آنتی بیوتیک ها و سندرم نفروتیک

یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

آنتی بیوتیک ها و سندرم نفروتیک

 

آنتی بیوتیک ها و سندرم نفروتیک
گروه بسیاری از اختلالات می تواند عملکرد کلیوی تاثیر می گذارد. یکی از نشانه هایی از وضعیت سندرم نفروتیک است. این علائم شامل پروتئینوری بیش از حد، تورم، کم پروتئین خون و کلسترول بالا است. در اینجا، ما دوست داریم که به صحبت در مورد آنتی بیوتیک ها و سندرم نفروتیک.

با توجه به تغییر در سیستم ایمنی در سندرم نفروتیک، بیماران مستعد ابتلا به عفونت هستند. ممکن است عفونت پیشرفت بیماری کلیوی را تسریع اگر آن را به خوبی درمان نشود.

آنتی بیوتیک ها ممکن است برای کنترل عفونت تجویز می شوند اما می تواند عوارض جانبی بسیاری از جمله زوال آسیب کلیه شود. بیماران مبتلا به داروها را به خارج از بدن توسط کلیه ها فیلتر شده و در ادرار دفع شده است.

در NS، کلیه بیمار قادر به عملکرد درست. بنابراین مهم است که با پزشک در مورد گزینه هایی برای جلوگیری از عوارض جانبی از دارو و گزینه های برای جلوگیری از آسیب کلیوی از آن به بحث در مورد.

علاوه بر این، مراحل است که شما می توانید در خانه برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه از آنتی بیوتیک ها وجود دارد. آنها عبارتند از:

1. هر روز آب آلبالو بنوشید در حالی که مصرف دارو، آن را به عنوان کمک می کند تا به خیط و پیت کردن کلیه ها و جلوگیری از باکتری ها از رشد در دستگاه ادراری که می تواند خطر ابتلا به اختلال در کلیه را افزایش می دهد.

2. کاهش مواد که سخت در کلیه ها مانند نمک، نوشیدنی های کافئین و الکل هستند.

3. دارای یک مانیتور خوب فشار خون و سطح قند خون.

4. آیا استامینوفن (تیلنول) و قاتل درد را ندارد.

5. سیگار را ترک کنید. ورزش به مدت 30 دقیقه حداقل 3 بار در هفته است. علاوه بر این، خوردن غذاهای سالم از جمله میوه و سبزیجات تازه.

هنگامی که هر گونه عوارض جانبی آنتی بیوتیک ها رخ می دهد، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید پزشک در اسرع وقت تماس بگیرید. اگر شما نیاز به مشاوره رایگان، شما همچنین می توانید با پزشک آنلاین ما چت و یا ترک یک پیام در زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.