امید به زندگی بیمار دیالیز با کراتینین 4.0

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

امید به زندگی بیمار دیالیز با کراتینین 4.0

 

www.kidneyservicechina.com/high-creatinine-level/933.html

"آیا تو به من امید به زندگی از دیالیز با کراتینین 4.0 گفت: پدرم بیمار است و در سال گذشته آغاز شده دیالیز، اما سطح کراتینین او است که هنوز هم پس از درمان است. من در مورد وضعیت او بسیار نگران است." پس از پیدا کردن علل مشکل خود را، ما می توانید ببینید که آیا راه هایی برای کمک به بیمار یک زندگی بسیار طولانی تری زندگی می کنند وجود دارد.

بنابراین، چرا کراتینین بالا 4.0 بعد از دیالیز رخ می دهد؟

1) به عنوان دیالیز به طور موقت جایگزین عملکرد کلیه به دفع مواد زائد از بدن. سطح کراتینین نشانه ای از این است. اگر سطح بالاتر است، آن را نشان داد که او ممکن است نیاز به انجام درمان در فواصل منظم تر.

2) یکی دیگر از دلایل می تواند: دیالیز است فقط یک درمان جایگزینی کلیه است و آن است که قادر است برای جلوگیری از بدتر شدن صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیوی. حتی با این درمان، سطح کراتینین هنوز هم ممکن است با کاهش تدریجی عملکرد کلیه را افزایش می دهد.

از آنجا که امید به زندگی عادی یک بیمار دیالیز 3-5 سال است، آن را فوری به گام به منظور کاهش کراتینین 4.0 اساسا است و تا حد زیادی گسترش بیماران طول زندگی.

1. غذا

در طول فرایند دیالیز، آن است که باید به خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین، فسفر، سدیم و پتاسیم است. ترتیب رژیم غذایی با بیماران مختلف متفاوت است. شما می توانید به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com با وضعیت بیماری خود، به طوری که کلیه کارشناسان ما می توانند شما را با برنامه غذایی دقیق پاسخ دهید.

2. طب گیاهی طبیعی

میکرو چینی پزشکی برای افراد مبتلا به بالا کراتینین 4.0 در دیالیز پیشنهاد، به عنوان درمان می تواند کمک به کلیه های آسیب دیده را تعمیر و بهبود عملکرد کلیوی. اگر کلیه ها می تواند خود به خود عمل بهتر، کراتینین به طور کامل کاهش داد. با تا حد زیادی بهبود کیفیت زندگی بیماران می توانند زندگی طولانی بسیار با فرکانس کاهش می یابد زندگی می کنند و یا حتی جلوگیری از دیالیز.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: امید ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.