Stage3 بیماری کلیه: چه پروتئین در ادرار

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

Stage3 بیماری کلیه: چه پروتئین در ادرار

 

Stage3 بیماری کلیه: چه پروتئین در ادرار

کلیه ها در سراسر بدن، که حذف مواد زائد و حفظ مواد مفید در خون فیلتر کردن خون است. در مرحله 3 بیماری کلیه، کلیه های آسیب دیده ممکن است از دست دادن پروتئین در ادرار را کاهش دهد.

پروتئین در ادرار به چه معناست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، کلیه ها اندام که حذف مواد زائد و نگه داشتن مواد لازم در خون باقی بماند فیلترینگ را ارزیابی می کند. وقتی کلیه ها آسیب دیده می شود، عملکرد آن کاهش خواهد یافت. این نتایج در بسیاری از نشانه و از دست دادن پروتئین در ادرار بسیار رایج است را ببینید.

کلیه های سالم می تواند کمک به نگه داشتن پروتئین در خون در حالی که در مرحله 3 بیماری کلیه، ارگان فیلتر آسیب دیده پروتئین را در ادرار، که منجر به پروتئینوری نشت.

در نتیجه، پروتئین در ادرار می تواند نشانه ای برای نشان دادن چگونه خسارت های کلیه شدید خود را در مراحل مختلف CKD هستند. بسیاری از آزمون ها، مانند پروتئین 24 ساعته ادرار، الکتروفورز پروتئین ادرار، که می تواند کمک تست شدت پروتئینوری خود را، اگر شما علاقه در لیست آزمون وجود دارد، شما می توانید یک پیام به kidneyask@hotmail.com ترک.

من مبتلا به بیماری Stage3 کلیه و پروتئین در ادرار چه باید انجام دهید؟

برای کاهش از دست دادن پروتئین در ادرار، هر دو مدیریت پزشکی و رژیم غذایی سالم باید نقش داشته باشد.

مداوا

پروتئین در ادرار نشان می دهد کاهش عملکرد کلیه، در نتیجه، به شما پیشنهاد برای پیدا کردن روش های پزشکی که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه است.

طب سنتی چینی می تواند گزینه ای برای سبزی های مختلف از آن استفاده می کند به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه خود و بافت کلیه، که می تواند توانایی فیلتر کردن نفرون را بهبود بخشد. با این حال، قبل از اینکه شما سعی می کنید TCM، شما باید سبزی اجتناب می دانم برای جلوگیری از سوء استفاده از گیاهان است. پیشنهاد لیست گیاهان و لیست گیاهان اجتناب برای بیماران CKD وجود دارد، اگر شما نیاز دارید، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل یا به طور مستقیم سرویس آنلاین با یکدیگر مشورت کنید.

غذا

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، یک رژیم غذایی کم پروتئین ضروری است. با این حال، یک رژیم غذایی کم باید مقدار پروتئین است که بدن شما نیاز به دیدار می کند. شما می توانید به خواندن: چگونه به نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین در CKD Stage3، که به شما مقدار پروتئین هدف و فهرست مواد غذایی پروتئین بر اساس شرایط خود را بگویید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پروتئین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.