جدیدترین درمان نفروپاتی فشار خون

دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

جدیدترین درمان نفروپاتی فشار خون

 

جدیدترین درمان نفروپاتی فشار خون

آیا جدیدترین نفروپاتی بیماران مبتلا به درمان فشار خون بالا کمک می تواند به پیشگیری از نارسایی کلیه و دیالیز؟ نفروپاتی فشار خون بیماری کلیه است. عروق کلیه ها با افزایش فشار خون، آسیب دیده است. اگر بیماران می خواهند برای جلوگیری از ESRD، درمان باید قادر باشد که برای مقابله با فشار خون بالا و صدمه به کلیه ها.

داروهای گیاهی چینی شده اند به عنوان جدیدترین درمان نفروپاتی فشار خون بالا در نظر گرفته شده است. از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون و از بین بردن استاز خون، برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند فشار خون بالا را با خیال راحت و به طور موثر کاهش، همچنین داروهای گیاهی چینی تعمیر صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه های ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود سیستم گردش خون و تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده. همانطور که همه از داروهای گیاهی چینی، بیماران لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی. اگر شما می خواهید برای گرفتن لیست از داروهای گیاهی چینی که می تواند فشار خون بالا را کاهش و بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید وضعیت خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال.

خوب، به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش و بهبود بهره وری از داروها، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. بسیاری از بیماران خارجی توصیف آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

توجه: در اینجا برخی از مواد غذایی می تواند به شما کمک به پایین آوردن سریع فشار خون بالا

سیر: این حدود برای قرن ها بوده است و به خون آن نازک شدن اثرات است که کمک به کاهش فشار خون بالا شناخته شده است. عضلات عروق خونی را گشاد کرده، اجازه می دهد تا خون به جریان آزادانه هنگامی که سیر مصرف می شود. 1 تا 2 حبه در روز توصیه می شود.

کرفس: این خوب است زیرا مواد شیمیایی موجود در کرفس کمک می کند تا به آرامش عروق خونی سرشار فشار خون بالا را کاهش می دهد. خوردن 4 تا 5 ساقه در روز در کاهش فشار خون بالا هر سودمند است.

اپل سرکه شراب سیب: دارای مزایای بسیاری از جمله از دست دادن وزن، کاهش فشار خون بالا و سهولت در دیابت.

هنوز هم وجود دارد برخی غذاهای دیگر می تواند فشار خون بالا را به طور موثر کاهش و به سرعت، ما می توانیم آنها را از یک لیست توسط یکی اینجا نیست. اگر شما علاقه مند به دانستن در مورد آنها هستند و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن جدیدترین درمان نفروپاتی فشار خون، شما همچنین می توانید ما را با ترک ما پیام زیر تماس بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جدیدترین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.