مرحله 4 بیماری کلیه با تغییرات طعم

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری کلیه با تغییرات طعم

 

مرحله 4 بیماری کلیه با تغییرات طعم

در این مقاله به توصیف این است که آیا رابطه بین تغییرات طعم و بیماری های کلیه Stage4 وجود دارد. و اگر وجود دارد، چگونه به مدیریت تغییر طعم و مزه در بیماران.

مرحله 4 بیماری و طعم کلیه تغییرات در ارتباط با تغییرات طعم؟

بله، دو علت اصلی برای تغییر طعم و مزه در بیمار مبتلا به CKD stage4 وجود دارد. هر دو مواد زائد ساخت بالا و دیابت می تواند منجر به طعم تغییرات در بیماران مبتال به بیماری مزمن کلیه.

ضایعات ساخت، تا

کلیه ها عمل به حذف مواد زائد و آب اضافی از خون. با این حال، در مرحله CKD 4، صدمه به کلیه ها در یک وضعیت شدید است که باعث می شود کلیه نتواند به خوبی عمل باقی می ماند. به عنوان یک نتیجه، مواد زائد در بدن واریز خواهد شد. این می تواند طعم مواد غذایی متفاوت است و یا به علت بوی بد دهان، بی اشتهایی و تهوع و غیره

این مهم است که برای بیماران به حذف مواد زائد در بدن. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی طب سنتی چینی است که می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود توانایی فیلتر کردن کلیه ها آسیب دیده است. آن را نه تنها کاهش تغییرات طعم، اما اثرات اضافی در پشت درد، خستگی، فشار خون بالا و غیره همچنین نشان می دهد اگر می خواهید اطلاعات دقیق در مورد این درمان طبیعی شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل و یا خدمات آنلاین ما رایگان مشورت کنید.

دیابت

دیابت اولین علت عمده برای بیماری مزمن کلیه می باشد. بیش از 35 درصد موارد نارسایی کلیه ناشی از دیابت اولیه. هنگامی که کلیه خود را به دیابت مبتلا شده و توسعه به بیماری مزمن کلیه، به شما خواهد شد با نفروپاتی دیابتی تشخیص داده می شود.

دیابت به طور مستقیم باعث تغییر طعم نیست. با این حال، اگر از عوارض وجود دارد، سپس آن را ممکن است. برخی از داروهای خاص است که برای تغییر طعم مرتبط با دیابت استفاده می شود وجود دارد. اگر شما یک علاقه، شما می توانید پیام زیر ترک و یا ایمیل به kidneyask@hotmail.com لیست مواد مخدر.

همچنین مهم است که برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای کنترل دیابت اساسی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تغییرات ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.