بیماری کلیوی و کراتینین بالا: چه چای گیاهی می تواند به شما نوشیدن

شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی و کراتینین بالا: چه چای گیاهی می تواند به شما نوشیدن

بیماری کلیوی و کراتینین بالا: چه چای گیاهی می تواند به شما نوشیدن

کلیه ها عمل به فیلتر کردن مواد زائد از جریان خون. برای نظارت بر عملکرد کلیوی، پزشکان اغلب اندازه گیری سطح کراتینین، به کلیه ها اخراج ترین کراتینین. سطح سرمی کراتینین بالا نشان می دهد آسیب کلیه یا شکست. آیا هر چای گیاهی است که می تواند کمک به از بین بردن این مشکل وجود دارد؟

چای گیاهی از بسیاری از گیاهان ساخته شده است، با استفاده از نه تنها برگ، بلکه گل، ریشه، پوست و دانه ها. بعضی از انواع آنها می تواند به کراتینین بالا پایین تر در بیماری کلیوی مفید است.

چای برگ گزنه

این تونیک ساده اما بسیار عالی برای کلیه است که می تواند کارکرد کلیه و سطح کراتینین بالا پایین است. شما می توانید یک تا دو فنجان در روز بنوشند.

قاصدک چای ریشه

به عنوان یک دیورتیک گیاهی، ریشه قاصدک را می توان مورد استفاده قرار گیرد به افزایش برون ده ادرار و کمک به کاهش مقدار کراتینین در بدن با افزایش از بین بردن مواد زائد نیتروژن دار در سرعت.

چای بابونه

بابونه گیاه دیگری است که می تواند کمک به کاهش سطوح کراتینین در بیماری کلیوی، که آن را تا سطوح بالای آنتی اکسیدان ها هستند. تحقیقات نشان داده است که بیماران کلیوی که نوشیدن این چای دارای سطوح پایین کراتینین. این سود پس از درمان تا 2 هفته به طول انجامید. هر چند به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود، لطفا مشورت با پزشک خود قبل از مصرف مقادیر بزرگتر.

امیدواریم که مقدمه فوق در مورد چای گیاهی به کراتینین بالا پایین تر در بیماری کلیوی. من امیدوارم که این واقعا به شما کمک کند. اگر می خواهید مشاوره بیشتر به بهبود عملکرد کلیه و کراتینین کمتر، پس لطفا ترک یک پیام در زیر یا ایمیل با ما در kidneyservice@hotmail.com است. آیا یک روز خوب!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گیاهی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.