دارچین و بیماری کلیوی ناشی از دیابت

دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

دارچین و بیماری کلیوی ناشی از دیابت

 

دارچین و بیماری کلیوی ناشی از دیابت

دارچین به عنوان ادویه آشپزی و شاخ و برگ گیاهان دارویی تا کنون از زمان باستان استفاده می شود. حتی امروز، پوست است که به طور گسترده ای مواد تشکیل دهنده پخت و پز در سراسر جهان استفاده می شود. می توان آن را مورد استفاده قرار گیرد برای اضافه کردن یک اشاره از ادویه به چای، دسر، شیرینی ها و غذاهای در شرق میانه و پخت و پز آسیا. در حالی که است، آن را به نفع دارچین برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت؟

با توجه به تحقیقات، دارچین ممکن است اثرات مثبت زیر را برای افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی:

سوخت و ساز قند پشتیبانی

به عنوان یک درمان گیاهی برای دیابت، ماده های فعال، methylhydroxy chalcone پلیمر (MHCP)، متابولیسم گلوکز را افزایش می دهد. پس از آن بالقوه برای به تاخیر انداختن، پیشگیری و درمان دیابت نوع 2 است.

کاهش کلسترول و خطر ابتلا به بیماری های قلبی

مطالعات نشان داده اند که این گیاه بالا در آهن، منگنز، فیبر و کلسیم است. به همین دلیل، برای کنترل کلسترول ناسالم و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی نیز مفید است.

تسکین اختلالات گوارشی

این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود هضم و همچنین تسکین بسیاری از مشکلات گوارشی مانند حالت تهوع، اسهال، و غیره ارائه

راهنمای استفاده

مردم با استفاده از دارچین برای قند خون بالا باید یک رژیم غذایی کم قند طبیعی غذا خوردن، به حفظ وزن سالم بدن و به طور منظم ورزش. چای ادویه دار، ciders ها و دسر ممکن است آسان تر به سوخت و ساز در صورتی که این گیاه به آنها اضافه شده است. بیماران دیابتی نیز می توانید آن را به نان، سیب زمینی شیرین، سبزیجات ظروف و حتی گوشت اضافه کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.