برای درمان نفروپاتی IgA در عود بعد از پیوند کلیه

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

برای درمان نفروپاتی IgA در عود بعد از پیوند کلیه

برای درمان نفروپاتی IgA در عود بعد از پیوند کلیه
س: دوست من به مدت 7 سال از نفروپاتی IgA رنج می برند و او پیوند کلیه در کلیه چپ خود را پذیرفته، اما دوباره آن را دچار اختلال شد. آیا برای درمان عود نفروپاتی IgA پس از پیوند کلیه وجود دارد؟

A: از پیام شما متشکریم. برای پیدا کردن یک راه حل، شما باید درک درستی در مورد علت داشته باشد. در مرحله اول، شما نیاز به دانستن چه چیزی باعث می شود که عود از نفروپاتی IgA پس از پیوند کلیه.

چه چیزی باعث می شود که عود از نفروپاتی IgA پس از پیوند؟

نفروپاتی IgA صدمه به کلیه ها خودایمنی، که به معنی آن است که تنها یک بیماری کلیه نیست، بلکه با سیستم ایمنی بدن اساسی همراه است.

پیوند کلیه کمک می کند تا عود کلیه های آسیب دیده به عملکرد و حذف مواد زائد، و همچنین مایعات اضافی از خون. با این حال، شما ممکن است متوجه نشوند که پیوند تنها در صدمه به کلیه ها بر اختلال سیستم ایمنی بدن متمرکز است، اما نه.

به عبارت دیگر، اگر اختلال سیستم ایمنی، بیماری به کلیه حمله دوباره، کلیه ها آسیب دیده خواهد شد دوباره. به همین دلیل است که دوست خود را به عود از نفروپاتی IgA پس از پیوند تجربه.

آیا هر درمان غلظت IgA نفروپاتی عود پس از پیوند کلیه وجود دارد؟

بله، وجود دارد. ایمونوتراپی پیشنهاد برای آن کمک می کند تا بازسازی سیستم ایمنی جدید، که می تواند سیستم ایمنی بدن را برای جلوگیری از حمله به کلیه ها استفاده کنید.

ایمونوتراپی به طور عمده دارای 6 بخش، از جمله تشخیص دقیق، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی، حفاظت از سیستم ایمنی، انسداد ایمنی بدن است. با این حال، در 6 بخش با توجه به وضعیت پزشکی فرد متغیر است. این که آیا ایمونوتراپی برای شما کار می کند؟ شما می توانید یک پیام به kidneyask@hotmail.com برای پخش رایگان ترک کنید.

ایمونوتراپی با این نسخهها کار برای مقابله با اختلال سیستم ایمنی بدن، که مانع از عود آینده از نفروپاتی IgA است. با این حال، به صدمه به کلیه ها وجود داشته است، شما نیاز به مدیریت در اسرع وقت، در غیر این صورت، ممکن است آن را نیز ممکن است به مراحل پیشرفته آسیب کلیه توسعه. هر دو سنتی چینی طب گیاهی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک می کند تا کلیه های آسیب دیده را تعمیر. اگر شما علاقه، شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد دو درمان های طبیعی با ترک یک پیام زیر را دریافت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.