تورم خفیف و خستگی پس از دیالیز

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

تورم خفیف و خستگی پس از دیالیز

تورم خفیف و خستگی پس از دیالیز

دیالیز یکی از lifesavors برای مردم درمان زمانی که کلیه خود را به موفق به work.It است، می توانند به کار را خاموش مایع اضافی کلیه ها های خود را را حذف نه دیگر است استفاده می شده است. این می تواند کمک بیماران حفظ زندگی و گسترش span.However زندگی خود را، حیات بر روی دیالیز است که واقعا دشوار است است و آنها اغلب از بسیاری از تورم complaints.Slight رنج می برند و خستگی می تواند پس از دیالیز رخ می دهد.

خستگی پس از دیالیز

خستگی در پس از دیالیز با منتسب به عوامل های متعدد است. اگر مایع بیش از حد از حد است در یک زمان کوتاه حذف شده، آن است که بسیار احتمال زیاد به علت کلیه ها های fatigue.Healthy کار می کنند در 24 ساعت شبانه، 7 روز در هفته جاری، اما مزمن کلیوی است که تنها به به انجام می شود 3 بار است است یک هفته. اگر مایع بیش از حد از حد می سازد تا بین درمان، مایع اضافی دارای به در چنین یک زمان کوتاه است تواند حذف شود، از در نتیجه در در نتیجه خستگی پس از دیالیز شده است. بنابراین، آن را مهم است که برای حفظ به وزن بدن خشک و سمت راست خود را پس از درمان دیالیز است است.

به اگر فشار خون بیش از حد کم است پس از دیالیز، بیماران ممکن است همچنین تجربه fatigue.Dialysis می توانید مایع اضافی را از از بدن را حذف، در نتیجه کاهش از pressure.Therefore خون، به به این دو بیمار گفته به گرفتن داروهای به نه قبل از درمان دیالیز.

یکی دیگر از عامل contributable خستگی بعد از دیالیز در این بیماران این این است anemia.It یک شکایت شایع در افراد با شرایط Failure.The کلیه است ممکن است در طول درمان دیالیز تبدیل شدن به آشکار.

پس از دیالیز تورم خفیف

تورم خفیف تنها در برخی موارد رخ می دهد پس از دیالیز dialysis.If ارائه می دهد به قدر کافی انجام می شود نشده است، مایع اضافی در بدن نمی می تواند از بدن برداشته شود، به طور کامل.

یکی دیگر از علت احتمالی از تورم پس از دیالیز failure.If قلب قلب نمی را به خوبی می تواند کار می کنند است، حجم گردش خون موثر را کاهش می دهد خواهد شد. در این راه، جریان خون در کلیه ها خواهد decline.Also، توبول کلیه می تواند تواند تحت تاثیر قرار بگیرند و مایع دوباره مکیدن و جذب بیشتر و sodium.Thus، بیماران در ها توسعه ورم می شده است. این یک بیماری جدی است و بیماران باید آن را seriously.If تورم بین درمان دیالیز رخ می دهد را، را ممکن است توان آن را مربوط به ایجاد می کند از مایع در بدن اگر شما می نوشند شده است.

آنچه در بالا آمد، هستند علل از تورم و خستگی پس از دیالیز. برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com آدرس یک ایمیل ارسال کنید.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خستگی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.