان ارسال ، و پاسخ به شما و کمک به شما به صورت رایگان. و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، و خدا شفا داد، به امید خدا !

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: درد مفاصل نفروپاتی و فشار خون بیمار,


دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

دیالیزی می توانند تسکین خارش پوست

دیالیزی می توانند تسکین خارش پوست

بسیاری از مردم بر روی دیالیز حمل زمانی که بیماری کلیوی پیشرفت به نارسایی کلیه به بطور منظم احساس برخی از علائم . خارش پوست یکی از علائم شایع در نارسایی مزمن کلیه است . دیالیزی می توانند به تسکین خارش پوست ؟

علل خارش پوست در نارسایی کلیه ها چه هستند؟

کلیه ها مسئول تخلیه مواد سمی در خون را به تمیز نگه داشتن خون و نگه داشتن بدن ما سالم هستند. وقتی بیماری وارد به نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه باقی مانده کمتر از 15٪ است . بنابراین، سموم را نمی توان به طور کامل حذف شود و آنها در خون واریز خواهد شد. برخی از سموم از طریق پوست تخلیه شده و باعث تحریک . بنابراین شما احساس خارش دار باشد. این دلیل اصلی خارش پوست در نارسایی کلیه است .

نیز از عوامل دیگری هستند که در خارش پوست است، مانند سطح بالایی از فسفر، کم آبی بدن ، ترشح کمتر از نفت ، و غیره وجود دارد

دیالیزی می توانند به تسکین خارش پوست ؟

دیالیز به عنوان کلیه مصنوعی ، استفاده می شود که برای کمک به کلیه ها انجام برخی از کارهایی که کلیه ها قادر به انجام این کار در نظر گرفته . فیلتر کردن سموم از اهداف که دیالیز می تواند دستیابی است . این می تواند برخی از سموم مولکولی کوچک را حذف کنید. خارش پوست می تواند تا حدودی بعد از دیالیز ، رها شوند.

اما این روش اساسی برای از بین بردن خارش پوست است. چرا من می گویند که؟ دلیل این است که دیالیز تنها درمان جایگزینی است . این می تواند سموم تخلیه نیست به اندازه کافی . بیشتر چه، یک بار دیالیز متوقف می شود، مواد سمی در خون ساخت تا دوباره. پوست پس خارش دوباره عود خواهد کرد .

بهترین درمان برای خارش پوست چیست؟

موثرترین راه برای مقابله با خارش پوست است به منظور بهبود عملکرد کلیه ، به این ترتیب سموم خواهد شد به طور طبیعی تخلیه می شود. چه درمان با هدف بهبود عملکرد کلیه ؟ در اینجا داغ فشرده درمان پیشنهاد شده است . این یک درمان گیاهی طبیعی بر اساس طب سنتی چینی است . این یک برنامه خارجی است. سلول های کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است.

از بالا ما می توانید ببینید که دیالیز می تواند خارش پوست را کاهش دهد ، اما از آن است که بهترین درمان است. اگر شما علاقه مند به درمان طبیعی هستند ، اجازه دهید من با ارسال به من یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com و یا زیر ترک یک پیام دانم . من به شما اطلاعات بیشتر را !



:: برچسب‌ها: دیالیزی می توانند تسکین خارش پوست,


دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

چگونه به جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی کلیه با کراتینین 6.4

چگونه به جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی کلیه با کراتینین 6.4

PKD یکی از علل نارسایی کلیه است . این بسیار مشکل خواهد بود برای مقابله با PKD هنگامی که نارسایی کلیه می آید . پس چگونه برای جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی مزمن کلیه با کراتینین 6.4 ؟

PKDبیماری کلیوی ژنتیکی است که با کیست های متعدد در حال رشد در کلیه ها دو طرفه است . زمانی که کیست ها به اندازه کافی بزرگ هستند ، آنها را از بافت کلیه اطراف ستم و آسیب کلیه ها. کراتینین 6.4 نشان می دهد که کیست ها در حال حاضر باعث صدمه به کلیه ها . اگر اقداماتی انجام می شود نیست، کیست همچنان رشد خواهند کرد و بیشتر و بیشتر بافت کلیه می شود دچار اختلال خواهد شد. نارسایی کلیه دیر یا زود حمله خواهند کرد.

چه باید به شما برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

در مرحله اول، شما را به خوبی باید مدیریت رژیم غذایی خود را . غذاهایی که می تواند بار کلیه را افزایش می دهد یا افزایش خطر عوارض هستند از جمله مواد غذایی با پروتئین بالا ، غذاهای حاوی سدیم و غذاهای تحریک مجاز نیست، . شما بهتر است با یک متخصص تغذیه برای یک رژیم غذایی مناسب مشورت کنید.

در مرحله دوم ، مهم ترین نقطه برای جلوگیری از PKD در حال پیشرفت به نارسایی کلیه است به کوچک شدن کیست ها و توقف رشد کیست . چگونه برای رسیدن به این هدف ؟ درمان های طبیعی بهترین انتخاب خود را ، که بی خطر و موثر هستند. آنها هیچ عوارض جانبی داشته باشد. بهبود بهتر را می توان با درمان های طبیعی دیده می شود. شما ممکن است تعجب که چه درمان های طبیعی می باشد. در اینجا من به شما بگویم که داروهای چینی از درمان های طبیعی هستند. داغ فشرده درمان یکی از آنها است .

در این روش درمانی استفاده می کشد از گیاهان سنتی و تکنولوژی مدرن است. سبزی فوق العاده ریز در هم شکسته خواهد شد بر روی acupoints Shenshu قرار داده و به ضایعات کلیوی با کمک یک دستگاه اسمز نفوذ . گیاهان از جمله جلوه های ویژه :

A. توقف رشد کیست های جلوگیری از سلول های اپی تلیال کیستیک از ترشح مایعات کیستیک .

B. کوچک کردن کیست با افزایش نفوذپذیری دیواره های کیستیک به اجازه مایعات جریان است.

C. ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد و سموم دیگر نیز می تواند مرخص شود .

بنابراین، PKD خواهد شد تحت کنترل و نارسایی کلیه نمی خواهد آمد به ارمغان آورد . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد چگونگی جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی کلیه با کراتینین 6.4 ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیه را به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید !



:: برچسب‌ها: چگونه به جلوگیری از PKD در حال توسعه به نارسایی کلیه با کراتینین 6, 4,


شنبه 10 اسفند 1392
ن : lafee

آیا بالا کراتینین علت نارسایی کلیه

آیا بالا کراتینین علت نارسایی کلیه

آیا کراتینین بالا باعث نارسایی کلیه ؟ بسیاری از بیماران این سوال را بپرسید . به عنوان یک ماده در واقع، پاسخ بستگی به شرایط کراتینین شما . وضعیت، بیماری های مختلف از یکدیگر است ، بنابراین هیچ پاسخ دقیق به این سوال وجود دارد.

علت کراتینین بالا

کراتینین بالا نمادی از کاهش عملکرد کلیه است و درجات مختلفی از آن وجود دارد. گلومرول سالم می تواند کراتینین به خارج از بدن دریافت کنید. اما برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه، میزان فیلتراسیون گلومرولی خود (GFR) به تعداد زیادی کاهش می دهد. کراتینین در بدن شما جمع شده و باعث بسیاری از عوارض . اگر سطح کراتینین خود را بیش از حد بالا است ، این بدان معناست که بیشتر از عملکرد کلیه های شما آسیب دیده و شما باید درمان را فورا دریافت خواهید کرد.

آیا کراتینین بالا باعث نارسایی کلیه

به طور کلی، آن را دشوار است به علت نارسایی کلیوی اگر شما شرایط را پیدا کرده و درمان آن را در زمان و به طور موثر . سطح کراتینین را می توان با درمان و رژیم غذایی صحیح کاهش یافته است.

درمان کراتینین بالا

از آنجا که کراتینین بالا است که بیماری کلیوی ایجاد می شود، ما باید ریشه این بیماری را درمان کنند. درمان فشرده سازی داغ است به شما توصیه می شود. این درمان استفاده شود خارج است . این هیچ عارضه جانبی مانند دیگر درمان های سنتی و کند هیچ آسیبی به بیماران . عملکرد کلیه را توسط داروهای موثر چینی بهبود یافته است و بسیاری GFR به سطح نرمال خواهد شد. اگر شما علاقه به این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و با ما تماس بگیرید .

درباره رژیم غذایی برای کراتینین بالا ، غذاهای کم نمک و کم پروتئین ها پیشنهاد شده است. اگر شما علائم و نشانه های فشار خون بالا و تورم ، به شما پیشنهاد به خوردن سدیم کمتر است. علاوه بر این، شما باید میوه های تازه و سبزیجات است که خوب است به شرط خود را بخورند.

آنچه شما باید بدانید این است که نارسایی کلیه تنها یک مرحله از بیماری کلیوی است . اگر شما بیماری خود را درمان قبل از آن، آن را نمی خواهد شد. اگر شما هنوز هم شک دارند مورد خواهد کراتینین بالا باعث نارسایی کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند. ما همیشه در اینجا به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: آیا بالا کراتینین علت نارسایی کلیه,


شنبه 10 اسفند 1392
ن : lafee

چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی

چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی

به عنوان اختلال پیشرفت می کند، بیماران مبتلا به PKD ممکن است بسیاری از ناراحتی را تجربه کنند. در نهایت، نارسایی کلیه ممکن است رخ دهد . در این مقاله ، شما راه برای جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی پیدا کنید.

در مرحله اول، اجازه دهید یادگیری علل کم خونی در این بیماری ژنتیکی است.

این اختلال به طور عمده از کیسه های مختلف پر از مایع در هر دو کلیه ها برجسته است. با گذشت زمان ، کیست بزرگتر و بزرگتر خواهد شد. در نهایت، کیست های بزرگ خواهد شد نفرون ها در این نزدیکی هست ستم و باعث افت در عملکرد کلیه ها. پس از آن رخ می دهد، سنتز EPO می شود کاهش خواهد یافت، و این که علت اصلی کم خونی است.

علاوه بر این، یک رژیم غذایی سخت همچنین می تواند به کمبود اسید آهن و فولیک ، و غیره منجر شود

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی ؟

به طور کلی، مظهر کمبود سلول های قرمز خون از نگاه رنگ پریده ، خستگی، مشکل تنفسی ، سرگیجه و غیره. در شرایط جدی ، افراد مبتلا ممکن است شغل خود را با توجه به این ترک کنید.

اگر کنترل نشده ، وجود خواهد داشت کاهش پیشرونده عملکرد کلیه است. بر این اساس، دیگر ناراحتی همچنین می توانید ظاهر می شود. پس چه اقدامات پیشگیرانه هستند؟

1 . بیشتر بیماران PKD پیشنهاد می شود برای تزریق مقدار معینی از EPO . با این حال، می تواند برخی از عوارض جانبی وجود دارد.

2 . همانطور که برای رژیم غذایی ، آنها می توانند برخی از غذاهای غنی از آهن مانند ، گوشت بدون چربی ، ماهی، اسفناج، کرفس، تجاوز به عنف و غیره می خورند. در همین حال، آنها نیز نیاز به خوردن بعضی از میوه ها و سبزیجات تازه .

3 . میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به کوچک شدن کیست و ارتقاء عملکرد کلیه است.

به بطور منظم احساس کم خونی و جلوگیری از نارسایی کلیه ، بسیار مهم است که آن را به کوچک شدن کیست های بزرگ به اندازه طبیعی است. و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چنین انتخابی مناسب است.

برای یک چیز، آن می تواند کمک خودداری ترشح مایع کیستیک و تنظیم فشار تفاوت بین خارجی، در نهایت ، مایع کیست را به ادرار جریان .

برای یک چیز دیگر، آن را در گشاد رگ های خونی ، ضد انعقاد خون و تامین مواد مغذی برای کلیه ها تمرکز می کنند. سپس، عملکرد کلیه را می توان به همان نسبت دوباره بازسازی شد.

با در نظر گرفتن مراحل فوق، ما معتقدیم نارسایی کلیه می تواند به خوبی با PKD و کم خونی کنترل می شود. برای اطلاعات بیشتر ، شما همیشه استقبال برای ارسال به ما ایمیل kidneyfailurecn@hotmail.com . ای کاش شما یک روز خوب!



:: برچسب‌ها: چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه با PKD و کم خونی,


شنبه 10 اسفند 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای بهبود وضعیت از نارسایی کلیه

درمان طبیعی برای بهبود وضعیت از نارسایی کلیه

نارسایی کلیه یک عبارت وحشتناک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است . بسیاری از مردم فکر می کنم که آن را فراتر از درمان است و آنها را از اعتماد به نفس را به زندگی از دست بدهند. به عنوان یک ماده در واقع ، برخی از درمان های دیگر طبیعی به بهبود وضعیت نارسایی کلیه فراتر از دیالیز و پیوند کلیه وجود دارد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این یک درمان با نام تجاری جدید ، که در طب سنتی چینی ( TCM ) بر اساس است . این ترکیب کاملی از گیاهان چینی و فن آوری های پیشرفته غربی و تجهیزات پزشکی مدرن است. این یک درمان خارجی است ، که در آن دارو را متلاشی خواهد شد به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و به طور موثر. این درمان می تواند سلول های دچار اختلال کلیوی بازگرداندن و محافظت از عملکرد کلیه . در نتیجه بهبود عملکرد کلیه به طور موثر.

حمام دارو

با صدمه به کلیه، سطح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن و جریان خون به کلیه ها کاهش خواهد ساخت تا . از یک طرف ، زمانی که در حمام خیس ، منافذ عرق شما باز خواهد شد تا و برخی از داروهای موثر می تواند بدن را از طریق آنها را وارد کنید. دارو می تواند گردش خون را بهبود برای افزایش جریان خون به کلیه ها . از سوی دیگر ، می تواند کمک به حذف مواد زائد سوخت و ساز بدن و مایع اضافی را از بدن است. به این ترتیب، علائم تورم ، خارش پوست و مشکلات دیگر کاهش خواهد یافت.

تای چی

تای چی یکی از هنرهای رزمی چینی را بر اساس فلسفه چینی یین و یانگ است . اگر شما به دنبال راهی برای پاک نشانه های نارسایی کلیه ، تای چی انتخاب خوبی است . این می تواند به کاهش فشار خون با کاهش از 3 تا 32mmHg در فشار سیستولی و از 2 تا 18mmHg در فشار دیاستولیک کمک کند. بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می توانم در یک خواب خوب نیست . پس از ورزش به مدت تای چی ، کیفیت خواب شما خواهد شد افزایش زیادی.

برخی از درمان های دیگر طبیعی به بهبود وضعیت نارسایی کلیه وجود دارد ، شما می توانید دکتر آنلاین ما آزادانه مشورت کنید. نارسایی کلیه است که مهیب نیست و می توان آن را با درمان های موثر کنترل می شود. ارسال یک ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com اگر شما مشکلات را در راه مبارزه با نارسایی کلیه. موفق باشید .



:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای بهبود وضعیت از نارسایی کلیه,


چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

چگونه به مقابله با 40 درصد عملکرد کلیه

چگونه به مقابله با 40 درصد عملکرد کلیه

عملکرد کلیه به تدریج با پیشرفت بیماری کلیوی کاهش می یابد. هنگامی که تنها 40 درصد عملکرد کلیه ، آنچه که باید شما انجام دهید وجود دارد ؟ این مقاله به شما برخی از اطلاعات در مورد نحوه برخورد با 40 درصد عملکرد کلیه ارائه می کنند.

چه معنی 40 درصد عملکرد کلیه ؟

کلیه اندام مهمی در بدن ما است. آنها را مسئول بسیاری از آثار و نقش حیاتی در حفظ سلامت بدن ایفا می کنند. هنگامی که عملکرد کلیه کاهش می یابد ، بسیاری از مشکلات رخ خواهد داد.مواد سمی در خون ساخت و الکترولیت در اختلال باشد. بنابراین شما ممکن است بسیاری از ناراحتی ، مانند فشار خون بالا، کم خونی ، تورم ، تهوع، استفراغ ، گرفتگی عضلانی، خارش پوست ، سردرد و غیره را توسعه دهد. این علائم بیشتر و جدی تر می شود و بدون درمان مناسب .

پس چگونه به مقابله با 40 درصد عملکرد کلیه ؟

هدف اصلی در درمان 40 درصد عملکرد کلیه است برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است.روش معمول مورد استفاده در غرب است به استفاده از برخی مواد مخدر سرکوب کننده سیستم ایمنی برای کنترل علائم در آغاز هنگامی که شرایط در می رود بدتر شدن ، دیالیز و پیوند کلیه خواهد شد در گذشته ارائه شده است.

با این حال، انتخاب های بهتری وجود دارد در چین است. برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده ، اولین چیزی که برای انجام شده است به حذف سموم اضافی در خون می فن آوری تصفیه خون پیشرفته تر از دیالیز ، مانند جذب ایمنی ، تعویض پلاسما ، پرفیوژن خون وجود دارد. ، که می تواند نه تنها سموم مولکولی کوچک ، بلکه سموم مولکولی متوسط ​​و کلان تخلیه .

خون تصفیه شده به یک محیط مساعد برای بهبود سلول های کلیه آسیب دیده ارائه می کنند. اگر می خواهید به ترمیم سلول های اختلال کلیه، شما می توانید داغ فشرده سازی درمانی است، که یک درمان طبیعی توسعه یافته از طب سنتی چینی را امتحان کنید. شده است به ثابت توان موثر و امن است. این تمرکز درمان در ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال، متخصص کلیه را به شما می دهد پاسخ .



:: برچسب‌ها: چگونه به مقابله با 40 درصد عملکرد کلیه,


چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

نکاتی برای بالا کراتینین به سطح 6.0 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

نکاتی برای بالا کراتینین به سطح 6.0 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

در مرحله 4 نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. در نتیجه، وجود خواهد داشت بسیاری از مشکلات باشد. تغییر آشکار سطح کراتینین است . تقریبا همه مردم از سطح کراتینین بالا رنج می برند. چند راهنمایی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا 6.0 در وجود دارد مرحله 4 نارسایی کلیه .

نکته 1 . برای کنترل مصرف پروتئین است.

کراتینین زائد سوخت و ساز عضلات است که باید توسط کلیه ها فیلتر شده است. در مرحله 4 نارسایی کلیه ، کلیه ها قادر به آنها را به طور کامل تخلیه . اگر آنها در خون برای مدت طولانی جمع آوری ، آنها را به بسیاری از ناراحتی مانند شود ، سردرد، کم خونی، خواب آلودگی ، و غیره

این برای محدود کردن مصرف پروتئین اگر شما آسیب کلیوی لازم است . پروتئین تولید برخی از مواد زائد ، به عنوان مثال ، نیتروژن اوره .مواد زائد نیز باید توسط کلیه مرخص شود . بنابراین، مصرف پروتئین زیاد خواهد بار کلیه ها را افزایش دهد. علاوه بر ، هنگامی که پروتئین جذب می شود، آن را به عضله تبدیل کنید.متخصص تغذیه نشان می دهد که مصرف روزانه پروتئین برای بیمارانی که دیالیز را شروع کنید باید به 0.6 - .0.8g در هر کیلوگرم از هر وزن بدن محدود است.

نکته 2 . برای انجام ورزش با شدت متوسط ​​.

بسیاری از مردم معتقدند که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی امکان پذیر نیست به انجام ورزش . با این حال، اشتباه است. خوب است برای مردم را به ورزش برای تقویت ایمنی. علاوه بر این ، می تواند کراتینین بالا پایین 6.0 کمک کند چرا که برخی از مواد سمی آزاد شود و خواهد شد از طریق عرق کردن . ورزش همچنین دارای یک اثر خوب در تنظیم فشار خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی .

نکته 3 به ترمیم سلول های کلیه آسیب .

این علت سطح کراتینین بالا 6.0 است که سلول های کلیوی ، به خصوص غشای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است . بنابراین اساسی و روش های موثر برای کاهش کراتینین 6.0 است که به ترمیم سلول های اختلال کلیه . داغ فشرده درمان توصیه می شود.است درمان طبیعی ، بر اساس طب سنتی چینی . ( اگر می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای یک پاسخ ارسال )

گیاهان را می توان به ضایعات کلیوی با کمک یک دستگاه اسمز نفوذ و سپس جلوه های ویژه به دست خواهد آمد . سلول های کلیه آسیب دیده خواهد شد به تدریج ترمیم و عملکرد کلیه را بهبود بخشیده خواهد شد . با این درمان ، نه تنها کراتینین 6.0 می تواند کاهش ، عملکرد کلیه به طور کلی و وضعیت جسمانی خود را بهبود یافته است زیادی.



:: برچسب‌ها: نکاتی برای بالا کراتینین به سطح 6, 0 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,


چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

FSGS با کراتینین 4.9 : چگونه به جلوگیری از دیالیز

FSGS با کراتینین 4.9 : چگونه به جلوگیری از دیالیز

به نظر می رسد که هیچ کس می خواهد به انجام دیالیز مبتلا به بیماری کلیوی چگونه برای جلوگیری از دیالیزمسائل مشترک است که مردم نگرانی در اینجا ما به این سوال مورد بحث است : چگونه برای جلوگیری از دیالیز اگر شما با FSGS با کراتینین 4.9 حمله کردند ؟

اگر سطح کراتینین می رسد سطح خاصی و علائم ، دیالیز استفاده می شود به کاهش سطح کراتینین بالا و تخفیف علایم است. FSGS توسط آسیب گلومرول با سپرده ایمنی پیچیده در سلول های اپی تلیال از گلومرول مشخص می شود. سپس تابع فیلتراسیون گلومرول خواهد بود کاهش می یابد. در نتیجه، کراتینین در خون ساخت . کراتینین 4.9 بالاتر از سطح طبیعی است که 0.5-1.3mg/dl . بدون درمان مناسب است، کراتینین انباشته خواهد به آسیب بیشتر منجر شود. در گذشته، دیالیز خواهد شد چگونه برای جلوگیری از دیالیز : اعمال شود اما اگر درمان در زمان ، شما می توانید دیالیز با موفقیت پس از آن در اینجا اجتناب از سوال است ؟

در مرحله اول، شما باید کراتینین 4.9 کاهش و جلوگیری از عوارض بیشتر است. برخی از جنبه های است که شما باید در روند کاهش سطح کراتینین توجه وجود دارد.

A. توجه به رژیم غذایی خود را . شما پیشنهاد برای محدود کردن مصرف پروتئینبرای کاهش تولید ضایعات و کاهش بار کلیه ها.

B. آیا ورزش . ورزش در حد تعادل ( آهسته دویدن ، شنا کردن ، پیاده روی ) خوب برای وضعیت جسمی شما می باشد. این می تواند بدن خود را تقویت و افزایش ایمنی .

C. با روحیه ی خوب نگه دارید . گزارش شده است که نگرش مثبت به کاهش سطح کراتینین بالا کمک خواهد کرد که بهبود ایمنی ، به این ترتیب .

در مرحله دوم، ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده کار اصلی برای جلوگیری از دیالیز است .

سلول های کلیوی هنگامی که آسیب دیده ترمیم شده ، عملکرد کلیه را بهبود بخشیده خواهد شد . بنابراین، آن را غیر ضروری را به انجام دیالیز است . داغ فشرده درمان توصیه می شود برای رسیدن به این هدف . در این روش درمانی طبیعی ثابت شده است موثر باشد. به وضوح روشن است تلاش . اگر شما علاقه مند هستند آن ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال، من به شما اطلاعات دقیق به من بدهید.



:: برچسب‌ها: FSGS با کراتینین 4, 9 : چگونه به جلوگیری از دیالیز,


چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

چرا بیماران از کم خونی رنج می برند در نارسایی کلیه

چرا بیماران از کم خونی رنج می برند در نارسایی کلیه

بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تحت کم خونی، charactering به عنوان خستگی، از دست دادن حافظه ، بی اشتهایی، اختلال عملکرد قلب ، و غیره چرا بیماران از کم خونی در نارسایی کلیه رنج می برند ؟

در نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه باقی مانده بیش از 15 ٪ است . در نتیجه، به شما خواهد شد بسیاری از ناراحتی ها ، مثل کم خونی ، خواهد شد که در نارسایی کلیه جدی تر حمله کردند. موارد زیر علل بروز کم خونی در کلیه شکست.

، کلیه ها مسئول ترشح هورمون برای ما به حفظ سلامت می باشد. EPO یکی از هورمونهایی که مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون . هنگامی که کلیه ها آسیب دیده است، ترشح EPO کاهش خواهد یافت است ، به طوری که تولید سلول های قرمز خون نه به اندازه کافی . سپس کم خونی رخ می دهد.

، با کاهش عملکرد کلیه، سموم بیشتر و بیشتر خواهد شد در خون ساخت ، که سبب بسیاری از مشکلات.سموم خواهد تابع خونساز از مغز استخوان را مهار ، به طوری که سلول های قرمز خون نمی تواند تولید شود. علاوه بر این، برخی از سموم ، مانند کراتینین خواهد طول عمر سلول های قرمز خون کوتاه ، و در نتیجه کم خونی.

در نارسایی کلیه ، بیماران مورد نیاز است به خوردن یک رژیم غذایی محدود برای کاهش بار کلیه ها. بنابراین شما ممکن است کمبود برخی از مواد خام از خون ، از جمله پروتئین ، ویتامین و آهن است. بنابراین، شما ممکن است از کم خونی رنج می برند.

بعضی از بیمارانی که تحت دیالیز هستند بیشتر احتمال ابتلا به کم خونی به دلیل برخی از سلول های قرمز خون در طول دیالیز از دست بدهند.

این عوامل اصلی کم خونی در نارسایی کلیه هستند . اگر کم خونی است که به خوبی درمان نشود ، این عوارض بسیاری ، که بیشتر بدتر خواهد شد وضعیت بیماریرا آغاز کند. بنابراین شما باید درمان فوری برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com یک پیام زیر را ترک کنند.دکتر کلیه به شما پاسخ با توجه به وضعیت بیماری خود را ظرف 48 ساعت به من بدهید !



:: برچسب‌ها: چرا بیماران از کم خونی رنج می برند در نارسایی کلیه,


چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه : ضعف بعد از دیالیز

مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه : ضعف بعد از دیالیز

در مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه، بسیاری از بیماران دیالیز قرار گیرند. با این حال، آن را به یک پدیده شایع است که بسیاری از بیماران احساس ضعف بعد از دیالیز و سپس علل ضعف چه بعد از دیالیز در مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه ؟ چگونه به مقابله با آن ؟ اگر شما اتفاق می افتد که این مشکل، من باور دارم که این مقاله به شما برخی از کمک به من بدهید !

علل ضعف بعد از دیالیز چیست؟

هنگامی که پیشرفت بیماری به مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه، عملکرد کلیه تا حد زیادی کاهش خواهد یافت . یکی از مهمترین وظایف کلیه ها، کمک به ایجاد سلول های قرمز خون که اکسیژن را به تمام قطعات در بدن ما انجام خواهد داد و ارائه انرژی به انجام فعالیت های روزانه و سپس چگونه کلیه ها کمک کند تا سلول های قرمز خون ؟

کلیه ها مسئول به هورمون های مخفی، که یکی از آنها به نام EPO ، که مغز استخوان را تحریک خواهد کرد تا تولید سلول های قرمز خون می باشد. وقتی کلیه ها آسیب می بینند ، آنها قادر به تولید به اندازه کافی EPO نیست. بنابراین وجود خواهد داشت سلول های کمتر قرمز خون . علاوه بر این، و دیالیز خواهد این وضعیت را بدتر کند، چرا که برخی از سلول های قرمز خون خواهد شد از طریق دیالیز از دست داده علاوه بر این، دیالیز مصرف انرژی این بیماران 4-5 ساعت را به انجام یک دیالیز و معمولا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید انجام دهید این 3 است . - 4 بار در یک هفته . بنابراین شما را از ضعف بعد از دیالیز رنج می برند.

چگونه به مقابله با ضعف بعد از دیالیز ؟

مکمل A. رژیم غذایی بیماران تحت دیالیز هستند پیشنهاد برای افزایش مصرف پروتئینبرای حفظ تغذیه به اندازه کافی است، اما برای چه مقدار پروتئین شما باید بگیرند ، آن را در شرایط خود شما بستگی دارد. شما می توانید با متخصص تغذیه شما ارتباط برقرار کنند و یک برنامه رژیم غذایی مناسب علاوه بر این، شما همچنین باید مواد غذایی بیشتر است که سرشار از آهن و اسید فولیک، که خوب است برای تولید سلول های قرمز خون هستند خوردن .

B. بهبود عملکرد کلیه است. در واقع، علت ضعف کلیه ها آسیب دیده است . بنابراین استفاده از روش های اساسی برای از بین بردن این علامت این است که به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. برای رسیدن به این هدف ، داغ فشرده درمان توصیه می شود. این یک درمان طبیعی و بسیار موثر برای بیماری های کلیوی است . اگر می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید. اگر عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، نه تنها ضعف، بلکه سایر علایم را میتوان تخفیف داد . مهم این است که شما می توانید دور از دیالیز در گذشته بروید.

اگر شما خوش شانس برای پیدا کردن یک درمان مناسب ، شما می توانید به خوبی با مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه زندگی می کنند. آیا شما هر گونه پیگیری سوالات در مورد ضعف بعد از دیالیز ؟ اگر شما ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید پیام زیر ترک ، دکتر کلیه را به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید !



:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه : ضعف بعد از دیالیز,


چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای کوچک کردن کیست های کلیه 5cm

درمان طبیعی برای کوچک کردن کیست های کلیه 5cm

کیست های کلیوی است که معمولا در بزرگسالان دیده می شود. بروز آن با سن افزایش می یابد. کیست در حال توسعه . بسیاری از بیماران به دنبال درمان های طبیعی برای آن امروزه. خوشبختانه، این مقاله به شمادرمان طبیعی به کوچک شدن 5cm کیست های کلیوی معرفی .

علل کیست های کلیه مشخص نیست در حال حاضر. حدود 50 درصد افراد مسن تر از 50 سال به یک یا چند کیست های ساده دارند . بروز در میان افرادی که بیش از 70 سال است به عنوان بالا به عنوان 90 ٪ است .کیست های کوچک ساده به آرامی رشد و باعث آسیب کمی به عملکرد کلیه است. معمولا، پزشکان هیچ اقدام به کیست های کوچک است.

با این حال، اگر کیست رشد به بیش از 4cm ، درمان انجام خواهد شد و معمولا ، عمل به کوچک شدن کیست های بزرگتر استفاده شود. اگر چه عمل می تواند کیست های بزرگ تر کوچک، در همان زمان ، آن را به شانس بیشتری برای رشد فراهم کوچک کیست . بدون کیست بزرگتر ، کیست کوچک با سرعت بیشتری رشد خواهد کرد. عمل است درمان ایده آل برای کیست های کلیوی نیست.

درمان طبیعی به کوچک شدن 5cm کیست های کلیوی .

به نظر می رسد که هیچ انتخاب دیگری برای کیست های کلیوی به جز برای عملیات در غرب وجود دارد. بنابراین بسیاری از بیماران مبتلا به کیست های کلیوی هستند اشتباه گرفته شود. اگر کیست همچنان به توسعه ، آنها بد خواهد تابع کلیه اثر می گذارد و در نهایت آنها را به نارسایی مزمن کلیه منجر شود در چین، وجود دارد ارائه می دهد بهتر است. در اینجا من به شما یک درمان طبیعی برای کوچک کردن کیست های کلیوی معرفی آن به نام داغ فشرده سازی درمانی شما ممکن است از آن را نشنیده باشید، اما شما می توانید یک درک کلی از آن را از طریق معرفی من دریافت کنید.

در این روش درمانی از طب سنتی چینی توسعه یافته، بلکه آن است که از خارج استفاده می شود. طول می کشد استفاده از گیاهان چینی و با یک دستگاه اسمز ، گیاهان خواهد شد به ضایعات کلیوی نفوذ .گیاهان موثر است. آنها سلولهای اپیتلیال کیستیک را متوقف خواهد کرد ترشح مایعات کیستیک و افزایش نفوذپذیری دیواره کیست . سپس مایعات کیستیک جریان خواهد شد .

از بالا ما می توانید ببینید ، درمان فشرده سازی گرم نه تنها می تواند کوچک شدن کیست ، اما همچنین می تواند از رشد کیست های کلیوی جلوگیری می کند. بنابراین کیست می تواند به خوبی کنترل می شود. در این روش درمانی مشکل را برای ریشه حل کند. اگر شما هر گونه سوال ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید در زیر یک پیام را ترک کنند. من بهترین من سعی خواهد کرد به شما کمک کند !





تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.