آیا می توانم مرحله 4 CKD GFR 29 با درمان طب چینی قابل درمان است

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

آیا می توانم مرحله 4 CKD GFR 29 با درمان طب چینی قابل درمان است

 

آیا می توانم مرحله 4 CKD GFR 29 با درمان طب چینی قابل درمان است

"شوهر من 55 ساله است و او تا مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 29. او دیابت و فشار خون بالا برای سالهای زیادی است. آیا طب چینی مفید برای درمان وضعیت خود و کمک به جلوگیری از دیالیز ما از کمک شما قدردانی میکنیم!" اگر شما شرایط مشابه، شما قطعا می تواند دیالیز جلوگیری از با درمان به موقع و موثر برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی. خوش آمدید به چت با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان اگر شما ترجیح می دهند به بحث به طور مستقیم!

در کشورهای غربی، هنگامی که یک فرد به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 29 توسعه یافته است، پزشک ممکن است به او گفت که او به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده نزدیک نیاز دارند. هیچ گزینه درمانی دیگر در دسترس است. با این حال، این است که حقیقت در طب چینی نیست.

حتی با GFR کم 29، شما می توانید نارسایی کلیه مرحله نهایی از طریق گرفتن جامع درمانی برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی و سعی کنید به آن را بهبود بخشد، اجتناب کنند. در این راه، پیشرفت مرحله 4 CKD متوقف خواهد شد. و شما می توانید یک زندگی کاملا طولانی و پرباری زندگی می کنند.

درمان عمدتا بر اساس روش های درمانی سنتی چینی گیاهی. برای مثال، کارشناسان چینی کلیه ایمونوتراپی اتخاذ به تنظیم imunity کل بدن خود را. صادقانه بگویم، همه بیماران کلیوی کم یا اختلال سیستم ایمنی بدن، که منجر به پاسخ التهابی مداوم در کلیه. سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خارج شده است در منطقه کمر اعمال شده به ترویج وضعیت کلی کلیه. در این روش درمانی درمان برجسته ترین در خدمات کلیه چین است و آن را تا حدود 30 سال انجام شده است.

علاوه بر این، سایر درمان های کمکی شامل حمام دارو به کاهش سطح کراتینین سرم، طب سوزنی و فتیلهگذاری برای تحریک از کانالهای انرژی و کولترال، و غیره

طرح درمان توسط nephrologists چینی بر اساس تشخیص دقیق و تجزیه و تحلیل وضعیت هر بیمار ساخته شده است. بنابراین ما می توانیم بهترین اثر درمانی را تضمین می کند.

اگر شما با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR 29 تشخیص داده شده است، صدمه به کلیه ها رخ می دهد اما نه در مرحله غیر قابل برگشت است. شما می توانید به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com با وضعیت بیماری خود و ما شما را به زودی با مشاوره شخصی تر پاسخ!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.