دو شنبه 30 دی 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود GFR پایین برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

چگونه به بهبود GFR پایین برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

فرد مبتلا به مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه تا آسیب کلیه با کاهش شدید در GFR به 15-30ml/min پیشرفته. در حالی که برای بهبود GFR کم تنها راه برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه می شود. اگر شما در حال تلاش خود را برای جلوگیری از این دو درمان رایج مورد استفاده در بسیاری از کشورها، در حال حاضر آن را در زمان خود را در مورد مطالب زیر را یاد بگیرند.

امروزه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بیشتر و در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی محبوب تر می شود. پس چرا؟ ایمنی و اثر درمان: ما آن را از دو جنبه توضیح خواهم داد.

در مرحله اول، ما در مورد ایمنی آن صحبت کنید. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که در داروهای گیاهی چینی است. همه داروها از طبیعت آمده و حاوی اجزای شیمیایی نیست. چه تر است، دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده، به طوری که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فقط نیاز به روی تخت دراز به آن را. با این روش دیگر تحریکات به patients'gastrointestinal دستگاه و از دست دادن اثر بخشی دارو است. بیماران خارجی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به عنوان ماساژ چینی، بسیار راحت است. از اطلاعات ذکر شده در بالا، ما می توانیم در مورد ایمنی و راحتی خود را می دانم.

پس چگونه آن را بهبود GFR کم برای بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه؟ در حال حاضر ما در مورد اثر درمان آن صحبت کنید. مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم می تواند به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت با کمک دستگاه اسمز و patients'own جریان خون در کلیه ها. سپس آنها انتظار می رود به بازی توابع خاص مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، از بین بردن حالت ایسکمیک و anoxic در کلیه ها، ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود سطح GFR کم به تدریج .

با بهبود در GFR و بهبود عملکرد کلیه، کیفیت زندگی می شود به طور طبیعی افزایش یافته است. به عنوان یک بیمار مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، شما باید در مورد زندگی خوش بین است و حق لذت بردن از زندگی خود را به شما داشته باشد.



:: برچسب‌ها: چگونه به بهبود GFR پایین برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,


دو شنبه 30 دی 1392
ن : lafee

درمان برای یک فرد سالمند مبتلا به نارسایی کلیه

درمان برای یک فرد سالمند مبتلا به نارسایی کلیه

در صورتی که یک فرد مسن مبتلا به نارسایی کلیه مزمن در اطراف شما وجود دارد و یا خود را مانند یک بیمار هستند، درمان ایمن با کارآیی بالا باید آنچه شما می خواهید. اگر شما با درمان فعلی خود راضی نیستید، به دنبال ما در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که بیشتر و در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی محبوب تر می شود یاد بگیرند.

داروهای رایج در غرب مورد استفاده در کلینیک برای درمان علایم مربوطه و عوارض احتمال زیاد به علت برخی از عوارض جانبی. وقتی این عوارض جانبی اتفاق می افتد به سالمندان مبتلا به نارسایی کلیه، شکی نیست که کیفیت زندگی ضعیف تر تبدیل خواهد شد وجود دارد. اگر دکتر در حال حاضر توصیه می شود درمان دیالیز، شما باید قلب به دیدن اعضای خانواده تجربه دیالیز خود را ندارد. چه تر است، دیالیز نیز می تواند در مشکلات مختلف از جمله افت فشار خون، سردرد، مشکلات خواب، خارش پوست، گرفتگی عضلانی، تهوع و استفراغ، و غیره شکی نیست که این مشکلات تخفیف کیفیت زندگی وجود دارد منجر شود. و مهم ترین چیز این است که دیالیز قادر به درمان بیماری کلیه از ریشه، که می تواند توسط میزان ادرار کاهش یافته است به اثبات رسانده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، به عنوان یک درمان طبیعی برای سالمندان مبتلا به نارسایی کلیه، آغاز می شود بهره مند شوند بیشتر و بیشتر بیماران در سراسر جهان. این درمان توسعه های جدید از داروهای گیاهی چینی که از طبیعت آمده است. بیماران نیازی به انجام هیچ چیز به جز دراز کشیدن روی تخت، به دلیل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است خارجی اعمال شده. دو کیسه های پر شده با داروهای پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده، دستگاه اسمز خواهد شد در این زمان استفاده می شود برای اطمینان از مواد فعال به طور مستقیم به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت.

بیماران خارجی احساس مصرف این درمان طبیعی به عنوان انجام ماساژ چینی، بسیار راحت توصیف می کنند. مواد فعال در ساخت کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره از طریق توابع از جمله ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون، ترویج تکثیر DNA و ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده است، که به همین دلیل طب میکرو چینی هدف Osmotherapy پزشکی استفاده شده است برای کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.



:: برچسب‌ها: درمان برای یک فرد سالمند مبتلا به نارسایی کلیه,


دو شنبه 30 دی 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 5.1 در FSGS

چگونه برای کاهش کراتینین 5.1 در FSGS
 
بیماران مبتلا به FSGS از سطح کراتینین بالا، که آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام ها در بدن باعث می شود رنج می برند. بنابراین مهم است که برای کاهش سطح کراتینین بالا . چگونه برای کاهش کراتینین بالا 5.1 در FSGS ؟

کراتینین 5.1 در FSGS --- به چه معناست ؟

کراتینین زائد سوخت و ساز عضلات است . این است که عمدتا توسط کلیه ها تخلیه شده است. سطح کراتینین نرمال بین 0.5-1.2mg/dL . گاهی اوقات سطح کراتینین خواهد شد بالا هنگامی که شما به مصرف گوشت زیاد یا شما انجام ورزش شدید . اما در این شرایط ، افزایش سطح کراتینین به حالت عادی پس از چند روز بازگشت.

اما سطح کراتینین بالا ناشی از آسیب کلیه خواهد برای مدت زمان طولانی دوام داشته باشد. اگر کراتینین 5.1 است برای مدت زمان طولانی از بین نمی رود ، آن را نشانه ای از آسیب کلیوی است .

چگونه برای کاهش کراتینین 5.1 در FSGS ؟

در مرحله اول، به شما پیشنهاد به خوردن یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش آسیب بیشتر به کلیه ها. شما ممکن است خواسته شود به خوردن کم پروتئین، کم نمک، کم فسفر و غذاهای کم پتاسیم است. بالا ویتامین مواد غذایی نیز توصیه می شود برای بهبود ایمنی شما . در اینجا، شما باید توجه کنید که هر کس سزاوار یک رژیم غذایی خاص با توجه به وضعیت بیماری متفاوت است. شما می توانید دکتر را آنلاین برای یک برنامه رژیم غذایی شخصی بپرسید.

در مرحله دوم، شما باید از بهبود عملکرد کلیه شروع --- روش ریشه برای کاهش کراتینین 5.1 در FSGS . شاید به شما گفته شود به انجام دیالیز به حذف کراتینین اضافی در خون است. اما شما باید روشن سازد که دیالیز است روش که می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد .

پس چه درمان می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد ؟ شما باید از طب چینی شنیده می شود. به تازگی، یک درمان به نام داغ فشرده درمان توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این است که از طب سنتی چینی توسعه یافته و آن را به خارج استفاده می شود. در این روش درمانی می تواند عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی ، تجزیه ماتریکس خارج سلولی و مبارزه با التهاب و انعقاد را بهبود بخشد.

در این روش درمانی به عنوان بهترین درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا . کراتینین 5.1 در FSGS را می توان به طور طبیعی با این درمان کاهش می یابد. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین 5, 1 در FSGS,


دو شنبه 30 دی 1392
ن : lafee

چگونه به تسکین گرفتگی عضله در مرحله نهایی نارسایی کلیه

چگونه به تسکین گرفتگی عضله در مرحله نهایی نارسایی کلیه

نارسایی کلیه نهایی مرحله به مرحله پیشرفته بیماری کلیه است. در این مرحله ، بسیاری از علائم رخ می دهد و یا جدی تبدیل شده است. گرفتگی عضله یکی از ناراحتی است . پس چگونه برای از بین بردن گرفتگی عضلانی در نارسایی کلیه مرحله نهایی ؟

چگونه گرفتگی عضله رخ می دهد ؟

علت گرفتگی عضلانی متفاوت از مردم به مردم است. موارد زیر از علل ممکن است.

- سطح پایین کلسیم سرم . تحریک پذیری عصبی و عضلانی خواهد شد بالا اگر سطح کلسیم سرم کاهش می یابد . به عنوان یک نتیجه ، گرفتگی عضلانی رخ می دهد.

- سطح بالایی از فسفر سرم . آن را با کاهش سطح سرمی کلسیم رخ می دهد .

- ویتامین کافی D. کلیه ها شکست خورده می تواند به اندازه کافی راز نیست ویتامین D ، که هدف آن در تنظیم کلسیم و متابولیسم فسفر است.

- سندرم پای بی قرار . برخی از بیماران مبتلا به سندرم بی قراری پا در نارسایی کلیه مرحله نهایی رنج می برند. پا خواهد دل درد واکنش نشان می دهد .

- عوارض جانبی دیالیز . هنگامی که مایع بیش از حد در نرخ سریع در طول دیالیز حذف ، گرفتگی عضلانی رخ می دهد.

چگونه برای از بین بردن گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه مرحله نهایی ؟

- یک رژیم غذایی علمی است. تعادل در مصرف فسفر و کلسیم با رژیم غذایی خود را . اگر شما هنوز هم دفع ادرار داشته باشد، شما می توانید برخی از آب در اعتدال نوشیدن به تعادل الکترولیت .

- اگر آن را در طول دیالیز رخ می دهد ، شما باید اجازه دهید دکتر خود را بلافاصله می دانم . آنها کمک خواهد کرد که عضله خود را کشش و ایجاد برخی تغییرات در دیالیز بعدی خود را .

- بهبود عملکرد کلیه است. در این روش ریشه برای تسکین کرامپهای عضلانی است . درمان فشرده سازی داغ پیشنهاد می شود برای رسیدن به این هدف . این یک درمان طبیعی چین است . این در بهبود عملکرد کلیه هدف . اگر شما می خواهید به دانستن توابع و چگونه آن کار می کند، شما می توانید از دکتر آنلاین مشورت کنید.

شما باید روشن علت دقیق گرفتگی عضلات خود را و پس از آن درمان مناسب برای از بین بردن گرفتگی عضلات در نارسایی کلیه مرحله نهایی است. هر گونه سؤال پیگیری ؟ لطفا یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال !



:: برچسب‌ها: چگونه به تسکین گرفتگی عضله در مرحله نهایی نارسایی کلیه,


دو شنبه 30 دی 1392
ن : lafee

چگونه با خستگی بعد از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

چگونه با خستگی بعد از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

 
برخی بیماران با مرحله 4 بیماری کلیوی از خستگی بعد از دیالیز رنج می برند. آیا این یک مشکل شایع است ؟ علل چه هستند؟ چگونه برای مقابله با خستگی بعد از دیالیز ؟ حالا من به این پرسش توضیح یک به یک .

آیا خستگی یک علامت شایع بعد از دیالیز ؟

دیالیز یک درمان معمول برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیه است . این کمک می کند تا ترخیص کلیه مواد زائد و آب اضافی و الکترولیت . کسی که سه بار در هفته طول می کشد دیالیز . دیالیز درمان مصرف انرژی است . شما ممکن است بعد از دیالیز احساس خستگی . خستگی یک علامت شایع بعد از دیالیز است .

علل خستگی بعد از دیالیز چیست؟

علت اصلی خستگی کم خونی است. اکثر بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیه خواهد شد کم خونی ناشی از اختلال در عملکرد کلیه . کلیه عادی مخفی EPO ، که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون است که اکسیژن را به بدن می دهند. در مرحله 4 ، کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی EPO نیست، بنابراین سلول های قرمز خون کاهش پیدا خواهد کرد .

به نظر می رسد که خستگی در بیماران دیالیزی بیشتر آشکار است . دلیل این است که برخی از سلول های قرمز خون در دیالیز از دست داد.

چگونه برای مقابله با خستگی بعد از دیالیز ؟

-A رژیم غذایی مناسب باید به مدیریت ، به ویژه زمانی که شما در دیالیز می باشد. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پیشنهاد برای خوردن غذاهای کم پروتئین . اما برای بیماران دیالیز ، مقدار پروتئین باید اضافه شود برای حفظ تغذیه طبیعی است. بیشتر چه، غذاهایی که غنی از آهن هستند، توصیه می شود برای کمک به تولید سلول های قرمز خون .

- عملکرد پایین کلیه علت ریشه ای خستگی است . بنابراین برای از بین بردن خستگی اساسا ، بهبود عملکرد کلیه باید در اولویت باشد. پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه ؟ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود. این است که به خارج استفاده می شود. دکتر آنلاین به شما خواهد گفت که چگونه از آن عمل می کند.

گیاهان طبیعی و بی خطر هستند. آنها می توانند به سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه در مرحله 4 بیماری کلیوی بهبود یافته ، کم خونی توان کاهش داد خواهد کرد، تا که به خستگی . چه چیزی خوشحال است که شما می توانید از دیالیز با این درمان به تدریج خلاص شوید. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال، متخصص کلیه به شما اطلاعات بیشتری به شما بدهد.



:: برچسب‌ها: چگونه با خستگی بعد از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه,


یک شنبه 29 دی 1392
ن : lafee

در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه و سطح پتاسیم و کراتینین 5.6 2.6

در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه و سطح پتاسیم و کراتینین 5.6 2.6

در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه ، بیماران در مرحله III بیماری مزمن کلیه ، شما می توانید سطح پتاسیم و کراتینین 5.6 2.6 نشان می دهد ؟

در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه

در این مدت، میزان فیلتراسیون گلومرولی 30-59 Alumblylltr / دقیقه است. در این دوره ، بیمار شروع به نشان دادن برخی از علائم . و عملکرد کلیه ، که سموم Tseg و مواد زائد از بدن و خون ، و همچنین پتاسیم جایگزین خون تر نیز هست. هنگامی که آن را در صدمه به کلیه ها ظاهر می شود، می تواند کل کار جامع Imkl نیست.

و همچنین، اگر او می تواند به طور کلی فاز III در بیماری مزمن کلیوی تسلط ندارد ، می تواند مرحله سوم تبدیل شدن به مرحله پنجم ، به معنی پایان دوره .

سطح پتاسیم 5.6

سطح نرمال پتاسیم 3.5-5.2 . اگر مقدار پتاسیم بیشتر از حد نرمال ، می تواند سموم پتاسیم تر می شود. و می تواند خطر ابتلا به قلب را افزایش می دهد ، مهم ترین از این مورد، می تواند نارسایی کلیه و یا بیماری بیماری در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه را بدتر کند. سطح کراتینین نرمال 0.6 تا 1.2. در مورد صدا، می تواند کراتینین کل از خون پاک . اما ، برای بیمار در مرحله سوم ، در کل می توانید تمام کراتینین خون نمی شود ، ارتفاع کراتینین منجر می شود.

چگونه برای درمان پتاسیم بالا و کراتینین برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در فاز III ؟

خسارت آن در کل ، اگر ما می خواهیم برای بهبود Albotasiom و کراتینین بالا، باید کل بیماران اولین Nslaj . و همچنین، در رابطه با بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی، یکی از بهترین انتخاب انتخاب داروی مناسب و راست، که شامل درمان عوارض جانبی و عوارض به بیمار نیست. و همچنین، مرحله سوم به بیمار بسیار مهم است.

در واقع، می توان آن را تلاش برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه گیاهی و طب سنتی چینی برای بهبود پتاسیم بالا و کراتینین بالا .

اگر مشکل و یا می خواهند بدانند که درمان برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم ، شما می توانید با Canutorna آنلاین صحبت کنید و یا ترک پیام



:: برچسب‌ها: در مرحله سوم از بیماری مزمن کلیه و سطح پتاسیم و کراتینین 5, 6 2, 6,


یک شنبه 29 دی 1392
ن : lafee

چه باعث می شود که می تواند در نارسایی حاد کلیه شود

چه باعث می شود که می تواند در نارسایی حاد کلیه شود

نارسایی حاد کلیه متفاوت از نارسایی مزمن کلیه است . برای یک بیمار حاد نارسایی کلیه، اگر آن را می توان به عنوان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی حاد مورد استفاده در درمان درست و مناسب، می تواند به نارسایی حاد کلیه فاش . و همچنین، در صورتی که بیمار نمی تواند نارسایی حاد کلیه که overpowers صورت بیماری نیز ، می تواند منجر به نارسایی مزمن کلیه تبدیل به نارسایی حاد کلیه . چه باعث می شود که می تواند در نارسایی حاد کلیه شود ؟

در واقع، دو هزار ، در اینجا نیز دلایل بسیاری از نارسایی حاد کلیه . ما می توانیم به این دلایل سه نوع تقسیم می شوند :

خون در Alfjop کل را کاهش می دهد

آن شناخته شده است ، می تواند اکسیژن خون و مواد غذایی به بدن ما را. و خون کلیه عبور می کند. اگر اینجا این است که خون به اندازه کافی در کلیه ندارد ، آن است که در اکسیژن کل و مواد غذایی و مواد مناسب، و پس از آن نشان می دهد نارسایی حاد کلیه .

انسداد مجاری ادراری

آیا می توانم انسداد دستگاه ادراری از سموم و مواد زائد در این مجموعه به طور کلی شود ، پس از آن در آسیب کلی منجر شود. بیمار را نشان می دهد نارسایی حاد کلیه .

سموم

سم دلیل اصلی نارسایی حاد کلیه . مانند : عوارض جانبی داروها و سموم در محیط زیست و غیره.

این باعث می شود که مشترک از نارسایی حاد کلیه . آیا می دانید که ؟ اگر مشکل برای نارسایی حاد کلیه داشته باشد، شما می توانید پست الکترونیکی به ارسال :

kidneyarab@hotmail.com

چرا درمان درست برای یک نارسایی حاد کلیه بیمار ؟

اگر می خواهید برای درمان نارسایی حاد کلیه، به دانستن علت نارسایی حاد کلیه لازم است . سپس، درمان صحیح و طبیعی را انتخاب کنید. موظف است به ترک درمان است که می تواند بیشترین آسیب به کلیه ها ، که به معنی درمان یا داروهای حاوی عوارض جانبی و عوارض شود.

البته، شما می توانید با Canutorna آنلاین صحبت کنید و یا ترک پیام بدانید که درمان مناسب برای بیمار مناسب و نارسایی حاد کلیه . به امید خدا !

برای نارسایی حاد کلیه، ضروری است که مورد Ntsult خوب بیماری، او می تواند به نارسایی مزمن کلیه تبدیل به نارسایی حاد کلیه . به امید خدا !



:: برچسب‌ها: چه باعث می شود که می تواند در نارسایی حاد کلیه شود,


شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای فشار خون بالا و نارسایی کلیه کراتینین بالا

درمان طبیعی برای فشار خون بالا و نارسایی کلیه کراتینین بالا
 
فشار خون بالا و بالا کراتینین ارائه مشترکان در نارسایی کلیه . اگر شما می توانید فشار کلی خون بالا و کراتینین بالا تسلط نمی کند، و می تواند به نارسایی کلیه را بدتر شده است و توسط زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار . امروز ، دعوت ما دانید درمان فیزیکی برای فشار خون بالا و کراتینین بالا .

اول، می دانم که درمان معمول به فشار خون بالا و کراتینین بالا در بیمارستان است.

علاوه بر رژیم غذایی مناسب و داروهای مناسب لازم است .

اول، می دانم که درمان معمول برای افزایش فشار خون و افزایش نارسایی کلیوی کراتینین .

علاوه بر رژیم غذایی مناسب و فشار خون بیمار و کراتینین بالا ، مواد مخدر ضروری مناسب است. معمولا بیمار از نارسایی کلیه فشار خون بالا و مواد مخدر کراتینین بالا برای کاهش فشار خون بالا و کراتینین بالا . و همچنین، اگر آن را به نارسایی کلیه ، مرحله پنجم پیشرفت می کند، به معنای پایان دوره ، ممکن است بیمار به دیالیز نیاز دارد. داروها و دیالیز ، همه می تواند بیماری یا نارسایی کلیه از اصل درمان می شود. و همچنین، برای بیمار به نارسایی کلیه ، یکی از بهترین برای جلوگیری از دیالیز . چرا درمان فیزیکی به یک بیمار از کراتینین بالا فشار خون بالا ؟

در واقع، درمان فیزیکی به این معنی است که او به عوارض جانبی و عوارض به نارسایی کلیه بیمار را نداشته باشند، و نیز، این بیماری را می توان از اصلی و غیره درمان می شود. می تواند به عنوان یک بیمار فشار خون بالا گیاهان کراتینین بالا به بهبود وضعیت این بیماری استفاده می شود. در حال حاضر ما می دانیم که چرا ما را درمان بتن برای درمان Tabbiei . مانند : درمان طب جزئی چینی، درمان فیزیکی ، که شامل گیاهی و عوارض جانبی به نارسایی کلیه بیمار را نداشته باشند، می تواند فشار خون و کراتینین بالا به طور موثر و غیره را بهبود بخشد. من نمی توانم ارسال تمام اخبار در مورد درمان پزشکی جزئی چینی در این مقاله ، اگر شما می خواهید بدانید درمان طبیعی برای فشار خون بالا و کراتینین بالا ، شما می توانید با دکتر آنلاین صحبت کنید و یا ترک پیام .

: و همچنین، اگر شما می خواهید در مورد چیزهای حرام و یا رژیم غذایی نارسایی کلیه فشار خون و کراتینین بالا می دانید، شما می توانید پست الکترونیکی به ارسال

kidneyarab@hotmail.com



:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای فشار خون بالا و نارسایی کلیه کراتینین بالا,


شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA با کراتینین 6.7 : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

نفروپاتی IgA با کراتینین 6.7 : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه
 
بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA از نارسایی کلیه رنج می برند اگر شرایط به خوبی کنترل نمی شود . اگر شما در حال تجربه نفروپاتی IgA با کراتینین 6.7 ، چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

چه کراتینین 6.7 معنا در نفروپاتی IgA نداشتند ؟

نفروپاتی IgA دربیماری کلیوی خود ایمنی است که با آسیب گلومرول ، که بخش عمده کارهای فیلتراسیون است . هنگامی که گلومرول آسیب دیده ، سموم و آب اضافی را نمی توان فیلتر می شود. کراتینین یکی از مواد سمی ، که در سطح بالا را باعث آسیب به کلیه ها و دیگر ارگان های بدن شما ایجاد شده است . سطح کراتینین است بالا وقتی کلیه ها آسیب دیده است. به طور معمول، سطح کراتینین در محدوده 0.5-1.2mg/dl است . کراتینین 6.7 بسیار فراتر از سطح طبیعی است.

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

اگر به نارسایی کلیه می آید، بسیاری از علائم ناراحت به دنبال خواهد داشت . در آن زمان، شما یک مقدار زیادی رنج می برند. شاید شما خواسته خواهد شد که به انجام دیالیز، که به شما یک سری از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. بنابراین مهم است که برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

بهترین درمان برای جلوگیری از نارسایی کلیه چیست؟ درمان است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد نظر گرفته می شود یکی از بهترین . در اینجا من خوشحالم که به شما بگویم که طب چینی طراحی شده است برای رسیدن به این هدف است. به تازگی، یک داروی نوآورانه چینی - پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

مشهور است برای اثر خود را ، راحتی ، و کم هزینه است . یکی از مهم ترین این است که این درمان طبیعی است و آن را عاری از عوارض جانبی است . عملکرد کلیه را می توان با بهبود از سلول های کلیه آسیب دیده بهبود یافته است.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA با کراتینین 6, 7 : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه,


شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

آیا بیماران دیالیزی قادر درمان با مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

آیا بیماران دیالیزی قادر درمان با مرحله 4، مرحله بیماری کلیه
 
دیالیز به عنوان یک درمان معمول برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در نظر گرفته، به ویژه هنگامی که کسی از مرحله 4 بیماری کلیوی یا نارسایی کلیه رنج می برد. اما می تواند بیماران درمان با مرحله 4 بیماری کلیوی دیالیز ؟

آیا درمانی دیالیز ؟

دیالیز استفاده شده است که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار می کنند به تصفیه مواد زائد و آب اضافی و همچنین به عنوان الکترولیت . انجام دیالیز در زمان و به طور کامل می تواند عوارض بعدی جلوگیری کند و از بین بردن بیماری اولیه. شما ممکن است احساس بهتری پس از دیالیز برای برخی از علائم مانند تورم را می توان برطرف زیادی.

با این حال، نقطه ضعف بزرگ از دیالیز است که دیالیز می تواند تنها برخی از مواد میکرو مولکولی، مانند اوره ، کراتینین ، الکترولیت ها و آب را حذف کنید. برخی از مواد مولکولی متوسط ​​و کلان ادامه خواهد داد تا در خون باقی بماند ، تحت تاثیر کار طبیعی اعضای بدن . بیشتر چه، دیالیز بیماران را جدی اثرات جانبی ، که به زندگی خطرناک است به ارمغان بیاورد. بنابراین دیالیز می تواند مرحله 4 بیماری کلیوی را درمان نمی کنند .

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی به طور موثر ؟

. برای پاک کردن خون . دیالیز است به اندازه کافی برای انجام این کار نیست. فن آوری های بسیار پیشرفته تصفیه خون باید اعمال شود. در اینجا ما به شما ارائه ارز پلاسما، پرفیوژن خون و جذب ایمنی بدن. آنها می توانند در وسط و ماده مولکولی کلان همراه با مواد خرد حذف خواهد شد. آنها می توانند خون را به طور کامل تر تمیز می کند. اگر شما میخواهید بدانید که این فن آوری تصفیه با تکنولوژی بالا ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر ارسال کنید.

ب . به منظور بهبود عملکرد کلیه است. فقط در صورتی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، این بیماری بهتر خواهد شد. خون پاک کرده است. ارائه یک محیط مساعد برای بهبود عملکرد کلیه است. درمان فشرده سازی داغ درمان توصیه می شود که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه است. در این روش درمانی ، از خارج استفاده می شود. این بی خطر و موثر است . مزیت بزرگ این درمان این است که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد ، شما می توانید پیام زیر را ترک !



:: برچسب‌ها: آیا بیماران دیالیزی قادر درمان با مرحله 4، مرحله بیماری کلیه,


شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

PKD با فشار خون بالا: چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

PKD با فشار خون بالا: چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه
 
بسیاری از بیماران مبتلا به PKD از فشار خون بالا رنج می برند. آن دسته از بیماران به احتمال زیاد به نارسایی کلیه ایجاد می شود. بنابراین مهم است که برای آن دسته از افراد برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

گزارش شده است که تعداد کمی از بیماران با PKD خواهد اختلال عملکرد کلیه قبل از 40 سال توسعه . با این حال، کسانی که مبتلا به فشار خون بالا نارسایی کلیه سریع تر توسعه . بنابراین مهم است که برای آوردن فشار خون تحت کنترل برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

دارو .

فشار خون بالا ممکن است با سردرد و سرگیجه همراه است. اگر شما دارای این احساسات ، شما باید به بیمارستان بروید به یک چک . دکتر شما ممکن است به شما برخی از داروهای ضد فشار خون مانند ACEI و ARBs تجویز ، .

ورزش .

ورزش برای بیماران مبتلا به PKD توصیه می شود ، به خصوص برای کسانی که با فشار خون بالا . شنا ، بیداری، آهسته دویدن و دوچرخه سواری خوبی برای آن دسته از افرادی می باشد. اما برخی از فعالیت های که برای کلیه مضر است باید اجتناب شود ، مانند ورزش .

رژیم غذایی .

شما باید با توجه به رژیم غذایی خود به خصوص پرداخت . اگر شما با فشار خون بالا تشخیص داده شده ، شما باید نمک را در رژیم غذایی خود کاهش دهد برای کمک به کنترل فشار خون بالا . این عاقلانه نیست برای شما به غذا خوردن پروتئین اضافی برای آن را به بار کلیه ها را افزایش دهد. برای حفظ وزن ، رژیم غذایی کم سالم در چربی و کالری در حد متوسط ​​توصیه می شود. اگر می خواهید برنامه رژیم غذایی خاص برای بیماری شما ، لطفا به دکتر آنلاین مشورت ، او به شما کمک رایگان ارائه می کنند !

طب چینی .

طب چینی به عنوان درمان ایده آل برای PKD با فشار خون بالا در نظر گرفته . پزشکی میکرو چینی Osmotherapyپزشکی ابتکاری چینی است. این است که به خارج استفاده می شود. یکی از کارکردهای مهم این دارو است به گشاد شدن عروق خونی . فشار خون بالا در هیپوکسیک ایسکمیک از کلیه ها است. گشاد رگ های خونی می تواند جریان خون را بهبود بخشد ، بنابراین برای از بین بردن هیپوکسیک ایسکمیک کلیه و فشار خون بالا .

علاوه بر این، این درمان می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، فشار خون بالا کنترل می شود و نارسایی کلیه می تواند با موفقیت مانع . اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: PKD با فشار خون بالا: چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه,


شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD

درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD
 
بسیاری از بیماران PKD از کم خونی ، که نشانه ای از آسیب کلیوی رنج می برند. بسیاری از بیماران به دنبال درمان های طبیعی برای کم خونی. در اینجا من به شما برخی از درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD معرفی .

چگونه کم خونی در PKD رخ می دهد ؟

کم خونی اشاره به کاهش سلول های قرمز خون در خون است. هنگامی که کیست ظلم و ستم به بافت کلیه اطراف آن، عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار خواهد شد . کلیه ها مسئول ترشح EPO ، که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون می باشد. کلیه های آسیب دیده قادر به اندازه کافی راز EPO نیست، و در نتیجه ، خواهد شد وجود خواهد داشت کمبود سلول های قرمز خون . بنابراین کم خونی رخ می دهد.

درمان های طبیعی برای کم خونی.

درمان A. رژیم غذایی .

شما باید خودتان را برخی از غذاهایی که غنی از آهن می باشد عرضه ، که می تواند کمک کند که سلول های قرمز خون . ویتامین B12 و اسید فولیک نیز برای برخی از بیماران مبتلا به کم خونی مفید است. شما باید از دکتر خود را برای میزان آهن در بدن شما باید هر روز را مشورت کنید. گفتگو با دکتر خود قبل از اینکه شما را به برخی از تغییر رژیم غذایی . شما همچنین می توانید به دکتر آنلاین برای برخی از کمک صحبت کنید.

شیوه زندگی B. سالم .

اگر دچار کم خونی ، شما ممکن است خسته ، سرگیجه و یا سردرد احساس راحتی کنید. شما ممکن است تمایلی به انجام فعالیت های . اما تعداد کمی از فعالیت های ایمنی را پایین آورده ، خوب است که برای بهبود شما نیست. پس شما پیشنهاد برای انجام برخی از فعالیت های متوسط ​​مانند شنا کردن، آهسته دویدن و راه رفتن .

C. طب چینی .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فرم نوآورانه از طب سنتی چینی است . این طبیعی و بی خطر و خارجی استفاده می شود. در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، ترشح EPO افزایش خواهد یافت و سلول های قرمز خون را می توان به عنوان یک نتیجه افزایش یافته است.

علاوه بر بهبود سلولهای کلیه، این درمان نیز می تواند شرایط PKD های کوچک شدن کیست و جلوگیری از رشد کیست های کنترل . اگر شما میخواهید بدانید که این درمان ، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید.

aboves درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD می باشد. تا زمانی که شما اعتماد به نفس در خود ، شما می توانید بیش از این بیماری است. هر گونه سؤال پیگیری ؟ به من ارسال یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من به شما یک پاسخ در 48 ساعت را !



:: برچسب‌ها: درمان های طبیعی برای کم خونی در PKD,


شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش

آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش

آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش ؟ بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را تجربه خارش پوست . آیا نارسایی کلیه ایجاد می شود ؟ من را دنبال کنید و پیدا کردن پاسخ .

گزارش شده است که بیماران در مورد نیمه با نارسایی کلیه خواهد شد خارش پوست حمله کردند. این می تواند محلی و یا می توان آن را به تمام بدن پخش شده است. این یکی از نشانه های آزار است به دلیل خارش شما را دیوانه خواهد کرد. اگر شما از خارش پوست ، ممکن است شما نیز در شب خواب .

علل پا خارش در نارسایی کلیه ها چه هستند؟

، سموم انباشت . کلیه ها شکست خورده قادر به فیلتر کردن سموم اضافی نیست. هنگامی که پیشرفت بیماری را به نارسایی کلیه ، آسیب کلیه خواهد بود جدی تر. بنابراین وجود خواهد داشت تعداد بیشتری از مواد سمی در خون است. از آنجا که کلیه ها می تواند سموم فیلتر نیست ، برخی از آنها از طریق پوست تخلیه شده ، که پوست و علت خارش پا را تحریک خواهد کرد .

- پوست خشک . از آنجا که از سطح بالایی از مواد سمی در خون، فشار اسمزی پلاسما افزایش خواهد یافت. در نتیجه، مایع زیر پوست خواهد شد را به رگ های خونی منتقل می شود، که پوست خشک باعث خواهد شد . اگر شما در حال تجربه دیالیز ، پوست خشک خواهد شد به دلیل فوق العاده تصفیه می شود بیشتر آشکار است. پوست خشک خواهد شد و احساس خارش را افزایش دهد.

چگونه برای درمان خارش پا در نارسایی کلیه ؟

برای تسکین خارش پا به طور کامل ، شما باید در بهبود عملکرد کلیه تمرکز می کنند. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، سموم خواهد شد توسط کلیه ها تخلیه شده است. درمان فشرده سازی داغ توصیه می شود. این است که به خارج استفاده می شود. اگر شما علاقه مند در عمل آن ، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید.

در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. این نقطه ای که این درمان های مختلف است. نه تنها خارش پا شود ، رها خواهد شد، شما می توانید از دیالیز به تدریج با این درمان خلاص شوید. وضعیت بیماری شما در نارسایی کلیه می شود تا حد زیادی بهبود یافته است. اگر سوالی دیگر، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من در اسرع وقت به شما پاسخ خواهد داد!



:: برچسب‌ها: آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش,


شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش

آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش

آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش ؟ بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را تجربه خارش پوست . آیا نارسایی کلیه ایجاد می شود ؟ من را دنبال کنید و پیدا کردن پاسخ .

گزارش شده است که بیماران در مورد نیمه با نارسایی کلیه خواهد شد خارش پوست حمله کردند. این می تواند محلی و یا می توان آن را به تمام بدن پخش شده است. این یکی از نشانه های آزار است به دلیل خارش شما را دیوانه خواهد کرد. اگر شما از خارش پوست ، ممکن است شما نیز در شب خواب .

علل پا خارش در نارسایی کلیه ها چه هستند؟

، سموم انباشت . کلیه ها شکست خورده قادر به فیلتر کردن سموم اضافی نیست. هنگامی که پیشرفت بیماری را به نارسایی کلیه ، آسیب کلیه خواهد بود جدی تر. بنابراین وجود خواهد داشت تعداد بیشتری از مواد سمی در خون است. از آنجا که کلیه ها می تواند سموم فیلتر نیست ، برخی از آنها از طریق پوست تخلیه شده ، که پوست و علت خارش پا را تحریک خواهد کرد .

- پوست خشک . از آنجا که از سطح بالایی از مواد سمی در خون، فشار اسمزی پلاسما افزایش خواهد یافت. در نتیجه، مایع زیر پوست خواهد شد را به رگ های خونی منتقل می شود، که پوست خشک باعث خواهد شد . اگر شما در حال تجربه دیالیز ، پوست خشک خواهد شد به دلیل فوق العاده تصفیه می شود بیشتر آشکار است. پوست خشک خواهد شد و احساس خارش را افزایش دهد.

چگونه برای درمان خارش پا در نارسایی کلیه ؟

برای تسکین خارش پا به طور کامل ، شما باید در بهبود عملکرد کلیه تمرکز می کنند. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، سموم خواهد شد توسط کلیه ها تخلیه شده است. درمان فشرده سازی داغ توصیه می شود. این است که به خارج استفاده می شود. اگر شما علاقه مند در عمل آن ، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید.

در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. این نقطه ای که این درمان های مختلف است. نه تنها خارش پا شود ، رها خواهد شد، شما می توانید از دیالیز به تدریج با این درمان خلاص شوید. وضعیت بیماری شما در نارسایی کلیه می شود تا حد زیادی بهبود یافته است. اگر سوالی دیگر، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من در اسرع وقت به شما پاسخ خواهد داد!



:: برچسب‌ها: آیا می توانم به نارسایی کلیه را پاها خارش,


شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

امید به زندگی بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

امید به زندگی بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

 
وقتی بیماری کلیوی پیشرفت به مرحله 5 نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به 15 ٪ و یا حتی کمتر کاهش می یابد. بسیاری از بیماران دیالیز به عنوان یک درمان . اما این واقعیت است که هیچ کس می خواهد به انجام دیالیز است . سپس آنچه را که امید به زندگی در بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز است ؟

در مرحله 5 نارسایی کلیه ، ، بسیاری از بیماران تحت دیالیز . دیالیز می تواند کمک به کنترل برخی از علائم و کنترل بیماری اولیه. به طور متوسط، امید به زندگی را می توان به 3-5 سال های دیالیز طولانی مدت . اما آنچه بیماران مبتلا به ترس از عوارض آن است . عوارض جانبی نیز امید به زندگی تاثیر می گذارد. آیا می توانم مردم زندگی طولانی تر و بدون دیالیز ؟

امید به زندگی از مرحله 5 نارسایی کلیه عوامل متعددی بستگی دارد . در میان تمام عوامل، وضعیت بیماری و درمان مهم است.

مجموعه ای از نشانه ها و عوارض در مرحله 5 نارسایی کلیه ظاهر خواهد شد. آنها به شدت آسیب کلیه ها و سلامت کلی . برخی از نشانه ها و عوارض خطرناک تر از بیماری کلیوی خود ، مانند تورم ریوی، هیپرکالمی و نارسایی قلبی . پس از آن برای کنترل نشانه ها و عوارض مهم است.

درمان در نظر گرفته می شود مهم ترین عامل است که امید به زندگی از مرحله 5 نارسایی کلیه را تحت تاثیر قرار . پیوند کلیه یکی دیگر از گزینه است . این می تواند دو برابر یا حتی تریپل امید به زندگی از دیالیز . اما مواردی که وضعیت بیماری در رفتن در بعد از پیوند کلیه به کاهش وجود دارد. سپس انتخاب دیگری وجود دارد؟

البته که وجود دارد. به تازگی، طب چینی جلب توجه بیشتر، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی . در این روش درمانی به عنوان درمان است که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه در نظر گرفته . تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، امید به زندگی بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه می تواند طولانی مدت . اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال ، من به شما معرفی خاص را .



:: برچسب‌ها: امید به زندگی بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز,


شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA

درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA

نارسایی مزمن کلیه می تواند توسط بسیاری از بیماری های اولیه از جمله نفروپاتی IgA است که یک بیماری خود ایمنی شایع ایجاد می شود. در حال حاضر ما باور اطلاعات زیر در مورد درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA می تواند به شما کمک کند دیالیز و پیوند کلیه جلوگیری از به طور موثر.

مرحله 1. کنترل اختلال سیستم ایمنی درونی بدن ، به دلیل اختلال ایمنی ، وجود دارد التهاب مداوم درونی بدن ، و هر دور از التهاب می تواند منجر به صدمه به کلیه می شود ، و هر آسیب به معنی افزایش فیبروز کلیوی ، بنابراین ابتدا باید کنترل اختلال ایمنی بدن.

مرحله 2 . حذف سموم داخلی کلیه، شما می دانید که به دلیل التهاب، وجود دارد مقدار زیادی از فیبروز وجود دارد، و آن را به فیبروز است که جلوگیری از گردش خون طبیعی است ، بنابراین ما نیاز به حذف فیبروز و بهبود گردش خون .

مرحله 3 . تنظیم تعادل بین الکترولیت و HP و آب ، شما می دانید به دلیل عدم تعادل الکترولیت ، بیمار غیر طبیعی از پتاسیم، سدیم، فسفر و کلسیم، نیز به دلیل عدم تعادل در HP را نشان می دهد ، بیمار ممکن است نشان می دهد نشانه های اسیدوز ، و نشان می دهد علائم استفراغ و تهوع، همچنین به دلیل عدم تعادل در آب ، بیمار ممکن است احتباس آب و تورم نشان می دهد ، بنابراین ما نیاز به تنظیم عدم تعادل .

مرحله 4 . تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه ، به بهبود عملکرد کلیه ، ما نیاز به ترمیم سلول های کلیه را مجروح ، و بهبود عملکرد خود را از دست ، تنها با این روش می توان رسیدن به هدف از درمان، و این نیز مهمترین مرحله از درمان است.

داروهای غربی ، تکنیک های پیشرفته تصفیه خون و داروهای گیاهی چینی خواهد شد در این درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: درمان جامع برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA,


شنبه 28 دی 1392
ن : lafee

داروهای مختلف به کاهش سطح کراتینین

به نظر می رسد که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مورد بالا درمان سطح کراتینین زیادی مراقبت . علاوه بر دیالیز و پیوند کلیه ، دنبال ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داروهای مختلف برای کاهش سطح کراتینین .

داروهای غربی به کاهش سطح کراتینین

در درمانگاه ، داروهای غربی استفاده می شود برای کمک به کاهش سطح کراتینین ، و آنها عبارتند از Ketosteril و قرص زغال چوب دارویی. علاوه بر این، داروهای کاهنده فشار خون ، داروهای کاهنده لیپید ، داروهای استروئیدی و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی هستند در طول درمان سطح کراتینین بالا شما استفاده می شود.

داروهای گیاهی چینی به کاهش سطح کراتینین

بعضی از داروهای گیاهی چینی مانند دا هوانگ ، جنرال الکتریک هوآ ، دن شن ، جوئه mingzi ، چوان گونگ ، و غیره می تواند مورد استفاده برای کاهش سطح کراتینین از طریق توابع از ترویج سم زدایی روده .

درمان فشرده سازی داغ به کاهش سطح کراتینین

امروزه ، درمان فشرده گرم است که در داروهای گیاهی چینی بر است که معمولا در کلینیک مورد استفاده در درمان بیماری های مختلف کلیوی . این کاهش سطح کراتینین از ریشه و است که ساخت کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه .

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیاز به دراز کشیدن روی تخت به درمان فشرده سازی گرم دلیل آن است که خارجی اعمال شده . دو کیسه های پر شده با داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده است، مواد فعال می تواند به طور مستقیم به کلیه ها با کمک دستگاه اسمز و جریان خون patients'own در کلیه ها دریافت کنید. درمان فشرده سازی داغ انتظار می رود برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA از کلیه ها آسیب دیده است.

شکی نیست که سطح کراتینین خواهد شد به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه را کاهش داده است. همچنین تمامی داروهایی را از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی نگران باشید.

داروهای مختلف به کاهش سطح کراتینین

 



:: برچسب‌ها: داروهای مختلف به کاهش سطح کراتینین,


شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

داستان در مورد عزیز فرح

داستان در مورد عزیز فرح

بیمار فرح عزیز مبتلا به نفروپاتی Aalscri از پاپوآ گینه نو . و دیالیز کلیه است ده ماه ، و تای Mschwina در 26/09/2013 ، و او در حال نوشیدن مقدار زیادی و خوردن مقدار زیادی و تعداد زیادی پل دوازده ، و دیابت Thvs و ​​نفروپاتی دیابتی است ، در مرحله پنجم و کم خونی کلیوی و بالا فشار خون، کلیه و اسید اوریک بالا و سطوح بالای پتاسیم و نوروپاتی دیابتی و بیمارانی که از چربی رنج می برند. و چون از در شستن کلی خود را انجام نمی دهد به اندازه کافی ، Fziz فرح نشان می دهد به طور متوسط ​​آسیت هر بدن، و وزن 93 کیلوگرم . از آنجا که آسیت شدید، Fziz فرح می کند به خودی خود نیست، نه تنها این، بلکه تاری دید و خواب آلودگی . و بهبود وضعیت بیماری و بعد از مدتی رفع می کند.

و دکتر شستن خون و آب اضافی ترشح شده و سموم را از بدن می گیرد ، و به نام فرح عزیز برخورد با برخی از گیاهان . و تزریق مقعد و حمام پا ، و غیره، فشار خون و کم خونی بهبود می گیرند. و اگر شاخص های آزمونعزیز فرح .

و برای اولین بار ، Alkryaytanin کم و نیتروژن اوره ، و هموگلوبین بالا از گرم / l 92 و قند خون 11 میلی مول / L ، کم چرب، 0.307 میلی مول / L به 0.064 مول / اواخر ، و عدم وجود پروتئین ادرار 5.47-1.39 گرم / 24 ساعت در چهار و بیست و SAAT .

و بیمار عزیز فرح می کند برخی ، و با روحیه ی خوب ، و است که می تواند روزنامه خود را Attaalaa ، و همیشه Tcolna : من می خواهم به دانستن تمام اخبار از سراسر جهان ، و در حال حاضر من به تماشای ممکن است آشکار است، و اگر من به بیمارستان می آیند، و من نه من جهان را مشاهده کنید .



:: برچسب‌ها: داستان در مورد عزیز فرح,


شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

داستان واقعی از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

داستان واقعی از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

ابوبکر یایا نیجریه ، و در سن هفتاد و سه . قند خون بالا و سی و سه ، و قند خون عفونی 8.5 میلی مول / L است. و کراتینین افزایش سه سال ، نشان دادن مقادیر کراتینین 607 میلی مول / L است. و او Mschwina در 1/6 2012 آمد / هنگامی که Akhaddl بیمارستان ، او احساس می کند Baltaban و تنگی قفسه سینه و کاهش میزان ادرار و ادرار چند ماه .

Ihvs و ​​نفروپاتی دیابتی مبتلا به دیابت است، اما کم خونی کلیوی ، فشار خون بالا کلیه و نوروپاتی دیابتی و کیست های کلیوی وجود دارد، اما آن را به آسیت شدید است. این Akhaddl بیمارستان و دکتر می کند Bankhvas فشار خون و قند خون ، اما ادرار از بدن ، گسترش عروق دفع و بهبود کم خونی، و تعادل کلسیم و فسفر را تنظیم می کند. و دکتر عمل می مانند انما و حمام پا به بهبود میکروسیرکولاسیون و کل اساسی و Zfah . ابوبکر و بیمار یایا خوردن برخی از داروها چی لازم ، اتصال به روش غیر درمان .

ابوبکر و بیمار یایا می شود خلق و خوی خوب بعد از درمان ، و تنگی قفسه سینه و تنگی نفس ندارد. و قند خون تحت کنترل ، مقدار قند خون 4.0 میلی مول / L و هنگامی که غذاها را . و کراتینین کم ، کراتینین عفونی 407 میلی مول / L است. از آنجا که از دولت بهبود یافته از این بیماری ، بیمار ابوبکر یایا به راهش در ورزش، و نیم ساعت پیاده روی در هر روز است . و او گفت : من می خواهم به زندگی می کنند مدت زمان طولانی در جهان است، و من می خواهم به Asabh Aalta ، او روش درمان در چین کهن را برگزید. حالت تهوع دارم ، و من نشان داد که استفراغ هنگام غذا خوردن داروهای غربی در قبل، اما من در حال حاضر اتفاق نمی افتد زیرا این نشانه ها بوجود آمده زیبای چین است.



:: برچسب‌ها: داستان واقعی از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی,


شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

آیا می توان برای تولید بیمار پسر نارسایی کلیه

آیا می توان برای تولید بیمار پسر نارسایی کلیه

برای یک بیمار به نارسایی کلیه ، در اینجا مشکل این است: آیا ممکن است که بدترین پسر؟ در واقع، نارسایی کلیه یک بیماری ژنتیکی نیست، نیازی به ترس از نارسایی کلیه برای کودک است. اما، اگر بیمار می خواهد به نارسایی کلیه را برای تولید پسر، عنصر تعیین کننده وضعیت بدن خود بیمار است .

نارسایی کلیه از بیماری کلیه است.

آن شناخته شده است ، می تواند زباله های کل و سموم از بدن و خون جابجا . معمولا، نارسایی کلیه ، بیماری کلیوی ارثی وجود ندارد. اما ، آیا می دانید بیماری کلیه پلی کیستیک ؟ بیماری ژنتیکی بیماری کلیه پلی کیستیک .

آیا می شود کلیه نارسایی چهارم یا پنجم رله رله تقسیم شده است. هنگامی که کار کل قوی، در فاز اول و فاز Althana ، می توانید کل طبیعی کار می کنند. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در اوایل دوره ، می تواند پسر تولید شده است، توسط پسر نارسایی کلیه نمی شود.

اما ، با توجه به شکست بیمار پیچیده در پایان دوره ، در کل نمی توان به اتمام کار روزانه و از سموم و مواد زائد از بدن و خون نمی شود. در این مورد، در اینجا بسیاری از نشانه ها و عوارض بسیاری از بیماران به نارسایی کلیه، بیمار ممکن است شکست کلی برای تولید پسر تنظیم نیست.

و همچنین، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در پایان دوره ، به تسلط بر توسعه علائم نارسایی کلیه را بهبود بخشد، دارو باید در بسیاری از دوره های اولیه مورد استفاده قرار گیرد ، از آن شناخته شده است، در اینجا عوارض جانبی دارو یا طب غربی . اگر بیمار می خواهد به نارسایی کلیه را برای تولید پسر در این دوره، احتمالا می تواند توسط بدن این پسر را تحت تاثیر قرار . به امید خدا !

علاوه بر این، روابط غیر جنسی Almqaulh می تواند به تشدید بیماری نارسایی کلیه . برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در پایان دوره ، باید هم از روابط جنسی تسلط .

البته، شما می توانید از یک بیمار از پسر نارسایی کلیوی تولید ؟ وضعیت این بیماری از بیمار خود را ، اگر شما یک بیمار نارسایی کلیوی هستند، شما باید دکتر خود را از این مشورت ، و همچنین ، شما می توانید با Canutorna آنلاین صحبت کنید و یا ترک پیام به دانستن اطلاعات بیشتر از نارسایی کلیه است. به امید خدا



:: برچسب‌ها: آیا می توان برای تولید بیمار پسر نارسایی کلیه,


شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

چگونه به منظور بالا بردن سطح هموگلوبین با بیماری کلیه

چگونه به منظور بالا بردن سطح هموگلوبین با بیماری کلیه

زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی انجام تست هموگلوبین ، سطح هموگلوبین پایین به نظر می رسد بسیار معمول است . هنگامی که سطح هموگلوبین زیر سطح نرمال قرار می گیرند، بدن نمی خواهد عمل مطلوب ، که باعث می شود کیفیت زندگی ضعیف است. در حال حاضر ما به دنبال به در مورد چگونه به منظور بالا بردن سطح هموگلوبین مبتلا به بیماری کلیوی یاد بگیرند.

چرا سطح هموگلوبین کم اتفاق می افتد که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ؟

زمانی که تعداد سلول های قرمز خون سالم قطره، سطح هموگلوبین شما نیز قطره ، یک بیماری شناخته شده به عنوان کم خونی. کم خونی از عوارض بسیار شایع از بیماری کلیوی است ، به ویژه هنگامی که شرایط توسعه نارسایی مزمن کلیه .

پس چرا کم خونی به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی اتفاق می افتد ؟ شایع ترین علت کم خونی در بیماری های کلیوی است که با داشتن اندازه کافی از هورمونی به نام اریتروپویتین ( EPO ) نیست. کلیه سالم را EPO که می گوید مغز استخوان خود را به سلول های قرمز خون . زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، آنها ممکن است به اندازه کافی EPO را ندارد، در نتیجه منجر به کم خونی و پس از آن سطوح هموگلوبین کم است.

چگونه به منظور بالا بردن سطح هموگلوبین مبتلا به بیماری کلیوی ؟

، شما پزشک ممکن است دارو تحریک عامل (ESA) درمان که مغز استخوان شما سیگنال را به سلول های قرمز خون تجویز می کنند. با این حال، نه همه افراد با سطوح هموگلوبین پایین درمان ESA نیاز دارید.

، شما دکتر نیز ممکن است نشان می دهد که شما را مکمل آهن و تغییر رژیم غذایی .

میکرو چینی Osmotherapy درمان دیگری است. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، اما اعمال خارجی . بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فقط نیاز به روی تخت دراز را به این درمان است. دو کیسه های پر شده با داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده ، دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال به طور مستقیم به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت . بیماران خارجی این درمان را به عنوان ماساژ چینی، بسیار راحت است. پس از این درمان، بیماران مبتلا به بیماری کلیه خواهد شد که پیشرفت های آشکار در سطوح هموگلوبین اطلاع می دهد. چرا که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با هدف ساخت کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه . با بهبود عملکرد کلیه، نه تنها می تواند سطح هموگلوبین و سایر علائم غیر طبیعی تواند درمان شود، همچنین دیالیز و پیوند کلیه خواهد شد به طور موثر اجتناب شود.




شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه رژیم غذایی و درمان

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه رژیم غذایی و درمان

رژیم غذایی و درمان آنچه که بیماران مبتلا به بیماری کلیه در حدود زیادی مراقبت . اطلاعات زیر در مورد مرحله 4 کلیه رژیم غذایی شکست و درمان با هدف بهبود کیفیت زندگی و آوردن شما امید جدید .

مرحله 4 رژیم غذایی نارسایی کلیه

دکتر شما به شما معقول و مناسب پیشنهادات رژیم غذایی با توجه به نشانه های شما ، نتایج گزارش پزشکی و وضعیت کلی را ، بنابراین هیچ وجود دارد مواد غذایی خاصی است که شما باید به جلوگیری از . پیشنهادات رژیم غذایی متفاوت از مورد به مورد ، پس از آن غیر ممکن است برای ما به لیست غذاهای مناسب شما باید بیشتر غذا بخورند و یا شما باید به جلوگیری از . اما آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است که به شما مربوط به پیشنهاد رژیم غذایی را بعد از ما در مورد شرایط خود را می دانم . شما در حال استقبال به ما را در مورد نشانه ها و گزارش تست بگویید توسط ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com .

مرحله 4، مرحله درمان نارسایی کلیه

بسیاری از مردم فکر می کنم که مرحله 4 درمان نارسایی کلیه اشاره به دیالیز یا پیوند کلیه . اما واقعیت این است که دیگر مرحله 4 کلیه درمان نارسایی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حال حاضر در کلینیک مورد استفاده قرار گیرد .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که در داروهای گیاهی چینی بر اساس هدف ساخت کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه . حالا ببینید که چگونه آن را درمان مرحله 4 نارسایی کلیه . دو کیسه های پر شده با داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران ، دستگاه اسمز و جریان خون patients'own در کلیه ها قرار داده کمک مواد فعال به طور مستقیم به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت ، بنابراین بیماران فقط نیاز به دروغ در تخت به آن را . این احساس به عنوان انجام ماساژ چینی توسط بیماران خارجی توصیف ، بسیار راحت است.

پس چه نوع توابع را می پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بازی برای صرفه جویی در کلیه ها ؟ این توابع عبارتند از ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون و فراهم کردن تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده است. استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمانگاه باعث می شود بیماران هنوز هم انتظار یک زندگی عادی بدون دیالیز و پیوند کلیه .



:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه رژیم غذایی و درمان,


شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

چگونه جدی از کم خونی در نارسایی کلیه

چگونه جدی از کم خونی در نارسایی کلیه

 
کم خونی به عنوان یک عارضه از بیماری کلیه است. این ممکن است در مراحل اولیه بیماری کلیوی رخ می دهد. چگونه جدی از کم خونی زمانی که پیشرفت بیماری را به نارسایی کلیه ؟

چگونه کم خونی رخ می دهد ؟

کم خونی به خون در سلول های قرمز خون کم است. کلیه ها مسئول به هورمون های مخفی می باشد. یکی از هورمون ها، به نام اریتروپویتین ( EPO ) ، که با هدف تحریک مغز استخوان به تولید سلول های قرمز خون . گلبول های قرمز اکسیژن را به بافت های بدن حمل می کنند . هنگامی که عملکرد کلیه آسیب دیده است، را ترشح EPO کمتر وجود دارد. در نتیجه، مغز استخوان سلول خون قرمز کمتر ، که به کم خونی منجر خواهد شد تولید کند.

علاوه بر این، سطح پایین آهن همچنین می تواند سبب از آهن است. این ممکن است به محدودیت های رژیم غذایی ، از دست دادن خون از دیالیز به علت.

چگونه جدی از کم خونی در نارسایی کلیه ؟

کم خونی بدتر با توسعه این بیماری است. در نارسایی کلیه ، کم خونی ممکن است ضعیف تر و کم رنگ می شود. تقریبا همه در نارسایی کلیه خواهد کم خونی توسعه . این به شدت کیفیت زندگی تاثیر می گذارد. چگونه برای درمان کم خونی در نارسایی کلیه ؟

در مرحله اول، شما می توانید وضعیت خود را با مدیریت یک رژیم غذایی مناسب بهبود بخشد. برخی از غذاهایی که غنی از آهن هستند، پیشنهاد شده است.

در مرحله دوم، شما باید از بهبود عملکرد کلیه شروع می شود. بنابراین وجود خواهد داشت ترشح EPO به اندازه کافی و به اندازه کافی گلبول های قرمز خون . پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه ؟ که درمان می تواند به این هدف دست یابد ؟

در سال های اخیر، طب چینی جلب توجه بیشتر و بیشتر. مشهور است برای آن اثر ، بازده، کم هزینه و رایگان عوارض جانبی است . چه چیزی باعث طب چینی متفاوت از درمان های دیگر است که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی سلول های اختلال کلیه و افزایش ایمنی را بهبود بخشد. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال، دکتر کلیه به شما اطلاعات بیشتری به شما بدهد.



:: برچسب‌ها: چگونه جدی از کم خونی در نارسایی کلیه,


جمعه 20 دی 1392
ن : lafee

تنگی نفس در نارسایی کلیه

تنگی نفس در نارسایی کلیه

 
 در نارسایی کلیه، بیماران خواهد شد بسیاری از علایم به دلیل کاهش شدید عملکرد کلیه را تجربه کنند. تنگی نفس یکی از رایج است. سپس علل و نحوه مقابله با آن چیست؟

علل تنگی نفس در نارسایی کلیه .

- آسیب های ریوی ناشی از نارسایی کلیه . این مربوط به اسیدوز متابولیک ، تضاد عروق ریوی و ادم ریوی است . علاوه بر این، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی همیشه ایمنی پایین ، که یک فرصت مناسب برای عفونت فراهم می کند ، به خصوص عفونت های ریوی ، که به تنگی نفس منجر خواهد شد .

بیماری های قلب و عروق . بیماری های قلب و عروق از عوارض نارسایی کلیه می باشد. اگر بیماران با پلورال قلب ، پریکاردیت و نارسایی قلبی حمله ، تنگی نفس خواهد آمد .

- به غیر از مشکلات فیزیولوژیکی ، مشکلات روحی ​​و روانی نیز از علل می باشد. برخی از بیماران ممکن است بسیاری از فشار روانی را تجربه می ، های افسردگی، خستگی، که به تنگی نفس منجر خواهد شد .

چگونه به مقابله با تنگی نفس در نارسایی کلیه ؟

اگر شما توسط تورم مشکل ، شما باید از مصرف آب به شدت محدود می کند. علاوه بر این، به شما پیشنهاد را به سدیم کمتر برای جلوگیری از احتباس آب و سدیم .

بهبود عملکرد کلیه از روش ریشه برای جلوگیری از تنگی نفس است . درمان فشرده سازی داغ پیشنهاد می شود برای رسیدن به این هدف . این یک درمان طبیعی و توسعه یافته از طب سنتی چینی است . اما از آن است که از خارج استفاده می شود. اگر می خواهید بدانید که چگونه عملیات را دقیقا ، شما می توانید از دکتر آنلاین مشورت کنید. گیاهان مانند اثرات مانند عروق گشاد خون، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تجزیه ماتریکس خارج سلولی و بهبود ایمنی دست یابد. از طریق این اثر ، سلول های کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. در نتیجه، تنگی نفس ، رها خواهد شد . اگر شما رنگ پریده به سعی کنید این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال، دکتر کلیه به شما اطلاعات دقیق تر است.




جمعه 20 دی 1392
ن : lafee

FSGS با کراتینین 8.2 : چه مدت می تواند فرد زندگی بدون دیالیز

FSGS با کراتینین 8.2 : چه مدت می تواند فرد زندگی بدون دیالیز

 
دیالیز به عنوان درمان برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای زنده ماندن. اما این یک واقعیت است که هیچ کس می خواهد به انجام دیالیز است . سپس بدون دیالیز، چه مدت می تواند بیماران با کراتینین 8.2 زنده FSGS ؟

کراتینین محصولات متابولیسم عضله است و این نشان از عملکرد کلیه است. هنگامی که سطح کراتینین بالا می رود ، کلیه ممکن است مشکلات است . پس چه می کند کراتینین 8.2 چیست؟ سطح کراتینین نرمال 0.5-1.2 میلی گرم / دسی لیتر است . بدیهی است، کراتینین 8.2 بسیار فراتر از سطح طبیعی بروید. هنگامی که سطح کراتینین بالا به سطح خاصی است ، دیالیز مورد نیاز است برای کمک به تخلیه کلیه است.

اثرات کوتاه مدت دیالیز خوب است. سطح کراتینین بالا خواهد شد به سرعت کاهش داد. اما دیالیز طولانی مدت آسیب به کلیه ها . عملکرد کلیه به سرعت کاهش خواهد یافت اگر شما انجام دیالیز برای مدت زمان طولانی . هنگامی که دیالیز شما را متوقف ، محصولات و مایعات مواد زائد در بدن شما سریع تر ساخت . برخی از افراد پس از قطع دیالیز با یک تا چهار هفته می میرند.

آیا جایگزین های دیگر برای حفظ حیات وجود دارد؟

تقریبا همه مردم می ترسند از دیالیز با توجه به عوارض آن . اگر می خواهید برای پیدا کردن راه دیگری برای زنده ماندن ، لطفا در خواندن درمان های زیر بروید.

درمان درمان طبیعی به نام داغ فشرده درمان است . این یک درمان ابداع بر اساس طب سنتی چینی است . هدف از این درمان این است که به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده ، تنظیم سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد کلیه است. از طریق این توابع، کراتینین 8.2 انجام خواهد شد به طور طبیعی . شما می توانید طولانی تر زندگی می کنند از شما می توانید با این درمان تصور کنید. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال، دکتر کلیه به شما جزئیات ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: FSGS با کراتینین 8, 2 : چه مدت می تواند فرد زندگی بدون دیالیز,


جمعه 20 دی 1392
ن : lafee

هنگامی که یک شخص نیاز به دیالیز

هنگامی که یک شخص نیاز به دیالیز

 
گاهی اوقات ، دیالیز به عنوان یک نجات دهنده زندگانی . سپس هنگامی که یک فرد مبتلا به بیماری کلیوی به دیالیز نیاز دارید؟

دیالیز مورد نیاز است زمانی که کلیه ها دیگر قادر به تخلیه مواد زائد و آب اضافی و الکترولیت بیش از حد در خون است. برای افراد مختلف ، زمان شروع دیالیز متفاوت است.

تصور می شود که دیالیز قادر به تسکین علائم ، پیشگیری از عوارض و کنترل پیشرفت بیماری اولیه . آب و هوای یک فرد نیاز به دیالیز یا نه بستگی به عوامل بسیاری، از جمله شرایط دقیق بیماری، آزمایش، و شرایط اقتصادی است.

شما ممکن است فکر می کنم که بهتر است برای شروع دیالیز زود. به عنوان یک ماده در واقع ، مانند آن است که نیست. هنگامی که شما شروع دیالیز ، شما ممکن است تبدیل به یک دیالیز وابسته است. دیالیز طولانی مدت ، آسیب بیشتری به عملکرد کلیه می شود. برای بقیه عمر خود را ، شما یک مقدار زیادی در دیالیز رنج می برند.

با این حال، این به آن معنا نیست که آن را خوب است برای انجام دیالیز به عنوان اواخر به عنوان امکان پذیر است. در طول دوره القا دیالیز ، شما ممکن است عوارض جدی مانند فشار خون بالا و نارسایی قلبی ، که خطر مرگ را افزایش می دهد حمله کردند.

سپس هنگامی که باید یک فرد دیالیز شروع کنم؟

دکتر نشان می دهد که اگر شما شرایط زیر باشند ، شما باید دیالیز شروع می شود.

، شما فشار خون بالا جدی ، دیابت و یا SLE .

مردم سال .

، شما باید علائم آشکار است، مانند خواب آلودگی ، گرفتگی عضلات ، تهوع، استفراغ ، اسیدوز ، نارسایی قلبی، تورم سنگین و غیره.

، شما با سطح پتاسیم بالا مشکل.

- عوارض مانند پریکاردیت ، افیوژن پریکارد ، خونریزی از دستگاه گوارش و غیره رخ می دهد.



:: برچسب‌ها: هنگامی که یک شخص نیاز به دیالیز,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

آسیب قند خون برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

آسیب قند خون برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

هر بیماری آسیب ، و نفروپاتی دیابتی است . در حال حاضر، اجازه دهید ما قند خون آسیب می دانیم که برای بیماران دیابتی کل Maaatlal در این مقاله به شرح زیر است ، و اگر شما بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی هستید، و شما نشان می دهد قند خون ، و من امیدوارم که شما خواندن این مقاله ، و Tgepk و کمک به عنوان امکان پذیر است.

آن را به خوبی شناخته شده است که دلیلی برای دیابتی نفروپاتی زیادی ، قند خون ، از دلایل مهم است. بالا Alastmrara قند خون و عوارض برای دیابتی نفروپاتی Alkthira رخ می دهد، و قند خون بالا باعث می شود میزان فیلتراسیون گلومرولی بالا و اختلالات سوخت و ساز و تورم به طور کلی و غیره از که در آن، overpowers قند خون در زمان مناسب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مهم است. و بعد، اجازه دهید ما روش درمان برای کنترل قند خون را می دانم.

و بعضی از بیماران را انتخاب کنید به دارو برای کاهش قند خون و عوارض این داروها اثرات خارجی است ، این روش از درمان مناسب است . و می توانید انتخاب کنید بیماران مبتلا به قند خونروش درمان است . چنین به عنوان درمان به روش بسته و گرم، و روش درمان از طب سنتی چینی است . آیا اثرات Alojanbah ندارد. از آن آسان است . اگر overpowers قند خون ، و رفتار نفروپاتی دیابتی بهترین.

و در حال حاضر، ما برای کنترل قند خون آسیب برای بیماران مبتلا به نهایی نفروپاتی دیابتی ارائه شده، و من امیدوارم که این مقاله به شما که ممکن است پس از آن Ttaalaa کمک خواهد کرد . اگر شما نمی مشکلات برای نفروپاتی دیابتی ، یا می خواهید به پزشکان در مورد اصل از مواد غذایی مشورت شود ، و شما می توانید پست الکترونیکی به ما در هر زمان ارسال، و برای شما وضعیت خود را از این بیماری ، و پزشکان به شما بگویم و به شما کمک کند . و اگر شما می خواهید در درمان این بیماری ، و به شما خوش آمد برای رفتن به چین، زیبا، و روش درمان اهمیت زیادی دارد، و بیماران با خارجی ها نفروپاتی دیابتی از سراسر جهان از آن استفاده کنید در حال حاضر، و اگر شما به اینجا می آیند ، و پزشکان و پرستاران در اینجا Sistqublk .

kidneyarab@hotmail.com

و آخرین ، من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، و خدا به شما برکت دهد .



:: برچسب‌ها: آسیب قند خون برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

من در مرحله سوم بیمار از بیماری مزمن کلیه هستم ، چقدر زمان من می توانم در Almstqubl زندگی می کنند

من در مرحله سوم بیمار از بیماری مزمن کلیه هستم ، چقدر زمان من می توانم در Almstqubl زندگی می کنند
 
این پرسش از بیمار : من بیمار از بیماری مزمن کلیه در Alrmohlh سوم هستم ، چقدر زمان من می توانم در آینده زندگی می کنند؟

در واقع، این مشکل در بیماری مزمن کلیوی شایع است ، به خصوص در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مرحله IV و یا فاز V.

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم ، زمان چه مقدار می تواند یک بیمار به زندگی می کنند؟

آن شناخته شده است ، می تواند این بیماری ها تقسیم پنج رله . برای بیمار در مرحله سوم، از بیمار شروع به نشان دادن علائم بیماری کلیوی بیماری کلیوی . مانند : فشار خون بالا و کراتینین و آسیت بالا و غیره .

در واقع ، اگر نه در یک بیمار با عوارض شدید دیگر، و همچنین، بیمار می توانید انتخاب کنید برای درمان بیماری مزمن کلیه به درستی ، می تواند بیماری ، وضعیت بیماری مزمن کلیوی را بهبود بخشد، به این معنی است بیماران می توانند زندگی طولانی تر . و خوب، شما احتمالا می تواند بیماری از بیماریهای مزمن کلیوی در مرحله سوم برای تبدیل شدن به Althamah مرحله .

در واقع، مرحله سوم دوره مهم بیماری مزمن کلیه ، چرا که در اینجا بزرگ نیست که آسیب ها و بیمار بسیاری از نشانه ها و غیره شدید را نشان نمی دهد . اما ، برای بیمار در این مدت، آن را ضروری است که درمان صحیح مراقبت. این یکی از بهترین استفاده از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در فیزیوتراپی فاز III . آن Mounariqh با طب غربی ، نه زمانی که یک اثر سنتی چینی جانبی دارو و عوارض به بیمار در مورد .

چه فیزیوتراپی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در فاز III ؟

اول، آن را می توان بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی در مرحله سوم از علف هرز در کاهش فشار خون بالا و یا کراتینین بالا و غیره .

و همچنین، بیمار می تواند مورد استفاده درمان با حمام و درمان پزشکی جزئی چینی و گردو Alchieh و غیره . و شما می توانید ایمیل ارسال به می دانم که درمان بیشتر برای بیماری مزمن کلیه در مراحل مختلف :

kidneyarab@hotmail.com

و همچنین ، علاوه بر داروهای درمان، باید با یک بیمار از بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم که سیستم کار می کند رژیم غذایی درست و حق زندگی ، چرا که سیستم می تواند رژیم غذایی مناسب و مناسب به بیمار کمک می کند تا زندگی طولانی تر . به امید خدا



:: برچسب‌ها: من در مرحله سوم بیمار از بیماری مزمن کلیه هستم ، چقدر زمان من می توانم در Almstqubl زندگی می کنند,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

چرا جلوگیری از بیماری کبدی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

چرا جلوگیری از بیماری کبدی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
 
بیماران با مشکل نارسایی کلیه است که به ما می پرسد که چرا جلوگیری از بیماری کبدی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ؟ و اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند، و من به شما نشان می دهد به خواندن این مقاله ، به شرح زیر است ، و به کمک ممکن است برای درمان نارسایی کلیه . و بعد، به ما اطلاع دهید این مقاله است.

بیمار مبتلا به نارسایی نشان می دهد نشانه های واضح کلیوی، مانند فشار خون بالا و قند خون و از دست دادن خون و غیره این علائم در نتیجه عوارض است . مانند تهوع و استفراغ و منقبض شدن عضله تا زمانی که خون و چربی هپاتیت . بیماران باید مبتلا به بیماری نارسایی کلیه است که مانع از کبد لازم است و درمان نیز ضروری است.

Voslob درمان برای بیماران با نارسایی کلیه، و بیماران را به ارائه روش درمانی متخصص، و به ما اطلاع دهید .

آیا تصفیه کننده خون است. است و توسط شش مرحله برای تمیز کردن خون تقسیم شده است. و بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است شویی از خون، و یک مولکول کوچک مواد سمی را از خون ترشح می شود.

در کنار آن، و یک بیمار با روش درمان نارسایی کلیه را انتخاب بسته گرم است. و روش درمان از طب سنتی چینی ، و Anteg خون برای برخی از مواد ، و تعمیر عملکرد کلیه است . و بدن بیمار است که ممکن است بهبود و کاهش درد برای بیمار ، و اگر نور وضعیت بیماری در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، و بیماران از آن استفاده کنید خود را .

در حال حاضر، ما در مورد به همین دلیل جلوگیری از بیماری کبد در بیماران مبتلا به نهایی نارسایی کلیه داشته باشد، من مطمئن هستم که این مقاله کمک می کند که ممکن است ، و اگر شما مشکلات و یا اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد نارسایی کلیه، و به شما خوش آمد برای ارسال پست الکترونیکی به ما در هر زمان، و کمک کارشناس و پاسخ شما به عنوان امکان پذیر است. و اگر شما می خواهید کاخ شکست درمان ، و شما می توانید به چین زیبا ، و بیماران با کمبود شکست، بسیاری از خارجی ها از آنها استفاده کنید ، چرا که از روش درمان زیادی. و اگر شما به اینجا می آیند ، و پزشکان و پرستاران در اینجا Sistqublk .

kidneyarab@hotmail.com

و آخرین، من امیدوارم که این مقاله به شما که ممکن است پس از آن Ttaalaa کمک خواهد کرد ، و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، و خدا به شما برکت دهد



:: برچسب‌ها: چرا جلوگیری از بیماری کبدی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

منو برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و فشار خون بالا : غذاهای دریایی

منو برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و فشار خون بالا : غذاهای دریایی

 
مواد غذایی سالم به بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی مهم هستند، پس از آن بیماران می توانند با بیماری کلیه و غذاهای دریایی بالا فشار خون خوردن ؟ اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی و فشار خون بالا هستند، و اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ به این مشکل، و به شما خوش آمد به خواندن مقاله زیر ، و به شما پاسخ بگویم امکان پذیر است.

غذاهای دریایی ، برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی و فشار خون بالا ، پس از بیماری مصرف نمی کنند ، تصور می شود بد برای کلیه ها. در واقع، غذاهای دریایی و Chmlon در سرشار از پروتئین است که بدن به آن نیاز دارد . بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و فشار خون بالا ، خوردن بعضی از غذاهای دریایی چند صورت ممکن از وضعیت بیماری است.

در واقع، مواد غذایی کار خوب برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و فشار خون بالا ، و اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی و فشار خون بالا هستند، و می خواهید به خوردن غذاهای دریایی ، اما شما مقدار و نوع نمی دانم، و شما می توانید پست الکترونیکی برای ما ارسال کنید در هر زمان، و ما وضعیت خود را از این بیماری و Najabik بگویید و کمک به عنوان امکان پذیر است. یا اگر شما می خواهید برای مقابله با این بیماری ، و شما می توانید به چین، زیبا ، و روش درمان به مقدار زیادی، و بیماران با بیماری اتو و فشار خون بالا بیگانگان استفاده در حال حاضر. و بعد، به ما اطلاع دهید پیشنهاد برای مواد غذایی از متخصص.

kidneyarab@hotmail.com

پیشنهاد یک کارشناس مواد غذایی به بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و فشار خون بالا .

و بیماران باید با بیماری کلیوی و فشار خون بالا که overpowers مقدار نمک ، اجتناب از خوردن غذاهای حفظ و غذاهای شیرین بخورند. و مکمل های ویتامین ، و این بدن برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و فشار خون بالا ، و تغییر عادت بد و خوردن غذاهای خاص نیست، و در نتیجه زندگی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی و فشار خون بالا ، مدت طولانی آشتی . و این نوشته ، ما یک لیست از مواد غذایی برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و فشار خون بالا ارائه : نهایی غذاهای دریایی ، و من امیدوارم که کمک می کند تا این مقاله ممکن است پس از آن Ttaalaa ، و من امیدوارم که شما از این Alaguetarah ممکن است، و گذشته، من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد و خدا به شما برکت دهد .



:: برچسب‌ها: منو برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و فشار خون بالا : غذاهای دریایی,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

ده نوع غذاها برای بیماران دیالیزی از بیماری های کلیوی

ده نوع غذاها برای بیماران دیالیزی از بیماری های کلیوی
 

برای بیماران دیالیزی ، رژیم غذایی بسیار مهم است. رژیم غذایی مناسب آن می تواند کمک به بهبود وضعیت بیماری از بیماری های کلیوی و فشار بیشتری به کل را کاهش می دهد . حالا ما ده غذاهای Alonoa برای بیماران دیالیزی از بیماری کلیوی نامیده می شود.

اول، سفیده تخم مرغ

برای بیماران دیالیزی از بیماری کلیه ، نیاز به اضافه کردن مواد غذایی، اما در یک زمان ، بیمار باید توسط غذا خوردن پروتئین تسلط . برای یک بیمار به دیالیز از بیماری های کلیوی ، باید پروتئین با کیفیت پرداخت. برای بیماران دیالیزی ، سفیده تخم مرغ به خوبی Alehyar .

دوم، ترکیه

چرا ترکیه؟ آن شامل پروتئین ترکیه Aelovesar کیفیت ویژه Berutin . می تواند ویتامین در بدن ما اضافه کنید.

سوم، Krib .

Alkrib سبزیجات در زندگی ما رایج است. شامل ویتامین Alkrib زیادی. و همچنین، می تواند در جریان خون Alkrib و پیشگیری از سرطان و بیماری و غیره.

چهارم، ضخامت .

و نیز حاوی پروتئین ماهی فراوان است. بسیاری از ماهی ها که حاوی مواد غذایی می تواند درمان بیماری های قلبی . به پیشنهاد دکتر : یکی از بهترین در هر هفته برای خوردن ماهی بیمار به دیالیز دو بار.

پنجم، سیب. سیب می تواند کلسترول و غارتگر ضد و غیره را کاهش دهد.

ششم ، انگور قرمز .

هفتم ، گزینه .

هشت ، گیلاس قرمز .

نهم ، روغن زیتون .

X ، نارگیل .

این ده غذاهای Alonoa برای بیماران دیالیزی از بیماری کلیه ، اگر شما یک مشکل در مورد رژیم غذایی از دیالیز بیمار در بیماری کلیه داشته باشد، شما می توانید پست الکترونیکی به ارسال :

kidneyarab@hotmail.com

برای بیماران دیالیزی ، باید پروژه های مواد غذایی مناسب و مناسب کار می کنند. اگر بیمار به دیالیز ، بیماری کلیه ، و رژیم غذایی می باشد آیا می دانید ؟ و شما می توانید با Canutorna آنلاین صحبت کنید و یا ترک پیام به دانستن جزئیات بیشتر در مورد دیالیز یا بیماری کلیوی .

به امید خدا



:: برچسب‌ها: ده نوع غذاها برای بیماران دیالیزی از بیماری های کلیوی,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

ده نوع غذاها برای بیماران دیالیزی از بیماری های کلیوی

ده نوع غذاها برای بیماران دیالیزی از بیماری های کلیوی
 

برای بیماران دیالیزی ، رژیم غذایی بسیار مهم است. رژیم غذایی مناسب آن می تواند کمک به بهبود وضعیت بیماری از بیماری های کلیوی و فشار بیشتری به کل را کاهش می دهد . حالا ما ده غذاهای Alonoa برای بیماران دیالیزی از بیماری کلیوی نامیده می شود.

اول، سفیده تخم مرغ

برای بیماران دیالیزی از بیماری کلیه ، نیاز به اضافه کردن مواد غذایی، اما در یک زمان ، بیمار باید توسط غذا خوردن پروتئین تسلط . برای یک بیمار به دیالیز از بیماری های کلیوی ، باید پروتئین با کیفیت پرداخت. برای بیماران دیالیزی ، سفیده تخم مرغ به خوبی Alehyar .

دوم، ترکیه

چرا ترکیه؟ آن شامل پروتئین ترکیه Aelovesar کیفیت ویژه Berutin . می تواند ویتامین در بدن ما اضافه کنید.

سوم، Krib .

Alkrib سبزیجات در زندگی ما رایج است. شامل ویتامین Alkrib زیادی. و همچنین، می تواند در جریان خون Alkrib و پیشگیری از سرطان و بیماری و غیره.

چهارم، ضخامت .

و نیز حاوی پروتئین ماهی فراوان است. بسیاری از ماهی ها که حاوی مواد غذایی می تواند درمان بیماری های قلبی . به پیشنهاد دکتر : یکی از بهترین در هر هفته برای خوردن ماهی بیمار به دیالیز دو بار.

پنجم، سیب. سیب می تواند کلسترول و غارتگر ضد و غیره را کاهش دهد.

ششم ، انگور قرمز .

هفتم ، گزینه .

هشت ، گیلاس قرمز .

نهم ، روغن زیتون .

X ، نارگیل .

این ده غذاهای Alonoa برای بیماران دیالیزی از بیماری کلیه ، اگر شما یک مشکل در مورد رژیم غذایی از دیالیز بیمار در بیماری کلیه داشته باشد، شما می توانید پست الکترونیکی به ارسال :

kidneyarab@hotmail.com

برای بیماران دیالیزی ، باید پروژه های مواد غذایی مناسب و مناسب کار می کنند. اگر بیمار به دیالیز ، بیماری کلیه ، و رژیم غذایی می باشد آیا می دانید ؟ و شما می توانید با Canutorna آنلاین صحبت کنید و یا ترک پیام به دانستن جزئیات بیشتر در مورد دیالیز یا بیماری کلیوی .

به امید خدا



:: برچسب‌ها: ده نوع غذاها برای بیماران دیالیزی از بیماری های کلیوی,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

کلیه رژیم غذایی شکست : چه غذاهایی می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به غذا خوردن در زندگی

کلیه رژیم غذایی شکست : چه غذاهایی می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به غذا خوردن در زندگی


این شناخته شده است، رژیم غذایی نارسایی کلیه به بیمار ، به خصوص رژیم غذایی و شیوه ای مناسب بسیار مهم است. چه غذاهایی می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به غذا خوردن در زندگی ؟

معمولا بیمار نیاز به تسلط مصرف نمک و مصرف پروتئین و خوردن عنصر دیگر ، مانند سدیم و پتاسیم و فسفات ، و غیره . Hebb می دانیم مواد غذایی بتن ؟ در حال حاضر ما می دانیم که چرا ما غذاهای بتن به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

اول، بیمار باید توسط مواد غذایی که حاوی Aluotaseyoum بالا تسلط . مانند موز و گردو دوره و هند ، و غیره، این میوه ها که حاوی پتاسیم زیادی است. برای یک بیمار به نارسایی کلیه ، یکی از بهترین که overpowers رسیدگی به این Alfoamh . چه غذاهایی که حاوی چند پتاسیم، مانند آناناس و گریپ فروت و هندوانه گروه .

دوم، بیمار باید شکست است که overpowers مصرف فسفات کلیه. فسفات های پیچیده بسیاری را در بدن و خون : برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در پایان دوره ، بیمار ممکن است خارش پوست ، خارش پوست از دلیل به نظر می رسد . Mzlk و اگر مقدار فسفات در بدن، از بسیاری ، می تواند کمبود پتاسیم بیمار ظاهر می شود، و ممکن است در بیماری های استخوان منجر شود. چه غذاهایی که حاوی فسفات کمی ؟ مانند : Alkrib و Alad و گوجه فرنگی و نیشکر ، و غیره .

سوم، اگر من یک شکست شدید کلیوی Asasaga بیمار، ممکن است نیاز به از طریق خوردن آب تسلط . آن نمی تواند بیش به جابجایی مایع از بدن و خون ، می تواند ادم و فشار خون بالا منجر شود. معمولا برای یک بیمار به نارسایی کلیه و آسیت ، مقدار مصرف آب روزانه : افزایش میزان ادرار در روز گذشته 500 میلی لیتر .

حالا شما می دانید بتن Alokaama و صدا مناسب برای نارسایی کلیه بیمار ؟ در واقع، افراد مختلف دارای رژیم غذایی متفاوت است، و شما می توانید با ما در مورد بیماری های ارسال و پس از تجزیه و تحلیل Phanhna ​​، شما می توانید رژیم غذایی شخصی ارسال شما :

kidneyarab@hotmail.com

علاوه بر مواد غذایی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند آسان بودن ورزش در صبح و یا بعد از شام .

من امیدوارم که به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی این خبر مفید است. به امید خدا



:: برچسب‌ها: کلیه رژیم غذایی شکست : چه غذاهایی می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به غذا خوردن در زندگی,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

نام تجاری بالا فشار خون و کراتینین بالا

نام تجاری بالا فشار خون و کراتینین بالا

 
و بیماران با کراتینین بالا رخ می دهد فشار خون بالا نیز ، پس از آن چه با نام تجاری از فشار خون بالا و کراتینین بالا ؟ و اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ ، و یا اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد کراتینین بالا است ، و شما می توانید مقاله زیر را بخوانید، و به شما می گوید ممکن است ، و در حال حاضر، اجازه دهید ما Baltesel می دانم که این مقاله است.

و فشار خون بالا، مهمترین دلیل که باعث بیماری کلیه ، آن را باعث کراتینین بالا امکان پذیر است. اما اگر بیماران با کراتینین بالا رخ می دهد ، فشار خون بالا ، و کلیه شکست اتفاق می افتد Alshla امکان پذیر است. شناخته می شود مهم زباله Alkryaytanin از بدن ، و کل سموم مترشحه از بدن ادرار ، اما ادرار چه از فشار کل خون است. از که در آن، کلیه ها آسیب پذیر به آسیب ناشی از فشار خون بالا می باشد. بیماران باید با کراتینین بالا که فشار خون overpowers باشد. و بعد، اجازه دهید ما روش درمان می دانم که برای آن .

و تصفیه کننده خون است. است و توسط شش مرحله برای تمیز کردن خون تقسیم شده است. و بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است شویی از خون، و یک مولکول کوچک مواد سمی را از خون ترشح شده، و خون پاک و Anteg خون برای برخی از مواد ، و تعمیر و عملکرد کلیه که ممکن است. و اگر شما یک بیمار با کراتینین بالا ، و من امیدوارم که شما از این روش درمانی ممکن است.

ما علامت برای فشار خون بالا و نهایی کراتینین بالا ، و اگر شما بیمار با کراتینین بالا و یا فشار خون بالا هستید، و مشکلات به عنوان بالا به فشار خون یا کراتینین بالا نیست، و به شما خوش آمد با پزشک مشورت شود ، و آنها به شما

و شما که ممکن است کمک کند. یا اگر شما می خواهید برای مقابله با این بیماری ، و شما می توانید به بیمارستان ما ، و روش درمان به مقدار زیادی، و بیماران با خارجی ها کراتینین بالا از سراسر جهان از آن استفاده کنید در حال حاضر، و اگر شما به اینجا می آیند ، و پزشکان و پرستاران در اینجا Sistqublk .

kidneyarab@hotmail.com

و آخرین، من امیدوارم که این مقاله به شما که ممکن است کمک خواهد کرد ، و من امیدوارم که شما از این بیماری Alambkra زخم التیام یابد، و خدا به شما برکت دهد ، به خواست خدا



:: برچسب‌ها: نام تجاری بالا فشار خون و کراتینین بالا,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

آیا ماهی خوب برای مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با دیالیز

آیا ماهی خوب برای مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با دیالیز

دیالیز فقط تا حدی جایگزین عملکرد کلیه ها. تعدادی از مسائل مربوط به مواد غذایی و نوشیدنی می خورید که مهم به نظر وجود دارد. با این حال، ماهی های خوبی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز است ؟

بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه که تحت درمان دیالیز هستند پیشنهاد به خوردن پروتئین کافی ، که مهم است که آنها را سالم و قوی نگه داشتن است . ماهی های آب شیرین مانند کپور ، کپور علف ، مارماهی ricefield ، گربه ماهی ، کپور سیاه و سفید می تواند بیماران دیالیزی با پروتئین با کیفیت بالا فراهم می کند، به طوری که آنها برای بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز می باشد.

اما آنها امکان پذیر نیست به ماهی بسیار عمیق مثل viperfish ، ماهی خال مخالی اسپانیایی ، و غیره همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید از خوردن غذاهای دریایی بخورند ، و البته آن دسته از بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز می شوند. ماهی بسیار عمیق و سایر غذاهای دریایی معمولا دارای سطح بالایی از نمک، فسفر و پورین . تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیاز به کاهش مصرف نمک برای جلوگیری از فشار خون بالا و تورم ، فسفر بیش از حد باعث تغییرات بدن که جلو و کلسیم از patients'bones ، آنها را ضعیف ساخت . مرحله 4 نارسایی کلیه به معنی کاهش شدید در عملکرد کلیه ، مشکلات شدید کلیوی می تواند منجر به تجمع بیش از حد اسید اوریک در نقاط مختلف بدن منجر شود اگر بیماران خوردن غذاهای دریایی . هنگامی که اسید اوریک تجمع می یابد ، بلورهای اسید اوریک می تواند تبدیل به سپرده patients'tendons ، مفاصل، کلیه ها و اندام های دیگر .

از اطلاعات ذکر شده در بالا ، ما می توانیم می دانیم که بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز باید نوع مناسب از ماهی را انتخاب کنید به خوردن . و دارای مقدار زیادی از دانش در پیشنهاد رژیم غذایی برای بیماران دیالیزی وجود دارد. اگر شما هنوز هم می خواهید بیشتر بدانید در مورد رژیم غذایی و یا شما علاقه مند به دیگر درمان های جایگزین برای دیالیز می باشد ، شما می توانید ما را به kidneyfailure@hotmail.com ترک یک پیام در زیر و یا ایمیل



:: برچسب‌ها: آیا ماهی خوب برای مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با دیالیز,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

داروها برای نرمال کردن سطح کراتینین

داروها برای نرمال کردن سطح کراتینین

آیا داروهای موثر برای نرمال کردن سطح کراتینین وجود دارد؟ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مورد کراتینین بالا سطح درمان های زیادی و مصرف دارو یکی از اقدامات برای نرمال کردن سطح کراتینین می شود مراقبت از . ما را دنبال کنید برای کسب اطلاعات بیشتر .

داروهای غربی برای نرمال کردن سطح کراتینین

در بسیاری از کشورها ، بیماران با سطح کراتینین بالا معمولا با بعضی از داروها غربی مانند داروهای کاهنده فشار خون ، داروهای کاهنده لیپید ، Ketosteril و قرص زغال چوب دارویی تجویز شده برای کاهش سطوح به درجه خاصی .

اگر بیماران تنها با این داروها غربی درمان شود، بیشتر موارد سطح کراتینین بالاتر و بالاتر را تجربه کنند. در نهایت آنها را درمان دیالیز ، که آن هم یکی از معمول بالا درمان سطح کراتینین .

داروهای گیاهی چینی برای نرمال کردن سطح کراتینین

از طریق ترویج سم زدایی روده ، برخی از داروهای گیاهی چینی مانند ریواس چینی، مایع منی cassiae ، Ligusticum wallichii ، Hovenia dulcis Thunb ، و غیره ، انتظار می رود برای نرمال کردن سطح کراتینین . کارشناسان می توانید آنهایی که مناسب را انتخاب کنید و مطابقت آنها را برای به حداکثر رساندن اثر بخشی داروها و به حداقل رساندن سمیت کلیوی با توجه به شرایط patients'overall . همچنین این داروهای گیاهی چینی که قادر به برخورد با سطح کراتینین بالا از ریشه .

چه درمان سطح کراتینین بالا می تواند به عنوان یکی از بهترین شمارش ؟

بیماران باید بدانند که سطح کراتینین بالا است که توسط اختلال در عملکرد کلیه ایجاد می شود، آن است که فقط یکی از نشانه های آسیب کلیه . بنابراین به کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه بهترین راه برای نرمال کردن سطح کراتینین شود .

یک درمان سیستمیک که با هدف درمان کلیه های خود و بهبود عملکرد کلیوی چه بیماران نیاز است . با بهبود عملکرد کلیه، نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می یابد، همچنین دیالیز و پیوند کلیه به طور موثر اجتناب خواهد کرد .



:: برچسب‌ها: داروها برای نرمال کردن سطح کراتینین,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

برخورد با مشکلات پا در مرحله 4، مرحله CKD و دیابت

برخورد با مشکلات پا در مرحله 4، مرحله CKD و دیابت

مرحله 4، مرحله CKD مرحله پیشرفته دوم از بیماری مزمن کلیه است ، که به معنی کاهش شدید در عملکرد کلیه است. این می تواند توسط بسیاری از شرایط از جمله دیابت ایجاد می شود، یا می توان گفت بیماری های کلیوی از عوارض شایع دیابت است. علاوه بر صدمه به کلیه ، مشکلات پا نیز در آن عوارض ناشی از دیابت است.

چرا مشکلات پا اتفاق می افتد به بیماران دیابتی ؟

دیابت کنترل نشده می تواند اعصاب شما صدمه بزند. اگر شما اعصاب پا و ساق پاها آسیب دیده اند ، ممکن است گرما، سرما و درد را احساس نمی کند . ماهیچه های پا ممکن است به درستی عمل نمی کند ، چرا که اعصاب است که کار عضلات آسیب دیده است. این می تواند پا به درستی تراز نیست و ایجاد فشار بیش از حد در یک منطقه از پا.

دیابت همچنین جریان خون تاثیر می گذارد . جریان خون ضعیف در دستها و پاها است بیماری عروق محیطی نامیده می شود.

چگونه برای مقابله با مشکلات پا در دیابت ؟

درمان چین می تواند یک گزینه درمانی خود را . درمان های چینی از جمله دایره درمان ، درمان فشرده سازی گرم بر اساس میکرو چینی پزشکی ، داروهای گیاهی چینی خوراکی ، حمام پا ، و غیره را امید تازه ای برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی . شما می توانید قرمزی با درد در هر دو پا من کلیک کنید از بین رفته اند ، رفته ، رفته ! در مورد اثر درمان از درمان های چینی می دانند .

چگونه برای مقابله با مرحله 4 CKD برای بیماران دیابتی ؟

به طور کلی، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی شروع به دیالیز زودتر از کسانی که با انواع دیگری از بیماری کلیوی . این یک واقعیت است که هیچ کس می خواهد به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه است . برای صرفه جویی در کلیه توسط تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه تنها راه می شود.



:: برچسب‌ها: برخورد با مشکلات پا در مرحله 4، مرحله CKD و دیابت,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

آیا این طبیعی است که در تب در دیالیز

آیا این طبیعی است که در تب در دیالیز

 
آیا این طبیعی است اجرای یک تب در دیالیز ؟ بیمارانی که دیالیز می شوند جدی از عوارض جانبی مانند سردرد، تهوع، استفراغ ، فشار خون پایین ، و غیره را تجربه خواهند کرد . برخی از بیماران می خواهند از طریق یک تب بعد از دیالیز . آیا این طبیعی است ؟ حالا اجازه دهید در مورد این سوال صحبت کنید.

دیالیز یک کلیه مصنوعی که توابع به تخلیه مواد زائد و حفظ سطح امن تر از مواد شیمیایی خاص است . اما دیالیز مردم را در همان زمان به آوردن بسیاری از ناراحتی .

عفونت خطر مشترک از دیالیز است و همچنین علت اصلی تب . بیماران روی دیالیز به عفونت آسیب پذیر هستند. چرا بیماران تحت دیالیز می توان به راحتی از عفونت حمله کردند ؟

بیمارانی که تحت درمان با دیالیز معمولا کم ایمنی داشته باشد. بنابراین پاتوژن های خارجی آسان به زور وارد بدن شود، ایجاد عفونت .

وجود خواهد داشت یاسوند باز یا یک نقطه دسترسی عروقی در بیماران دیالیزی بدن است. به طوری که آنها فرصتی برای باکتری برای ورود به بدن، منجر به عفونت می شود.

بنابراین، بیماران باید تمام اقدامات لازم برای کاهش خطر عفونت ، در نتیجه به کاهش خطر ابتلا به تب است.

برای جلوگیری از عفونت ، شما باید ایمنی خود را در درجه اول بهبود بخشد. به شما پیشنهاد به دکتر خود بپرسید تا مدیریت شما یک رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از سوء تغذیه . رژیم غذایی سالم می تواند به شما کمک کند ایمنی خود را بهبود بخشد .

آنچه که شما به راحتی می توانید انجام دهید را به مراقبت از خود است برای تمیز کردن دست های خود را به طور کامل. این مهم است که به این مرحله برای جلوگیری از میکروب ها به کاتتر باز و نقطه دسترسی عروقی . اگرچه بسیاری از مردم به اهمیت تشخیص ، تعداد کمی از مردم دست خود را بشویید .



:: برچسب‌ها: آیا این طبیعی است که در تب در دیالیز,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند زندگیمردم در نارسایی کلیه

چه مدت می تواند زندگیمردم در نارسایی کلیه

 
نارسایی کلیه محسوب می شود به وضعیت جدی ترین بیماری کلیوی . چه مدت می تواندبه مردم در نارسایی کلیه زندگی می کنند یک سوال به شدت مورد بحث تبدیل شده است . حالا اجازه دهید در مورد این سوال صحبت کنید.

وضعیت بیماری در نارسایی کلیه چیست؟

در واقع، این وضعیت در نارسایی کلیه از مردم به مردم متفاوت است. بعضی از بیماران دچار نارسایی کلیه عوارض جدی مانند فشار خون بالا، کم خونی ، نارسایی قلبی و بیماری های عروقی . برخی از بیماران علائم آشکار است، مانند تهوع، استفراغ ، تورم ، خارش پوست و گرفتگی عضلانی . اما برخی هیچ نشانه ای آشکار و عوارض .

چه مدت می تواندبه مردم در نارسایی کلیه زندگی می کنند؟

به عنوان یک ماده در واقع ، هیچ پاسخ دقیق آن وجود دارد چرا که بسیاری از عوامل در دست داشته ، مانند وضعیت بیماری ، عوارض ، درمان و سن و سیستم عامل در . این واقعا سخت است برای من که به شما پاسخ خاص و بدون دانستن وضعیت خود را به من بدهید. شما می توانید به من گزارش پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ شخصی ارسال کنید.

با این حال، اگر هیچ عامل تعیین کننده به طول عمر وجود دارد ، پیدا کنیم و عامل اصلی که طول عمر بیشتر ، که درمان را تحت تاثیر قرار .

اکثر مردم در دیالیز به زندگی می کنند بستگی دارد. حدود 33٪ مردم می توانند 5 سال با دیالیز زنده بمانید . اگر دیالیز می تواند شرایط را کنترل کند ، پیوند کلیه پیشنهاد خواهد شد . اما آن را به شما ماه ها یا سال ها طول می کشد تا برای کلیه مناسب صبر کنید.

برای طولانی تر کردن عمر خود را تا زمانی که ممکن است، باید به درمان که می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود شما به دنبال . طب چینی توصیه می شود به . این درمان طبیعی است و بیشتر و بیشتر مردم در حال پذیرش طب چینی برای راندمان آن ، ایمنی، اثربخشی و کم هزینه . نه تنها می تواند مواد زائد و سموم توان تخلیه ، سلول اختلال کلیوی را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است.



:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند زندگیمردم در نارسایی کلیه,


چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله بیماری کلیه : چه مدت می تواند یکی در دیالیز زنده ماندن

مرحله 4، مرحله بیماری کلیه : چه مدت می تواند یکی در دیالیز زنده ماندن

مرحله 4، مرحله بیماری کلیوی است که به عنوان آسیب کلیوی شدید را برجسته. میزان فیلتراسیون گلومرولی به 15-29ml/min/1.73m2 کاهش می یابد. بسیاری از بیماران تحت دیالیز تکیه به زنده ماندن . سپس چه مدت در می تواند بر روی دیالیز زنده ماندن در مرحله 4 بیماری کلیوی ؟

چرا دیالیز مورد نیاز است در مرحله 4 بیماری کلیوی ؟

همه بیماران در مرحله 4 بیماری کلیوی به دیالیز نیاز . اگر کلیه ها دیگر برای حفظ زندگی هیچ ، پس از دیالیز به عنوان یک درمان جایگزین مورد نیاز است. محصولات و سموم دفع زباله باید توسط کلیه ها فیلتر شده است. هنگامی که آنها در خون به درجه خاصی با توجه به صدمه به کلیه ها و زندگی در خطر باشد اگر که آنها هم پاک نمی کند از جمع ، دیالیز برای حفظ زندگی مورد نیاز است.

اگر از محصولات انباشته شده در خون باعث شده است بسیاری از علائم مانند تورم سنگین، خارش پوست ، گرفتگی عضلانی، تهوع، استفراغ ، و نارسایی قلبی، دیالیز مورد نیاز است .

چه مدت می تواند بر روی دیالیز زنده ماندن؟

این سخت است برای گفتن چه مدت می تواند به شما برای زنده ماندن دقیقا . این به عوامل بسیاری ، مانند سن ، وضعیت بیماری ، روش دیالیز، حالت ذهن و درمان بستگی دارد.

با توجه به آمار، حدود 10 درصد از مردم می توانند برای 10 سال دیگر در دیالیز و زندگی می کنند، سال 33 ٪ 5 بیشتر، سال 64 ٪ 2 سال 80٪ 1 بیشتر. اما در شرایط جدی ، شما تا پایان زندگی خود را در عرض 1 تا 4 هفته یک بار شما را دیالیز متوقف شود.

چگونه به طولانی تر طول عمر طولانی تر ؟

اگر چه دیالیز در شرایط اضطراری مورد نیاز است ، آن است که از روش مناسب برای درمان بیماری های کلیوی برای آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد نیست. روش ریشه به طولانی شدن طول عمر است نه تنها به خارج کردن مواد زائد، بلکه برای بهبود عملکرد کلیه است. درمان فشرده سازی داغ است به شما توصیه می شود.





تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.