چه آب میوه، میوه خوب برای نفریت

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

چه آب میوه، میوه خوب برای نفریت

 

چه آب میوه، میوه خوب برای نفریت

چه آب میوه می تواند انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به نفریت؟ آب میوه مغذی است برای کسانی که کلیه ها کاملا سالم هستند. با این حال، در نفریت، آب میوه همه به همان اندازه مغذی و همچنین برخی از میوه آب میوه ها باید اجتناب شود.

پتاسیم در میوه

کلیه می تواند کمک به تنظیم سطح پتاسیم در body.Potassium را به تنظیم ضربان قلب و نگه داشتن ماهیچه های خود را healthy.If سطح پتاسیم در بدن کمک می کند تا بالاتر از حد طبیعی است، آن را از نتایج جدی شود. این انتخاب عاقلانه به چوب به آب میوه های کم پتاسیم است.

آب سیب

آب سیب بالا در ترکیبات فیبر و ضد التهاب است. این می تواند کمک به رفع التهاب در کلیه nephritis.Meanwhile، آن می تواند کلسترول را کاهش دهد و کاهش خطر بروز مشکل قلبی.

آب انگور

آب انگور می تواند تولید اکسید نیتریک که استراحت سلول های ماهیچه ای در رگ های خونی به افزایش جریان خون کمک می کند تا تحریک. فلاونوئیدها در آن نیز می تواند التهاب جلوگیری می کند.

آب تمشک

تمشک حاوی مغذی گیاهی به نام اسید ellagic که به خنثی کردن رادیکال های آزاد در بدن برای جلوگیری از damage.Also سلول کمک می کند، آنها می توانند غنی از ویتامین فیبر و فولات و ویتامین ب همه نوع از انواع توت ها خوب به بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی هستند.

آنچه در بالا آمد، تنها یک توصیه عمومی برای افراد مبتلا به نفریت است. همانطور که وضعیت بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است، برخی از آب میوه ممکن است به شما در دسترس نیست. شما می توانید ما را به می دانم که اگر آن را به شما مناسب است مشورت کنید.

نگرانی های دیالیز

در نفریت، اگر کلیه بیماران قادر به کار، دیالیز مورد نیاز خواهد شد. اگر شما در دیالیز توصیه می شود، شما باید carful اضافی در مورد مصرف مایعات. دلیل این است که مصرف مایعات اضافی ممکن است تورم، فشار خون بالا و سایر مشکلات جدی شود. بنابراین شما باید مقدار آب میوه محدود می کند و شما می توانید آن آزاد است و خوردن آن را به مانند یک پاپ یخ.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: میوه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.