مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی: چه باید می دانستید

شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی: چه باید می دانستید

 

مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی: چه باید می دانستید

به عنوان دومین پیشرفته ترین شکل از بیماری کلیوی، می تواند اجتناب شود که مقدار مشخصی از ترس است با حضور خود در ارتباط است. بنابراین بسیاری از مردم در مورد مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی شیفته.

مرحله 4 نفر، GFR است که در 15 تا 30 میلی لیتر / دقیقه اندازه گیری می شود. در صورتی که متوسط ​​میزان فیلتراسیون خود را برای 3 ماه گذشته است، و سپس شما قطعا برای 4 کلیه مرحله بیماری مثبت است. چه کاری می تواند مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی تاثیر می گذارد و چگونه شما می توانید زندگی خود را گسترش اگر شما توسط آن را تحت تاثیر.

چگونه علائم را تحت تاثیر قرار مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی

نشانه ها و عوارض مختلف مرتبط با این نوع از بیماری کلیه وجود دارد. یکی از آنهایی که بیشتر معمول است که به نام اورمی است که بیانگر گزینه ای است که پاسخ دادن به آن انباشت اوره و سایر مواد زائد است که باید از ادرار دفع می شود. افزایش مقدار مواد زائد و سموم مختلف نمی تواند تنها کلیه اندام فرد دیگر از جمله قلب، ریه ها و مغز، که به شدت می تواند مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی تاثیر می گذارد تاثیر می گذارد. در واقع، گاهی اوقات عوارض حتی می تواند شما را بکشد سریعتر از مشکل کلیه خود. شما می توانید ما را بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال، کارشناس ما می تواند به شما برخی از پزشکی رایگان و حرفه ای توصیه می کند برای کمک به شما در جلوگیری یا تسکین علایم و عوارض خود را به من بدهید.

مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی در رابطه با درمان

درست مانند علائم، چگونه در مورد با روند درمان می رود می تواند تاثیر زیادی در مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی داشته باشد. اشکال مختلف درمان برای این بیماری در دسترس، مانند داروهای خاص، رژیم غذایی مناسب، دیالیز، داروهای چینی و غیره وجود دارد. این در افزایش مرحله 4 کلیه بیماری طول عمر بیماران بسیار موثر شناخته شده است، اما از آن است که همه موثر نیست اگر صدمه به کلیه ها گسترده است یافت می شود. یک پیوند موفق کلیه واقعا می تواند در افزایش طول عمر بیماران است، اما دریافت یک چیز آسان نیست و همچنین بعضی از بیماران مناسب برای دریافت یکی نیست.

بر این باورند که مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی می تواند بهبود یافته

همچنین نگه داشتن روحیه ی خوب ضروری است. البته حق درمان می تواند بیماری مزمن کلیه را زنده بماند. این است که به تسکین می دانیم که راه های مختلفی برای افزایش مرحله 4 کلیه بیماری امید به زندگی وجود دارد. در علاوه بر این به دیالیز و پیوند کلیه، اگر شما میخواهید بدانید که دیگر گزینه های درمان طبیعی، شما می توانید به طور مستقیم با کارشناس آنلاین مشورت و یا یک پیام را ترک ما در زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زندگی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.