بیماری مزمن کلیه مرحله 4 و خواب آلودگی روزانه

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه مرحله 4 و خواب آلودگی روزانه

 

بیماری مزمن کلیه مرحله 4 و خواب آلودگی روزانه

نشانه های بیماری پیشرفته کلیه، مانند CKD stage4 یا مرحله 5، ممکن است بسیار به آرامی و به طور خفیف رخ می دهد و بیمار ممکن است شکست بخورند به اطلاع تغییر. خواب آلودگی در طول روز، یک مثال خوب است.

خواب آلودگی روزانه

خواب آلودگی در طول روز احساس خستگی و خواب آلودگی است که در آن افراد ممکن است قادر به باز نگه داشتن چشم ها در طول روز است. خواب آلودگی در فرد به صورت فیزیکی مشخص شده توسط رفتار خمیازه کشیدن مداوم و بی توجه است. خواب آلودگی در طول روز می تواند یک نتیجه از بسیاری از بیماری ها و یا عادات زندگی بد است و آن را نیز تغییر فیزیکی در بیماران با به مرحله CKD 4 یا Stage5 و.

چرا خواب آلودگی روزانه را در بیماران مبتلا به مرحله پیشرفته بیماری کلیه اتفاقی می افتد؟

خواب به مغزمان اجازه استراحت میدهد

گزارش شد که خواب آلودگی روزانه و علل آن است که خواب آلودگی در طول روز می باشد در واقع "نتیجه محرومیت از خواب". چه باید کرد برای محرومیت از خواب در افراد مبتلا به CKD سرزنش؟

3 علل عمده وجود دارد که باید مسئول محرومیت از خواب، سندرم پای بی قرار یعنی، آپنه خواب، ترخیص کالا از گمرک دیالیز ناکافی.

شدت سندرم پای بی قرار از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است. با این حال، به دلیل سندرم پای بی قرار رخ می دهد در زمانی که شما در حال تلاش برای استراحت و یا خواب رفتن، می توان آن را ترک شما احساس خستگی از کمبود استراحت.

بسیاری از بیماران انجام apneas آنها در طول شب تجربه به یاد داشته باشید نیست. با این حال، به دلیل خواب آنها قطع شده است، آنها را اغلب احساس خستگی و کسل کننده در طول روز.

دیالیز یک گزینه درمانی برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته صدمه به کلیه ها هستند. ساخت تا از اتلاف در خون می تواند باعث شود شما به احساس بد و ناراحت کننده است. این می تواند باعث خواب دشوار است.

چگونه به مدیریت خواب آلودگی در طول روز در CKD stage4 به؟

از علت خواب آلودگی در طول روز، ما می توانید ببینید که کلیه صدمه ای است که باعث کاهش این علائم می باشد. در نتیجه، آن است که همیشه حق به پیدا کردن درمان های پزشکی که می تواند با کاهش عملکرد کلیه مقابله. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی است که در اینجا پیشنهاد برای آن کمک می کند تا به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

علاوه بر این، برخی از گیاهان کمک می کند تا در بهبود کیفیت خواب در شب، که به بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 پیشنهاد. اگر شما علاقه در لیست گیاهان برای خواب آلودگی در طول روز، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.