چرا بیماری کلیوی توسعه در دوران بارداری

دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

چرا بیماری کلیوی توسعه در دوران بارداری

 

چرا بیماری کلیوی توسعه در دوران بارداری

برخی از زنان ممکن است بیماری کلیوی در طول pregnancy.It توسعه می تواند خطرناک باشد برای هر دو مادر و baby.Knowing، به همین دلیل بیماری کلیوی توسعه در دوران بارداری می تواند بروز آن را کاهش می دهد.

عفونت ادرار

عفونت ادرار است که معمولا در دوران بارداری دیده می شود. یکی از دلایل این است که کودک نهفته در بالای مثانه، و می تواند جریان ادرار را از کلیه ها به مثانه را کاهش می دهد. همانطور که ادرار حاوی بسیاری از باکتری ها، آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت عفونت در مجاری ادراری است. اگر عفونت به کلیه ها گسترش می یابد، ممکن است به یک مشکل کلیوی منجر شود.

نشانه های معمول عفونت ادرار دفع دردناک ادرار و تکرر ادرار فوری. عفونت ادرار را می توان با آنتی بیوتیک ها و نوشیدن مایعات بیشتر درمان می شود. همانطور که برخی از آنتی بیوتیک ها ممکن است اثرات جانبی بر روی کودک داشته باشد، شما باید پزشک خود را قبل از استفاده از هر drugs.Or شما می تواند ما را برای شناختن آنچه که آنتی بیوتیک برای شما و کودک شما امن هستند مشورت مشورت کنید.

بیماری کلیه جزیی

برخی از بیماری کلیوی می تواند توسعه برای سالهای زیادی زنان asymptomatically.Some ممکن است مشکل کلیه بدون دانستن در مورد آن. از آنجا که از چک انجام شده در دوران بارداری، این وضعیت ممکن است بررسی می شود. بیماری کلیوی جزئی اثر بر مادر و نوزاد ندارد. با این حال، در موارد جدی، می تواند فشار خون بالا که می تواند باعث عوارض جانبی بد شود.

بیماری جدید کلیه توسعه در دوران بارداری

بیماری جدید کلیه ممکن است در طول بارداری، اما این عنوان مثال rare.For است، لوپوس ممکن است برای اولین بار از بارداری ایجاد می شود.

پره اکلامپسی یکی دیگر از علت بیماری کلیوی است، اما این مورد نادر است. همان مراحل اولیه از پره اکلامپسی پره اکلامپسی با پروتئین در ادرار و خون بالا pressure.Preventing پره اکلامپسی از پیشرفت به پره اکلامپسی نامیده می شود می تواند خطر ابتلا به بیماری کلیه به طور موثر کاهش می دهد. هنگامی که نارسایی کلیه رخ می دهد، تحویل کودک ضروری است و سزارین ممکن است انجام شود. اگر کلیه ها به طور کامل شکست، دیالیز ممکن است تابع necessary.Kidney معمولا پس از چند روز یا دو تا سه هفته می گرداند.

علل بیماری های کلیوی در حال توسعه در دوران بارداری. برای جلوگیری از آن، معاینه دوران بارداری و معاینات منظم برای هر دو مادر و نوزاد بسیار مهم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.