آیا می توانم تای چی کمک به درمان بیماری مزمن کلیه

یک شنبه 26 خرداد 1392
ن : lafee

آیا می توانم تای چی کمک به درمان بیماری مزمن کلیه

آیا می توانم تای چی کمک به درمان بیماری مزمن کلیه

تای چی، به عنوان یک شکل از طب سنتی چینی، یکی F مهم ترین شیوه برای ایجاد قدرت داخلی ساکت و آرام ایستاده است. آیا می توانم تای چی کمک به درمان بیماری مزمن کلیه است؟

تای چی نشان می دهد که هر دو اثرات مستقیم و غیر مستقیم برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه. مزایای عمده تای چی برای بیماری مزمن کلیه عبارتند از:

بهبود سلامت کلی

این تمرین به شما کمک می کند تا به منظور توسعه توازن ایده آل بین تنش و آرامش. این به شما می آموزد که برای نگه داشتن بدن خود را در یک روش راحت و آسان است. به تدریج این تکنیک کمک می کند تا برای استراحت اندام های داخلی خود و تولید گرما و احساس coursing جریان الکتریکی از طریق بدن خود را. این یک راه طبیعی است که می تواند کمک به بهبود سلامت کلی شما باشد.

تخفیف علایم CKD

تای چی به کاهش بیماریهای استخوانی کلیوی کمک می کند. بر اساس این گزارش، هشت هفته پس از تای چی کلاس و پس از هشت هفته پس از عمل خانه انعطاف پذیری قابل توجهی بهبود یافته و روند بیماری در بیماران مبتلا به اسپوندیلیت انکیلوزان، یک فرم التهابی دردناک و ناتوان کننده از التهاب مفصل (آرتریت) است که ستون فقرات را تحت تاثیر قرار کند.

این یک راه طبیعی برای پایین آوردن فشار خون است. در یک پژوهش، تای چی کمک می کند تا کاهش فشار خون - با پیشرفت بین 3 تا 32 میلی متر جیوه در فشار سیستولی و از 2 تا 18 میلی متر جیوه در فشار دیاستولی است.

تای چی نیز جلوگیری از بیماری های قلبی است که یک عارضه بسیار شایع بیماری مزمن کلیه کمک می کند. این ورزش کمک می کند تا به کاهش سطوح خونی B-نوع پروتئین ناتریورتیک است، که نشانگر مشکل قلبی است.

بهبود وضعیت سیستم ایمنی بدن

95٪ از نتایج بیماری کلیه از اختلال سیستم ایمنی بدن. تای چی تعادل محیط داخلی و بهبود وضعیت سیستم ایمنی بدن به طور طبیعی کمک می کند. تا زمانی که سیستم ایمنی بدن را به خوبی می تواند کار کند، التهاب در کلیه ها به صورت خود به خود کاهش می یابد.

اگر شما علاقه در تای چی، شما می توانید پیام زیر را برای دریافت فیلم ها بیشتر از تای چی برای بیماران CKD ترک.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.