کمک به بیماران با کلیه عملکرد 9٪، GFR 12 اجتناب از پیوند کلیه

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

کمک به بیماران با کلیه عملکرد 9٪، GFR 12 اجتناب از پیوند کلیه

 

کمک به بیماران با کلیه عملکرد 9٪، GFR 12 اجتناب از پیوند کلیه

آیا پیوند کلیه تنها انتخاب برای بیماران با عملکرد کلیوی 9٪ و 12 GFR؟ خب، ما اینطور فکر نمی کنم. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، اگر شما نمی خواهید برای دریافت پیوند کلیه، یا شما مناسب برای دریافت یکی نیست، اطلاعات زیر انتظار می رود مفید باشد.

چه کاری می تواند کلیه عمل 9٪ و 12 GFR را بگویید؟

عملکرد کلیه 9٪ و 12 GFR می توانید بگویید این وضعیت در حال حاضر در مرحله 5 بیماری کلیوی مزمن، آخرین مرحله و شدید ترین بیماری کلیوی، و ما همچنین می توانیم آن را به پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) تماس بگیرید. اگر شما در حال تجربه عملکرد کلیه، 9٪ و 12 GFR، شما به احتمال زیاد به درد و رنج از علائم زیر:

* حالت تهوع یا استفراغ

* از دست دادن اشتها

* خستگی

* سردرد

* ساخت ادرار کم و یا هیچ

* تورم، به ویژه در اطراف چشم ها و مچ پا

* سوزن سوزن شدن در دست ها یا پاها

* گرفتگی عضله

* خارش

* تغییرات در رنگ پوست

* در حال قادر به تمرکز

پیوند کلیه و عملکرد کلیه 9٪، GFR 12

به طور کلی، بسیاری از بیماران با عملکرد کلیوی 9٪ و GFR 12 آغاز کرده است در حال حاضر دیالیز، و برخی از آنها ممکن است در حال حاضر در لیست پیوند بوده است. خب، ما باید به می گویند که دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی، آن را به عنوان تنها تا حدودی می تواند جایگزین عملکرد کلیه. اما گاهی اوقات آن را بسیار ضروری است.

پیوند موفق کلیه واقعا می تواند کمک به طولانی patients'lifetime، اما دریافت یک چیز آسان نیست. در چین، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می گوید پیوند کلیه خواهد بود به عنوان انتخاب آخر تا تقریبا همه از عملکرد کلیه از بین رفته است. اگر بیماران با عملکرد کلیوی 9٪ و 12 GFR هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، و سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند یکی دیگر از گزینه های درمان. شما مطمئنا پیدا کردن اطلاعات دقیق در مورد این درمان، بعد از خواندن، شما را پیدا خواهد کرد آن را در تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه هدف. ما در اینجا برخورد با هر گونه ابهامات خود را آزادانه، یک پیام را ترک ما زیر اگر شما نیاز به کمک دارید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اجتناب ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.