آیا کودکان مبتلا به CKD مرحله 4 دارای آب سرد در فصل تابستان

دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

آیا کودکان مبتلا به CKD مرحله 4 دارای آب سرد در فصل تابستان

آیا کودکان مبتلا به CKD مرحله 4 دارای آب سرد در فصل تابستان

زیرا این به نفع کمک به بهبود بسیاری از عملکرد جسمانی، نوشیدن مقدار کافی آب روزانه ضروری برای سلامت کلی خوب است. با این حال، برای کودکان مبتلا به CKD مرحله 4، آن را خوب به آب سرد در تابستان؟

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه بچه به شدت به تنها 15-29٪ از عملکرد طبیعی کاهش یافته است. کلیه مشکل خلاص شدن مایعات اضافی است. مایع اضافی می تواند فشار خون را بالا می برد و مجبور قلب به کار سخت تر. بنابراین لازم است برای کمک به کلیه ها و قلب بیمار نوع نوشیدنی مناسب و مقدار مایع است.

برای کودکان مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، آنها پیشنهاد می شود برای جلوگیری از نوشیدن آب سرد و همچنین به عنوان نوشیدنی و نوشیدنی ها مانند کاکائو، نوشیدنی های سرد و آبجو، و غیره در تابستان.

علاوه بر این، در صورتی که بیمار شروع به حفظ مایع، لازم است به منظور محدود کردن مقدار مایعات مصرف است. علائم احتباس مایعات تورم بدن (پاها، دست و صورت)، افزایش وزن ناگهانی، تنگی نفس و افزایش فشار خون است. این علائم ممکن است خروجی ادرار کاهش یافته است به عنوان بدتر شدن عملکرد کلیه را نشان می دهد.

همانطور که برای مقدار مناسب مصرف مایعات، شما می توانید به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com با شرایط بیماری مفصلی بچه، به طوری که کلیه کارشناسان ما می توانند تجزیه و تحلیل و به زودی پاسخ شما را با مشاوره شخصی!

اگر کودک شما در مرحله CKD 4، مراحل به او کمک کند وجود دارد یا او مرحله 5 نارسایی کلیه جلوگیری از دریافت درمان موثر (برای اطلاعات بیشتر، اینجا را کلیک کنید: درمان طبیعی برای بیماری کلیه مرحله 4) و زندگی یک زندگی سالم است. نگاهی لطفا مراقبت و موفق باشید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.