طب گیاهی برای کاهش کراتینین بالا 3.3 و BUN 70

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

طب گیاهی برای کاهش کراتینین بالا 3.3 و BUN 70

 

طب گیاهی برای کاهش کراتینین بالا 3.3 و BUN 70

آزمون BUN و کراتینین برای اندازه گیری عملکرد کلیه انجام می شود. با کراتینین بالا 3.3 و BUN 70، کلیه ها معمولا بیش از 50 درصد آسیب دیده است. آیا هر گونه داروی گیاهی وجود دارد؟

سطوح BUN و کراتینین را افزایش زمانی که کلیه ها قادر به دفع این ضایعات محصولات به درستی. این را می توان با مشکلات عمده بهداشتی اساسی مانند دیابت، فشار خون بالا، نقرس، باعث، داروها و غیره با توجه به علت زمینه ای است که مسئول برای نقص در عملکرد کلیه ها تجویز می شوند. شما می توانید ما در kidneyservice@hotmail.com با وضعیت بیماری خود را به آدرس یک ایمیل ارسال کنید. کلیه کارشناسان ما تجزیه و تحلیل و پاسخ شما را با پیشنهادات مفید تر است.

به منظور کاهش کراتینین 3.3 و BUN 70، کلیدی است برای جلوگیری از توسعه بیشتر از فیبروز کلیوی. در همین حال، تعمیر آسیب های پاتولوژیک از فیبروز اولیه مرحله و بهبود وضعیت عملکردی طبیعی ساختار سازمانی کلیوی. همانطور که توصیه طب گیاهی، طب میکرو چینی Osmothrapy انتخاب خوبی است.

میکرو چینی Osmothrapy پزشکی می تواند اکسیژن و خون بیشتری برای کمک به ترمیم kdineys آسیب دیده را فراهم خواهد کرد. همچنین می تواند cirucation خون در کلیه ها، افزایش سموم داخلی روشن، ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه و نفرون ها، جلوگیری از پیشرفت کلیه گلومرولواسکلروز و از فیبروز، و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر، تنظیم محیط داخلی فقیر است. این راه راست برای صرفه جویی در کلیه های آسیب دیده است.

نیز وجود دارد که بیماران تحت دیالیز خلاص شدن از شر دیالیز تحت درمان از پزشکی Osmothrapy میکرو چینی و یک زندگی عادی. شما همچنین می توانید داستان بیمار در وب سایت ما را بررسی کنید. امید آن می تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری به بهبود خود را به من بدهید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.