می تواند ایجاد عفونت افزایش سطح کراتینین برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

می تواند ایجاد عفونت افزایش سطح کراتینین برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

 

می تواند ایجاد عفونت افزایش سطح کراتینین برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

برای بیماران CKD، چه می تواند ایجاد عفونت افزایش بیشتر در سطح کراتینین؟ خب، جواب این است: "بله". در اینجا شما انتظار می رود که در مورد بهترین راه برای جلوگیری از عفونت و کاهش سطح کراتینین بالا خود را یاد بگیرند.

چگونه می توانم عفونت باعث افزایش در سطح کراتینین؟

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا است با اختلال در عملکرد کلیه و آسیب کلیه ایجاد می شود. با کاهش در GFR سطح، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را پیدا خواهد کرد سطح کراتینین تبدیل شدن به بالا و بالاتر.

95٪ از بیماری های مزمن کلیه متعلق به بیماری های سیستم ایمنی بدن. در حالی که عفونت ها می توانند باعث تجمع عوامل التهابی که باعث پاسخ ایمنی التهابی شروع می شود و کمپلکسهای ایمنی سپرده در کلیه. همه از این پیشرفت حاد بیماری مزمن کلیه می شود، که منجر به افزایش بیشتر در سطح کراتینین.

برای بیماران CKD، چگونه برای جلوگیری از عفونت ها و سطوح پایین کراتینین بالا؟

اگر بیماران در داروهای چینی علاقه مند هستند و نگرانی در مورد عوارض جانبی داروهای غربی، داروهای چینی یکی دیگر از گزینه درمان باشد.

برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند ایمنی مردم با از بین بردن عوامل بیماری زا و حمایت واقعی چی بالا ببرد. برخی از انواع دیگر داروهای چینی مثل چی گونگ، تای چی، طب سوزنی و غیره را می توان به عنوان درمان کمکی در جهت بهبود ایمنی مردم و جلوگیری از هر گونه عفونت ها استفاده می شود.

با توجه به بخشی از کلیه که در آن کمپلکسهای ایمنی سپرده، کارشناسان را انتخاب کنید مناسب داروهای گیاهی چینی به از بین بردن آنها از طریق تخریب. سپس بعضی از توابع با ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، تامین تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، و غیره خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه را می توان بازیافت، سطح کراتینین بالا به طور طبیعی به سطح عادی به عقب برگردید.

البته برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند به طور مستقیم کاهش سطح کراتینین به درجه خاصی از طریق ترویج سم زدایی روده. شما در حال استقبال به ما بگویید بیشتر در مورد CKD خود، کارشناسان ما خواهد داروهای گیاهی چینی بر اساس لیست برای بیماری شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: افزایش ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.