علل کلیه تورم

سه شنبه 6 فروردين 1392
ن : lafee

علل کلیه تورم

 

کلیه ها می تواند خون و فیلتر ها برداشت مواد زائد از خون است. با این حال، در برخی موارد، کلیه ها ممکن است swollen.What علل کلیه متورم است؟
بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)
بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) با کیست های متعدد در کلیه مشخص می شود. با افزایش سن، کیست در حفظ و افزایش مداوم در هر دو اندازه و تعداد، در نتیجه منجر به کلیه متورم است. بزرگسالان با تجربه اتوزومال غالب PKD از شروع علائم پس از 30 سال سن. علائم آن عبارتند از: فشار خون بالا، کمر درد، و غیره.
هیدرونفروز
هیدرونفروز عمدتا در شرایط زیر رخ می دهد:
* انسداد وجود دارد جایی در دستگاه ادراری
* کار طبیعی مثانه مختل شده است که باعث می شود تا ادرار از مثانه و به کلیه است.
به عنوان ادرار را می توان به طور معمول از بدن فیلتر، می تواند کلیه متورم شود. در صورتی که درمان نشود، ممکن است باعث آسیب جدی تر کلیه.
نفریت بینابینی
نفریت بینابینی، یک اختلال است که در آن بینابینی کلیه ملتهب است. می توان آن را به طور موقت یا مزمن، با توجه به علت است. ممکن است از حساسیت های دارویی و یا از استفاده از داروها منجر شود.
ریفلاکس مثانه به حالب
ریفلاکس مثانه به حالب، یک علت شایع کلیه بزرگ شده است. آن را به جریان غیر طبیعی ادرار از مثانه به توبول کلیوی اشاره دارد. ریفلاکس مثانه به حالب اولیه است که معمولا در کودکان دیده می شود. نوع دوم از این وضعیت زمانی اتفاق می افتد که نتایج انسداد از عفونت مثانه است که باعث تورم کلیه و مثانه است.
گلومرولونفریت
گلومرولونفریت، اختلال کلیه، که در آن واحد فیلترینگ، به نام گلومرول ملتهب است. همانطور که از گلومرول ها مسئول فیلتر کردن خون، اختلال در گلومرولها می تواند ساختمان از مواد زائد و سموم موجود در خون می شود. در همین حال، مقدار زیادی از پروتئین ها را از طریق گلومرول نشت و در نهایت در ادرار، منجر به پروتئینوری.
فوق علل کلیه متورم است. اگر شما با مشکل تشخیص داده می شود، شما باید در وحله اول پیدا کردن علل و پس از آن را درمان نسبی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.