کودکان تحت درمان با دیالیز

دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

کودکان تحت درمان با دیالیز

 

کودکان تحت درمان با دیالیز

این یک چالش با پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) زندگی می کنند، به خصوص برای کودکان در سن مدرسه است. دیالیز ترین گزینه برای درمان افرادی که کلیه ها قادر به کار است. می تواند کودکان را با دیالیز درمان می شود؟

جواب این است: "بله". همودیالیز و دیالیز صفاقی دو روش دیالیز مشترک است و هر دوی آنها برای children.However در دسترس است می باشد، دیالیز صفاقی است که معمولا توسط کودکان مبتلا به ESRD استفاده می شود.

در دیالیز پریتونیل شکل دیالیز در منزل است که با استفاده از غشاء صفاق در شکم به فیلتر بیمار در blood.During روند درمان است، که دیالیز به داخل حفره صفاق از طریق یک کاتتر شده است که در دیالیز abdomen.The بیمار قرار داده قرار داده ساکن در شکم یک دوره معینی از زمان و می تواند جذب مایعات اضافی و مواد زائد را از blood.When روند درمان به پایان رسید، که دیالیز از بدن با مایعات اضافی و مواد زائد در آن برده می شود.

به عنوان دیالیز صفاقی است که در خانه انجام می شود، آن را ارائه بچه ها وقت آزاد بیشتری دارند. آن ملایم است و می توان یک شبه انجام می شود. این است هر روز انجام می شود. وقتی که بچه ها دیالیز انجام نمی دهد، آنها می توانند به مدرسه بروند و بازی، مثل همسالان خود.

در دیالیز پریتونیل دارای مزایای زیر نسبت به همودیالیز برای کودکان مبتلا به ESRD می باشد.

کمتر محدود کردن رژیم غذایی

دیالیز صفاقی است هر روز انجام می شود، اما همودیالیز است که معمولا انجام می شود 2 تا 3 بار در هفته. بنابراین کودکان محدود کردن رژیم غذایی کمتر تحت دیالیز صفاقی. این برای رشد و نمو کودکان مفید است.

بدون درد

در دیالیز پریتونیل از سوزن استفاده نمی شود و خون به داخل کودکان bodies.Many جوان خود را که از سوزن می ترسم تمیز ممکن است راحت تر احساس می کنید انجام PD.

علاوه بر این، بدون نیاز به قرار دادن یک پیوند یا فیستول در دیالیز صفاقی وجود دارد. کاتتر PD اندازه کوچکتر در کودکان بهتر کار می کنند.

مزایای استفاده از دیالیز صفاقی بیش از همودیالیز. با در نظر گرفتن آنها، دیالیز صفاقی انتخاب درمان بهتر کودکان مبتلا به ESRD است. با این حال، زندگی در دیالیز واقعا دشوار است. آیا درمان جایگزین به دیالیز وجود دارد؟ با ما مشورت و یادگیری اطلاعات بیشتر درمان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کودکان ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.