چگونه به مدیریت کم آبی در طول دیالیز

دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه به مدیریت کم آبی در طول دیالیز

 

چگونه به مدیریت کم آبی در طول دیالیز

کلیه ها نقش مهمی در حفظ سطح آب و سدیم در کلیه ها body.When موفق به کار به اندازه کافی بازی، دیالیز جایگزین کلیه بومی به انجام وظایف. اگر دیالیز به طور نادرست انجام شده، بیش از حد کم آبی یا مایع ممکن است رخ دهد. چگونه برای مدیریت کم آبی بدن در طول دیالیز؟

کلیه سالم کار 24 ساعت در روز، 7 روز هفته است. با این حال، اگر شما تحت همودیالیز هستند، اغلب تنها 3 بار در هفته انجام می شود. بنابراین شما مجبور به حذف مایعات اضافی جمع آوری بدن خود را بین درمان در چنین time.It کوتاه مهم است برای محاسبه چه مقدار مایع باید حذف هر زمان برای جلوگیری از دست دادن آب بدن است.

مدیریت مایع مطلوب است با تنظیم وزن هدف پس از دیالیز و در صورت لزوم، محدود کردن مایع حاصل به دست آمده بین وزن دیالیز هدف sessions.The اشاره به وزن بعد از همه مایع اضافی از بدن شما برداشته شده است.

اگر مایع اضافی در طول دیالیز برداشته، آن را کم آبی باعث می شود. اگر شما زیر وزن هدف بروید، چه اتفاقی می افتد؟ شما ممکن است علائم زیر را تجربه می کند:

* عطش

* دهان خشک

* سبکی سر است که از بین می رود زمانی که تخمگذار پایین

* گرفتگی

* تهوع

* بی قراری

* اندام های سرد

* ضربان قلب سریع

برای جلوگیری از مشکلات فوق، بیمار باید وزن خود را قبل و بعد از دیالیز ثبت و گزارش پزشک خود در صورتی که هر گونه ناراحتی در طول دیالیز.

در همین حال، اگر مایع اضافی در بدن می تواند توسط دیالیز به اندازه کافی برداشته نمی شود، آن را بیش از حد مایعات می شود، در نتیجه در آرایه ای از مشکلاتی از قبیل تورم، تنگی نفس و غیره

برای جلوگیری از دست دادن آب بدن و مایع بیش از حد، مهم است که برای بیماران برای تنظیم میزان مصرف مایعات خود بین دیالیز. چه مقدار مایع آنها باید به در خروجی ادرار خود و درجه تورم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مدیریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.