چیزی در مورد امید به زندگی برای بیماری کلیه مرحله 3 شما باید بدانید

دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

چیزی در مورد امید به زندگی برای بیماری کلیه مرحله 3 شما باید بدانید

 

چیزی در مورد امید به زندگی برای بیماری کلیه مرحله 3 شما باید بدانید

"در واقع، من نمی خواهم به گوش بیماران من من در مورد امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری کلیه مشورت. این است زیرا آنها موضوع اصلی کشف و ضبط نیست "یک کارشناس چینی می گوید.

"هیچ پاسخ دقیق به امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری کلیه وجود دارد، و من می ترسم که در یک آن می داند. وجود دارد بنابراین بسیاری عوامل می توانند پاسخ را تحت تاثیر قرار، مانند سن، بیماری اولیه، این بیماری چگونه به سرعت توسعه، چه درمان بیماران را انتخاب کنید پس از آن که شرایط توسعه در پایان مرحله بیماری کلیوی، و غیره به هر حال، هنوز مرحله 3 بیماری کلیه می تواند معکوس شود. آنچه من می خواهم از بیماران من را بشنود که "دکتر، لطفا کمک به بهبود امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری کلیه من من"

مرحله 3 بیماری کلیه به معنی کاهش متوسط ​​عملکرد کلیه و میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) سطح در سال 30-59 بوده است. به طور کلی، بیماران در این مرحله، برخی از علائم واضح و عوارض را تجربه نمی کنند، و شرایط نسبتا آسان است متوقف شود. هنگامی که وضعیت توسعه مرحله 4 بیماری کلیه، این امکان تخفیف خواهد شد.

بهترین راه برای بهبود امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری کلیه است برای صرفه جویی در کلیه بیماران. نگاهی به ایمنی و بهره وری به حساب، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه خواهند شد. این یک درمان طبیعی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی است. از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، داروهای گیاهی چینی کمک به آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. با بهبود عملکرد کلیه، بدون شک امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری کلیوی بهبود خواهد شد. از آنجا که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی خارج شده است اعمال شود، بسیاری از بیماران خارجی توصیف آن به عنوان ماساژ زمانی که آن.

توقف انتظار که تعداد دقیق آن هر بیشتر، هر کس یک فرد خاص است. از حالا به بعد، شروع به بهبود امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری کلیه است. اگر شما می خواهید برای دریافت پیشنهادات حرفه ای تر از کارشناسان چینی، را انتخاب کنید در صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید: مشورت متخصص آنلاین آزادانه؛ ما ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com، یک پیام را ترک ما در زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بدانید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.