کراتینین 7.8: دیالیز یا پزشکی خواهد شد انتخاب

دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

کراتینین 7.8: دیالیز یا پزشکی خواهد شد انتخاب

 

کراتینین 7.8: دیالیز یا پزشکی خواهد شد انتخاب

اگر شما در حال تجربه کراتینین 7.8، دیالیز مورد نیاز است و یا می توان آن را با دارو درمان می شود؟ از شما انتظار می رود برای پیدا کردن یک پاسخ رضایت بخشی در اینجا. به منظور تسهیل مشاوره شما است، یک جعبه سرویس موسیقی پاپ خواهد شد وجود دارد. شما می توانید به طور مستقیم گفتگو با کارشناس آنلاین با گفتن "سلام" آغاز خواهد شد. آن است که یک ربات نیست، و این سرویس رایگان است.

کراتینین 7.8 می تواند به مردم بگویم که این وضعیت در حال حاضر در مرحله اواخر مرحله 4 بیماری مزمن کلیه. این مرحله به معنی کاهش شدید عملکرد کلیه است. به نظر می رسد که مردم با کراتینین 7.8 با دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک با آن مواجه است.

دیالیز مورد نیاز است برای کراتینین 7.8؟

به طور کلی، دیالیز اثر آشکار کاهش سطح کراتینین بالا. اما واقعیت این است که هیچ کس می خواهد به تجربه درمان دیالیز، هر چند که گاهی اوقات لازم است. که آیا مردم با کراتینین 7.8 باید دیالیز شروع بستگی به شرایط خاص بیماران. اگر آنها هنوز هم برخی از ادرار خاص و بدون هرگونه عوارض و یا نشانه های آشکار وجود دارد، و سپس دیالیز را می توان به تعویق افتاد؛ اگر افراد مبتلا به کراتینین 7.8 در برخی شرایط خاص مانند سطح پتاسیم سرم خود را بیش از 7mmol / L و یا سطح pH کمتر از 7.25، و غیره، و سپس دیالیز فوری باید توصیه شود. شما می توانید ما را بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com، کارشناسان وضعیت خود را تجزیه و تحلیل خواهد شد تا ببینید که آیا شما باید دیالیز شروع ارسال کنید.

واقعیت این است که درمان دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی. طولانی مدت مصرف دیالیز باعث می شود بیماران کاهش برون ده ادرار به عنوان از دست دادن ادامه عملکرد کلیه می باشد. ما امیدواریم که هر بیمار بیماری کلیوی می تواند دیالیز جلوگیری از.

آیا می توانم کراتینین 7.8 توان با دارو درمان می شود؟

بله، پاسخ قطعی است. علاوه بر رژیم غذایی مناسب، برخی از برخی از داروها به طور معمول استفاده می شود. اگر شما علاقه مند در داروهای چینی هستند و شما در مورد عوارض جانبی داروهای غربی نگران، داروهای گیاهی چینی توصیه می شود خواهد شد.

برخی از داروهای گیاهی تابعی از کاهش سطح کراتینین بالا به طور مستقیم، در حالی که برخی از آنها یک سری از توابع داروهای غربی نمی تواند دستیابی به، مانند گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، و غیره است از طریق این توابع، صدمه به کلیه ها را می توان به تدریج ترمیم و عملکرد کلیه می توان بازیافت. در آن صورت، کراتینین 7.8 و دیگر هیچ سطح کراتینین بالا به طور طبیعی به عقب برویم به سطح عادی و طبیعی است.

اگر شما مشتاق برای جلوگیری از دیالیز هستند، پس از صرفه جویی در کلیه خود را شروع می شود. اگر شما علاقه مند در داروهای چینی هستند، شما می توانید پیام زیر ترک، کارشناسان ما به شما لیستی از داروها با توجه به شرایط خود را به من بدهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: انتخاب,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.