پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

چگونه به تسکین خارش در بیماری های کلیوی

چگونه به تسکین خارش در بیماری های کلیوی

خارش از عوارض بسیار ناخوشایند کلیه disease.It می تواند در یک منطقه و یا همه بر body.How برای از بین بردن خارش در بیماری کلیوی رخ دهد؟

علل خارش در بیماری های کلیوی

بیماری کلیوی و خارش اغلب دست به دست متاسفانه. یکی از علل مهم بالا است ایجاد از phosphorus.This است زیرا کلیه بیمار قادر به حذف فسفر اضافی را از بدن به درستی.

یکی دیگر از علت خارش در بیماری کلیوی تجمع سموم اورمی در بدن است. سموم اورمیک اشاره به ایجاد مواد زائد نیتروژن دار در خون است که معمولا از طریق ادرار حذف می شود.

چگونه برای از بین بردن خارش در بیماری کلیوی؟

تغییرات رژیم غذایی

این مهم است که برای بیماران کلیوی به منظور کاهش مصرف فسفر. این می تواند HELO کاهش تجمع فسفر در بدن است. در همین حال، یک رژیم غذایی کم پروتئین را در سطح سموم اورمی در خون است.

علاج بمثل

هومیوپاتی یک راه فوق العاده برای از بین بردن خارش در بیماری های کلیوی است، اما مطمئن شوید که شما بهترین را برای شما را انتخاب می کنید. Arsenicum به، Carbolicum منهیدرت، Mezereum معمولا در هومیوپاتی استفاده می شود برای درمان itching.But شما هرگز نباید آنها را بدون مشورت با یک متخصص پزشکی استفاده کنید.

هر گونه سوال؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای پاسخ در حال حاضر!

حشیشه القزاز و علف های هرز دیگر

حشیشه القزاز و علف های هرز دیگر گیاه خوبی برای درمان خارش در هر نوع شرایط است. می توان آن را مورد استفاده قرار گیرد به بطور منظم احساس خارش در بیماری کلیوی.

راهنمایی در بالا فقط می تواند تسکین خارش در بیماری کلیوی، اما می توانید آنها را به طور کامل کنترل نیست. همانطور که در بالا ذکر شد، خارش در بیماری کلیوی از کاهش توانایی دفعی از کلیه ها. بنابراین تعداد 1 مهم ترین چیز شما می توانید انجام دهید این است که برای درمان کلیه های خود را به عنوان یک هدف whole.The درمان بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود توانایی های دفعی از کلیه ها است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان توصیه شده برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. این می تواند خود را بازسازی کلیه ها را تحریک و کلیه کار موثر تر.


:: برچسب‌ها: بیماری ,


پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری کلیه با تکرر ادرار

مرحله 3 بیماری کلیه با تکرر ادرار

تابع مهم کلیه است به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن در قالب ادرار. بنابراین، ادرار سرنخ حیاتی در منعکس چگونه کلیه خود را به عملکرد است. تکرر ادرار ممکن است در برخی از موارد از مرحله 3 disease.How کلیه اتفاق می افتد آن را رخ می دهد؟

علل تکرر ادرار در مرحله 3 بیماری کلیه

در شرایط مناسب، کلیه ها می توانند خروجی ادرار با تمرکز یا رقیق خون urine.After است توسط گلومرول فیلتر تنظیم، خون و ضایعات فیلتر خواهد از طریق tubules.If کلیه جریان که بدن فاقد سیال، مایع خواهد شد در توبول جذب شده است. بنابراین بیماران ادرار کمتری تولید می کنند. با این حال، اگر سطح مایع در بدن بالا است، آن را دشوار برای مایع جذب در توبول کلیوی است. به عنوان یک نتیجه، خروجی ادرار افزایش خواهد یافت.

با این حال، اگر توبول کلیوی در مرحله 3 بیماری کلیه نقش دارند، آن را قادر به باز در آشامیدن مایع، در نتیجه در ادرار کردن مکرر.

اگر مرحله 3 بیماری کلیه ناشی از دیابت است، دیابت نیز یک علت احتمالی تکرر ادرار است. قند در خون اسمولالیته خون را افزایش می دهد. این تمایل به جلو و مایع از بافت ها و به جریان خون، در نتیجه سطوح سیال در کلیه body.The افزایش از به کار سخت تر به آن از بین بردن بدن، و در نتیجه ساخت بیشتر ادرار.

علاوه بر این، عفونت کلیه، عفونت مثانه، و غیره نیز می تواند به دفع ادرار مکرر در مرحله 3 بیماری کلیه کمک می کند. اگر شما هیچ ایده ای در مورد علل مشکل شما، با پزشک آنلاین ما چت برای توصیه های بیشتر.

چگونه برای مدیریت ادرار کردن مکرر در مرحله 3 بیماری کلیوی؟

آن است که اگر مبتلا به دیابت، کنترل موثر قند خون می تواند این بیماری را کاهش دهد.

با این حال، اگر ادرار کردن مکرر به علت اختلال توبولی کلیه، درمان تهاجمی اتخاذ شده است. در غیر این صورت، عملکرد کلیوی بسیار به سرعت در حال تشدید خواهد شد. مهم ترین چیزی که شما باید انجام دهید این است برای پیدا کردن آنچه باعث مشکل شما.


:: برچسب‌ها: مرحله ,


پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و دیالیز برای مرحله CKD 4: کدام یک بهتر است

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و دیالیز برای مرحله CKD 4: کدام یک بهتر است

هر دو Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیالیز می تواند گزینه ای برای درمان بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 شوند. پس از یادگیری در مورد اطلاعات زیر، شما، مناسب ترین درمان برای شرایط خود را پیدا کنید.

مرحله CKD 4 به معنی کاهش شدید عملکرد کلیوی، و آن را چنین مرحله که نیاز به درمان دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک است. با این حال، ظهور میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای برخی از بیماران مبتلا به مرحله CKD 4. چرا منظورم این است که "برخی از" اینجا؟ این است زیرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ممکن است اثر درمان آشکار برای برخی از موارد بازی نمی شود.

درمان دیالیز ممکن است بهترین انتخاب

اگر بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 از برخی از علایم شدید و یا عوارض مانند تورم شدید، تنگی نفس شدید، مشکل قلبی، و غیره رنج می برند، و یا آنها در برخی از شرایط مانند سطح BUN بیش از سطح پتاسیم سرم 54mmol / L،، بیش از 7mmol / L، و غیره، سپس دیالیز فوری باید آغاز شود. با این حال، دیالیز یک روش طولانی مدت است، که یک واقعیت نیست.

درمان دیالیز ممکن است بهترین انتخاب اگر بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 خروجی هیچ ادرار در یک دوره زمانی طولانی داشته اند. و ما امیدواریم که آنها در نهایت می تواند دریافت یک پیوند موفق کلیه.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی خواهد بود که بهترین انتخاب

به عنوان زمانی که بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص داشته و یا آنها را بدون ادرار کمتر از 6 ماه داشتند، که بدان معنی است هنوز هم وجود دارد جریان خون می رود و از طریق کلیه ها، و سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خواهد بود که بهترین انتخاب.

این درمان طبیعی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. به همین دلیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در اینجا توصیه می شود، زیرا آن را با هدف صرفه جویی در کلیه تعمیر آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع خاص. انتظار می رود برای کمک به جلوگیری از بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و یا خلاص شدن از شر دیالیز. از آنجا که مواد فعال از داروهای گیاهی چینی نیاز به در نظر گرفتن جریان خون به کلیه ها، که یک واقعیت است که تحت تاثیر اثر درمان از Osmotherapy طب میکرو چینی که آیا بیماران هنوز هم برخی از خروجی ادرار مشخص شد.


:: برچسب‌ها: CKD ,


پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

چگونه درمان آلودگی خون مرحله شامل موارد زیر 5 CKD

چگونه درمان آلودگی خون مرحله شامل موارد زیر 5 CKD

در علاوه بر این به دیالیز و پیوند کلیه، درمان آلودگی خون یکی دیگر از بیماران مبتلا به گزینه درمان با مرحله 5 CKD می توانید در نظر می شود. پس چگونه آلودگی خون درمان مرحله درمان 5 بیماری مزمن کلیه است؟ در حال حاضر ما برای پیدا کردن پاسخ را دنبال کنید.

مرحله 5 CKD نیز به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD) شناخته شده است، و به نظر می رسد که پیوند کلیه باید تنها انتخاب برای بیماران در این مرحله در بسیاری از کشورها باشد. با این حال، ظاهر از درمان آلودگی خون این تغییر خواهد کرد.

هدف از درمان آلودگی خون در درمان خون آلوده، کلیه ها است. این درمان مورد نیاز خواهد بود اگر خون آلوده است، که است که می گویند، اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پیدا کردن آیتم های غیر طبیعی نشان داد در گزارش آزمون وجود دارد. در مرحله اول، روش مناسب تصفیه خون خواهد شد با توجه به انواع مواد مضر در بدن به کمک به از بین بردن این مواد سمی در خون، که ایجاد یک محیط داخلی تمیز و تسکین ایسکمی و دولت anoxic در کلیه ها انتخاب شده است. در مرحله دوم، عناصر معتبر خواهد شد به خون به تدریج بهبود سیستم گردش خون، مکانیسم haematogenous و مکانیسم لخته شدن خون اضافه شده است. پس از خون پاک و سالم می شود، آسیب بیشتر به کلیه ها و سایر ارگان ها در بدن می تواند به طور موثر اجتناب شود.

درمان آلودگی خون معمولا با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی همکاری برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. اگر بیماران مبتلا به مرحله 5 CKD هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، و سپس این ترکیب برای کمک به پیوند کلیه اجتناب از آنها انتظار می رود. است که چون هدف میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در ترمیم آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. دو کیسه پر از پردازش داروهای گیاهی چینی خواهد شد تحت کمر بیماران، قرار داده و با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال به طور مستقیم به کلیه ها را توسط گردش خون. اگر بیماران مبتلا به مرحله 5 CKD، به این معنی هنوز هم وجود دارد جریان خون می رود از طریق کلیه ها.

به عنوان یک بیمار مبتلا به CKD مرحله 5، اگر شما در درمان آلودگی خون و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی علاقه مند هستند و یا شما می توانید یک پیوند کلیه برای به دلایل مختلف دریافت نمی، شما می توانید رایگان پزشکی توصیه می کند از کارشناسان با ترک یک پیام زیر.


:: برچسب‌ها: CKD,


پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین در رژیم غذایی

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین در رژیم غذایی

کراتینین محصول متابولیک کراتین است و اکثریت از آن است که در داخل عضلات ذخیره می شود. هنگامی که سطح کراتینین غیر طبیعی وجود دارد، به این معنی است که حدود 50٪ از کلیه ها آسیب دیده است. بسیاری از بیماران مبتلا به این نشانه ها همیشه در مورد چگونه به کاهش سطح کراتینین اشتباه گرفته شود. در زیر روش توصیه می شود برای حل این مشکل و تأخیر پیشرفت صدمه به کلیه ها می باشد.

مکمل های غذایی پروتئین

سطح کراتینین بالا ممکن است ازوتمی و نارسایی کلیوی شوند. به منظور کنترل وخامت مداوم از عملکرد کلیه، مصرف رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا ضروری است. غذاهایی مانند تخم مرغ، شیر و پنیر سویا لازم است.

مصرف ویتامین

بیماران مبتلا به این نشانه در نارسایی کلیوی باید از مواد غذایی است که سرشار از ویتامین ویتامین B2 و ویتامین C را انتخاب کنید اگر شما از تورم شدید (ادم)، فشار خون بالا (فشار خون بالا) و یا حتی نارسایی قلبی، مصرف نمک باید رنج می برند به شدت ممنوع است.

اجتناب از مکمل های کراتین

برخی از غذاهای غنی در کراتینین، از جمله، گوشت قرمز، غذاهای پروتئین با کیفیت بالا، اندام داخلی حیوانی و غیره. مطالعه نشان می دهد که مصرف گوشت قرمز برای کلیه مضر است.

علاوه بر رژیم غذایی، بیماران باید اجتناب از سیگار کشیدن و نوشیدن. از آنجا که آنها می توانند باعث آسیب به کلیه ها و عروق خونی، نوشیدن و سیگار کشیدن، آسیب بیشتر به کلیه ها و عروق خونی. چه چیزی بیشتر، آنها همچنین می توانند اسکلروز شریان کلیوی و اسکلروز گلومرولی را تشدید کنند. بنابراین بیماران با این علامت باید برای ترک سیگار و نوشیدن و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

بنابراین قطعات فوق پیشنهادات خود را به سطوح کراتینین کمتر هستند. من امیدوارم که این برای شما مفید خواهد بود. اگر شما با این علامت تشخیص داده شده است، لطفا ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com، ما خوشحال خواهد بود تا از افکار و نظرات خود را بشنود.


:: برچسب‌ها: غذایی,


پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

ESRD: تهوع و استفراغ امید به زندگی

ESRD: تهوع و استفراغ امید به زندگی

تهوع و استفراغ از علائم شایع و ناراحت کننده در افراد با پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) است. درمان علائم به سرعت می تواند آرامش و کیفیت زندگی را افزایش می دهد. با این حال، با درمان های مختلف، تهوع و استفراغ بعد از عمل با امید به زندگی ESRD همچنین می توانید متفاوت شود. برای مشاوره شخصی به زندگی می کنند به طور کامل زندگی طولانی، مولد، با پزشک آنلاین ما چت به طور مستقیم!

ESRD به طور معمول هنگامی رخ می دهد که نارسایی مزمن کلیه به نقطه ای پیشرفت کرده است که عملکرد کلیه کمتر از 10٪ از ظرفیت است. در آن نقطه، کلیه ها قادر به عملکرد درست و ضایعات سمی در داخل بدن ایجاد می کند خواهد شد.

به تدریج با تجمع نیتروژن در جریان خون، سطح BUN افزایش می یابد. اوره آز در دستگاه گوارش می تواند BUN به آمونیاک تجزیه. از این رو، بیشتر و بیشتر آمونیاک رخ خواهد داد و تحریک دستگاه گوارش، و در نتیجه تهوع و استفراغ.

درمان تهوع و استفراغ در ESRD و امید به زندگی

دیالیز

دیالیز می تواند کمک به تسکین علائم تهوع و استفراغ در ESRD با جلوگیری از تجمع کشنده از مواد زائد و مایعات. اما، آن نتواند به درمان کلیه های آسیب دیده و بیماران تحت شرایط این درمان هنوز هم به تدریج رو به زوال است. متوسط ​​امید به زندگی یک بیمار 3-5 سال است.

پاک کردن آلودگی خون درمان

پاک کردن آلودگی خون درمان یک گزینه جایگزین برای نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه است. به عنوان یک روش سیستماتیک، می تواند روشن کردن زباله های سمی از بدن، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه است. علائم ESRD به طور طبیعی ناپدید خواهند شد. برخی از بیماران حتی می تواند خلاص شدن از شر دیالیز با موفقیت. بنابراین، امید به زندگی خود را می تواند به طور قابل توجهی طولانی مدت است. تا چه حد شما می تواند تحت این درمان را بهبود بخشد؟ شما میتوانید به راحتی می توان ملاقات با تیم نفرولوژیست ما برای تجزیه و تحلیل دقیق.


:: برچسب‌ها: ESRD,


پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

آیا دیالیز انتخاب خوب برای کودکان مبتلا به نفریت لوپوس

آیا دیالیز انتخاب خوب برای کودکان مبتلا به نفریت لوپوس

آیا دیالیز یک انتخاب خوب برای کودکان مبتلا به نفریت لوپوس است؟ این یک واقعیت است که هیچ یک از بیمار می خواهد به تجربه دیالیز است، اما آن را تحت بعضی از شرایط خاص است.

بیش از 60٪ از کودکان مبتلا به لوپوس نفریت لوپوس نیاز به مداخله پزشکی را توسعه دهد. پس از شناسایی، بیوپسی کلیه سریع برای شروع درمان مناسب و جلوگیری از توسعه از نارسایی مزمن کلیه ضروری است. در درمانگاه، برخی از داروهای خاص مانند داروهای استروئید و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی خواهد شد معمولا استفاده می شود به بطور منظم احساس برخی از علائم. با این حال برخی از موارد به این داروها خوب جواب ندهد. گاهی اوقات، با وجود درمان تهاجمی و طولانی مدت کودکان مبتلا به نفریت لوپوس عملکرد کلیه خود را از دست بدهند. در این شرایط بیمار در هر دو روش همودیالیز یا دیالیز صفاقی قرار می گیرد تا زمانی که شواهد کمی و یا بدون فعالیت بیماری لوپوس که در آن نقطه آنها را برای پیوند کلیه، است که وضعیت در حال حاضر در بسیاری از کشورها حداقل ارجاع وجود دارد.

در اینجا ما می گویند درمان موثر است که با هدف صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، توانایی برای کمک به کودکان مبتلا به نفریت لوپوس به طور موثر جلوگیری از دیالیز است. اگر بیماران هنوز هم برخی از مقدار مشخصی از خروجی ادرار هستند و بدون هیچ علائم یا عوارض آشکار وجود دارد، سپس دیالیز ممکن است به تعویق افتاد. در این زمان، یک درمان موثر باید در زمان به بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

اگر کودکان مبتلا به نفریت لوپوس در برخی شرایط خاص مانند سطح پتاسیم سرم خود را بیش از 7mmol / L، یا سطح BUN بیش از 54mmol / L، و غیره، و سپس دیالیز فوری باید شروع شود. اگرچه درمان دیالیز بسیار ضروری است، آن است که یک روش طولانی مدت نیست. همین خاطر است که تنها می تواند جایگزین بخشی از عملکرد کلیه و آن است که قادر به جای کلیه های ما کاملا. بیماران کاهش برون ده ادرار پس از یک دوره از زمان گرفتن دیالیز، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیوی اطلاع می دهد.

آیا ذهن شما ترک بیشتر در مورد شرایط خود را در فرم زیر؟ گزینه های درمان طبیعی برای کمک به شما برای جلوگیری از و یا برای خلاص شدن از شر دیالیز می تواند با توجه به شرایط خاص خود را داده شده است.


:: برچسب‌ها: لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.