درمان نفریت لوپوس غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک

جمعه 24 خرداد 1392
ن : lafee

درمان نفریت لوپوس غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک

 

درمان نفریت لوپوس غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک

نفریت لوپوس یکی از جدی ترین عوارض لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است. بر اساس درجه صدمه به کلیه ها و تغییرات پاتولوژیک، نفریت لوپوس می توان به 5 دسته تقسیم می شوند. لوپوس نفریت غشایی V کلاس نفریت لوپوس.

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است. این به این معنی است که یک مشکل با سیستم ایمنی بدن وجود دارد. به طور معمول، سیستم ایمنی بدن می تواند از بدن در برابر مواد مضر محافظت می کند. با این حال، در SLE، سیستم ایمنی بدن نتواند به تفاوت بین مواد مضر و بافت های سالم و سلول ها در بدن است. به عنوان یک نتیجه، سیستم ایمنی بدن به سلول های سالم و بافت های بدن حمله اشتباه. این می تواند ارگان های مختلف و سیستم ها، از جمله پوست، عصب، مغز، کلیه باشد. حدود نیمی برخی از فرم و یا درجه ای از درگیری کلیه داشته باشد. اگر شما یک بیمار مبتلا به لوپوس هستند، شما را در خطر ابتلا به نفریت لوپوس؟ شما می توانید ما را به می دانم که چه آزمون هایی که باید انجام دهید تا بدانید اگر شما در معرض خطر هستند مشورت کنید.

هنگامی که سیستم ایمنی بدن حمله کلیه ها، می تواند باعث التهاب گلومرول فیلتر در کلیه نامیده می شود. در شرایط عادی، گلومرول می تواند خون را فیلتر کردن، اما حفظ مواد مفید در بدن است. با این حال، زمانی که گلومرول ها دچار اختلال است، بسیاری از پروتئین را در ادرار نشت، و در نتیجه پروتئین در ادرار و سندرم نفروتیک. اگر بیماران مبتلا به نفریت لوپوس غشایی، آن است که معمولا با یک پیش آگهی ضعیف مرتبط است.

درمان نفریت لوپوس غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک چیست؟ این است که معمولا با دوزهای بالا کورتیکواستروئیدها، با یا بدون drugs.However سرکوب کننده سیستم ایمنی درمان می شود، این داروها تنها می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی به طور موقت متوقف میکند، اما می تواند پیشرفت بیماری را متوقف نمی کند.

به عنوان علت نفریت لوپوس غشایی اختلال خود ایمنی است، هدف اصلی از درمان باید بازسازی سیستم ایمنی بدن طبیعی است. در این راه، می تواند ایمنی بدن آسیب بیشتر به کلیه ها به طور کامل متوقف شود. علاوه بر این، گلومرول ها مشکل دارند، در نتیجه در سندرم نفروتیک. اگر گلومرول ها را می توان به خوبی عمل ترمیم، سندرم نفروتیک خواهد شد اساسا کنترل می شود. ایمونوتراپی می تواند کمک به بیماران به اهداف درمانی فوق. شما می توانید ما را در خط مشورت برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غشایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.