می تواند قند خون بالا ناشی مرحله 4 CKD توسعه به ESRD

یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

می تواند قند خون بالا ناشی مرحله 4 CKD توسعه به ESRD

 

http://www.kidneyservicechina.com/ckd-basics/913.html

بیماری مزمن کلیه یک بیماری است که در آن کلیه ها دچار مشکل اخراج از مواد زائد و مایعات از بدن است. قند خون بالا (دیابت) یک علت معمول از CKD است. می تواند قند خون بالا ایجاد می شود مرحله 4 CKD به بیماری کلیوی مرحله نهایی توسعه؟

قند خون بالا و مرحله 4، مرحله CKD

کلیه خود را می تواند ضایعات و مایع اضافی را از خون خود را فیلتر کنید. هنگامی که بیش از حد قند در خون وجود دارد، فیلتر کلیه (شناخته شده به عنوان نفرون ها) تبدیل به بیش از توان خود کار می کنند.

عروق خونی کوچک عمل به انتقال خون است که نیاز به به نفرون ها فیلتر شود. قند خون بیش از حد می تواند این عروق کوچک، و همچنین به عنوان نفرون آسیب برساند. میلیون ها نفر از نفرون وجود دارد، بنابراین افراد سالم باید به کار سخت تر را تشکیل می دهند برای آنهایی که آسیب دیده است. با گذشت زمان، فیلترهای عادی تبدیل خواهد شد بیش از توان خود کار می کنند و آسیب به دلیل بالا رفتن قند خون در دراز مدت. کلیه های شما قادر به انجام عملکرد خود را به درستی.

بدون درمان موثر برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه، ESRD می تواند ایجاد می شود. دیالیز یا پیوند کلیه به تصویب رسید.

بنابراین افراد مبتلا به قند خون بالا و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه باید یک برنامه درمانی برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده، جلوگیری از کاهش بیشتر آن، و همچنین بهبود عملکرد کلیه را به کمال شروع می شود. در همین حال، دیابت باید از طریق دارو و / یا رژیم غذایی کنترل می شود. در این روش، کلیه خود را می توانید به کار خود ادامه خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.