یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

من FSGS با Syndrome.Is نفروتیک این امکان وجود دارد برای درمان آن

 

من FSGS با Syndrome.Is نفروتیک این امکان وجود دارد برای درمان آن

FSGS یکی از علل اصلی از بازگشت syndrome.In نفروتیک، سندرم نفروتیک می تواند از پیشرفت FSGS قابل توجهی را تسریع بخشد. استروئیدها معمولا مورد استفاده برای درمان این بیماری است، اما این بیماران اغلب تجربه relapses.Is مکرر آن را ممکن است برای درمان FSGS مبتلا به سندرم نفروتیک؟

وجود ندارد درمان برای FSGS با syndrome.But نفروتیک اگر درمان تهاجمی اعمال می شود، شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از عود و جلوگیری از پیشرفت بیماری است.

عمل گلومرول فیلتر در وضعیت راست kidneys.In، آنها می توانند ضایعات و مایع اضافی را را از پروتئین blood.The فیلتر بیش از حد بزرگ از طریق FSGS filters.In عبور، گلومرول تبدیل شدن به scarred.As در نتیجه، مقدار زیادی از پروتئین به ادرار نشت، و در نتیجه سندرم نفروتیک.

FSGS می تواند اولیه و یا ناشی از بیماری و شرایط دیگر. اما به علت کلی از FSGS به معنای immunological.It است که پاسخ ایمنی غیر طبیعی به بافت سالم کلیه استروئید mistakenly.So معمولا مورد استفاده برای سرکوب system.If ایمنی پاسخ بیماران به داروهای حمله، آنها را بهبودی داشته باشد.

با این حال، استروئیدها مانند پردنیزون تنها می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی را متوقف میکند، اما آنها می تواند dysfunction.Once ایمنی درست نیست یک عامل trigging وجود دارد، این بیماری به relapse.Every خواهد شد عود زوال عملکرد کلیوی میزان قابل توجهی سرعت بخشیدن به.

بنابراین، برای کنترل FSGS و سندرم نفروتیک به طور کامل، اهداف درمان باید شامل اختلال عملکرد ایمنی بدن درست و بازگرداندن اختلال گلومرول. درمان ترکیبی از داروهای چینی و ایمونوتراپی به افراد مبتلا به FSGS و سندرم نفروتیک توصیه می شود.

ایمونوتراپی می توانید فعالیت غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن و سرکوب و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی در بدن برای بازیابی توانایی خود شفا در بدن.

داروهای چینی تونیک به بافت های کلیوی هستند و می توانند به خود بازسازی glomeruli.Thus اختلال در تحریک، آن را می توانید در مورد بهبود در عملکرد کلیه به ارمغان بیاورد. پس از درمان سیستمیک فوق، بیماران قادر خواهند بود برای خلاص شدن از عود مکرر از FSGS.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.