مرحله 4، مرحله CKD: می توانید سبزی راهنما مرا به اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله CKD: می توانید سبزی راهنما مرا به اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز

 

مرحله 4، مرحله CKD: می توانید سبزی راهنما مرا به اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها تنها about15-29٪ از عملکرد باقی مانده است. اکثر مردم در این مرحله با پزشک خود گفت به آماده شدن برای دیالیز یا پیوند کلیه. در واقع، نارسایی کلیه را می توان با درمان به موقع اجتناب شود. گیاهان طبیعی کمک بزرگی به بهبود عملکرد کلیه هستند.

• گون

نام دیگری برای این گیاه، گون membranaceus است. از آن شده است در طب سنتی چینی برای توانایی خود برای تحریک سیستم ایمنی بدن و محافظت از کلیه استفاده می شود. این می تواند عملکرد برای از بین بردن پروتئین در ادرار، التهاب را مهار، و ترویج بازسازی بافت. شما می توانید با پزشک آنلاین ما در مورد دوز مناسب در مورد شما گفتگو می کنند.

• ریواس چینی

به عنوان یک گیاه معمولا در هر دو چین و ژاپن استفاده می شود، از آن شده است اثبات برای درمان بیماری مزمن کلیه موثر است. تحقیقات نشان می دهد که عصاره ریواس ممکن است زنده ماندن را در طول بیماری کلیوی طولانی. قبل از مصرف این گیاه درمان با پزشک خود مشورت کنید.

• کلپ

به عنوان یک دیورتیک طبیعی گیاهی، سبزی دریا است که در اشکال پودر و کپسول در فروشگاههای مواد غذایی بهداشتی موجود است. کلپ شامل مواد مغذی مانند آهن، پتاسیم و ید که سلامت کلیه را حمایت. علاوه بر این، می تواند کلیه ها به ترویج خروجی ادرار، که گرگرفتگی سموم از بدن پاک.

اگر شما 4 مرحله CKD و می خواهم بدانم گیاهان طبیعی تر است که می تواند مفید باشد، لطفا ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com. لطفا به اطلاع که اگر این گیاهان مفید برای از بین بردن علائم بیماری های کلیوی و حفاظت از عملکرد کلیه هستند، آنها به اندازه کافی قدرتمند برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز نیست.

در حالی که با استفاده از درمان گیاه فوق، لازم است برای افراد مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه به درمان پزشکی طبیعی مانند میکرو چینی پزشکی و ایمونوتراپی است. فقط در این راه، آنها می توانند اثر درمانی رضایت بخش برای جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4, مرحله ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.