CKD Stage4: مشکل در به خواب

دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

CKD Stage4: مشکل در به خواب

 

CKD Stage4: مشکل در به خواب
خسارت های پیشرفته کلیه ضعیف است به عنوان CKD stage4 شناخته شده است. بدون کنترل خوب، آن را ممکن است به مرحله نهایی بیماری کلیه توسعه. "مشکل به خواب" شایع در افراد مبتلا به مرحله CKD 4 است.

با توجه به پژوهش، بیش از 40 درصد از کودکانی که از بیماری مزمن کلیه رنج می برند یک خواب بد شکایت می کنند. آنچه که باید برای مشکل خواب در آنها سرزنش؟

نتایج نشان می دهد که هر دو حرکات دوره ای و سندرم پاهای بی قرار باید علت اصلی باشد.

حرکت دورهای

حرکات دوره ای اندام در خواب، حرکات تکراری، به طور معمول در اندام تحتانی، که در مورد هر 20-40 ثانیه رخ می دهد. چگونه دوره ای اندام عضو جنبش با 4 مرحله CKD؟ کارشناسان معتقدند که علت دروغ گفتن اساسی از این علامت باید به آسیب عصبی می شود. و به عنوان اختلال کلیوی توسعه، سیستم عصبی شایع می شود درگیر است.

حرکات دوره ای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زیادی مشکل. گزارش شده است که این جنبش می تواند تا حد 15 arousals در هر ساعت از خواب می شود. با این حال، خبر خوب این است که برخی از راه های طبیعی کمک به کاهش حرکات دوره ای اندام. چای گیاهی یک انتخاب معمول است. اگر شما علاقه، شما می توانید لیست گیاه را از ایمیل دریافت کنید: kidneyask@hotmail.com (به شما پیشنهاد برای گفتن جزئیات بیشتر در مورد شرایط پزشکی شما و اطلاعات اولیه خود را.)

سندرم پاهای بی قرار

سندرم پاهای بی قرار (RLS) یک اختلال حسی عصبی است که توسط یک اضطرار شدید برای حرکت دادن پاها زمانی که آنها در حال استراحت هستند مشخص است. شما ممکن است بخواهید به قطع جلسه خود را به دلیل احساسات در پاهای خود را غیر قابل تحمل هستند. ریال توسط سطوح پایین PTH بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ایجاد می شود. با توجه به صدمه به کلیه ها، بیماری استخوانی کلیوی ممکن است سطح PTH کم شود.

چگونه برای درمان خواب مشکل در بیماران مبتلا به CKD stage4 است؟

ما می توانیم هر دو علت اساسی را ببینید، بدون توجه به سندرم پاهای بی قرار یا جنبش اندام تناوبی، با صدمه به کلیه ها همراه است. بدین ترتیب، درمان ریشه باید عملکرد کلیه را بهبود بخشد. هر دو Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و ایمونوتراپی ادعا می کنند اثر از این اثر است. اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر دو درمان، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.