مرحله CKD 4 با هیپرکالمی: آیا شیر من

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله CKD 4 با هیپرکالمی: آیا شیر من

مرحله CKD 4 با هیپرکالمی: آیا شیر من

پتاسیم یک ماده مغذی ضروری است که نقش ارزشمند ایفا می کند در بدن است. CKD شایع ترین علت افزایش سطح پتاسیم، یا هیپرکالمی است. برای یک فرد با 4 مرحله CKD و هیپرکالمی، آیا آن را خوب به شیر؟ پزشک آنلاین ما آماده مشاوره رایگان به شما ارائه! گپ و گفتگو با آنها را اگر دوست دارید به صحبت.

شما ممکن است به سطح پتاسیم بالا تعجب چه CKD مرحله 4 رو. دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن توضیح دقیق. بیماری مزمن کلیه اشاره به یک بیماری پیشرونده است که شاهد کلیه به تدریج کاهش عملکرد می شود. کلیه انجام کار ضروری مانند از بین بردن مواد زائد، تنظیم سطح فشار خون و تولید ادرار. در حالی که از دست دادن بسیاری از تابع در مرحله 4 بیماری کلیه، کلیه ها در از بین بردن پتاسیم اضافی از جریان خون موثر نیست. به عنوان یک نتیجه، افزایش پتاسیم ممکن است رخ دهد.

افراد مبتلا به مرحله CKD 4 و هیپرکالمی پیشنهاد به خوردن یک رژیم غذایی مناسب در کم پروتئین، فسفر، پتاسیم و سدیم. شیر بالا در پتاسیم و فسفر است، بنابراین باید آن را محدود شده است. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com با شرایط دقیق خود را ایمیل، بنابراین پزشک کلیه ما می تواند توصیه های شخصی خود را ارائه دهد!

دیگر پیشنهادات عملی برای افراد مبتلا به مرحله CKD 4 با هیپرکالمی:

• محدود کردن غذاهای غنی از پتاسیم مانند موز، پرتقال، میوه های خشک، نخود خشک و حبوبات، عدس، هندوانه، خربزه، ماست، سیب زمینی، گوجه فرنگی، و غیره

• آیا مایع را از میوه های کنسرو شده یا سبزیجات، یا آب میوه را از گوشت پخته شده مصرف نکنید.

• به دنبال درصد پتاسیم (اگر در تغذیه برچسب حقایق ذکر شده است) کمتر از 6٪.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.