چه گیاهان مفید برای نارسایی کلیه هستند

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

چه گیاهان مفید برای نارسایی کلیه هستند

 

چه گیاهان مفید برای نارسایی کلیه هستند
علاوه بر درمان پزشکی برای نارسایی کلیه، بیماران همچنین ممکن است تعجب چه گیاهان مفید هستند. امیدوارم که مقدمه ای را که در شکل زیر می تواند مفید باشد به عنوان مرجع خود.

گیاهان برای به نارسایی کلیه

1. ذرت

مصرف به طور منظم از این داروی گیاهی می تواند مفید باشد، به عنوان ترکیبات شیمیایی در گیاه می تواند باعث التهاب بافت های کلیوی را کاهش می دهد. علاوه بر این، آن را به عنوان یک دیورتیک عمل می کند. گیاهان دیگر مانند گل قاصد veratrum نیز نتایج مشابهی داشته باشد.

2. درخت جنسهیاجنسان

این مکمل گیاهی می تواند مفید باشد برای پاک کردن بدن از کلسترول بیش از حد و تنظیم سطح قند خون. دوز توصیه شده بستگی دارد که تنوع شما انتخاب می کنید.

3. چمن مبل

طول می کشد تا اثر به پاک کردن دستگاه ادراری، افزایش جریان ادرار، راستگو بافت آسیب دیده، تسکین درد و التهاب. دوز توصیه می شود بین 6-10G / D است.

4. زنجبیل

گیاه زنجبیل می تواند کمک به پاک کردن زباله است که در سلول های کلیه انباشته. همچنین می تواند به عنوان ادویه اضافی در غذاها استفاده می شود و یا به عنوان چای مصرف.

5. UVA ursi

این نوع از شاخ و برگ گیاهان در ارائه خواص است که کمک می کند تا نفرون را به خوبی عمل و همچنین تقویت معابر در سیستم ادراری کمک می کند.

گیاهان طبیعی ممکن است به درمان نارسایی کلیه کمک می کند. قبل از مصرف هر گونه گیاهان، با دکتر خود صحبت کنید برای اطمینان از ایمنی و دوز مناسب.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هستند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.