چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396
ن : lafee

که درمان پایان مرحله کلیه بیماران مبتلا به بیماری بهترین است

پایان مرحله بیماری کلیوی شده است به عنوان بدترین عملکرد کلیه، که باعث می شود بیماران یک سری از ناراحتی و علائم را تجربه می باشد. بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران مشتاق به دانستن است که درمان برای بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی بهترین است.

دیالیز برای پایان مرحله بیماری کلیوی

دیالیز یک کلیه مصنوعی، کمک می کند که بیماران روشن دور مواد زائد و سموم از بدن های مختلف، به منظور کاستن از برخی علائم مسمومیت و عوارض است. اگر چه دیالیز می تواند کمک به بیماران بطور منظم احساس برخی علائم، آن است که راه اساسی برای روشن شدن دور از سموم مختلف و ضایعات محصولات است. چه تر است، بیماران نیز از عوارض جانبی مختلفی، کم خونی و گرفتگی عضلانی رنج می برند آنهایی که شایع ترین هستند. از آنجا که دیالیز فقط برخی از بخش های عملکرد کلیه طول می کشد، می تواند کلیه بیمار تعمیر نیست، به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیه و بافت می شود آسیب دیده تا شما را در دیالیز هستند.

پیوند کلیه برای مرحله پایانی بیماری کلیوی

پیوند کلیه یک روش که در آن کلیه بیمار خواهد شد را به کلیه خود را قرار داده به جای یکی از بیمار است. علاوه بر این، کلیه جدید می توانید آنچه که کلیه سلامت می کند، و پس از آن، چند نفر می تواند یک زندگی سلامت با کلیه جدید زندگی می کنند. نیازی به گفتن نیست هزینه درمان بالا، شما نیاز به میزان مصرف داروها مقدار زیادی برای مقابله با مشکل رد بعد از پیوند کلیه است.

طب چینی برای پایان مرحله بیماری کلیوی

طب چینی به روش سنتی برای مقابله با بیماری های مختلف در چین است. علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی توسعه یافته اند برای کمک به بیماران درمان بیماری کلیه، از جمله سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان.

اول از همه، هستند، لبه فوق العاده و سموم ایجاد را به خون خود را علاوه بر وجود دارد، رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث می آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بهره وری از درمان های دیگر نیز تحت تاثیر قرار. در نتیجه، سموم مختلف باید به دور از بدن پاک به طور کامل تا که به ارائه یک محیط داخلی سلامت. سموم-حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که به بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون. مهمتر از همه، این درمان ها ترکیب برای کمک به تعمیر بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

درمان برای مرحله پایانی بیماری کلیوی شده اند ذکر شده، اگر شما علاقه مند در این درمان های طبیعی هستند، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



:: برچسب‌ها: که درمان پایان مرحله کلیه بیماران مبتلا به بیماری بهترین است,


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396
ن : lafee

هر طب جایگزین موجود برای پایان مرحله کلیه بیماران مبتلا به بیماری است

این است که معمولا این باور بودند که دیالیز و پیوند کلیه از دو روش متداول برای مقابله با نارسایی کلیه است. با این حال، آنها اغلب بیماران از یک سری از ناراحتی رنج می برند. به تازگی، بیماران مشتاق به دانستن است هر طب جایگزین برای بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی در دسترس نیست.

امروزه، دیالیز و پیوند کلیه دیگر درمان های منحصر به فرد برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. آنها را به عنوان بیماران یک سری از عوارض جانبی را تجربه، بیماران بدانم نظر را پیدا طب جایگزین برای درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی.

در چین، Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، یک بیمارستان بزرگ حرفه ای در چین، برای بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. درمان های طبیعی پوشش سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان.

سموم-حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن، کمک می کند که برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. دفع سموم مختلف را نه تنها فراهم بیماران سلامت و محیط داخلی تمیز به کلیه بیمار تعمیر، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به بهبود عملکرد کلیه. این یک نرم افزار خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان، که اولویت این درمان وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی طبیعی، بی خطر هستند و هیچ عوارض جانبی به بیماران. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل.

این درمان ها به تنهایی به تصویب رسید، آنها ترکیب می شوند برای کمک به تعمیر بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد خود. اگر شما علاقه مند در این درمان ها، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



:: برچسب‌ها: هر طب جایگزین موجود برای پایان مرحله کلیه بیماران مبتلا به بیماری است,


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396
ن : lafee

که درمان آیا شما برای پایان مرحله بیماری کلیوی توصیه

هنگامی که بیماران از پایان مرحله بیماری کلیوی رنج می برند، آنها ممکن است از دست دادن امید به حرکت بر روی آن را به عنوان آخرین مرحله بیماری کلیوی است. علاوه بر این، بیماران ممکن است عوارض مختلف و نشانه ها، که نمی تواند به طور موثر با استفاده از روش غربی خاطرات خود را زنده را تجربه کنند. بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران مشتاق به دانستن است که برای درمانهای شما را برای مرحله پایانی بیماری کلیوی توصیه می شود. لطفا واتساپ / وایبر + 008615233618520 اضافه کنید.

در حال حاضر، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang نقش پیشرو در درمان بیماری های کلیوی طول می کشد. یکی از بیمارستان بزرگ حرفه ای در چین، آن را فراهم بیماران یک سری از داروهای طبیعی برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از درد و رنج خلاص شوید.

اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات، که نه تنها می توانید از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر. دفع مواد زائد و سموم مختلف یک نقش مهم در داشتن سلامت و محیط داخلی تمیز ایفا می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به بهبود عملکرد کلیه. این یک نرم افزار خارجی، که می تواند اثر بهتر از شکل دیگری از طب چینی دستیابی است. علاوه بر این، گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد و گیاهان را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. اولویت های این درمان با دستگاه اسمزی، تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم، تا که به ارائه یک محیط داخلی سلامت به کمک به کلیه بیمار ترمیم کنید.

دارو حمام است به ترویج گردش خون از کل بدن است. درمان طب سوزنی برای استفاده با یک سوزن قرار دادن به بدن خود را از طریق طحالی، در نتیجه از بین بردن استاز، ترویج عروق خونی، گسترش عروق خونی.

دیگر درمان های طبیعی مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از بخار درمانی، پا حمام، مخلوط Maikang، DU-فتیلهگذاری. این درمان می شود بیش از یک ماه، که در آن وضعیت بیماری خود را می شود جامع بهبود یافته و پس از آن امید به زندگی خود را می توان طولانی مدت و همچنین اجرا شده است.

آیا شما علاقه مند در این درمان های طبیعی برای درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



:: برچسب‌ها: که درمان آیا شما برای پایان مرحله بیماری کلیوی توصیه,


شنبه 16 ارديبهشت 1396
ن : lafee

دوست چینی Osmotherapy به نفع کلیه درباره به تعطیل شود

امروزه، Osmotherapy به چینی محبوبیت زیادی در جهان به دست آمده است، به طوری که بیشتر و بیشتر تمایل به اختراع ثبت شده را انتخاب کنید Osmotherapy به چینی برای مقابله با آن است. در حالی که، بیمار تعجب که Osmotherapy به چینی به کلیه مفید است در مورد به تعطیل. لطفا شرایط و شماره تلفن در حال حاضر خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com به طور مستقیم.

کلیه مورد به تعطیل اشاره به که بیشتر از عملکرد کلیه از مجروح شده است، با عملکرد کلیه کاهش، مقدار زیادی از ضایعات محصولات و مواد سمی در خارج از بدن حذف، به عنوان یک نتیجه، آنها را در خون شما ساخت تا است، که منجر به سطح کراتینین بالا و همچنین دیگر علائم مسمومیت و عوارض. در اغلب موارد، آن است که بیماری کلیوی که زندگی تهدید بیماران، آن نشانه ها و عوارض آن نیست. زمانی که کلیه ها تقلا به تعطیل، بسیاری از علائم مسمومیت و عوارض ظاهر می شود. این نشانه ها و عوارض نه تنها کیفیت زندگی بیماران مبتلا به تهدید، بلکه بیماران امید به زندگی را تحت تاثیر قرار.

چینی Osmotherapy نیز نامیده می شود میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این درمان یک نوع از برنامه های خارجی است و بسیاری از گیاهان چینی حاوی در این درمان وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. این درمان کمک می کند تا مواد فعال در داروهای گیاهی نفوذ در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، به طوری که برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه است. و پس از آن، علائم سردرد، خارش پوست و کاهش اشتها به طور طبیعی خاطرات خود را زنده. با استفاده از این درمان، شما اغلب در معرض خطر به یک زندگی با کیفیت بالا اجرا شود.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چینی Osmotherapy؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی چینی Osmotherapy درمان بیماری های کلیوی؟ ترک وضعیت بیماری خود و شماره تلفن زیر کلیک کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



:: برچسب‌ها: دوست چینی Osmotherapy به نفع کلیه درباره به تعطیل شود,


شنبه 16 ارديبهشت 1396
ن : lafee

درمان پایان مرحله بیماری کلیوی گذشته از دیالیز

پایان مرحله بیماری کلیوی شده است به عنوان بدترین وضعیت کلیه، که نیاز به دیالیز و پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود توصیف کرد. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران کاهش کیفیت زندگی خود را. بنابراین، آنها بدانم که چه درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی جدا از دیالیز است؟

دیالیز یک راه معمول برای پاک کردن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن در برخی از نقطه، با این حال، دیالیز باعث می شود بیماران یک سری از عوارض جانبی را تجربه. به این دلیل، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم که هر چیزی که ما می تواند به درمان بیماری های کلیوی جدا از دیالیز انجام وجود دارد. به همین دلیل بیماران نیاز به دیالیز است که کلیه می تواند تابع خود را انجام نه به عنوان آن باید انجام دهید. بنابراین، شما نیاز به دریافت درمان به بهبود عملکرد کلیه در اسرع وقت.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری های کلیوی به همان اندازه که ممکن است.

اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل. از آنجا که رسوب سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر، بنابراین، پاکسازی دور سموم مختلف و ضایعات نقش مهمی را در بازسازی سلول های بیمار و بافت ایفا می کند.

و سپس، درمان های طبیعی می تواند عملکرد آن رسیدن به آن گونه که باید در بهداشت و محیط زیست تمیز انجام دهید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری خود را، از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ در داخل ضایعات کلیوی. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه را می توان در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. علاوه بر، درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

آیا شما می خواهید برای پیدا کردن درمان جدا از دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd




شنبه 16 ارديبهشت 1396
ن : lafee

نارسایی کلیه در پایان مرحله، در چه نقطه ما باید پیوند در نظر بگیرید

پیوند کلیه ممکن است در نظر گرفته زمانی که شما در مرحله نهایی نارسایی کلیه هستند از کلیه خود را به درستی نمی تواند کار کند. با این حال، کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang نشان می دهد که پیوند کلیه است پیشنهاد نیست تا زمانی که شما خروجی ادرار است. در حالی که، در چه نقطه، ما باید پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به مرحله پایانی بیماری کلیوی نشان می دهد.

صادقانه بگویم، ما نمی توانیم به شما پاسخ دقیقا بدهد، چرا که بیماران مختلف داشته وضعیت بیماری متفاوت است. آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است برای کمک به شما کم کردن سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از پیوند کلیه به همان اندازه که ممکن است.

یکی از بیمارستان بزرگ حرفه ای در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیمار یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. این درمان یک شانس برای بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند بیمار می دهد.

شما نیاز به آن را روشن است که شما دچار نارسایی کلیه است چرا که تعدادی از سموم و مواد زائد ساخت تا به خون شما وجود دارد، علاوه بر این، تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت.، اما نیز تاثیر می گذارد بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، پاکسازی دور سموم مختلف و ضایعات نقش یک راه مهم برای تعمیر کلیه بیمار. به منظور دستیابی به این هدف، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن است.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است مورد استفاده برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون. پا حمام است به غرق پای خود را به آب دارو برای حدود 40-50 دقیقه. علاوه بر این، دایره درمانی، بخار درمانی، طب سوزنی درمان، داغ فشرده درمان، بخار درمانی نیز اعمال برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی.

استفاده از این درمان می تواند به بیمار کمک کند یک زندگی با کیفیت معمولی و بالا بدون دیالیز و پیوند کلیه. اگر شما مشتاق به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پایان می مرحله بیماری کلیوی توان بدون پیوند کلیه درمان، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd




سه شنبه 12 ارديبهشت 1396
ن : lafee

در دسترس بودن سموم-حذف درمان ESRD

پایان مرحله بیماری کلیوی شده است به عنوان بدترین عملکرد کلیه، که بدان معنی است که کلیه اندازه کافی نمی تواند حذف مواد زائد از بدن محصولات است. آن رخ می دهد که تعدادی از بیماری ها و یا اختلالات وراثتی کلیه، که منجر به آسیب غیر قابل برگشت زخمی شدند. بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم که چه در دسترس بودن سموم-حذف درمان ESRD است. لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

هنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک، سایر بیماری های کلیه به مرحله پایانی بیماری کلیوی، دیالیز و پیوند کلیه شوند کاملا لازم برای بیماران برای زندگی است. حال، دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای دفع ضایعات محصولات و مواد سمی از بدن است، آن است که یک درمان برای تعمیر کلیه شما و بهبود عملکرد کلیه است. بسیاری از مردم ممکن است فکر پیوند کلیه درمان برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است، این اشتباه است، این است که همیشه یک فرصت است که پیوند کلیه بافت های بدن خود را رد می کنند، در آن زمان، چه نوع از انتخاب شما وجود دارد؟ به دنبال برای کلیه دیگر و یا به دیالیز دوباره؟ بدون دخالت درمان مناسب به حذف مواد زائد و مایعات از خون، پایان مرحله بیماری کلیوی رخ می دهد.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. درمان طبیعی شامل سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان.

سموم-حذف درمان یک نوع درمان به کار سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها فراهم می کند یک محیط داخلی سلامت به کلیه بیمار تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به بهبود عملکرد کلیه از طریق یک راه از گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است. این یک برنامه خارجی، که ترویج گردش خون جامع است. با استفاده از این درمان، عملکرد کلیه خود را می شود به طور طبیعی و به تدریج بهبود.

با استفاده از این درمان، عملکرد کلیه خود را می شود به طور طبیعی و به تدریج بهبود و سپس شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد معامله درمان چگونه طبیعی با پایان مرحله بیماری کلیوی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd




سه شنبه 12 ارديبهشت 1396
ن : lafee

است طب چینی خوب برای بیماران مبتلا پایان مرحله بیماری کلیوی

طب چینی دستاوردهای محبوبیت زیادی در جهان، بیشتر و بیشتر بیماران تمایل به آن اعمال می شود در محدوده گسترده ای از درمان بیماری های کلیوی. در حالی که، چینی خوب دارو برای بیماران مبتلا به مرحله پایانی بیماری کلیوی است؟ لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

پایان مرحله بیماری کلیوی اشاره به مرحله نهایی بیماری کلیوی است که بدترین وضعیت بیماری. در حال حاضر، دیالیز و پیوند کلیه گزینه های مشترک برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی هستند. در کوتاه مدت، از طریق دیالیز و پیوند کلیه می تواند مزایای بیمار زیادی، آن را باعث می شود بیماران علائم مسمومیت های مختلف و عوارض را تجربه کنند. دیالیز باعث می شود بیماران عوارض جانبی مختلفی مانند خستگی، سردرد، کم خونی، بی اشتهایی و خارش پوست را تجربه کنند. بسیاری از بیماران ممکن است در نظر بگیرید که پیوند کلیه درمانی برای بیماری خود است، اما همیشه یک شانس است که پیوند کلیه بافت های بدن و سلول های خود را رد می کند، در آن زمان، آن دشوار خواهد بود برای بیماران را به یک انتخاب، به دیالیز وجود دارد؟ به دنبال برای کلیه دیگر؟

است بیماران سودمند طب چینی با پایان مرحله بیماری کلیوی؟

طب چینی است برای سال ها توسعه داده است و آن را می سازد پیشرفت بسیار بر اساس طب چینی. پیشرفت شامل سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا.

سموم-حذف درمان است به دفع ضایعات محصولات و مواد سمی از بدن به طور کامل، که مانع از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر. دیگر درمان های طبیعی به طور عمده برای بهبود عملکرد کلیه از طریق یکی از راه های گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون، ارائه خون و اکسیژن کافی در داخل کلیه، تعمیر عملکرد کلیه بیمار.

از بالا ذکر شد، طب چینی می تواند بیماران مبتلا به مرحله پایانی بیماری کلیوی بهره مند شوند، اگر شما هنوز هم شک در مورد آن، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



:: برچسب‌ها: است طب چینی خوب برای بیماران مبتلا پایان مرحله بیماری کلیوی,


سه شنبه 12 ارديبهشت 1396
ن : lafee

ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی) آخرین 5 سال با کراتینین 8.2، چکار باید کرد

 

از نظر بالینی، مرحله پایانی بیماری کلیوی شده است به عنوان شرط بدترین کلیه توصیف و آنها نیاز به تلاش خود را برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری را تا حد امکان برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. در حالی که، برای بیماران مبتلا به ESRD و کراتینین 8.2، چه باید آنها را با آن انجام دهید؟

از آنجا که مرحله پایانی بیماری کلیوی آخرین مرحله از بیماری کلیوی است، هستند بسیاری از سموم و مواد زائد ساخت تا به خون شما وجود دارد، و در نتیجه سطح کراتینین بالا. چه چیزی بیشتر، رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر، بنابراین، دفع مواد زائد گوناگون محصولات و سموم نقش مهمی را در بازسازی کلیه بیمار و بازیابی عملکرد کلیه ایفا می کند. بنابراین، پاکسازی دور مواد زائد و سموم می شود باید توجه خیلی بیشتر با بیماران و پزشکان متصل شده است. سموم-حذف درمان است توسعه یافته برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. مواد زائد و سموم مختلف که از بدن دفع می شود، یک محیط داخلی بهداشت ارائه شده است برای کمک به کلیه بیمار تعمیر.

در یک محیط بهداشتی و تمیز، درمان های طبیعی می تواند اثرات آن به عنوان آنها باید انجام دهید، پوشش می دهد که طب میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی دست یابد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است مورد استفاده برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم، به عنوان یک نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. و پس از آن، شما می توانید یک زندگی بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.

آیا شما از مرحله پایانی بیماری کلیوی و کراتینین 8.2 رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی کمک به بیماران نارسایی کلیه از درد و رنج خلاص شوید؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال، دکتر کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



:: برچسب‌ها: ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی) آخرین 5 سال با کراتینین 8, 2، چکار باید کرد,


شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

چه روش های درمانی جایگزین به دیالیز درمان

از نظر بالینی، دیالیز رویکرد بیشتر مورد استفاده برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. بیماران ملزم به تجربه عوارض مختلف نامطلوب مانند کم خونی و عضلات گرفتگی عضلات. چه بدتر، کیفیت زندگی خود را به شدت تحت تاثیر قرار. بنابراین، بیماران اغلب تعجب که چه درمان های جایگزین به درمان دیالیز هستند؟

اول از همه، شما باید به آن روشن است که چرا شما نیاز به انجام دیالیز. این فقط به خاطر اینکه که شما را از کاهش عملکرد کلیه است که به طور عمده توسط رسوب ضایعات محصولات و مواد سمی ناشی از رنج می برد. معمولا، بدن ما به مواد غذایی ما هر روز خوردن، که ایجاد ضایعات محصولات و مقدار مشخصی از مواد مفید را هضم کنند. علاوه بر این، کلیه های ما مسئول برای از بین بردن ضایعات محصولات و ماده سمی از بدن می باشد. در طی فرایند فرآیند فیلتر، اندازه کوچک از مواد، مانند آب و کراتینین را به بیرون از بدن و اندازه و سپس بزرگ از مواد، مانند پروتئین ها و سلول های قرمز خون بیش از حد بزرگ از کلیه ها عبور می کنند فیلتر شده و پس از آن آنها خواهد بود باز جذب به بدن است. هنگامی که عوامل مختلف، از جمله دراز مدت فشار خون بالا و یا دیابت و یا اختلال کلیوی ایمنی بدن و اختلال کلیوی ژنتیکی را تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه، بیشتر و بیشتر سلول های کلیه و بافت می شود به تدریج آسیب دیده است. بنابراین، کلیه بیمار کمتر قادر به دستیابی به عملکرد آن است. زمانی که کلیه ها نمی توانند به درستی کار جایگزینی کلیه می شود توصیه می شود. و دیالیز روش بیشتر برای از بین بردن ضایعات محصولات است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، برخی از مجموعه ای از درمان توسعه یافته اند برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خلاص شدن از شر از رنج ها و یک زندگی بهتر. درمان شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام و تصفیه خون. این درمان ها بر اساس خود وضعیت بیماری خاص خود را اعمال می شود. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا آخرین گزارش خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت. توسط تحت این درمان، شما دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چه روش های درمانی جایگزین به دیالیز درمان,


شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

سلول های بنیادی درمان کمک به بیماران اجتناب از دیالیز

اگر چه دیالیز بیماران کمک می کند بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت، در عین حال، اغلب باعث می شود شما عوارض جانبی مختلف است. چه بدتر، دیالیز است یک روش اساسی برای کمک به یک زندگی بهتر زندگی شما نیست. به تازگی، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم می توانید سلول های بنیادی بیماران کمک درمان جلوگیری از دیالیز.

بیماری کلیه یک نوع بیماری کلیوی پیشرونده، که به تدریج پیشرفت به پایان مرحله بیماری کلیوی بدون درمان مناسب، در مرحله پایانی بیماری کلیوی ناشی است. زمانی که کلیه ها قادر به ادامه به دستیابی به عملکرد آن هستند، نشانه ها و عوارض مختلف ملزم به نظر می رسد که امید به زندگی خود را به شدت تاثیر می گذارد. با این حال، می تواند سلول های درمانی ساقه واقعا کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز؟

سلول های بنیادی این نوع درمان است که پتانسیل برای تبدیل شدن به هر نوع سلول ها در بدن است. یکی از ویژگی های اصلی از سلول های بنیادی توانایی خود را برای خود تجدید یا ضرب در حالی که حفظ پتانسیل تولید انواع دیگر سلول است. سلول های بنیادی می تواند سلول های در کلیه تبدیل و کمک به کلیه را به انجام برسانند آن انجام عملکرد آن. انواع مختلفی از سلول های بنیادی وجود دارد، در میان آنها، سلول های مزانشیمی پذیری قوی، آنها می توانند به بسیاری از انواع مختلف سلول های بافت transdifferntiate. در این روش درمانی ترمیم بزرگ خود را از بافت آسیب های کلیوی نشان داده است، چشم انداز خوبی برای نرم افزار خود را نشان داده اند. سلول های مزانشیمی به سلولهای کلیوی transdifferentiate و نقش مهمی در ترمیم و بازسازی خود نفرون بازی کند. اگر شما هنوز هم می توانید شک در مورد سلول های بنیادی درمان جلوگیری از دیالیز، لطفا پیام خود را در زیر ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

قبل از استفاده از درمان سلول های بنیادی، یک محیط داخلی بهداشت باید در ابتدا ارائه شده است. همانطور که برای این مشکل، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با هدف از بین بردن ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی در داخل کلیه است. این یک درمان با هدف از بین بردن محصولات مختلف از طریق یک راه از گسترش عروق خونی و همچنین فعال کردن گردش خون است. همانطور که برای درمان بیماری های کلیوی، ترکیبی از درمان سلول های بنیادی درمان طبیعی و می توانید بهترین اثر را.

آیا شما هنوز هم می توانید شک در مورد ساقه بیماران سلولهای درمان بیماری های کلیوی کمک جلوگیری از دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت بیماری در حال حاضر خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: سلول های بنیادی درمان کمک به بیماران اجتناب از دیالیز,


شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

درمان جایگزین برای دیالیز چیست

اگر چه دیالیز اثرات طول می کشد برای کمک به بیماران برخی از علائم مسمومیت زنده کرده ام. بنابراین، بسیاری از بیماران بدانم که چگونه می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی درمان بیماری کلیه خود را بدون انجام دیالیز. در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح داده خواهد شد و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 8615233618520. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیوی حرفه ای در چین، دریافت تعداد زیادی از بیماران به بیماری کلیوی در سراسر جهان. علاوه بر این، یک سری از گزینه های درمانی برای درمان نارسایی کلیه توسط تعداد زیادی از کارشناسان کلیوی که دارای تجربه کار فراوان در درمان بیماری کلیه توسعه یافته اند.

تصفیه خون

این تکنیک های پیشرفته ترین تصفیه خون برای کمک به بیماران از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن است. این درمان بهتر از دیالیز، که به ارمغان می آورد بیماران اثرات بسیار کمتر نامساعد است. این درمان شامل پرفیوژن خون، تصفیه خون، تعویض پلاسما و جذب ایمنی. با کمک این درمان، ضایعات مختلف محصولات و مواد سمی را می توان از بدن حذف تدریج، هر اندازه بزرگ از مواد سمی و یا دخالت اندازه مواد سمی است.

علاوه بر این، میکرو چینی پزشکی Osmotheray همچنین برای بیمارانی بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود ارائه شده است. این یک درمان با هدف از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات به تدریج و به طور طبیعی است. این یک روش درمانی استفاده خارج است. تعداد زیادی از کارشناسان کلیه در بیمارستان ما که برای سالهای زیادی کار به توسعه این درمان بر اساس طب سنتی چینی است.

در این درمان، تعداد زیادی از داروهای گیاهی در این درمان وجود دارد و سپس آنها را پودر که به دو کیسه دارو جمع آوری تصفیه شده است. و سپس، شما فقط نیاز به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو برای حدود 30-40 دقیقه. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند.

با گشاد خون و افزایش گردش خون، سلول های بیمار و بافت را می توان با فراهم کردن یک محیط داخلی سلامت تعمیر.

آیا شما کسی است که در حال تلاش برای دور نگه داشتن از دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 8615233618520. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: درمان جایگزین برای دیالیز چیست,


شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

بهترین گزینه برای درمان بیماران مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال

اگر چه دیالیز بیماران کمک می کند بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت و بیماران مفید زیادی است، به این معنا نیست که شما می توانید بقیه عمر خود را با دیالیز زندگی می کنند. همراه با دیالیز، شما ملزم به عوارض جانبی مختلف و کیفیت زندگی و طول عمر به شدت تحت تاثیر قرار. بنابراین، بسیاری از بیماران بدانم که آنچه را که بهترین گزینه برای درمان بیماران مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال می باشد.

اول از همه، آیا می دانید که چرا شما نیاز به دیالیز؟

اگر شما هم بدانم این، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 8615233618520 مستقیم، دکتر کلیه شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد. اساسی ترین دلیل این که شما نیاز به دیالیز است، زیرا که شما در حال تجربه کاهش عملکرد کلیه است. به طور معمول، بدن ما برای هضم غذاهایی که می روزمره خوردن، که ایجاد مواد مفید و ضایعات محصولات در خون است. علاوه بر این، میلیون ها نفر از مویرگ ها و حفره های کوچک در کلیه ها وجود دارد و آنها عمل می کنند به عنوان فیلتر برای فیلتر کردن خون. در نتیجه، مواد کوچک، مانند کراتینین، آب می تواند خارج از بدن حذف شده است. و پس از آن، اندازه بزرگ از مواد، مانند سلول های قرمز خون و پروتئین می شود در خون دوباره مکیدن و جذب. با این حال، زمانی که چیزی اشتباه است با وضعیت بیماری فعلی شما وجود دارد، مقدار زیادی از ضایعات محصولات می شود در بدن سپرده و سپس مواد سمی در خون ساخت، که منجر به سطح کراتینین بالا. همانطور که برای این مشکل، دیالیز مورد نیاز خواهد بود برای کمک به شما در بقیه عمر خود را حفظ کند. چرا که از جلوه های مختلف، بیماران مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال، آنها تعجب است که می تواند آنها جلوگیری از دیالیز؟

آیا ما می توانیم انجام برای کمک به بیماران کمتر یا متوقف دیالیز وجود دارد؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، درمان طبیعی برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه اساسا ارائه شده است. این درمان به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نام برد. این یک درمان با هدف از بین بردن تعداد زیادی از ضایعات محصولات است. این درمان در حال کار برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون. علاوه بر این که، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان. از همه مهمتر، سلول های بنیادی درمانی نیز برای بیماران به جای سلول های کلیه بیمار و بافت ارائه شده است. با ترکیبی از داروهای گیاهی و ماشین اسمزی، شما دیالیز کمتر یا متوقف دیالیز به تدریج. بنابراین اگر شما یک بیمار مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال می باشد، لطفا نمی دهد تا زندگی خود را و هنوز هم یک شانس برای شما به دور از آن است وجود دارد.

آیا شما کسی است که در دیالیز برای چند سال است؟ آیا شما در تلاش برای جلوگیری از دیالیز؟ لطفا وضعیت بیماری فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: بهترین گزینه برای درمان بیماران مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال,


شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

می تواند یک بیمار با 20٪ عملکرد کلیه اجتناب از دیالیز

اگر یک فرد با عملکرد کلیه 20٪، به این معنی که شما در حال حاضر در مرحله 5 نارسایی کلیه است که آخرین مرحله از مراحل بیماری کلیوی. برای بیمارانی که در مرحله هستند، آنها اغلب مورد نیاز به انجام دیالیز برای حفظ بقیه عمر خود را. با این حال، چند نفر هنوز هم می خواهید به دور از دیالیز است. چگونه این اتفاق می افتد و درمان های جایگزین به دیالیز چه هستند؟

به همین دلیل شما نیاز به دیالیز به دلیل کاهش عملکرد کلیه است، در نتیجه، راه اساسی ترین که شما می توانید دیالیز جلوگیری از این است که به بهبود عملکرد کلیه. فقط از این راه می تواند به بیماران با عملکرد کلیه 20٪ دیالیز اجتناب کنند. اگر شما هم تجربه 20٪ عملکرد کلیه و کاهش عملکرد کلیه، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را در اسرع وقت تجزیه و تحلیل و پس از آن دکتر کلیوی شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

در اینجا، تعداد زیادی از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang را پیشرفت بسیار بر اساس طب سنتی چینی است. علاوه بر این، آنها را به جلو یک درمان طبیعی است که به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این یک روش درمانی استفاده خارج است. در این درمان، هستند تعداد زیادی از داروهای گیاهی تجویز شده برای بیماران با توجه به وضع موجود خود را وجود دارد. بنابراین این درمان می تواند اثرات دقیق ترین برای درمان بیماری کلیه خود دست یابد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر با دستگاه خاص تصفیه شده است. آنچه باید انجام دهید این است بیماران به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو برای حدود 30-40 دقیقه. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در عین حال، خون و اکسیژن کافی نیز می توان به ضایعات کلیه تحویل داده است. در نتیجه، یک محیط داخلی سلامت می تواند ارائه شود به ترمیم سلول های بیمار و بافت به تدریج. با بهبود بافت کلیه و سلول ها، شما می دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز در نهایت. اگر شما یک بیمار با عملکرد کلیه 20٪، شما بهتر است در اسرع وقت درمان.

آیا شما قصد جلوگیری از دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا از ارسال واتساپ وضع موجود خود را / وایبر / ویچت + 8615233618520. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: می تواند یک بیمار با 20٪ عملکرد کلیه اجتناب از دیالیز,


شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

چگونگی کاهش پروتئینوری مبتلا به نفروپاتی دیابتی

بروز نفروپاتی دیابتی رو به افزایش در چین است. نفروپاتی دیابتی تبدیل شده است دلیل دوم از مرحله پایانی بیماری کلیوی در چین، تنها به همه نوع از بیماری گلومرولونفریت تحتانی. در اروپا و ایالات متحده، آن را اولین دلیل به علت نارسایی کلیه است. بسیاری از مردم از این بیماری های کلیوی رنج می برند. اولین نشانه از نفروپاتی دیابتی پروتئینوری است. بنابراین، بیشتر و بیشتر مردم می خواهند برای کاهش پروتئینوری نفروپاتی دیابتی با.

پروتئینوری مبتلا به نفروپاتی دیابتی چیست؟

اولین نشانه از نفروپاتی دیابتی پروتئینوری است. یکی با پروتئینوری معنی سلول های ذاتی کلیه خود آسیب دیده است. مانع غشای فیلتراسیون است برای جلوگیری از پروتئین از بیرون رفتن. با این حال، یک بار مانع غشای فیلتراسیون می شکند وجود خواهد داشت مقدار زیادی پروتئین نشت به ادرار است.

بیماران معمولا هم تورم را تجربه خواهید کرد. با پروتئینوری مداوم، غلظت ازت اوره خون و کراتینین اوره افزایش خواهد یافت، به طوری که عملکرد کلیه تدریج کاهش می یابد، بیماران را به ESRD در تعدادی از سال توسعه. بیمارانی که در ESRD هستند سخت تر از بیماری دیگری کلیه به درمان می کند. بنابراین، پیشگیری و کنترل به موقع بسیار مهم است برای به تاخیر انداختن پیشرفت نفروپاتی دیابتی.

بهترین درمان برای کاهش پروتئینوری نفروپاتی دیابتی با چیست؟

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang رفتار توافق nephroathy دیابتی به دلیل پروتئینوری. درمان مهم است که به ترمیم سلول های آسیب. راه مفید برای ترمیم سلول های آسیب از جمله: گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و غیره.

بیمارستان ما تصویب میکرو چینی پزشکی Osmotherapy نفروپاتی دیابتی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک تکنولوژی جدید برای درمان بیماری کلیه است. این نرم افزار خارجی با دو چینی کیسه داروهای گیاهی است. همه از گیاهان از طبیعت می آیند به طوری که بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشید. چگونه در انتخاب و استفاده از داروهای گیاهی چینی بستگی به شرایط بیماری بیماران. بیماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به قبول درمان 40-50 دقیقه. دکتر به دو کیسه های پر از چین پودر داروهای گیاهی در منطقه shenshu قرار داده است. با کمک دستگاه اسمزی، ماده فعال از داروهای خواهد شد بدن، موثر و مستقیم است که برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای کاهش پروتئین جذب می شود.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چگونگی کاهش پروتئینوری نفروپاتی دیابتی با، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5373.html



:: برچسب‌ها: چگونگی کاهش پروتئینوری مبتلا به نفروپاتی دیابتی,


جمعه 8 ارديبهشت 1396
ن : lafee

آیا مجبور دیگر گزینه های درمانی نارسایی کلیه به جای دیالیز

آیا شما هنوز هم فکر می کنم که دیالیز تنها انتخاب برای بیماران کاهش سطح کراتینین بالا است. آیا تا به حال برخی از عوارض جانبی همراه با دیالیز با تجربه. چه بدتر، دیالیز است راه اساسی برای کاهش سطح کراتینین بالا است. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن آنها باید گزینه های دیگر گزینه های درمان نارسایی کلیه به جای دیالیز هستند.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان طبیعی به نام میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است برای بیمارانی که تجربه بیماری های کلیوی ارائه شده است. این یک درمان با هدف بهبود عملکرد جامع کلیه است. در این درمان، یک مقدار زیادی از داروهای گیاهی تجویز برای بیماران وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی اغلب به پودر تصفیه شده، تا که به بهبود کارایی آن است. چه تر است، آنچه باید انجام دهید این است بیماران به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو برای حدود 30-40 دقیقه. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. از طریق یک راه از گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون، مشکل ضد التهاب و ضد انعقاد می توان به طور طبیعی و به تدریج حل شده است. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. همراه با ترمیم سلول های بیمار و بافت، سطح کراتینین بالا می تواند به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد.

به علاوه، یکی دیگر از درمان است به شما کمک می دیالیز غیر از دیالیز جلوگیری از وجود دارد. تصفیه خون نیز برای بیماران کاهش سطح کراتینین بالا ارائه شده است. این یک درمان ترکیب با یک سری از تجهیزات پیشرفته، از جمله همودیالیز، خون perfucation، تبادل پلاسما، جذب ایمنی و hemofiltration است. با این تکنیک های پیشرفته، مواد سمی مختلف می شود از بدن حذف به طور کامل.

اگر شما یکی که می خواهید به دنبال گزینه های درمان دیگر غیر از دیالیز هستند، لطفا با ما تماس بگیرید در اسرع وقت. درمان در اینجا کمک بیماران دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز به تدریج. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: آیا مجبور دیگر گزینه های درمانی نارسایی کلیه به جای دیالیز,


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396
ن : lafee

می توانید ما نارسایی کلیه معکوس به جای دیالیز

از آنجا که نارسایی کلیه باعث می شود بیماران از TA بسیاری از ناراحتی های رنج می برند، بسیاری از مردم در حال تلاش برای آن را معکوس و دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. در حالی که، دیالیز یک راه معکوس نارسایی کلیه است. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن نارسایی کلیه می تواند به جای دیالیز معکوس می باشد.

نارسایی کلیه یک بیماری کلیوی پیشرونده است که در آن مقدار زیادی از سموم نگه داشتن ساختمان را به بدن شما است. علاوه بر این، تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، سموم مختلف باید از بدن دفع می شود برای اولین بار و پس از آن یک سری از درمان های طبیعی استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار. سموم-حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

و سپس، با یک متخصص سلامت و محیط زیست پاک، درمان های طبیعی می تواند بهترین جلوه های آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. این درمان کار می کند به بهبود عملکرد کلیه به تدریج. در این روش درمانی، می داروهای گیاهی فوق العاده ای که برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود انتخاب وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر که به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده بسته بندی تصفیه شده است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند. با گذشت زمان، کلیه بیمار می شود به تدریج ترمیم و سپس عملکرد آنها نیز می توان بازیافت، به عنوان یک نتیجه، نارسایی کلیه می تواند معکوس شود گام به گام. علاوه بر این سایر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

این درمان در اینجا ارائه به بیماران این شانس را به بدون انجام دیالیز زندگی می کنند، اگر شما هنوز شک در مورد آن، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: می توانید ما نارسایی کلیه معکوس به جای دیالیز,


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396
ن : lafee

می توانید دیالیز شود بیشتر از طریق درمان های چینی پیشگیری

امروزه، بیشتر و بیشتر مردم متوجه شدند که دیالیز است که بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیست. به جای کم کردن سرعت پیشرفت بیماری، آن را می سازد بسیاری از بیماران ناراحتی را تجربه کنند. بنابراین، آنها تعجب که دیالیز می تواند از طریق درمان های چینی بیشتر جلوگیری شود.

به همین دلیل بیماران نیاز به دیالیز ممکن است در این واقعیت است که کلیه می تواند عملکرد خود را انجام نمی آن گونه که باید انجام نهفته است. مهمتر از همه، طب چینی دارای عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. بنابراین، این درمان به بیماران کمک میکند جلوگیری از دیالیز. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما نیاز به یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه در اسرع وقت، اگر شما می توانید یک درمان پیدا کنید به بهبود عملکرد کلیه، از شما استقبال برای آمدن به چین.

به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه، ملزم ضایعات فوق العاده ای محصولات و مواد سمی ایجاد به بدن آنها وجود دارد. علاوه بر این، تجمع سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، پاکسازی دور سموم سپرده در خون کمک زیادی به تعمیر کلیه بیمار. با این هدف، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

هشداردهنده، یک سری درمان های سیستماتیک و جامع مورد نیاز است برای تعمیر کلیه بیمار. درمان را پوشش می دهد طب میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، بخار درمانی، طب سوزنی درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به بهبود عملکرد کلیه، که دستاوردهای محبوبیت زیادی در جهان است. علاوه بر این، این درمان به خارج استفاده، کمک می کند که به بهترین اثر برای تعمیر کلیه بیمار. علاوه بر این، این درمان با داروهای گیاهی فوق العاده ای که در فرایند دقیق بر اساس وضعیت بیماری بیماران انتخاب شده استفاده می شود. مهمتر از همه، این درمان با تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. در نتیجه، کلیه بیمار می شود به طور طبیعی ترمیم و به تدریج و پس از آن دیالیز جلوگیری شود.

اگر شما دیالیز ندارد، لطفا یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار در اسرع وقت و ارسال وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com پیدا ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: می توانید دیالیز شود بیشتر از طریق درمان های چینی پیشگیری,


دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

چگونه می توانم کراتینین 8.3 کاهش بدون دیالیز

سطح کراتینین بالا نشانه شایع در بیماران نارسایی کلیه است. بیماران با سطح کراتینین بالا همیشه از ناراحتی های مختلف رنج می برد. و دیالیز نیز معمولا برای بیماران به کاهش سطح کراتینین بالا پیشنهاد شده است.

است یکی دیگر از درمان برای کمک به بیماران مبتلا به کراتینین 8.3 بدون انجام دیالیز در چین کاهش وجود دارد. طب چینی در چین دستاوردهای محبوبیت زیادی در جهان برای عملکرد قابل توجه آن در ترمیم سلول های بیمار و بافت در کلیه. علاوه بر این، درمان سیستماتیک بر اساس طب چینی، که متشکل از سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید.

قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر بیمار سلول های کلیه و بافت ها، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید به بیرون از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد محصولات دفع نه تنها باعث می آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر . بنابراین، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات تأثیر زیادی در تعمیر کلیه بیمار. بر اساس این هدف، سموم، حذف درمان اعمال می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده می شود برای بهبود عملکرد کلیه. این نرم افزار خارجی که گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری آن است. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. در عین حال، دیگر درمان های طبیعی نیز به بهبود عملکرد کلیه به تدریج استفاده می شود. درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان به تصویب رسید برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

بنابراین، کلیه بیمار می شود به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. سطح کراتینین بالا می توان به طور طبیعی کاهش می یابد و پس از آن دیالیز نیز می تواند اجتناب شود.

آیا شما از کراتینین 8.3 رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دنبال یک درمان جایگزین برای مقابله با مشکلات بیماری های کلیوی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5360.html



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم کراتینین 8, 3 کاهش بدون دیالیز,


دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

پیشنهاد راهنمای مناسب برای PKD با کراتینین 4.3

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع اختلال کلیوی ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست با مایع پر در کلیه است. بدون کنترل موثر، بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه به نارسایی کلیه به راحتی. به تازگی، یک بیمار تعجب که چه دستور یا دستورات برای PKD با کراتینین 4.3 است.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی ژنتیکی با مقدار زیادی از کیست در کلیه است. اگر کیست نمی تواند به طور موثر کنترل می شود، کیست بیشتر و بیشتر بزرگتر و بزرگتر می شوند، به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار است. به عنوان کلیه می تواند تابع خود را انجام نمی دهد، تعداد زیادی از ضایعات محصولات و مواد سمی نمی تواند خارج از بدن دفع می شود به درستی، در سطح کراتینین بالا می شود. به طور کلی، کراتینین 4.3 است در شکست مرحله 3 کلیه است که در مرحله کلیدی بیماری کلیوی. در نتیجه، آن را بهترین زمان برای بیماران به اقداماتی برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

در چین، درمانی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید برای کمک به بیماران کوچک شدن کیست کلیه به طور طبیعی. این نرم افزار خارجی که مواد مخدر فرهنگ فوق العاده ای را به پودر تصفیه شده است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. از یک طرف، آن را کاهش کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن را باعث دفع کیست مایع با افزایش گردش خون از سطح کیست های کلیه. مهمتر از همه، این درمان استفاده نمی شود به تنهایی، بلکه آن است که همراه با دیگر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمان استفاده می شود. با انجام این کار می تواند اثرات جامع بهبود یافته است. این درمان می شود حدود یک ماه، که در آن وضعیت بیماری خود را بسیار بهبود یافته و پس از آن سطح کراتینین بالا است و اساسا کاهش اجرا شده است.

پیشنهادات مناسب برای بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 4.3 شده اند ذکر شده، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با آن برخورد، لطفا از ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5360.html



:: برچسب‌ها: پیشنهاد راهنمای مناسب برای PKD با کراتینین 4, 3,


دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

آیا دیالیز امن برای یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 3.25

کراتینین 3.25 است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با تجربه و آنها ممکن است از یک سری علائم و ناراحتی رنج می برند. علاوه بر این، دیالیز نیز برای بیماران پیشنهاد برای کاهش سطح کراتینین بالا. در حالی که، دیالیز امن برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 3.25 است؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز فقط طول می کشد بخشی از برخی از توابع به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به منظور کاستن از برخی از ناراحتی های و نشانه ها، می تواند عملکرد به تولید برخی از هورمون ها و حفظ تعادل الکترولیت جایگزین نیست. هنگامی که شما انجام دیالیز به دفع سموم و مواد زائد مختلف محصولات، بسیاری از ناراحتی های به نظر می رسد، که بر کیفیت زندگی شما را بسیار. بدتر از آن، دیالیز است که فقط یک جایگزینی کلیه برای دفع ضایعات محصولات نیست، بلکه آن است که یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. از بالا ذکر شد، دیالیز است یک درمان مناسب برای بیماران دیالیزی است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد خود.

اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، دفع ضایعات این محصولات برای اولین بار یک نقش مهمی را در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند.

و پس از آن، سایر درمان های طبیعی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی و طب سوزنی درمان استفاده می شود برای ترمیم آسیب در کلیه و بهبود عملکرد خود.

این درمان می تواند تابعی از گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، خون کافی ارائه، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه، التهاب و انجامشده انعقادی در خون، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی دست یابد.

استفاده از این روش های درمانی به بیمار فرصتی برای یک زندگی بدون دیالیز، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان های طبیعی، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: آیا دیالیز امن برای یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 3, 25,


دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

چگونه می توانم دسترسی به درمان طبیعی برای جلوگیری از دیالیز

دیالیز عملیاتی است که دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن است. در عین حال، آن را نیز باعث می شود بیماران یک سری از عوارض جانبی را تجربه. بدتر از آن، دیالیز است که یک روش برای کمک به ثبت اختراعات یک زندگی سلامتی نیست. بنابراین، آنها مشتاق به دانستن چگونه می توانند دسترسی به درمان های طبیعی برای جلوگیری از دیالیز است.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی بدون انجام دیالیز. درمان های طبیعی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمان است. این درمان های طبیعی تنها در چین اعمال می شود. با گیاهان سنتی چینی و تجهیزات پیشرفته، این درمان می تواند یک تابع قابل توجه در تعمیر کلیه بیمار تا حد امکان دست یابد.

قبل از اتخاذ این درمان برای تعمیر کلیه بیمار، سموم و مواد زائد مختلف سپرده در خون باید از بدن دفع می شود به درستی. از آنجا که تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر، دفع سموم و مواد زائد مختلف محصولات از بدن نقش مهمی در تعمیر کلیه بیمار ایفا می کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است. در این روش درمانی است که در بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون است. علاوه بر این، دارو حمام به ترویج گردش خون از تمام بدن اعمال می شود. علاوه بر این سایر درمان های طبیعی از جمله پای حمام، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان نیز استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار.

استفاده از این درمان بیماران کمک می کند به کاهش بار دیالیز و یا حتی متوقف دیالیز. اگر می خواهید به یک زندگی بدون دیالیز، شما بهتر است درمان را انتخاب نمایید برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه. اگر شما می توانید یک درمان در محل های محلی خود را پیدا کنید، شما را به چین، استقبال کرد. لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم دسترسی به درمان طبیعی برای جلوگیری از دیالیز,


دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

خواهد پلی کیستیک سرب بیماری کلیه به درد معده

به تازگی، یک بیمار مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک در مورد درد معده شکایت کرده است. او تعجب که اراده بیماری کلیه پلی کیستیک منجر به درد معده. شما پاسخ در این مقاله پیدا کنید، شما می توانید اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست پر از مایع بر روی کلیه ها است. با گذشت زمان، کیست بیشتر و بیشتر در حال تبدیل شدن بزرگتر و بزرگتر، به عنوان یک نتیجه، کیست بزرگ خواهد سلول ها و بافت های طبیعی در کلیه ستم و کیست بزرگ به راحتی پاره. و پس از آن، درد معده به راحتی رخ می دهد که کیست پاره. بنابراین، آنچه ما می توانیم یک نتیجه گیری این است که بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد به درد معده شود. پس در این، شما نیاز به دریافت درمان در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy بیمار شانس به کوچک شدن کیست های کلیه به طور طبیعی و یک زندگی سلامت می دهد.

این یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، داروهای گیاهی در فرایند دقیق، که آن را ممکن است برای رسیدن به یک اثر دقیق انتخاب شده است. و پس از آن، از پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. علاوه بر این، سایر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی و طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار.

از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن را باعث دفع کیست مایع با افزایش گردش خون از سطح کیست های کلیه. با انقباض کیست های کلیه، درد معده می تواند اساسا متوقف شد.

اگر شما از بیماری کلیه و معده درد پلی کیستیک رنج می برند، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5363.html



:: برچسب‌ها: خواهد پلی کیستیک سرب بیماری کلیه به درد معده,


دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

می توانید دیالیز شود بیشتر از طریق درمان های چینی پیشگیری

امروزه، بیشتر و بیشتر مردم متوجه شدند که دیالیز است که بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیست. به جای کم کردن سرعت پیشرفت بیماری، آن را می سازد بسیاری از بیماران ناراحتی را تجربه کنند. بنابراین، آنها تعجب که دیالیز می تواند از طریق درمان های چینی بیشتر جلوگیری شود.

به همین دلیل بیماران نیاز به دیالیز ممکن است در این واقعیت است که کلیه می تواند عملکرد خود را انجام نمی آن گونه که باید انجام نهفته است. مهمتر از همه، طب چینی دارای عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. بنابراین، این درمان به بیماران کمک میکند جلوگیری از دیالیز. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما نیاز به یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه در اسرع وقت، اگر شما می توانید یک درمان پیدا کنید به بهبود عملکرد کلیه، از شما استقبال برای آمدن به چین.

به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه، ملزم ضایعات فوق العاده ای محصولات و مواد سمی ایجاد به بدن آنها وجود دارد. علاوه بر این، تجمع سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، پاکسازی دور سموم سپرده در خون کمک زیادی به تعمیر کلیه بیمار. با این هدف، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

هشداردهنده، یک سری درمان های سیستماتیک و جامع مورد نیاز است برای تعمیر کلیه بیمار. درمان را پوشش می دهد طب میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، بخار درمانی، طب سوزنی درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به بهبود عملکرد کلیه، که دستاوردهای محبوبیت زیادی در جهان است. علاوه بر این، این درمان به خارج استفاده، کمک می کند که به بهترین اثر برای تعمیر کلیه بیمار. علاوه بر این، این درمان با داروهای گیاهی فوق العاده ای که در فرایند دقیق بر اساس وضعیت بیماری بیماران انتخاب شده استفاده می شود. مهمتر از همه، این درمان با تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. در نتیجه، کلیه بیمار می شود به طور طبیعی ترمیم و به تدریج و پس از آن دیالیز جلوگیری شود.

اگر شما دیالیز ندارد، لطفا یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار در اسرع وقت و ارسال وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com پیدا ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: می توانید دیالیز شود بیشتر از طریق درمان های چینی پیشگیری,


دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

می توانید ما نارسایی کلیه معکوس به جای دیالیز

از آنجا که نارسایی کلیه باعث می شود بیماران از TA بسیاری از ناراحتی های رنج می برند، بسیاری از مردم در حال تلاش برای آن را معکوس و دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. در حالی که، دیالیز یک راه معکوس نارسایی کلیه است. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن نارسایی کلیه می تواند به جای دیالیز معکوس می باشد.

نارسایی کلیه یک بیماری کلیوی پیشرونده است که در آن مقدار زیادی از سموم نگه داشتن ساختمان را به بدن شما است. علاوه بر این، تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، سموم مختلف باید از بدن دفع می شود برای اولین بار و پس از آن یک سری از درمان های طبیعی استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار. سموم-حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

و سپس، با یک متخصص سلامت و محیط زیست پاک، درمان های طبیعی می تواند بهترین جلوه های آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. این درمان کار می کند به بهبود عملکرد کلیه به تدریج. در این روش درمانی، می داروهای گیاهی فوق العاده ای که برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود انتخاب وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر که به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده بسته بندی تصفیه شده است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند. با گذشت زمان، کلیه بیمار می شود به تدریج ترمیم و سپس عملکرد آنها نیز می توان بازیافت، به عنوان یک نتیجه، نارسایی کلیه می تواند معکوس شود گام به گام. علاوه بر این سایر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

این درمان در اینجا ارائه به بیماران این شانس را به بدون انجام دیالیز زندگی می کنند، اگر شما هنوز شک در مورد آن، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: می توانید ما نارسایی کلیه معکوس به جای دیالیز,


دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

چه پیشنهادات خود را به کاهش کیست های با PKD

هنگامی که آن را به PKD می آید، ما می دانیم که کیست های متعدد پر از مایع در کلیه وجود دارد. علاوه بر این، اندازه و تعداد می تواند به عنوان گذشت زمان بزرگ شده و پس از آن، کیست بزرگ که بیماران یک سری از ناراحتی را تجربه کنند. به تازگی، یک بیمار تعجب که پیشنهادات برای کاهش کیست های مبتلا به PKD چه هستند.

در غرب پزشکی، جراحی استفاده می شود برای از بین بردن کیست از بدن است. با این حال، جراحی فقط می توانید اندازه بزرگ از کیست و کیست کلیه در خارج از حذف، اما آن را می توانید به اندازه کوچک از کیست و کیست در داخل کلیه از بین نمی برد. بنابراین عمل جراحی است یک راه اساسی به کوچک شدن کیست های کلیه از بدن است. با هدف کمک به بیماران دفع کیست از بدن به طور طبیعی، یک سری از درمان های طبیعی به تصویب رسید برای از بین بردن کیست از بدن است.

در چین، طب چینی محبوبیت زیادی در جهان برای عملکرد قابل توجه آن در درمان بیماری کلیه اساسا به دست آورده است. علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی به تصویب رسید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به کوچک شدن کیست های کلیه به طور طبیعی است. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری خود را انتخاب شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 30-40 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. این درمان تنها تنهایی نیست، بلکه آن است که با درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان و طب سوزنی درمان استفاده می شود. فقط از این راه می تواند اثرات جامع به دست آورد.

از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن را باعث دفع کیست مایع با افزایش گردش خون کیست دیوار.

با در نظر گرفتن این درمان، کیست های مختلف می شود به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد. آیا شما علاقه مند در این درمان؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5366.html



:: برچسب‌ها: چه پیشنهادات خود را به کاهش کیست های با PKD,


جمعه 1 ارديبهشت 1396
ن : lafee

از طریق Osmotherapy می تواند یکی جلوگیری از پیوند کلیه

امروزه، پیوند کلیه است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. اما، بیشتر و بیشتر بیماران متوجه می شوند که آن است که بهترین درمان نیست. به تازگی، یک بیمار تعجب که از طریق Osmotherapy می تواند یکی جلوگیری از پیوند کلیه. در حال حاضر این مقاله آن را در جزئیات توضیح خواهم داد.

Osmotherapy است همچنین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه نامیده می شود. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، شما لازم نیست که به انجام پیوند کلیه.

این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی اغلب به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. بیشتر مهم، داروهای گیاهی برای بیماران در یک فرایند انتخاب، در نتیجه دستیابی به یک اثر دقیق برای تعمیر کلیه بیمار. و پس از آن، از پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم به تعمیر کلیه بیمار. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت را می توان به تدریج با استفاده از این درمان تعمیر.

قبل از اتخاذ این درمان برای تعمیر کلیه بیمار، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید به بیرون از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد محصولات دفع نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، سموم، حذف درمان باید ابتدا به تصویب رسید برای دفع سموم مختلف و ضایعات از بدن است. علاوه بر، سایر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان، داغ فشرده درمان استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار.

این درمان می شود حدود یک ماه، که در آن وضعیت بیماری خود را می تواند بهبود زیادی و سپس عملکرد کلیه نیز به تدریج ترویج اجرا شده است. همراه با بهبود عملکرد کلیه، پیوند کلیه می تواند به طور طبیعی اجتناب شود.

آیا شما هنوز هم شک در مورد می توانید یکی جلوگیری از پیوند کلیه با Osmotherapy به؟ اگر چنین است، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: از طریق Osmotherapy می تواند یکی جلوگیری از پیوند کلیه,


جمعه 1 ارديبهشت 1396
ن : lafee

است دیگر گزینه ای برای درمان نارسایی کلیه گذشته از دیالیز وجود دارد

گزینه دیگر برای درمان نارسایی کلیه جدا از دیالیز وجود دارد؟ ما این سوال را به مقدار زیادی توسط بسیاری از بیماران خواسته شد. آیا شما این نوع از سوالات؟ اگر چنین است، لطفا وضع موجود خود را به WhatsApp / وایبر / ویچت + 008615233618520 ارسال.

پاسخ مثبت است، یک گزینه برای بیماران برای مقابله با نارسایی کلیه بدون انجام دیالیز وجود دارد. درمان های طبیعی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang عملکرد قابل توجه در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. همراه با بهبود عملکرد کلیه، دیالیز می شود گام به گام اجتناب شود.

همانطور که همه ما می دانیم، یک فراوان از سموم و مواد زائد ایجاد را به خون خود را به دلیل کاهش عملکرد کلیه وجود دارد. و رسوب سموم و مواد زائد باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی های که کیفیت زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار دهد تجربه کنند. بنابراین، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات باید اهمیت خیلی بیشتر، بر این اساس، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. دفع سموم مختلف و ضایعات نقش مهمی در جلوگیری از آسیب بیشتر در سلولهای کلیه و بافت و همچنین بهبود بهره وری از درمان های دیگر بازی می کند.

هشداردهنده، شما هنوز هم نیاز به یک درمان سیستماتیک و علمی برای تعمیر کلیه بیمار. سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن، نیز فراهم می کند یک محیط داخلی برای کمک به سلامت کلیه بیمار بهبود دفع می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان و درمان طب سوزنی استفاده می شود برای گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، بطور منظم احساس التهاب و انعقادی در خون، ارائه خون و اکسیژن کافی در داخل کلیه، به عنوان یک نتیجه، ضایعات در کلیه را می توان با خون کافی، اکسیژن و تغذیه است که در داخل کلیه همراه با مواد فعال در داروهای گیاهی تحویل داده تعمیر.

این درمان را فراهم بیمار یک شانس برای درمان نارسایی کلیه بدون انجام دیالیز، اگر شما هنوز هم شک در مورد هر نوع درمان برای درمان نارسایی کلیه جدا از دیالیز وجود دارد، لطفا درخواست و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: است دیگر گزینه ای برای درمان نارسایی کلیه گذشته از دیالیز وجود دارد,


جمعه 1 ارديبهشت 1396
ن : lafee

GFR 16 مبتلا به PKD، هنگامی که دوست شما پیشنهاد دیالیز

در غرب پزشکی واصل، به نظر می رسد که دیالیز تنها گزینه است برای بیماران برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. بنابراین، آنها می پرسند که وقتی دیالیز برای بیماران مبتلا به PKD با GFR 16 توصیه می شود؟

اول از همه، من باید به شما بگویم که وقتی دیالیز برای بیماران، که عمدتا در وضعیت بیماری شما بستگی دارد توصیه می شود. شما در حال استقبال به ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

و سپس، آنچه من می خواهم به شما بگویم این است که دیالیز است که دیگر تنها گزینه برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. در چین، گزینه درمانی دیگر برای دارو بیماران چینی وجود دارد. از آن شده است به طور گسترده ای به بیماران برای عملکرد قابل توجه آن کار در درمان بیماری اساسا. علاوه بر این، طب چینی است که تعداد زیادی با تعدادی از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang و سپس مجموعه ای از درمان های طبیعی افتتاح پیشرفت شده است.

سموم-حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، دفع سموم مختلف و ضایعات نقش مهمی در بازیابی کلیه بیمار ایفا می کند.

هشداردهنده، از سطح GFR خود 16 است، زمان آن را برای بیماران به اقداماتی برای کوچک شدن کیست عنوان کوچک که ممکن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان بیماران کمک به کوچک شدن کیست های کلیه است. این یک برنامه خارجی است و بسیاری از گیاهان حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. از یک طرف، آن می تواند رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد را متوقف کند، از سوی دیگر، آن می تواند به دفع کیست مایع با افزایش گردش خون کیست دیوار حمایت می کنند.

علاوه بر این، دارو حمام، حمام پا و طب سوزنی درمان می شود تا ترمیم آسیب بر روی عملکرد کلیه و بهبود عملکرد خود. با در نظر گرفتن این درمان، کیست می شود به تدریج منقبض و سپس دیالیز نیز می تواند اجتناب شود.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با GFR 16 با PKD مقابله؟ لطفا پیام زیر را ترک، دکتر کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: GFR 16 مبتلا به PKD، هنگامی که دوست شما پیشنهاد دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.