پنج شنبه 30 مرداد 1393
ن : lafee

چگونه به تسکین یبوست برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA

چگونه به تسکین یبوست برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، برخی از آنها شاید توسط یبوست مشکل. همانطور که ما می توانید تصور کنید، چه هولناک آن است که به تجربه است که اجابت مزاج سفت عبور می کنند. سپس، چگونه برای از بین بردن یبوست در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟ بعد، ما به شما پاسخ بدهد، اگر شما هر گونه سوال دیگر، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را در اولین بار پاسخ دهید.

1. رژیم غذایی خود را تغییر دهید. همانطور که همه ما می دانیم این است، رابطه نزدیکی بین اجابت مزاج و رژیم غذایی وجود دارد. خوردن بیش از حد کم و یا مواد غذایی بیش از حد خوب می تواند یبوست شود. بنابراین، در زندگی روزانه خود، آن را لازم را برای شما به خوردن میوه های تازه و سبزیجات بیشتر و غذاهای غنی از فیبر و ویتامین ها است.

2. ورزش مناسب. با توجه به شرایط شما، شما باید فعالیت های شدید جسمی جلوگیری از، در حالی که هیچ زندگی ورزش همچنین می تواند به یبوست کمک، پس از آن برای شما مناسب است برای انجام برخی از ورزش مناسب، مانند پیاده روی، آهسته دویدن، یوگا، Taiji و غیره.

3. آب بیشتری بنوشید. اگر شما هیچ ادم، شما توصیه می شود به نوشیدن کمتر از آب 1500ml برای ترویج مدفوع.

4. با روحیه ی خوب نگه دارید. هنگامی که مبتلا به نفروپاتی IgA تشخیص داده، تقریبا تمام بیماران مبتلا به برخی از احساسات منفی از قبیل تنش روانی، افسردگی و بدبینی است، که علت اصلی یبوست. و با روحیه ی خوب خوبی برای بهبود نفروپاتی IgA است.

5. درمان مناسب. این بسیار معمول است برای بیماران مبتلا به یبوست را به مسهل، با این حال، برخی از داروها نیز می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. در بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری در چین، بسیاری از درمان های طبیعی برای بیماری کلیه، از جمله نفروپاتی IgA وجود دارد. با توجه به کاربردهای بالینی، آنها ثابت هستند که آنها را اثر خوب در درمان بیماری های کلیه و بهبود یابنده علائم آن است. در میان این درمان، تصفیه خون، سلول های بنیادی و طب میکرو چینی Osmotherapy به شما توصیه می شود. اگر شما علاقه، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت و یا یک پیام در زیر، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: چگونه به تسکین یبوست برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ,


پنج شنبه 30 مرداد 1393
ن : lafee

باید چه کار کنم با توجه به وقتی که کلیه کیست پارگی

باید چه کار کنم با توجه به وقتی که کلیه کیست پارگی

چه باید پرداخت کنم توجه به زمانی که کیست های کلیه پاره؟ این یک سوال رایج در میان افراد مبتلا به PKD یا کیست کلیوی است. اگر شما را هوشیار نیست، کیست پارگی می تواند عوارض جدی ایجاد و تشدید بیماری کلیوی. بنابراین، اگر کیست کلیه شما پاره شود، به دست گرفتن برخی از اقدامات می تواند به شما کمک کند جلوگیری از آسیب بیشتر. بعد، ما به شما امتیاز برای توجه پارگی کیست بگویید.

چه اتفاقی می افتد زمانی که کیست های کلیه پاره؟

1. ادرار خون. ادرار خون یک نشانه اصلی کیست پاره شده است، و ادرار بیماران قرمز تبدیل خواهد شد. به طور کلی، ادرار خونی ناشی از کیست پاره شود و فقط می تواند چند روز طول بکشد.

2. درد. کیست ساده می تواند پاره شود کمردرد می شود، در حالی که آن را نیز می تواند به عفونت کلیه و عفونت ادراری، که همچنین می تواند باعث درد شود. به جز کمر، همچنین می تواند درد شکم می شود.

چه باید پرداخت کنم توجه به زمانی که کیست های کلیه پاره؟

اول از همه، شما باید بدن خود را، به خصوص کمر و شکم محافظت می کند. در زندگی روزانه شما، شما بهتر فعالیت های شدید جسمی و اکستروژن شکم جلوگیری کرده است. علاوه بر این، شما همچنین باید برای جلوگیری از سفت کردن کمربند.

در وهله دوم، رژیم غذایی نیز نقش بسیار مهمی در حفاظت از کلیه ها دارد. غذاهای غنی از فیبر و ویتامین ها هستند، انتخاب خوبی برای شما، علاوه بر این، شما همچنین باید برای جلوگیری از غذاهای ادویه دار، غذاهای سرخ شده، غذاهای شور و شیرینی جات، زیرا آنها می توانند کار کلیه ها و کبد را افزایش می دهد.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم، درمان موثر می تواند به شما کمک کند درمان کیست پاره شود. در مقایسه با جراحی، درمان مناسب تر برای شما می باشد. در چین، طب میکرو چینی Osmotherapy، طب چینی خوراکی و درمان حمام دارو می تواند درد شما را کاهش دهد و درمان بیماری خود را.

در نتیجه، کیست کلیه پاره بدان معنی است که بیماری خود را در مرحله جدی است، اما انجام نمی دهیم تا درمان، چرا که درمان به موقع و مناسب می تواند به شما کمک کند کنترل بیماری و بهبود کیفیت زندگی خود را. اگر شما علاقه مند در درمان ما، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید. بهترین آرزوها!



:: برچسب‌ها: باید چه کار کنم با توجه به وقتی که کلیه کیست پارگی,


پنج شنبه 30 مرداد 1393
ن : lafee

بیماری کلیه مرحله نهایی ناشی از فشار خون بالا: چگونه به اجتناب از دیالیز

بیماری کلیه مرحله نهایی ناشی از فشار خون بالا: چگونه به اجتناب از دیالیز

بیماری کلیه مرحله نهایی آخرین مرحله از بیماری کلیه است، و می تواند توسط بسیاری از بیماری ها، مانند فشار خون بالا ایجاد می شود. همانطور که همه ما می دانیم، درمان های سنتی و رایج برای بیماری های کلیوی مرحله نهایی می دیالیز. در حالی که، آن است که بهترین درمان برای این بیماری نیست. برای مرحله نهایی بیماری کلیه ناشی از فشار خون بالا، چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟

دیالیز برای بیماری کلیه مرحله نهایی ناشی از فشار خون بالا:

به طور کلی، دیالیز می تواند کمک به بیماران صورت می گیرد از کلیه ها به حذف نمک اضافی، آب و سایر مواد زائد، که خوب است به میزان فشار خون بالا. با این حال، دیالیز طولانی مدت می تواند باعث عملکرد باقی مانده کلیوی نمی تواند به طور معمول کار می کنند، که می تواند از دست دادن عملکرد کلیه چپ شود. در موارد اضطراری، شما می توانید دیالیز را انتخاب کنید تا پاک ناراحتی خود و صرفه جویی در زندگی خود را.

به جز دیالیز، هر گونه درمان بهتر برای این بیماری وجود دارد؟

با توجه به تحقیقات بالینی، طب چینی سنتی (TCM) اثر بهتری در درمان داروهای غربی. در حالی که، TCM باید وقت بسیار زیادی را به اثر، بنابراین برخی از کارشناسان بیماری کلیه در چین برخی از درمان های طبیعی بر اساس TCM برای درمان بیماری های کلیوی ایجاد می شود. با توجه به کاربرد بالینی، طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان بهترین درمان در نظر گرفته.

به طور کلی، هنگامی که شما به ESRD توسعه، کلیه ها می تواند نیازهای بدن شما را پشتیبانی نمی شود. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند باعث تحریک کلیه ها بازسازی و بازگرداندن عملکرد کلیه خود را از طریق بهبود هیپوکسی ایسکمی کلیه و اهانت آمیز مجتمع های ایمنی. چه تر است، این درمان هیچ عارضه جانبی و می تواند از معایب دیالیز جلوگیری از. علاوه بر این، کنترل فشار خون خوب است برای درمان ESRD. بنابراین، ACEI و ARB داروها همچنین لازم را برای شما می باشد.

مرحله نهایی بیماری کلیه ناشی از فشار خون بالا، چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟ طب میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوبی است برای شما، علاوه بر این، ما همچنین می توانیم برخی از درمان های دیگر و یا داروهای به عنوان بخشی از درمان خود را، مانند، درمان دارو حمام، ACEI و ARB و غیره استفاده کنید. برای وضعیت شما، درمان به موقع می تواند به شما کمک کند دیالیز جلوگیری و یک زندگی بهتر است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه مرحله نهایی ناشی از فشار خون بالا: چگونه به اجتناب از دیالیز ,


چهار شنبه 29 مرداد 1393
ن : lafee

آیا نگران ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک

آیا نگران ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک

اگر شما یک فرد که از بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) رنج می برند، ممکن است ادرار خون را تجربه کنند. برای هر کس، یک بار از ادرار خون رنج می برند، او خواهد شد بسیار نگران و مشتاق به دانستن دلیل. در اینجا، ما می خواهم به شما که در مورد ادرار خون در PKD نگران نباشید بگویید. بعد، ما به شما علت و درمان آن بگویم، اگر شما هر گونه شک و تردید، ما امیدواریم که شما می توانید با پزشکان آنلاین ما برای کمک رایگان چت.

علت ادرار خون در PKD چیست؟

برای بیماران PKD، دلایل بسیاری است که می تواند ادرار خون وجود دارد. بعد، ما شما را به جزئیات این معرفی. اول، کلیه کیست پاره شود علت از hematuresis است. دوم، رگ های خونی کوچک در اطراف کلیه است که با فشار خون بالا ایجاد می شود همچنین می توانید hematuresis باعث پاره. سوم، برخی از عوارض PKD همچنین می توانید خون در ادرار از جمله سنگ کلیه، عفونت دستگاه ادراری و عفونت کلیه می شود. در نتیجه، ادرار خون یک علامت بسیار شایع PKD است.

چگونه برای درمان ادرار خونی در PKD؟

در چین، درمان طبیعی می تواند به شما کمک کند خون در ادرار از بین بردن بدون عمل جراحی و مصرف دارو. چه درمان است به طوری معجزه آسا؟ بعد، ما به شما حقیقت را بگویید. طب میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است که بهترین درمان برای PKD و می تواند کمک به بیماران در ادرار از بین بردن خون.

اول، طب میکرو چینی می تواند کمک به بیماران کوچک شدن کیست از طریق مهار ترشح مایع کیست و ترویج تخلیه آن است. دوم، کلیه نیز برای تنظیم فشار خون، پس از تعمیر کلیه آسیب دیده خوب است برای اصلاح فشار خون است. علاوه بر این، این داروها نیز می تواند رگ های خونی گسترش و بهبود گردش خون. علاوه بر این، این داروها همچنین می توانید سنگ کلیه را کاهش و ترویج آنها را جریان همراه با ادرار.

در نتیجه، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به شما کمک کند ادرار خون و عوارض دیگر از بین بردن. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد ادرار خون و PKD، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. بهترین آرزوها!



:: برچسب‌ها: آیا نگران ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک ,


دو شنبه 27 مرداد 1393
ن : lafee

امید به زندگی از بیماران مبتلا به دیابت و 90٪ نارسایی کلیه

امید به زندگی از بیماران مبتلا به دیابت و 90٪ نارسایی کلیه

هنگامی که یک شخص می باشد با برخی بیماری های جدی تشخیص داده، اولین چیزی که او می خواهد به دانستن این است که چه مدت او می تواند زندگی می کنند. در یکی طول عمر خود اهمیتی نمی دهند. همانطور که همه ما می دانیم، بسیاری از مردم از دیابت و کلیه نارسایی درگذشت، بنابراین برای بیماران مبتلا به دیابت و نارسایی کلیه، آنها مشتاق به دانستن طول عمر خود هستند. سپس، آنچه را که امید به زندگی از بیماران مبتلا به دیابت و 90٪ نارسایی کلیه است؟ چگونه آن را طولانی تر؟ بعد، ما شما را پاسخ جزئیات را. هر گونه سؤال، لطفا آنها را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.

امید به زندگی در بیماران مبتلا به دیابت و 90٪ نارسایی کلیه چیست؟

در واقع، آن را دشوار است به شما پاسخ دقیق بدهد، چرا که بسیاری از عوامل می تواند طول عمر شما را تحت تاثیر قرار دهد. است که می گویند، طول عمر بیماران متفاوت از فردی به فرد است. به طور کلی، پیش آگهی بیماران مبتلا به دیابت و 90٪ نارسایی کلیه بدتر از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بدون دیابت است. دلایل به شرح زیر است: 90 درصد نارسایی کلیه به معنی بیماری های کلیوی مرحله نهایی، در این مرحله، مجموعه ای از نشانه ها و عوارض رخ خواهد داد. علاوه بر این، دیابت همچنین می تواند بسیاری از عوارض جدی شود، به جز نارسایی کلیه، CVD و بیماری های قلبی نیز ممکن است بیماران حمله. اگر به طور نادرست درمان، بیماران ممکن است از این عوارض جدی می میرند.

چگونه به طولانی شدن طول عمر بیماران مبتلا به دیابت و 90٪ نارسایی کلیه؟

در زندگی روزمره، بسیاری از عوامل خوب است برای بیماران به یک زندگی طولانی تر و بهتر است، مانند ماندن نگرش خوش بین و مثبت، خوردن یک رژیم غذایی سالم، ورزش مناسب، زندگی یک اتاق تمیز، خواب کافی و دریافت موثر و مناسب درمان. و بهترین درمان در چین برای درمان دیابت و 90٪ نارسایی کلیه داشته تصفیه خون، طب میکرو چینی Osmotherapy، Tangyikang. اگر شما علاقه، به شما خوش آمد به چت با پزشکان آنلاین ما را به دانستن بیشتر می باشد.



:: برچسب‌ها: امید به زندگی از بیماران مبتلا به دیابت و 90٪ نارسایی کلیه,


دو شنبه 27 مرداد 1393
ن : lafee

آیا می توانم کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک آیا نوشیدنی شیرین

آیا می توانم کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک آیا نوشیدنی شیرین

نوشیدنی شیرین یک نوشیدنی رایج و محبوب با کودکان مانند نوشابه پر کالری، میوه نوشیدنی، نوشابه های انرژی زا و نوشیدنی های ورزشی است. در میان کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک، بسیاری از آنها نیز دوست نوشیدن آنها. بنابراین، می تواند کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک داشته نوشیدنی شیرین؟

در اینجا، ما باید بگویم که برای مردم عادی، آنها را ترویج به نوشیدن نوشیدنی های شیرین، چه رسد به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک. و دلایل آن به عنوان ذکر شده است، لطفا موارد زیر را مشاهده کنید.

1. نوشیدن نوشابه های شیرین عامل عمده چاقی است. در این نظر سنجی نشان می دهد که این نوشیدنی های شیرین حاوی قند زیاد. نگاهی به رده قرمز به عنوان مثال، این نوشیدنی بسیار بیش از 12 گرم قند در یک وعده 12 اونس، و برخی از آنها بیش از 40 گرم از شکر، که معادل آن به حدود 10 قاشق چای خوری شکر و 200 کالری یا بیشتر در یک 12 -ounce خدمت.

دیابت 2. همچنین یکی از خطرات ناشی از نوشیدن نوشیدنی های شیرین است. با توجه به مصرف بیش از حد قند، غلظت قند خون بالاتر از حد طبیعی، که می تواند به قند ادرار شود. در صورت عدم درمان، قند ادرار در دراز مدت ممکن است به دیابت مبتلا شوند.

3. نوشیدن نوشیدنی های شیرین می تواند باعث پوکی استخوان و حتی شکست، برای کودکان، می تواند رشد آنها تاثیر می گذارد و افزایش درد خود را.

علاوه بر این، نوشیدن نوشیدنی های شیرین نیز می تواند نقرس، پوسیدگی، سنگ کلیه و غیره می شود. بنابراین، کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک می توانید نوشیدنی های شیرین ندارد. و بهترین راه برای فرو نشاندن عطش است برای نوشیدن آب، بنابراین اگر شما از ادم رنج می برند نه، به شما توصیه به نوشیدن آب است.

علاوه بر این، برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک، به موقع و درمان موثر می تواند کمک به بیماران توانید از بیماری خلاص شوید و بهبود می یابند به زندگی عادی. و در چین، بهترین درمان برای این طب میکرو چینی Osmotherapy است. اگر می خواهید آن را می دانم، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.

در نتیجه، کودکان با سندرم نفروتیک به حال نوشیدنی شیرین بهتر نیست، زیرا می تواند این بیماری را تشدید کنند. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد رژیم غذایی و یا درمان شما، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما برای مشاوره رایگان مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: آیا می توانم کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک آیا نوشیدنی شیرین,


دو شنبه 27 مرداد 1393
ن : lafee

باید یک وزن مناسب را حفظ I اگر من بیماری کلیه

باید یک وزن مناسب را حفظ I اگر من بیماری کلیه

باید وزن مناسب را حفظ کنم اگر من بیماری کلیه دارند؟ این یک سوال رایج در میان این بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. آیا رابطه بین وزن و بیماری کلیه وجود دارد؟ آیا شما با این سوال مشکل، اگر بله، لطفا خواندن مقاله زیر را به پیدا کردن جواب ادامه. هر گونه سؤال دیگر، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، و ما شما را در اولین بار کمک خواهد کرد.

آیا شما متوجه است که مردم چاق هستند احتمال بیشتری از دیابت است که می تواند به بیماری کلیوی کمک رنج می برند؟ علاوه بر این، چاقی نیز یکی از عوامل که منجر به بیماری های کلیوی است. بدیهی است، حفظ وزن مناسب خوب است برای جلوگیری از بیماری کلیه است. همچنین، اگر شما از بیماری کلیوی رنج می برند، شما نیز باید برای حفظ وزن مناسب. است که می گویند، اگر شما چاق هستند، شما نیاز به از دست وزن برای حفظ سلامتی شما.

سپس، چگونه به حفظ وزن مناسب را برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه می شود؟ اول، خوردن مواد غذایی سالم، اجتناب از خوب چرب و مواد غذایی شور، حفظ ویتامین ها و فیبر به اندازه کافی. دوم، انجام ورزش های مناسب، و جلوگیری از خستگی. سوم، نگه داشتن یک روحیه ی خوب و ایجاد اعتماد به نفس در غلبه بر این بیماری است.

در نتیجه، حفظ وزن مناسب خوب است برای درمان بیماری کلیه است. همانطور که می توانید تصور کنید، یک درمان مناسب ضروری است. اگر شما در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، درمان مناسب ممکن است برای معکوس کردن بیماری خود را. در بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری در چین، بسیاری از درمان های طبیعی وجود دارد هدف در درمان بیماری کلیه است. در میان آنها، طب میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است یک درمان خوب برای بیماری کلیوی. این می تواند به کلیه ها آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز. اگر شما علاقه مند در درمان ما، شما می توانید با ما تماس بگیرید، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: باید یک وزن مناسب را حفظ I اگر من بیماری کلیه,


یک شنبه 26 مرداد 1393
ن : lafee

چه باید کلیه بیماران مبتلا به بیماری در دوران بارداری توجه به

چه باید کلیه بیماران مبتلا به بیماری در دوران بارداری توجه به

چه باید کلیه بیماران بیماری در PregnancyIt توجه به واقعا خوش شانس برای زنان مبتلا به بیماری کلیوی می شود مجاز به باردار است، چرا که بسیاری از بیماران با بیماری مزمن کلیه گفته می شود که آنها تا به حال بهتر است باردار به علت بیماری خود است. اما در دوران بارداری، این مادر باردار نیاز به برخی از اقدامات برای اطمینان از ایمنی از خود و جنین خود را. سپس، آنچه که باید بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توجه به در دوران بارداری بر روی زمین؟

مراقبت های عمومی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در دوران بارداری:

1. یک رژیم غذایی سالم مصرف کنید. با در نظر گرفتن مواد مغذی به اندازه کافی و مکمل ویتامین ها به اندازه کافی خوب به منظور افزایش فیزیکی و کاهش احتمال عفونت است که می تواند این بیماری را تشدید و حتی منجر به نارسایی مزمن کلیوی هستند.

2. توجه به سلامت. پوست و دندان را تمیز نگه دارید، اغلب لباس ها شستن و حمام، جلوگیری از عفونت پوست و پوسیدگی دندان.

3. خواب به اندازه کافی نگه دارید. خواب با کیفیت بالا خوب است برای کنترل بیماری، و همچنین افزایش ایمنی بیمار.

4. گرم نگه دارید. لازم است برای شما برای جلوگیری از کلوخ و گرم نگه داشتن به موقع، زیرا آنها می توانند به جلوگیری از ابتلا به عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی سرد و دیگر کمک می کند.

چگونه برای مقابله با تورم و فشار خون بالا برای زنان باردار؟

از آن آسان است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از ادم و فشار خون بالا رنج می برند. هنگامی که ادم یا افزایش حملات فشار خون شما، شما باید برای جلوگیری از احتباس آب و سدیم باعث نارسایی قلبی. علاوه بر این، شما همچنین باید برای دوباره پر کردن پروتئین و اسیدهای آمینه ضروری برای اصلاح hypoproteinemia. اگر فشار خون شما کنترل شده نیست و همچنین، شما نیاز به گرفتن برخی از داروهای ضد فشار خون بالا، تحت آموزش دکتر است.

علاوه بر این، در زندگی روزانه خود، شما همچنین باید برای جلوگیری از داروهایی که دارای سمیت کلیوی، مانند جنتامایسین، استرپتومایسین، کانامایسین، آسپرین، داروهای سولفا و غیره.

در حال حاضر، اشاره می کند که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توجه به در دوران بارداری شده اند ذکر شده، ما امیدواریم که شما می توانید آنها را در ذهن داشته باشیم. اگر بیماری بیمار کلیوی است که مجاز به دریافت درمان باردار، در اوایل و موثر هستند ممکن است به شما کمک کند رویای تو را در تحقق. اگر شما میخواهید بدانید که درمان های طبیعی ما، شما خوش آمد به ارسال اطلاعات خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: چه باید کلیه بیماران مبتلا به بیماری در دوران بارداری توجه به,


یک شنبه 26 مرداد 1393
ن : lafee

بهترین راه برای کاهش کراتینین 3.7 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

بهترین راه برای کاهش کراتینین 3.7 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

بهترین راه برای کاهش کراتینین 3.7 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه چیست؟ هنگامی که سطح کراتینین بالاتر از سطح طبیعی است، ما آن را سطح کراتینین بالا تماس بگیرید. همانطور که برای کراتینین 3.7، آن است که به اندازه کافی برای دریافت دیالیز نیست. چه تر است، سطح کراتینین 3.7 بدان معنی نیست که بیماران در مرحله جدی، و درمان مؤثر و مناسب می توانید آن را به عقب می باشد.

سطح کراتینین است که ما غالبا می گویند اشاره به سرم کراتینین است که یک شاخص مهم عملکرد کلیه، به دلیل آن است که توسط کلیه ها تنظیم می شود. در مقایسه با داروهای غربی، TCM می تواند سطح کراتینین بالا از تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. سپس، بهترین راه برای کاهش کراتینین 3.7 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است؟

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جدید برای بیماری کلیه است، و درمان خارجی است.داروهای طبیعی بعد از میکرو پردازش فعالیت بهتر به نفوذ به کلیه از طریق پوست و بافت.

هنگامی که این داروها وارد کلیه ها، آنها می توانند به خون مویرگی به کار دریافت کنید. آنها می توانند از توابع بزرگ شدن رگ های خونی، تجزیه ماتریکس خارج سلولی، رفع استاز خون بازی و ترویج گردش خون از تمام بدن. علاوه بر این، آنها همچنین می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و ترویج بازسازی بافت های ذاتی کلیه برای جلوگیری از روند عملکرد کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.

تا زمانی که بهبود عملکرد کلیه به حالت عادی، کلیه ها می تواند کراتینین انباشته شده و دیگر محصولات سوخت و ساز در بدن از طریق ادرار تخلیه. است که می گویند، می تواند کراتینین 3.7 به تدریج کاهش دهد. چه تر است، آن است که ثابت می شود موثر، ایمن و راحت است.

در نتیجه، طب میکرو چینی Osmotherapy بهترین راه برای کاهش کراتینین 3.7 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. این نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا، پایین تر اما همچنین می تواند نشانه های آن پاک، آنچه که بیشتر، می تواند نارسایی کلیه را از ریشه درمان. اگر شما علاقه مند در درمان ما، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را در اولین بار پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: بهترین راه برای کاهش کراتینین 3, 7 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه,


جمعه 24 مرداد 1393
ن : lafee

چه درمان می پروتئینوری برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن از بین بردن

چه درمان می پروتئینوری برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن از بین بردن

چه درمان هایی می تواند پروتئین برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن از بین بردن؟ برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن، پروتئینوری یک علامت شایع است. اگر درمان نشود، پروتئینوری می شود یک عامل تعیین کننده است که تشدید بیماری کلیوی افزایش می یابد و میزان مرگ و میر. بنابراین، درمان به موقع می تواند بیماری را کنترل و پاک همه علائم را ندارد.

طب میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوبی برای پروتئین های ناشی از نفریت مزمن است، زیرا می تواند آن را از ریشه درمان کنند. دلیل اصلی که چرا پروتئین جریان از کلیه ها آسیب دیده است، چرا که هر دو میزان فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده (GFR) و کلیوی بازجذب لوله همچنین می تواند به پروتئین منجر شود. و هنگامی که میزان پروتئین ادرار بیش از 3.5G در هر 24 ساعت، که پروتئین های سنگین نامیده می شود.

میکرو چینی پزشکی است مواد تشکیل دهنده فعال بهتر، که می تواند به کلیه ها به طور مستقیم و به سرعت دریافت کنید. این داروها می توانند مجتمع های ایمنی و بافت بیمار سپرده در غشای پایه گلومرولی (GBM) از بین بردن. علاوه بر این، آنها همچنین می توانید GBM آسیب دیده تعمیر. هنگامی که GBM ها تعمیر، GFR نیز خواهد شد به حالت عادی بهبود یافته و می تواند پروتئین جلوگیری از جریان را. است که می گویند، می تواند پروتئین برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن از بین بردن.

به جز پروتئین، این درمان همچنین می توانید سایر علائم نفریت مزمن، مانند hematuresis، سطح کراتینین بالا، فشار خون بالا، درد پشت و غیره را حل کند. اصلی سه تابع از این درمان را ترویج گردش خون و از بین بردن انسداد در کانال، از بین بردن حالت سکون و تعمیر سلول های کلیه ها آسیب دیده و بافت. از آنجا که این درمان، از خارج استفاده می شود، بیماران می توانند از درد ناشی از عمل جراحی و تلخ از داروهای خوراکی را آزاد کند.

علاوه بر این، یک درمان خوب است به اندازه کافی برای درمان این بیماری از ریشه نیست، علاوه بر این، یک سبک زندگی سالم و نگرش خوب نیز نقش بسیار مهمی بازی کند.

در نتیجه، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند پروتئین برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن در صورتی که شما بهتر می توانید با این درمان پیروی از بین بردن. چه تر است، آن را نیز می تواند به شما کمک کند بیماری کلیوی را بهتر اگر شما در مراحل اولیه می باشد. هر گونه سؤال، لطفا ارسال یک ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com



:: برچسب‌ها: http://www, kidneyfailureweb, com/proteinuria/2299, html,


جمعه 24 مرداد 1393
ن : lafee

آیا می توانم بادام زمینی آجیل کمک بیماران مبتلا به بیماری کلیه بازیابی

آیا می توانم بادام زمینی آجیل کمک بیماران مبتلا به بیماری کلیه بازیابی

آیا می توانم بادام زمینی آجیل کمک بیماران مبتلا به بیماری کلیه RecoverIn زندگی روزمره ما، شما ممکن است شنیدن این که آجیل cashew خوب است برای ما به tonify کلیه ها. بنابراین، برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی امیدوارم که آنها می توانند از خوردن بسیاری از آجیل cashew بهبود می یابند. آیا می توانم به کمک آجیل بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بهبود می یابند بادام زمینی؟ بعد، ما به شما معرفی مورد آجیل cashew و بیماری کلیه را، و ما امیدواریم که شما می توانید جواب را از مقالات زیر را پیدا کنید. هر گونه سؤال، لطفا آنها را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال، و ما شما را در اولین بار پاسخ دهد.

مواد مغذی از آجیل cashew:

این میوه سرشار از مواد مغذی است، و می تواند برای پخت و پز و همچنین به عنوان دارو استفاده می شود. این شامل ویتامین های بسیار، پروتئین، کلسیم و دیگران است. خوردن آجیل cashew به درستی می تواند کمک به بزرگتر جلوگیری از تصلب شرایین، بیماری های قلبی عروقی، سکته مغزی و بیماری های قلبی، علاوه بر این، آن را نیز می تواند کمک به آنها را ترویج اجابت مزاج. خوردن آن به طور منظم همچنین می تواند ایمنی برای مبارزه با بیماری، کند کردن روند پیری طبیعی، افزایش اشتها و غیره را بهبود بخشد.

آجیل بادام زمینی و بیماری کلیه:

در حالی که، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها نیاز به رژیم غذایی سخت، پس از آن، می تواند آنها را از آجیل cashew بهره مند شوند؟ اگر چه خوردن آجیل cashew خوبی برای کلیه ها است، به این معنی نیست آن خوب است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است، دلیل آن است که مناسب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اگر بیماری کلیوی را جدی نیست و شما از علائم رنج می برند نیست، خوردن برخی از آجیل cashew خوبی برای کلیه ها و بدن شما می باشد. در حالی که، دشوار است برای شما برای بازیابی فقط بسته به خوردن آجیل cashew، به دلیل بیماری کلیه بدان معنی است که کلیه ها به علت برخی از علل آسیب دیده. اگرچه آجیل cashew خوبی برای کلیه ها است، می تواند سلول های کلیه شما آسیب دیده و بافت تعمیر نیست. برای زود هنگام بیماری کلیوی مرحله، درمان مناسب انجام شود به احتمال زیاد به آن معکوس می باشد. برای بیماری اواخر کلیه ها، شما تا به حال آجیل cashew و درمان بهتر از غذا خوردن نیز می تواند به شما کمک کند بیماری را کنترل کند.

در نتیجه، آجیل cashew نمی تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بهبود می یابند. به منظور به شما کمک کند به سلامت بهبود می یابند در زمان اولیه، ما می توانیم به شما برخی از درمان های موثر، مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، درمان حمام پا و سلول های بنیادی معرفی.



:: برچسب‌ها: آیا می توانم بادام زمینی آجیل کمک بیماران مبتلا به بیماری کلیه بازیابی,


جمعه 24 مرداد 1393
ن : lafee

دیابت و کلیه شکست: چرا من احساس بعد از دیالیز از همه بدتر

دیابت و کلیه شکست: چرا من احساس بعد از دیالیز از همه بدتر

نفروپاتی دیابتی است که توسط خون مویرگی آسیب دیده ایجاد می شود، اما آن را به طور مداوم می تواند خراب و آسیب کلیه ها در طول زمان. هنگامی که آن را به شکست شدید کلیوی بدتر، دیالیز را به بیماران توصیه می شود. بعضی از بیماران احساس بعد از دیالیز بدتر، به همین دلیل است؟ با توجه به این، ما شما را به همین دلیل شما را بدتر می کند بعد از دیالیز برای دیابت و نارسایی کلیه را، لطفا موارد زیر را مشاهده کنید.

اگر بیمار مبتلا به دیابت و نارسایی کلیه، پس از دیالیز شما ممکن است از برخی از ناراحتی های مانند تهوع و استفراغ، سردرد، بیش از حد مایع، خارش، گرفتگی عضلانی، عفونت رنج می برند، و غیره می باشد. علت اصلی تهوع و استفراغ بعد از دیالیز افت فشار خون است. پس از دیالیز، کلیه های شما ممکن است بدتر از قبل، پس از آن نتواند به تولید ادرار می شود. و آب آشامیدنی پس از دیالیز ممکن است بیش از حد مایع گردد. این بسیار معمول است برای بیماران از گرفتگی عضلانی در دست ها، پاها و پاها در طی دیالیز رنج می برند، و دلایل ممکن است فشار خون بالا، استفاده از راه حل دیالیز سدیم کم و بیمار بودن زیر وزن خشک. همانطور که برای خارش، علل ممکن است دارای سطوح فسفر در خون، سطوح بالای خونی هورمون پاراتیروئید، پوست خشک و واکنش های آلرژیک.

درباره دلایلی که شما احساس می کنید بدتر پس از دیالیز، ما تو را مقدمه مشخص شده است. اگر سوال دیگری داشته، خوش آمدید برای ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، و ما شما را با جزئیات پاسخ دهد.

علاوه بر این، دیابت و نارسایی کلیه، طب میکرو چینی Osmotherapy ممکن است یک درمان خوب است. این هیچ عارضه جانبی، علاوه بر اثر این درمان نیز آشکار است. این درمان می تواند از طریق ترویج جریان خون و از بین بردن خون حالت سکون به شما کمک کند قند خون بالا و فشار خون بالا را کاهش دهد. چه تر است، این درمان با هدف تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.



:: برچسب‌ها: دیابت و کلیه شکست: چرا من احساس بعد از دیالیز از همه بدتر,


پنج شنبه 23 مرداد 1393
ن : lafee

چرا بیماران CKD از خارش پوست رنج می برند و پس از دیالیز

چرا بیماران CKD از خارش پوست رنج می برند و پس از دیالیز

بسیاری از بیماران CKD شکایت دارند که پوست خود را پس از دیالیز، که زندگی خود را به طور جدی و خلق و خوی خود را تحت تاثیر قرار خیلی خارش دار باشد. در حالی که، آنها نیز گفته شده که آنها می توانند پوست خود را خراش نیست برای جلوگیری از عفونت است. سپس، چرا بیماران CKD از خارش پوست بعد از دیالیز؟ بعدی رنج می برند، ما شما را پاسخ خاص را، بنابراین ما امیدواریم که شما می توانید با توجه به آن.

چرا بیماران CKD از خارش پوست بعد از دیالیز رنج می برند؟ سه علت اصلی وجود دارد، آنها اختلالات سوخت و ساز الکترولیت، نیتروژن متابولیت های حفظ و واکنش های آلرژیک می باشد. و تجزیه و تحلیل دقیق به شرح زیر است:

اختلالات سوخت و ساز الکترولیت: یک علت شایع خارش پوست به سطح بالایی از فسفر در خون است. دیالیز می کند به طور موثر را حذف کنید فسفر از خون، هر چند آن است که اغلب برای درمان نارسایی کلیه به تصویب رسید. تجمع فسفر در خون می تواند خارش پوست شود.

نیتروژن متابولیت احتباس: می تواند پوست را تحریک و ترشح غدد سباسه و عرق غدد آتروفی، که می تواند خارش پوست شود. در حالی که کفایت دیالیز، همچنین تجمع متابولیت های نیتروژن را افزایش می دهد به تشدید خارش پوست.

واکنش های آلرژیک: گاهی اوقات خارش است آلرژی ایجاد می شود. اگر شما متوجه خارش در آغاز درمان دیالیز رخ می دهد، شما می توانید از آلرژی به لوله خون، dialyzer (کلیه مصنوعی)، این نوع از هپارین استفاده می شود و یا دیگر عناصر مرتبط با درمان.

سعی کنید برای جلوگیری از خاراندن خارش بنابراین شما پوست را پاره کند: هنگامی که شما از خارش پوست رنج می برند، لطفا توجه داشته باشید زیر به یاد داشته باشید. اگر این اتفاق می افتد، تمیز برای جلوگیری از میکروب ها از ایجاد یک عفونت حفظ این منطقه است.

در حال حاضر، به همین دلیل انجام بیماران CKD از خارش پوست رنج می برند و پس از دیالیز داده شده است. در واقع، به جز دیالیز، شما همچنین می توانید دیگر درمان های طبیعی برای درمان بیماری خود و پاک علائم شما را دریافت خواهید کرد. در اینجا ما به شما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و تصفیه خون را معرفی کند. آنها ثابت می شود بهترین درمان برای نارسایی کلیه. اگر می خواهید آنها را بیشتر می دانم، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید. بهترین آرزوها!



:: برچسب‌ها: چرا بیماران CKD از خارش پوست رنج می برند و پس از دیالیز,


چهار شنبه 22 مرداد 1393
ن : lafee

آیا می توانم درمان طبیعی معکوس مرحله شکست 3 کلیوی ناشی از دیابت

آیا می توانم درمان طبیعی معکوس مرحله شکست 3 کلیوی ناشی از دیابت

آیا می توانم درمان های طبیعی معکوس مرحله شکست 3 کلیوی ناشی از دیابت؟ بسیاری از مردم این سوال را پرسید. دیابت یک بیماری متابولیک است که مشخصه با قند خون است، و ممکن است به فشار خون بالا، نفروپاتی دیابتی، کتواسیدوز، بیماری های چشم و غیره منجر شود. هنگامی که بیماران مبتلا به دیابت با نارسایی کلیه تشخیص داده، آنها نیاز به دریافت درمان به موقع.

در حال حاضر، دیالیز و پیوند کلیه درمان های رایج برای نارسایی کلیه هستند، هر چند که آنها می توانند به این بیماری در برخی از درجه کنترل و تسکین درد بیمار، آنها می توانند بیماری را از ریشه درمان نمی کنند. چه بیشتر، به طور کلی، برای بیماران مبتلا به مرحله 3 نارسایی کلیه و دیابت است، آنها تا به حال دیالیز و پیوند کلیه را انتخاب کنید بهتر است، به عنوان بیماری خود است به طوری وحشتناک نیست. و درمان های طبیعی برای آنها مناسب هستند، در صورت امکان، صدمه به کلیه آنها را می توان از ریشه تعمیر.

هنگامی که آن را به درمان های طبیعی می آید، ما نمی توانیم صبر کنید تا به شما یک روش درمانی موثر به نام طب میکرو چینی Osmotherapy معرفی. از طریق عمل بالینی، این درمان دارای عملکرد معکوس مرحله 3 نارسایی کلیه. نکات کلیدی از درمان نفروپاتی دیابتی است برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و معکوس عملکرد کلیه است.

طب میکرو چینی Osmotherapy با هدف تعمیر کلیه آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه است. علاوه بر این، آن است که ترکیبی از TCM و درمان غرب است و بر اساس TCM. از طریق خارج استفاده می شود، طب میکرو چینی می تواند به کلیه ها به سرعت و اثر را برای درمان مرحله 3 نارسایی کلیه ناشی از دیابت. در این روش درمانی می تواند بیماری را از طریق ترمیم سلول های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه برای جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی را درمان کنند.

در نتیجه، مرحله 3 نارسایی کلیه مرحله کلیدی از درمان است، بنابراین لطفا از بهترین دوره درمان را از دست ندهید. به جز میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ما همچنین می توانیم داروهای دیگر را انتخاب کنید کنترل بیماری قند خود را، مانند Tangyikang. اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی ما هستند، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال، و ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: آیا می توانم درمان طبیعی معکوس مرحله شکست 3 کلیوی ناشی از دیابت,


چهار شنبه 22 مرداد 1393
ن : lafee

آیا می خوردن پروتئین بیش از حد را PKD برو و از همه بدتر

آیا می خوردن پروتئین بیش از حد را PKD برو و از همه بدتر

PKD، مخفف بیماری کلیه پلی کیستیک، یک بیماری ژنتیکی شایع است. به طور کلی، این حمله این بیماری در بزرگسالان بیش از 36. شیوه زندگی با این حال، ناسالم اتفاق می افتد و برخی از بیماری همچنین می تواند از حمله این بیماری شوند. سپس، می تواند غذا خوردن پروتئین بیش از حد را PKD به بدتر؟

اگر شما یک بیمار PKD است، دکتر شما ممکن است به شما توصیه می به مصرف پروتئین را کاهش دهد. به همین دلیل است؟ پروتئین یک ماده ضروری برای حفظ سلامتی ما است، و هر روز ما نیاز به خوردن پروتئین زیادی به نگه داشتن سالم است. به طور معمول، پروتئین را می توان در کلیه متابولیزه رزرو بخش مفید و تخلیه بی فایده است. اما برای بیماران مبتلا به PKD، کلیه خود را بر اساس کیست کلیه فشرده و نمی تواند به طور معمول کار می کنند. بیش از حد مصرف پروتئین زیاد می تواند بار از کلیه ها را افزایش می دهد و باعث تشدید آسیب کلیوی. بنابراین بیماران نیاز به غذا خوردن پروتئین با توجه به شرایط خود.

به منظور محافظت از کلیه چپ خود و جلوگیری از PKD خود را بدتر از رفتن، شما همچنین نیاز به توجه به سایر مواد مغذی مصرف به جز پروتئین. به طور کلی، رژیم غذایی از PKD باید کم پروتئین، کم نمک، کم چربی، کم پتاسیم، فسفر کم، ویتامین ها و فیبر بالا باشد. اگر شما نمی دانید که چه رژیم غذایی برای شما مناسب است، قابلی اطلاعات خود را به ترک زیر می باشد و ما می توانیم یک طرح رژیم غذایی مناسب برای شما طراحی کنند.

علاوه بر این، برای جلوگیری از PKD خود را بدتر، درمان به موقع و موثر ضروری است. در اینجا، ما در حال حاضر به شما برخی از درمان های طبیعی است که برای PKD موثر هستند معرفی، و ما امیدواریم که شما می توانید به توجه به آنها پرداخت، چرا که آنها می توانند به شما کمک کند جلوگیری از نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز. درمان های طبیعی ما در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پزشکی خوراکی چینی، درمان حمام دارو. اگر می خواهید آنها را بیشتر می دانم، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: آیا می خوردن پروتئین بیش از حد را PKD برو و از همه بدتر ,


دو شنبه 20 مرداد 1393
ن : lafee

آیا می توانم گیاهان کاهش کراتینین 7.2 و اطمینان عملکرد کلیه عادی

آیا می توانم گیاهان کاهش کراتینین 7.2 و اطمینان عملکرد کلیه عادی

سطح کراتینین بالا معمولا به این معنی است که کلیه های آسیب دیده هستند، که است که می گویند، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها معمولا بر اساس سطح کراتینین بالا همراه است. کراتینین 7.2 است به مراتب بیشتر از سطح طبیعی است. در این زمان، در نظر گرفتن برخی از اقدامات به موقع لازم برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. در حالی که، می تواند گیاهان کاهش کراتینین 7.2 و عملکرد کلیه طبیعی؟

اگر چه عمل می تواند کمک به بیماران پاک عذاب موقت، آن را نیز کاستی، به عنوان مثال، می تواند بسیاری از عوارض جانبی ایجاد کند و می تواند بیماری را از ریشه درمان نمی کنند. توجه به این که، بسیاری از مردم تغییر توجه خود را به گیاهان است که یک درمان بی خطر است. با توجه به کار به آرامی، کارشناسان کلیه در چین خود را به گیاهان مطالعه اختصاص داده شده و ایجاد مجموعه ای از درمان های طبیعی جدید است. و درمان معمول طب میکرو چینی Osmotherapy است.

در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. و کاهش کراتینین 7.2 از ریشه. با توجه به اینکه برخی از گیاهان نیز سمیت کلیوی دارند، بنابراین ما بسیار ارزش و توجه به آسیب های ناشی از داروها. داروهای ما را انتخاب کنید و بدون سمیت کلیوی و هر گونه عوارض جانبی می باشد. بنابراین، آن را بی خطر است. مختلف از درمان های دیگر، این درمان به خارج استفاده می شود و عمل می کند در shenshu acupoints. با کمک مایع نافذ و اسمز دستگاه های موثر، داروهای فعال را می توان به کلیه های آسیب دیده از طریق پوست و بافت به طور مستقیم و به طور موثر نفوذ کرده است.گیاهان از این درمان استفاده می شود به گشاد شدن عروق خونی، ترویج جریان خون، کاهش التهاب، جلوگیری از لخته شدن خون و ماتریکس خارج سلولی. از طریق مراحل فوق، این درمان می تواند کمک به بیماران کاهش کراتینین 7.2 و عملکرد کلیه طبیعی است.

از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که می تواند روند فیبروز کلیوی را مسدود و بهبود عملکرد کلیه است. در نتیجه، گیاهان می توانند کراتینین 7.2 کاهش و عملکرد کلیه طبیعی به تدریج. اگر شما از درد ناشی از کراتینین 7.2 رنج می برند و یا می خواهند بدانند که درمان های طبیعی از نارسایی کلیه، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com است



:: برچسب‌ها: آیا می توانم گیاهان کاهش کراتینین 7, 2 و اطمینان عملکرد کلیه عادی,


دو شنبه 20 مرداد 1393
ن : lafee

راه های جایگزین از خودتان محافظت از پایان مرحله بیماری کلیوی

راه های جایگزین از خودتان محافظت از پایان مرحله بیماری کلیوی

مرحله نهایی بیماری کلیه، همچنین مرحله 5 نارسایی کلیه نامیده می شود، یک بیماری تهدید کننده زندگی است، چرا که کلیه ها قادر به کار برای حفظ زندگی خود را. بنابراین، جلوگیری از بیماری کلیوی را وخیم تر شدن لازم است. بعد، ما به شما روش های جایگزین برای محافظت از خود را از بیماری کلیوی end-stage معرفی، و ما امیدواریم که شما می توانید موارد زیر را به دانستن بیشتر بخوانید.

در غرب، برای زود هنگام بیماری کلیوی مرحله هیچ چاره ای جز به کنترل علائم و عوارض وجود دارد. هنگامی که بیماری کلیوی بدتر به مرحله جدی، پزشکان بیماران دریافت دیالیز یا پیوند کلیه توصیه می شود. در حالی که، این درمان می تواند بیماری کلیوی end-stage از ریشه درمان نمی کند، و آنها نیز می تواند درد دیگر را به بیماران به ارمغان بیاورد. بنابراین، مهم ترین چیز برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی است برای جلوگیری از بیماری کلیوی end-stage.

در چین، طب سنتی چینی دارای عملکرد درمان بیماری از ریشه. برای بیماری های کلیوی در مراحل اولیه، TCM مناسب می توانید آن را به عقب، اما به آن نیاز دارد را به مدت طولانی. بنابراین، کارشناسان کلیه در چین برخی از درمان های طبیعی بر اساس TCM ایجاد و اثر بهتری در درمان بیماری کلیه است.

طب میکرو چینی Osmotherapy با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. چه تر است، آن است که از خارج استفاده می شود و دیگر اثر ندارد هر طرف.

سلول های بنیادی ایجاد می شود برای درمان بیماری کلیه از طریق بازگرداندن عملکرد سیستم ایمنی بدن. در این روش درمانی به شش مرحله تقسیم شده و یک روش سیستماتیک برای بیماری های کلیوی است.

آلودگی خون درمان بیماری کلیه از بازگرداندن ساز و haematogenous با حذف آلاینده از دیوار خون و رگ های خونی را درمان می کند.

علاوه بر این، درمان ما نیز درمان حمام، درمان حمام پا، حجامت درمانی و غیره دارو است. اگر شما در نارسایی کلیه در مراحل اولیه است، ما می تواند بیماری خود را به عقب و کمک به یک زندگی عادی زندگی می کنید. اگر شما در مرحله 4 بیماری کلیه هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کنترل بیماری خود و جلوگیری از آن تشدید.



:: برچسب‌ها: راه های جایگزین از خودتان محافظت از پایان مرحله بیماری کلیوی,


دو شنبه 20 مرداد 1393
ن : lafee

چگونه به مقابله با پاها درد و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز

چگونه به مقابله با پاها درد و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، ممکن است برخی از ناراحتی های مانند پاها درد و تب بالا بعد از دیالیز را تجربه کنند. ما می توانید تصور کنید که از یک طرف، این ناراحتی می تواند درد بیمار را افزایش می دهد. از سوی دیگر، آنها نیز می تواند بار اقتصادی بیمار را افزایش دهد. چگونه به مقابله با پاهای درد و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز؟

نخست، اجازه دهید ما به علت درد پا و تب بالا بعد از دیالیز را مشاهده کنید؟

به طور کلی، درد پا می تواند با گرفتگی عضلانی و درمان امراض استخوانی کلیوی ایجاد می شود. گرفتگی عضله از عوارض جانبی شایع دیالیز است، و ممکن است با کمبود اکسیژن در بافت ها ایجاد می شود. در حالی که، درمان امراض استخوانی کلیوی ممکن است در اثر ویتامین D، فسفر و اختلال متابولیک کلسیم و غیره.

دلیل معمول تب بالا پس از دیالیز عفونت است. برای بیماران مبتلا به دیالیز، آنها در معرض خطر بالای عفونت به علت ایمنی پایین و تهاجم باکتری ها می باشد. علاوه بر این، یکی دیگر از دلایل تب بعد از دیالیز است که بیمار است مناسب برای دیالیز نیست.

بعدی، نحوه درمان درد پا و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز؟

آیا درد پا و یا تب بالا، شما نیاز به پیدا کردن ریشه در مرحله اول، و سپس از ریشه درمان آنها. لطفا به یاد داشته باشید که داروهای نمی کنند کورکورانه. در غیر این صورت، می تواند نارسایی کلیه خود را تشدید، چرا که بسیاری از داروها دارای سمیت کلیوی.

در واقع، در حال حاضر، دیالیز و پیوند کلیه است درمان های منحصر به فرد برای نارسایی کلیه نیست، اگر عملکرد کلیه خود را به طور کامل از دست داده است و شما هنوز هم ادرار داشته باشد، درمان های طبیعی نیز می تواند کمک به شما زندگی می کنند یک زندگی بهتر و از دیالیز، خلاص شوید. در چین، درمان های طبیعی ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی، درمان حمام پا و غیره. اگر شما میخواهید بدانید که درمان ما، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: چگونه به مقابله با پاها درد و تب بالا به طور طبیعی بعد از دیالیز,


شنبه 18 مرداد 1393
ن : lafee

پیوند کلیه نیست ایده خوب برای نارسایی کلیه با دیابت

پیوند کلیه نیست ایده خوب برای نارسایی کلیه با دیابت

به طور کلی، پیوند کلیه است که اغلب به عنوان انتخاب نهایی برای نارسایی کلیه در نظر گرفته. در حالی که، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مبتلا به دیابت، پیوند کلیه یک ایده خوب است. بعد، لطفا موارد زیر را مشاهده کنید برای پیدا کردن همین دلیل، و هر گونه سوال، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com هستند، و ما پاسخ شما در اسرع وقت.

در حال حاضر، بیشتر و بیشتر مردم با نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شده و در حال حاضر، دیابت علت اصلی که منجر به پایان دادن به مرحله بیماری کلیه است.پیوند موفق کلیه می تواند کیفیت زندگی بیماران را بهبود بخشد و طول عمر خود را. با این حال، که است که می گویند که تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مبتلا به دیابت مناسب برای پیوند کلیه هستند. علاوه بر این، پیوند کلیه می تواند به علت دیابت شکست. چه بدتر است، immunosuppressor می تواند قند خون تاثیر می گذارد و باعث تشدید دیابت.

در واقع، به جز پیوند کلیه، همچنین برخی از درمانهای موثر برای نارسایی کلیه مبتلا به دیابت وجود دارد. با توجه به اینکه نارسایی کلیه است از دیابت ایجاد می شود، کنترل قند خون در سطح بی خطر ضروری است. علاوه بر این، درمان نارسایی کلیه نیز ضروری است.

در چین، بسیاری از درمان های طبیعی است که برای نارسایی کلیه و دیابت موثر هستند وجود دارد، علاوه بر این، اثر بدتر از پیوند کلیه. برای نفروپاتی دیابتی، درمان است که ما اغلب استفاده کنید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان حمام پا، درمان حمام دارو، درمان برای تصفیه خون و برخی از داروها. نگاهی به طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان مثال، این درمان، از خارج بر کمر acupoint shenshu استفاده شود. و آن را برای تعمیر آسیب کلیه و اهانت آمیز از این ماتریکس خارج سلولی کار برکنار شده کار می کند. ما بهترین درمان و دارو با توجه به وضعیت بیماری بیماران را انتخاب کنید.



:: برچسب‌ها: پیوند کلیه نیست ایده خوب برای نارسایی کلیه با دیابت,


جمعه 17 مرداد 1393
ن : lafee

مرحله 4 کلیه شکست: بهترین درمان برای جدی پا ادم

مرحله 4 کلیه شکست: بهترین درمان برای جدی پا ادم

برای بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه، مجموعه ای از نشانه ها و عوارض می توانید آنها را مانند ادم حمله،. به خصوص برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، ادم یک علامت شایع است. همانطور که شما تصور کنید، چه هولناک آن است که از ادم جدی پا رنج می برند؟ سپس، آنچه را که بهترین درمان برای ادم جدی پا است؟

اگرچه دیالیز یک درمان معمول برای نارسایی کلیه است، و می تواند ادم پا به سرعت از طریق از بین بردن مواد زائد و سموم از خون را کاهش دهد، در حالی که بهترین درمان برای ادم جدی پا در مرحله 4 نارسایی کلیه نیست، زیرا می تواند ریشه درمان نمی ادم پا که تعمیر کلیه آسیب دیده.

سپس، آنچه را که بهترین درمان برای ادم جدی پا در مرحله 4 نارسایی کلیه است؟ در اینجا، ما باید به معرفی طب میکرو چینی Osmotherapy به شما، به دلیل اثر آن بهتر از هر درمان است. این درمان ترکیبی از طب غربی و طب سنتی چینی است، و بر اساس داروهای طبیعی. در مقایسه با درمان های دیگر، بزرگترین تفاوت این است که این درمان در خارج استفاده می شود و عمل می کند در acupoint shenshu.

چگونه برای درمان ادم پا جدی در مرحله 4 نارسایی کلیه با طب میکرو چینی Osmotherapy؟ در این روش درمانی ایجاد شده است برای تعمیر کلیه آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه است. همه داروها از گیاهان طبیعی هستند و پردازش شده در تجهیزات پیشرفته را به داروهای فعال تر شده و می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و سرعت. این داروها فعال عملکرد گردش خون بهبود از طریق گسترش عروق خونی و کاهش مجتمع های ایمنی. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند التهاب را مهار و جلوگیری از لخته شدن خون. چه تر است، می تواند پیشرفت فیبروز کلیوی را مسدود و ترویج بازسازی ساختار کلیه است.



:: برچسب‌ها: مرحله 4 کلیه شکست: بهترین درمان برای جدی پا ادم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.