احساس ضعف و تهوع در مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه

شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

احساس ضعف و تهوع در مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه

 

احساس ضعف و تهوع در مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه

ضعف اشاره به احساس زمانی که یک فرد به طور غیر منتظره از دست می دهد آگاهی برای یک دوره کوتاه از زمان. تهوع احساس از سرگیجه و queasiness یا این حس که شخص قبل از استفراغ است. مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه یک علت شایع این شرایط است. پزشک آنلاین ما به ارائه مشاوره رایگان اگر شما می خواهم به بحث به طور مستقیم در دسترس است!

چرا شما احساس ضعف با مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه؟

چندین شرایط مختلف می تواند باعث غش شود. اینها عبارتند از:

• ویتامین و کمبود مواد معدنی. 1) کمک های B12 ویتامین در بهره وری از سیستم عصبی است. جادوها غش کردن ممکن است به علت از دست دادن عملکرد عصب ایجاد می شود که سطوح کمبود ویتامین B12 وجود داشته باشد. 2) کمبود اسید فولیک می تواند به کم خونی کمبود فولات منجر شود، که ممکن است آشکار با غش. 3) علت دیگر این است با توجه به کمبود آهن، ویتامین D و ویتامین C.

• عدم تعادل الکترولیتی. هنگامی که یک عدم تعادل الکترولیتی رخ می دهد، سیستم عصبی مبتلا شده است، باعث غش کردن. این ممکن است از کمبود سدیم، کلرید و پتاسیم می شود.

علاوه بر این، یک فرد ممکن است از یک طلسم غش کردن ساده به علت اضطراب رنج می برند، ترس، درد، استرس عاطفی شدید، گرسنگی، و یا استفاده از الکل یا مواد مخدر.

علل تهوع در مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه

در مرحله CKD 4، بیشتر از عملکرد کلیه بیماران آسیب دیده است، به طوری که کلیه قادر به عملکرد درست، و در نتیجه ساخت تا از مواد زائد مانند نیتروژن در خون. در همان زمان، اوره آز در دستگاه interstinal خواهد BUN به آمونیاک تجزیه. با افزایش سطح نیتروژن اوره خون، مقدار زیادی آمونیاک ارائه خواهد شد، در نتیجه تحریک دستگاه گوارش و ایجاد حالت تهوع.

اگر بدون درمان رها شود، نارسایی مزمن کلیه می تواند تهدید کننده زندگی باشد. بیماران مبتلا به احساس ضعف و تهوع باید پزشک خود را برای تایید علل دقیق مشورت کنید. سپس اقدامات می تواند برای از بین بردن مشکلات. اگر می خواهید مشاوره شخصی، لطفا یک پیام در زیر ترک. با تشکر برای وقت خود را!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.