نور به رهبری و استفراغ: چگونه به جلوگیری از آنها در دیالیز

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

نور به رهبری و استفراغ: چگونه به جلوگیری از آنها در دیالیز

 

نور به رهبری و استفراغ: چگونه به جلوگیری از آنها در دیالیز

زمانی که کلیه ها کار نمی کنند، دیالیز مورد نیاز خواهد بود برای حفظ life.However بیماران، اغلب باعث یک آرایه از effects.Patients سمت در دیالیز ممکن است احساس نور به رهبری و استفراغ.

فشار خون پایین ممکن است باعث شود بیماران تحت دیالیز احساس نور مایع اضافی headed.If توسط دیالیز حذف شده است، آن را فشار خون می شود به رها پایین تر از نرمال است. علاوه بر این، دیالیز می تواند فشار خون را با از بین بردن مایع اضافی به پایین pressure.If خون بیماران فشار خون قبل از انجام دیالیز داروها را کاهش، آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت کم خون pressure.Generally، بیماران باید دارو قبل از درمان دیالیز را ندارد. شما باید پزشک خود را قبل از از انجام این this.Consequently مشورت کنید، سردرد و استفراغ ممکن است رخ دهد.

یکی دیگر از علل احتمالی استفراغ و احساس به رهبری نور سندرم عدم تعادل دیالیز (DDS) است. در طول دیالیز، بافت مغز می تواند زباله به عنوان سریع به عنوان دیگر بافت های بدن را آزاد کنید. از این رو، مایع اضافی ممکن است به مغز بکشد، که منجر به تورم مغز. این می تواند منجر به سردرد و استفراغ در طول دیالیز کمک می کند.

فشار خون بالا ممکن است بیماران احساس نور به رهبری. این زمانی اتفاق می افتد که مایع اضافی می سازد تا در بدن و دیالیز کافی انجام نشده است.

چگونه برای جلوگیری از سردرد و استفراغ در دیالیز؟

* شما باید مصرف مایعات بین دیالیز محدود می کنند. اگر سطح بالایی از مایع می سازد تا در بدن، بیش از حد مایع دیالیز در یک زمان حذف شده است. انداختن ناگهانی حجم خون می تواند فشار خون کم می شود.

* اگر استفراغ و سردرد به فشار خون بالا مرتبط است، شما باید تنظیم رژیم غذایی یا داروهای خود و غیره به آن پایین تر به حالت عادی.

* داروهایی که برای فشار خون بالا باید قبل از درمان گرفته شده است. این می تواند افت فشار خون خود را بیشتر به شما احساس نور به رهبری کند.

به عنوان یک تنوع از علل ممکن است برای سردرد و استفراغ در طول دیالیز وجود دارد، شما ابتدا باید از علل و پس از آن را اندازه گیری نسبت به مقابله با آن. اگر شما در مورد علل مشکلات خود روشن نیست، می توانید با ما مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جلوگیری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.