خاموش کردن کلیه علائم چه هستند

شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

خاموش کردن کلیه علائم چه هستند

خاموش کردن کلیه علائم چه هستند

کلیه انجام بسیاری از توابع در بدن مانند تنظیم فشار خون، هورمون آزاد، فیلتر کلیه etc.If خون تعطیل، می تواند مجموعه ای از علائم را ایجاد کند. خاموش کردن کلیه علائم چه هستند؟

ورم

وقتی کلیه های یک فرد تعطیل، کلیه ها قادر به خارج کننده مایعات از بدن به صورت طبیعی، در نتیجه منجر به سطح بالای مایع در body.Swelling می تواند در پاها و مورد ankle.In جدی رخ می دهد، اگر ریه مایع با مایع آب گرفتگی، می تواند باعث تنگی نفس شود. در اینجا برخی از راهنمایی های طبیعی برای کمک به تخلیه مایع از بدن. شما می توانید ما را در خط مشورت برای دریافت پیشنهادات شخصی.

کم خونی

کلیه های سالم تولید اریتروپویتین هورمونی است که باعث تحریک مغز استخوان به حمل اکسیژن گلبول های قرمز خون. همانطور که کلیه ها شکست، آنها تولید اریتروپویتین کمتر، و در نتیجه کاهش تولید سلول های قرمز خون به جای فروپاشی طبیعی سلول های قرمز خون قدیمی. به عنوان یک نتیجه، خون حامل هموگلوبین کمتر، یک بیماری شناخته شده به عنوان کم خونی است. بیماران اغلب خستگی، چهره رنگ پریده و تنگی نفس با توجه به این وضعیت را تجربه می کنند.

خارش پوست

خارش پوست می تواند ایجاد frustrated.It بیماران منسوب است به ساخت تا از فسفات در خون کلیه های بیمار می تواند سطح out.High فسفات فیلتر نیست می تواند سطوح کلسیم را کاهش، در نتیجه در نتیجه گرفتگی عضلانی.

تهوع و استفراغ

تهوع و استفراغ با توجه به سطح بالای اوره در خون است و یکی از آن مشترک symptoms.Urea خاموش کردن کلیه حاصل از پروتئین است و به طور معمول سطح kidneys.High اوره در بدن فیلتر می تواند دستگاه گوارش را تحریک، و در نتیجه استفراغ و حالت تهوع.

تغییرات ادراری

همانطور که کلیه ها قادر به فیلتر کردن مایع اضافی را از بدن، آن را خروج ادرار باعث reduce.When کلیه به طور کامل تعطیل شده، بیماران خروجی ادرار داشته باشد. اگر پروتئین در خون به ادرار نشت ادرار کف آلود تبدیل خواهد شد. ادرار کولا رنگ و یا قرمز می تواند رخ دهد به علت از دست دادن سلول های قرمز خون در ادرار است.

بالا شایع علائم خاموش کردن کلیه هستند. اگر شما می خواهم به دانستن حقایق بیشتر در مورد این وضعیت، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خاموش ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.