راه هایی برای بهبود مرحله 3 بیماری کلیه امید به زندگی

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

راه هایی برای بهبود مرحله 3 بیماری کلیه امید به زندگی

 

راه هایی برای بهبود مرحله 3 بیماری کلیه امید به زندگی

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، مرحله فوری به درمان موثر درمان می شود، به عنوان آن هنوز امکان خاصی متوقف شود. اگرچه هیچ پاسخ دقیق به امید به زندگی از مرحله 3 بیماری کلیه وجود دارد، برخی از راه ها می تواند کمک به بهبود آن است.

رژیم غذایی مناسب

خوردن یک رژیم غذایی مناسب می تواند به حفظ عملکرد کلیه و سلامت عمومی کمک کند. پزشکان به شما برخی از پیشنهادات در مورد رژیم غذایی با توجه به نتیجه خود را از گزارش آزمون. اگر شما توصیه می شود برای نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین، شما باید بدانید که چگونه به نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین در CKD Stage3 به. اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد رژیم غذایی خود را، شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

به طور منظم ورزش

فواید ورزش معمولا خود را در تمام زمینه های زندگی خود را ارائه دهد. یک راه ساده برای شروع راه رفتن است. قبل از که مایل به سعی کنید نوع جدیدی از ورزش، با پزشک خود مشورت کنید.

گرفتن فشار خون خود را به بررسی می شود

فشار خون بالا عامل شماره 1 خطر مرگ و میر زود هنگام و سال ها سالم فقیر در اروپا است. فشار خون بالا می تواند یکی از علل بیماریهای مزمن کلیوی، و آن و صدمه به کلیه ها می تواند هر یک از دیگر تاثیر می گذارد، پس از آن بسیار مهم برای حفظ فشار خون به سطح نرمال.

درمان مناسب

به طور کلی، بیماران با مرحله 3 بیماری کلیه معمولا با داروهای تجویز شده مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل فشار خون و تسکین برخی از علائم دیگر درمان می شود، اما کافی نیست.

ما بر این باور است که آنچه که بیمار واقعا می خواهید آن دسته از داروها که می تواند خسارت های کلیه خود را تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است. در چین، داروهای گیاهی چینی می تواند به بیمار کمک کند تا رسیدن به یک سری از توابع داروهای غربی نمی تواند دستیابی به. بدون شک مرحله 3 بیماری کلیه امید به زندگی می تواند بهبود یافته یک بار تابع کلیوی افزایش یافته است. به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش و بهبود بهره وری از داروها، درمان خارجی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است. بیماران خارجی از آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

به دنبال در سمت روشن

محققان دریافته اند که افراد خوش بینانه در مورد 12 سال دیگر از آنهایی که بدبین زندگی می کنند. افراد بدبین بیشتر در معرض ابتلا به بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا. درست است که حفظ روحیه ی خوب بهترین درمان برای هر بیماری است.

که چگونه به بهبود بیماری کلیوی مرحله 3 امید به زندگی باید آنچه که بیمار واقعا در مورد مراقبت. در مورد وضعیت خود، در صورت داشتن هر گونه سوال، شما در حال استقبال صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید: کارشناسان آنلاین به طور مستقیم مشورت، یک پیام را ترک ما در زیر، پیشنهادات حرفه ای از کارشناسان آزادانه داده خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زندگی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.