آیا می توانم PKD را بر روی علائم آرتریت

دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

آیا می توانم PKD را بر روی علائم آرتریت

 

http://www.kidneyservicechina.com/pkd-basics/920.html

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ارثی از بر کلیه ها تاثیر می گذارد است. با این بیماری، کلیه ها، بزرگ شدن چون خوشه ای از کیست. این کیست غیر سرطانی همراه با مایع پر شده است. آنها در کلیه تجمع می یابد و باعث علائم مختلف. PKD علائم آرتریت به ارمغان بیاورد؟

در مرحله اول، ما نیاز به شناخت علائم آرتروز. شایع ترین علایم و نشانه های آرتروز شامل مفاصل از جمله درد، تورم، سفتی، و غیره.

در واقع، PKD می تواند علائم آرتروز شود. شما می توانید توضیح دقیق به شرح زیر را ببینید.

علائم مانند درد و تورم مفصل با PKD همراه است. بیماران مبتلا به این ناراحتی به علت اختلال عملکرد کلیه را تجربه می کنند.بزرگ شدن کیستهای فشرده سازی سلول ها و بافت کلیوی پیوسته، و در نتیجه کاهش عملکرد کلیه. مایعات بسیار خواهد ساخت تا در بدن، باعث تورم بدن. همانطور که برای درد مفاصل، آن را به عنوان یک نتیجه از بیماریهای استخوانی کلیوی به علت عدم تعادل الکترولیت (کلسیم خون کم) رخ می دهد.

همانطور که برای سفتی، آن را یکی از نشانه های عوارض PKD شدید، به نام آنوریسم است. حدود 10 درصد از کسانی که با میبرد ممکن است این عوارض را داشته باشد. علائم مشکوک شدید، سردرد مداوم یا سردرد ناگهانی با سفتی گردن یا دوبینی است.

سایر علائم PKD شامل فشار خون بالا، بزرگ شدن معده، افزایش دفع ادرار در شب، خون در ادرار، درد در سمت یا پشت. بهترین راه برای از بین بردن این نشانه ها چه هستند؟ شما می توانید به درمان طبیعی برای کوچک کردن کلیه پلی کیستیک شما برای جزئیات بیشتر مراجعه کنید. امیدوارم که مفید است!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.