قرص برای کاهش کراتینین خون بالا سطح 2.5 در بیماری های کلیوی

دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

قرص برای کاهش کراتینین خون بالا سطح 2.5 در بیماری های کلیوی

 

http://www.kidneyservicechina.com/ask-a-question/919.html

سطح کراتینین من 2.5 است. چه قرص می تواند کمک به جلوگیری از افزایش بیشتر سطح من؟ من 51 سال فرد مسن و وزن من 62 کیلوگرم است. یا هر درمان طبیعی دیگر برای مشکل کلیه ام در دسترس است؟

Ketosteril، و یا می دانم به عنوان مرکب - جداول Ketoacid، اغلب توسط nephrologists به کراتینین کمتر و سطح اوره و نیز تسکین علائم تجویز می شوند. با این حال، قرص نیز به ارمغان می آورد عوارض جانبی آشکار مانند هیپرکلسمی، و غیره چه بیشتر، ketosteril نتواند به درمان علت کراتینین بالا، است که، عملکرد کلیه های آسیب دیده است. با زوال عملکرد کلیوی، میزان BUN و کراتینین دوباره افزایش خواهد یافت.

درمان طبیعی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و کاهش سطح کراتینین خون 2.5 در دسترس است. لطفا به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

اگر شما می خواهم برای گرفتن مشاوره شخصی از کلیه کارشناسان ما، لطفا به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com با وضعیت بیماری خود را دقیق. ما شما را به زودی با بهترین روش های درمانی برای بازیابی خود را پاسخ دهید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سطح ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.