جایگزین برای سندرم نفروتیک CellCept

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

جایگزین برای سندرم نفروتیک CellCept

 

 
جایگزین برای سندرم نفروتیک CellCept

چقدر شما در مورد CellCept دانید؟ CellCept معمولا به نظر می رسد برای کلیه، کبد و یا بیماران مبتلا به پیوند قلب تجویز شود، اما برخی از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک نیز با این دسته از دارو تجویز شود، به ویژه هنگامی که عود معمولا اتفاق می افتد.

سندرم نفروتیک یک بیماری کلیه خاصی است، اما گروهی از علایم است. انواع مختلف سندرم نفروتیک پیش آگهی متفاوت است. به طور کلی، تغییر بیماری حداقل یک پیش آگهی خوب است، در حالی که FSGS آسان به درمان می شود. چه نوع سندرم نفروتیک شما را از رنج می برند؟ شما می توانید ما را بیشتر در مورد وضعیت خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال، گزینه های درمان مربوطه برای بیماری شما داده می شود.

دوز استفاده از بیماران مبتلا به CellCept برای سندرم نفروتیک کاملا کمی پایین تر استفاده می شود که در پیوند عضو است. اما مانند تقریبا تمام داروها، CellCept دارای عوارض جانبی است. آنهایی که بیشتر معمول عبارتند از: اسهال، کاهش تعداد سلول های سفید خون و استفراغ. همچنین گزارش شده است افزایش احتمال عفونت فرصت طلب به عنوان دارو سرکوب سیستم ایمنی بدن است. این یک لیست کامل از عوارض جانبی CellCept و دیگران ممکن است رخ دهد، پزشک خود را برای توصیه های پزشکی در مورد عوارض جانبی تماس بگیرید.

آیا یک جایگزین برای سندرم نفروتیک CellCept وجود دارد؟ امروزه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شده است به طور معمول استفاده می شود برای درمان سندرم نفروتیک در بالینی. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. دلیل این که چرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در سراسر جهان بیشتر و بیشتر محبوب شده عبارتند از: (1) از طریق تخریب، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک از بین بردن کسانی که سیستم ایمنی مجتمع سپرده در کلیه ها، که چیزی است که داروهای غربی نمی تواند دستیابی به ( 2) از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود، (3) از طریق از بین بردن عامل بیماری زا و حمایت واقعی چی، غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن را می توان تنظیم، ایمنی می تواند بهبود یافته است، (4) از داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند، کارشناسان آنهایی که مناسب را انتخاب کنید و سپس مطابقت آنها را با توجه به شرایط بیمار، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی.

اگر شما در این درمان طبیعی و کارآمد برای سندرم نفروتیک علاقه مند هستند، شما در حال استقبال به ما از طریق مشاوره با کارشناسان آنلاین آزادانه یا ترک ما یک پیام تماس بگیرید. ما در اینجا برای کمک به.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جایگزین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.