نفروپاتی IgA و گلومرولونفریت مزمن با کراتینین 317

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA و گلومرولونفریت مزمن با کراتینین 317

نفروپاتی IgA و گلومرولونفریت مزمن با کراتینین 317

نام و نام خانوادگی: سامی

جنسیت: زن

سن: 43

کشور: هند

تشخیص: IgA نفروپاتی، گلومرولونفریت مزمن

چرا برای درمان به چین آمده است:

بازگشت به پنج سال پیش، من عفونت دستگاه تنفسی فوقانی رنج می برد. در ابتدا، من آن را جدی نیست که من فکر می کردم که این فقط یک ailment.However جزئی، حدود یک هفته بعد، من ماده شیرینی که از برگ ومیوه کولا گرفته میشود رنگ ادرار در توالت متوجه. این زخمی من much.I به بیمارستان محلی من رفت و در آنجا من مبتلا به نفروپاتی IgA و گلومرولونفریت مزمن تشخیص داده شد.

من برای یک دوره از زمان در بیمارستان بستری شد و تا به حال برخی از بهبود. با این حال، در سال های پس از آن، دچار عود بنابراین frequently.My دکتر به من گفت که آنها می توانند مرا درمان نیست تا زمانی که کلیه ها من failed.I می دانیم چگونه زندگی سخت است زمانی که شما در دیالیز توصیه می شود.

من به دانستن بیمارستان از یکی از دوستان من است. او PKD رنج می برند و درمان قابل توجه در چین بود. به همین دلیل است که من بیمارستان را انتخاب کرد.

شرایط پذیرش:

پروتئینوری:، آلبومین در خون: 35.4 گرم / L، کراتینین سرم: 317، BP: 90/130 میلی متر جیوه.

درمان: برای درمان برخی از شرایط مانند فشار خون بالا و anemia.Afterwards کلیوی برخی از داروهای غربی داده شد، Osmotherapy طب میکرو چینی و ایمونوتراپی کاربردی برای کمک به بهبود عملکرد کلیوی من.

شرایط ارسال از درمان:

قبل از اینکه من از ترخیص از بیمارستان بود، من از معاینات دقیق است. نتایج به شرح زیر است:

پروتئینوری:، BUN 9.6 میلی مول / L، کراتینین سرم 257umol / L

نظرات از متخصص:، نفروپاتی IgA نداشتند disorder.It خود ایمنی است به این معنی است که سیستم ایمنی بدن خود را حمله کلیه خود را به اشتباه. ایمونوتراپی می تواند اختلال در عملکرد صحیح سیستم ایمنی کمک و بازسازی طبیعی ایمنی system.Micro چینی هدف دارو در بهبود عملکرد کلیوی با تحریک خود بازسازی ساختار اختلال کلیه. بنابراین سامی می تواند بهبود قابل ملاحظه ای داشته باشد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.